Miały być zabiegi upiększające, jest dziura w portfelu. Klientki byłego już salonu piękności z Tczewa skrzykują się w Internecie, bo nie mogą odzyskać wpłaconych wcześniej środków. Poniżej publikujemy aktualizację tekstu.
Salon działał na Starym Mieście w ramach popularnej sieci franczyzowej dostępnej na terenie całego kraju. Dotąd w Internecie miał bardzo dobre oceny. Jednak niedawno na drzwiach zawisła kartka:
I tu zaczęły się schody. Bowiem nie wszystkim klientom udało się odzyskać wpłacane zadatki.
W podobnej sytuacji jest więcej klientek - poszkodowane skrzykują się w mediach społecznościowych. Z naszych nieoficjalnych ustaleń wynika, że także pracownice salonu nie otrzymały zaległych wynagrodzeń.
Pod tczewskim numerem nikt nie odbiera numeru telefonu. Napisaliśmy do spółki zarządzającej franczyzą. Czekamy na odpowiedź. Sprawą interesują się też tczewscy policjanci zajmujący przedsiębiorczością gospodarczą.
Aktualizacja, 05.07.2023, godz. 09:50
Po publikacji powyższego artykułu głos postanowiła zabrać była pracownica salonu:
Redakcja Tcz.pl jest w posiadaniu screenów powyżej zacytowanych rozmów.
Aktualizacja, 07.07.2023
Poniżej prezentujemy oświadczenie, jakie otrzymaliśmy od dawcy franczyzy:
W nawiązaniu do opublikowanego przez Państwa artykułu, w imieniu PLC chciałbym przekazać Państwu pismo prezesa Spółki, z prośbą o opublikowanie.
Z pozdrowieniami,
Szymon Pankowski
Dyrektor Operacyjny
W nawiązaniu do artykułu: "Klientki oszukane przez salon piękności? z dnia 05.07.2023 r. opublikowanym na łamach TCZ.PL - Internetowy Serwis Internetowy Miasta Tczew, dostępnego pod adresem: https://www.tcz.pl/index.php?p=1,47,0,wiadomosci&item=848b46403c3fa067&title=Klientki-oszukane-przez-salon-pieknosci-Aktualizacja pragniemy przedstawić stanowisko spółki PLC Network Sp. z o.o. (dalej zwana Spółką), jako właściciela sieci Perfect Look Clinic, oraz odnieść się do opisanego w artykule stanu faktycznego i wydarzeń, które miały miejsce.
Przede wszystkim pragniemy podkreślić, iż salon w Tczewie był prowadzony przez niezależnego przedsiębiorcę, któremu spółka PLC Network Sp. z o.o. na podstawie zawartej umowy franczyzy, udzieliła licencji na korzystanie z logo i wartości Perfect Look Clinic. Według umowy franczyzy, wspomniane miało odbywać się m.in. pod warunkiem realizacji usług na wymaganym i regularnie sprawdzanym przez Spółkę poziomie, z wykorzystaniem naszego wieloletniego doświadczenia w branży beauty. Co za tym idzie salon o którym mowa w artykule, nie jest salonem własnym Spółki. Jeżeli w jakiejkolwiek chwili, którakolwiek Klientka została wprowadzona w błąd, co do podmiotu odpowiedzialnego za salon, Spółka może jedynie przeprosić za brak należytej staranności w informowaniu klientów przez franczyzobiorcę i zapewnić, że nie jest to procedura narzucona przez Spółkę, a jest wręcz wbrew naszym zasadom.
Ubolewamy na sytuacją w której znalazły się Klientki naszego franczyzobiorcy, dlatego zaproponowaliśmy, w bezpośrednim kontakcie z nimi, wykorzystanie voucherów w salonach sieci Perfect Look Clinic, w najbliższych możliwych lokalizacjach, takich jak Gdańsk i Starogard Gdański. Nasza propozycja skorzystania z zabiegów w innych salonach wynika z zaistniałej sytuacji, podkreślamy jednak, że jako sieć nie odpowiadamy za zobowiązania naszych franczyzobiorców. Co za tym idzie, wszelkie żądania Klientek, powinny być kierowane przede wszystkim, bezpośrednio do właścicielki salonu w Tczewie.
Jednocześnie informujemy, że w tej sprawie, Spółka również posiada roszczenia w stosunku do właścicielki Salonu, co za tym idzie Spółka również, tak jak Klientki, ma status wierzyciela wobec franczyzobiorcy.
Podsumowując powyższe, Spółka skierowała niniejsze oświadczenie w dobrej woli, aby przedstawić swoje stanowisko w sprawie, wyjaśnić ewentualne wątpliwości, a także uniknąć możliwości naruszenia dóbr osobistych czy to przez TCZ.PL - Internetowy Serwis Internetowy Miasta Tczew, komentujących wspomniany artykuł lub inne osoby trzecie, które nawet nieświadomie mogłyby wiążąc działalność Spółki, bezpośrednio z działalnością franczyzobiorcy. Naszym celem jest pomoc Klientkom, których zaufanie zostało nadużyte, jednocześnie chcielibyśmy, aby rola Spółki w związku ze stanem faktycznym opisanym w artykule, była przedstawiana w sposób odpowiadający rzeczywistości.
Mamy nadzieję, iż powyższe okaże się jasne i wystarczające dla Państwa oraz dla czytelników, nie mniej gdyby pojawiły się jakiekolwiek wątpliwości Spółka pozostaje do pełnej dyspozycji. W przypadku chęci opublikowania całości lub części niniejszego oświadczenia, prosimy również o przekazanie nam informacji zwrotnej na temat wspomnianego.
Z wyrazami szacunku
Prezes Zarządu
PLC Network Sp. z o.o.
Poniżej prezentujemy oświadczenie, jakie otrzymaliśmy od dawcy franczyzy:
W nawiązaniu do opublikowanego przez Państwa artykułu, w imieniu PLC chciałbym przekazać Państwu pismo prezesa Spółki, z prośbą o opublikowanie.
Z pozdrowieniami,
Szymon Pankowski
Dyrektor Operacyjny
W nawiązaniu do artykułu: "Klientki oszukane przez salon piękności? z dnia 05.07.2023 r. opublikowanym na łamach TCZ.PL - Internetowy Serwis Internetowy Miasta Tczew, dostępnego pod adresem: https://www.tcz.pl/index.php?p=1,47,0,wiadomosci&item=848b46403c3fa067&title=Klientki-oszukane-przez-salon-pieknosci-Aktualizacja pragniemy przedstawić stanowisko spółki PLC Network Sp. z o.o. (dalej zwana Spółką), jako właściciela sieci Perfect Look Clinic, oraz odnieść się do opisanego w artykule stanu faktycznego i wydarzeń, które miały miejsce.
Przede wszystkim pragniemy podkreślić, iż salon w Tczewie był prowadzony przez niezależnego przedsiębiorcę, któremu spółka PLC Network Sp. z o.o. na podstawie zawartej umowy franczyzy, udzieliła licencji na korzystanie z logo i wartości Perfect Look Clinic. Według umowy franczyzy, wspomniane miało odbywać się m.in. pod warunkiem realizacji usług na wymaganym i regularnie sprawdzanym przez Spółkę poziomie, z wykorzystaniem naszego wieloletniego doświadczenia w branży beauty. Co za tym idzie salon o którym mowa w artykule, nie jest salonem własnym Spółki. Jeżeli w jakiejkolwiek chwili, którakolwiek Klientka została wprowadzona w błąd, co do podmiotu odpowiedzialnego za salon, Spółka może jedynie przeprosić za brak należytej staranności w informowaniu klientów przez franczyzobiorcę i zapewnić, że nie jest to procedura narzucona przez Spółkę, a jest wręcz wbrew naszym zasadom.
Ubolewamy na sytuacją w której znalazły się Klientki naszego franczyzobiorcy, dlatego zaproponowaliśmy, w bezpośrednim kontakcie z nimi, wykorzystanie voucherów w salonach sieci Perfect Look Clinic, w najbliższych możliwych lokalizacjach, takich jak Gdańsk i Starogard Gdański. Nasza propozycja skorzystania z zabiegów w innych salonach wynika z zaistniałej sytuacji, podkreślamy jednak, że jako sieć nie odpowiadamy za zobowiązania naszych franczyzobiorców. Co za tym idzie, wszelkie żądania Klientek, powinny być kierowane przede wszystkim, bezpośrednio do właścicielki salonu w Tczewie.
Jednocześnie informujemy, że w tej sprawie, Spółka również posiada roszczenia w stosunku do właścicielki Salonu, co za tym idzie Spółka również, tak jak Klientki, ma status wierzyciela wobec franczyzobiorcy.
Podsumowując powyższe, Spółka skierowała niniejsze oświadczenie w dobrej woli, aby przedstawić swoje stanowisko w sprawie, wyjaśnić ewentualne wątpliwości, a także uniknąć możliwości naruszenia dóbr osobistych czy to przez TCZ.PL - Internetowy Serwis Internetowy Miasta Tczew, komentujących wspomniany artykuł lub inne osoby trzecie, które nawet nieświadomie mogłyby wiążąc działalność Spółki, bezpośrednio z działalnością franczyzobiorcy. Naszym celem jest pomoc Klientkom, których zaufanie zostało nadużyte, jednocześnie chcielibyśmy, aby rola Spółki w związku ze stanem faktycznym opisanym w artykule, była przedstawiana w sposób odpowiadający rzeczywistości.
Mamy nadzieję, iż powyższe okaże się jasne i wystarczające dla Państwa oraz dla czytelników, nie mniej gdyby pojawiły się jakiekolwiek wątpliwości Spółka pozostaje do pełnej dyspozycji. W przypadku chęci opublikowania całości lub części niniejszego oświadczenia, prosimy również o przekazanie nam informacji zwrotnej na temat wspomnianego.
Z wyrazami szacunku
Prezes Zarządu
PLC Network Sp. z o.o.
Salon działał na Starym Mieście w ramach popularnej sieci franczyzowej dostępnej na terenie całego kraju. Dotąd w Internecie miał bardzo dobre oceny. Jednak niedawno na drzwiach zawisła kartka:
- Z przykrością informujemy, że nasz salon został zamknięty z przyczyn od nas niezależnych. Chcemy podziękować wszystkim naszym klientom za lojalność i wsparcie w ciągu naszej całej działalności. W sprawie niewykorzystanych karnetów, prosimy o kontakt na adres email. Istnieje możliwość wykorzystania w innych salonach lub zwrot pieniędzy. - czytamy.
I tu zaczęły się schody. Bowiem nie wszystkim klientom udało się odzyskać wpłacane zadatki.
- Bardzo odradzam korzystanie z sieci (...) salon w Tczewie zamknął się, wcześniej odrzucał wizyty rezerwowane przez Booksy. Brak jakiegokolwiek kontaktu. Mam do wykorzystania w salonie Vouchery na prawie 1000 zł. Kto odda mi pieniądze? Zgłoszę na Policję kradzież i przywłaszczenie. - pisze jedna z niedoszłych klientek.
Nie wiem dlaczego się zamknął, właścicielka nie odpowiada na maile, zgłosiłam sprawę do centrali. Nie ma możliwości wykorzystania karnetów w innych salonach bo to franczyza. Na telefony też nie odpowiada ( tel podany do właścicielki od centrali). Mi to wygląda na wyłudzenie. Zwinęli się w kilka dni. Straciłam kilkaset złotych :(
No w końcu ktoś poruszył tą sprawę. Kasa wzięta, karnet nie wykorzystany. Pisałam meile,ale nikt nie odpowiada właścicielka zlikwidowała działalność w Gdańsku. Dzwoniłam,odebrała, ale chyba była zaskoczona i puściła jakąś ściemę i tyle. Na pewno nie wykorzysta się tych karnetów w innych salonach,bo to inni właściciele. Byłam już u rzecznika,ale szkoda gadać,co za typ. Polecił napisać pismo z wezwaniem do zwrotu nie wiadomo do kogo,bo adresu przeciez nie udostepnią urzedzie...oj chyba grubsza sprawa z tego będzie. To jest wyłudzanie pieniędzy. Nie odpuszczę,chociaz w mim przypadku to bylo ok 150 zl. Słyszałam,że niektórzy na 1000 zł zostali oszukani.
W podobnej sytuacji jest więcej klientek - poszkodowane skrzykują się w mediach społecznościowych. Z naszych nieoficjalnych ustaleń wynika, że także pracownice salonu nie otrzymały zaległych wynagrodzeń.
Pod tczewskim numerem nikt nie odbiera numeru telefonu. Napisaliśmy do spółki zarządzającej franczyzą. Czekamy na odpowiedź. Sprawą interesują się też tczewscy policjanci zajmujący przedsiębiorczością gospodarczą.
Aktualizacja, 05.07.2023, godz. 09:50
Po publikacji powyższego artykułu głos postanowiła zabrać była pracownica salonu:
Witam, jest siedmiu pracowników również pokrzywdzonych, które nie otrzymały wynagrodzenia. Szefowa zamknęła salon nie informując nas. Dowiedzieliśmy się o zamknięciu od klientki. Mało tego, upominając się o swoje wynagrodzenia szefowa napisała tak: "Nie mam pieniędzy. Proszę się udać do sądu i proszę mnie przestać nękać na prywatne kontakty. Pozdrawiam". (Oczywiście mogę podesłać screeny rozmów jak próbowaliśmy odzyskać pieniążki). Zablokowane jesteśmy z jej strony wszędzie... Messenger, Facebook, kontakty telefoniczne. Same już nie wiemy co robić. Zostawiła nas bez środków do życia, bez pracy. Nie patrząc na to, że mamy dzieci (rodziny). Dodam jeszcze, że jak parę miesięcy wcześniej pytałam czy mam zacząć szukać pracy (bo salon miała wystawiony na sprzedaż na OLX, o czym też nas nie poinformowała) powiedziała NIE! Możesz czuć się bezpieczna. A nagle takie rzeczy...
Redakcja Tcz.pl jest w posiadaniu screenów powyżej zacytowanych rozmów.
Komentarze (18) dodaj komentarz
Kama_gość
05.07.2023, 09:11
Dobre opinie? Chyba nie do końca.... To było bardzo nieprofesjonalne miejsce na mapie Tczewa. Nie wspomnę już o gabinecie medycyny estetycznej, gdzie pani była gotowa zrobić Ci wszystko, bez żadnego wywiadu. Dobrze , że to badziewie padło, szkoda tylko oszukanych ludzi:(
OdpowiedzGość aa_gość_gość_gość_gość_go_gość
06.07.2023, 15:23
Wyj....i was na miękko, sztuczne lale...
CytujXyz_gość
06.07.2023, 21:09
Dlaczego
Dlaczego miejsce nie było profesjonalne? Miało bardzo dobre opinie w google i na booksy. A medycynie estetycznej to oni chyba tylko wynajmowali gabinet?
CytujMagdalena_gość
05.07.2023, 09:25
Szok
Jeżeli dobrze kojarzę, ponad rok temu owa właścicielka proponowała mi współpracę w tym salonie. Miałyśmy się spotkać na kawę obgadać, jednak coś tam nie pasowało, zmieniała terminy i ostatecznie ja odpuściłam widząc jakie już są problemy, żeby się umówić. Teraz sobie dziękuje, że do tego nie doszło :) ale współczuje.. wiadomo ciężko teraz o swój biznes tym bardziej kosmetyczny, jednak takie zachowanie jest bardzie nieprofesjonalne. Trzeba umieć brać odpowiedzialność za swoje czyny.. a nie chować głowę w piasek..
Odpowiedznika90_gość
05.07.2023, 09:35
O jaki salon chodzi?
OdpowiedzJk_gość
05.07.2023, 09:40
...
Perfect look
CytujKama_gość
05.07.2023, 09:41
Perfect Look Clinic
CytujAs_gość
05.07.2023, 10:48
Dlaczego wrzuca się rozmowy, które krytykują instytucje rzecznika? Taka jest procedura, żeby później kogoś pozwać, to trzeba wezwać, adres działalności jest do publicznej wiadomości w rejestrze, ale jak ktoś nie rozumie to potem pisze glupoty...a zła ocena się rozchodzi. Eh.
OdpowiedzEh..._gość
05.07.2023, 11:23
Nawet...
Nawet rozżalenie osób czujących się poszkodowanymi nie usprawiedliwia głupoty! Ona/One nie rozumieją obowiązujących procedur! Ale w społeczeństwie, gdzie ponad 30% obywateli wierzy w darmowe obiady musimy obniżyć oczekiwania co do funkcjonowania narzędzi intelektualnych!
CytujYkkk_gość
05.07.2023, 12:22
Oszukana
Witam Rozmawiałam z Panią prezes sieci i prosi o maile z reklamacja na adres reklamacje@perfectlook.clinic żeby poznać skalę problemu. Będą organizowali realizacje karnetów w innych salonach.
OdpowiedzSkala problemu _gość
05.07.2023, 13:45
tak, bo sama nie wie ile osób oszukała..
http://www.youtube.com/watch?v=uWhZLLutz44
CytujRobin_gość
05.07.2023, 15:11
Robi Hood
PLC NETWORK | Rejestr.io tnij.tcz.pl/?u=4de608
Odpowiedzmar_gość
05.07.2023, 18:56
Słowo "zadatek" już z 10 kilometrów śmierdzi oszustwem.
OdpowiedzGość _gość
07.07.2023, 06:05
Karnet PLC
Karnety można zrealizować w innych salonach PLC. Franczyza daje taką możliwość w przeciwieństwie do niesieciowych salonów. Należy napisać do centrali i nie ma z tym problemu. Także mam wykupiony karnet w PLC w Tcz i zostałam skierowana do innego salonu.
OdpowiedzXx_gość
07.07.2023, 12:44
karnety
Najbliższe salony PLC są w Gdańsku i w Starogardzie Gd. nie wszystkie byłe klientki salonu w Tczewie mają ochotę tracić czas i dodatkowe środki na dojazd do tych miejsc. Powinien być zagwarantowany zwrot niewykorzystanych środków.
CytujJa _gość
21.07.2023, 16:32
Centrala
A na jaki adres pisałaś? Ja próbuje skontaktować się z centralą to nikt nie odpowiada, a salony w Starogardzie i Gdańsku odsyłają mnie do centrali i nie chcą zarezerwować terminu.
Cytujjaaa_gość_gość_gość_gość_gość
11.07.2023, 11:03
odpowiedz
"Najbliższe salony PLC są w Gdańsku i w Starogardzie Gd. nie wszystkie byłe klientki salonu w Tczewie mają ochotę tracić czas i dodatkowe środki na dojazd do tych miejsc. Powinien być zagwarantowany zwrot niewykorzystanych środków."
OdpowiedzA tracic czas na zabiegi masz? Brwi zdziwione? Moze lepsza opcja to rezygnacja z tapety na twarzy ? Co ty na to ? Czy bez tapety, zabiegow nie czujesz sie pewnie ? Nie akceptujesz siebie? Usta seryjne? Tak wiem, nie mozna nic komentowac :)
Ewka_gość
16.07.2023, 05:13
Ha
Ktoś wyżej chyba jest zbyt mądry i broni tego salonu . Skoro zadatki xd były wpłacone i pieniążki opłacane na vouchery to nie powinno się przyjmować nowych klientów tylko zrealizować to co kobietki mają opłacone ???? i wtedy zamknąć salonik ????????
Odpowiedz