Przez strajk stracę pracę! Szef zwolni mnie dyscyplinarnie

Przez strajk stracę pracę! Szef zwolni mnie dyscyplinarnie
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Mam pytanie, do kiedy będzie strajk tych leniwych nauczycieli? Pytam, bo nie mam z dziećmi co zrobić, a szef zagroził, że jak nie przyjdę do pracy to mnie zwolni dyscyplinarnie.

Gdzie wtedy znajdę pracę i kto mi zapłaci za siedzenie w domu, kto opłaci rachunki?

Bardzo bym chciała wiedzieć, bo jestem samotną matką wychowującą dzieci.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (65)
dodaj komentarz

  • +19

    nikodem_gość_gość_gość_gość

    23.04.2019, 20:21

    Witam z tego co sie orientuje to pracodawca nie powinnien zwolnic pani z pracy zwwsze dzieci moga byc na swietlicy w szkole

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx6.xx2 
  • +8

    Fresh_gość

    23.04.2019, 20:34

    Yhy

    Szkoła zabezpieczy 400 uczniów?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx8 
    +1

    sas_gość_gość_gość_gość

    23.04.2019, 23:22

    400 nie musi

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • +18

    Gosc_gość_gość_gość_gość

    23.04.2019, 20:27

    Dalsze kroki

    Witaj, mnie też to zaczyna drażnić i doskonale rozumiem twoją sytuację, ja jakoś kombinuje z dziećmi lecz jest już co raz trudniej gdyż ciągle wynajmowanie kogoś do opieki jest kosztowne i nikt mi na to nie wyłoży, a nauczyciele żądają kokosów choć w nauce nic się nie zmieni i będą tak samo nauczać mimo większych pieniędzy.pracuja 20-25 godzin tygodniowo za wyolbrzymione pieniądze a prosty człowiek pracujący 40-50 godzin tygodniowo dostaje najniższa krajowa, kasjerka w sklepie musi dozerac się z klientami i ich dziećmi i na więcej niż najniższa krajowa nie może liczyć.gdzie tu sprawiedliwość ludzka. Tłumaczenia że biorą pracę do domu to nie wytłumaczenie gdyż mają płacone za normalny etat to niech pracują 8 godzin dziennie i poświęca czas na przygotowania a szybsze kończenie pracy i sprzątanie w domu w godzinach pracy to super zajęcie. A z My musimy pracować, zarabiać na życie i z tego jeszcze płacić za opiekę, teraz to nauczyciele powinni cierpieć jak my, zwykli ludzie.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx7.xx9 
  • -43

    tedi _gość

    23.04.2019, 20:45

    popieram strajk

    szkoła to nie przechowalnia na czas twojej pracy.Uważasz że nauczanie to taka zwykła praca?, zastąp "leniwego" nauczyciela i problem rozwiązany ????

    Cytuj
    IP: 109.207.xx2.xx4 
    -40

    Johnny _gość

    23.04.2019, 21:20

    Xxx

    To trzeba było się uczyć tluku pancerny, takie tepaki które nic nie rozumieją powinny właśnie je bać za najniższa krajowa po 12h dziennie z sobota i włącznie :) i nie jest to trolowanie tylko jak ktoś nie rozumie że taki najzwyklejszy nauczyciel jednak ma trochę więcej oleju w głowie niż Halina z biedronki. Nie można porównywać Haliny czy Andrzeja z jakimkolwiek nauczycielem, lekarzem policjantem itd bo skoro Andrzej jest hudraulikuem elektrykiem kierowca czy pracownikiem banku - nijak ma się to do ww zawodów. Może kiedyś to zrozumiesz... Bądź twoje pisklaki ci wytłumacza jak dorosna, że jednak strajk był potrzebny i całe to śmieszne grono pedagogiczne miało rację :)

    Cytuj
    IP: 188.147.xx5.xx9 
    +25

    ddd_gość

    23.04.2019, 23:19

    do Johnny _gość

    to Ty mogłeś najpierw nauczyć się czytać ze zrozumieniem. W umowie o pracę jest czas pracy oraz płaca i widziałeś co podpisujesz, a skoro coś nie pasowało to wtedy trzeba było negocjować lub nie przyjmować oferty pracy

    Cytuj
    IP: 84.38.xx8.xx7 
    -20

    Gosciunio_gość

    24.04.2019, 07:21

    Było się uczyc

    Jak w temacie było się uczyć a nie biadolić się nie podoba to zmień pracę albo zrób strajk jak nauczyciele no chyba że nie chcesz godnie żyć,bo ci władza mózg wyprała i wszystkiego się już boisz .....

    Cytuj
    IP: 5.173.xx6.xx7 
    -24

    Adam_gość

    24.04.2019, 07:23

    Dalsze kroki

    Do gosc gosc gosc. Z calym szacunkiem dla kasjerek w marketach...ale nie sadze zeby pracujace tam panie czy panowie mieli ukonczone studia i po kilka fakultetow. Ci nauczyciele maja...i dla tego naleza do tzw Polskiej Inteligencji. Podczas wojny dostana kule w leb jako pierwsi...wespol z lekarzami, sedziami. Moze w tym doszukaj sie ulgi.

    Cytuj
    IP: 188.146.xx0.xx8 
    +10

    Gosc_gość

    24.04.2019, 14:03

    Ciągle wszyscy piszą że jak za mało zarabiacie to do biedronki czy Lidla A nie strajkować A teraz tu ktoś pisze że kasjerka i za najniższa krajowa to idź do Lidla dostaniesz 3200 I nie będziesz narzekać

    Cytuj
    IP: 89.200.xx9.xx5 
    +20

    obser_gość

    25.04.2019, 09:17

    do tediego i johnnego

    To wy raz na zawsze zrozumcie że diagnoza p.t. leniwy nauczyciel to nie jest przesadzony slogan. Pewien człowiek, który robił w życiu różne rzeczy, w tym był nauczycielem też się na ten temat wypowiedział. On uważa, że większość tych, co odpieprzają swoje kilkanaście godzin w szkole to ludzie, którzy nigdy nie byli w normalnej pracy i nie mają pkt. odniesienia. Oni są naprawdę przekonani, że ciężko pracują. Zdychają bo mają kilka godzin więcej popracować nad sprawdzianem, albo przyjść na godzinna wywiadówkę. Bull shit! nie dajcie się zwieść temu głupiemu gadaniu. Wszyscy w tym kraju są ofiarami słusznie minionego systemu i jak nie zapieprzasz w korpo to zapomnij o godziwym wynagrodzeniu. Urzędnicy, pracownicy socjalni itp. g....o zarabiają, to dlaczego mieliby zarabiać ci magistrzy co to monografię napisali i dorobili się najniższego tytułu naukowego. Nie widzicie że z oczywistymi wyjątkami w szkole uczy... tfu wróć, siedzi miernota. Ludzie z moralnością na poziomie mułu, którzy wyzywają swoich kolegów od łamistrajków i nie chcą z nimi w pokoju nauczycielskim siedzieć. Tacy mają wychowywać nasze dzieci? Jedźmy dalej. Nauczyciel to mentor, kreatywny przewodnik (taki jest ideał), więc się pytam gdzie ci kreatywni ludzie. Na pewno nie strajkują. Widzieliście te występy , piosenki i inne performance strajkowe, ja się pytam gdzie tam są humaniści, kto to aranżuje. Kto to śpiewa i gra. Nauczycieli muzyki nie mają. Już wiem dlaczego większość przedstawień szkolnych to gnioty. To nie wina dzieci, takich mają reżyserów, wyrobników bez charyzmy i wyobraźni ale za to z magnetofonikiem. Rozmawiałem z kolegą nauczycielem i powiedział mi, że w tym środowisku są tabuny leniuchów, którym nic nie możesz zrobić bo jak ma dyplomowanego to może przyjść nawalony do szkoły, nago i narobić dyrektorowi na głowę i ten go nie zwolni. Rząd im nie ustąpi, bo ich żądania są nieprzyzwoite i nie maja nic wspólnego z troska o edukację. A teraz politycznie. Ten strajk, to jest z inspiracji miernot politycznych, którym się dupska palą i muszą jakąś zawieruchę zrobić. Było tak. Usiedli, oszacowali szanse i doszli do wniosku, że trzeba burze wywołać. Poszukajmy jakaś bezwładną i ciemną masę i róbmy rewolucję. No i znaleźli. Zwróćcie uwagę w żadnej innej branży nie "ostały się" komunistyczne struktury związkowe, tylko tam (ZNP), to o czymś świadczy.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx5.xx6 
  • -19

    achhh_gość

    23.04.2019, 20:30

    Samotna madka...a chorom curke masz?

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx6.xx6 
  • -4

    Visi_gość

    23.04.2019, 20:38

    Patol

    Patol się odezwał

    Cytuj
    IP: 37.47.xx4.xx5 
    -3

    gość_gość

    25.04.2019, 08:01

    błąd na błędzie

    własnie o to chodzi w nauczaniu, aby uczyć się poprawnej chociażby polszczyzny...pisze się " samotna MATKA...a CHORĄ CÓRKĘ..." (Samotna madka...a chorom curke masz?) oby analfabetyzm się nie rozprzestrzenił jak głupota ludzka

    Cytuj
    IP: 91.235.xx1.xx5 
  • +40

    Fresh_gość

    23.04.2019, 20:33

    Zapytaj Broniarza, ewentualnie Schetynę

    Czy komuś się to podoba czy nie, ten strajk staje się gierką polityczną, a nauczyciele dali się rozstawić Broniarzowi niczym figury na szachownicy Kasparowa. Społeczeństwo ma coraz bardziej tego dość! Najpierw nauczyciele zostawili uczniów przed egzaminami, teraz straszą z maturami i wszyscy, którzy mają dzieci w wieku szkolnym, muszą myśleć by zabezpieczyć dzieci, a jednocześnie samemu być wstanie pójść do pracy. Szkoła jest dla ucznia. Przestańcie drodzy kolesie z rządu traktować ich jak święte krowy!!! Chcą podwyżki? Ja też. I mój sąsiad. Całe społeczeństwo pracujące chce. Nie zasługujemy???

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx8 
  • -35

    tedi _gość

    23.04.2019, 20:49

    rząd zostawił

    przecież to rząd wypiął się na uczniów, nauczycieli, całą oświatę

    Cytuj
    IP: 109.207.xx2.xx4 
    -8

    Gosciunio_gość

    24.04.2019, 07:24

    Tak

    Zasługujecie ale miej odwagę wyjść jak nauczyciele na ulicę a nie głupoty w powietrze mówić oni,oni i oni oni to było za komuny......

    Cytuj
    IP: 5.173.xx6.xx7 
    +23

    Gość _gość

    24.04.2019, 10:18

    Dobre pytanie, własciwa odpowiedz. Kiedy w latach 2008-2014 rzadziło PO/PSL zlikwidowało az 1146 szkół w całej Polsce wyrzucajac na bruk okolo 42 tysiecy nauczycieli... Gdzie wowczas był towarzysz Broniarz? Bronił jak lew nauczycielskich interesow? Strajkował? Lezal Rejtanem na progu Ministerstwa Oświaty? Otóż nie, towarzysz Broniarz siedział cicho nieźle mu płacili ... Dziś sprawy maja sie zupełnie inaczej - no cóż , punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, nieprawdaż towarzysze? Wtedy walczyła tylko Solidarność nauczycieli i jeździli do Warszawy na demonstracje.

    Cytuj
    IP: 37.248.xx7.xx5 
  • +2

    Ona_gość

    23.04.2019, 20:33

    Marna prowokacja!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx6 
  • +41

    Visi_gość

    23.04.2019, 20:41

    Strajk

    Pozwalniać tych leni jak im się strajkować chce. Za ten poziom nauczania i ilość godzin mają wystarczająco. Dodatkowo ferie, wakacje i kazdy weekend wolny o 13takch nie wspomne.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx5 
  • -12

    Gosciunio_gość

    24.04.2019, 07:26

    Hee

    Było się uczyć i wszystko w temacie.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx6.xx7 
  • -26

    Lech_gość_gość_gość

    23.04.2019, 20:45

    Do samotnych matek jak było bzykanie to też byliscie samotne hehe gdzie ojcowie?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx5 
  • +14

    m_gość_gość

    23.04.2019, 21:43

    .

    idiota

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx5 
    +8

    M._gość

    23.04.2019, 22:07

    Puknij się w głowę, może ci klepki na miejsce wrócą.

    Cytuj
    IP: 77.112.xx0.xx5 
    -9

    Gosciunio_gość

    24.04.2019, 07:27

    Hehe racja

    RAcja jakie te matki biedne ojoj a my pracujemy na ich socjalne

    Cytuj
    IP: 5.173.xx6.xx7 
    +9

    Mamusia _gość

    24.04.2019, 08:22

    Tempak lech

    Z całym szacunkiem ty tempa świnio przez takich pijanych naćpany durni jak ty bez mózgich ojciec dzieci był ale zginął w wypadku samochodowym. Więc zamknij ryja i zostaw zbędne komentarze dla siebie

    Cytuj
    IP: 37.47.xx7.xx7 
  • +19

    Long_gość

    23.04.2019, 20:57

    W szkole muszą zapewnić opiekie jeśli nie zgłaszać do kuratorium.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx3.xx1 
  • +22

    4_gość

    23.04.2019, 20:57

    Pogieło

    Nauczycieli pogieło. Silnie pogięci nauczyciele znalezieni w polsce... jak im rzad da to cala budrzetowka bedzie strajkowac. Co to za negocjacje ze oni chca i ch... maja dostac bo jak nie to strajk. Nie placic im za to a jeszcze obciazyc. Nic nie zmieni sie jak dostana podwyzki beda dalej strajkowac bo zupa bedzie za slona.

    Odpowiedz
    IP: 185.96.xx4.xx3 
  • Joł_gość_gość

    24.04.2019, 14:55

    Po tym co piszesz widać, że do szkoły miałeś pod górkę.

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx7 
  • +13

    Ok_gość

    23.04.2019, 21:05

    Niezle

    "szkoła to nie przechowalnia na czas twojej pracy.Uważasz że nauczanie to taka zwykła praca?, zastąp "leniwego" nauczyciela i problem rozwiązany ????"

    Ok. Jak chca zarabiac wiecej to niech pracuja wiecej. Bo teraz to glupiego gadanie. Ich argumrnty sa idiotyczne w stylu- zeiekszenie pensum jest be bo my chcemy 1000 podwyzki i jedynie co podlega negocjacji to czy dacie nam odrazu calosc czy na raty ale w ciagu czasu ktory my wyznaczymy. Ponadto chca JESZCZE WIECEJ wolnego... nic tylko zostac ksiedzem albo nauczycielem w naszym pieknym kraju hehe

    Odpowiedz
    IP: 185.96.xx4.xx3 
  • -13

    Pani_gość

    23.04.2019, 23:02

    Żadna to podwyżka za większą ilość pracy

    Żadna to podwyżka za większą ilość pracy. Ewentualnie możliwość dorobienia, zresztą za mniejszą stawkę godzinową. Kto zdrowo myślący się na to pisze? Ludzie bez ambicji (....) albo bez wyjścia.

    Cytuj
    IP: 188.146.xx4.xx0 
  • +10

    odoić PO_gość

    23.04.2019, 21:08

    to strajk PO

    nauczyciele ludzie wykształceni pokazali ze sami muszą iść na naukę do szkoły bo to sa zera tyle w temacie lewacy !

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx9 
  • -5

    Gosciunio_gość

    24.04.2019, 07:30

    Szczególnie minister

    Tak szczególnie pani minister edukacji razem z rządem olewaczy z angielskiego to chyba w skrócie PiS(olewać,sikać)jaka nazwa taki czyn

    Cytuj
    IP: 5.173.xx6.xx7 
  • +17

    Ninaaa_gość

    23.04.2019, 21:28

    Zwolnić

    Nauczyciel powinien być z powołaniem a nie z przymusu i zapewne nauczyciele którzy nie strajkuja właśnie tacy są więc resztę zwolnić i dać w to miejsce tych, którzy chcą pracować z dziećmi i młodzieżą. Skoro strajkuja są świadomi że robią dzieciom krzywdę psychiczną bo dzieci się boją że będą musiały nadrabiać materiał w wakacje a młodzież że nie przystąpi do matury. Dzieci które przystąpic mają do pierwszej komuni też nie chodzą do kościoła na nauki bo nauczyciele strajki sobie urządzają. Zwolnić święta krowy i dać normalnych nauczycieli a takich jest dużo

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx3.xx0 
  • +4

    m_gość_gość

    23.04.2019, 21:47

    dzieci komunijne

    Moje dziecko ma komunię za 3 tyg i próby w kościele odbywają się normalnie wg planu.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx5 

    Mir _gość

    23.04.2019, 23:03

    Żadna to podwyżka za większą ilość pracy

    Tak szczególnie tacy nadają się jak ty.

    Cytuj
    IP: 188.146.xx4.xx0 
    -1

    Gościno_gość

    24.04.2019, 07:31

    Jak inni

    Tak jak inne zawody np.kasjwrki,sprzątaczki,sprzedawczynie....itd

    Cytuj
    IP: 5.173.xx6.xx7 
  • Ej_gość

    23.04.2019, 21:31

    Obsługa portalu Tcz

    Zapomnieliście dodać że to materiał sponsorowany :) tczewskie boty:)))) !! gratulacje dla TCZ: ambitny, rzetelny portal :))))

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx7.xx4 
  • +26

    Ann_gość_gość_gość

    23.04.2019, 21:45

    Hm...

    I myślicie, że Ci wszyscy nauczyciele, na których tak narzekają Wasze dzieci, po otrzymaniu 1000zł podwyżki, nagle zmienią swój stosunek do dzieci, albo że będą uczyć lepiej :D? Nie sądzę... Jeszcze mają czelność twierdzić, że to o dobro edukacji walczą, łamiąc konstytucję i blokując prawo dzieci do edukacji, zakłócając egzaminy i matury...

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx1 
  • +19

    Pipi_gość

    23.04.2019, 21:59

    Rolnik

    Z tymi nauczycielami jest coś nie tak jak porównują się do świni czy krowy. To niech idą pracować na wieś do obory i niech przestana zazdrościć rolnikom bo tak to wygląda

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx3.xx0 
  • +10

    Polak_gość_gość_gość

    23.04.2019, 22:06

    Strajk

    Gdyby byli prawdziwymi nauczycielami to uczniów nie potraktowali by w ten sposób.Proponuje by nauczyciele ,którzy mają dzieci i pobierają 500+ , korzystają z Karty Dużej Rodziny powinni zwrócić wszystkie pieniądze i przekazać je na korepetycje dla dzieci bo to co zrobił PIS jest złem.I oczywiście powinni pracować do 67 roku życia przy pensji 5 tyś. złotych, bez względu na staż pracy przy likwidacji karty nauczyciela tak jak mówiło i chciało zrobić PO .Proszę jakiegoś godnego nauczyciela o prawdziwą odpowiedź ,że to co zrobiło PO razem z Broniarzem z nauczycielami przed laty było słuszne .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx1 
  • +15

    Wiola_gość

    23.04.2019, 22:09

    "szkoła to nie przechowalnia na czas twojej pracy.Uważasz że nauczanie to taka zwykła praca?, zastąp "leniwego" nauczyciela i problem rozwiązany ????"

    ......Rodzice przecież zastępują nauczycieli w domu, próbując wytłumaczyć i nauczyć dziecko w domu tego czego nauczyciel w szkole nie potrafi porządnie przekazać

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx5.xx9 
  • +10

    glup_gość

    23.04.2019, 23:26

    ale teraz właśnie

    Nauczyciele w końcu uczą dzieci czegoś,co powinny zapamiętać na całe życie. Miej innych w dupie,bo liczy się tylko twoja kasa. To bardzo ważne,by pojęły to za młodu zanim zakorzeni się w nich jakiś honor,czy zasady moralne.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx0.xx8 

    sas_gość_gość_gość_gość

    23.04.2019, 23:29

    I co, efekt jest? Poprzewalało się rodzicom geniuszy we łbach. A może te wszystkie Oliwierki, Nikole i inne Alany są po prostu tępe? Uczą się na 2+ lub 3- , bo ich na więcej nie stać?

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • -2

    Ha ha ha_gość

    23.04.2019, 22:12

    "przecież to rząd wypiął się na uczniów, nauczycieli, całą oświatę"

    ......ha ha ha....

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx5.xx9 
  • glup_gość

    24.04.2019, 00:06

    nie lubię pisać dwa razy

    "I co, efekt jest? Poprzewalało się rodzicom geniuszy we łbach. A może te wszystkie Oliwierki, Nikole i inne Alany są po prostu tępe? Uczą się na 2+ lub 3- , bo ich na więcej nie stać?"

    Teraz mogę już spać spokojnie, aż miło i ciepło mi się zrobiło na duszy,z takimi obrońcami nie potrzeba wrogów,tyle pychy,buty i przekonania o własnej nieskazitelności.Ale skoro już ... nie tego uczą tam na pedagogice,jak motywować i zachęcać dzieci do nauki,bo skoro nie ogarniają,to chyba jednak złe te studia wybrali. Mówię to z perspektywy jak to nazwałeś byłego tępaka,którego dobry nauczyciel jednak nauczył tego czego chciał.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx8 
  • +2

    rYSIEK _gość

    24.04.2019, 06:50

    gonić tych leniuf do roboty do Korala. NAUCZYCIELE DO CZEGO SOM NAM POTSZEBNI ? MAM TYLKO PODSTAWÓWKIEM SKOŃCZONOM I ZARABIAM 6000 NETTO JAKO ROBOL I NIE NARZEKAM

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx1 
  • +4

    Lili_gość

    24.04.2019, 07:47

    Niepotrzebne bicie piany

    Świetlice w szkołach pracują. Można przyprowadzić dziecko.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx2 
  • +11

    Olaa_gość

    24.04.2019, 08:06

    Mops

    Po co te komedie teraz strajk zaczną urzędnicy z mopsu i gopsu . A wstrzymane będą wypłaty rodzinne dzieci i 500+ już zapowiada się niezła akcja. A wszystko to przez pazernych nauczycieli którym ciągle mało. Zaraz ludzie na ulicę wyjdą że chcą najniższą krajową 4500Zl brutto bo wszyscy równi

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx7 
  • +8

    Kinia_gość

    24.04.2019, 08:34

    Strajk

    Oni chca wiecej zarabiac a kto siedzi z dziecmi w domu i sie uczy bo pani w szkole na drutach robi zamiast uczyc albo dziecko czegos nierozumie to my musimy zaplacic za korepetycje ludzie pracuja i co maja z dziecmi robic bo im sie chce strajkowac w roku szkolnym masakra

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx8.xx0 
  • -5

    zocha 123_gość

    24.04.2019, 09:22

    wyjscie z sytuacji

    Zawsze jest wyjscie z sytuacji , 500+ na nianię lub jak się nie podoba masowa szkoła to zapisać dziecko do szkoły prywatnej.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx5 
  • +8

    mecenas_gość

    24.04.2019, 09:26

    Konieczność sprawowania opieki nad małoletnim dzieckiem nie jest podstawą do zwolnienia dyscyplinarnego i to jest powszechnie przyjmowane stanowisko przez sądy pracy. W sytuacji otrzymania oświadczenia o rozwiązaniu umowy proszę się pilnie skonsultować z którymś z punktów bezpłatnej pomocy prawnej na terenie Tczewa (np. w Starostwie lub PCPR) w celu napisania stosownego pisma do sądu. PS. rozumiejąc Pani rozgoryczenie obecną sytuacją, prosiłbym o unikanie takich stwierdzeń jak "leniwi" - nie należy wrzucać wszystkich nauczycieli do jednego worka.

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • +12

    op_gość

    24.04.2019, 11:40

    "Naród wspaniały, tylko ludzie q...y"

    Oj jak łatwo dajecie sobą manipulować rodacy, tragedią jest jak łatwo można szczuć jednych na drugich. Nie chcę krakać, ale prowadzi to do tragedii. Ta dekada zapisze się w historii Polski tragicznymi kartami. Ludzie zamiast sobie pomagać, obrzucają się błotem, są nienawistni wobec siebie, z jakiego powodu? Polityka śmierdzi, nie dajcie sobą manipulować, obojętnie po jakiej stronie jesteście. Życie wam ucieka. Masakra.

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx5.xx2 
  • +14

    Rodzic_gość

    24.04.2019, 12:28

    Wykształcenie

    "Było się uczyć i wszystko w temacie."

    Myślę że wykształcenie nie ma nic do tego, w tej sytuacji wszyscy pracujący mają problem z zapewnieniem opieki swoim dzieciom. A obrażanie osób pracujących fizycznie jest nie na miejscu. Patrząc na to co piszą osoby "wykształcone" utwierdzam się w przekonaniu, że wykształcenie rzadko idzie w parze z kulturą.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx9 
  • -8

    Jesteścieludzieglupi_gość

    24.04.2019, 14:22

    To nie jest tak jak wam się wydaje

    Słuchajcie, jestem uczniem i ostatnio zdawałem egzamin ósmoklasisty, według prawa można wziąć w ciągu roku zwolnienie na dziecko i szef nie ma prawa wam tego nie przyznać , chyba że z ważnych powodów . Poza tym z perspektywy dziecka ... dzieci się cieszą ze nie muszą chodzić do szkoły szczególnie ze po egzaminach większość materiału jest przerobiona . Głupie jest to gadanie ze dzieci cierpią . Moja mama jest nauczycielką , i jeżeli uważacie ze jest leniwa, pracuje tylko 20 godzin ,zarabia po 5 latach studiów i 5 latach doświadczenia i zdawania egzaminu na nauczyciela dyplomowanego zarabia sobie na rękę 4000 ? Jesteście w błędzie. ( dostaje Ok. 3500 za 30h pracy i ze wszystkimi dodatkami) Nauczyciel Jest zawodem, który wymaga ogromnego poświęcenia , pracujesz z często rozpuszczonymi bachorami ( swoją drogą tymi waszymi biednymi dziećmi) którym poświęcasz swoje zdrowie i nerwy , moja mama lubi pracować z dziećmi i przekazywać wiedzę i jest jej przykro z powodu klasyfikacji i matur , ale walczy o godne płace , bo za takie poświęcenie powinno się dostawać większe pieniądze . Oczywiście nie każdy nauczyciel tak się poświęca , bo Np. wuefista rzuci piłkę i ma wywalone , dlatego cały system edukacyjny powinien zostać poddany głębokim reformom. Kiedy miałby być zorganizowany strajk ,jak nie teraz ? Gdyby strajk był w czerwcu to przecież rząd nie zainteresował się sprawą na tyle żeby przeprowadzić gruntowne zmiany , szczególnie ze pod taką presją mało robi ... Nauczyciele którzy maja stopnień mianowany czyli 2 musza często pracować w kilku szkołach żeby wyżyć bo za "18 godzin" w jednej szkole na rękę dostaje się wówczas około 2200 z dodatkami . ZA 6 LAT CIĘŻKIEJ PRACY ( na studiach i doświadczenie w szkole bo po odpowiednim czasie można zdawać na następny stopień ). 18 godzin pisze w cudzysłowie ponieważ nauczyciel robi o wiele więcej niż te 18 h przy tablicy : przygotowywuje sprawdziany , jeździ na wycieczki , organizuje projekty szkolne , pisze sprawozdania , chodzi na rady pedagogiczne , sprawdza sprawdziany i kartkówki , prowadzi dziennik , za to się płaci ? Łącznie z tymi wszystkimi i wieloma innymi rzeczami nauczyciel pracuje około 35 h w tygodniu i nie należy im się więcej pieniędzy ? Ja popieram strajk nawet jeśli mi On szkodzi bo wiem ze ci ludzie walczą o godne zarobki , a ci co piszą ze są leniwi i im się nie chce pracować a chcą więcej pieniędzy , a teraz moje dzieci nie mają z Kim zostać , niech się pukną w łeb i nie piszą takich głupot jak nie wiedzą jak jest. Dziękuje za uwagę jak ktoś to całe przeczytał .

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx7.xx4 
  • Hehe_gość

    24.04.2019, 21:26

    Śmieszne hehehe!!!!!

    Cytuj
    IP: 185.146.xx5.xx2 
    +3

    m_gość_gość

    25.04.2019, 12:54

    .

    ciężką pracę to mają robotnicy pracujący fizycznie często nawet po 12 h dziennie czyli 4 razy więcej niż twoja mama.urzednicy za biurkiem też sobie siedzą papierki przekładaja na komputerku postukają i dostają ze 3 koła a jak pójdziesz do urzędu to czesto nawet na podstawowe pytania odpowiedzi nie znają.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx5 
    -2

    op_gość

    25.04.2019, 14:38

    Tylko fizyczni pracownicy nie wiedza jak ciężką jest praca głową. Pracowałem i tak i tak, przyznam że teraz jestem bardziej zmęczony po pracy, mało tego pracuję głową dalej. jako fizol po 8 godzinach miałem wszystko gdzieś. Po 12h jak pracują tzn. że albo nie potrafią zarobić w 8h tyle żeby się utrzymać albo są kretynami lubiącymi dać się wykorzystać. Jest jeszcze trzecia opcja, trzeba dorobić na komornika, alimenty i porannego, przedpołudniowego i popołudniowego browca. Wtedy faktycznie nie starczy 8h.

    Cytuj
    IP: 31.61.xx5.xx2 
  • -7

    Joł_gość_gość

    24.04.2019, 14:49

    Skoro nie stać Pani na opiekunkę to najwyższy czas zmienić pracę.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx7 
  • -2

    TR_gość

    24.04.2019, 18:46

    No to czekam teraz na dziennikarskie śledztwo redakcji, które się zajmie tak ewidentnym przypadkiem łamania prawa. Szkoły przecież muszą zapewnić opiekę nad dziećmi i zgodnie z deklaracjami wszystkie szkoły podstawowe w Tczewie taką opiekę zapewniają w świetlicy. I można by zapłakać nad autorką tego emocjonalnego tekstu, gdyby nie fakt, że z tego co wiem w tych świetlicach codziennie szkoły opiekują się ogromną liczbą dzieci, pomiędzy 1 a 5... Tak więc mamy kolejny fake news, by prorządowe trolle mogły zarobić na wypłatę.... Szkoda tylko, że tcz.pl daje się tak im wykorzystywać...

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx0 
  • +3

    mecenas_gość

    25.04.2019, 10:38

    Ta historia zalatuje trollingiem

    Polecam artykuł: tnij.tcz.pl/?u=aab674

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • Dikembe_Mutombo_gość_gość

    25.04.2019, 14:19

    Fejk wymyślony przez rządowego trolla. Równie dobrze można było napisać "Przez strajk nauczycieli dostane raka", albo "Przez strajk nauczycieli będzie koniec świata". Kobieto, jeżeli pracodawca stosuje takie metody organizacji pracy, to zmień zawód albo pracodawcę. Ponoć to takie proste - wszyscy to przecież radzicie nauczycielom.

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx1.xx8 
  • +1

    mecenas_gość_gość

    26.04.2019, 11:09

    To jak z legendarnymi 3 nauczycielkami w Starbucksie z torbami pełnymi nowych ciuszków. One chyba we wszystkich 70ciu Starbucksach w Polsce się woziły. Albo te 3 zapłakane kuzynki maturzystki, które mieszkały w kilku różnych miastach naraz.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • As_gość

    26.04.2019, 15:41

    "własnie o to chodzi w nauczaniu, aby uczyć się poprawnej chociażby polszczyzny...pisze się " samotna MATKA...a CHORĄ CÓRKĘ..." (Samotna madka...a chorom curke masz?) oby analfabetyzm się nie rozprzestrzenił jak głupota ludzka"

    Nie zrozumiałeś/aś konwencji - tak miało być napisane.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xxx 
  • +1

    nauczyciel_gość

    11.05.2019, 15:05

    Pisowska prowokatorka. WON

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx7.xx7 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.