Ktoś podpalił windę w wieżowcu. Akcję strażaków utrudniały auta zaparkowane na... drodze pożarowej

Spalona winda (fot. KP PSP Tczew)
Ktoś podpalił windę w wieżowcu. Akcję strażaków utrudniały auta zaparkowane na... drodze pożarowej

zobacz galerię zdjęć: 2
Nocna akcja strażacka na Suchostrzygach. Z wieżowca przy ulicy Jagiełły trzeba było ewakuować około 20 osób po tym, jak ktoś najprawdopodobniej podpalił windę. Nikomu nic się nie nie stało - ale po akcji strażacy zwracają uwagę na istotny problem - samochody zaparkowane na drodze pożarowej, które w przypadku szybko rozwijającego się pożaru mogą doprowadzić do tragedii.

Ogień pojawił się bloku na Suchostrzygach przy ulicy Jagiełły 6 w poniedziałek tuż przed 23.

- Paliła się winda na ósmym piętrze budynku mieszkalnego wielorodzinnego. Przybyły na miejsce konserwator wind stwierdził, że winda została podpalona. - mówi mł. kpt. Michał Myrda, rzecznik Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej - Występowało duże zadymienie, ale sytuacja została opanowana.

Na miejscu działały 3 zastępy straży pożarnej. Strażacy zwracają uwagę na istotny problem.

- Istotnym utrudnieniem w akcji był utrudniony dojazd ze względu na zaparkowane auta. Przypominamy - droga pożarowa jest dla służb ratowniczych, po to obowiązuje na niej zakaz parkowania, abyśmy mogli nią dojechać ale i rozstawić drabinę mechaniczną lub podnośnik hydrauliczny, za pomocą którego możemy ewakuować mieszkańców, kiedy pożar odetnie im drogi ewakuacyjne klatką schodową. - podkreśla st. kpt. Zbigniew Rzepka, zastępca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Tczewie.


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (64)
dodaj komentarz

  • -11

    ZYX_gość_gość

    31.12.2019, 08:12

    Chciałbym żeby choć raz zdarzyło się że w takim pożarze ucierpi osoba której auto blokuje dojazd służb i właśnie przez to zablokowanie straż nie zdąży na czas. Najlepsza nauczka.

    Odpowiedz
    IP: 78.10.xx5.xx6 
  • +46

    Mati_gość_gość

    31.12.2019, 08:33

    Za źle zaparkowany samochód nikt nie powinien ucierpieć w pożarze, ale zapłacić soczysty mandat to już z jak najbardziej.

    Cytuj
    IP: 46.169.xx5.xx1 
    -6

    Gosc_gość

    31.12.2019, 20:20

    Jesteś debilem skoro życzysz takich sytu

    Wgl też pożar ktoś położył tak.... Idioto

    Cytuj
    IP: 178.235.xx4.xx3 
  • +44

    Rabbit_gość

    31.12.2019, 08:16

    Mam nadzieję, że mandaty się posypały. I to z górnej półki.

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx3.xx3 
  • -23

    Czesio _gość

    31.12.2019, 16:53

    Mandat za co??? Za parkowanie w miejscu dozwolony... Kazdy może zaparkować samochód tak jak tam są parkowanie.... Najgorzej jest że komentują ludzie którzy tam nie mieszkają... Ja mieszkam tu 26 lat i wiem jak ciężko,,, znaleźć '' miejsce na parkingu

    Cytuj
    IP: 94.254.xx0.xx7 
    +12

    Tczewianin Roku_gość

    01.01.2020, 00:59

    W "strefie zamieszkania"...

    W strefie zamieszkania (a tam taki znak jest umieszczony) stawiamy pojazdy wyłącznie w oznaczonych miejscach. Mandaty "z górnej półki" jak najbardziej. I dla blaszanych dostawczaków tez.

    Cytuj
    IP: 37.7.xx8.xx6 
  • +35

    Mati_gość_gość

    31.12.2019, 08:31

    Pytanie mam

    Czy przybyła na miejsce policja zebrała dokumentację fotograficzną samochodów zaparkowanych na drodze pożarowej, na której obowiązuje zakaz parkowania? Czy właściciele tych samochodów mogą w najbliższym czasie spodziewać się mandatów karnych? A może leniuszki ze Straży Miejskiej się tym zajęły?

    Odpowiedz
    IP: 46.169.xx5.xx1 
  • -4

    Czesio _gość

    31.12.2019, 16:56

    A może zamiast pisać pierdoły zainteresował byś się czy tam wogole jest zakaz i przede wszystkim jak wygląda sytuacja z parkowanie

    Cytuj
    IP: 94.254.xx0.xx7 
    +17

    Medium_gość_gość

    31.12.2019, 18:51

    Mieszane uczucia !!

    Tu nie chodzi o zaparkowane samochody ! Tu jest istotny problem , który dotyczy bandytów - wandali którzy narazili na zdrowie i życie mieszkańców i gości tych lokatorów ! Ich to trzeba odszukać i przykładnie ukarać !!!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx2.xx3 
  • +17

    Kira_gość_gość

    31.12.2019, 08:33

    Winda

    Szkoda, że nie ma kamer w windach,bo prawda jest taka że co niektórzy palą (nie tylko papierosy) w windach, na klatkach schodowych! A problem z zaparkowaniem pod blokami jest odwieczny. Co niektórym parkujacym pod klatkami to jeszcze dywan rozłożyć bo centralnie vis a vis drzwi wejściowych parkują!

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx8.xx7 
  • +17

    adi_gość

    31.12.2019, 08:38

    Oglądacie "amerykancke" filmy ?. Chciałbym żeby nasi strażacy mogli robić tak samo i dodatkowo mandaty. Bardzo szybko odzwyczaili by takich XXXXX parkować na drogach pożarowych.

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx2.xxx 
  • -14

    Czesio_gość

    31.12.2019, 17:01

    Gdzie mieszkasz człowieku???? W lesie??? Bo chyba nie przy wieżowcu gdzie mieszka przeszło 250 rodzin.... I gdzie czasem są 2 lub trzy samochody w rodzinie... Czasem żaden.... Ale miejsc parkingowych jest np 100..... Więc co mamy zrobić???? Odpowiedz,,, mądralo '' '

    Cytuj
    IP: 94.254.xx0.xx7 
    +10

    adi_gość

    31.12.2019, 19:26

    w sumie masz rację. Jak straż nie dojedzie to może blok się spali z lokatorami, parę samochodów no i w efekcie będzie więcej miejsca. Tak, masz rację, przekonałeś mnie.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx3.xx4 

    observeur_gość

    02.01.2020, 11:50

    Najlepszym przykładem jest Londyn. Warto brac przykład z cywilizowanych miast, gdzie na niesfornych imadrych inaczej znaleziono bat, który skutecznie nauczył ich tak parkowac, by kierowcy autobusów miejskich nie musieli o nich zahaczac o niechlujnie poparkowane auta. W Londynie to tak wykombinowano, ze własciciel kazdego wystającego niechlujnie zaparkowanego auta jest z automatu winien tego, że kierowca autobusu o niego zaczepił manewrując w waskich londynskich uliczkach. I możesz sobie skakac i pisac skargi nawet do Watykanu albo i dalej, jestes winny i koniec, mandat w wysokosci 1/5 zarobków i jeszcze kłopoty z ubezpieczycielem, bo ktoś musi zapłacic za lakier na autobusie. Kużwa czy ja sie kiedys doczekam w moim kraju normalnosci?

    Cytuj
    IP: 31.0.xx7.xx5 
  • -12

    adi_gość

    31.12.2019, 08:40

    "Za źle zaparkowany samochód nikt nie powinien ucierpieć w pożarze, ale zapłacić soczysty mandat to już z jak najbardziej."

    Czy przeczytałeś to co napisałeś ?.

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx2.xxx 
  • -7

    adi_gość

    31.12.2019, 12:29

    Widzę minusy. No to niech ktoś mnie przekona że "Za źle zaparkowany samochód nikt nie powinien ucierpieć w pożarze" brzmi mądrze.

    Cytuj
    IP: 88.199.xx2.xxx 
  • +9

    lechista_gość

    31.12.2019, 08:44

    Arkowcy

    to tam nie ma kamer ? śmiechu warte BHP.Podpalenie jeśli było , to usiłowanie morderstwa zbiorowego. Prokurator powinien dowalić .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx1 
  • +3

    Sławek EU07_gość

    31.12.2019, 11:47

    kamery

    Tylko że w windzie musi to być kamera bezprzewodowa, druga sprawa to nie ma 100% niezniszczalnych urządzeń. Zawsze można jednak zamontować kamery na klatce schodowej.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx5 
  • +11

    Rro_gość

    31.12.2019, 08:49

    Parkingi

    Na źle zapakowane samochody i ich właścicieli łatwo narzekać (szczególnie tym co nie mają aut) ale spółdzielnia mogła by zamiast budować kolejny blok gdzie znów przybędzie kolejnych kierowców i pojazdów, pomyśleć o wielopoziomowy parkingu

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx8.xx7 
  • +13

    Zenon_gość

    31.12.2019, 09:37

    Życie ludzkie jest najważniejsze - nie ma usprawiedliwienia dla parkowania gdzie popadnie. Choć zgadzam się , że paranoją jest wypełnianie każdego wolnego miejsca na Suchostrzygach kolejnymi blokami. Mało pól wokół miasta?

    Cytuj
    IP: 62.111.xx3.xx0 
  • +23

    Marian_gość

    31.12.2019, 08:53

    Tczefska patologia. Co do parkowania...to wiele to pozostawia do życzenia, pod wejściem przecież trzeba zaparkować, to nic, że jest zakaz, powierzchnia wyłączona z ruchu itp itd. Nakazy, zakazy, niewielu sobie coś z tego robi, z coraz większą częstotliwością ludzie łamią przepisy. I te ich durne wymówki typu: przecież wiem, że jest zakaz, ale nic się nie stało bo ja na chwilę. Żenada, ludzie mają sieczkę we łbach zamiast mózgu. Przecież nie zaparkuje 300 metrów dalej, bo za daleko żeby przejść.

    Odpowiedz
    IP: 85.222.xx0.xx6 
  • -15

    Tczewik_gość

    31.12.2019, 09:35

    Sam jesteś patologią, ludzie parkują pod klatkami bo nie mają wyboru miejsc jest poprostu za mało a ty jak taki mądry jesteś to mi powiedz gdzie w promieniu 300 metrów jest parking bez ograniczenia czasowego na którym wolno zaparkować

    Cytuj
    IP: 31.0.xx2.xx7 
    -12

    Czesio _gość

    31.12.2019, 17:07

    Pokaż mi gdzie na Jagiełły 6 jest to co piszesz... Gdzie jest zakaz parkowania... Gdzie jest... Powierzchnia wyłączona z ruchu... Najgorzej jak tacy jak Ty... Nie mający pojęcia o sytuacji w danym miejscu piszą bzdurne komentarze

    Cytuj
    IP: 94.254.xx0.xx7 
  • -10

    micz_gość

    31.12.2019, 09:09

    Ludzie tam nie parkują bo tak im się podoba, tylko że NIE MA NIGDZIE INDZIEJ MIEJSCA. A tczewiacy jak zawsze najmądrzejsi, swoje kocopoły wypisują z uśmiechem na twarzy.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx0.xx6 
  • +9

    Gosc_gość

    31.12.2019, 09:12

    Nie zgadzam się z parkowaniem na chodniku bo jak widać dojazd samochodów uprzywilejowanych jest bardzo utrudniony, ale na suchostrzygach nie ma już gdzie parkować! Mieszkam tu już 3 rok i jest tragedia wracając do domu o godzinie 17 nie ma już miejsc parkingowych nie mówiąc już jak wraca się koło 20/21. Jak rozwiązać taki problem???

    Odpowiedz
    IP: 94.42.xx3.xx0 
  • +6

    Zbynio_gość_gość

    31.12.2019, 10:22

    Można to rozwiązać

    Istnieje cos takiego jak parking strzezony. Wystarczy zapłacić i problem z miejscem z głowy.

    Cytuj
    IP: 188.147.xx6.xx1 
    -6

    Czesio _gość

    31.12.2019, 17:10

    Brawo.... Jeden normalny komentarz... Ja tu... Na Jagiełły 6 mieszkam 26 lat... Wracam czasem o 4 rano (praca 3 zmianowa) co mam zrobić z samochodem... Gdzie go postawić????

    Cytuj
    IP: 94.254.xx0.xx7 
  • +6

    Anna_gość

    31.12.2019, 09:35

    Strażacy powinni zachowywać się jak Ci z USA: http://www.youtube.com/watch?v=2bqkDjVyu80 Nawet radiowozy sobie "przestawili" gdyż wymagała tego akcja.

    Odpowiedz
    IP: 62.111.xx3.xx0 
  • +8

    Tcz_gość

    31.12.2019, 09:59

    Przy innych blokach jest zaledwie 16 miejsc na 1 blok 10-cio piętrowy to gdzie ludzie mają parkować??? Jedno auto na drugim czy jak??? Czy w końcu ktoś tuszy głową i zaczną dudowac miejsca parkingowe a nie tylko bloki dla osos zazwyczaj chcących dorobić sobie na wynajmie mieszkania.... Po drugie nie ma żadnych kamer przed wejściami do blokow i takich bloków jest full po 2 jakby zaczęło się palić lub coś podobnego to czym ludzie mają gasic jak żadnych gasnic nie ma... Na co są wydawane pieniądze które ludzie płacą czynsze!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xxx 
  • +26

    Marian_gość

    31.12.2019, 10:04

    "Sam jesteś patologią, ludzie parkują pod klatkami bo nie mają wyboru miejsc jest poprostu za mało a ty jak taki mądry jesteś to mi powiedz gdzie w promieniu 300 metrów jest parking bez ograniczenia czasowego na którym wolno zaparkować"

    Mieszkam na JN, zdarza się, że jak wracam do domu to nie mam gdzie zaparkować pod blokiem, jadę pod drugi blok, jadę od szczytu bloków, zdarzało się nawet, że parkowałem przy budowie sądu lub przy szkole, ale nie postawię auta ludziom pod ich garażami lub na chodniku...przejdę się, będę w domu później 5 minut niż zakładałem, ale mam czyste sumienie, że nikt nie będzie miał pretensji. Wystarczy chcieć i widzieć dalej niż czubek swojego nosa.

    Odpowiedz
    IP: 85.222.xx0.xx6 
  • +7

    adi_gość

    31.12.2019, 12:44

    Przy bloku 14 niedawno spółdzielnia wymalowała kopertę na przeciw wejścia. Prawie zawsze stały tam samochody i czasami nawet małą osobówką ciężko było przejechać. Teraz jest miejsce wyłączone z parkowanie i co ?. Dalej parkują. Na to mogą poradzić tylko duuuuuże mandaty i policyjny parking.

    Cytuj
    IP: 88.199.xx2.xxx 
    +5

    Marian_gość

    31.12.2019, 14:40

    Adi, niestety to jest to o czym pisałem. Ludzie mają w nosie przepisy i regulaminy.

    Cytuj
    IP: 83.17.xx1.xx0 

    Gośc_gość_gość__gość

    31.12.2019, 19:02

    Prawo budowlane !

    Prawo budowlane - na jeden lokal mieszkalny powinno przypadać półtora miejsca parkingowego , w innym przypadku blok nie powinien być odebrany przez nadzór budowlany !!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx2.xx3 
  • -6

    Jagiełły _gość

    31.12.2019, 10:07

    Parking

    A mieszka ktoś z was przy tym wieżowcu? Gdzie ludzie mają parkować? Gdyby chociaż gdzieś w pobliżu był duży parking . A to co jest wybudowane pod blokiem zapełnia się już o godzinie 16 ... najpierw niech pomyślą o parkingach A wtedy niech mają pretensje o źle zaparkowane samochody .

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx6.xx2 
  • +14

    Zbynio_gość_gość_gość

    31.12.2019, 10:23

    Parking

    Niedaleko jest parking strzezony. Więc nie rozumiem o co ten płacz.

    Cytuj
    IP: 188.147.xx6.xx1 
    +5

    Jagielly_gość

    31.12.2019, 11:45

    Mieszkam na Jagiełły 4 i od kiedy pamiętam jest z tym problem a czasem jest ze wracając do domu z wózkiem to trzeba nie które auta mijac ulica ewentualnie ocierac o krzaki a bywa czasem że wracając autem po 22 to trzeba lusterka poskładać żeby przejechać na zyletki

    Cytuj
    IP: 178.235.xx6.xx8 
  • -4

    Mieszkaniec_gość

    31.12.2019, 10:17

    Droga ppoż

    Wyznaczenie drogi ppoż i dbanie o jej przejezdność to zadanie zarządcy, administratora. Proszę zapoznać się z rozporządzeniem MSWiA z dn.7.06.2010 i z dn. 24.07.2009.Znak droga ppoż nie jest znakiem drogowym lecz informacyjnym konsekwencje może ponieść kierowca tylko w czasie akcji ratowniczej.art.82a&2 KW kto utrudnia prowadzenie działań ratowniczych. Mam nadzieję że został ukarany zarządca z art 82&2 pkt.6 za nieprzejezdność drogi przez PSP. Także proszę nie straszyć nas kierowców mandatami bo nie ma podstawy jak nie ma pożaru. Jak samochody utrudniały akcję to trzeba było je usunąć panowie strażacy w czasie akcji macie takie prawo.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx6.xx3 
  • +5

    .._gość

    31.12.2019, 10:45

    ..

    ..cyt"Jak samochody utrudniały akcję to trzeba było je usunąć panowie strażacy w czasie akcji macie takie prawo." tak pewnie a w przypadku uszkodzenia pojazdu gaśniczego uniemożliwiającego dalsze poruszanie, do następnego pożaru pojadą autobusem miejskim z wiadrami z wodą.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx4 
    +5

    Nick_gość

    31.12.2019, 10:49

    od czego jest strażak?

    Czyli strażacy mają najpierw usunąć samochody a później zająć się gaszeniem pożaru? Gratuluję pomysłu.

    Cytuj
    IP: 83.16.xx5.xx5 
    +8

    adi_gość

    31.12.2019, 12:46

    Abyś czekał na pomoc aż strażacy usuną samochody by dojechać na miejsce.

    Cytuj
    IP: 88.199.xx2.xxx 
    +8

    vghbnfdhjhjbng_gość

    31.12.2019, 18:56

    Mamy prawo ale nie mamy czasu. Nie przyjezdzamy po to by usuwać samochody, tylko by ratować życie i mienie. Wasze mienie...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx9 
  • +11

    z wieżowca_gość

    31.12.2019, 10:53

    parkowanie i dewastacje

    Powiem tak ,że część samochodów postawionych przed wieżowcem 6,4, 2 to samochody nie należące bezpośrednio do mieszkańców to samochody osób przyjeżdżających na zakupy na targowisko, osób odwiedzających tam mieszkańców ,samochody mają różne rejestracje przeważnie Starogardzkie, malborskie , postawione są też samochody dostawcze ,gdzie mieszkańcy pracują w tych firmach na noc postawiają pod wieżowcem , a firma płaci za parking pracownikowi. Najbardziej zalegają samochody dostawcze, a gdzie Straż MIEJSKA, GDZIE Dzielnicowy ,który po południu też pracuje i z obowiązku służbowego mógł by zająć sie tym problemem. TYCH SŁUŻB w ogóle nie widać nie wiedzą bądz nie chcą wiedzieć co dzieje się w piwnicach ,gdzie handel narkotykami kwitnie w wieżowcach na J3agiełły.

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx7.xx4 
  • +3

    Tcz_gość

    31.12.2019, 11:10

    Na Jodlowej jest to samo że sobie idą na Manhattan a samochody stawiaja sobie u nas pod blokami...

    Cytuj
    IP: 109.197.xx7.xxx 
    +2

    Medium_gość_gość

    01.01.2020, 08:37

    Urojenia !?

    Typowy Tczewiak - rozum krótki !! Istota to pożar windy i zagrożenie zdrowia oraz życia mieszkańców przez wandali - przestępców którzy dokonali podpalenia i ich trzeba ująć , i ukarać !! Gdyby nie ten fakt ,problemu i tematu by nie było !!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx9.xx1 
  • +5

    Johann_gość

    31.12.2019, 10:58

    Xxx

    Przecież straż ma w obowiązku umożliwienie dojazdu - także samochody można delikatnie mówiąc "przesunąć" :) więc o czym gownoburza ? Po pierwsze to rozwiązać straż miejską skoro nie reaguje na sygnały

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx6.xxx 
  • +10

    Auta?_gość

    31.12.2019, 11:36

    Droga Pożarowa

    Auta blokują drogę pożarową? Taranować, po czym zdjęcia zrobić gdzie stały aby nawet odszkodowania nie zostały wypłacone :)

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx4.xx7 
  • Jagielly_gość_gość

    31.12.2019, 11:47

    "Niedaleko jest parking strzezony. Więc nie rozumiem o co ten płacz."

    Były nawet dwa ale spudzielnia woli postawić nowe bloki i zabrać parkingi

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx6.xx8 
  • +6

    Zyga_gość

    31.12.2019, 12:15

    Droga pożarowa

    Postawić odpowiednie oznakowanie ! A tych co się niestosują do znaków karać mandatami a samochody na lawete i na parking policyjny !

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx0 
  • +9

    adi_gość

    31.12.2019, 12:38

    "Sam jesteś patologią, ludzie parkują pod klatkami bo nie mają wyboru miejsc jest poprostu za mało a ty jak taki mądry jesteś to mi powiedz gdzie w promieniu 300 metrów jest parking bez ograniczenia czasowego na którym wolno zaparkować"

    Ciekawi mnie sytuacja. Wyobraź sobie że siedzisz w płonącym domu i czekasz na ratunek ale pomoc nie nadchodzi bo strażacy nie mogą dojechać bo na drodze pożarowej stoi twój samochód. Masz trochę wyobraźni ?. To tak do przemyślenia wszystkim podobnie myślącym.

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx2.xxx 
  • +9

    Jolka_gość

    31.12.2019, 12:45

    Samochód dostawczy piekarni SAMBOR notorycznie parkuje na spóldzielczym parkinku a pewnie właściciel piekarni płaci kierowcy za parking strzeżony. Pan kierowca niech postawi pod swoim blokiem nr 2 ten wielki samochód. Niech spóldzielnia sie tym zajmie. Parking został zbudowany za pieniadze z czynszu mieszkancow a nie firmy Sambor

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx5.xx0 
  • +6

    dejv_gość_gość_gość

    31.12.2019, 15:07

    aa

    Nad Wisłą parkuje cały tabor Sambora. Bazę sobie zrobili.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx2 
    +4

    ja_gość

    31.12.2019, 21:20

    Na shelu też zrobić z tym porządek masz frajerze firme to miej gdzie trzymać auta .Jeśli kierowcy biorą auta do domu korzystają z dojazdów za frii to powinni płacić do skarbówki Panie sambor płacicie ?

    Cytuj
    IP: 89.15.xx9.xx2 
  • +5

    Mhyy_gość

    31.12.2019, 13:52

    Straz

    A gdzie te lenie ze strazy miejskiej gdzie policja nie widac pieszych patroli na ulicach .samochody stoja w parku i kolo cmentarza nie widza rozjechanych trawnikow w tymze parku

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx0.xx5 
  • +6

    ._gość

    31.12.2019, 16:00

    propozycja dla ZARZĄDU SPÓLDZIELNI

    miejsca parkingowe przy wieżowcach na ul JAGIEŁŁY oznakować i i brać opłaty za stałe ich użytkowanie ,wówczas będzie porządek nikt z klientów targowiska I SAMOCHODÓW dostawczych nie będzie z tego korzystał tak wygląda parking przy ul. kilińskiego 12 (na przeciw INTERMARCHE) jest rozwiązanie. Ale Spółdzielnia o to nie dba więc ,a parking miedzy wieżowcem ul JAGIEŁŁY 4-6 zabezpieczyć bramka wjazdową każdemu użytkownikowi co ma abonament dać pilota do wjazdu i problemu nie ma .RESZTĘ karać , ponieważ stawiają samochody ,gdzie popadnie na chodnikach ,a to przeważnie Ci co mieszkają na wynajmie.

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx7.xx4 
  • -2

    Medium_gość_gość

    01.01.2020, 12:35

    Głupota nie boli !!!!

    Głupcom należałoby wymyśleć trudniejszy sposób rozmnażania się jak w/w , w Prawie budowlanym wyraźnie jest zapisane półtora miejsca parkingowego na lokal mieszkalny !!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx9.xx9 
  • -3

    Czesio _gość

    31.12.2019, 16:48

    Przede wszystkim..... Jaka to droga pożarowa.... Brak zakazu parkowania.... Po drugie.... Gdzie mamy parkować swoje samochody skoro brak miejsca... Parkują tu kierowcy mieszkający na Jagiełły 4 i z bloków Armii Krajowej Czas aby administracja zrobiła porządek tak jak to jest przy wieżowcu nr 5

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx0.xx7 
  • -2

    Czesio _gość

    31.12.2019, 17:13

    "Istnieje cos takiego jak parking strzezony. Wystarczy zapłacić i problem z miejscem z głowy."

    Obudź się człowieku.... Jesteś ślepy... Właśnie na miejscu parkingu strzeżonego budują kolejne bloki i co za tym idzie będą kolejne samochody do zaparkowania!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx0.xx7 
  • Zbynio_gość

    31.12.2019, 20:45

    Sam sie obudz

    Obok masz drugi parking

    Cytuj
    IP: 188.147.xx6.xx1 

    h_gość

    31.12.2019, 21:22

    Zbynio ale masz beret zryty masz drugi parking cytat na kilka tyś mieszkańców suchych to super że jest 1 parking wg ciebie. żal mi twoich wypocin.

    Cytuj
    IP: 89.15.xx9.xx2 
  • +1

    Ely_gość

    01.01.2020, 14:36

    Parkowanie

    Na Al. Zwycięstwa 1 - 4 jest ten sam problem cwaniaki parkuja tak samo jak najbliżej swojej. klatki a wystarczy się rozejrzeć a parę metrów dalej naprzeciw innych klatek są miejsca wolne, ale leniwcom nie chce się przejść. Cholota i tyle!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx5 
  • +1

    nik_gość

    01.01.2020, 22:05

    garaz

    "Brawo.... Jeden normalny komentarz... Ja tu... Na Jagiełły 6 mieszkam 26 lat... Wracam czasem o 4 rano (praca 3 zmianowa) co mam zrobić z samochodem... Gdzie go postawić????"

    W GARAŻU

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx7 
  • +4

    Vlad Tepes_gość

    02.01.2020, 08:18

    Czechu ty wariacie....

    "Pokaż mi gdzie na Jagiełły 6 jest to co piszesz... Gdzie jest zakaz parkowania... Gdzie jest... Powierzchnia wyłączona z ruchu... Najgorzej jak tacy jak Ty... Nie mający pojęcia o sytuacji w danym miejscu piszą bzdurne komentarze"

    Znak D-40 strefa zamieszkania - obligatoryjny zakaz parkowania w miejscach niewyznaczonych. Jakieś qrva pytania????

    Odpowiedz
    IP: 77.254.xx0.xx6 
  • Gtc_gość

    08.01.2020, 15:57

    Parking

    Zrobić porządek z takimi typami jak "Grubas" który z parkingu pod Jagiełły 4 jak i 6,2,3 ,bo i tam spotkałem jego samochody tj:kremowy Mercedes, biały passat ,zielona meganka,stary passat uśmiech i parę innych, zrobił sobie auto handel. Dopierdzielić taki mandat że odechce się handlu szrotami. Sam mieszkam pod 4 i wiem co mówię.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx2.xx3 
  • Slezi_gość

    25.02.2020, 09:44

    Brak miejsc

    A ja powiem tak, Zakaz postoju to zakaz i koniec. Tłumaczenie w stylu "yyyy bo miejsc jest a mało, to gdzie mamy niby parkować" jest błędnym rozumowaniem. Wynajmujecie tam mieszkania z ograniczoną liczbą miejsc parkingowych. Jest to pewna niedogodność, stąd niższa cena tych mieszkań niż takich z zamykanym garażem na przykład. Wasze rozumowanie jest takie: nie stać mnie ale chcę (w tym przypadku parkować), więc i tak sobie wezmę/ukradnę. Mieszkając tam godzicie się na brak samochodu albo dojeżdżanie do odległego parkingu KM. Tym, którym nie pasuje radzę wynająć mieszkanie z miejscem parkingowym. Nie stać cię? Weź się do roboty albo strzel sobie w ten głupi łeb!

    Odpowiedz
    IP: 82.113.xx9.xx7 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.