Prezydent Tczewa zaprasza do udziału w akcji "Rozsmakuj się w Tczewie - weekend za pół ceny". Akcję, która cieszy się wielkim powodzeniem m. in. w Gdańsku, czy Wrocławiu, w Tczewie zaplanowano na kwiecień br. Ratusz ma nadzieję, że w przedsięwzięcie zaangażuje się jak najwięcej przedsiębiorców, bo tylko dzięki zaoferowaniu mieszkańcom i turystom bogatej oferty, ma ona sens.
Już od kilku lat w Gdańsku organizowana jest akcja "Weekend za pół ceny", podczas której w wybranych lokalach gastronomicznych, ale też w hotelach, obiektach sportowych, instytucjach kulturalnych można skorzystać z atrakcyjnych rabatów.
- W ubiegłym roku w przedsięwzięciu wzięło udział 95 podmiotów, w tym lokale gastronomiczne, obiekty kulturalne, salony kosmetyczne, fryzjerskie, hotele, korporacje taxi i in. W tym roku do akcji włączają się także inne miasta Gdańskiego Obszaru Metropolitalnego - w tym Tczew. O sukcesie przedsięwzięcia zadecyduje jednak to, czy zgłoszą się chętni usługodawcy. - mówi Małgorzata Mykowska, rzeczniczka tczewskiego ratusza.
Akcja sprawdziła się już w wielu miastach - Gdańsku, Toruniu, czy Wrocławiu - często restauracje, czy kluby, które włączyły się do akcję - przeżywały prawdziwe oblężenie:
- To nie tylko forma promocji miasta, ale przede wszystkim sposób na zachęcenie mieszkańców do wyjścia "na miasto", wypróbowania oferty restauracji, kawiarni, czy punktów usługowych. Zachęcamy wszystkich do współpracy - mówi prezydent Tczewa, Mirosław Pobłocki.
Wydarzenie jest otwarte dla wszystkich, którzy oferują usługi gastronomiczne, hotelowe, kulturalne, sportowe, kosmetyczne, turystyczne i są gotowi obniżyć ceny oferowanych produktów i usług o 50 proc. w ustalonych dniach. Akcja planowana jest w Tczewie na weekend 12-13 kwietnia 2014 r.
- Ideą "Weekendu za pół ceny" jest zachęcenie mieszkańców do wyjścia z domów i skorzystania z bardzo atrakcyjnej tego dnia oferty usługodawców. Ci z kolei zyskują dzięki znacznie liczniejszej rzeszy klientów, którzy tego dnia odwiedzają lokal. - przekonuje M. Mykowska - Na zgłoszenia czekamy do 12 lutego 2014 r.
Szczegółowych informacji udziela Biuro Rzecznika Prasowego UM (tel. 58 77 59 322).
Już od kilku lat w Gdańsku organizowana jest akcja "Weekend za pół ceny", podczas której w wybranych lokalach gastronomicznych, ale też w hotelach, obiektach sportowych, instytucjach kulturalnych można skorzystać z atrakcyjnych rabatów.
- W ubiegłym roku w przedsięwzięciu wzięło udział 95 podmiotów, w tym lokale gastronomiczne, obiekty kulturalne, salony kosmetyczne, fryzjerskie, hotele, korporacje taxi i in. W tym roku do akcji włączają się także inne miasta Gdańskiego Obszaru Metropolitalnego - w tym Tczew. O sukcesie przedsięwzięcia zadecyduje jednak to, czy zgłoszą się chętni usługodawcy. - mówi Małgorzata Mykowska, rzeczniczka tczewskiego ratusza.
Akcja sprawdziła się już w wielu miastach - Gdańsku, Toruniu, czy Wrocławiu - często restauracje, czy kluby, które włączyły się do akcję - przeżywały prawdziwe oblężenie:
- To nie tylko forma promocji miasta, ale przede wszystkim sposób na zachęcenie mieszkańców do wyjścia "na miasto", wypróbowania oferty restauracji, kawiarni, czy punktów usługowych. Zachęcamy wszystkich do współpracy - mówi prezydent Tczewa, Mirosław Pobłocki.
Wydarzenie jest otwarte dla wszystkich, którzy oferują usługi gastronomiczne, hotelowe, kulturalne, sportowe, kosmetyczne, turystyczne i są gotowi obniżyć ceny oferowanych produktów i usług o 50 proc. w ustalonych dniach. Akcja planowana jest w Tczewie na weekend 12-13 kwietnia 2014 r.
- Ideą "Weekendu za pół ceny" jest zachęcenie mieszkańców do wyjścia z domów i skorzystania z bardzo atrakcyjnej tego dnia oferty usługodawców. Ci z kolei zyskują dzięki znacznie liczniejszej rzeszy klientów, którzy tego dnia odwiedzają lokal. - przekonuje M. Mykowska - Na zgłoszenia czekamy do 12 lutego 2014 r.
Szczegółowych informacji udziela Biuro Rzecznika Prasowego UM (tel. 58 77 59 322).
Komentarze (13) dodaj komentarz
_gość
29.01.2014, 11:12
Jeśli w takich wiochach, jak Gdańsk i Wrocław, ta akcja zakończyła się powodzeniem, to w Tczewie będzie dopiero szał. Przecież z liczbą atrakcji dla turystów i zabytków, taki Gdańsk i Wrocław, nie może się równać do Tczewa. Tczew i tak Przeżywa przecież ciągle najazdy hord turystów, czy ta akcja nie spowoduje, że liczba turystów tak wzrośnie, że zadepczą Tczew? Czy wystarczy na miejsc hotelowych dla tylu turystów? Oczywiście mamy w Tczewie mnóstwo hoteli ze względu na ogromną liczbę turystów przez cały rok, ale przez tą akcję może zabraknąć.
Odpowiedz_gość
29.01.2014, 11:44
i po co ta ironia?
cytat z tekstu - "to sposób na zachęcenie mieszkańców do wyjścia "na miasto", wypróbowania oferty restauracji, kawiarni, czy punktów usługowych." myślisz, że tylko turyści czekają na takie akcje? mieszkańcy tym bardziej - każdy chętnie wybierze się do restauracji płacąc połowę za dobry obiad. sama chętnie skorzystam, także zamiast narzekać, zacznij myśleć
Cytuj_gość
29.01.2014, 13:17
Nie mów, co ja mam zacząć robi, a czego nie robić. Wyraziłem moje zdanie i mam do niego prawo, tak samo, jak ty do swojego. Ironia jest potrzebna, żeby wsadzić kij w mrowisko i rozpocząć żywą dyskusję. Ja nie komentuję komentarzy innych osób, tylko artykuł, a właściwie jego temat.
Cytujgosc do goscia_gość
29.01.2014, 22:28
fakt wioska Gdansk i Wroclaw :)
a pro po tez moge zaliczyc sie, jako turysta (byly Tczewiak) mieszkajacy od lat w Kolonii nad Renem a takze byli Tczewiacy z Hamburga, Berlina to tez turysci ciagnacy za soba innych, chlopie smieszny jestes a kijem to mozesz pogrzebac sobie w czterych twoich literach poczawszy z litera na d a konczac pa :))
Cytuj_gość
29.01.2014, 22:54
fakt wioska Gdansk i Wroclaw :)
a tak poza tym podoba mi sie wpis pani X "cytat z tekstu....." gdybym moglbym to dalby - 100 plus, pozdrawiam
Cytuj_gość
30.01.2014, 10:57
Do ~ gosc do goscia_gość Siedź sobie "były Tczewiaku w Kolonii nad Renen, jak ci dobrze. Zwiałeś stąd, to się nie wtrącaj. Wejdź sobie na http://www.koeln.de/ i tam bierz udział w dyskusji.
Cytujka_gość
29.01.2014, 12:07
Panie Prezydencie Pobłocki
Panie Prezydencie Pobłocki. Jeżeli to jest promocja miasta, to dlaczego finansować ją mają prywatne przedsiębiorstwa (lokale gastronomiczne, usługodawcy, hotele). Może miasto partycypowałoby w kosztach?
Odpowiedz_gość
29.01.2014, 13:15
Jeśli restauratorzy chcą więcej zarobić, to sami powinni podjąć działania marketingowe, a nie liczyć na finansowanie z kasy miasta, czyli naszej. Czy w przypadku, gdyby wzrosły w wyniku tej akcji obroty, to restauratorzy podzielą się zyskiem z miastem?
Cytujka_gość
29.01.2014, 23:24
Do gościa
A kto powiedział, że: 1. restauratorzy chcą więcej zarobić, 2. zarobią (a nie dołożą) przy cenie o 50% niższej. Jak na razie tylko Prezydent mówi, że chce promować miasto kosztem restauratorów.
CytujRohn Jambo_gość
29.01.2014, 12:16
Fiku miku na patyku...jesli to bedzie takie samo 50% jak własnie w gdansku czy wrocławiu to bedzie jedna wielka zciema i akcje przy płaceniu rachunków...bo polak to oczywiscie zawsze mądrzejszy od innych i kombinuje (zeby nie było polak - własciciel lokalu a nie jego klient). Za 50% bedzie jedna pozycja w menu, jakas pizza której i tak nikt nie je bo jest goowniana, albo flaczki zalegajace od miesiaca w lodówie, a reszta w normalnych cenach...ale oczywiscie to bedzie gdzies dopisane z gwiazdka i małymi literkami, takze uważajcie!
Odpowiedzhmm_gość
29.01.2014, 12:54
Polak potrafi
Porcje będą o połowe mniejsze! W niektórych lokalach jest promocja "pizza duża w cenie małej" tylko jak zamówisz tą pizze, to składników mniej, jakość gorsza, więc to wszystko jedna wielka ściema.
Odpowiedz_gość
29.01.2014, 13:43
czczeska mentalność
fajny pomysł - a tu jak zwykle tylko narzekanie i krytyka. tczew ma chyba największą liczbę malkontentow na kilometr
OdpowiedzJoł_gość
29.01.2014, 14:03
Co nie zmienia faktu, że jesteś tylko internetowym napinaczem.
Odpowiedz