Przez bałagan nie zdążyli na wieczorny pociąg. PKP przeprasza

Pasażerowie spóźnili się na pociąg (fot. tcz.pl)
Przez bałagan nie zdążyli na wieczorny pociąg. PKP przeprasza
Bałagan na dworcu w Gdańsku Wrzeszczu sprawił, że w ostatni poniedziałek (19.12) wybierający się na wieczorny pociąg podróżni mieli olbrzymie problemy z dotarciem do domu. Nie na czas zapowiedziano, że ich skład wjedzie wyjątkowo na peron SKM - i zanim oczekujący przebiegli na peron odjazdu, ich pociąg odjechał. Teraz PKP przeprasza za zaistniałą sytuację.

O całej sprawie poinformował nas jeden z naszych czytelników, który wraz z grupą kilkunastu osób w poniedziałkowy wieczór oczekiwał na pociąg Przewozów Regionalnych, jaki miał odjechać z dworca w Gdańsku Wrzeszczu o godzinie 22.24. Wszyscy czekali na skład na peronie dalekobieżnym, tymczasem pociąg wjechał nagle na peron przeznaczony dla SKMek:

- Gdy już pociąg się zatrzymał, zabrzmiał komunikat o treści: "pociąg relacji Gdynia - Smętowo wyjątkowo wjedzie na peron dla pociągów SKM" - przypominam, że pociąg już tam stał. - pisze czytelnik - Wszyscy pasażerowie biegiem ruszyli na peron obok, ale niestety już było za późno i pociąg odjechał. Dzięki kolejowej organizacji powiadamiania pasażerów, musiałem udać się pociągiem SKM do Gdańsk Głównego na pociąg, który odjeżdżał stamtąd za około 40 min. Na moje szczęście jestem z Tczewa - inni pasażerowie, którzy byli z Malborka i okolic - mieli najbliższy pociąg dopiero w okolicy godziny 4 rano. Ciekawe, czy jako pasażer mogę spodziewać się przeprosin i mam nadzieję, że ukarania osoby odpowiedzialnej za to chamskie niedbalstwo. Dodam tylko, że na stacji Gdańsk Wrzeszcz nagminne jest informowanie, że pociąg wjedzie na peron... a pociąg i tak się nie pojawia nawet do 20 minut - oczywiście taki komunikat jest ogłaszany około minuty przed odjazdem pociągu, często w ogóle nie ma komunikatów o spóźnieniu pociągów, ale to, co wydarzyło się poniedziałkowej nocy, było perełką wśród wachlarzu zapowiedzi, jakich dane mi było słuchać na tej stacji.

Sprawę postanowiliśmy wyjaśnić w Pomorskim Zakładzie Przewozów Regionalnych w Gdyni. Poinformowano nas tam, że zgodnie z tymczasowym rozkładem jazdy, pociąg nr 20424 relacji Gdynia Chylonia - Smętowo, planowo odjeżdżający ze stacji Gdańsk Wrzeszcz o godz. 22:24, od poniedziałku do piątku na odcinku Gdynia Gł. - Gdańsk Gł. kursuje po torach SKM. Powodem zmian są prowadzone przez PKP PLK prace torowe.


- Stosowna informacja zamieszczona jest w bezpłatnych liniowych rozkładach jazdy rozprowadzanych przez kasy biletowe i drużyny konduktorskie oraz wywieszonych na dworcu i peronie nr I (dalekobieżnym) stacji Gdańsk Wrzeszcz. Liniowe rozkłady jazdy na odcinek Gdynia Chylonia - Tczew mogą Państwo znaleźć i sprawdzić połączenia na stronie www.przewozyregionalne.pl w zakładce "w regionach". Również na ściennym i plakatowym RJP znajduje się informacja o odjeździe tego pociągu z peronu II (SKM). - wyjaśnia Benedykt Plotta, z-ca dyrektora Pomorskiego Zakładu Przewozów Regionalnych w Gdyni. - Informacja megafonowa w godz. od 19:00 do 7:00 jest wykonywana przez pracownika PKP Polskie Linie Kolejowe. W związku ze skargą podróżnego wystąpiliśmy do PKP PLK z interwencją, żądając właściwego informowania podróżnych o kursowaniu pociągów przez megafony. Mam nadzieję, że przekazana przez podróżnego interwencja spowoduje poprawę jakości informacji na dworcu PKP Gdańsk Wrzeszcz. Za zaistniałą sytuację w imieniu Pomorskiego Zakładu Przewozów Regionalnych przepraszam.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (38)
dodaj komentarz

  • +13

    i_gość

    23.12.2011, 00:17

    Taka sama akcja bywa często w Sopocie. Pociąg wjeżdża na peron skmki, a rzadko kiedy o tym mówią ;)

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx1 
  • +15

    Justyna_gość

    23.12.2011, 00:17

    Zgadzam się, do tego dochodzi chamstwo sprzedawców we Wrzeszczu ( pozdrawiam pana obwieszonego łańcuchami jak choinka), gdy człowiek idzie się zapytać ile pociąg ma opóźnienia, albo czy przybędzie planowo na peron pierwszy oznajmia z satysfakcją, że informacja znajduję się w Gdańsku Głównym

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx0 
  • +22

    Trash_gość

    23.12.2011, 05:59

    Nic nowego

    Od czasu wprowadzenia zmian tj 11.12 pociag odjezdzajacy z Tczewa planowo 5.37 codziennie przyjezdza opozniony 15-20 minut. I cala kolej ma to serdecznie w dupie ze ludzie spozniaja sie do pracy i marzna bez sensu na slicznych nowoczesnych peronach. Zeby bylo smieszniej dzis nad ranem nie dzialaly megafony w tczewie. Pociag nie dosc ze opozniony, to jeszcze wjechal na inny peron. Pewnie w ten sposob kochane PKP dba o zmarznietych ludzi, przeciez taka przebiezka a nastepnie walka o miejsce rozgrzewa lepiej niz seta wodki hehe. Z okazji nadchodzacych Swiat NIE ZYCZE PKP NIC DOBREGO Marze o tym zeby przejely Was Deutsche Bachnhof.. Moze niemiecki porzadek i odpowiedzialnosc za pasazerow otworzy Wam oczy. Zmeczony podrozami podrozny.. Przepraszam za brak polskich znakow ale pisze z telefonu w pociagu ktory w koncu przyjechal i tak jest szybciej

    Odpowiedz
    IP: 79.162.xx1.xx6 
  • +11

    mamaj_gość

    23.12.2011, 08:14

    Dokładnie, kolei nie da się zreformować ją trzeba zlikwidować a majątek sprzedać. Jeżeli przyjdą prywatni przewoźnicy od razu będzie lepiej

    Cytuj
    IP: 83.25.xx5.xx8 
    +11

    PPP_gość

    23.12.2011, 08:24

    ZNAM TO..

    Tak samo pociąg o 7:34 przyjezdza codziennie opóżniony ok 15 minut. Czy nie lepiej przesunąć go na 7:49? :) często będąc na dworcu o 7:20 uda mi się zdążyć na pociąg planowo odjeżdzający o 7:00 :) Podobną sytuację miałem ok 2 tygodni temu, mój pociąg z powodu jakiejś awarii wjechał na stacji Gdynia Orłowo na peron skm. Na szczęście miłe osoby zaczęły krzyczeć i trzymać drzwi tak że udało mi się w biegu wbiec do pociągu :) przygoda na całe życie....

    Cytuj
    IP: 83.30.xx5.xx7 
    +5

    Glanc_gość

    23.12.2011, 08:57

    raz byłem na krawędzi śmierci, jak wskakiwałem do odjeżdżającego pociągu. nie polecam :]

    Cytuj
    IP: 81.219.xx6.xx5 
  • +12

    beznicka_gość

    23.12.2011, 08:42

    dworzec

    we Wrzeszczu to jedna wielka porażka, Niby dzielnica handlowa, przewija się tam mnóstwo ludzi, a nic tam nie jest tak jak powinno. Od obskurności po obsługę- syf kiła i mogiła, wstyd dla tej dzielnicy mieć taką zakałę.

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx5.xx2 
  • +10

    _gość

    23.12.2011, 08:49

    Pociagi po godzinie 18 z gdanska glownego codziennie maja opoznienia po 10-20 minut. Przepraszam moze ja opoznie sie z kupnem biletu miesiecznego tak z 2 tygodnie bo wydaje mi sie, czy oni uwazaja ze jeździmy za darmo i łaskę nam robia ze w ogole pociagi jeżdzą, placza jakie to marne pieniadze zarabiaja a taka jest prawda ze ludzie jeszcze mniejsze i do tego musza tym syfem jezdzic do pracy a minister na twitterze wszystko ok!

    Odpowiedz
    IP: 212.77.xx5.xx5 
  • +8

    podróżny_gość

    23.12.2011, 08:51

    Najlepsze jest to, że byłem ostatnim, który wbiegł do tego pociągu i to tylko dlatego, że biegnący przede mną zablokował drzwi stając jedną noga w pociągu i jedną na zewnątrz. Zawinił tutaj także konduktor, stał w ostatnich drzwiach do których wbiegliśmy i został poinformowany, że pociąg nie został zapowiedziany, jednak bez skrupułów nie poczekał, powiedział coś na wzór "To nie moja wina" i odgwizdał odjazd..

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx1 
  • +3

    podróżny_gość

    23.12.2011, 12:46

    Napomknę jeszcze, że dzień później również wracałem tym samym pociągiem (pracuję we wrzeszczu). Wchodziłem na dworzec równo 22:16 i w momencie wejścia Pani zapowiedziała, że pociąg wjedzie i że stanie się to na peronie SKM. Fajnie, tylko że nie wszyscy weszli na dworzec jak ja, niektórzy zrobili to później i nie słyszeli zapowiedzi, która nie została powtórzona zatem weszli na tor 1, z którego pociąg odjeżdża wg rozkładu. Sytuacja powtórzyła się zatem, znowu widziałem zdziwionych ludzi na peronie 1, którzy zaczęli biec po wjechaniu pociągu... nie wiem czy zdążyli.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx1.xx1 
    +3

    użyj_hamulec_gość

    24.12.2011, 00:30

    Użyj hamulec

    Jest sposób na to, aby taki pociąg został zatrzymany - wystarczy pociągnąć za hamulec bezpieczeństwa. Wówczas wszyscy zdążą przejść na drugi peron. W takiej sytuacji użycie hamulca jest uzasadnione :). A konduktor jako pracownik PR powinien dbać o Klientów. Gdy nie będzie Klientów - to konduktor nie będzie miał komu sprawdzać biletów, czyli zostanie zwolniony.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx4 
  • +3

    Glanc_gość

    23.12.2011, 08:53

    to niestety norma...

    kiedyś trzy razy biegałem przez pół Sopotu (remontowali jedyne przejście pod torami między peronem SKM a dalekobieżnym - w ogóle ciężko gdziekolwiek znaleźć tablice z numerami, a z głośnika podają właśnie te cyferki). najpierw zmienili zdanie w zapowiedzi, a jak pobiegłem dookoła (w dół, pod górkę, ze schodów i po schodach, bo inaczej się nie dało) to zobaczyłem, że pociąg jednak wjeżdża na właściwy peron, więc z powrotem.. ale nie zatrzymał się i pojechał dalej :| (pusty był, ale tabliczki ze wskazaniem kierunku nie zdjęli, a tym się zasugerowałem) a mój parę chwil później wjechał na podany peron i zamknął mi drzwi przed nosem. czekałem na ten pociąg z pół godziny a do kolejnego miałem około półtorej..

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xx5 
  • +8

    jarq

    23.12.2011, 08:58

    zdarza się to już nie pierwszy raz. Co mają powiedzieć Ci którzy mają dzisiejszy dzień jeszcze pracujący ? Przygoda na dworcowym peronie do 4 rano - masakra. Pytając o informację pań kupując bilet można spotkać się z chamstwem z ich strony i nieuzyskaniem odpowiedzi bądź "tam gdzieś wszystko pisze" pytanie gdzie jak ktoś jest przejezdnym i nie zna terenu. Pozdrawiam wszystkie niemiłe kasjerki :)

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +3

    Student_gość

    23.12.2011, 09:17

    Jedynym skutecznym rozwiązaniem jest całkowita prywatyzacja kolei. Do tego czasu będą zawsze problemy. Jechałem ostatnio z uczelni 2 godziny do Tczewa bo pociąg przez całą godzinę stał przed Pruszczem, a był to pociąg do Chojnic z przesiadką w Tczewie. Wyobraźcie sobie zdziwienie pasażerów do Chojnic, którzy stanowili połowę pasażerów pociągu, jak w Tczewie czekały na nich 2 wagony (nie składy!).

    Odpowiedz
    IP: 83.7.xx0.xx1 
  • +8

    _gość

    23.12.2011, 10:11

    Co?

    Właśnie nie prywatyzacja!Spójrz co masz teraz-setki spółeczek od torów,wagonów,sieci trakcyjnych itd-prywatyzacja nic nie da,bo przejdą spółki w inne ręce a to nie rozwiązuje problemu.Kolej powinna być jednolita i w jednych rekach.To SLD zniszczyło polską kolej a teraz krzyczą,by ją budować-gdzie tu sens,gdzie logika?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • +8

    _gość

    23.12.2011, 09:35

    burdel mają wszędzie, nieliczne "perełki" wychodzą na jaw, żenada

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx7.xx7 
  • dejmien_gość

    23.12.2011, 09:53

    śmigłowce

    Pokupujmy sobie śmigłowce i bądźmy od tych tępaków niezależni..... Problem tylko w tym że to kosztuje :(.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx9 
  • -2

    _gość

    23.12.2011, 10:08

    hehe

    To minister Nowak powinien przeprosić,bo to on odpowiada za to co się dzieję w jego resorcie-odpowiada za wszystko,co się tam dzieje!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx7 
  • +1

    al_gość

    23.12.2011, 10:38

    Dobrze ża chociaż zapowiadli bo wczoraj byłem w Tczewie na dworcu około 17 prawie przez godzinę i wjeżdzały pociągi widmo żadnej zapowiedzi w tym czasie nie było nie wiem pani/panu głos zabrało czy co się stało może ktoś wie fajnie to wyglądło ludzie latali jak nakręceni a kolej co ma na nas wyj.......ne

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • +2

    p._gość

    23.12.2011, 13:56

    Ostatnio co 2 godziny jechał z Wrzeszcza do Tczewa, to stał 55 minut przed Orunią, bo rozjazdu nie mogli przestawić. ;) A za nim 2 kolejne pociągi na Głównym. Ale jaja.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx5 
  • -3

    daria_gość

    23.12.2011, 20:24

    a

    przeciez to nei pierwszy raz ze na ostatnia minute mowia na ktory wjedzie,cieakwa jetsem jak starsyz czlowiek ma zdazyc jak mlody z ledwoscia da rade

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx6 
  • -3

    X men_gość

    23.12.2011, 20:33

    PKP

    Każdy ma przecież inne środki transportu. Po co narzekać, można przecież jeździć samochodem, autobusem, Latochą lub taxi. JAk komuś coś nie odpowiada to nikt go na siłę nie trzyma. Jeżeli ktoś nie wie to pociągi Przewozów Regionalnych już dawno są prywatne należą do Nas wszystkich (w końcu Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego sponsorujemy wszyscy). I co lepiej się jeździ prywatnym przewoźnikiem. Jestem ciekawy jak każdy z Nas pracuje u siebie w firmie. jak to dobrze widzieć wady u kogoś. to jest dopiero żenada. Nie mówię wcale że na PKP jest pięknie, ale żałujcie że nie jeździliście koleją 30 lat wcześniej to dopiero był wyczyn. Wszystkim życzę Wesołych zdrowych i spokojnych świąt Bożego narodzenia.

    Odpowiedz
    IP: 213.216.xx7.xx9 
  • +2

    C>K>M

    24.12.2011, 01:40

    Jest jeszcze coś takiego jak przymus ekonomiczny, jeżeli Ciebie to nie dotyczy, to mimo wszystko to uszanuj, bo w życiu rożnie bywa. Dzisiaj jesteś dyrektorem ze służbowym samochodem, a jutro będziesz wstawał na pociąg o 4. 30 by zdążyć na 6.00 do Gdyni do roboty przy taśmie. Trochę pokory.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +1

    _gość

    24.12.2011, 06:40

    wiele się nie zmieniło przez te 30 lat. dziś też podróżowanie niektórymi pociągami to wyczyn.

    Cytuj
    IP: 83.25.xx9.xx8 
  • +2

    gość_gość

    23.12.2011, 22:41

    W środę 2h:13min tyle trwała podróż z Tczewa do Wrzeszcza.To chyba jeden z ostatnich rekordów na tym odcinku.Oczywiście nikt z obsługi pociągu nie wyszedł do podróżnych i nie udzielł jakiejkolwiek informacji.Ważne ,że bllety zostały sprawdzone i tyle.W pozostałych pociągach opóźnionych tego wieczoru identycznie ,tak to już jest na kolei że brak informacji jest najlepszą informacją.Ostatnio albo psuje się tabor, albo urządzenia ,a zima dopiero się zaczęła i to ta kalendarzowa co to będzie jak spadnie śnieg i temp. spadnie

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xx4 
  • +2

    dw_gość

    26.12.2011, 13:12

    rekord?

    Jaki to rekord 2h z haczykiem. Przed laty, chyba w 1987 roku z Wrzeszcza do Tczewa jechałem 7 (siedem) godzin, to jest rekord!

    Cytuj
    IP: 83.7.xx7.xx8 
  • +1

    trash_gość

    23.12.2011, 23:04

    hej, X_men zgadzam się z Tobą w zupełności. Jeźdżę koleją 17 lat, najpierw do szkoły, potem do pracy. I niby zawsze tak było. Ale kiedyś tych pociągów było więcej, z Tczewa do Gdyni Orłowa jechał 50 minut.. mam nadzieję, że jak się skończą te remonty to będzie lepiej. Chyba, że będę już emerytem hehe. nie zmienia to faktu, że skoro zmienili rozkład 11 grudnia, i pociąg którym dojeżdżam rano o 5.37 ani razu nie przyjechał planowo. Ktoś kto robi rozkłady mógł uwzględnić te 20 minut związane z kolejnym remontem na trasie z Bydgoszczy. A tak nie dość, że trzeba wcześnie wstać, to potem kwitnie się na peronie czekając na nie wiadomo co.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx4.xx0 
  • +2

    Gość_gość

    25.12.2011, 11:28

    Jeżdżę koleją od 1976 r. z Tczewa najpierw do szkoły potem do pracy z niewielką przerwą chyba dwa lata to muszę stwierdzić że może warunki były trochę gorsze, ale pociągów było więcej i informacje bardziej dokładne. Teraz szczególnie jak zapowiada jakiś facet to większych głupot jakie on mówi to przez wszystkie te lata nigdy nie słyszałem. Są dni że nic się nie zapowiada, albo pociągi wjeżdżają bez zapowiedzenia. Co do spóźnień to brak słów pociągi czekają na chojnice, malbork lub laskowice i wszyscy do pracy się spóźniają. Czy nie można tego jakoś inaczej rozwiązać ?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx6 
  • dw_gość

    26.12.2011, 13:06

    Wszysto się zgadza, z jednym małym wyjatkiem. NA TABLICACH ODJAZDÓW JEST INFORMACJA O ODJEŹDZIE POCIĄGU Z PERONU SKM!!!. Więc do kogo te pretensje? Swoje niedbalstwo i nieudolność podróżni chętnie przerzucają na przcowników PKP, wystarczyło przecież przeczytać o tym i nie byłoby sprawy. Pociągami powinni jeździć ludzie (o tej porze dorośli) a nie barany-analfabeci.

    Odpowiedz
    IP: 83.7.xx7.xx8 
  • -2

    Kajak_gość

    26.12.2011, 22:57

    ????

    Nie umiesz czytać ale potrafisz tłumaczyć, powinno tak być aby każdy podróżny wiedział co i jak. Więc moze jest tak napisane jak piszesz, ale nie zmienia to FAKTU ŻE pociąg już stał na peronie a zapowiedź brzmiała: pociąg WJEDZIE!!!!! (zauważ pociąg już stał) więc tu jest cały ciężar oszustwa, a to co piszesz może masz rację ..... ale co z tego - powinno tak być aby każdy podróżny zrozumiał a nie tylko podróżni inteligentny, podróżny mądry, podróżny który jest przewidujący - ale każdy czyli przypadkowy, nieprzypadkowy, taki który nie przeczytał lub przeczytał tą informację I O TO CHODZI

    Cytuj
    IP: 91.94.xx7.xxx 
    -3

    C>K>M

    27.12.2011, 13:03

    A nie sądzisz, że odjazd pociągu dalekobieżnego z peronu przeznaczonego dla SKM jest sytuacją wyjątkową i należy każdorazowo o tym informować?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +2

    darek_gość

    28.12.2011, 13:46

    Kajak lepiej podróżuj kajakiem (będzie prościej bo bez peronów), ja też jechałem tym pociągiem i słyszałem dwie zapowiedzi. Jedna bardzo wcześnie POCIĄG WJEDZIE i następna gdy pociąg zbliżał się do peronu POCIĄG WJEŻDŻA, skąd więc twój "fakt"? Chyba z tąd, że wogóle ciebie tam nie było. Na pierwszym peronie stało kilka osób i żadnej reakcji, oprzytomieli dopiero gdy ujżeli wjeżdżający pociąg... i biegiem. Może to była wycieczka ze Związku głuchych i nie dosłyszących? Z całym szacunkiem dla tych ludzi i tej organizacji bo im coś takiego nie przytrafia się. Odjazd pociągu dalekobieżnego z peronu SKM jest sytuacją wyjątkową ale tylko wtedy gdy zdarza się to raz na jakiś czas, właśnie wyjątkowo, a nie wtedy gdy jest to ujęte w rozkładzie, a takie odjazdy z peronów SKM, pociągów różnych relacji, odbywają się przynajmniej od roku. Każdy podróżujący ma prawo zapoznać się z rozkładem i inteligentny i przypadkowy, tylko dlaczego tego nie robią? Bo lepiej mieć pretensje do kogoś niż do siebie. "MAMA NIE POWIEDZIAŁA, ŻE WC JEST DO SR...IA WIĘC NAROBIŁEM W GACIE" - kto winien? oczywiście mama. Tak właśnie jest w tym przypadku Kto jest winien niefrasobliwości podróżnego? oczywiście pracownicy PKP. Najlepiej gdyby PKP zatrudniła kilka czy kilkanaście osób do przeprowadzania "inteligentnych inaczej" podróżnych z jednego peronu na drugi za rączkę, bo nie daj Boże zabłądzą w przejściu podziemnym.

    Cytuj
    IP: 83.10.xx2.xx9 
  • -1

    borys666

    26.12.2011, 14:47

    Czytajcie rozkład!!!

    Dziwne. Wiadomo ,ze PKP kpi sobie z podróżnych i pociągi jeżdżą jak chcą .Jeśli chodzi o ten konkretny pociag osobowy 22.24 z Wrzeszcza do Tczewa to jest napisane na rozkładzie ,że odjeżdza z II peronu a niektóre osoby ,które tak jak ja jechały nim z 4 dni pod rząd i częściejstoją na upartego na I dalekobieżnym i ze zdziwieniem i pretensją biegną na ii peron.Masakra ludzie.Czytajcie i myślcie. Takie jest moje przesłanie świateczne.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    27.12.2011, 11:56

    zapowiedzi na dworcu w Tczewie

    Najciekawsze jak nasi Tczewscy zapowiadacze mówią iż pociąg TLK i PR wjedzie na ten sam peron i tor... pewnie jedną szynę zarezerwowali dla TLK a drugą dla PR...

    Odpowiedz
    IP: 213.199.xx9.xx6 
  • _gość

    27.12.2011, 12:00

    W środę przed świętami 2 godziny staliśmy przed Orunią bo... zamarzł przejazd kolejowy. A było aż 2 stopnie mrozu!!!

    Odpowiedz
    IP: 213.199.xx9.xx6 
  • -1

    gość_gość

    27.12.2011, 22:18

    Dobrze że zimy nie ma bo te łachy by się znowu pogubili a te ich przeprosiny że pociąg jest poóżniony ponad 1h niech sobie zapowiadająca w dupę wsadzi .

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx0 
    +2

    darek_gość

    28.12.2011, 13:53

    Jeśli kolej i kolejarze to "takie łachy" dlaczego się z nimi zadajesz? Przecież można "tym łachom" zrobić na złość i z Tczewa do Gdańska (lub jakiej kolwiek relacji) iść pieszo

    Cytuj
    IP: 83.10.xx2.xx9 
  • klaudiaL_gość

    28.12.2011, 17:36

    lubie bigos jesc w pociagu!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx5 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.