W przyszłym roku powstanie nowy market na Suchostrzygach. Czy to Tesco?

Na razie działka stoi pusta, wkrótce mają tu ruszyć prace (fot. tcz.pl)
W przyszłym roku powstanie nowy market na Suchostrzygach. Czy to Tesco?
Kolejny market powstanie w przyszłym roku na tczewskich Suchostrzygach. Na działce sąsiadującej z centrum handlowym "Manhattan" znajdzie się sklep oferujący głównie produkty z branży spożywczej - inwestor na razie nie zdradza nazwy sieci, która za kilka miesięcy sprowadzi się do Tczewa.

Kolejny market w grodzie Sambora ma stanąć na rogu ulic Żwirki i Armii Krajowej. Tam od jakiegoś czasu trwają już prace rozbiórkowe:

- Myślę, że w pierwszym kwartale przyszłego roku rozpoczniemy prace budowlane. Zobaczymy, czy pogoda nie pokrzyżuje nam planów. Budowa sklepu będzie trwała około 3 miesiące. - wyjaśnia nam przedstawiciel inwestora - Maciej Stachowski, dyrektor poznańskiej firmy Dator Development. - Na razie nie możemy zdradzić nazwy sieci, która uruchomi tam swój sklep. Wiadomo jednak, że prace znajdzie kilkanaście osób.

Do wydziału budownictwa tczewskiego starostwa trafił też wniosek dotyczący obiektu handlowego usadowionego na sąsiedniej działce:


- Na początku tego roku starosta wydał zgodę na przebudowę hali POLOmarketu przy ulicy Żwirki 40 wraz z zapleczem. Inwestor złożył również w Wydziale Budownictwa Starostwa Powiatowego wniosek zamienny na budowę marketu Tesco na działce na rogu ulicy A. Krajowej i Żwirki, w sąsiedztwie Urzędu Stanu Cywilnego. Wniosek nie spełniał jednak ustawowych wymogów i został wycofany. Żaden inny wniosek o pozwolenie na budowę w tym rejonie nie wpłynął na razie do Starostwa Powiatowego. - wyjaśnia Kamila Wiśniewska, rzecznik prasowa tczewskiego starostwa.

Dator Development ma wkrótce rozpocząć starania o wniosek w tczewskim starostwie. Mimo prób nie udało się nam uzyskać komentarza biura prasowego sieci Tesco. O rozwoju sprawy będziemy informować na łamach naszego serwisu.


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (94)
dodaj komentarz

  • -6

    Ad_gość

    17.12.2010, 00:46

    po co następny market

    Lepiej stworzyć normalne miejsca pracy a nie likwidować mniejszych sklepikarzy i zwiększać bezrobocie. Spora część Specjalnej Strefy Ekonomicznej jest niezagospodarowana, może lepiej tam ściągnąć inwestorów, a zamiast marketu na Suchotach lepiej zagospodarować ten teren zielenią. Wszędzie tylko pełno betonów i blach. A na terenie likwidowanej jednostki wojskowej też proszę o market, bo na każde tyś mieszkańców musi być jeden market, 1 drzewo też na tysiąc mieszkańców wystarczy. Gdzie zrównoważony rozwój???

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx0 
  • +3

    misio_gość

    17.12.2010, 06:39

    błądzisz przyjacielu i powtarzasz bzdury. Po pierwszw na strefie nie ma wolnych terenów, to co jest nie zabudowane to własność prywatna firmy FLX i nikomu nic do tego. Po drugie teren pod market to grunt prywatny Sakora, w tym miejscy stała buda i mógł byc w niej prowadzony handel, więc rozebrano ja i sprzedano teren pod budowe nowej budy tez z handlem. Twoje tezy dążą do ograniczenia prawa do władania swoim gruntem, ciekawe, co byś powiedział jakby zabronili tobie poprzestawiać meble w domu? Po trzecie dlaczego ktoś na prywatnej ziemi ma robić zieleń miejską? Trzeba było się zrzucić i i kupic od Sakora grunt i zrobić trawnik i drzewka.

    Cytuj
    IP: 83.25.xx2.xx1 
  • +5

    Zed_gość

    17.12.2010, 03:14

    W główkę się puknijcie, już teraz w obrębie AK i Żwirki jest spory problem z komunikacją. Gratuluję pomysłu - markety za miasto!!! Tczew już jest miastem marketów, a Wy kolejny chcecie budować!!!

    Odpowiedz
    IP: 80.50.xx2.xx0 
  • +6

    _gość

    17.12.2010, 06:18

    Wiem, że największy opór będzie ze strony

    sprzedawców z "Manhattanu" i okolicznych małych sklepów. Nie karćcie ale od razu za to miasto bo rynek jest wolny. Zrozumieć także, że czas - przynajmniej Manhattanu powinien dobiec powoli końca - albo nastąpi u Państwa poprawa (zachowanie, ceny marketowe, świeży towar, itd.)

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xx9 
  • +1

    hehehe

    17.12.2010, 09:29

    ...

    bułgaria przetrwa wszystko :))) niczym sring w retmanie :)))

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -1

    _gość

    17.12.2010, 14:17

    BUŁGARÓW POWINNI SIĘ POZBYĆ.WCZESNIEJ BYLI W STAROGARDZIE I TAM DOBRALI SIE IM DO TYŁKOW TERAZ PORA NA TCZEW. WYKAŃCZJA SKLEPIKARZY NA MANCHATANIE JEŻDZA AUTAMI NA OBCYCH TABLICACH A WOLNO TYLKO 3 MIESIĄCE, JEST TO ZAMKNIETA SPOŁECZNOŚĆ NIE INTEGRUJĄCA SIĘ Z TCZEWIAKAMI NICZYM TURKI W NIEMCZECH.

    Cytuj
    IP: 80.52.xx3.xx8 
    +4

    hehehe

    17.12.2010, 16:01

    ...

    to już się stało - ale swoją drogą - to dzięki nim wiemy ile przycinają na nas "sklepikarze" z targowiska - te same towary z Wólki Kosowskiej ew. z Łodzi ... a najgorsze jest to - że większość woli kupować chińszczyznę chociaż jest to najgorszy bubel - wspierając Państwo Środka ... i wy się dziwicie, że pracy nie ma ...

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +13

    _gość

    17.12.2010, 07:28

    I bardzo dobrze. Większa konkurencja, ceny niższe, korzyść dla mieszkańców.

    Odpowiedz
    IP: 79.188.xx3.xx4 
  • -3

    Wkur....zony_gość

    17.12.2010, 07:33

    Puknijcie się w główkę

    Ja pier... kolejny marekt. Chyba włodarze grube koperty znowu przyjęli co? Ludzie ile jeszcze marketów i banków zamierzacie tu otworzyć?????? Ja pier.....

    Odpowiedz
    IP: 79.187.xx0.xx4 
  • -8

    _gość

    17.12.2010, 07:49

    paranoja

    kto da prace ludziom z manhatanu którzy splajtują? Ludzie zapieprzają w mrozie , w niedogrzanych sklepach ledwo skłądając koniec z końcem a wy kolejny market chcecie budować? Ty mądralo z góry, powiedz mi jak mają podnieść poziom sprzedawanych produktów kiedy wykańcza ich ZUS skarbówka i inne przepisy siedzących na ciepłych stołkach urzędasów? ech szkoda gadać...

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx9 
  • +15

    _gość

    17.12.2010, 08:59

    To niech obniżą ceny i podniosą jakość świadczonych usług. Wówczas konsumenci nie pozwolą im splajtować.

    Cytuj
    IP: 79.188.xx3.xx4 
    +5

    _gość

    17.12.2010, 09:03

    Ty "paranoja"

    Skoro głosujesz na polityków, którzy podnoszą obciążenia, w tym obciążenia fiskalne, to nie dziw się, że te obciążenia wzrastają i poszczególne podmioty powolutku padają, a ceny prądu, gazu, benzyny rosną. Masz to, co chciałeś i nie dziw się temu.

    Cytuj
    IP: 79.188.xx3.xx4 
    +18

    f_gość

    17.12.2010, 10:01

    Manchatan o godz 17 wieje pustką- nie brak klientów lecz sklepikarzy którzy kończą pracę wcześniej.

    Cytuj
    IP: 46.134.xx0.xx4 
    +2

    _gość

    17.12.2010, 11:16

    no jasne

    a na kogo mam głosować jak wszyscy podnoszą?

    Cytuj
    IP: 78.88.xx5.xx9 

    _gość

    17.12.2010, 12:20

    Do "no jasne"

    Nie wszyscy podnoszą. Wybory, to nie tylko możliwość głosowania na bandę czworga, czyli 4 partie.

    Cytuj
    IP: 79.188.xx3.xx4 

    -_-_gość

    17.12.2010, 16:56

    a o podstawach ekonomii i konkurencji jako motorze postępu słyszałeś?

    Cytuj
    IP: 78.88.xx8.xxx 
  • -10

    _gość

    17.12.2010, 07:56

    tragedia

    pogłębi się jeszcze bardziej bazrobocie, drobni sklepikarze pozamykaja swoje sklepy, a utrzymuja sie z tego cale rodziny, chora władza w tym mieście, po co kolejny moloch, mało ich? spójrzcie ile ludzi trafi na trawke przez ten pomysł, a markecik zatrudni za grosze kilka młodych dziewczynek i bedzie je wymieniac co kilka m-cy, Manhattan całkowicie umrze, trójmiasto chcecie zrobić z Tczewa?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx1 
  • +5

    _gość

    17.12.2010, 09:08

    A ile ludzi zyska pracę i ilu ludzi zaoszczędzi na tańszych produktach i wydadzą w ten sposób zaoszczędzone pieniądze na inne produkty, zapewniając w ten sposób utrzymanie innym podmiotom.

    Cytuj
    IP: 79.188.xx3.xx4 
  • -5

    _gość

    17.12.2010, 08:20

    TCZEW MIASTEM MARKETÓW ORAZ BEROBOTNYCH

    NIE O TAKE POLKE MY WALCZYLI!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx9 
  • -8

    Łukasz_gość

    17.12.2010, 08:31

    Kretyństwo

    Brawa dla władz za idiotyczną decyzję. Co jeszcze sprzedacie aby powstał kolejny market??? Nie widzicie, że mali sklepikarze giną !!! Już teraz nie ma gdzie parkować w obrębie manhatanu, a po wybudowaniu kolejnego marketu będzie kongo jak z wiaduktami.

    Odpowiedz
    IP: 62.233.xx4.xx2 
  • +12

    _gość

    17.12.2010, 09:06

    Wolę kupować smaczny i wartościowy chleb tanio, niż beznadziejny i bezwartościowy w dodatku drogo. Nie decyduj za innych gdzie mają robić zakupy i co mają kupować. Chyba, że sam jesteś handlarzem i obawiasz się konkurencji.

    Cytuj
    IP: 79.188.xx3.xx4 
    +2

    _gość

    17.12.2010, 10:16

    Co do parkingów to masz rację i tak juz jest ciasno. Jasiński zawalony od strony ul. Żwirki zawalone cóz będa pod wieżowcami parkować zajmując miejsce mieszkańcom bloków.....

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx0 
    +2

    a_gość

    18.12.2010, 16:56

    żal

    parkingów mało?! miejsc mało!? jak ktoś jedzie samochodem 200 metrów na manhattan, to się nie dziwię... miejsc nie ma przez lenistwo!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx4.xx7 
  • -1

    m_gość

    17.12.2010, 08:41

    współczuje

    jeszcze jeden market, porażka, kasa i kasa a ludzie jak zwykle się nie liczą.

    Odpowiedz
    IP: 81.82.xx4.xx0 
  • +6

    _gość

    17.12.2010, 09:13

    Nikt Tobie i innym ludziom nie nakazuje robić zakupów w markecie.

    Cytuj
    IP: 79.188.xx3.xx4 
  • +3

    _gość

    17.12.2010, 08:52

    tak, to Tesco...

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xxx 
  • +16

    C>K>M

    17.12.2010, 08:53

    Normalnie nie mogę, ciekawe ilu z tych obrońców biednych i ciemiężonych tczewskich kupców zaraz poleci lub już było w Biedronce:) Ludzie, jeżeli rynek się zmienia to trzeba się PRZEKWALIFIKOWAĆ, wiem, że niektórym zwłaszcza starszym, ale też młodym (co przeraża najbardziej) nie mieści się to w pale, ale tak jest. Seryjna produkcja samochodu przez H. Forda pozbawiła pracy setki tysięcy dorożkarzy i jakoś świat się nie zawalił. Poza tym zawsze były są i będą obszary handlu, w których ceni się indywidualne podejście do klienta chyba nikt z was nie kupuje w marketach przykładowo odzieży.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +7

    dina_gość

    17.12.2010, 09:02

    znowu!!!!!

    dlaczego znowu będzie stawiany market na Suchostrzygach tam już jest dośc różnych sklepów oraz manhatan!!!!! dlaczego nic w strone starego miasta czyżby na starym miescie mają byc tylko same BANKI I LUMEKSY to jest normalnie koszmar!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xxx 
  • +1

    ghost_gość

    17.12.2010, 10:05

    a jak ty to sobie wyobrażasz? że wyburzą kamiennice żeby postawić market? tam po prostu nie ma gdzie!

    Cytuj
    IP: 46.134.xx0.xx4 
    +4

    _gość

    17.12.2010, 11:24

    ZGADZAM SIĘ!!!! A miejsce na to jest! np. koło parku, przy skupie makulatury! jest tu ogromny plac! jakiś porządny sklep naprawdę by się tu przydał... teraz kiedy w mieście takie korki szczególnie to odczuwamy, my mieszkańcy starego miasta!

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xxx 
  • +22

    iga_gość

    17.12.2010, 09:04

    nie brońcie tych sklepikarzy z Manhattanu bo oni swoje za uszami tez maja. towary kiepskiej jakości sprzedawane za wysokie ceny, poza tym przejdźcie się na Manhattan ok godz 16.30 - kończę prace o 16 zjeżdżam ze starego miasta i chcę zrobić zakupy a tu prawie nikogo nie widać - stoły puste, tylko sklepiki na halach otwarte. Ci narzekający sklepikarze nie maja dużo kasy bo ceny maja na wyrost ustalone i krótko sprzedają - ich działalność opiera się na bezrobotnych, emerytach i osobach będących na urlopie - pracująca osobą nie jest w stanie zdarzyć zrobić u nich zakupy - pozostają markety

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx3 
  • +10

    _gość

    17.12.2010, 10:06

    zgadzam się w 200% z igą

    Cytuj
    IP: 46.134.xx0.xx4 
  • +2

    max_gość

    17.12.2010, 09:04

    Działka to nie dom

    i wydaje mi się, że aby zagospodarować działkę wg. własnej wizji potrzebna jest akceptacja zgodna z planem zagospodarowania miasta. Jakby Sakor chciał wybudować elektrownię jądrową, to też może? Idźcie na Manhattan i zobaczcie, co się tam dzieje, dosłownie NIKOGO, lub znikomą garstkę kupujących można spotkać. Ten kto mówi o wolnym rynku, chyba upadł na głowę, bo czy sklepiki zwolnione są częściowo, lub wcałości z obciążeń podatkowych, jak ma to miejsce w przypadku Marketów? Przed Świętami, zgodnie z polską mentalnością życzmy handlowcom z Manhattanu aby pozamykali interesy, bo jak widzimy jak im się powodzi, to krew zalewa.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx6.xx4 
  • -5

    _gość

    17.12.2010, 11:45

    T po prostu nie rozumiesz. Głosujesz na ugrupowanie, które wykańcza polskie społeczeństwo i polski biznes i winisz za to osoby, które nie są za taki stan rzeczy odpowiedzialne.

    Cytuj
    IP: 79.188.xx3.xx4 
  • +1

    kolo_gość

    17.12.2010, 09:14

    bezrobocie

    Mam znajomych którzy od przyszłego roku min. przez biedronke i lidla zamykają sklep. Pracę straci ok 8 osób i co Pan na to Panie Stachowski????? Sosna wydał pozwolenie a teraz setki osób muszą sie martwić o swoją prace! Na dodatek lokalizacja jest bardzo ale to bardzo udana....koło jednego z najczęściej zakorkowanego skrzyżowania....

    Odpowiedz
    IP: 83.13.xx5.xx8 
  • -2

    Dar_gość

    17.12.2010, 12:36

    A ja słyszałem o ludziach, którzy są nieefektywni i tracą z tego powodu pracę i na których miejsce wchodzą osoby wydajne. Słyszałem również o tym, że zawód kowala jest coraz mniej popularny i nie słyszałem byś z tego powodu szczególnie ubolewał. Wiesz ilu ludzi musiało się przystosować do zmian?

    Cytuj
    IP: 79.188.xx3.xx4 
    +3

    KOLO_gość

    17.12.2010, 14:36

    Czy nie sądzisz że wystarczy nam marketów? Rozumie że jesteś z tych osób które sobotę i niedzielę spędzają w poszukiwaniu cen objezdzając wszystkie markety. Ja wolałbym aby staneło tam coś z czego mogliby korzystać wszyscy mieszkańcy np. park albo aqapark, żłobek, czy chcociażby centrum sportowo-rekreacyjne, bieżnia, boisko.

    Cytuj
    IP: 83.13.xx5.xx8 
    -3

    C>K>M

    17.12.2010, 18:57

    KOLO przecież to był prywatny plac Sakoru więc jaki żłobek, jaki aquapark?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +3

    kolo_gość

    19.12.2010, 09:44

    do CKM

    CKM nie rozumie dlaczgo miasto nie mogłoby poszukać prywatnego inwestora który by kupił ten plac i wybudował tam aquapark. Albo miasto na żłobek....no tak ale to wymaga pomyślunku, troche kasy i czasu:)

    Cytuj
    IP: 83.11.xx8.xx5 
    -1

    C>K>M

    19.12.2010, 16:37

    Żaden prywatny inwestor nie wybuduje tu aquaparku bo byłoby to utopienie kilkunastu milionów złotych.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +5

    sds_gość

    17.12.2010, 09:38

    Tesco mini !

    Mikro Tesco w stylu LIDL ... Ale pełnowymiarowe Tesco ma stanąć na terenie po ZKM-ie na ul. Jagiellońskiej.

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xx8 
  • +7

    jarq

    17.12.2010, 09:42

    tylko parking porządny zróbcie !!!!

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +1

    hehehe

    17.12.2010, 09:42

    ...

    nie panikujcie - mała działeczka - mały markecik - ciekawe ile szakorki na tym zarobią :)))

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +2

    Observer_gość

    17.12.2010, 09:53

    Kolejne maleństwo

    Jak pokazuje przykład, w naszym mieście powstaje kolejne maleństwo - market. Będziemy otrzymywali kolejne ulotki reklamowe w skrzynkach w których przewodnią myślą będzie oferta skierowana do "wybranych marketów" - czyli wielkopowierzchniowych sklepów spoza terenu naszego miasta. Czyż nie można byłoby zezwolić na budowę jednego molocha na obrzeżach miasta zaopatrzonego we wszystko? A tak możemy sobie popatrzeć na reklamy i żałować, że mieszkamy w małym miasteczku do którego nie warto ściągać całego asortymentu!

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx8.xx5 
  • +3

    Tczewianka_gość

    17.12.2010, 09:53

    Tesco hmmm

    Wiec jesli chodzi o mnie to market jak najbardziej , licze sie z cenami a im wiecej marketow tym lepsza cena tak. Manhatan slynie raczej z ubran a w tesco to raczej mało tego a wiec nie bedzie tu duzego zagrozenia dla sklepikarzy z manhatanu. Tesco ma super ubranka dla dzieci Firmy CHEROKKE i za przyzwoitą cene a jak wiemy malo u nas w Tczewie markowych ubranek dla dzieci.Jedno co nie jest sluszne jak dla mnie ze wszystkie markety na jednym prawie osiedlu buduja( mi to na reke bo mieszkam na suchostrzygach) ale mysle o innych mieszkancach tczewa np. stare miasto przeciez tam nic niema jeden sklep na krzyz - same banki i pozyczki. Ale my jako mieszkancy mamy raczej mało do powiedzenia wiec nic nie poradzimy. Pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx9 
  • _gość

    17.12.2010, 10:13

    Kolejny market ludzie znajdą prace dobrze, a co z miejscami parkingowymi? I tak juz jest ciasno w tym rejonie zwłaszcza w sobotę jak ludzie ciągną na manhattan. Kolejni pod wieżowcami będa stawiali swoje auta.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx0 
  • _gość

    17.12.2010, 10:19

    Moim znaniem lepiej jakby tam zrobili jakieś tereny zielone na wiosnę a nie kolejne warstwy betonu i tak juz jest dużo marketów na tym osiedlu.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx0 
  • -3

    Łukasz_gość

    17.12.2010, 11:12

    kretyństwo cd

    Nie jestem handlarzem, ale szlag mnie trafia, jak zamiast placu zabaw dla dzieci albo innej formy terenu zielonego znowu powstanie debilny market. Szczególnie jeśli chodzi o suchostrzygi. Ile wam dali???

    Odpowiedz
    IP: 62.233.xx4.xx2 
  • +5

    _gość

    17.12.2010, 12:26

    Plac zabaw zaraz przy skrzyżowaniu dwóch ruchliwych ulic. Masz jeszcze jakieś fajne pomysły?

    Cytuj
    IP: 79.188.xx3.xx4 
    +2

    _gość

    17.12.2010, 13:15

    Z osiedla Suchostrzygi to chyba tak się przyjeło market na markecie jeden wielki beton.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx0 
  • +2

    pipi_gość

    17.12.2010, 11:22

    Praca na czarno

    Na manhatanie i na rynku pracują dziewczyny i babcie na właścicieli wylegujących sie w fotelach w swoich willach!Tam pracują prawie wszyscy na czarno!Czekamy na Tesco!!!

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx7.xx0 
  • +11

    Oleś_gość

    17.12.2010, 12:02

    Handel na " Manhattanie"

    Jak wygląda handel na Manhattanie ? Trzy może cztery lata temu robiąc zakupy w " Biedronce" klient wyjeżdża z pełnym wózkiem załadowanym cukrem do sklepu spożywczego na Manhattanie .Ciekawe dlaczego?Ostatnio będąc w sobotę rano w Kauflandzie ten sam Pan miał wózek załadowany ilościami hurtowymi towarów spożywczych ( będących w cenach promocyjnych) .Czy tak ma wyglądać handel detaliczny w Tczewie?

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx2.xxx 
  • +1

    _gość

    17.12.2010, 12:38

    Skoro od niego ludzie kupują, to niech tak robi. Tylko niech się nie dziwi jak ludzie przestaną robić u niego zakupy. No i wiadomo, że jakiś chór pożytecznych idiotów podniesie głos, że źle mu się dzieje.

    Cytuj
    IP: 79.188.xx3.xx4 
  • +3

    _gość

    17.12.2010, 12:18

    jest wolny rynek

    ludzie, przeciez jest wolny rynek, jak komus nie idzie biznes, niech sie przekwalifikuje, co poradzic, takei zycie, kazdy jest kowalem swojego losu...co za malomiasteczkowosc, ale jakos mnie to tu nie dziwi...

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx4 
  • +3

    _gość

    17.12.2010, 12:39

    Gdyby był wolny rynek, to uniknęlibyśmy wielu kłopotów. A tak, to jest "prawie" wolny rynek. A powszechnie wiadomo, że "prawie" robi wielką różnicę.

    Cytuj
    IP: 79.188.xx3.xx4 
  • +9

    @_gość

    17.12.2010, 12:42

    obsługa na Manhatanie - szczególnie stoiska na stołach - nieuprzejma, kobieta z papiesosem w buzi wydaje resztę, trochę kultury by się przydało, niejednokrotnie niby przez pomyłkę źle zważony towar albo źle wydana reszta, ceny zawyżone i to sporo a bulwersują się powstaniem kolejnego marketu?!!! zadbajcie o klienta, poobniżajcie ceny, po towar pofatygujcie się do hurtowni i na giełdę a nie do LIDLA czy BIEDRONKI - to nie będziecie musieli zdzierać z klientów!!! ktoś komu zależy na kliencie postoi do 18 a nie do 17 albo krócej... nie macie pojęcia o handlu i marketingu!!!! komuna się skończyła - teraz klient nasz PAN!!!! o klienta trzeba zadbać i powalczyć oraz zachęcić do zrobienia udanych zakupów a tego na Manhatanie napewno brakuje!!!!

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx4 
  • -4

    zaphod_gość

    17.12.2010, 14:26

    żal mi Cie (pomijajac fakt, nieprzyjemnej obsługi na stołach) - pewnie pracujesz w jakiejs dużej firmie i mysliż ze qwszystkimmi możesz gardzić, konkurencyjne ceny??? osoba prywatna nigdy nie wygra z supermarketem!!! choć by staną na głowne.

    Cytuj
    IP: 83.25.xx0.xx8 
    +1

    C>K>M

    17.12.2010, 19:01

    To niech konkuruje różnorodnością towarów, jakością, podejściem do klienta, albo (uwaga lepiej sprawdź czy dobrze siedzisz bo zaraz doznasz szoku) niech PRZENIESIE swój sklepik gdzieś gdzie do marketu jest daleko. Dokładnie w tym wątku ktoś ze Starego Miasta pisze, że im brakuje marketu- to niech kupiec przeniesie się na stare miasto. No ale zawsze można też mieć żal do całego świata.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    18.12.2010, 15:38

    no tak widać że dużo wiesz o prowadzeniu działalności gospodarczej..." niech PRZENIESIE swój sklepik gdzieś gdzie do marketu jest daleko" po pierwsze żeby przenieść sklepik trzeba mieć najpierw lokal, o który nie jest łatwo..po drugie lokalizacja...gdzieś gdzie do marketu jest daleko? gdzieś na jakimś polu za miastem, tak bedzie daleko od marketów gorzej z klientami...podejście do klienta cóż, w markecie osoba obsługująca przy kasie mówi tylko dzień dobry, dziękuję, proszę i do widzenia..jeśli chodzi o jakość to masz to za co płacisz.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx9 
    +1

    C>K>M

    18.12.2010, 18:01

    A kto mówił, że będzie łatwo? Ale lepiej robić coś w celu poprawy swojego losu niż narzekać i siedzieć z założonymi rękami.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +10

    h**h_gość

    17.12.2010, 13:05

    a może by tak lodowisko?

    Odpowiedz
    IP: 178.183.xx0.xx1 
  • zaphod_gość

    17.12.2010, 14:20

    tam wiecej marketów to niedługo wszystkie małe sklepy upadną, już teraz jest cięzko a z czasem będzie jeszcze gorzej... i wez tu otwórz działaność to Cie zniszczą... bez zensu polityka napędzanie kasy zagranicznym korporacjom...

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx8 
  • -5

    malborkboy_gość

    17.12.2010, 14:22

    dziwne, że Tesco

    Przecież w Malborku budują Tesco i to całkiem duże. Na pewno nie taki jak lidl czy biedronka. Więc po co dwa tak blisko siebie...

    Odpowiedz
    IP: 81.190.xx5.xx7 
  • hehehe

    17.12.2010, 16:33

    ...

    w Starogardzie przed komisariatem będzie większe T3$co niż w Malborku :)))

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +3

    al_gość

    17.12.2010, 14:34

    Jak dzieci całe miasto już wie że to będzie Tesco ,a oni robią wielką tajemnicę Dziecinada .......

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx8 
  • +1

    d_gość

    17.12.2010, 14:35

    d

    jestem za Tesco albo Real :)

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx2.xx6 
  • +2

    _gość

    17.12.2010, 14:42

    niech na górkach coś zbudują.. ;)

    Odpowiedz
    IP: 178.37.xx7.xx9 
  • +4

    MICHU_gość

    17.12.2010, 15:03

    Wolny rynek, konkurencja to podstawa.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx4 
  • +4

    pipi_gość

    17.12.2010, 15:13

    zieeń na Suchostrzygach

    Tereny zielone będą nad Milenem!!!

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx7.xx0 
  • -3

    smieszne_gość

    17.12.2010, 15:52

    glupota tez jestem za tym ze za duzo tych duzych sklepow,miasto wogle nie mysli o ludziach prowadzacych sklep!!!! nie dlugo male sklepiki sie pozamykaja ludzie nie beda mieli z czego zyc!!!! bedziemy kupowac mieso ktore jest plukane w wodzie co chwile by nie smierdzialo , stare kielbasy beda myte w wodzie i nacierane olejem!!! wiem bo sama przez krotki czas pracowalam i widzialam co robia w marketach.A o miesie mielonym sie nie wypowiadam!!!!!!!!!!!!! Towar po terminie na zaplecze przetarty acetonem data i wbita inna data! Cala prawda o marketach a w malych sklepikach sanepid jest co rusz i wszystko musi byc jak w zegarku nawet kasty napoji 2l ktore jest w folii musi stac na paletach drewnianych. tak jak carrefour zuci gazetke z 4 produktami o dobrej cenie a jak sie pojdzie i chce zrobic wieksze zakupy to okazuje sie ze wiekszosc co sie chwyci w reke jest drozsze niz w malym sklepie co ma sie pod domem!!!! jestem ciekawa co zrobia ci ludzie na suchostrzygach co maja sklepy po kilkanascie lat ??? z czego beda zyc ???? najlepiej sprzedac miejsce na kolejny hipermarket i zgarnac kase , zamiast troszke sie potrudzic i pomyslec co otworzyc czego niema w Tczewie,zeby miasto mialo wiecej atrakcji by ludzie i mlodzierz do Gdanska nie musiala jezdzic!!!! no ale wkoncu to jest za trudne!!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx1.xx1 
  • +2

    Nati_gość

    17.12.2010, 16:01

    lepiej jakięś sklepy z ciuchami

    Ja bym tam wolała jakies sklepy z markowymi ciuchami np.H&M,C&A,i takie tam .!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx8 
  • hehehe

    17.12.2010, 16:34

    ...

    tak samo pochodzą z Chin :)))

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -1

    C>K>M

    17.12.2010, 19:02

    Takie sklepy to zdaje się zastrzegają w umowach franczyzowych, że można je otwierać tylko w miastach powyżej kilkuset tysięcy mieszkańców.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • -1

    EWA_gość

    17.12.2010, 18:07

    NAJLEPIEJ BY BYŁO ZROBIC PARKING .

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xxx.xx2 
  • -2

    ssij-moja-blada-szyje

    17.12.2010, 18:40

    pieprzyc TESCO! czy Tczewianie nie mają gdzie zakupów robić? Mało sklepów wokół? KINO niech zrobią! A nie, że się podniecacie że kolejny kloc z liftingowanym mięsem zrobią.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +1

    C>K>M

    18.12.2010, 18:03

    No to weż kredyt pod zastaw domu i otwórz kino obok manhattanu...

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    19.12.2010, 22:18

    CKM - dobrze prawisz.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx8.xx8 
  • -1

    BLASZKA _gość

    17.12.2010, 19:44

    MOŻE I BĘDZIE PRACA ALE NA TRZY MIESIĄCE ................... I NASTĘPNI NA 3 MIESIĄCE I TAK DALEJ JESTEM PRZECIWNA ŻEBY ZNOWU JAKIŚSKLEP BUDOAĆ WŁAŚNIE LODOWISKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx0.xx8 
  • Hmnn_gość

    17.12.2010, 19:49

    Czy mi sie wydaje czy tam miał byc teren zielony

    pokazywaliscie reportarz ze suchostrzygi to betonowa dzungla i ze tam bedzie troche zieleni. ?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx7 
  • +10

    Stoczniowiec_gość

    17.12.2010, 20:57

    Jeszcze Netto

    Zapomieliście o NETTO w którym szczególnie jeden sklepikarz wykupuje tanie promocyjne masło.Gdy zbudują pod bokiem TESCO nie będzie musiał jeżdzić po towar samochodem.Podrzuci sobie wózkiem i zaoszczędzi na benzynie i czasie.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx2 
  • +5

    KOLO_gość

    19.12.2010, 09:46

    HACJENDA

    Już nie powiem o jednym Panu zaopatrującym restauracje...:) jego samochód rano zaopatruje się chyba we wszystkich marketach:) że jemu nie szkoda czasów i paliwa? a może teść mu kazał....:)

    Cytuj
    IP: 83.11.xx8.xx5 
  • +2

    Casper

    17.12.2010, 22:05

    Widać, że Tczew chce stać się miasteczkiem pełnym supermarketów. Tylko żeby to chociaż przyciągało ludzi z innych miast, ale oni mają prawie to samo u siebie, więc nie ma konkretnych powodów by u nas robić zakupy. Nie mam nic przeciw nowym sklepom, fajnie że powstają nowe, ale do licha żeby tylko sklepy budować? Tak jak Tczew kiedyś był nazywany miastem kolejarzy, tak teraz będzie miastem kasjerek. Sprawa druga to konkurencja z Manhattanem. Myślę, że ktoś trzepie niezłą kasę na wynajmowaniu boxów i miejsc na stołach. Nie wiem też gdzie produkowane są niektóre rzeczy, że są takie drogie. Nawet oryginalne rzeczy, oczywiście produkowane w Chinach są tańsze. Ludzie wolą jechać do Gdańska i coś kupić, nawet z kosztem benzyny czasem jest taniej niż kupić w Tczewie. Jeśli Manhattan będzie prowadził taką politykę to max. 5 lat urzędowania i będzie coś nowego. Najchętniej kupcy z Manhattanu wykosili by całą konkurencję, z Bułgarami na czele. Nawet oni potrafią zrozumieć, że to klient wybiera za jaką cenę kupuje. A sprawa trzecia, to skrzynki pocztowe powinny być wymieniane na większe. Skoro miasto ma jakieś pieniądze z wydania pozwolenia na budowę supermarketu, niech zainwestuje je w skrzynki, bo po 3 dniach skrzynka potrafi być pełna.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +2

    _gość

    18.12.2010, 13:47

    TCZEWSKIE MARKETY, TCZEWSKA GŁUPOTA

    3 BIEDRONKI, 2 LIDLE,2 MEDIA EXPERTY, INTERMARCHE, BRICOMARCHE, NOMI, KAUFLAND, NETTO,PIOTR I PAWEŁ, MIX ELEKTRONICS, POLO MARKET, 2 ROSSMANN'Y, CARREFOUR, JYSK, (MOŻE COŚ POMINĄŁEM) ------------------- JUŻ POWSTAJE KOLEJNA GALERIA HANDLOWA W OKOLICACH DWORCA PKP. Z PEWNOŚCIĄ POTRZEBUJEMY WIĘCEJ !!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx9 
  • -2

    adrian_gość

    18.12.2010, 14:56

    Brawo.

    Ha... bardzo pieknie kolejny market! Jestem normalnie w szoku, ze tak malo jest na suchostrzegyach i strasznie sie dziwie dlaczego tylko jeden ma powstac, moze od razu 10 niech zaczna budowac bo patrzac na Kaufland, Nomi, Piotr i Pawel, Biedronka i Netto to naprawde jest malo... i to 'praktycznie w jednej lini'. Ja juz jestem starym prykiem i pozostaje mi picie piwa i dodawanie nedznych komentarzy i siedzenie przed komputerem, do wieczora ogladajac to co nie powinienem ogladac;) ale moze cos tak by wybudowali dla dzieciakow? Jakies boisko, plac zabaw, nie wiem w kazdym badz razie cos dla najmlodszych, zeby mieli co robic .. Na kasztanowej 11 wypieprzyli jeden plac zabawa (nie duzy) bo wybudowali parking dla samochodow, no okej rozumie dla ogolnego dobra mieszkancow. Kolejny rowniez nie duzy plac zabaw wypieprzyli kolo klubu mlodziezowego przystan aktualnie trwa budowa jakiegos budynku mieszkalnego, no fajnie pare metrow dalej jest boisko i 2 stoly do tenisa stolowego.super plac zabaw. Przekaz jest tajki, ze te dzieciaki siedza przed komputerami jak JA (taki stary pryk) i graja w jakies chore gry bo co maja robic jak na podworku tylko blokowisko..... Masakra a zarazem gratuluje, juz sie nie moge doczekac kiedy pojde na zakupy do nowego marketu bo w/w markety juz mi nie wystarczaja mimo tego, ze jak mam isc to chodze tylko do kauflandu. :[ Pozdrawiam.

    Odpowiedz
    IP: 188.33.xx8.xxx 
  • -3

    Adam_gość

    18.12.2010, 15:57

    Marudzicie i marudzicie...gdyby nie było zapotrzebowania na więcej sklepów to by obecne centra plajtowały a jakoś tak się nie dzieje....kolo który wymienia chyba wszystkie znane mu obiekty w Tczewie jest spieszny bo jak można zaliczać rossmanna albo mix elektronic do marketów. Przez lata w tamtym miejscu stały stare rozpadające się budy i widać taki obraz wolą oglądać krytycy niż nowe obiekty. Robiąc zakupy w naszym mieście w każdym z marketów mam swoje ulubione produkty i korzystam z oferty większości marketów tczewskich, a jeśli do ich grona dojdzie Tesco to będę bardzo zadowolony bo dojdą nowe promocje i konkurencyjne towary. A zieleni w mieście mamy dość, jest park, bulwar nad Wisłą czy Kanonka...Postęp musi kosztować a miasto musi się zmieniać, także brawo dla nowych inwestycji a obrońcy przyrody niech sobie kupią ogródek działkowy.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx0 
  • -1

    _gość

    18.12.2010, 20:37

    IKOZENIAK UWAS JAK Z RĘKAWA SYPIE SIE PRZYJDZ NA Zatorze pustynia jeden mały sklepiktu budowac

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx0.xx4 
  • -3

    ja_gość

    19.12.2010, 09:03

    jestem zaa

    ja jestem całkiem za.... TESCO cześto mam talony do TESCO i trzeba jezdzidz do starogadru czy gdzieś bo w Tczewie nie mozna ich zrealizować jestem całkiem za zeby postawili tam TESCO

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx1 
  • -2

    mario_gość

    19.12.2010, 12:05

    racja powinni tych bułgarów wypiepszyć z manhatanu niech ktoś się zainteresuje jak oni jeżdza bo kiedyś dojdzie do nieszczęścia

    Odpowiedz
    IP: 188.33.xx5.xx0 
  • _gość

    19.12.2010, 13:14

    budujcie lepiej skrony bysmy mieli gdzie ulokowac dzieci i zony :)))

    Odpowiedz
    IP: 2.38.xx6.xx9 
  • +1

    maala_gość

    19.12.2010, 14:04

    Nowy market? Po co? Jakbyśmy ich mało mieli w naszym pięknym mieście... :P

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx6 
  • -1

    _gość

    19.12.2010, 16:16

    co pozostało ci co niemają samochodów są niepełno sprawni kupowac droższą żywnosc w swoich sklepikach a też promocie by przydały nie liczcie na to bo pensyjki ubogie

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx1 
  • +2

    gosc_gość

    19.12.2010, 18:18

    I juz mi sie to podoba tak powinno byc wolny rynek jest przeciesz przynajmiej bedzie wieksz konkurencja cnowa miedzy sklepami w Tczewie ale jestem jeszcze za tym zeby mahattanie dostali w dupe bo oni to ju znie wiedza ile za produkty brac drozyzna jak chlera i te wazywa,jajka itd. pomarzle i jeszcze takie droge maja a juz nie swpomne o rescie ze dzyzna powinno byc wiecej makietow w tczewie

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx2 
  • wejuch_gość

    20.12.2010, 11:30

    Fota

    Ładne zdjęcie tego Polo-Rossmanna.

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx2.xxx 
  • brawo tczewskie szychostwo!_gość

    28.12.2010, 00:21

    To miał być teren zielony!

    Jestem oburzony... na tym obszarze miały powstać tereny zielone! Ciągle mówili o tym, że suchostrzygi to same betony itp itd piękne obietnice przed wyborami ! piękne! Jestem oburzony i zniechęcony do tczewskich władz! No ale po wyborach to oczywiscie! kolejny supermarket! jedyne czym tczew mzoe się pochwalic to kilkanascie supermarketów i mcdonalds! Buahahaha żałosne! Ehh już przepraszam za ten wybuch, ale... ehh.. .szkoda gadać.....

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx0 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.