Czy nie dorośliśmy jeszcze do projektu, jakim jest MEVO2? Od czasu, kiedy całość została udostępniona na bezpłatne teksty, internet zalewa fala zdjęć użytkowników niszczących drogi sprzęt, który jest naszą wspólną własnością. Reagujmy!
Trwają testy roweru metropolitalnego. Niestety, nie wszyscy "testują" rowery jak trzeba:
Z uwagi na liczne przypadki rażącego łamania zapisów regulaminu przez użytkowników operator, podjął decyzję o wprowadzeniu opłat dodatkowych (obok obowiązującej już od 13 września opłaty w wysokości 10 zł za pozostawienie roweru poza stacją postoju), które będą pobierane od użytkowników systemu - informuje operator!
O jakich karach mowa?
Trwają testy roweru metropolitalnego. Niestety, nie wszyscy "testują" rowery jak trzeba:
- Ponownie apelujemy o używanie rowerów zgodnie z ich przeznaczeniem. Otrzymujemy wiele wiadomości o niepoprawnym korzystaniu z nich przez osoby w różnym wieku. Mevo to nasz wspólny projekt. Dziękujemy za wszystkie przesłane zgłoszenia dotyczące nieprzestrzegania regulaminu - informuje operator.
Z uwagi na liczne przypadki rażącego łamania zapisów regulaminu przez użytkowników operator, podjął decyzję o wprowadzeniu opłat dodatkowych (obok obowiązującej już od 13 września opłaty w wysokości 10 zł za pozostawienie roweru poza stacją postoju), które będą pobierane od użytkowników systemu - informuje operator!
O jakich karach mowa?
- jazda na koszu lub inna próba zniszczenia roweru - 500 zł
- pozostawienie roweru w strefie zabronionej, czyli we wszystkich miejscach niedostępnych dla serwisu - 450 złjazda na rowerze przez więcej niż jedną osobę - 100 złkorzystanie z własnych zamków rowerowych - 200 złdojazd rowerem na plażę - 80 złprzewóz rowerów środkami transportu - 50 złkradzież lub zniszczenie roweru:uszkodzenie roweru uniemożliwiające naprawę - 12000 złkradzież roweru - 12000 złkradzież baterii - 3000 złuszkodzenie koszyka - 2000 złusuwanie naklejek - 500 złzłamane/uszkodzone siodło - 1000 złkażdy inny potwierdzony przypadek - 1000 zł
Wszystkie pozostałe ustalenia dotyczące drugiego etapu testów roweru metropolitalnego Mevo na ten moment pozostają bez zmian.
Operator dziękuje także za zgłaszanie wszystkich błędów i niedogodności związanych z pracą systemu. Przekazuje je na bieżąco do hiszpańskiego operatora, firmy City Bike Global, która pracuje nad ich wyeliminowaniem.
Komentarze (20) dodaj komentarz
..._gość
03.10.2023, 14:15
...
...reasumując, zaliczę wywrotkę rowerem podczas której, uszkodzę koszyk, siodło i powstaną inne uszkodzenia, zostanę ukarany na kwotę 4 tys PLN, tak więc prosty rachunek, taniej wychodzi mieć swój rower a na mevo mieć wys.rane...
Odpowiedzasc_gość
03.10.2023, 15:45
to kup se biedaku i przestań fantazjować.
Cytujtak_gość
03.10.2023, 15:48
tak
i bardzo dobrze, jedź swoim rowerkiem za te wys.rane 4 tysiące i założę się, że na pewno będziesz jeździł ostrożnie na tyle aby wywrotki nie zaliczyć ...
Cytujf_gość
03.10.2023, 15:59
Ubezpiecz się od OC.
Cytuj..._gość
03.10.2023, 17:07
...
....uuuuu pampersiaki i wąskomajtkowscy się oburzyli, lamusy :)...
CytujRoman_gość_gość
03.10.2023, 14:56
Przecież to było do przewidzenia, że jeździć tym będzie tylko tępota ze szkół. Zobaczyć dorosłego, normalnego człowieka na tym rowerze graniczy z cudem. Same barany jeżdżące po 2-3 osoby na jednym rowerze. Dziki kraj.
OdpowiedzAdela_gość
03.10.2023, 15:27
nie tyle dziki kraj...
...ile zacofany i patriarchalny, a poza tym hip-hop ma swoje prawa... Np. chuligaństwo i nałogi. Państwo wspiera hip-hop, a hip-hop wspiera różne patologie -to proste...
CytujKubuś _gość
03.10.2023, 15:03
Na co komu te mevo w Tczewie, wiele ludzi ma swoje rowery. Najgorsze jest to że użytkują to dzieci 12-15 lat nie znające się nawet na przepisach. Ostatnio geniusz zjeżdżał na bulwarze po schodach. Jak na Tczew to hulajnogi, rowery mevo to za dużo.
OdpowiedzHmmm_gość
03.10.2023, 15:35
Tyle się teraz słyszy, że każdego człowieka można namierzyć i zidentyfikować. Nie widzę zatem problemu. Karać!
Odpowiedzqq_gość
03.10.2023, 18:58
i napie..ralać!
Cytujbnmi_gość
03.10.2023, 16:20
Chyba tylko konsekwentnie egzekwowane kary mogą coś pomóc. Tak czy inaczej coś nie tak z naszym społeczeństwem.
OdpowiedzZygfryt_gość
03.10.2023, 19:52
Po co w aplikacji numery torow na dworcach kolejowych? Po co w aplikacji numery peronow na dworcu autobusowym w Tczewie? Dlaczego w aplikacji na Androida nie widac stopnia naladowania baterii? Dlaczego w aplikacji rowery pojawiaja sie i znikaja bez powodu? Dlaczego aplikacja pozwala na uzytkowanie roweru przez wiele godzin w bezruchu?
OdpowiedzZygfryt_gość
03.10.2023, 19:54
Dlaczego na stronie w profilu jest instrukcja sposobu rejestracji i uzycia karty RFID, jesli jej uzycie wiaze sie z zablokowaniem konta?
Cytujyeti_gość_gość
04.10.2023, 07:11
żeby głupi miał zagadkę
Cytujfgrg_gość
03.10.2023, 21:11
Marnotrawienie kasy i tyle
Odpowiedzmr.G_gość
03.10.2023, 23:37
Mevo
Skoro już wszyscy się wypowiedzieli, może by ktoś podał adres e-mail gdzie bezpośrednio przekazywać zdjęcia z geolokalizacją i czasem łamania regulaminu rowerów
OdpowiedzArni_gość_gość
04.10.2023, 07:12
noresponse@mevo.com
CytujArt_gość
04.10.2023, 08:27
Błędy
Podstawowym błędem było dopuszczenie do testów osób poniżej 18-go roku życia. Osoby wracające z pracy w godzinach 15-16 nie mają szansy na znalezienie dostępnego roweru, za to mogą popatrzeć jak kilkuosobowe grupki małolatów doskonale bawią się na darmowych rowerkach. Drugim problemem jest obsługa - wczoraj ( wtorek 03.10.2023 ) na stacji przy kaplicy ewangelickiej ( 30-go Stycznia ) stało 11 rowerów elektrycznych - dostępnych w aplikacji był 0 ( zero ), fizycznie też - wszystkie były rozładowane. Ten problem dotyczy całego miasta - rowery są fizycznie, ale ze względu na słabe aku, nie można z nich korzystać.
OdpowiedzLech_gość
04.10.2023, 09:27
Mevo ,jak na razie korzystają gnojki po kilkanaście lat nawet kart rowerowych nie mają ,widząc jak jeżdzą jakby nigdy rowerów nie widzieli dosłownie gangi gnojków na rowerach nie znających się na przepisach o ruchu drogowym, mevo zablokujcie darmowe testy .
OdpowiedzNick_gość
04.10.2023, 09:59
Aby się zarejestrować do aplikacji mevo trzeba podać w miarę wiarygodne dane ponieważ związane są one z aplikacją bankową bądź kartą kredytową. Nie rozumiem dlaczego operator nie radzi sobie z obciążaniem osób które dokonały wandalizmu tudzież są widoczne na zdjęciu jak przewożą osobę w koszyczku a na ramię jest duży numer seryjny łatwo zidentyfikować. Porzucony rower w błocie albo wrzucony do rzeki... dlaczego nie obciążyć 15 000 zł? W czym problem żeby drastycznie karać debili?
Odpowiedz