Pod koniec listopada już 32% transakcji na AmberOne Autostradzie A1 odbywało się z wykorzystaniem systemu automatycznych płatności AmberGO. Bramki na AmberOne Autostradzie A1 zapewniają szczelność systemu poboru opłat i zmieniają jedynie swój charakter na automatyczny w miarę wzrostu ilości użytkowników płatności w systemie AmberGO.
Pod koniec listopada już 32% transakcji na AmberOne Autostradzie A1 odbywało się z wykorzystaniem systemu automatycznych płatności AmberGO. A w systemie zarejestrowanych jest ponad 815 350 pojazdów.
- Prowadzone analizy ruchu jasno wskazują, że transakcje w systemie AmberGO są 3-krotnie szybsze niż płatności tradycyjne. A sam system przy rosnącym zainteresowaniu użytkowników ma szansę rozładować zatory na bramkach autostradowych także w okresach wzmożonego ruchu. Wszystko zależy od ilości aktywnych użytkowników. - dodaje Kordecka. - Przypominamy, że rejestracja w systemie AmberGO jest niezwykle intuicyjna. Wymaga podania jednie kilku informacji, takich jak: podstawowe dane użytkownika,
numer rejestracyjny pojazdu oraz dane karty płatniczej lub w przypadku korzystania z usługi przez aplikacje bankowe wskazania rachunku, z którego mają być pobierane
płatności. Po rejestracji w systemie użytkownik nie musi mieć włączonej aplikacji, co więcej nie musi mieć ze sobą telefonu.
Aktualnie do systemu można dołączyć pobierając aplikację AmberOne, korzystając z innych aplikacji płatniczych jak Autopay, iKO czy Skycash lub wybierając aplikacje bankowe Banku Millennium, EnveloBank, PeoPay, Alior Mobile, Moje ING, Santander Bank, SGB Mobile, czy włączając do systemu karty flotowe LOTOS i ORLEN.
- Stale pracujemy nad rozbudową systemu AmberGO dlatego GTC przedstawiła Krajowej Administracji Skarbowej propozycję rozwiązania umożliwiającego użytkownikom e-toll przejazd AmberOne Autostradą A1 z wykorzystaniem systemu AmberGO. - dodaje rzeczniczka GTC.
- Bramki mieszane tj. takie, które obsługują także płatności tradycyjne, umożliwiają użytkownikom Autostrady A1, którzy nie znają lub nie chcą rejestrować się w nowoczesnych systemach automatycznych płatności, dokonywanie opłat za przejazd korzystając z tradycyjnych form płatności. Bez konieczności zmiany trasy w poszukiwaniu punktów sprzedaży biletów. W naszej opinii jest to rozwiązanie przyjazne użytkownikom. Niezmiennie z uwagi na fakt, że przejazd przez bramki z wykorzystaniem systemu AmberGO jest 3-krotnie szybszy niż z wykorzystaniem tradycyjnych form płatności, zachęcamy kierowców do korzystania z systemuAmberGO. Takie rozwiązania to przyszłość i sposób na rozładowanie zatorów na bramkach. - mówi Anna Kordecka, rzecznik GTC koncesjonariusza autostrady.
Pod koniec listopada już 32% transakcji na AmberOne Autostradzie A1 odbywało się z wykorzystaniem systemu automatycznych płatności AmberGO. A w systemie zarejestrowanych jest ponad 815 350 pojazdów.
- Prowadzone analizy ruchu jasno wskazują, że transakcje w systemie AmberGO są 3-krotnie szybsze niż płatności tradycyjne. A sam system przy rosnącym zainteresowaniu użytkowników ma szansę rozładować zatory na bramkach autostradowych także w okresach wzmożonego ruchu. Wszystko zależy od ilości aktywnych użytkowników. - dodaje Kordecka. - Przypominamy, że rejestracja w systemie AmberGO jest niezwykle intuicyjna. Wymaga podania jednie kilku informacji, takich jak: podstawowe dane użytkownika,
numer rejestracyjny pojazdu oraz dane karty płatniczej lub w przypadku korzystania z usługi przez aplikacje bankowe wskazania rachunku, z którego mają być pobierane
płatności. Po rejestracji w systemie użytkownik nie musi mieć włączonej aplikacji, co więcej nie musi mieć ze sobą telefonu.
Aktualnie do systemu można dołączyć pobierając aplikację AmberOne, korzystając z innych aplikacji płatniczych jak Autopay, iKO czy Skycash lub wybierając aplikacje bankowe Banku Millennium, EnveloBank, PeoPay, Alior Mobile, Moje ING, Santander Bank, SGB Mobile, czy włączając do systemu karty flotowe LOTOS i ORLEN.
- Stale pracujemy nad rozbudową systemu AmberGO dlatego GTC przedstawiła Krajowej Administracji Skarbowej propozycję rozwiązania umożliwiającego użytkownikom e-toll przejazd AmberOne Autostradą A1 z wykorzystaniem systemu AmberGO. - dodaje rzeczniczka GTC.
Komentarze (9) dodaj komentarz
Kierowca_gość
17.12.2021, 10:35
System do doopy. Jak pada śnieg to nie działa bo nie możę odczytać tablic. Systemy w oparciu o GPS są znacznie lepsze i powalają na całkowitą likwidację bramek.
OdpowiedzRobert_gość_gość
17.12.2021, 11:53
???
Jak na przykład słynny e-tool ?
Cytujmiro_gość
18.12.2021, 10:15
heh, bo trzeba tablice czyścić
CytujSz._gość
17.12.2021, 14:38
He He
"Jak na przykład słynny e-tool ?"
OdpowiedzDokładnie jest tak fantastyczny, że ludzie tęsknią za bramkami :) A śniegu u nas tyle w roku, że ho ho.
olo_gość
17.12.2021, 19:21
Jakos nie widać tego na bramkach.Wręcz robia sie korki przez zamieszanie przy wjeździe czy wyjeździe latem bo kogo z polski obchodzi jakies AMBER COS i nie wie jak ma wyjechac. A teraz troche sniegu i podobnie bramki sie nie otwierają albo przy wyjeździe sie nie otworzy i znowu zamieszanie kolejki ,wycofywanie .....
OdpowiedzAbc_gość_gość_gość_gość
18.12.2021, 09:30
Hm
Mogły by być czytniki/nadajniki przyklejane do szyby na wysokości lusterka. Bez względu na pogodę ,kamera(czytnik) zawsze działa i nie ma żadnych opóźnień , problemów, tak działają autopassy
Odpowiedzqq_gość
19.12.2021, 20:26
Może byście napisali redaktorki że nasz złombus z Tczewa ma święta od 20 grudnia do 07 stycznia....ciul tam z normalnie pracującymi ... przecież na wsi wszyscy stoją w mopsie ...albo leżą pod...dziady
OdpowiedzTczewiak_gość
20.12.2021, 15:00
dobrze ze sa apki prywatne
dobrze ze sa apki prywatne (choc ja korzystam z mpay a nie tej o ktorej jest art) to na ten moment jedyna nadzieja kierowcow na jakotakie dzialanie systemu
OdpowiedzKierowca_gość
22.12.2021, 19:47
amber
Jest to tak długo, a za każdym razem jak jadę to znajdzie się DEBIL który wjedzie w bramkę bez Amber. I wtedy zaczyna sie cofanie , korki w ch**. Są wyświetlane takie wielkie komunikaty i jeszcze Ułomy Slepe pchają się tam...
Odpowiedz