Józef Puczyński z Gniewa nowym starostą

Józef Puczyński - nowy starosta. W tle Piotr Odya (fot. tcz.pl)
Józef Puczyński z Gniewa nowym starostą

zobacz galerię zdjęć: 3
Wybory prezydenckie już za nami i po kilkudniowej przerwie zebrała się dzisiaj (0.12) nowo wybrana rada powiatu, by wybrać zarząd i starostę. Radni w tajnym głosowaniu zdecydowali, że powiatem będzie rządził Jan Puczyński (KKR) - gniewianin od wielu lat działający w samorządzie. Jego zastępcą został Mariusz Wiórek (PnP), który już kiedyś zajmował to stanowisko.

W zarządzie zasiedli również Stanisław Ackerman jako członek etatowy (KKR) i Tadeusz Dzwonkowski (PiS).Przewodniczącym rady powiatu wybrano natomiast Piotra Odyę (PnP), którego zastępcami zostali Alicja Gajewska (PnP) i Józef Wasiuk (KKR).

- Wiem, jak rządzić powiatem. Musimy go odpolitycznić i patrzeć na ludzkie problemy - ja wiem, jakie one są - mówił chwilę po wyborze nowy starosta, Józef Puczyński - Z mojej strony nie będzie negacji poprzedniej kadencji, ale od jutra pracujemy na nowo. W moim słowniku nie ma słów "nie wiem", "zobaczymy" i na to będę uczulał moich pracowników.

Okazuje się, że w obecnej kadencji w opozycji pozostanie Platforma Obywatelska, która w radzie ma 7 mandatów, radni z lokalnych ugrupowań zawiązali bowiem porozumienie o współpracy. Waldemar Pawlusek decyzję o braku przedstawiciela PO w prezydium Rady nazwał "partyjniactwem". PO zgłaszała bowiem na wiceprzewodniczącego Rady Henryka Nowickiego, zaś na starostę Waldemara Pawluska - obie kandydatury przepadły. Więcej na ten temat jutro w naszym dziale Telewizja Internetowa.


Kim jest nowy starosta?

Józef Puczyński (KKR) - jego kariera samorządowa i społeczna trwa już 43 lata. Zaczął od referenta, poprzez naczelnika wydziału, by zostać pierwszym burmistrzem Gniewa. Od 12 lat działa w Radzie Powiatu - zdobywa zawsze jeden z najlepszych wyników wyborczych. Wielokrotnie odznaczany m. in. Złotym Krzyżem Zasługi. Doktor nauk rolniczych.


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (71)
dodaj komentarz

  • mieczyslaw

    07.12.2010, 13:37

    Gratulacje.

    Cytując: "- Wiem, jak rządzić powiatem. Musimy go odpolitycznić i patrzeć na ludzkie problemy - ja wiem, jakie one są - mówił chwilę po wyborze nowy starosta, Józef Puczyński" - czekam na pierwsze decyzje. Jeśli dotrzyma Pan swoich słów, mieszkańcy powiatu szybko zapomną o kimś takim jak Witold S., a nasze miasto i powiat w następnych latach przestanie straszyć widmo kniazia Witolda jako prezydenta i starosty.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • stary zając

    07.12.2010, 13:48

    Wiórkowski znowu będzie bałagan robić.

    Szkoda dla królików z nad piaskowej polan, że wice starostą nie został pan Odya bo Wiórkowski się nie sprawdził poprzednio. Narobił się "dzieci" a w innych sprawach się nie sprawdził.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    pawlak_gość

    07.12.2010, 13:59

    Odnośnie Witolda Sosnowskiego

    Czy wam ktoś płaci za tą krytykę pana Sosnowskiego ? Co on wam takiego złego zrobił ? Kto jest odpowiedzialny za remont 3 wiaduktów ?

    Cytuj
    IP: 78.88.xx7.xx3 

    hehehe

    07.12.2010, 14:47

    ...

    BRAAAAAAAWOOOO :))) zgodnie z moimi oczekiwaniami sosna został zdetronizowany :))) jest pięknie :))) gratulujemy Panie Józefie i trzymamy kciuki.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    mieczyslaw

    07.12.2010, 15:11

    Pawlak, lubię takich jak Ty ;]

    Nie bądź naiwny. Przecież wiesz, że gdyby miasto powiedziało do starosty - Twoje wiadukty, naprawiaj za swoje pieniądze, to do dzisiaj by nie zaczął ani jednego naprawiać. A jak już się wziął, to mógł to zrobic dobrze, a nie byle jak. Więc masz rację, za tak spaprane remonty, za tak zorganizowane przetargi i tak wyłonionych wykonawców odpowiada BYŁY już STAROSTA - Witold S. i za to powinien zostać pociągnięty do odpowiedzialności - za działanie na szkodę lokalnej społeczności.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    harjokari_gość

    07.12.2010, 15:54

    Pawlak. Poczytaj, popytaj, poszukaj i wtedy pisz komentarze. Witek naprawę wiaduktów miał niejako w umowie o pracę bo to starosta jest odpowiedzialny za naprawę dróg powiatowych, i istniejących w nich obiektów inzynieryjnych. Za każdym chyba razem - 3x wyciągał rękę do miasta po pieniądze. Miasto dokładało, bo pewnie nie miało innego wyjścia. Zauważ, że zawsze przy remontach (zasługach Witka S) nie było do końca przewidziane rozwiązanie ruchu drogowego i pieszego. Ileś osób dostało mandaty tylko za to, że Witek(którego widać lubisz) nie dotrzymał umowy typu kładka, przejście itp. Potem były huczne obchody otwarcia danego wiaduktu - oczywiście z udziałem księdza bisqpa dobrodzieja naszego i pokropek musiał być. Coby te 40 ton na pewno wytrzymał. No a potem zdjęcia z tychże imprez zostały serwowane ludziom, którzy nie mieli zielonego pojecia kim jest Witold S. Mieczysław - pozdrawiam. Znowu trafiłeś w sedno.

    Cytuj
    IP: 195.117.xx9.xxx 

    Wyborca_gość

    08.12.2010, 13:11

    Pan chyba nie lubi Witolda Sosnowskiego,

    że tak go szkaluje . Tymczasem jest to człowiek o wielkim sercu .

    Cytuj
    IP: 87.204.xx9.xx6 

    hejaho

    08.12.2010, 22:56

    gratulację dla nowego starosty

    a wszystkim malkontentom, którzy narzekają na wiek pana józefa - przypomnę tylko, że Jerzy Buzek - szef europarlamentu ma lat 70! i rade sobie daje

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    mieczyslaw_gość

    09.12.2010, 12:31

    Wyborca_gość

    Drogi Wyborco - nikt Witolda nie szkaluje, piszemy i rozmawiamy o faktach, a z nimi naprawdę trudno dyskutować - po prostu takie są. Może prywatnie to osoba "o wielkim sercu" jak to ująłeś, ale oceniamy go jako starostę, a tutaj zajmował się swoją małą polityką, a nas-mieszkańców powiatu miał w głębokim poważaniu. Dlaczego? nie będę się powtarzał, bo pisałem o tym już wielokrotnie. Pozdrawiam.

    Cytuj
    IP: 46.113.xx0.xx7 
  • Zbigniew Urban

    07.12.2010, 13:37

    Gratulacje !

    Gratulacje dla radnych, Pana Starosty, członków Zarządu Powiatu i Prezydium Rady Powiatu. Nie bardzo wiem, dlaczego PO zgłosiło Pawluska i Nowickiego ?

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • hehehe

    07.12.2010, 14:46

    ...

    boli zbysiu co ???? pięknie jest pięknie :)))

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    Mike_gość

    07.12.2010, 16:11

    Znowu komentarze dodawane w czasie pracy. Kampania się skończyła, czas do roboty!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx8.xx9 
  • maciek_syn_józka_gość

    07.12.2010, 13:44

    Teraz synek się będzie musiał bardziej pilnować!

    Pozdrowienia dla Macieja i Wieśki.

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx0.xx4 
  • _gość

    07.12.2010, 13:51

    Żegnaj Urban, żegraj Kaffka

    Nie będziemy tęsknić...

    Odpowiedz
    IP: 213.251.xx9.xx3 
  • hehehe

    07.12.2010, 14:49

    ...

    kurcze niech wczorajszo-dzisiejsze mikołajki trwają cały rok :) dziś mamy poprawiny :)))

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • kredi_gość

    07.12.2010, 13:56

    Partyjniactwo

    Kolejne potwierdzenie że w Tczewie od wielu lat niestety rządzi ta sama grupa, ten sam układ, który tylko obsadza się stołkami i pławi w luksusie, a my im w tym pomagamy. W zarządzie nie ma nowych twarzy i nie ma nikogo kto chciałby naprawdę działać na rzecz powiatu. I wcale nie jestem zwolennikiem PO !

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx3 
  • dEMOKRATA_gość

    07.12.2010, 14:22

    Demokracja to najlepszy z najgorszych ustrojów

    Gratulacje dla pana Puczyńskiego z pewnością zasłużył na ten zaszczyt ale zastępca Wiórek to porażka demokracji, wyborców powiatu i kolejnych 4 lat - powtórka z rozrywki pod hasłem - jak rozwijać własną karierę dla siebie. Tylko wybory bezpośrednie mają sens oczywiście z jasną grą kto vice.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx7 
  • Marek_gość

    07.12.2010, 14:29

    Dziadek

    Ten dziadek powinien już wnuki bawić, a nie w stołek pierdzieć

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx7 
  • klon_gość

    07.12.2010, 15:20

    Zgadzam sie z Tobą. Tu trzeba kogoś młodego ambitnego a nie wypalonego staruszka. Wątpie aby zrobił cos pozytywnego dla powiatu....ale może się mylę:)

    Cytuj
    IP: 83.13.xx5.xx8 
  • jj_gość

    07.12.2010, 14:39

    o tym kto będzie nowym starostą wiadomo było już w zeszłym tygodniu...a czym zajmie się teraz p. sosnowski? wróci na poprzednie stanowisko ?

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx8 
  • hehehe

    07.12.2010, 14:51

    ...

    nadaje się do tarcia chrzanu :))) ale już dobrze, nie kopie się leżącego ;)

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    ..._gość

    07.12.2010, 18:03

    A do czego Ty się nadajesz hehe mały nygusie? Do ciągnięcia szlampy? Może się ujawnisz/ Niech nam taki autorytet opowie trochę o sobie. Jak tam twój wynik, Panie alternatywny?

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx8 

    dawid_gość

    07.12.2010, 21:32

    idiota

    heh co za pajac z tego hehehe, nudzi Ci sie ze pod kazdym artykulem 10 postow walisz na Sosnowskiego? nie masz co robic? przez neta kazdy mądry, wlasnie moze sie ujawnisz typie co?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx0.xx6 

    `_gość

    07.12.2010, 22:56

    :)

    no sosny to on raczej nie lubi :) z resztą ja też nie, no ale to już było i nie wróci więcej, zastanawia mnie tylko, jak samopoczucie u Zbigniewa po klapie i czy go zwolnią ze starostwa ?

    Cytuj
    IP: 89.200.xx8.xx7 

    ----_gość

    08.12.2010, 10:17

    ----

    Adaś ?

    Cytuj
    IP: 81.190.xx9.xx6 
  • nowy_gość

    07.12.2010, 14:56

    a ja pamiętam Pana starostę za czasów PRL

    Kim jest nowy starosta? A może napiszecie też jak działał Pan starosta i część KKR za czasów PRL, mamy przecież ciągłość władzy i po się tym wstydzić. Ja pamiętam.

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx1.xx9 
  • xxx_gość

    07.12.2010, 17:03

    Działali bardzo dobrze nie było bezrobocia , korupcji, bandyctwa i religii w szkołach narazie tyle

    Cytuj
    IP: 84.38.xx9.xx9 
  • gość_gość

    07.12.2010, 15:03

    Gratulacje dla nowego starosty oraz przewodniczącego rady powiatu. Życzę Wam oraz wszystkim mieszkańcom powiatu tczewskiego, aby decyzje podejmowane były w interesie całej wspólnoty naszego powiatu. Myślę, że zarówno nowy starosta jak i przewodniczący są tego gwarancją.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx3 
  • inne_gość

    07.12.2010, 15:13

    Wszędzie wygrywa PO - u nas też ale jednak opozycja ..... Większość w mniejszości?

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx8.xx3 
  • ja_gość

    09.12.2010, 19:26

    Bo zamiast...

    ...działac tak aby ludziom żyło się dobrze działali jedynie aby zdobyć stołki.

    Cytuj
    IP: 77.114.xx9.xx2 
  • Ja pierdziu_gość

    07.12.2010, 15:14

    Kurcze na takie stanowiska trzeba młodszych ludzi, ktorzy maja duzo werwy i w ogole. Nie wiem jak to teraz bedzie, ale nie wydaje mi sie aby bylo lepiej, no ale zobaczymy...

    Odpowiedz
    IP: 81.210.xx4.xx8 
  • _gość

    07.12.2010, 15:45

    A ja sazleję, ze szczęścia, że Pawluski, Gence i Mroczkowskie są szeregowymi. Zwłaszcza pan prawie-prezydent i prawie-starosta!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • Poziomka_gość

    07.12.2010, 15:49

    heh

    takiego starego grzyba?

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx7.xx9 
  • :(_gość

    07.12.2010, 18:06

    ....a moe tak więcej szacunku dla starszych....jak widzę to rodzice i szkoła nie przeprowadzili odpowiedniej edukacji w Twoim wychowaniu....Wstyd!!!!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx3 

    Poziomka_gość

    07.12.2010, 20:55

    Dziadek od 2 lat powinien na emeryturze siedziec a nie obejować takie czy inne stanowiska...a co dla ludzi mlodszych czyli nawet kolo 50 :)? Sorki ale dziadzio 67 lat na stanowisku starosty to kwalifikuje się pod dobry żart.

    Cytuj
    IP: 82.160.xx7.xx9 

    m.s.w_gość

    08.12.2010, 13:11

    do~ :(_gość w sprawie szacunku

    Starszych szanować trzeba, ale nie jesteśmy plemieniem indian zeby władzę sprawowali starsi. A tak na marginesie co oznacza edukacja w wychowaniu

    Cytuj
    IP: 88.199.xx1.xx4 
  • weteran_gość

    07.12.2010, 15:58

    PAWLUSEK W KOŃCU ZDETRONIZOWANY!!!!!PARTYJNIAK-KRZYCZY,ŻE JEST PARTYJNIACTWO?DO LAMUSA Z NIM!!!!!!!!TERAZ TYLKO ŁAPKA W GÓRE I DÓŁ.DLA PANA PUCZYŃSKIEGO GRATULACJE.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx9.xx1 
  • xx_gość

    07.12.2010, 17:07

    Nieuku nie Jan tylko JÓZEF

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx9 
  • J23_gość

    07.12.2010, 17:11

    Gratulacje dla Pana Mroczkowskiego za załatwienie Platformy jak tak dowodził Jednostką to współczucia dla jego byłych podwładnych

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx9 
  • vvv_gość

    07.12.2010, 18:56

    Byłem podwładnym Pana Mroczkowskiego w czasie zasadniczej służby wojskowej i nic złego nie mogę powiedzieć. Raczej pozytywnie odbierałem Go jako przełożonego. Poza tym jest mi ten Pan obojętny totalnie, żeby ktoś nie pomyślał, że jestem jakimś jego znajomym nie daj boże.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx6.xx3 
  • tczewiak_gość

    07.12.2010, 18:30

    --- Treść komentarza została usunięta ze względu na jego obraźliwość ---

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx3 
  • tczewiak_gość

    07.12.2010, 18:38

    Ciekawe po co takiemu staremu gosciowi jak Puczyński niecałe 12 tysiescy zł miesiecznie, bedzie duzo gadał i nic nie robił, wybraliby kogos młodego z ambicjami a tak stołki rozdane wsrod swoich, sie probiło w Tczewie, wąsal Pobłocki prezydentem a biały gołąbek starostą... swoją drogą ciekaw jestem kiedy Mieczysław ze zdjęciem Pobłockiego w kapeluszu i hehehe wezmą sie do pracy, zablokowac wszystkie strony internetowe w UM i Starostwie co zaczną zajmowac sie swoimi

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx3 
  • DO TCZEWIAKA_gość

    07.12.2010, 18:58

    Ci z UM i Starostwa maja jak kazdy pracownik co godzine 10 minut przerwy co daje w 70 minut przerwy w ciagu dnia +5 na obiadową to daje 75 minut. Przez ten czas mogą sobie iśc nawet na cmentarz, albo siedziec na stronach http://www . Jezeli ty w Biedronce nie mozesz to wywalcz to sobie

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx4 
  • klepsydra_gość

    08.12.2010, 13:28

    kto ma przerwy co godzine???

    na pewno nie starostwo..

    Cytuj
    IP: 87.205.xx1.xx2 
  • Piotr_gość

    07.12.2010, 19:07

    Sto lat i jedną zimę!!! Panie Starosto.

    Nareszcie Starosta z prawdziwego zdarzenia, wykształcony, pracowity, mądry, potrafi docenić pracę innych, a przede wszystkim uśmiechnięty i z bardzo dużym poczuciem humoru...odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu. Brawo Panie Józku!!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx7 
  • kompel_gość

    07.12.2010, 20:20

    Brawo Józek

    Brawo Józek, gratuluję, wiedziałem, że w końcu doczekasz się tej fuchy, ale w pozytywnym znaczeniu. Szkoda tylko, że masz takiego wicka. A co do etatowego członka zarządu - Akermana, to chyba przesada, macie za dużo pieniędzy>? A za co on będzie odpowiadał? Ciepła posadka, za co?

    Odpowiedz
    IP: 213.238.xx5.xx8 
  • Tczewianin_gość

    07.12.2010, 20:24

    co się martwicie co zrobi teraz były starosta Witek. Niech każdy którego zatrudnił w ostatnim czasie bez naboru i zaraz dał niebagatelne podwyżki oddał mu po 10% swojej pensji to Witek nadal utrzyma swoją pensję starostwową

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx5 
  • _gość

    07.12.2010, 20:52

    Piotr Odya nic nie robi i wygrywa wybory, bo ma dobre nazwisko i w dodatku robią z niego przewodniczącego! Absurt, czy ludzie niewidzą, że to zwykly leń!!!

    Odpowiedz
    IP: 213.158.xx9.xx6 
  • _gość

    07.12.2010, 21:47

    On może i len, ale ty nieuku naucz się pisać: absurd nie absurt!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 

    Czesio_gość

    07.12.2010, 22:48

    :)

    Absurt, hahahahahaha

    Cytuj
    IP: 89.200.xx8.xx7 
  • Rogi

    07.12.2010, 20:53

    No i Witek został na lodzie. Było się nie pchać tam gdzie go nie chcą.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • ja_gość

    09.12.2010, 19:22

    Chyba Mirek O. został na lodzie...

    Bo dla Witka specjalnie utworzono (i dlatego zrezygnował z mandatu miejskiego rajcy) ZGKZM. A gdy został wybrany starosta na jego miejsce (ze stołka dyrektora szpitala) wskoczył Mirek.

    Cytuj
    IP: 77.114.xx9.xx2 
  • wyborca_gość

    07.12.2010, 20:54

    wiek emerytalny

    Co się dzieje tyle młodych zdolnych kompetentnych ludzi ,a tu się trafił z wyboru staruszek ,67 lat to czas codziennie odwiedzać kościółek trochę na działce poćwiczyć fizycznie czytać codzienną prasę lokalną ,a nie starostować w takim powiecie tczewskim. Kto ciekawe będzie woził z Gniewu do Tczewa dziadka do orzechów, chyba nie szofer kafka. Szkoda Witka to stanowisko mu pasowało, sięgał wysoko ,a nisko spadł tak go koleżki wypromowali ,że za tydzień do Urzędu Pracy zgłosi się po zasiłek dla bezrobotnych tak jak to zrobili jego poprzednicy. Nowy starosta starzec wiekiem napewno nie wiele zrobi dla powiatu. Ciekawe czy emeryturę zawiesi,czy będzie jako urzędni krowę doił z dwóch cycek. Smieszny wybór ,coś ten urząd starosty nie ma szczęścia w wyborze.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx2.xx1 
  • emeryt_gość

    15.12.2010, 16:24

    może brać emeryture i pracować.

    Tyle, że On to najwyżej nadaje sie na sotysa. Z tymi słowami jakie padają z jego ust... wstyd! Na niczym się nie zna i zapewne niejedną osobę skrzywdzi.

    Cytuj
    IP: 77.112.xx7.xx5 
  • juli_gość

    08.12.2010, 00:56

    burmistrz Gniewa? he... sadzac po tym w jakim stanie jest Gniew nie twierdze by był dobrym starostą... choć może się myle... czas pokarze...

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx2 
  • ddd_gość

    08.12.2010, 10:04

    a niby kogo ten czas ma POKARAĆ?

    ha ha

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx1 
  • m.s.w_gość

    08.12.2010, 12:06

    JAKIE GRATULACJE.Jestem zdruzgotany.

    Starostą jest mieszkaniec jakiejś pipidówki. Pierwsze 8 lat starosta z Pelplina, następne 4 z Tczewa (inwestycje w Tczewie ruszyły, choć mogło być o 100 % lepiej) i ponownie jakaś pipidówka. Co dalej Starosta z Koziej Dupki, Średnich Młynków czy Garców. Ludzie starosta nie reprezentuje większości powiatu (mieszkańcy stolicy), wiem ze wybierany jest on z innego klucza, ale na litość Boską to ze za kimś w tym powiecie stoi ok 800 głosów oznacza nie mniej nie więcej ze ponad 100000 na niego nie głosowało. Ten Pan myśli, że jest na polu. ¾ Mieszkańców powiatu nie żyje z rolnictwa a on nazywa ten powiat rolniczym. O przewodniczącym nic nie powiem, bo mi się pisać nie chce. Ta rada ma charakter rolniczy i zarządzają nią przedstawiciele wsi. I kto rozliczy Tczewskich radnych za 4 lata z braku tczewskiego starosty, przewodniczącego. Ja tak, reszta zapomni. Nie komentuje tego, co powiedzieli nowo wybrani w relacji filmowej, bo niedosłyszałem, a jak próbuję się wsłuchiwać to zasypiam. Gdybym napisał słowa, które przyszły mi do głowy po przeczytani tytułu to komentarza nikt by nie przepuścił. P.S. NIE JESTEM Z PO

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx1.xx4 
  • mac_gość

    09.12.2010, 01:38

    Ty napewno był byś najlepszym Starostą buraku:)

    Ty napewno był byś najlepszym Starostą buraku:)

    Cytuj
    IP: 195.117.xx9.xxx 
  • tczewiak _gość

    08.12.2010, 15:27

    do m.s.w

    zgadzam się w pełni już na starcie nowy srarosta dał dowód braku kompetencji to typowy starszy człowiek który nie ma wizji zarządzania powiatem .Będzie spotykał się w kołach gospodyń wiejskich ,remizach strażackich a przedsiębiorców będzie unikał bo tam trzeba będzie rozmawiać merytorycznie a nie opowiadać bajki przedwyborcze

    Odpowiedz
    IP: 95.41.xx2.xx5 
  • tczewianka_gość

    08.12.2010, 15:45

    powiatowe bagno

    koalicja 4 ugrupowań bezpartyjnych to jakiś żart Puczyński PSL wcześniej PZPR Odyja PSL Ackermann PSL i inni z PIS pod szyldem PNP ,RIO ,KKR ,z tego co widać ludzie PLATFORY OBYWATELSKIEJ nie wstydzą się swojego szyldu . Jeżeli byłabym doradcą pana PAWLUSKA powiedziałabym daj pan spokój następne wybory zweryfikują tych bezpartyjnych

    Odpowiedz
    IP: 95.41.xx2.xx5 
  • tczewianka_gość

    08.12.2010, 16:10

    wybory

    Kto to jest .Jakiś emeryt z PSL czy KKR bo już mi się w głowie kręci .Mam prośbę żeby mi ktoś wyjaśnił czy KKR i PSL to jest to samo

    Odpowiedz
    IP: 95.41.xx2.xx5 
  • tczewianka_gość

    08.12.2010, 16:20

    do weterana

    kochany Adasiu martw się osiebię bo za 4 lata nikt nie będzie pamiętał vice STAROSTY z Bożej łaski

    Odpowiedz
    IP: 95.41.xx2.xx5 
  • tczewianka_gość

    08.12.2010, 16:25

    do Adasia

    Genca to prawa kobieta z zasadami i prostym kręgosłupem w odróżnieniu od ciebie .Jeżeli chodzi o detronizację PAWLUSKA jego pozycja jest nie zagrożona twoja pozycja to pozycja szmaciarza ligi okręgowej

    Odpowiedz
    IP: 95.41.xx2.xx5 
  • ??_gość

    09.12.2010, 09:03

    przegrane buraki

    taaa porażka boli!!!!! Trzeba rozliczyć to całe "pawluskowe", "gencowe" (czy jak im tam) towarzystwo za nieudolność koalicyjną a nie wypisywać bzdury i mieć pretensje do całego świata za brak stołków. Zbobyć większość a być mniejszość?! Wstyd....

    Cytuj
    IP: 87.205.xx1.xx2 
  • OJCIEC_gość

    08.12.2010, 16:31

    PREZYDENT

    KULAS BARTEK na PREZYDENTA TCZEWA za cztery lata

    Odpowiedz
    IP: 95.41.xx2.xx5 
  • wyborca_gość

    08.12.2010, 18:33

    pytanie???.....

    Panie nowo wybrany starosto prosze podac do publicznej wiadomości ,kiedy oddał Pan legitymacje PZPR . Bo w tych czasach jak Pan był sekretarzem gminy ,każdy musiał miec przynależność PZPR. Po drugie w tym wieku nie jest się pazernym na stanowisko i wynagrodzenie z tytułu stanowiska w tym wieku żyje się z emerytury . Taką wiedze samorządową jak Pan ma wiele młodych samorządowców i Ci powinni zajmować stanowiska i na tych głosowaliśmy.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx3.xx6 
  • mar_gość

    09.12.2010, 01:42

    Ty ...

    Pewnie Ty mądralo też posiadasz taką wiedzę samorządową. Chwała Bpgu, że nie zostałeś Starostą i mam nadzieję, że nigdy! nim nie zostaniesz

    Cytuj
    IP: 195.117.xx9.xxx 
  • wacek_gość

    08.12.2010, 19:13

    datek

    dałem 100 zł na mszę św. w intencji postawienia PO w głębokiej opozycji w Powiecie , drugie 100 zł dałem w intencji postawienia PO w jeszcze głębszej opozycji w Mieście. Wierzę ,że Dobry Pan wysłucha....... i nie żałuję tych pieniędzy.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx6 
  • tczewiak_gość

    09.12.2010, 13:14

    do wacek

    To że iesteś WACEK to wynika z tych bzdur które wyPiSujesz

    Odpowiedz
    IP: 95.41.xx9.xx8 
  • POzytywny_gość

    09.12.2010, 21:51

    :)

    Lepiej by było gdybyś te 2 stówy dał panience w Salonie Towarzyskim w Subkowach bo ci to ciśnienie ostro wali w łeb. A i ręce by Ci odpoczęły...

    Odpowiedz
    IP: 79.184.xx6.xx6 
  • m.s.w_gość

    12.12.2010, 19:45

    po ma kadry masakryczne

    to prawda panie Ociepka i Genca pamiętam z czasów tworzenia się ODR, kto nie zna skrótu niech szuka w gogle. Te panie nigdy nic nie miały do powiedzenia, zawsze były zakręcone i niewiadome tego co się koło nich dzieje. Były bezbronne i jak niemowlaki, był radny Kulpa, z takimi kadrami to może dobrze że nie rządzą. Reszta radnych z wyjątkami to też żadna elita intelektualna, ale wyborcom to wystarcza kreślą bezmyślnie pierwszych z list nie zastanawiając się czy osoba ma warunki intelektualne do rządzenia.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx7 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.