Strajk generalny w szkołach coraz bardziej prawdopodobny

Dzieci, szkoła (fot. tcz.pl)
Strajk generalny w szkołach coraz bardziej prawdopodobny
Szkoły w całym kraju są już po referendach, w których nauczyciele decydowali, czy popierają zaplanowany na 8 kwietnia strajk generalny. Olbrzymia większość nauczycieli jest za przyłączeniem się do akcji protestacyjnej.

W szkołach na całym Pomorzu trwały przez ostatnie dni referenda strajkowe - nauczyciele odpowiadali - tak - lub nie na pytanie - "Czy wobec niespełnienia żądania dotyczącego podwyższenia wynagrodzeń zasadniczych nauczycieli, wychowawców, innych pracowników pedagogicznych o 1000 zł, jesteś za przeprowadzeniem w szkole strajku począwszy od 8 kwietnia br.?". Aby referendum było wiążące, musiało się w nim wypowiedzieć co najmniej 50 procent zatrudnionych w danej szkole. Na Pomorzu referendum odbyło w 82 proc. pomorskich szkół - strajk poparło 97 proc. z nich:

- W olbrzymiej większości podległe nam szkoły są już po referendum. Placówki są za przeprowadzeniem strajku. Jeśli do niego dojdzie, opiekę na terenie placówek będą musieli organizować dyrektorzy szkół - mówi Adam Urban, zastępca prezydenta Tczewa.

Wynikom referendum przygląda się także tczewskie Starostwo Powiatowe, które nadzoruje szkoły ponadpodstawowe. Na razie pełnych danych nie ma.

Środowiska szkolne przyznają, że strajk jest bardzo prawdopodobny:

- Nie mamy jeszcze pełnych danych co do wyników referendum, ale mobilizacja w środowisku nauczycielskim jest bardzo duża - mówi nam Barbara Kamińska, wiceprzewodnicząca Międzyregionalnej Sekcji Oświaty i Wychowania NSZZ Solidarność Regionu Gdańskiego.

Na 8 kwietnia Związek Nauczycielstwa Polskiego zapowiada początek strajku i nie wyklucza, że nałoży się on na czas egzaminów. 10 kwietnia ma rozpocząć się egzamin gimnazjalny, a 15 kwietnia egzamin ósmoklasisty

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (53)
dodaj komentarz

  • Andrzej_gość

    27.03.2019, 08:35

    Wolny rynek

    W normalnej pracy, jeśli za mało zarabiasz, zmieniasz pracodawcę na innego. Jakoś w szkolnictwie nie widać zwolnień masowych z powodu niezadowalających warunków pracy. No racja, 3 miechy wolnego i 20h w tygodniu tak ich męczy, ze nie mają głowy myśleć o zmianie pracy na inną ????

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx8.xx4 
  • mania_gość

    27.03.2019, 09:16

    Oczywiście, niech wszyscy odejdą. Czy pomyślałeś kto przyjdzie do pracy w szkole? Praca nauczyciela to nie 20 godzin w tygodniu jak napisałeś, a dużo więcej. I to za śmieszną pensję. Już dziś są szkoły, gdzie uczniowie po kilka tygodni nie mają jakiegoś przedmiotu, bo nie ma komu uczyć. A problem narasta.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx2 

    mania_gość

    27.03.2019, 09:23

    A ja chciałabym, aby moje dzieci były nauczane przez fachowców. Z godną pensją. Tak, aby nie musieli dorabiać po lekcjach. Tylko ten czas wykorzystali na rozwijanie pasji moich dzieci.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx2 

    Kira_gość

    27.03.2019, 10:44

    No coś ty...

    Mania a ty w garbate aniołki wierzysz?! Myślisz że jak nauczyciele dostaną podwyżki to oni się zmienia?! Tak, ale zapewne na gorsze bo jak dasz palec to będą chcieli całą rękę!!! I myślisz,ze się przyłoża do pracy? Śmieszna jesteś! I tak będziesz byli kasę na korepetycje bo na lekcjach nic szczególnego nie robią. A nie wspomnę o przedszkolankach, że wgl nic nie robią z dziećmi! Co to za czasy aby dziecko w zerówce nawet literek nie uczyć?!!! Bravo nauczyciele. Zacznijcie naprawdę wykazywać chęci do pracy a nie mścić się na dzieciach!

    Cytuj
    IP: 178.235.xx5.xx1 

    Lila_gość_gość

    27.03.2019, 12:06

    W normalnej pracy...

    W normalnej pracy piszę wniosek do pracodawcy o podwyżkę jeśli uważam, że zarabiam za mało. Nie muszę się od razu z nim żegnać, jak przedmówca :))) W normalnej pracy mogę też iść na urlop w innych miesiącach niż lipiec i sierpień.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx2 

    profesor_gość

    27.03.2019, 13:28

    jestem za podwyżką, ale....

    jestem za podwyżką, ale warunek jest jeden 40 godz. tygodniowo pracy, moje dziecko przychodzi do domu i zna materiał, bo nauczyciel zrobił wszystko, żeby dotrzeć do klasy. Nagradzamy kreatywność, oddanie, a nie ilość sprawdzianów. W kwietniu strajk, a moje dzieci mają po 4 sprawdziany dziennie. Kpina z edukacji, udają że płacą to udają ze uczą, to fakt jednak jak zaczną płacić to dalej zostaną, ci którzy udają że uczą. Poszli do zawodu, bo im taki stan rzeczy odpowiadał. Najlepszym recenzentem jakości nauczania jest potężny przemysł korepetycji (swoją droga przemyślany pomysł biznesowy ponaglający na tym, żeby wytworzyć potrzebę na produkt a potem go sprzedać). Dzieci przez 1 do 2 godzin uczą się czegoś, czego nie nauczyły się na np. 8 godzinach tygodniowo. To nie jest kwestia tylko systemu, ale również braku zdolności zainteresowania ucznia, braku kreatywności. To plaga polskiego systemu edukacji, magistrzy, którzy nie są naukowcami, kreatorami, myślącymi przewodnikami. Magistrzy, których dorobek naukowy dający im najniższy tytuł naukowy to napisanie monografii. Porażka uwolnienia studiów pedagogicznych, które ukończyły w kilku procentach osoby na pograniczu upośledzenia lekkiego (na początku nowego wieku zostały zrobione na ten temat badania). Przypomnijcie sobie wysyp uczelni pedagogicznych. Kto nie miał koncepcji co zrobić ze swoim życiem, albo warunków do studiowania na innych uczelniach walił na pedagogikę. Można powiedzieć, że wzrost dzieci trudnych i wymagających w szkole jest wprost proporcjonalny do ilości tych, którzy potrafią z takimi dziećmi pracować. Za co nagradzać? Za rąbanie tego samego konspektu od wielu lat. Są nauczyciele, którzy nie odpowiadają temu opisowi, ale oni są jak grzyby w suszę. Tych trzeba docenić, wyłapać i zatrzymać w szkole. Warto, żeby środowisko nauczycielskie zrobiło też rachunek sumienia zamiast wszystko zrzucać na system, który notabene trzeba poprawić.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx8.xx7 

    Pamietamy_gość

    27.03.2019, 13:42

    http://www.youtube.com/watch?v=kf-Syd-M-WA Jak platforma wygrała wybory to spełniła swoje obietnice. Tak było. Nie wiem o co teraz nauczycielom chodzi skoro dostali ogromne podwyżki za czasów platformy.

    Cytuj
    IP: 85.222.xx7.xx2 

    Gość _gość

    27.03.2019, 16:07

    Czlowieczku a czy Ty wiesz ile wynosi pensja nauczyciela za te w Twoim przekonaniu super 20h???

    Cytuj
    IP: 77.253.xx1.xx0 

    nauczyciel_gość

    27.03.2019, 18:43

    ..

    To nie jest tak,ze nauczyciel ma 3 miesiące wolnego. usi zbierać urlop przez cały rok żeby dostać miesiąc w wakacje a w ferie zimowe są dyżury na zimowiska!

    Cytuj
    IP: 178.235.xx1.xx0 

    Cześć poirytowany_gość

    27.03.2019, 22:33

    Człowieku co Ty za głupoty piszesz...

    Cytuj
    IP: 94.254.xx9.xx5 
  • rodzic_gość

    27.03.2019, 09:15

    Popieram nauczycieli i wspieram jako rodzic. Jestem za tym, zeby wykorzystac pieniadze z 500+ na podwyzki, to bylaby najlepsza inwestycja w dzieci i przyszlosc.

    Odpowiedz
    IP: 159.220.xx5.xxx 
  • rodzic_gość_gość

    27.03.2019, 09:31

    Porownanie z innymi krajami, zobaczcie gdzie jestesmy tnij.tcz.pl/?u=ca83b9

    Odpowiedz
    IP: 159.220.xx5.xxx 
  • xxx_gość_gość

    27.03.2019, 09:32

    .... porażka .....

    W TV pokazują pasek z "jednej" szkoły, bez nagród rocznych, trzynastek ....... a potem lecą do drugiej szkoły. NAUCZYCIELE pokażcie roczny PIT z przychodem netto i podzielimy to ma 12 miesięcy !!!! Wtedy się okaże ........ kiedyś nauczyciel siedział w jednej szkole, a teraz nawet ucznia nie pamięta !!! Skandal !!!

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx4 
  • Mati_gość

    27.03.2019, 09:40

    Trzeba dać więcej.

    Dać ten 1 000, ale tak: - likwidacja Karty Nauczyciela - 26 dni urlopu w roku - 40 godzin pracy w tygodniu - wycieczki szkolne jako opodatkowany przychód - zamiast rocznego urlopu na poratowanie zdrowia - zwolnienie lekarskie L4 - zakaz udzielania korepetycji z przedmiotu, którego naucza - korepetycje tylko na podstawie zarejestrowanej działalności gospodarczej - zakaz przyjmowania kwiatów i innych prezentów od uczniów - przywrócenie godzin karcianych - emerytura dla kobiet od 60 lat, dla mężczyzn 65 ( chyba, że PiS przegra wybory, to równo po 67 lat ).

    Odpowiedz
    IP: 46.76.xx7.xx6 
  • asia_gość

    27.03.2019, 10:19

    Jasne. I wywiadówki o godz. 12 bo przecież nauczyciel będzie pracować tylko do 15. Wycieczki? Przecież nauczyciel tam pracuje 24 na dobę więc kto za to zapłaci? Proponuję nie organizować wycieczek. Niech rodzice sami jadą ze swoimi dziećmi. I nie wiem kto wymyśla te bzdury o 3 miesięcznych wakacjach. Proponuję zatrudnić się w szkole i zobaczyć, wtedy można dopiero komentować.

    Cytuj
    IP: 185.167.xx5.xx9 

    Mati_gość

    27.03.2019, 11:36

    nat tak

    Likwidacja Karty jak najbardziej, 40 godzin pracują spokojnie, 26 dni urlopu - może i ok ale nie zapomnij jak ajest Twoja praca a jaka ich. Odpowiadają za Twoje dzieci w czasie lekcji, Ty nie...; kwiaty i rodzice to wymysł rodziców nie nauczycieli; godziny karciane dalej funkcjonują;

    Cytuj
    IP: 79.188.xx0.xx3 

    Lila_gość_gość

    27.03.2019, 12:11

    emerytura

    A w jakim wieku nauczyciele idą na emeryturę? 60 lat - kobiety, 65 - lat mężczyźni. Może niech Pan Mati się najpierw dopyta, jak jest, a potem dopiero po internetach rozpisuje :))))

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx2 

    Matematyczka_gość

    27.03.2019, 15:20

    Jestem za! W szkole pracuję od 15 lat i dokładnie chcę tego o czym piszesz!!! Chcę być w pracy do 15 i w domu odpoczywać i zajmować się własnym dzieckiem. Chcę 26 dni urlopu do wykorzystania w dowolnym terminie. Proszę, zabierzcie mi Kartę Nauczyciela!

    Cytuj
    IP: 37.248.xx0.xx6 

    Mati_gość

    27.03.2019, 16:40

    Matematyczka

    Matematyczka_gość 27.03.2019, 15:20 Jestem za! W szkole pracuję od 15 lat i dokładnie chcę tego o czym piszesz!!! Chcę być w pracy do 15 i w domu odpoczywać i zajmować się własnym dzieckiem. Chcę 26 dni urlopu do wykorzystania w dowolnym terminie. Proszę, zabierzcie mi Kartę Nauczyciela! A kto powiedział, że od 07:00 do 15:00? 40 godzin tygodniowo z bankiem godzin jak w Doviście. 26 dni urlopu do wykorzystania w dowolnym terminie? Na urlop się idzie jak kierownik podpisze wniosek, a nie wtedy kiedy się chce.

    Cytuj
    IP: 46.76.xx7.xx6 

    Belfer_gość

    30.03.2019, 21:22

    Mati! Jestem absolutnie za! Za tym wszystkim, co napisałeś! Marzę o tym, żeby pracować 40h w tygodniu. Może wreszcie miałabym czas dla własnych dzieci. Gorzko pozdrawiam.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx5 
  • ja_gość

    27.03.2019, 10:09

    ja p...e dwa tygodnie ferii, dwa miesiące wakacji, przerwy świąteczne, sobota niedziela wolne, 18 h tygodniowy wymiar pracy, i źle? Człowiek musi na zmiany pracować za marne 2350 brutto

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx1.xx9 
  • jCEK_gość

    27.03.2019, 10:20

    To proszę zmienić pracę na lepszą jak źle. Cóż można się douczyć

    Cytuj
    IP: 185.167.xx5.xx9 

    ha ha_gość

    27.03.2019, 11:37

    zmień prace idz do szkoły uczyć dzieci innych... pogadamy

    Cytuj
    IP: 79.188.xx0.xx3 

    ha ha _gość

    27.03.2019, 11:40

    i jeszcze jedno czy Ty w pracy odpowiadasz za dzieci? Przez kilka godzin odpowiadasz na pytania, dbasz o ich bezpieczeństwo itd... Nie porównuj zawodu nauczyciel do swojej bo nie masz w czym. Pewnie nie możesz z 2 swoich dzieci dać sobie rady w domu...

    Cytuj
    IP: 79.188.xx0.xx3 

    vip_gość_gość

    27.03.2019, 14:31

    Przecież nie musi, moze zmienic pracę albo spróbowac swych sił jako nauczyciel. Ha, ha, ha!

    Cytuj
    IP: 31.0.xx9.xx1 

    ._gość

    27.03.2019, 17:57

    .

    Tak samo nauczyciele mogą zmienić pracę/zawód

    Cytuj
    IP: 78.11.xx2.xx2 

    ja_gość

    27.03.2019, 21:33

    Pewnie nie musiałeś kończyć studiów i nie musisz ciągle dokształcać się skoro pracujesz na zmiany.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx5.xx2 
  • przem_gość

    27.03.2019, 11:42

    Macie swoje korepetycje - program naucza

    tnij.tcz.pl/?u=55f8ad

    Odpowiedz
    IP: 79.188.xx0.xx3 
  • przem_gość

    27.03.2019, 11:44

    korepetycje - program nauczania

    Czy to wina nauczycieli???? Ludzie ogarnijcie się Z raportu Rządowego: "Przede wszystkim, zdaniem autorów raportu, XIX-wieczny model szkoły funkcjonujący w Polsce jest przestarzały. Krytykują też podstawę programową, która nie uczy samodzielnego myślenia" "wiedza nie jest przekazywana interdyscyplinarnie, szkoła nie uczy analitycznego myślenia, nie jest otwarta na innowacyjność, a nauczyciele gnają z programem, bo są nim przeładowani".

    Odpowiedz
    IP: 79.188.xx0.xx3 
  • gosc_gość_gość

    27.03.2019, 11:51

    NIe którym się należy ale część to PRL

    Jak dla mnie to dla niektórych nauczycieli należy się podwyżka, ponieważ potrafią uczyć i zachęcić uczniów do poszerzania wiedzy ale niestety duża cześć nauczycieli pracuje na siłe chyba . Czytają podręcznik zadają zadanie domowe którego połowa uczniów nie potrafi rozwiązać albo biadoli że nie długo idzie na emeryturę bo strasznie mało zarabia. Niech zostanie wprowadzony system oceny nauczycieli przez uczniów i wtedy decydujmy o wypłatach.

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx5.xx5 
  • nauczyciel fizyki_gość

    27.03.2019, 12:07

    Jak pięknie widać w komentarzach frustracje i kompleksy nieuków! Wyimaginowanych "ofiar" nauczycieli. Zachęcam do aplikowanie na etat nauczyciela matematyki, polskiego lub geografii. A my, nauczyciele na kasę do Lidla!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • Alex_gość

    27.03.2019, 19:06

    Do Lidla to się żaden z Was teoretyczne belfry nie nadaje taka jest prawda.

    Cytuj
    IP: 77.254.xx3.xx9 

    No_gość

    27.03.2019, 19:10

    Do lidla

    No to zasuwaj do lidla na kase,tylko sie nie pomyl w dodawaniu mauczycielu hi hi

    Cytuj
    IP: 5.173.xx7.xx4 
  • matka_gość

    27.03.2019, 14:39

    dzieci

    wszystko ładnie i pięknie. ale gdzie jest troska o dzieci. jestem matką gimnazjalisty, który ma mieć testy. czy ktoś pomyślał jaki to jest stres dla niego?! dość że dwa roczniki startują do szkół to jeszcze to!!! strajkujcie ale nie w czasie testów!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx9 
  • Bernadetta_gość

    27.03.2019, 16:41

    A ja jestem mamą ósmoklasisty i z całego serca stoję za nauczycielami. Egzaminy, do zdawania których zmusza się dzieci tak naprawdę niczego nie sprawdzają, a powodują jedynie niepotrzebny stres. Można zrobic konkurs świadectw. Pierszy rok w szkole średniej pokaże, czy dziecko wybrało właściwą szkołę, rozszerzenie itp.

    Cytuj
    IP: 188.146.xx6.xx7 

    goscina_gość

    27.03.2019, 21:06

    Jasne niech strajkują w wakacje, siedzą w domu bo nie stać ich na wyjazd to niech strajkują hehe!!!!!!!!!!!!!!! Tylko co to da???

    Cytuj
    IP: 83.20.xx5.xx1 
  • Xxx _gość

    27.03.2019, 17:01

    Strajkujących nauczyciele

    Nauczyciele pamiętajcie aby za strajk nie brać z kasy szkoły ani złotówki Pozatym znam trochę to środowisko i dwóch moich znajomych powiedziało że nie wie o co im chodzi bo ok 4 tys miesięcznie z nadgodzinami można spokojnie wyciągnąć a poza tym co chwilę wolne i to płatne, ale siedzą cicho bo nie będą robić we własne gniazdo Z tą opieka i odpowiedzialnością nie przesadzaj ie bo jeżeli wszystkie wypadki były by zgłaszane to w każdej szkole połowa z was by siedziała w więzieniu lub płaciła odszkodowania No i jeszcze odwieczny problem nauczyciel nie potrafi nauczyć podczas lekcji ale jak przytuli 50 zl bez podatku na czarnono na korepetycjach to nagle wie jak ma uczyć

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx1.xx4 
  • Ona..._gość

    27.03.2019, 18:04

    ...a co stoi..

    ...na przeszkodzie, aby Pan/Pani zarabiał-a krocie na udzielaniu korepetycji podnoszących stan wiedzy młodych ludzi? Zdobycie kompetencji kosztuje, a jeszcze kosztowniejszym jest dzielenia się tą wiedzą!

    Cytuj
    IP: 37.47.xx9.xx3 

    gościna_gość

    27.03.2019, 21:08

    Jestem nauczycielem dyplomowanym . Moja pensja na rękę to około 2500 zł w tym dodatek motywacyjny 20zł a za wychowawstwo 70 zł na rękę

    Cytuj
    IP: 83.20.xx5.xx1 
  • Ona..._gość

    27.03.2019, 18:00

    popieram ...

    ... żądania nauczycieli pomimo, że gdańska szkoła, do której uczęszczaj moi wnukowie nie strajkuje ze względu na specyficzny status placówki międzynarodowej. Na pewno nie dowozilibyśmy chłopców 45 km., gdyby poziom nauczania j. angielskiego i niemieckiego w Tczewie stał na wysokim poziomie. Nigdy zaś tak nie będzie, jeśli nauczyciel jest traktowany w sposób ubliżający poczuciu godności pedagoga mającego kształtować młodych ludzi! Tutaj chodzi o rozwiązania nie tylko czysto finansowe, ale i systemowe stwarzające warunki do nowoczesnych metod dydaktycznych! Młodzi nauczyciele są do takich wyzwań przygotowani merytorycznie, ale potrzebują narzędzi ..

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx9.xx3 
  • Ja_gość

    27.03.2019, 18:21

    Ludzie, skąd się w Was bierze tyle jadu i nienawiści. Jakbyście sami musieli walczyć o swoje prawa to na pewno nie chcielibyście aby ktoś na Was tak pluł. Wymyślacie bajki na temat nauczycieli, chociaż wiecie jaką jest prawda. No chyba że wierzycie w tę kłamstwa.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx9 
  • q1_gość

    27.03.2019, 18:28

    nauczyciele

    pogonic nierobow wielkie cialo pedagogiczne

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx9 
  • s1_gość

    27.03.2019, 18:33

    cialo

    za co tym patalachom placic

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx9 
  • Alex_gość

    27.03.2019, 19:09

    biedni nauczyciele

    Wystarczy przyjść i zobaczyć ile i co stoi na parkingu przy SSP2 w Tczewie. Bida, aż piszczy :-)

    Odpowiedz
    IP: 77.254.xx3.xx9 
  • Dff_gość_gość

    27.03.2019, 19:29

    "jestem za podwyżką, ale warunek jest jeden 40 godz. tygodniowo pracy, moje dziecko przychodzi do domu i zna materiał, bo nauczyciel zrobił wszystko, żeby dotrzeć do klasy. Nagradzamy kreatywność, oddanie, a nie ilość sprawdzianów. W kwietniu strajk, a moje dzieci mają po 4 sprawdziany dziennie. Kpina z edukacji, udają że płacą to udają ze uczą, to fakt jednak jak zaczną płacić to dalej zostaną, ci którzy udają że uczą. Poszli do zawodu, bo im taki stan rzeczy odpowiadał. Najlepszym recenzentem jakości nauczania jest potężny przemysł korepetycji (swoją droga przemyślany pomysł biznesowy ponaglający na tym, żeby wytworzyć potrzebę na produkt a potem go sprzedać). Dzieci przez 1 do 2 godzin uczą się czegoś, czego nie nauczyły się na np. 8 godzinach tygodniowo. To nie jest kwestia tylko systemu, ale również braku zdolności zainteresowania ucznia, braku kreatywności. To plaga polskiego systemu edukacji, magistrzy, którzy nie są naukowcami, kreatorami, myślącymi przewodnikami. Magistrzy, których dorobek naukowy dający im najniższy tytuł naukowy to napisanie monografii. Porażka uwolnienia studiów pedagogicznych, które ukończyły w kilku procentach osoby na pograniczu upośledzenia lekkiego (na początku nowego wieku zostały zrobione na ten temat badania). Przypomnijcie sobie wysyp uczelni pedagogicznych. Kto nie miał koncepcji co zrobić ze swoim życiem, albo warunków do studiowania na innych uczelniach walił na pedagogikę. Można powiedzieć, że wzrost dzieci trudnych i wymagających w szkole jest wprost proporcjonalny do ilości tych, którzy potrafią z takimi dziećmi pracować. Za co nagradzać? Za rąbanie tego samego konspektu od wielu lat. Są nauczyciele, którzy nie odpowiadają temu opisowi, ale oni są jak grzyby w suszę. Tych trzeba docenić, wyłapać i zatrzymać w szkole. Warto, żeby środowisko nauczycielskie zrobiło też rachunek sumienia zamiast wszystko zrzucać na system, który notabene trzeba poprawić."

    aPowiedz mi proszę kto te sprawdziany slrawdza?

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx4.xx4 
  • :-)_gość

    27.03.2019, 19:44

    Często słyszę jak.mi syn opowiada"sprawdzić sprawdziany "???? Taaaaakkkkk...i nauczyciel sprawdza w trakcie lekcji...hahahaha

    Cytuj
    IP: 188.146.xx4.xx5 
  • Gość_gość_gość_gość_gość

    27.03.2019, 19:35

    Kto im będzie płacił za strajkowanie.

    Odpowiedz
    IP: 5.60.xx8.xx1 
  • Yyyyy_gość

    27.03.2019, 19:42

    "A ja chciałabym, aby moje dzieci były nauczane przez fachowców. Z godną pensją. Tak, aby nie musieli dorabiać po lekcjach. Tylko ten czas wykorzystali na rozwijanie pasji moich dzieci."

    Że jak ? Oczekujesz ,by.nauczyciele rozwijali pasję Twojego dziecka ?????!!!!???? To przepraszam bardzo od czego jesteś Ty ??? Nauczyciel jest od edukacji,a Ty od wychowywania,i zajmowania się nim ,spędzania z nim.czasu,wspierania w rozwoju fizycznym oraz rozwijania pasji. Dramat...oczekiwania...

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx4.xx5 
  • Hazik_gość

    27.03.2019, 20:11

    a niech se postrajkują

    Strajkują,niech se strajkują,jak wszyscy to i oni też se mogą,przynajmniej nie walą lewych l4,ale jak zagrają kartą Broniarza i obleją uczniów,to jak boga nie kocham pójdę i będę tłukł każdego takiego mądrego,aż mnie aresztują.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx9 
  • kik_gość

    27.03.2019, 20:49

    Taki sstrajk nalezy potraktowac jako znęcanie psychiczne nad dziećmi. Sa na to odpowiednie paragrafy i z tych paragrafów posadzić kilku, następnych kilku za dawanie nielegalnych korepetycji czyli uzyskiwanie nielegalnego dochodu. I po problemie, z każdej szkoły strajkującej wylosować sobie po 3 sztuki na każdy paragraf

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • Jan_gość

    27.03.2019, 21:01

    za moich czasow nauczyciel byl wymagajacy i potrafil nauczyc na lekcji. dzisiaj dzieci w szkole maja tak smieszna edukacje ze brak slow. tylko pelno zadan domowych i sto sprawdzianow. DRODZY NAUCZYCIELE CZY W WASZYM INTERESIE JEST WYKSZTALCIC DZIECI TYLKO DO PRACY FIZYCZNEJ BO BRAKUJE RAK DO PRACY CZY MACIE INTERES W KOREPETYCJACH. ja zle oceniam wasze zaangazowanie co do nauki dzieci.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx8 
  • Andrzej_gość

    28.03.2019, 07:55

    W normalnej

    W normalnej pracy, jeśli chciałabyś podwyżkę o 50%, to pracodawca popukalby się w czoło i zapytał, czy przypadkiem nie potrzebujesz wizyty u psychiatry :-) "W normalnej pracy piszę wniosek do pracodawcy o podwyżkę jeśli uważam, że zarabiam za mało. Nie muszę się od razu z nim żegnać, jak przedmówca :))) W normalnej pracy mogę też iść na urlop w innych miesiącach niż lipiec i sierpień."

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx8.xx4 
  • Do mądrali Andrzeja_gość

    28.03.2019, 23:51

    "W normalnej pracy piszę wniosek do pracodawcy o podwyżkę jeśli uważam, że zarabiam za mało. Nie muszę się od razu z nim żegnać, jak przedmówca :))) W normalnej pracy mogę też iść na urlop w innych miesiącach niż lipiec i sierpień." No, ja też napisałam o podwyżkę do mojego pracodawcy - dyrektora. Powiedział, że już dzwonek na koniec przerwy i mam pójść do klasy, bo mu dzieciaki meble porozwalają. A jak mi się nie podoba, to muszę zatrudnić się w Biedrze albo innym Flexie. U pana Andrzeja

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.