Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg, to bez wątpienia najliczniej odwiedzany przez interesantów wydział tczewskiego Starostwa. Każdego dnia setki mieszkańców powiatu załatwiają tu sprawy związane z rejestracją pojazdów, czy też prawami jazdy. Jest to także miejsce, w którym mnogość realizowanych zadań sprzyja powstawaniu urzędniczych "zatorów", dlatego też od początku roku sukcesywnie wprowadzone zostają usprawnienia dla klientów chcących w szybki sposób załatwić swoje sprawy.
- Mieszkańcy Powiatu Tczewskiego, którzy korzystali w ostatnim czasie z usług Wydziału Komunikacji, mogli być mile zaskoczeni wprowadzonymi nowościami. Pomieszczenia Wydziału przeszły gruntowny remont, wprowadzono wiele zmian organizacyjnych, powiększył się również skład osobowy. Lista zmian jest długa, a kolejnych nowości wciąż przybywa. - mówi Marcin Stolarski, rzecznik Starostwa Powiatowego w Tczewie.
Rejestracji internetowej można dokonać przez aplikację pn. UstalTermin, która działała zarówno na komputerach, jak i smartfonach. Dzięki niej klienci mogą zaplanować wizytę na konkretny dzień i godzinę, bez konieczności bezpośredniego kontaktu z naszym urzędem.
W celu dokonania rejestracji wizyty internetowej należy wejść na stronę: https://komunikacja.ustaltermin.pl/ i postępować zgodnie z instrukcją. Dodatkowo, 24 godziny przed wizytą na skrzynkę mailową klient otrzyma przypomnienie o zarezerwowanym terminie.
- Zapraszamy również na https://www.powiat.tczew.pl/wydzial-komunikacji-transportu-i-drog.html oraz https://bip.powiat.tczew.pl/1364-wydzial-komunikacji-transportu-i-drog.html , gdzie oprócz dokonania rezerwacji terminu wizyty, można również zapoznać się zasadami przyjmowania klientów oraz pobrać wzory wniosków. - dodaje Stolarski - Jednocześnie apelujemy, aby nie używać innych wzorów niż tych udostępnionych na naszych oficjalnych portalach internetowych Starostwa Powiatowego w Tczewie (www.powiat.tczew.pl oraz www.bip.powiat.tczew.pl ). Dokumenty pobrane z innych stron mogą zawierać błędy merytoryczne i formalne, które w konsekwencji utrudnią załatwienie swojej sprawy.
- Mieszkańcy Powiatu Tczewskiego, którzy korzystali w ostatnim czasie z usług Wydziału Komunikacji, mogli być mile zaskoczeni wprowadzonymi nowościami. Pomieszczenia Wydziału przeszły gruntowny remont, wprowadzono wiele zmian organizacyjnych, powiększył się również skład osobowy. Lista zmian jest długa, a kolejnych nowości wciąż przybywa. - mówi Marcin Stolarski, rzecznik Starostwa Powiatowego w Tczewie.
- W kwietniu zaktualizowaliśmy naszą stronę internetową. Informacje na niej są przedstawione przejrzyście, tak, aby osoba korzystająca po raz pierwszy z usług Wydziału Komunikacji mogła bez problemu przejść całą procedurę załatwienia swojej sprawy. Utworzyliśmy rotacyjne stanowisko ds. obsługi połączeń telefonicznych. Dodatkowo, dzięki wdrożeniu Systemu Wysyłania Powiadomień, nasi klienci dostają informację o gotowym dokumencie bezpośrednio na swój telefon. W ostatnim czasie zainstalowaliśmy również terminale płatnicze bezpośrednio przy okienkach - wylicza Starosta Tczewski, Mirosław Augustyn. - Dzisiaj uruchomiliśmy długo oczekiwaną przez mieszkańców usługę rejestracji wizyty przez Internet. Już teraz widzimy, że wprowadzone zmiany poprawiły funkcjonowanie Wydziału, pozwoliły skrócić czas załatwiania urzędowych spraw oraz przede wszystkim podniosły komfort obsługi naszych klientów.
Rejestracji internetowej można dokonać przez aplikację pn. UstalTermin, która działała zarówno na komputerach, jak i smartfonach. Dzięki niej klienci mogą zaplanować wizytę na konkretny dzień i godzinę, bez konieczności bezpośredniego kontaktu z naszym urzędem.
W celu dokonania rejestracji wizyty internetowej należy wejść na stronę: https://komunikacja.ustaltermin.pl/ i postępować zgodnie z instrukcją. Dodatkowo, 24 godziny przed wizytą na skrzynkę mailową klient otrzyma przypomnienie o zarezerwowanym terminie.
- Zapraszamy również na https://www.powiat.tczew.pl/wydzial-komunikacji-transportu-i-drog.html oraz https://bip.powiat.tczew.pl/1364-wydzial-komunikacji-transportu-i-drog.html , gdzie oprócz dokonania rezerwacji terminu wizyty, można również zapoznać się zasadami przyjmowania klientów oraz pobrać wzory wniosków. - dodaje Stolarski - Jednocześnie apelujemy, aby nie używać innych wzorów niż tych udostępnionych na naszych oficjalnych portalach internetowych Starostwa Powiatowego w Tczewie (www.powiat.tczew.pl oraz www.bip.powiat.tczew.pl ). Dokumenty pobrane z innych stron mogą zawierać błędy merytoryczne i formalne, które w konsekwencji utrudnią załatwienie swojej sprawy.
Komentarze (6) dodaj komentarz
.._gość
29.06.2021, 13:45
..
...się okaże...
Odpowiedzzaciąg trwa_gość
29.06.2021, 14:14
wuefista jest od fikania koziołków
ilu emerytowanych policjantów trafi do wydziału Pana Bielskiego?
Cytujale to nie działa_gość
29.06.2021, 14:33
kurde może wam sie uda
bo mi tnij.tcz.pl/?u=48c043 nie działa ale wiocha
Cytujgłowi_gość
29.06.2021, 14:15
Za Urbana takie cuda nie do pomyslenia...
OdpowiedzRÓW_gość
29.06.2021, 14:58
głowi liże i liczy na ubezpieczenie?
przecież internetowa rezerwacja działała od 10 lat, a teraz już nie działa
Cytujoko_gość
29.06.2021, 14:22
to chyba nie działa
tnij.tcz.pl/?u=180648
Odpowiedz