Zmiana siedziby zarządzania kryzysowego

Urząd Miasta (fot. tcz.pl)
Zmiana siedziby zarządzania kryzysowego
Pracownicy Wydziału Spraw Obywatelskich zajmujący się problematyką obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego zmienili adres. Przeprowadzili się z siedziby przy ul. Rokickiej 16 na ul. Pomorską 18 ( dworzec PKP - wejście od strony peronu I - obok siedziby Karty Miejskiej).

- Korespondencję do wydziału prosimy kierować na adres Urząd Miejski w Tczewie, Wydział Spraw Obywatelskich, Pl. Piłsudskiego 1 83-110 Tczew. Jeśli chodzi o numery telefonów to tel. 58 562 50 91 - odbiera zastępca naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich, zaś tel./fax 58 562 39 53 - inspektor ds. wykrywania i alarmowania i podinspektor ds. zaopatrzenia. - informuje Małgorzata Mykowska, rzeczniczka tczewskiego magistratu.

Z urzędnikami można również kontaktować się drogą mailową - wzk@um.tczew.pl - zastępca naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich i wzk2@um.tczew.pl - inspektor ds. wykrywania i alarmowania oraz podinspektor ds. zaopatrzenia.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (1)
dodaj komentarz

  • _gość

    27.11.2012, 08:20

    Wow! Nie wiedziałem , że Karta Miejska ma swoją "siedzibę"... :-)

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx9 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.