Stowarzyszenie Inicjatywa Samorządowa zaprosiło do nowej siedziby

Stowarzyszenie Inicjatywa Samorządowa w nowej siedzibie (fot. Tcz.pl)
Stowarzyszenie Inicjatywa Samorządowa zaprosiło do nowej siedziby

zobacz galerię zdjęć: 5
Stowarzyszenie Inicjatywa Samorządowa oficjalnie zainaugurowało działalność w swojej nowej siedzibie. Na uroczystość otwarcia zaproszono przedstawicieli organizacji pozarządowych, ale nie zabrakło też pytań i odniesień do świata lokalnej polityki.

Stowarzyszenie Inicjatywa Samorządowa to dawne Razem i Odpowiedzialnie (RiO).

- Zmieniliśmy nazwę, bo zgłosiły się do nas osoby, które interesuje praca nie tylko na rzecz miasta, ale całego powiatu - tłumaczy nam Witold Sosnowski, prezes stowarzyszenia. - We władzach stowarzyszenia jest Izabela Chyła z Gniewa, czy Dariusz Godlewski z gminy Tczew.

Stowarzyszenie skupia na razie około 40 sympatyków. Jak powiedział nam Witold Sosnowski, Inicjatywa chce skupiać się na trzech filarach - chodzi o samorząd, organizacje pozarządowe, mieszkańców.


- Nasz cel to aktywizacja mieszkańców poprzez grupy nieformalne. - mówił Sosnowski - W naszym regionie działa około 300 organizacji pozarządowych - obserwujemy silną, czasem niezdrową, rywalizację o granty, a my chcemy stawiać na współpracę.

Stowarzyszenie chce zapewniać w nowootwartej siedzibie miejsce dla organizacji, które nie mają swojej siedziby, a także pomoc w promowaniu np. w mediach społecznościowych. Mieszkańcy mogą też korzystać z bezpłatnych porad prawnych.

Na wczorajsze otwarcie nowej siedziby przy ulicy Wojska Polskiego zaproszono przedstawicieli organizacji pozarządowych. Wśród sympatyków Inicjatywa Samorządowej nie zabrakło też twarzy związanych z lokalną polityką - oprócz prezesa Witolda Sosnowskiego - do niedawna wicestarosty, nie zabrakło też radnych obecnych i byłych - m. in. Grażyny Antczak, Ludwika Kiedrowskiego i Kazimierza Janusza. Zapytaliśmy zatem, czy uroczystość to oficjalny start kampanii Inicjatywy Samorządowej przed przyszłorocznymi wyborami samorządowymi. Sam Witold Sosnowski wielokrotnie zaznaczał w mediach, że rozważa walkę o fotel prezydenta Tczewa.

-
Kampania rozpocznie się wtedy, gdy zostanie oficjalnie ogłoszony termin wyborów. Na razie skupiamy się na pracy na rzecz zadań związanych z organizacjami pozarządowymi, choć nie ukrywam, że część naszych członków ma ambicje polityczne - powiedział nam Witold Sosnowski.


Jak usłyszeliśmy, chodzi nie tylko o fotel prezydenta Tczewa - ale także o walkę o władzę w innych miejscowościach naszego powiatu. Inicjatywa nie wyklucza też współpracy z innymi ugrupowaniami.

- Współpracowałem z PO, ostatnio z PiSem. Wszystko to kwestia ustalenia programu. Deklarujemy otwartość. Czekamy właśnie na przyjazd Mirosława Chyły z Pelplina, który przecież swoje korzenie w KKR. - dodał Sosnowski.


Podczas otwarcia usłyszeliśmy, że Inicjatywa będzie skupiać się również na wolontariacie, a także pomocy osobom starszym.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (31)
dodaj komentarz

  • -3

    kik_gość

    08.09.2017, 10:54

    Widzę, ze kampania wyborcza ruszyła pełną parą. Z jakich pieniędzy opłacany jest lokal i dlaczego z naszych podatków? Chcecie się bawić to bawcie się za własne jak każdy zwykły obywatel. W dobie zamachów pod flagą ISIS nazwać się SIS? Serio?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • +4

    jarosław kury szczać prowadzi__gość

    08.09.2017, 11:17

    Drogi kiku, doceniam twój wkład intelektualny w rozszyfrowanie nazwy i źródeł finansowania stowarzyszenia. Rozumiem, że w twoim świecie, wszystko dzieje się za inspiracją ciemnych, czynnych szatanów, wrogich sił, demonów kombinatorstwa. Jednakowoż zapewniam cię, że świat nie jest taki zły i nie wszystko jest na nim finansowane z twoich podatków, bo i nie starczyłoby nawet na lizaka dla jednej grupy przedszkolnej. Czyń miłość, kiku, zacznij od dzisiejszego dnia.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx5.xx1 
    +2

    kik_gość

    08.09.2017, 12:01

    @jarosław kury

    Bardzo doceniam troskę o stan moich finansów i spieszę zapewnić, iż mają się one wyśmienicie. Dziwi mnie finansowanie lizaków z podatków, wolałbym by były to jednak obiady dla dzieci np na oddziale szpitalnym, bo żywienie w placówkach medycznych jest tragiczne. Jak rozumiem członkowie stowarzyszenie nie zrozumieli jak niefortunny mają skrót i dopiero ja ich oświeciłem. Rozumiem próby przeciwdziałania post factum, ale cóż mleko się rozlało. Macie skrót SIS i przy wyborach będą się z Was śmiać. Wycieczki osobiste wiszą mi kompletnie luźnym kalafiorem, ale zawsze upewniają mnie, ze trafiłem w sedno i zabolało. Oczywiście tez pokazują innym w jasny sposób jaki jest poziom kultury rozmówców. A wiec serdecznie dziękuję, za rozwianie wszelkich wątpliwości. Życzę miłego dnia i serdecznie pozdrawiam drogi członku SIS

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 
    +4

    CENZOR_gość

    08.09.2017, 12:15

    ODPOIEDŻ

    Może masz rację , ale tak ,,szczekając" na wszystkie strony nie sprawdzając faktów wstrzymałbym się od takich opinii. Sam widać jesteś przesiąknięty niezrozumiałą nienawiścią do wszystkiego i wszystkich- szkoda Twoich bliskich kiedy tylko umiesz tym jadem kąsać. .Proponuję abyś poszedł tam ,zobaczył, ocenił i wtedy wyraził swoją opinię. Widzę na zdjęciu osoby bardzo pozytywnie postrzegane w wielu środowiskach ( prawdziwi a nie partyjni społecznicy ) z pewnością tam by się nie znależli gdyby uważali że to towarzystwo im nie odpowiada.Życzę CI trochę obiektywizmu w ocenach ,chyba że masz w tym swój albo pewnej grupy interes aby tak pisać. KTÓŻ TO WIE !!!

    Cytuj
    IP: 79.188.xx3.xx5 
    +5

    Jack Strong _gość_gość_gość_gość

    08.09.2017, 12:30

    Na lokal składają się członkowie zaprzyjaźnionego stowarzyszenia PNP z prezydentem Pobłockim na czele. Jak widzisz nie są to pieniądze podatników. No chyba, że uważasz wszystkie działania prezydenta Pobłockiego jako działania z kasy nas wszystkich.

    Cytuj
    IP: 83.20.xx6.xx9 
    +4

    jarosław kury szczać prowadzi__gość

    08.09.2017, 13:02

    Mój drogi kiku, pragnąłem ci zwrócić tylko uwagę, że posługujesz się insynuacjami a poprzez nie twoja wypowiedź staje się plugawa i stąd propozycja, abyś spojrzał na świat, nie poprzez nienawiść, a miłość i sympatię do ludzi. Swiat naprawdę nie jest plugawy, ani zły. Możesz jeszce dołączyć do ludzi, którzy cieszą się z życia i widzą braci w innych ludziach. Twojego hejtu na dzień dobry nie przysłonią ani pozorna troska o obiady dla dzieci, ani rzekoma zaduma nad stanem polskiej służby zdrowia. Jadąc Wojska Polskiego trudno nie zauważyć siedziby Inicjatywy, więc wykaż się odrobiną zuchwałości , udaj się do nich, stań oko w oko i zapytaj wprost: czy finansujecie się z moich podatków, czy jak przystało na zwykłe stowarzyszenie, utrzymujecie się ze srodków własnych. Jednak do czegoś takiego trzeba mieć cojones, a nie kryć się bezpiecznie za monitorkiem, walić w klawisze i podnosić hejtem swoją samoocenę. BTW oświecenia, oczywiście, a genio lumen.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx5.xx1 
    -2

    kik_gość

    08.09.2017, 13:06

    @cenzor

    Notorycznie mnie obrażacie :D Pięknie to o Was świadczy, jak to jest, ze żyjemy w czasach, w których można sobie człowieka tak po prostu wyzywać i dalej myśleć o sobie jako o człowieku na poziomie. Po prostu genialna sprawa. Drogi Cenzorze, nie zniżę się do Twego poziomu i nie będę Cię obrażał ponieważ obca jest mi tego typu mentalność, nie mam w zwyczaju obrażać czy złorzeczyć innym ludziom. A co według Ciebie jest tym jadem którym kąsam: moja ocena sytuacji z wysypiskiem śmieci? Zechciej wskazać chodź jeden punkt w którym obrażam kogoś ad personam lub "kąsam jadem". Ciekawa zagrywka w posądzaniu mnie o marzenia związane z kariera polityczna czy samorządową :D Gwarantuję Ci, ze prędzej eks prezydent zostanie abstynentem niż ja zacznę żyć z cudzych pieniędzy. Powtórzę, takim sposobem prowadzenia rozmowy sami sobie wystawiacie cenzurkę i na zdrowie widać tacy jesteście, ale nie myślcie, ze każdy taki jest, nie, nie kazdy. Ze swej strony jak zwykle życzę Ci drogi Interlokutorze wszelkiej pomyślności.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 
    +5

    Patriota_gość

    08.09.2017, 20:14

    Cała prawda o Stowarzyszeniu

    Szanowny, przeinteligentny, przebłyskotliwy i przebystry Panie kiku_gościu. Jako członek Stowarzyszenia spieszę poinformować ciebie (i wszystkich pozostałych) że nasz lokal opłacany jest TYLKO I WYŁĄCZNIE ze składek członkowskich. Co do skrótu zaś to używamy skrótu INICJATYWA a nie ISIS czy SIS. Tyle poważnych wyjaśnień, a co z tą wiedzą zrobisz i jak to we właściwy dla siebie, inteligentny sposób, przeinaczysz... zależy już tylko od ciebie. Czekamy... Członek Stowarzyszenia Inicjatywa Samorządowa.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx6 
  • +7

    tczewianin123_gość

    08.09.2017, 12:00

    To brzmi jak naprawdę dobra inicjatywa. Jeśli Panowie będę pracować z równym zapałem jak o tym mówią będzie z tego duży pożytek.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx7 
  • +2

    jarosław kury szczać prowadzi__gość

    08.09.2017, 13:39

    "Drogi Cenzorze, nie zniżę się do Twego poziomu i nie będę Cię obrażał ponieważ obca jest mi tego typu mentalność, nie mam w zwyczaju obrażać czy złorzeczyć innym ludziom. A co według Ciebie jest tym jadem którym kąsam? Zechciej wskazać chodź jeden punkt w którym obrażam kogoś ad personam lub "kąsam jadem"."

    Wzruszyła mnie twoja samoocena, twoje dobre mniemanie o sobie. Skonfrontuję je z rzeczywistością i w tym celu zacytuję inne napisane przez ciebie słowa:"Z jakich pieniędzy opłacany jest lokal i dlaczego z naszych podatków? Chcecie się bawić to bawcie się za własne jak każdy zwykły obywatel." Hejtujesz i obrażasz ludzi sugerując, że są kombinatorami, oszustami, pasożytami. Dysonans poznawczy można redukować, ale, niestety, podstawą jest samodiagnoza, a to trudne. Współczuję

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx5.xx1 
  • -2

    sPISkowa_gość

    08.09.2017, 15:54

    finansowanie.

    Co do finansowania to mam pomysł :) może finansują to zdrajcy z PISu. A tak na poważnie każdy ogarnięty wie, że stowarzyszenia finansują się same, no chyba, że mają hojnych sponsorów.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx8 
  • -4

    KNOX_gość

    08.09.2017, 16:27

    Restauracja PIASKOWA

    Kto wymyślił nazwę RAZEM I ODPOWIEDZIALNIE? Kto RAZEM, a kto ODPOWIEDZIALNIE? Cały mit o zdrajcach padnie tak jak ten o bombie w tupolewie. Czekaj na zdjęcia ze spotkania założycielskiego rijo.

    Cytuj
    IP: 195.191.xx0.xx8 
  • +2

    gość_gość

    08.09.2017, 17:43

    Dobra inicjatywa. Potrzebujemy takich stowarzyszeń jak najwięcej. Będę za was trzymał kciuki byście nie zboczyli z kursu.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx3.xx9 
  • -1

    obserwator_gość

    08.09.2017, 17:58

    wzrószyła mnie ta polemika pomiędzy przeciwnikami SIS ( nazwa naprawdę niefortunna !!!) a jej obrońcami ( więcej luzu i dystansu do krytyki jaka by ona nie była).Porozmawiajmy o faktach - Pan Sosnowski stracił stołek w powiecie, nie ma powrotu na poprzednie zajmowane stanowisko ponieważ Prezydent je zlikwidował i nie ma szans aby go zatrudnił gdzie kolwiek bo po ludzku stracił do niego zaufanie ( startujac w wyborach przeciwko niemu sam sobie na to zapracował ) . Nie ma wyjścia i chwyta sie brzytwy tylko nie dociera do niego że w naszym powiecie stowarzyszenia radzą sobie dobrze i nie potrzebują kolejnej inicjatywy które ma pełnić rolę super stowarzyszenia koordynującego i nadzorującego pracę zasłużonych lokalnie organizacji. Tylko ślepy i głuchy nie zauważy że to ściema i jedyny cel to wybory, gdyż ewentualna przegrana tego towarzystwa spowoduje że albo wyemigrują albo udadzą się do urzędu pracy po zasiłek - chyba że jakiś sympatyk ich przytuli. Czego im życzę bo szanse na wygraną są małe...wręcz zerowe.

    Odpowiedz
    IP: 197.241.xxx.xx7 
  • +9

    jarosław kury szczać prowadzi__gość

    08.09.2017, 18:20

    "Prezydent je zlikwidował i nie ma szans aby go zatrudnił gdzie kolwiek bo po ludzku stracił do niego zaufanie ( startujac w wyborach przeciwko niemu sam sobie na to zapracował )" Hmm...interesujące. Pobłocki stracił zaufanie do człowieka, bo ten ośmielił się wystartować w wyborach prezydenckich jako jego kontrkandydat. Sądziłem, że to prawo każdej osoby, która ma bierne prawo wyborcze. Przywilej każdego obywatela RP. Otóż okazuje się, że nie. W Tczewie, osoba, która uważa, że może kandydować w wyborach, z automatu traci zaufanie Pobłockiego. Jeśli to prawda, to tak po ludzku, wiele to mówi o osobowości Pobłockiego. A nazywa się to mściwość, chęć odwetu, zemta, urażona duma, chęć poniżenia i upokorzenia.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx5.xx1 
  • -4

    Gość_gość_gość

    08.09.2017, 18:07

    Co ten łysy gościu tam robi.

    Odpowiedz
    IP: 5.174.xx3.xx3 
  • +3

    natalia_gość

    08.09.2017, 18:22

    brawo Inicjatywa!

    Jakże przydatna inicjatywa! Sama widziałam jak ludzie chętnie korzystają z pomocy, szczególnie prawnej. Słyszałam także o udzielonej pomocy żywnościowej (ludzi potrzebujących jest mnóstwo). Warto także zwrócić uwagę, że biuro "Inicjatywy" otwarte prawie codziennie! Wspieram i popieram ludzi którzy coś robią dla innych. Zamiast marudzić i "wylewać" wieczny pesymizm i podejrzliwość odpowiedz na pytanie: co ja zrobiłem co ja robię bezinteresownie dla innych?! Pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 95.160.xx3.xx7 
  • obserwator_gość

    08.09.2017, 18:41

    ""Prezydent je zlikwidował i nie ma szans aby go zatrudnił gdzie kolwiek bo po ludzku stracił do niego zaufanie ( startujac w wyborach przeciwko niemu sam sobie na to zapracował )" Hmm...interesujące. Pobłocki stracił zaufanie do człowieka, bo ten ośmielił się wystartować w wyborach prezydenckich jako jego kontrkandydat. Sądziłem, że to prawo każdej osoby, która ma bierne prawo wyborcze. Przywilej każdego obywatela RP. Otóż okazuje się, że nie. W Tczewie, osoba, która uważa, że może kandydować w wyborach, z automatu traci zaufanie Pobłockiego. Jeśli to prawda, to tak po ludzku, wiele to mówi o osobowości Pobłockiego. A nazywa się to mściwość, chęć odwetu, zemta, urażona duma, chęć poniżenia i upokorzenia."

    Odpowiedz
    IP: 197.241.xxx.xx7 
  • -2

    obserwator_gość

    08.09.2017, 18:52

    Jeżeli podwładny startuje w wyborach przeciwko swojemu pracodawcy to nie dlatego że zgadza się z jego polityka tylko jest wobec niej krytyczny - jak później można ufać komuś który jest w opozycji i z nim razem realizować założone cele. Koleś ty nic nie kumasz , tu nie chodzi o zawiśc a o zwykłą odpowiedzialność za swoje działania i wybory. Jak by na miejsce Pobłockiego pojawił się ktoś konkretny to była by wielka radość a tak realnie patrząć Pan Sosnowski mu zagrozi ..... sczerze ...... Po owocach ich poznamy - klakierzy chwalący SIS - ci sami ludzie stowarzyszenie sportowe dla dzieci, potem RIO wielka ściema i porażka a teraz to i za parę lat nowa inicjatywa ....... wy naprawdę myślicie że ludzie to kupią......jak na razie owoców nie było....tylko wygrane na 2,5 roku stołki w powiecie - powinniście nazwać sie Inicjatywa Samym Sobie a może i tobie coś skapnie...... żałosne

    Cytuj
    IP: 197.241.xxx.xx7 
    -2

    jarosław kury szczać prowadzi__gość

    09.09.2017, 12:22

    Kumam, kumam, koleś. To sie nazywa zamordyzm, despotyzm, sobiepaństwo, folwarczne zarządzanie. Wszelka krytyka, zdanie odmienne, idee niezgodne z poglądami jednowładcy są traktowane jako osobista zniewaga i zamach na nieomylność pana i władcy. Skoro twierdzisz, że Pobłocki prowadzi taką politykę personalną, to pewnie wiesz, co piszesz. Są to idee zarządzania żywcem przeniesione z PRL, ale oczywiście teraz obecne czynnie w polskiej polityce państwowej, ale również, jak widać, i w samorządach. Nic więc dziwnego, że mentalnie bliscy sobie Pobłocki i PiS tak łatwo zblatowali się w lokalnej polityce tczewskiej. Pobłockiego wybrali Tczewianie, aby zarządzał majątkiem wspólnoty. Tylko tyle i aż tyle. Problem z tego rodzaju politykami polega na tym, że z parobków wynajętych do gospodarowania, przedierzgają się w panów folwarku i nie są w stanie zrozumieć, że dobierają sobie zastępców a pozostali urzędnicy mają obowiązek być lojalnymi tylko i wyłącznie wobec wspólnoty. To jest dosyć proste i oczywiste. Czego tu nie kumać?

    Cytuj
    IP: 89.200.xx5.xx1 
  • +4

    gość_gość

    08.09.2017, 18:43

    super inicjatywa

    popieram takie inicjatywy , korzystałem z usług biura , porada prawna naprawdę profesjonalna tak trzymać

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx9 
  • +2

    czasami gość_gość

    08.09.2017, 19:40

    ledwo sie otworzyli a ten już skorzystał - i może juz granty ci załatwili, wpłyneły na konto i już je wykorzystałeś dla szlachetnej oczywiście misji - Ludzie są bardziej kumaci niż ci się wydaje...... jak chcesz zrobić dobry PR to rub to z głową bo im tak nie pomagasz

    Cytuj
    IP: 197.241.xxx.xx7 
    +2

    Oksy_gość

    09.09.2017, 07:12

    Obserwatorze lub czasami gościu lub pod jakimi tam jeszcze nickami się ukrywasz, aby stworzyć wrażenie większej negacji działań innych ludzi, a tworzysz tylko pospolity trolling, karmiący się negatywnymi emocjami. Niedowidzisz, niedosłyszysz, ale wszystko zawsze wiesz najlepiej. Pewnie dlatego skorzystał z porad prawnych, że radca prawny Inicjatywy udziela ich, w siedzibie stowarzyszenia, od kilku miesięcy, więc miał wystarczająco dużo czasu, aby z nich skorzystać. Powiem więcej, zawsze jest masa ludzi, którzy chętnie z niej korzystają. Może Cię zaskoczę, ale w Tczewie nadal jest bardzo wiele osób, dla których jest to jedyny sposób, aby skorzystać z pomocy prawnej.

    Cytuj
    IP: 188.146.xx9.xxx 
    +3

    czasami gośc_gość

    09.09.2017, 14:45

    Widzę i słyszę i od samego Witka wiem po co ta cała inicjatywa - dlatego byłem i jestem krytyczny czego wyraz dałem również osobiście - Dzwonek sie kapnął i go zwolnił bo to na kilometr czuć kampania wyborczą - ul . Wojska Polskiego na siedzibę to nie przypadek !!! Przestancie zgrywać wielkich znawców tylko konkrety : - stowarzyszenie FARA - na potrzeby kampani wyborczej - RIO totalna klapa tylko etaty sie liczyły bo widmo bezrobocia wisiało nad głową - teraz SIS - aby udzialać porad trzeba mieć wiedzę a czy wiesz kto najwiecej grantów załatwia i realizuje najwieksze projekty w powiecie - ich tam nie zaproszono ! Na potwierdzenie moich słów zobaczymi listy wyborcze i porównamy je z założycielami SIS bedzie ciekawie..... wstępnie już wiemy kto gdzie będzie kandydował .... Prawdę mówiąc nie atakuję społeczników bo oni robią świetną robotę tylko nie cierpię obłudy i jak się robi z ludzi waraiatów... Co do nicka taka jest wolność że pierwszy mi zablokowano lub wystapił problem techniczny tak więc skorzystałem detektywie z drugiegio - IP się wyswietla tak więc twoja teoria o chowaniu się lub trolowaniu jest tak samo mądra jak ty i te twoje porady prawne bo domniemam że są twoje. Kto się boi krytyki nie powinien pełnić funkcji publicznej .....

    Cytuj
    IP: 197.241.xxx.xx7 
  • +2

    TAK-TIK_gość

    08.09.2017, 21:53

    Inicjatywa Samorządowa

    Nadchądzą ciężkie czasy dla stowarzyszeń z polityki rządu. Popieram Inicjatywę Samorządową , która ma szanse zintegrować rozproszone stowarzyszenia dla dobra naszego społeczeństwa. Obserwuję od wielu lat członków stowarzyszenia, którzy działają na różnych płaszczyznach społecznych, kulturalnych z wielkimi sukcesami dlatego wierzę w ich sukces.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx3.xx0 
  • TR_gość

    11.09.2017, 09:31

    @TAK TIK

    Front Jedności Narodowej to już był! Po to walczyliśmy o demokrację by była wolność stowarzyszania się. CI, którzy potrzebują współpracy i integracji robią to od lat, a Ci, którzy siłę czerpią z niezależności nie płaczą, że są sami. Naprawdę, ktoś wymyślił bardzo głupią taktykę piarowską. Na dodatek tylko czekać, aż się zaczną pytania wedle jakiego klucza były te zaproszenia dla organizacji. Bo, że dostały wybrane, to akurat sam najlepiej wiem.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx1 
  • -1

    ja_gość

    08.09.2017, 23:16

    Wciąż te same, stare, ograne twarze, żal... Pod iloma szyldami już byli???

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • -1

    gość_gość

    09.09.2017, 09:21

    Najprościej napisać :stare , ograne twarze zamiast dokładnie i ze zrozumieniem przeczytać treść artykułu. W nim jest napisane,że na spotkanie zostali zaproszeni także przedstawiciele innych organizacji działających na terenie Powiatu. No cóż, widocznie brakuje chętnych młodych do działalności na rzecz innych a tym,którzy od wielu lat działają społecznie z dużym zaangażowanie i sukcesami należą się słowa szacunku a nie kpina.Serdecznie pozdrawiam i życzę przyjaznego spojrzenia na drugiego człowieka.Zapewniam,że żyje się lepiej.

    Cytuj
    IP: 87.205.xx4.xx8 
  • Arutur_gość

    09.09.2017, 13:00

    Witek

    Szkoda Witka, przywoity człowiek, choć trochę mi podpadł wchodząć w koalicję z PISIORAMI, ale ok rozumiem nie mieli wyboru bo Pobłocki chciał ich wykończyć. Mam nadzieję, że w następnej kadencji będzie szansa na jakąś normalną koalicję, żeby spuścić nareszcie to ZERO Pobłockiego i jego przyd**asów.

    Odpowiedz
    IP: 77.247.xx1.xx5 
  • +1

    Matematyk_gość

    11.09.2017, 08:13

    Zero, to najważniejsza z cyfr.

    Cytuj
    IP: 195.47.xx1.xx0 
  • +2

    TR_gość

    11.09.2017, 09:26

    Drodzy Działacze Inicjatywy Samorządowej. Nie wątpię w Wasze szczytne cele, ale sympatycznie prosiłbym byście zajęli się swoją robotą, zamiast ruszać z jakimiś krucjatami w stosunku do organizacji pozarządowych naszego powiatu. Działam w takowym do lat i prawdę powiedziawszy, teksty z powyższego artykuły szalenie was kompromitują. 300 organizacji walczących o granty? Gdzie? Wystarczy przejrzeć ogólnodostępne informacje, by zobaczyć, że granty nie występuje nawet setka. Na dodatek jest to rozproszone, bo niektórzy chcą gran od gminy, a inni od powiatu i tylko nieliczni tu i tam... Na dodatek jak twarzą tego wszystkiego ma być wicestarosta, który urzędował w czasie największej ustawki grantowej w powiecie od lat (jak miała miejsce w tym roku), to ja serdecznie dziękuję. Przeżyliśmy misyjne działania Fundacji Pokolenia, która też chciała wszystkich pouczać i przejąć wydawanie kasy i dziękujemy za powtórkę. Generalnie nic nie mam do lokalnych ugrupowań politycznych. Fajnie, że robią coś więcej niż zabieganie o własne stołki, ale serdecznie proszę, nie przesadzajcie!

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx1 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.