Tczewski poseł Platformy Obywatelskiej, Jan Kulas, udał się z wizytą do wiceministra infrastruktury Zbigniewa Rynasiewicza. Tematem rozmów było m. in. dalsze finansowanie remontu mostu tczewskiego.
W ub. tygodniu wiceminister infrastruktury Zbigniew Rynasiewicz przyjął w swoim resorcie posła Jana Kulasa. Rozmawiano o Tczewskim Moście, informacjach turystycznych przy autostradzie -1 i modernizacji drogi krajowej nr 91 na odcinku Tczew-Czarlin.
- Podczas 45 minutowej rozmowy poseł J. Kulas przedłożył szczegółowe informacje w powyższych kwestiach. Wiceminister Z. Rynasiewicz pozytywnie odniósł się do możliwości dalszego dofinansowania (po spełnieniu określonych warunków) całościowego remontu Mostu Tczewskiego na Wiśle. W sprawie znaków informujących o atrakcjach turystycznych wzdłuż autostrady A1 wyznaczył trzymiesięczny termin na dostosowanie stanu rzeczywistego do zgodności z prawem (co oznacza zawieszenie na 3 miesiące zagrożenia likwidacji znaku). W kwestii modernizacji drogi krajowej nr 91 na odcinku Tczew-Czarlin Wiceminister wysłuchał argumentów strony społecznej, ale podkreślił, że nadzór inwestycyjny w tym zakresie sprawuje Oddział Pomorski Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Gdańsku. Poseł będzie kontynuował działania w powyższych sprawach. - informują przedstawiciele PO.
W związku z kilkuletnią perspektywą całościowego remontu Mostu Tczewskiego na Wiśle i potrzebą lustracji pomorskiego odcinka autostrady A1, wiceminister infrastruktury przyjął zaproszenie do złożenia wizyty w Tczewie w połowie czerwcu bieżącego roku.
W ub. tygodniu wiceminister infrastruktury Zbigniew Rynasiewicz przyjął w swoim resorcie posła Jana Kulasa. Rozmawiano o Tczewskim Moście, informacjach turystycznych przy autostradzie -1 i modernizacji drogi krajowej nr 91 na odcinku Tczew-Czarlin.
- Podczas 45 minutowej rozmowy poseł J. Kulas przedłożył szczegółowe informacje w powyższych kwestiach. Wiceminister Z. Rynasiewicz pozytywnie odniósł się do możliwości dalszego dofinansowania (po spełnieniu określonych warunków) całościowego remontu Mostu Tczewskiego na Wiśle. W sprawie znaków informujących o atrakcjach turystycznych wzdłuż autostrady A1 wyznaczył trzymiesięczny termin na dostosowanie stanu rzeczywistego do zgodności z prawem (co oznacza zawieszenie na 3 miesiące zagrożenia likwidacji znaku). W kwestii modernizacji drogi krajowej nr 91 na odcinku Tczew-Czarlin Wiceminister wysłuchał argumentów strony społecznej, ale podkreślił, że nadzór inwestycyjny w tym zakresie sprawuje Oddział Pomorski Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Gdańsku. Poseł będzie kontynuował działania w powyższych sprawach. - informują przedstawiciele PO.
W związku z kilkuletnią perspektywą całościowego remontu Mostu Tczewskiego na Wiśle i potrzebą lustracji pomorskiego odcinka autostrady A1, wiceminister infrastruktury przyjął zaproszenie do złożenia wizyty w Tczewie w połowie czerwcu bieżącego roku.
Komentarze (9) dodaj komentarz
Mati_gość
07.04.2015, 08:18
Kulas chciał to załatwić po linii partyjnej.
Tymczasem.... "Wiceminister wysłuchał argumentów strony społecznej, ale podkreślił, że nadzór inwestycyjny w tym zakresie sprawuje Oddział Pomorski Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Gdańsku." Dlaczego poseł Kulas o tym nie wiedział i 45 minut gadał do obrazu?
Odpowiedzjk_gość
07.04.2015, 08:24
więcej na tnij.tcz.pl/?u=6862a0
Odpowiedz_gość
07.04.2015, 08:54
Wiadukt na W.Polskiego będzie przerabiał.
Odpowiedzkg
07.04.2015, 09:05
Bla bla bla a swistak siedzi i zawija w te sreberka
Odpowiedzka_gość
07.04.2015, 09:12
Prędkość na DK 91
Moje oczekiwania to jeszcze siedemdziesiątka na DK 91. Niech ktoś w końcu ruszy ten temat, a nie udowadnianie, że nic się nie da zrobić. Jak się nie chce, to się nie da.
OdpowiedzXXX_gość
07.04.2015, 09:59
Niech coś zdziała w sprawie DK91 i Czarlina.
Odpowiedzvvv_gość
07.04.2015, 10:06
vvv
pierdu pierdu
Odpowiedzharjokari_gość
07.04.2015, 13:25
Panie Kulas - trzeba było zapytać, czy remont odcinka Dk91 Tczew-Czarlin jest realizowany według nowych planów GDDKiA - czyli dróg 2 plus 1.
Odpowiedz_gość
08.04.2015, 13:26
Czyli, że tak: znaki trzeba usunąć i zastąpić innymi, zgodnymi z prawem i mamy na to 3 miesiące, ale jak to ładnie zostało tu ujęte w słowa: "co oznacza zawieszenie na 3 miesiące zagrożenia likwidacji znaku". Chyba Pan poseł sam to wymyślił, żeby wyglądało, że jego rozmowa z wiceministrem, przyniosła jakiś skutek. Jaśnie wielmożny Pan wiceminister, łaskawie wysłuchał argumentów strony społecznej, ale powiedział, że nadzór sprawuje Oddział Pomorski Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Gdańsku, więc innymi słowy - walcie się. Nie pomogę wam. Czy ta generalna dyrekcja dróg itd itp, to jest jakiś niezależny, niezawisły twór zawieszony w próżni, nad którym nikt nie sprawuje kontroli i pieczy i dlatego minister mógł tylko wysłuchać argumentów strony społecznej? Nie!! Tą cholerną generalną dyrekcją kieruje ministerstwo infrastruktury właśnie i pan poseł z Tczewa dał się zbyć, jak mały chłopiec. Pan minister, nawet wiceminister mógłby zadzwonić do generalnej dyrekcji z Gdańska i powiedzieć coś w starym stylu - wicie, rozumicie, pospieszcie się z tym remontem, bo towarzysze z Tczewa się skarżą, ale nie zadzwoni, bo ma głęboko w "D" stronę społeczną i Pana posła z partii rządzącej i cały Tczew i ten most i te znaki. Nic poseł nie załatwił i spuścili go z wodą ze spłuczki, ale w tym artykule jest mowa, że aż 45 minut rozmawiał. WOW, jakby to o audiencję u papieża chodziło. Tylko, że dalej jest napisane, że: "Poseł będzie kontynuował działania w powyższych sprawach." A most przez Wisłę. Latka lecą i nic się nie zmienia. Obiecują, popierają i nic z tego nie wynika.
Odpowiedz