"Wolność nie zginie, wy parszywe świnie..." - protest przeciw ACTA w Tczewie

Młodzież spotkała się na kanonce (fot. tcz.pl)
"Wolność nie zginie, wy parszywe świnie..." - protest przeciw ACTA w Tczewie
Dzisiaj (03.02) na tczewskiej kanonce zebrała się grupa młodzieży, która manifestowała przeciwko podpisaniu przez Polskę ACTA. Młodzi ludzie podkreślali, że kontrowersyjna umowa jest według nich pierwszym krokiem do ograniczenia wolności słowa oraz tłumaczyli, że niepokoi ich brak konsultacji społecznych w tej sprawie.

Na kanonce pojawiła się grupa około dwadzieściorga młodych ludzi. Skrzyknęli się przez internet - na facebooku założyli specjalne konto - "Nie dla ACTA w Tczewie". Udział w przedsięwzięciu deklarowało około 400 młodych ludzi, ale jak przyznali uczestnicy demonstracji, większość zrezygnowała z powodu panującej na dworze aury. Demonstranci mieli ze sobą charakterystyczne maski z wizerunkiem Guya Fawkesa. Podkreślali, że zebrali się, by zamanifestować swoje niezadowolenie wobec poczynań rządu Donalda Tuska - m. in. pomysłu ratyfikowania ACTA, ale także ustawy lekowej.


Tczewianie przeciw ACTA


Demonstrację zakończył przyjazd policji - okazało się, że zgromadzenie jest nielegalne, nikt bowiem nie zgłaszał wcześniej informacji o proteście odpowiednim służbom. Na gorąco pojawił się pomysł, by spotkać się w Tczewie jeszcze raz - tym razem po zdobyciu stosownych pozwoleń - np. przez budynkiem tczewskiego ratusza. Demonstracja miałaby odbyć się tym razem pod szyldem Narodowego Odrodzenia Polski. Tymczasem dzisiaj Donald Tusk poinformował, że podjął decyzję o zawieszeniu procesu ratyfikacji umowy ACTA. Zapowiedział, że umowa nie zostanie podpisana do czasu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości, a nawet możliwe jest jej całkowite odrzucenie.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (64)
dodaj komentarz

  • +18

    _gość

    03.02.2012, 18:23

    Popieram Was!

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xx2 
  • +10

    qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm

    03.02.2012, 21:10

    Dobrze !

    Bardzo dobra inicjatywa ! Całe szczęście, że Premier Donald Tusk zdecydował o zawieszeniu ratyfikacji porozumienia. Widać takie manifestacje wychodzą nam na dobre !! Może kolejne takie ale o zbyt wysokie ceny paliw ? :))

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -6

    A-A_gość

    03.02.2012, 23:10

    WoW

    Ale FAJNIEEE. Typowe Studenciki.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx1.xx2 
    +3

    Tom_gość

    04.02.2012, 14:17

    Śmieszne

    Nie ma czegoś takiego jak "zawieszenie ratyfikacji" . Trzeba protestować dalej!

    Cytuj
    IP: 78.88.xx6.xx1 
  • +33

    Anonymous_gość

    03.02.2012, 18:26

    Aha

    MIAŁO PRZYJŚĆ 400 !! TCZEW TO MIASTO KTÓRE NIE POTRAFI SIĘ ZORGANIZOWAĆ!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xxx 
  • -2

    _gość

    03.02.2012, 20:21

    a ile było?

    Cytuj
    IP: 84.38.xx9.xx1 
  • -9

    Raiders

    03.02.2012, 18:28

    Kurde gdybymn wiedział to bym sam poszedł a mam niedaleko, poproszę o poinformowanie mnie jakby co o kolejnym zgromadzeniu, jesli nie będe w pracy to na pewno się zjawię, raiderstczew@wp.pl prosze o kontakt jakby co

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -7

    Anonymous_gość

    03.02.2012, 18:35

    Poland

    Raczej nie będzie kolejnych demonstracji ponieważ jak się dowiadujemy Tusk zawiesza ratyfikację ACTA !!! Nasze działania nie poszły na marne !! Brawo dla Nas !!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xxx 
  • +7

    RiO_gość

    03.02.2012, 18:37

    Jakie miasto, taka manifestacja ;)

    Odpowiedz
    IP: 93.154.xx3.xx6 
  • +5

    C>K>M

    03.02.2012, 18:40

    Co za chore prawo, powyżej 15 osób to nielegalne zgromadzenie, jak za komuny.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +4

    R_gość

    03.02.2012, 18:44

    Jaki bełkot. Nie było zgromadzenia narodowego? Wiecie w ogóle czym jest Zgromadzenie Narodowe? I co mają do tego aktualne ceny leków? Banda dzieciaków która chce obalac rząd ( lub nawet całą władzę) a nawet nie wie kim jest sołtys...Jestem przeciwnikiem ACTA ale aż mi wstyd było jak słuchałem tych wypowiedzi....

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx4.xx2 
  • _gość

    03.02.2012, 19:02

    co to za chłopak mówi? :>

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx7 
  • +4

    łowca_gość

    03.02.2012, 19:11

    'wolność nie zginie wy parszywe świnie"

    To po co żeśta te parszywe świnie wybrali? Czy tych co was ostrzegali przed 'parszywymi świniami" nie nazywaliście "pisdzielcami" nawet wtedy gdy ostrzegającymi nie byli zwolennicy PiS? Teraz to sobie "pocałujta w d... wójta". Wolności już nie ma, czego dowodem był "przyjazd policji".

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx8.xx5 
  • xxx_gość

    03.02.2012, 19:13

    co ona tak nosem pociaga

    czyżby coś wciągała ... pewnie miała przy sobie amfe ... gdzie byla policja ?

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx9.xx7 
  • +6

    q_gość

    03.02.2012, 19:33

    chwileczkę

    co on znowu obiecuje za gruszki na wierzbie??? umowa nie zostanie podpisana?-jak to możliwe skoro już jakiś babsztyl podpisał w imieniu rządu??? (wszystkie portale o tym trąbiły, że już za późno bo podpisała a USA cały czas monitorowały całą akcję i nalegały na jak najszybsze podpisanie) coś tu jest jak zwykle nie halo. tusk po raz kolejny robi ludzi w balona. przez to pieprz... acta to będzie lada chwila jak kotś napisał "jak zobaczę sukienkę w gazecie i zapłacę krawcowej żeby uszyła mi taką to nasze "kochane władze" mogą mnie zamknąć-bo nawet jeśli moja sukienka będzie się czymś różnić to pomysł nie mój"...a ile piekarni padnie: nie wszystkie mają naklejki na chlebie a bułek to już żadna nie opatentowała....więc pewnie wyjdzie na to że patent na pieczywo też tylko USA ma

    Odpowiedz
    IP: 178.42.xx4.xx6 
  • hmm_gość

    03.02.2012, 19:51

    Acta NIE!

    Miało być odwołane...Hmm ktoś namieszał, chętnie bym sie przyłączył. Czekam za informacją, o następnej akcji

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx5.xx3 
  • +3

    famfar_gość

    03.02.2012, 19:54

    PROTEST

    Jeśli bedzie jakis pretes piszcie kiedy i gdzie bedzi wiecej wiary.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xxx.xx4 
  • +2

    ja_gość

    03.02.2012, 20:00

    protestują

    Po co ich wybrali teraz wyzywają. Mają co chcieli PO-co ich dopuścili do władzy.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx9.xx4 
  • -2

    Tcz_gość

    03.02.2012, 20:05

    Maski Guya i wolność...

    Ale tak ogólnie to ktoś zadał sobie trud sprawdzenie w encyklopedii kto to był ów Guy, czy tylko ubieracie te maski bo są trendy? ;) Bo każdy kto ubiera maskę przedstawiającą Guya Fawkes'a, katolickiego fundamentalistę chcącego zamachem doprowadzić do osadzenia na tronie Anglii katolika i mówi coś o wolności... trochę mi to śmierdzi... W imię wolności bierzecie za patrona takiego XVII wiecznego Andersa Breivika - chrześcijańskiego fundamentalistę... ps. Też jestem przeciw ACTA.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx9.xxx 
  • +2

    C>K>M

    04.02.2012, 18:37

    Nie czepiaj się, ta maska jeżeli już kojarzy się komukolwiek, to z filmem V jak Vendetta, gdzie była przedstawiona walka z totalitarnym systemem. W ten sam sposób co Ty niektórzy usprawiedliwiają malowanie swastyki, bo przecież to 'pradawny symbol Słońca" . Owszem, ale od czasów II WŚ ten symbol powszechnie kojarzy się tylko z jednym i nie ma co na ten temat dyskutować.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +2

    _gość

    03.02.2012, 20:27

    łohoho 12 osób .....

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx1 
  • +6

    er_gość

    03.02.2012, 20:50

    mieszkam w uk ,byly tczewiak

    i cos wam powiem dopuki sie nie zorganizujecie beda z wami robic co chca , w bournemouth chcieli zlikwidowac parking dla grajacych w golfa na nastepny dzien byl protest walczcie o swoje nalezy wam sie , webierzcie przywodce nie badzcie bierni bo was za miske ryzu sprzedadza tgzw. samorzadowcy

    Odpowiedz
    IP: 82.8.xx6.xx7 
  • +1

    yhm_gość

    03.02.2012, 21:35

    a więc tak, zapytajmy uczestników najpierw czym jest ACTA i co wprowadza, jezeli chociaz polowa odpowie na to pytanie, co sie w zwiazku z tym zmieni to zwracam honor... "nie mielismy szansy zrobienia jakiegos zgromadzenia narodowego" - OKEJ! bomba, nie popieram ratyfikacji tej umowy, ale zanim ktos wychodzi na ulice i sie wypowiada niech ogarnie temat i niech nie klepie o 'lamaniu prawa'

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx7 
  • +8

    _gość

    03.02.2012, 21:55

    I tak będziecie głosować na PO.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx1 
  • -2

    _gość

    03.02.2012, 21:57

    Rychło w czas z tym protestem. Tusk zawiesił ratyfikację, a w Tczewie rozpoczynają się manifestacje na ten temat...

    Odpowiedz
    IP: 77.255.xx2.xx8 
  • +3

    V_gość

    03.02.2012, 22:01

    Remember remember the fifth of november...

    Tylu ludzi niby miało przyjść! Ja byłem i po chwili odwiedziła nas policja, akcja się... zakończyła. Jednak niedługo będzie organizowana kolejna taka akcja jednak już całkowicie legalna. Mam nadzieję, że przyjdzie nas więcej!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx0 
  • +3

    Nie dla ACTA_gość

    03.02.2012, 22:04

    słabo

    Szkoda że nikt nie umie zorganizować, manifestacji w Tczewie. W Głogowie ( 67 tyś mieszkańców ) na LEGALNĄ Manifestację przyszło 400 ludzi. Czekam....

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx5.xx3 
  • -1

    Guy Fawkes_gość

    03.02.2012, 22:22

    NOP?

    To bardzo fajne i szlachetne że nawet w naszym mieście jest w stanie skrzyknąć się grupka ludzi i zrobić manifestację. Tym bardziej w takiej sprawie. Niepokoi mnie natomiast co do tego wszystkiego ma Narodowe Odrodzenie Polski, organizacja nacjonalistyczna, ksenofobiczna, antysemicka?

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx6.xx3 
  • -4

    Uczciwy_gość

    03.02.2012, 22:26

    .

    Protest przeciwko walce z przestępczością internetową. Banda dzieciaków boi się, że będzie musiała płacić za gry, a na filmy chodzić do kina. Przecież nikt nie będzie cenzurował informacji, bo to niezgodne z konstytucją. Chciwi producenci kontra chciwe dzieciaki - tak to wszystko wygląda.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx8 
  • +7

    Przepiura

    03.02.2012, 23:04

    O_O

    Pomijając ten cały tczewski 'protest': " Przecież nikt nie będzie cenzurował informacji, bo to niezgodne z konstytucją. " Wierzysz w to, co napisałeś??? Musisz być bardzo naiwnym człowiekiem. I pewnie jesteś dzięki temu całkiem szczęśliwy, w pewnym sensie można pozazdrościć. A co do piractwa, sprawa jest nieco bardziej skomplikowana, wiesz? Chciwi wydawcy kontra pokrzywdzeni artyści kontra ubogie dzieciaki. Jak kogoś stać, to kupi sobie płytę, nawet jeśli jest dostępna piracka wersja. Ze względu na szacunek do artysty. Zastanów się zanim znowu kogoś osądzisz.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +6

    pierre.dzoncy_gość

    04.02.2012, 00:21

    @Uczciwy_gość Chyba nie wiesz do końca o czym mówisz. Piractwo internetowe jest tylko jednym ze zjawisk, z którymi ACTA ma walczyć... większość mainstreamowych mediów zwracają uwagę na ten fakt, bo tak łatwo - przedstawić protestujących jako grupę dzieciaków, internautów (że niby protestują internauci a nie obywatele - jakby ci internauci byli jakimiś obcymi w naszym kraju) którzy myślą tylko o kradzieży twórczości biednych artystów. Prawda wygląda zgoła inaczej. Pomijając fakt, że piractwo to nie kradzież - jeśli napiszesz wypracowanie i ktoś je skopiuje, to czy Tobie ono znika i go już nie masz? Nie... faktem jest, że wykorzystuje Twoją pracę bez zapłaty, ale nie odbiera własności - tak jakby ktoś ukradł Ci samochód kopiując go... to nie jest kradzież. Nielegalne i niemoralne, do tego karalne, ale nie można postawić znaku równości pomiędzy tymi czynami. Artysta możliwe że traci część zysku ze sprzedaży płyt bo ktoś skopiuje zamiast kupić, ale nie jest powiedziane że by na pewno kupił. Jakby tak było, to Hołdys byłby milionerem, bo okradziono go pewnie tysiące razy, a więc zabrano mu setki tysięcy, a może nawet miliony złotych... przynajmniej tak to brzmi w wypowiedziach niektórych 'artystów' jego pokroju. A co do sedna ACTA - chodzi o to, że wielkie, bogate wytwórnie będą miały prawo, aby bez zgody sądu, wg. własnego widzimisię zablokować produkcję i rozpowszechnianie materiałów, do których one mają prawa. Co to znaczy? Wrzucisz na swoją stronę filmik z imprezy, na której będzie leciała muzyka artysty X - a więc rozpowszechniasz ją bez zgody wytwórni. Mogą zamknąć stronę prawie że od ręki - np fragment z art. 12 ACTA "Każda strona przyznaje swoim organom sądowym prawo zastosowania środków tymczasowych bez wysłuchania drugiej strony... " - ot tak, na podstawie decyzji jakiegoś pracownika jakiejś wytwórni mogą nam zamknąć interes bez wysłuchania naszej obrony. Co to oznacza w przypadku firmy która działa np głównie w internecie? W zasadzi oznacz bankructwo, utratę zaufania klientów i płynności finansowej. Aktywność użytkownika internetu może być monitorowana - nawet jeśli jesteś czysty jak łza, to sytuacja w której ktoś Cię śledzi nie jest chyba zbyt komfortowa? Poza tym skoro będzie można usuwać treści nielegalne, jaki to problem żeby usunąć informacje niewygodne dla danych grup i środowisk? Napiszesz nieprzychylną informację np nt. premiera, to coach i informacji nie ma. Jeśli dasz politykom taką możliwość - gwarantuję, że oni ją wykorzystają. To powrót cenzury, a raczej jej zintensyfikowanie. Produkujesz buty? Jakaś firma mogła sobie zastrzec kolor podeszwy - mogą zamknąć firmę, zniszczyć produkty i zabrać linię produkcyjną - bo tak (przykładu nie wymyśliłem, naprawdę zaistniała taka sprawa z kolorem podeszw!)). A może inny przykład... Chcesz wydrukować swoje wypracowanie, idziesz do sklepu po tusz a tu tylko oryginały za 150 zł zamiast zamienników po 15 zł - bo zamienniki mogą zostać uznane za naruszenie praw i patentów producenta oryginałów. Ktoś w rodzinie poważnie choruje i idziesz do apteki - ale zamiast zapłacić 30 zł za lekarstwo generyczne, czyli zamiennik o identycznych właściwościach, możesz kupić wyłącznie oryginał - za 200 zł. ACTA w dodatku, jako sprawa dotycząca w zasadzie wszystkich obywateli, była podobno od kilku lat projektowana i konsultowana.... ale wszystko w tajemnicy. Twórcy ustawy konsultowali ją jedynie z wielkimi korporacjami, które będą z tego czerpać profity, a zwykli obywatele nie byli informowani. Sprawę pogarsza zachowanie naszego (nie)rządu, który idzie w zaparte, robiąc ze swoich obywateli i w dużej części wyborców, idiotów, kreując ich właśnie na tych piratów. Na szczęście w końcu świadomość społeczna zaczyna wzrastać i może uświadomi to naszym miłościwie panującym, że w końcu ktoś ich wprowadził na górę i teraz może ich stamtąd zrzucić. No i mała uwaga na zakończenie: "RZĄD CHCE WASZEGO DOBRA - NIE POZWÓLCIE WIĘC GO SOBIE ODEBRAĆ"

    Cytuj
    IP: 84.38.xx0.xx9 

    q_gość

    07.02.2012, 20:13

    pierre.dzacy ale się napisałeś :)

    zgadzam się z tobą w 100% ----poza tym co napisałeś, skoro wszystkich mogą śledzić to jaką mam pewność, że jak będę sobie śpiewać pod prysznicem to mnie nie zamkną?(może i absurd ale za śpiewanie na ulicy to już będzie można beknąć). -----------co do cenzury: jeśli jej nie ma to czemu rządowi usunęli ponad 7000 wpisów ze swojego konta (na jednym z portali społecznościowych) -niby chodziło o wulgaryzmy ale udowodniono im, że w 98% to był głos sprzeciwu! jeśli to nie jest cenzura to co? -------------co do zamykania stron: czemu zamknięto Megaupload?niby chodziło tylko o piratów a sprawdz sobie w sieci ilu ludzi strociło swoje prywtne filmy, zdjęcia itp. (nie dość że cenzura to jeszcze zniszczenie mienia-i wszystko w zgodzi z prawem ACTA)

    Cytuj
    IP: 83.25.xx6.xx7 
  • +5

    :)_gość

    03.02.2012, 22:30

    W takim mrozie? Sota normalne?

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx3.xx6 
  • +8

    Casino_gość

    03.02.2012, 22:31

    Prymitywne hasło

    i do tego jeszcze wspólnie wykrzyczane nie świadczy dobrze o tej grupce. Walka o swoje nie zabrania zachować kulturę [jeżeli się ją posiada]. O tempora, o mores!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx4 
  • Byłem tam..._gość

    03.02.2012, 23:22

    Na protest zdeklarowało się 377 osób na fb a przyszło koło 20. jednak nie wyszło nam tak jak miało być bo manifestacja się nie ruszyłą z miejsca ponieważ przyjechała policja i było za mało ludzi. Skończyło się na wywiadzie i kilku zdjęciach

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx2.xx6 
  • +1

    _gość

    03.02.2012, 23:27

    To są dzieciaki.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx3 
  • -1

    _gość

    03.02.2012, 23:34

    weśta sie do roboty głąby,a nie pajacujecie,nie ma nic za darmo

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx1 
  • +2

    sejtan_gość

    04.02.2012, 15:19

    ty sie weź do roboty

    człowieku to ty pacanujesz my próbujemy przynajmiej jakoś walczyć o nasze prawa,nie chce już wiecej komuny a jeżeli ty jesteś stary komuch i lubisz byc przeszladowany to do ruskich jedź

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx8 
  • +1

    jack_gość

    03.02.2012, 23:35

    ....

    tylko że acta zostało juz podpisane , no i raczej tusk by sie nie sprzeciwił ,,naszym przyjaciołom '' z usa

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx6.xx1 
  • +2

    Pan Klex_gość

    03.02.2012, 23:51

    Toż to pełny sukces!

    Jak rudy się dowiedział, że w Tczewie ma być manifestacja, to sam się poddał.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx2 
  • +9

    Gość_gość

    04.02.2012, 01:26

    Co dokładnie powiedział Tusk w sprawie ACTA

    i dlaczego skłamał. Donald Tusk poinformował, że podjął decyzję o zawieszeniu procesu ratyfikacji umowy ACTA na, jak się wyraził, minimum rok. - Na pewno do końca roku 2012 nie wznowimy procesu ratyfikacji - powiedział. Premier ratyfikację zawiesza, ale nie mówi NIE - podkreślam to, ponieważ na SG wisi notka wprowadzająca czytelników w błąd. ACTA, wg Tuska, nie stanowią zagrożenia dla wolności internetowych, zagrożeniem są przepisy prawa krajowego. "Innego rodzaju przepisy" - tak dokładnie wyraził się Tusk. - I to chcę przejrzeć - dodał. Co to może oznaczać? Otóż może to oznaczać, że nie kontrowersyjna umowa zostanie zmieniona, ale "zmodyfikowane" (dopasowane do ACTA) zostanie polskie prawo, np. Konstytucja RP. I na to Donald Tusk potrzebuje czasu. Co do ACTA, Donald Tusk zdania nie zmienił, uważa, że "w Polsce ten dokument jest mitologizowany". Aby to wykazać posłużył się kłamstwem, twierdząc: "w innych państwach europejskich nie ma żadnych obaw i żadnych protestów co do ACTA. Jesteśmy fenomenem." Podobne protesty odbywają się w wielu innych europejskich krajach, premier polskiego rządu o tym nie wie? Jeżeli nie wie takich rzeczy, to co wie? Nie po raz pierwszy Donald Tusk wprowadził opinię publiczną w błąd. Nie wątpię, że media zatają ten fakt, a mętne tłumaczenie Tuska zostanie przekazane, jako przyznanie się do błędu w sprawie ACTA (ach, jaki wspaniały gest) i wycofanie ze złej decyzji. Problem polega na tym, że Donald Tusk się nie tylko z podpisania ACTA nie wycofuje, on wprost mówi o "modyfikacji polskiego prawa". To do tego potrzebuje czasu. Czy protestujący przeciwko ACTA młodzi ludzie dadzą się Tuskowi okiwać?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xxx 
  • +6

    Gość_gość

    04.02.2012, 01:33

    Nie pozwólcie POligłupowi zbijać kapitału politycz

    Kariera polityczna pali-kota na plecach przeciwników ACTA Dziś w TVinfo Palikot oznajmił,że skoro "Premier ratyfikację zawiesza,to MY zdejmujemy maski i zawieszamy protesty" Jacy- MY ?!!! Przecież wszyscy wiemy jak protestujący na ulicach w sprawie ACTA potraktowali tego...pana! Kazali mu wyp.... Dlaczego przypisuje sobie manifestacje jako swoją zasługę! To czysta obłuda! Myślę że półTusk przestraszył się i działa na zasadzie: co się odwlecze, to nie uciecie" LINKI do filmików gdzie pogonili tą mendę http://www.youtube.com/watch?v=pteIYNTzdgE a tu drugi http://www.youtube.com/watch?v=Ryg6SFLeL-s&feature=related

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xxx 
  • -4

    zalosne_gość

    04.02.2012, 09:01

    ..

    Bardzo duzo ludzi ohohohoho , sami wiesniacy a nie rodacy ! zła organizacja panowie i panie , Tak siee tego nie robi , zaproscie Kiboli . Podpisanie ACTA , komunistyczna manipulacja !

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx8.xx6 
  • +4

    Maciekpl_gość

    04.02.2012, 10:30

    proteścik

    @protestują ~ ja_gość . Byłem tam i nie chcę żebyś mnie obrażał pisząc, że głosowałem na PO. Co więcej nie głosowałem na żadną z obecnych w parlamencie partii i mam czyste sumienie pod tym względem. Wiem, że po raz kolejny naród może zignorować nawoływania patriotów i w następnych wyborach zagłosować na PO i lewą flankę, a jak wiadomo wszyscy członkowie takich pseudopartii są tam tylko dla własnych korzyści.

    Odpowiedz
    IP: 213.195.xx0.xx1 
  • +4

    Patriota35465_gość

    04.02.2012, 10:32

    PO

    3 zasady: GW- nie czytam, TVN- nie oglądam, PO- nie głosuję. Mam nadzieję, że wejdą w krew młodym wyborcom.

    Odpowiedz
    IP: 213.195.xx0.xx1 
  • +3

    Gość_gość

    04.02.2012, 15:12

    Dodałbym jeszcze TOK FM i ZETkę. A dla tych, którzy nie potrafią unikać tych mediów dla równowagi proponuję portal wpolityce.pl , salon24.pl , niezalezna.pl

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xxx 
    +2

    C>K>M

    04.02.2012, 18:43

    To jest wszystko wróg , którego widać, a najgorsza jest trucizna sączona nieświadomie. No bo kto wie, że taki niby przyjazny Tygodnik Powszechny to pismo ITI? Pamiętacie histerię związaną z zakazem wypowiedzi dla ks Bonieckiego, wieloletniego redaktora naczelnego tego pisma?? Jak w jego obronie stawał czerwona profesorka Senyszyn?Zaczyna się wam to układać w logiczną całość?:)

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • -2

    Mati_gość

    04.02.2012, 11:46

    Sota normalne?

    A jo, to tak jak ugryste jabłko i utyta kobieta.

    Odpowiedz
    IP: 95.40.xx1.xx6 
  • +3

    Gość_gość

    04.02.2012, 15:04

    Jeszcze w ubiegłym tygodniu Dyzma ogłaszał, iż nie ugnie się przed szantażem internautów i ratyfikacja ACTA nastąpi nie wcześniej niż za 2 lata. Dzisiaj mówi, że pod wpływem głosu internautów ratyfikacja nie nastąpi w ciągu roku?! On już ma ludzi za idiotów, którzy nie potrafią myśleć, a TVN oczywiście nie zauważa sprzeczności i robi kampanię Tuska dobrego wujka.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xxx 
  • -5

    haha_gość

    04.02.2012, 19:05

    małe gimbusy pozere strzelają

    Odpowiedz
    IP: 213.238.xx2.xx3 
  • +3

    Polak_gość

    04.02.2012, 20:18

    ! >_<

    Co jeden z Was to lepszy! Mądre, wybitne osobowości widzę często zabierają na tcz.pl głos! Może pora zamknąć się lub zacząć samemu działać zamiast uogólniać ludzi, młodzież, ich charaktery i postępowanie! Znam nie jedną osobę z grupy, która przyszła na protest i nie życzę sobie takich powierzchownych, prostackich i jakże żałosnych komentarzy ludzi, którzy siedząc w swoich ciepłych domkach wygłaszają swoje znamienite opinie i wywody o osobach, których w ogóle nie znają! Co Wy tak naprawdę wiecie o całym Acta? Nie jedna osoba z tejże grupy ma wiedzę większą zarówno w tej sprawie jak i dość dogłębną wiedzę o polityce, społeczeństwie czy układach i "elitach", które tak naprawdę rządzą światem. Wielu z Was pewnie tu mnie wyśmieje ale... cóż... róbcie co chcecie. W końcu mamy demokrację... Prawda jest taka, że wielu ludzi ma gdzieś wybory, a nawet jeśli już na te wybory idzie to albo wybiera "mniejsze zło", albo zakreśla nazwisko, które widniało na zobaczonym przez tegoż wyborcę plakacie. Już nie mam ochoty przytaczać kolejnych faktów... Pozdrawiam tych, którzy głosują rozważnie i pragną Polski niezależnej i wolnej od... sami-wiecie-czego...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx0 
  • -3

    McK_gość

    04.02.2012, 21:06

    Tylko młodzi

    Zauwazyliście, że tylko "młodzi" kludzie protestują, powtarzając znalezione w sieci hasełka? A starsi? Czyżby przeczytali dokument? Czy może są po prostu dojrzali społecznie?

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx5 
  • józek_gość

    05.02.2012, 08:43

    bohaterowie

    Bohaterowie są zmęczeni.

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xxx 
  • perry_gość

    05.02.2012, 12:31

    acta

    Nie przyjdą nawet na legalne zgrupowanie, bo Tczewiacy to proPOTuskowie. Wybrali PO niech siedzą cicho. I tak jeszcze nie zobaczą kto im mydli oczy. PS. PiSu też nie wybierałem.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • +2

    łowca_gość

    05.02.2012, 14:26

    Będzie dobrze.

    http://www.youtube.com/watch?v=kJFXtvWj1rc&NR=1&feature=endscreen

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx3.xx8 
  • +4

    zxc_gość

    05.02.2012, 15:05

    zxc

    powiedzcie mi skąd takie wysokie sądaże PO ? tyle się dzieje w Naszym Kraju, a oni PO mają tak wysokie poparcie , kto za tym stoi , czy to nie jest wina mediów ? Jest źle , a cały czas prowadzą w sondażach, o co tu chodzi ?

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx8.xx3 
  • +4

    Gość_gość

    05.02.2012, 21:10

    Bingo. Ale już prawie każde dziecko wie kto zakładał TVN i z jakim zamiarem. ITI powstało jeszcze za komuny, a to już mówi wiele. Służba propagandowa MSW powinna mieć możliwość dawania do TV, radia i prasy gotowych programów do druku, albo też dostarczania TV, radiu i prasie półproduktów, którym ostateczny kształt nadadzą redakcje TV, radia i prasy.(..) Mariusz Walter nadaje się na głównego konsultanta, jakiegoś szefa propagowania, szefa realizacji programów radiowo-tv - jednym słowem na kierownika pionu propagandy, lecz główną siłę koncepcyjno - fachową. (...) Gdyby udało się pociągnąć Waltera, on zaproponuje dużo młodych, zdolnych ludzi. Ja dalej będę myśleć, rozglądać się, szukać. Więcej tu: http://antonioiwaldi.nowyekran.pl/post/7086,kulisy-powstania-iti-tvn

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xxx 
    +1

    C>K>M

    05.02.2012, 22:49

    Tu warto przytoczyć cytat Bartoszewskiego, nawet jemu zdarza się powiedzieć coś mądrego, powiedział on :"Polak, żeby drugiemu dobrze dojechać, gotów jest przy okazji popełnić samobójstwo". Właśnie to obserwujemy. To nic, że mamy najdroższy gaz w Europie, a w sile nabywczej średniej pensji jesteśmy 3 od końca w UE- leminig cieszą się, że po raz kolejny dojechały Kaczyńskiemu i obroniły kraj przed "kaczyzmem".

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +1

    mropenvitamine_gość

    05.02.2012, 16:13

    Czy wy myslicie,ze az tak bardzo zalezy im na artystach, ktorzy i tak ponad pol roku mieszkaja poza USA i nie placa w tym kraju podatkow, tylko w np. Monaco? Wejdzie ACTA to zapomnijcie o zamiennikach czesci samochodowych do wszystkich aut swiata. Zaden dystrybutor nie odwazy sie sprowadzic takich czesci z Chin czy innych krajow spoza ACTA. Na rynku beda tylko oryginalne czesci samochodowe. I wyludnione obecnie Detroit znowu odzyje. Kto zapracuje na odbudowe Detroit - my Polacy.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx0 
  • +4

    ja_gość

    05.02.2012, 22:25

    dobrze, że młodzież jest aktywna

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx2.xx4 
  • _gość

    05.02.2012, 23:43

    wolność....

    to parę osób nie może się spotkać na dworzu bo to zaraz nielegalne zgromadzenie? heh taaa demokracja i wolność........

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx9.xx9 
  • ymcc_gość

    07.02.2012, 18:50

    Kolejna manifa

    Słowa Donalda Tuska o wstrzymaniu ratyfikacji traktatu ACTA są puste jak każda z jego obietnic. Premier zapowiedział, że porozumienie i tak wejdzie w życie tyle, że po jałowej i nic nie wnoszącej "debacie publicznej". My, użytkownicy internetu, ludzie wrażliwi na los nar...odu sprzeciwiamy się temu, oraz prowadzonej przez rząd Donalda Tuska polityce. Wyraz temu damy w najbliższą sobotę (11.02) spotykając się w Tczewie, na placu przed Urzędem Miasta o godzinie 16.00. Zgromadzenie jest legalne, zarejestrowane w Urzędzie Miasta. Mile widziane są transparenty oraz flagi Narodowe. "Jestem Polakiem, więc mam obowiązki polskie!" Za powszechnymi rządami Narodu. Przeciwko fałszywej demokracji! Zapraszamy wszystkich którym los kraju nie jest obojętny. Wydarzenie na Facebooku: http://www.facebook.com/?ref=logo#!/events/214402638655156/

    Odpowiedz
    IP: 178.56.xx5.xx2 
  • +1

    Wolter_gość

    07.02.2012, 23:25

    ACTA

    "Wspaniała i szybka interwencja Policji. Jak zwykle są na czas w odpowiednim czasie i miejscu". Jak nic czuć tutaj zapach lat 80-tych, kiedy to ZOMO pacyfikowało ludzi domagających się swobód i wolności. Lokalna władza przestraszyła się grupki młodych ludzi w papierowych maskach. Niedługo strach będzie pomyśleć co się o "nich" myśli. Historia zatoczyła koło w iście ekspresowym tempie, w roli dławiących swobody obywatelskie ci, co kiedyś dławieni byli. Szkoda że nie zadławiono ich w porę, marny z "nich" towar na demokrację.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx6 
  • _gość

    12.02.2012, 13:24

    BUAHAHAHA :D Pokemony ;D

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xx9 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.