Po co komu policja w Tczewie?

Po co komu policja w Tczewie?
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Dałem sobie chwilę czasu - postanowiłem przejrzeń kronikę policyjną z tcz.pl, tcz24, a także dodać do tego swoje doświadczenia z tczewską policją i w ten sposób powstał ten artykuł z dość kontrowersyjnym tytułem-pytaniem, adekwatnym jednak do sytuacji w tym mieście.

"Uwaga na włamywacza", "Niebezpieczne Czyżykowo", "Czy Tczew jest bezpieczny nocą?", "Złodzieje na działkach Staszica", "Rewitalizacja czy dewastacja", to tylko niektóre z tytułów artykułów wstawionych na tcz24 przez zażenowanych działaniami policji mieszkańców Grodu Sambora.
A co w kronice policyjnej? Hmm, "nieznany sprawca ukradł ponad 100 metrów przewodu", "sprawca ukradł samochód m-ki VW Passat kombi", "sprawca z terenu budowy dokonał kradzieży 10 worków cementu", "w Tczewie na ul. Konopnickiej dokonano kradzieży 240 mb kabla o wartości 5300 zł", nieznany sprawca zbił szybę kamieniem(...)ukradł dwa telefony komórkowe marki Nokia i Samsung", "ukradł biżuterię", "nieznany sprawca,po uprzednim włamaniu się do piwnicy,dokonał kradzieży dwóch wkrętarko - wiertarek,młota udarowego oraz narzędzi do obróbki drewna", "nieznany sprawca,po uprzednim wyłamaniu zamka w drzwiach pojazdu Mitsubishi Space Wagon,wszedł do wnętrza,skąd ukradł dwie krótkofalówki,narzędzia samochodowe oraz pompkę elektryczną do kół", "nieznany sprawca włamał się do samochodu marki Opel Omega,skąd ukradł nawigację oraz dwie torby z rzeczami osobistymi". Niezbyt miło się to czyta...

Czy sprawcy tych wszystkich zajść zostali już schwytani? A może dalej są na wolności i stanowią zagrożenie dla naszego mienia? Gdzie jest ta 70% skuteczność? Czy tczewska policja naprawdę tak dobrze wykonuje swoje obowiązki? Kiedy policja pochwali się złapaniem jakiegoś złodzieja, a nie drobnego palacza marihuany, o czym dość regularnie oznajmia na tcz.pl?

Wiem, że praca policja nie jest łatwa, ale nie wszędzie przecież słyszy się tylko o złej policji, ale też o tej dobrej, która walczy z patologiami i sprawia, że ludzie czują się bezpiecznie. Doczekamy się tego u nas?

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (59)
dodaj komentarz

  • +38

    _gość

    03.02.2013, 11:56

    To samo ze strażą miejską. Kilka dni temu ukazał się artykuł o samochodach parkujących na chodniku na Jurgo. I co? Dalej parkują... Dalej rozwalają powoli chodnik i dewastują mienie. Ot, taki tczewski światek bublarstwa...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx9 
  • -20

    sss_gość

    03.02.2013, 12:07

    takkkk doczekamy, kto ze mną do policji łapka w górę !! rozwiążemy wszystkie sprawy z archiwum X !! :D :P

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx9 
  • +14

    _gość

    03.02.2013, 12:37

    PSY szczekają a patola jedzie dalej

    Jak słyszę policja to pierwsze , co mi przychodzi na myśl , to że łapią jakiegoś barona narkotykowego w blantem ;p

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx2 
  • +29

    _gość

    03.02.2013, 13:49

    Tczewska policja to patologia

    Zerowa skuteczność. Wszelkie działania sprowadzają się do zniechęcenia poszkodowanego do składania zeznań, bo wtedy nie ma zgłoszenia, nie ma sprawy, nie ma problemu, nic nie obciąży statystyki. Już nie wspomnę o żenująco niskim poziomie obsługi, braku kultury, czy wręcz chamstwie dyżurnych policjantów. Tam się szczególnie jeden delikwent wyróżnia.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx7 
  • +15

    l_gość

    03.02.2013, 13:58

    leniwcy

    Na armi krajowej przy solarium w medica jest zakaz parkowania chodnik ma szerokosc 1 metra a auta tam nadal staja straz miejska zero reakcji

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx9 
  • +1

    załamany _gość

    03.02.2013, 14:51

    ....

    a wiesz po co służy telefon ? do dzwonienia jak coś sie nie podoba to sie dzwoni na czarnych a nie wylewa żale na tcz .... numer to 986 jakbys nie wiedział/a

    Cytuj
    IP: 83.25.xx8.xx6 
    +12

    Pikolka_gość

    03.02.2013, 22:39

    986

    do załamanego... Nie wiem czy wiesz, ale często jest tak że pod numer 986 nie można się dodzwonić, zresztą jak pod 997. Próbowałam kiedyś 2 razy się dodzwonić na policję o godz. 21:00 i co? nic! byłabym mordowana, gwałcona, okradana to nawet nie miałabym kogo poinformować z naszych służb kochanych

    Cytuj
    IP: 83.25.xx4.xx6 
  • -23

    _gość

    03.02.2013, 14:03

    Autor artykułu nie ma chyba wszystkich klepek...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xxx 
  • +19

    krokodyl

    03.02.2013, 16:20

    A czmuż to?

    Ktoś nie ma wszystkich "klepek",bo wymaga od policjantów rzetelnego wykonywania ich obowiązków?Policjant to zawód specyficzny i każdy kto wstępuję do szeregów mundurowych musi liczyć się z tym,że tutaj codziennie spotykać się może z inną sytuacją i będzie się od niego wymagać by jej sprostał.Jeśli ktoś nie czuje się na siłach lub nie ma powołania do tego zawodu to niech zostanie strażnikiem miejskim.Ja chcę czuć się bezpiecznie i chcę,aby policja zwalczała przestępczość i patologie.Mają narzędzia prawne by tego dokonać.Pytanie tylko czy chcą-czy chcą traktować swoje obowiązki poważnie.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +20

    sds_gość

    03.02.2013, 14:23

    samozachwyt podkomendnych

    Ale przecież komendant Sudenis taki zachwycony wynikami wykrywalności 60 % ! Żałosne !

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx3 
  • +13

    mario _gość

    04.02.2013, 14:54

    komendant SUDENIS powinien deptać chodniki z dzielnicowym.

    Cytuj
    IP: 77.253.xx1.xx8 
    +2

    Jan_gość

    06.02.2013, 12:36

    obowiązki

    Komendant nie mieszka w Tczewie i jest gościem.Po ulicach jeździ samochodem i napewno wszystko widzi nawet w nocy.

    Cytuj
    IP: 83.238.xx9.xx8 
  • -16

    _gość

    03.02.2013, 14:26

    Ludzie ogarnijcie się kuźwa! tylko narzekacie i powtarzacie narzekania innych! a ile spraw o narkotyki , sterydy itp. zostało już zamkniętych? o tym nic nie napiszecie bo wam sie nudzi i piszecie pierdoły o byle czym na tcz.pl włamywacz w tczewie? pewnie jakiś sąsiad babie do domu wlazł a ta narzeka ! KU*** i ZŁODZIEJ BĘDZIE ZAWSZE BEZ WZGLĘDU NA MIASTO I POLICJANTÓW! nawet csi z majami byście mogli tu mieć a byście narzekali

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xx9 
  • +8

    edi _gość

    04.02.2013, 14:56

    oj ty zapewne z policji jesteś

    Cytuj
    IP: 77.253.xx1.xx8 
  • +7

    YT_gość

    03.02.2013, 14:46

    parking

    Przejdzcie się na Jagielly 5 ,tam jest istna sielanka, auta parkują na środku boiska i bezpośrednio na placu zabaw na kostce obok stołu do tenisa ! :D Koleiny są tak wielkie ,że mozna złamać nogę a miszkańcy bloków obok 3.4..6 na ów plac zabaw bezpośrednio wyprowadzają psy ! No ale skoro można parkować autaa,to czemu psia kupa ma tam do kolekcji nie leżeć .Najciekawsze ,że mieszkańcy bloku nr5 sami sobie to robią póżniej siedzą na obsikanych ławkach a dzieci bawią się w odchodach :D

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx5 
  • -17

    _gość

    03.02.2013, 14:57

    Tylko narzekać potraficie, żeby była 100% skuteczność każda osoba musiałaby mieć policjanta z sobą. Ile obywateli tyle policjantów. A tak no to sorry, ale nie wszystkie rzeczy da się wykryć, nikt nie jest aniołem stróżem.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx0 
  • +8

    _gość

    03.02.2013, 17:37

    hey hey

    Tylko jest jedno " ale " - 100% społeczeństwa nie jest przestępcami. Są kraje , w których przestępczość jest znacznie niższa niż u nas , a policja działa tam na podobnym co u nas statusie prawnym. Tylko nie pytaj ka oni to robią . . .

    Cytuj
    IP: 109.207.xx2.xx2 
  • +8

    Paulina_gość

    03.02.2013, 15:45

    racja mogliby się wsiąść do roboty i zająć się najpierw sprawami najważniejszymi. a co poradzisz tak sobie pozwoliliśmy to tak mamy

    Odpowiedz
    IP: 37.31.xx6.xx6 
  • +11

    krokodyl

    03.02.2013, 16:28

    organ zaufania publicznego

    W moich oczach policja już dawno straciła ten status.Ciągle tylko słyszy się o ich nieudolności,błędach i nadużyciach.Policjant patrolujący miasto,idealista,funkcjonariusz blisko społeczeństwa,który nie odmawia nikomu pomocy to jakiś mit!Zadzwoni się,że ktoś coś robi to przyjadą po 20 minutach.Nie ma "pod ręką" sprawcy to zniechęcą nas do składania zeznań,bo i tak umorzą śledztwo-znam to z autopsji.To jest obecna policja.A jak ktoś próbuje na nich coś wymusić to biedni policjanci się wtedy żalą na złe społeczeństwo.Oczywiście ludzie mają wpływ na pracę policji poprzez np. nie informowanie ich o pewnych zajściach,ale to przecież "granatowi" są od łapania,a nie prości ludzie.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -7

    max_gość

    03.02.2013, 17:35

    praca

    wszyscy tacy madrzy jestescie to prosze bardzo złozcie papierki i wytepcie patologie z miasta,czy to ciezko zrozumiec ze niestety mozemy poruszac sie po literze prawa?ktos walnie kamieniem w okno i jak go zlapac?tylko na goracym uczynku,czy moze zdjac odciski z kamienia i caly tczew przeszukac?srac sie chce jak tak wszyscy narzekacie,macie problemy to do warszawy i pretensje do tych co prawo wymyslili,bo bandyctwo ma wiecej przywilejow niz obywatel

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx9.xx1 
  • +9

    _gość

    04.02.2013, 09:13

    wiedziałeś na co się piszesz wybierając taki zawód. policja to nie tylko emerytura po 15 latach, to też rzetelna praca-skoro przeszkadza ci, że ludzie żądają od ciebie wykonywania twoich obowiązków to jedź na wiejską-tam nikt już nie robi niczego dla ludzi

    Cytuj
    IP: 83.20.xx0.xx9 
    -2

    mario _gość

    04.02.2013, 15:00

    dałeś się za psa to szczekaj i wez się do roboty bo my na was pracujemy chwasty.

    Cytuj
    IP: 77.253.xx1.xx8 
  • +7

    Basia11

    03.02.2013, 17:48

    nagonka ?

    Ktoś tutaj insynuuje ,że ma miejsce nagonka na policję ,ale ja tak tego nie widzę. Sama często jestem świadkiem jak robią sobie sjesty czy łączą 'przyjemne z pożytecznym'. Umówmy się ,że większość policjantów ma lekką pracę-jeżdżenie radiowozem po mieście ,od czasu do czasu interweniując to nie jest coś męczącego. Przemęczyć się chyba tym nie można? Na wysokość policyjnej pensji wielu Polaków musi ciężko pracować i to w znacznie gorszych warunkach niż mundurowi ,więc nie mają się co policjanci obrażać o trochę krytyki.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -6

    _gość

    03.02.2013, 20:00

    To niech idą do policji jak twierdzą, że mają cięzko i cięzko pracują, a w policji jest plaża , rekrutacja jest otwarta.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx0 
  • -4

    wielkie halo_gość

    03.02.2013, 18:12

    xxx

    jak was tak wszystko boli odnośnie policji że nic nie robią mają większe wynagrodzenie itd. to kto wam broni wstąpić w ich szeregi i sobie polepszyć a mało który obywatel ma wgląd do spraw które zostały zamknięte z uwagi na wykrycie sprawcy a czepianie się o pojazdy źle parkujące to już jakaś paranoja polak zawsze narzeka i tak już jest wszystko i wszyscy są źli i nic nie robią policja straż pożarna straż miejska służba zdrowia rząd itd najlepiej zlikwidować te formacje i wszystko będzie pięknie nie będzie przestępczości wszyscy się będą szanować i kochać

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx7.xx3 
  • +11

    policja??? a co oni robią???_gość

    04.02.2013, 09:17

    zgłaszałam włamanie w środku nocy, mówię, że ktoś mi po domu łazi-mąż w pracy a ja sama z dzieckiem. mieszkam jakieś 300 metrów od policji PRZYJECHALI PO 2 GODZINACH. to ma być wykonywanie swoich obowiązków? czekaliście aż nas zamorduje ''nieznany sprawca'' i nie będzie komu składać zeznań????

    Cytuj
    IP: 83.20.xx0.xx9 
    +5

    mario_gość

    04.02.2013, 15:05

    jakie macie sprawy pozamykane ? wymuszenia na małolatach i dezradnych, do przyznania się do popełnienia przestępstwa i to jest wasza wykrywalność jak sprawa jest poważna to leżycie jak jamniki a bzdurami robicie statystykie

    Cytuj
    IP: 77.253.xx1.xx8 
  • +9

    Ed_gość

    03.02.2013, 18:16

    ,,Drobny palacz marihuany?"

    ,,Drobny palacz marihuany?' - albo dealer który akurat z jedną porcją szedł do klienta... z jedną porcją bo wtedy sąd orzeknie śmieszną karę. A z dealerką nieodłącznie związane są pobicia, włamania, napady, wymuszenia, gangi itp. Śmieszą mnie ludzie którzy próbują to usprawiedliwiać. Chyba są ślepi albo głupi, że nie widzą ,,całego obrazu" tego środowiska.

    Odpowiedz
    IP: 78.30.xx2.xx9 
  • -6

    _gość

    03.02.2013, 20:27

    wymuszenia,gangi,napady...

    Czego Ty się człowieku naćpałeś?Sam sobie czasem zapalę a mimo to na nikogo nie napadam i nie jestem członkiem żadnego gangu.Prędzej Tusk jest członkiem gangu niż ja.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx2.xx2 

    yhy_gość

    04.02.2013, 07:42

    Ed zgadzam się z Tobą, tylko że Twoje argumenty potwierdzają zasadność legalizacji. Jeśli Państwo ureguluje rynek narkotyków to znikną dilerzy i związane z nimi gangi. Obecny stan rzeczy sprzyja kryminalistom.

    Cytuj
    IP: 77.253.xx3.xx1 
    +15

    Ed_gość

    04.02.2013, 08:56

    Właśnie to miałem na myśli

    Ty może i nie, ale Twój dealer należy już do grupy przestępczej, a takie grupy ZAWSZE stosują wymuszenia, ściąganie haraczy, pobicia oraz napady na dłużników, w skrajnych wypadkach w stanie są zabić. Zajmują się tym tylko inni ludzie. Uważasz, że gościu się ładnie uśmiecha, czasem da na krechę to jest spoko? Powtarzam, albo jesteś naiwny i ślepy, albo głupi. Jeśli chodzi o legalizację prawo powinno zabraniać środków które nawet zażywane w niewielkich ilościach, długotrwale wpływają na psychikę (np. marihuana), bez względu na korzyści dla budżetu, czy ułatwienia życia wymiarowi sprawiedliwości.

    Cytuj
    IP: 78.30.xx1.xx2 
    -5

    yhy_gość

    04.02.2013, 09:16

    prawo zabraniające marihuany i zezwalające na picie wódy (ta to dopiero "długotrwale wpływa na psychikę") to szczyt hipokryzji. Każda używka jest szkodliwa, więc albo wróćmy do komuny i zabrońmy wszystkiego, albo dajmy ludziom wolny wybór przy odpowiedniej profilaktyce.

    Cytuj
    IP: 77.253.xx3.xx1 
    +5

    Ed_gość

    04.02.2013, 11:14

    Nie ma porównania

    Wpływ kieliszka wódki na psychikę mija po kilku godzinach. THC zawarta w marihuanie niszczy układ nerwowy już po 1 joincie. Nie biorę narkotyków tak jak nie biorę leków psychotropowych. I jedno i drugie trwale zmienia psychikę.

    Cytuj
    IP: 78.30.xx7.xx5 
    -5

    yhy_gość

    05.02.2013, 11:53

    "Wpływ na psychikę" zależy od psychiki. alkohol jest silnym depresantem i czasami jeden kieliszek wódki może tak "wpłynąć na psychikę", że wyskoczysz z okna, tak samo może być z jednym jointem. Poza tym alkohol ma znacznie gorszy wpływ na korę mózgową niż ganja. Polecam poczytanie źródeł naukowych np. prof. Velutaniego na velutani.wordpress.com bo widzę, że stawiasz tezy naukowe, których nie popierasz źródłami a to pseudodyskusja.

    Cytuj
    IP: 77.253.xx3.xx1 
  • +10

    Wojo23_gość

    03.02.2013, 18:21

    Cała prawda

    Cała prawda o pracy policji to statystyka, która niszczy pracę stróży prawa zamiast im pomagać, biurokracja i przełożeni, którzy myślą, że wszystkie rozumy pozjadali. O statystyce nikt nie powinien słyszeć oprócz przełożonych, którzy na jej podstawie powinni organizować pracę tych na dole. Wyznacznikiem pracy policji są działania prewencyjne. Jeśli w rejonie nic się nie dzieje to jest najlepszym wyznacznikiem pracy policji. Nie należy pracować wedle zasady dajcie mi człowieka a paragraf się znajdzie. Tak myśli właśnie minister rostowski.

    Odpowiedz
    IP: 46.134.xx2.xx2 
  • +5

    janek_gość

    03.02.2013, 20:08

    policja

    Zlikwidowac policje w Tczewie i zrobic przetarg na Sp ZOO bedzie taniej Samorzad do roboty !!!

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xx7 
  • +3

    ania tcz_gość

    03.02.2013, 20:59

    ale najpierw to zacznijmy ......

    OD STRAŻY MIEJSKIEJ!!!!!!! RADNI DO GŁOSOWANIA!!!!

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xx3 
  • -3

    powiedz mi gdzie pracujesz????_gość

    05.02.2013, 09:00

    powiedz mi gdzie pracujesz,a będziemy glosować za likwidacja twojego stanowiska-wet za wet...oko za oko :)czyżby koleżanka kiedyś startowała do sm i poległa :)ojojoj tak mi przykro

    Cytuj
    IP: 77.113.xx5.xxx 
  • -1

    TYTUS_gość

    03.02.2013, 21:38

    policja

    bedzie jeszcze gorzej ,dzieki naszemu kochanemu rzadowi. dzieki obcinaniu wszystkiego co sie da ,i nie mowie tylko o przywilejach mundurowych ,ktore tak draznią co niektórych ,ale o konkretnych srodkach na policje i inne służby odchodzą z policji fachowcy a przychodzą młodzi którzy fachowcami jeżeli w ogóle nimi będa,to będą za parę lat ,wychowanie dobrego gliny trwa ,ważne jest także zaangażowanie i poświęcenie takie jak np. kupowanie potrzebnego sprzętu za własne pieniądze. niektórym pracujacym w cywilu pewno w głowie sie nie miesci żeby cokolwiek kupować potrzebnego nam do pracy ,oczywiscie nie mam na mysli prowadzących własną działalnosć, ale w służbach to jest norma .nie jest to jakiś kaprys ,ale konieczność i zapewnienie sobie bezpieczenstwa .nie narzekajcie na policje bo możecie mieć gorszą.POZDRAWIAM BRACI W MUNDURACH ,NIE TYLKO POLICYJNYCH

    Odpowiedz
    IP: 37.247.xx3.xx7 
  • +7

    krokodyl

    04.02.2013, 09:53

    bo możecie mieć gorszą...

    No tak-koniec tematu.Nie narzekajmy na policję,bo możemy mieć gorszą,nie narzekajmy na Tuska,bo możemy mieć gorszego premiera,nie narzekajmy na prezydenta,bo możemy mieć gorszego-to jest droga donikąd chłopie.Błędne myślenie.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +1

    Do gada_gość

    04.02.2013, 11:08

    Chwalmy za to drób! Kwa!

    Cytuj
    IP: 79.188.xx9.xx2 
  • +5

    malina_gość

    03.02.2013, 21:47

    dsdsdsd

    po co komu policja ? jak nawet telefow nie odbieraja kiedy coś sie dzieje..

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xx7.xx2 
  • -7

    _gość

    03.02.2013, 21:57

    Polacy to DZIWNY NARÓD!!!!

    Powielę pewnie część komentarzy, ale narzekanie wychodzi nam najlepiej!!! Zaraz zaczną się kolejne artykuły, typu "źli nauczyciele", "wredni urzędnicy", "beznadziejni lekarze", itp... . Przez lata nasze społeczeństwo się nie zmieniło i nic na to nie wskazuje, aby miało być inaczej. Czemu wszystko się uogólnia??? Wszyscy źli, niedobrzy, widzi się tylko złe strony, a może tak spójrzmy z lepszej strony??? Ale baaaa, po co??? Najlepiej "Psiarnię" obsmarować, tylko jak wypadek, jak napadną, jak zabiją, to po co dzwoni się po Nich, skoro tacy źli. "Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma", jak ktoś ma takie aspiracje i sądzi, że on by to lepiej wykonał, to niech składa dokumenty i drzwi otwarte, jeśli zostanie przyjęty. Przecież to taka super praca, kasa ogromna, się tylko jeździ radiowozem, łapówki się bierze, dom się buduje, sam miód!!!! Tylko prawda jest taka, że całym sercem nie zazdroszczę im tej pracy, społeczeństwo tak ich "kocha", dowód widać w postaci tego artykułu, na każdym kroku tylko czeka się na Ich porażkę. Owszem zawsze zdażą się jakieś "czarne owce", ale tak jest wszędzie, w każdym zawodzie, w każdym zakładzie pracy, ale Ludzie nie uogólniajmy!!! Przykład??? Cały czas media donoszą, że społeczeństwo tyje, młodzi ludzie z ogromną nadwagą, kogo to wina??? Tylko społeczeństwa, bo nie trzeba wielkich funduszy, żeby pobiegać parę kilometrów. Tak samo jest z nami, przestańmy narzekać i zacznijmy sami porządek trzymać na "swoim podwórku", a będzie nam się lepiej żyło. I nie piszę tego jako Policjant, Policjantka - tylko zwykły myślący własnym rozumem człowiek!!! I nie obchodzą mnie statystyki, nazwiska kolejnych Komendantów, wyróżnienia, nagany - po co tym się interesować, naprawdę zacznijmy oczekiwać od siebie, a potem od innych. Pozdrawiam wszystkich obecnych Niebieskich, przyszłych Niebieskich i przeszłych Niebieskich, szczególnie tych, którzy już odeszli i nigdy nie wrócą [*]

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx1.xx6 
  • +1

    krokodyl

    04.02.2013, 10:02

    a może samosądy zaproponujesz?

    Skoro mamy zacząć sami dbać o własne podwórko to może pokusisz się o zaproponowanie policji osiedlowej i lokalnego wymiaru sprawiedliwości?Zamotałeś się trochę w swej wypowiedzi.Nawiązując jednak do twoich "argumentów" to spójrz na nie z trochę innej strony,np.angaż do policji.Wielu ludzie z przekonaniami i motywacją do pracy w policji są odrzucani,bo biorą tych,którzy się komisji "spodobają".W ten sposób mamy w niebieskich szeregach wielu ludzi,którzy chcą po prostu szybszej emeryturki i pewnego etatu."Czarne owce" są wszędzie,ale to nie jest usprawiedliwienie dla policji,bo policjant jest to zawód zaufania społecznego i funkcjonariusze powinni być ludźmi jeśli chodzi o etykę i moralność ponadprzeciętni!Są źli nauczyciele,urzędnicy itd i ludzie mają wszelkie prawo krytykować za to te instytucje i wymagać czegoś od nich.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    mario _gość

    04.02.2013, 15:13

    dzwoni się po nich bo od tego są i biorą kase za robote , którą olewają i chcą aby społeczeństwo donosiło a oni będą siedzieć tylko w komendzie ty cymbale.

    Cytuj
    IP: 77.253.xx1.xx8 
  • +7

    Pikolka_gość

    03.02.2013, 22:36

    Policja...

    70% skuteczności to mają na myśli to, że przypadkowo drogówka złapała kogoś pijanego podczas prowadzenia pojazdu, bez braku OC lub przeglądu technicznego albo że dostal mandat za przekroczenie prędkości. Tylko to nasza Tczewska Policja potrafi najlepiej. Komuś robić pod górkę za złe zaparkowanie, a jak Ludzie są okradani w biały dzień to już nie. I tylko informacje "poszukujemy świadków zdarzenia ... ". Paranoja.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx4.xx6 
  • +5

    krokodyl

    04.02.2013, 09:50

    masz rację

    Policja tylko potrafi się czepiać,a jak naprawdę trzeba coś zrobić to piętrzą problemy,że to i tamto.Statystykami się chełpią publicznie i piersi sobie medalami za dobrą służbę przystrajają,a jak do czegoś dochodzi-rozbojów,kradzieży to wiecznie sprawca pozostaje nieznany.Po przeczytaniu tego artykułu pewnie niejeden będzie chciał się wyżyć i wystawi komuś mandat za chęć do życia albo pałą posmyra-takie przypadki są znane,tylko policja to klan jak rodzina Soprano i nikt tam na siebie zeznań nie złoży.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +3

    s_gość

    04.02.2013, 09:09

    Suchostrzygi

    Pamiętajmy też o naszych dzielnych mundurowych z Ogniwa ds. Wykroczeń na Suchostrzygach. Tam nieudolność aż bije po oczach

    Odpowiedz
    IP: 213.195.xx5.xx7 
  • +13

    ./_gość

    04.02.2013, 11:04

    /

    Powinni też utemperować babę sekretarkę, która rozpowiada po znajomych, co się u kogo dzieje...człowiek miał problem, głupot narobił, a jego rodzina dalsza wiedziała o całej sprawie, bo baba wódkę pije z jego rodzinką i sama święta nie jest...Powinno się im uświadomić, że za chlapanie jęzorem to niejedna plotkara bruk szlifuje...

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx8.xx5 
  • +6

    _gość

    05.02.2013, 14:37

    skargę do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych a później powództwo o naruszenie dóbr osobistych. Ładne kilkadziesiąt tysięcy od Policji można by było wycisnąć. Chętnie pomogę.

    Cytuj
    IP: 77.253.xx3.xx1 
  • +5

    Jolka_gość

    04.02.2013, 12:07

    Zapraszam na film DROGÓWKA i wszystko na ten temat

    Odpowiedz
    IP: 83.14.xx8.xx2 
  • -1

    a_gość

    04.02.2013, 20:52

    AA

    jp

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx5 
  • +3

    tyson4

    05.02.2013, 08:09

    hm

    Niestety policja dziala jak dziala, ale przyzwolenie spoleczne tez jest na patologie. Zlodziejstwo itd. I nie tlumaczcie tego bieda , bo tych co kradna to w 99% patologia Jest taki jeden zlodziejaszek ze starowiejskiej ma ok 50-tki z takim mlodym nie wiem dlaczego policja nie dziala

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +8

    ./_gość

    05.02.2013, 11:41

    //

    FILM ,,DROGÓWKA" I WSZYSTKO JASNE, MAŁO JEST UCZCIWYCH, NORMALNYCH POLICJANTÓW, SAMA ZNAM KILKU, JEDEN HANDLOWAŁ NARKOTYKAMI, TRAFIŁ DO WIĘZIENIA, TERAZ ZNOWU LATA PO TCZEWIE...SŁYSZAŁAM, ŻE HANDLUJE, ALE MA MOCNE PLECY...POLICJANCI PRYWATNIE SAMI O KOLEGACH MÓWIĄ...

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx8.xx5 
  • +12

    MANDATY_gość

    06.02.2013, 15:23

    Ciekawe który policjant wystawił mandat koledze po fachu, a ten na 100% go zapłacił?? odpowiedź krótka- ŻADEN!!!

    Odpowiedz
    IP: 93.154.xx2.xx3 
  • +5

    skryta_gość

    06.02.2013, 15:57

    A jak już jest ktoś uczciwy to dostaje...

    w dupe od swojego przełożonego a potem tylko przeniesienie..bo jest taki sam jak inni i to jest przykre w tej robocie :(

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx1.xxx 
  • +2

    m_gość

    07.02.2013, 14:30

    jak to po co

    Nie wiesz po co jest policja w tczewie? po to żeby ustawić się na drodze "polnej" pomiędzy Biedronką a Kauflandem i łapać "niebezpiecznych" kierowców za brak pasów bezpieczeństwa. Faktycznie na tej drodze jest duże zagrożenie życia:) kasa leci do budżetu.

    Odpowiedz
    IP: 195.33.xx4.xx0 
  • -1

    nieznajomy_gość

    10.02.2013, 21:04

    policja

    gdzie w Tczewie jest drogówka macie sibi to posłuchajcie nigdzie ich niema a podobno pracują

    Odpowiedz
    IP: 46.205.xx5.xx2 
  • +7

    Były Glina_gość

    13.02.2013, 21:21

    Jak KPP Tczew robi wykrywalność

    Policja w Tczewie robi wykrywalność na tzw STP-ikach (STP-3 Druk zakończonej sprawy z wykrytym sprawcą). A działa to tak np. łapią małolata na ucieczce z domu dziecka lub z ośrodka wychowawczego, który dokonał drobnej kradzieży i biorą go na huki lub zwyczajnie wpier...ten się przyznaje do tej kradzieży i musi do kilkunastu włamań do piwnic, altan, samochodów , których oczywiście nie zrobił. Bierze to po prostu na siebie. Sprawa idzie do Sądu dla nieletnich, a tam nikt nie wnika. małolat dostaje kuratora i wszyscy są zadowoleni. Tak dzieje się od lat i nikt z tym nikt nie robi. Wkurza to uczciwych policjantów, bo bywały sytuację, że znalazło się prawdziwego sprawcę takich przestępstw ,które już były oczywiście wykryte. I kto dostawał premie. Panowie policjanci "pracujący" z STP-ikami.O całej sytuacji wiedzą naczelnicy i komendanci, bo za taką wykrywalność dostają ordery i kasę. Sam tam pracowałem i wiele jeszcze ciekawych rzeczy mógłbym napisać.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx0.xx0 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.