Także w Tczewie zbiórka dla TV Trwam - koncesji jednak nie będzie

Zbiórkę podpisów prowadzono także w tczewskich parafiach (fot. tcz.pl)
Także w Tczewie zbiórka dla TV Trwam - koncesji jednak nie będzie
W parafiach na terenie całego kraju w ostatni weekend trwały akcje zbierania podpisów przeciwko pominięciu TV Trwam przy przydzielaniu koncesji na multipleks telewizji cyfrowej. Zbiórka odbyła się w ostatnią niedzielę (15.01) także w Tczewie m. in. na terenie tczewskiej parafii pw. NMP Matki Kościoła. Tymczasem wczoraj (17.01) KRRiT poinformowała, że podtrzymuje swoją wcześniejszą decyzję.

Po niedzielnych mszach w suchostrzyckiej świątyni wierni mogli składać podpisy pod petycją przeciwko nieuwzględnieniu TV Trwam w przyznawaniu koncesji na miejsce na multipleksie telewizji cyfrowej. Od połowy przyszłego roku kanały będzie można odbierać tylko drogą cyfrową, ale Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała, że TV Trwam nie otrzyma koncesji i zabraknie dla niej miejsca na multipleksie. 16. stycznia Rada Stała Konferencji Episkopatu Polski wydała swoje stanowisko w tej sprawie, w którym "stanowczo apeluje o zmianę stanowiska KRRiT w trwającym procesie koncesyjnym i przyznanie telewizji Trwam miejsca na cyfrowym multipleksie. Wykluczenie stacji o charakterze religijnym w procesie koncesyjnym narusza zasadę pluralizmu oraz równości wobec prawa, tym bardziej, że większość mieszkańców naszego kraju to katolicy, którzy powinni mieć zapewniony swobodny dostęp do programów TV Trwam w systemie naziemnej telewizji cyfrowej. Oczekują tego liczni odbiorcy w tym wielu chorych i samotnych. Ufamy, że TV Trwam, nadająca od ponad 8 lat i wykazująca stabilność finansową zostanie włączona do systemu telewizji cyfrowej w Polsce". Wyjaśnienia całej sytuacji domagali się również politycy PiS i Solidarnej Polski, a także Helsińska Fundacja Praw Człowieka.

Wczoraj przewodniczący KRRiT Jan Dworak poinformował, że w sprawie nieprzyznania koncesji dla fundacji ojca Rydzyka Lux Veritatis nic się nie zmieni. Decyzja organu zakończyła postępowanie odwoławcze w tym konkursie. Szansą na wolne miejsce na multipleksie będzie jedynie zwolnienie któregoś z miejsc zajmowanych przez TV Polską. Dodajmy, że z doniesień "Gazety Wyborczej" wynika, że do KRRiT trafiły listy od symaptyków stacji w tej sprawie - "Jeśli KRRiT nie wpuści TV Trwam na multipleks telewizji cyfrowej, to poświęcę się i wystrzelam was. Za kogo się uważacie sługusy szatana i obcych interesów" - według gazeta.pl takie pogróżki miały znaleźć się w jednym z nich. Sprawą gróźb ma zająć się prokuratura.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (95)
dodaj komentarz

  • +22

    _gość

    18.01.2012, 00:16

    tv trwam to zło

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx1 
  • -41

    hehehe

    18.01.2012, 08:42

    ...

    widać koszerno-ajtiajowsko-PełOwsko-tefałenowska propaganda zrobiła swoje (wodę z mózgów) - niczym za Stalina w mateczce rasiji: http://pl.wikipedia.org/wiki/Represje_ZSRR_wobec_Polak%C3%B3w_i_obywateli_polskich_1939-19 46 i jak mi ktoś powie, że platforma jest jedyna słuszną opcją to gratuluję - a ci co polegli na wojnie za naszą niepodległość to w grobach się przewracają - czy aby o taką wolność walczyli ??

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +4

    Ziutek Ciągutek_gość

    18.01.2012, 09:39

    wymiękam...gość napisał ze trwam to zło co jest zgodne z prawdą!! a Ty wyskakujesz z jakims tvn i po...chłopie masz jakis kompleks czy poprostu jestes głupi? patrzac na avatara to mysle ze jest w tym sporo racji - Bubbles tez był strasznym idiotą!! gdzie w poscie powyzej przeczytałes cos o gloryfikacji platformy - no proszę Cie powiedz bo ja jakos tego nie widze...jestes kolejnym tępym cepem który przeczyta cos na temat swojego ukochanego rydza i odrazu atakuje wyzywajac od sługusów platformy, to taka typowa reakcja ala Yarosław...pobierasz u niego lekcje czy co?

    Cytuj
    IP: 83.7.xx8.xx4 
    -21

    hehehe

    18.01.2012, 10:18

    ...

    Ziutku - otóż koment jest do całości poniżej - na górę dałem go w celu lepszej widoczności :) nie lubuję się w pisie - żeby nie było , ale to co peło zrobiło z głowy ludziom takim jak Ty widać jak na talerzu ...

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +14

    Jah_gość

    18.01.2012, 10:48

    Od ponad 20 lat mamy demokrację.

    Polacy walczyli o wolność, demokrację, wolność słowa oraz wolność mediów. Nie rozumiem nagonki na tv trwam. Kto nie chce niech nie ogląda. W kablówce, z satelity, na multipleksach mamy setki kanałów - wybór jest. Kolejna sprawa to to, że trwam nie zniknie w ogóle tylko nie będzie jej na tzw Multipleksach. Powód? Czysto biznesowy. Jednym z warunków pojawienia się na multipleksie jest obowiązek pokrycia kosztów utrzymania systemu i infrastruktury przez wszystkie stacje (w momencie kiedy multipleks nie będzie przynosił wystarczających zysków). Tv Trwam nie spełniło tego warunku z resztą tak jak parę innych stacji. Cały czas będzie można oglądać Trwam droga satelitarną. Nie wiem o co cały raban.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx4.xx4 
    -3

    ._gość

    18.01.2012, 11:20

    TO PRALNIA KASIORKI I MÓZGÓW

    Na sam początek przepierają mózg żeby się nie rzucał jak będzie wypierana kapucha i na koniec pozdrowienie BÓG zapłać żebyś się lepiej poczół wewnętrznie.AMEN

    Cytuj
    IP: 77.115.xx3.xx5 
    -6

    srututu_gość

    18.01.2012, 11:36

    DO HEHE

    TY HEHE twoje zdjecie mowi samo za siebie- twarz nie skazona mysla, oczka teskniace za rozumem.

    Cytuj
    IP: 46.76.xxx.xx2 
    +26

    mieczyslaw

    18.01.2012, 13:59

    Pomieszane z poplątanym

    Z większości komentarzy przebija się zacofanie, brak tolerancji, agresja, ksenofobia i wszelkie ograniczenia myślowe. Ludzie! - jak ktoś ma ochotę na oglądanie TV Trwam, to Wam nic do tego. To jego prywatna sprawa, co robi w domowym zaciszu, co ogląda, z kim chodzi do łóżka i jak często. Co Wam szkodzi jakaś telewizja, skoro Was nie interesuje? Ci, którzy nie są nią w żaden sposób zainteresowani i deklarują, że jej nie oglądają, najgłośniej krzyczą, że jej nie chcą - żyjcie i dajcie żyć innym.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -11

    Mieczyslaw_gość

    18.01.2012, 14:41

    Obrońca

    "zacofanie, brak tolerancji, agresja, ksenofobia i wszelkie ograniczenia myślowe" to dobry opis TV Trwam i Radia Maryja....

    Cytuj
    IP: 158.116.xx4.xxx 
    -1

    młodszy ignorant_gość

    18.01.2012, 20:06

    Obrońca - mieczysław - też ze szkoły TVN ?

    Miłościwie panująca władza dba o igrzyska dla swej gawiedzi . Dobra szkoła Nerona nie zapomina o chlebie a na deser niezbędni są chrześcijanie. Euroesteci brzydzą się krwawą masakrą ale opluwanie eptetami to dopiero radocha. A więc "odpieprzcie się od generała" naszych fąfli : Zbycha - Mira - Rycha . Tropić możecie "mohery" - kto się wykaże to europejczyk pełną gębą.

    Cytuj
    IP: 46.134.xx6.xx1 
  • -5

    E tam_gość

    18.01.2012, 00:41

    Wiele można zarzucać TV Trwam - jakoś modlitwa do telewizora wydaje się nienaturalna. Natomiast SZCZENA WAM OPADNIE jak zobaczycie program z tej TV na YouTube. Ekspert lotnictwa, koordynator lotnisk wojskowych, menadżer Cargo portu lotniczego Heathrow w Londynie, dr. Tadeusz Augustynowicz.w kilku słowach przypomina osiągnięcia i kwalifikacje Protasiuka. Podczas gdy w TVNach szmacili pamięć pilotów i generała, to w tym programie bez politykowania wspaniale przytoczono sylwetki ludzi. Po wczorajszym dniu gdzie zadano kłam tezom o generale i błędach pilotów widać, że TV Trwam okazała się wiarygodniejsza o TVNu. DLA MNIE TEN PROGRAM BYŁ SZOKIEM, po prostu nie spodziewałem się, że można tam zobaczyć takie programy. --------------OTO LINK: http://www.youtube.com/watch?v=HtvwXzNfoAI TV Trwam do której mam wielkie uprzedzenia, choć nie wiem sam dlaczego bo ..no nie wiem.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xxx 
  • -2

    _gość

    18.01.2012, 08:54

    OSTATNI RAZ ODDAŁEM GŁOS NA PO , TAK ZMANIPULOWANYCH LUDZI PRZE TVN I INNE TO JESZCZE NIE BYŁO . Z PUBLICZNEJ TEZ JUZ ZROBILI SWOJA MARIONETKĘ , A PODOBNO PUBLICZNA MA MISJĘ.

    Cytuj
    IP: 80.52.xx3.xx8 
    -5

    Gość_gość

    18.01.2012, 10:43

    Z tego co wiem to TV Trwam nie zmanipulowała nikogo do tego stopnia jak TVN. Zwolennik rudego nieroba (członek PO) zabił człowieka w Łodzi - oto co robi z mózgami TVN. Wmówili Wam, że moherowe babcie są wrogiem nr 1 dla kraju - zastanówcie się trochę

    Cytuj
    IP: 87.205.xx4.xxx 
  • +22

    jahoo!_gość

    18.01.2012, 00:50

    Wreszcie koniec TV TRWAM(TadeuszRydzykWam)!!!

    W końcu ten szatan zejdzie z anten telewizyjnych! To ma być telewizja katolicka? Przecież ona tylko nienawiść szerzy, proszę cytat : "Jeśli KRRiT nie wpuści TV Trwam na multipleks telewizji cyfrowej, to poświęcę się i wystrzelam was. Za kogo się uważacie sługusy szatana i obcych interesów". Przecież Rydzyk to sekciarz (celowo pisze Rydzyk, bo ojcem to on dla nie był, nie jest i nie będzie), trzepanie kapuchy i mącenie ludziom, biednym emerytom tylko to mu siedzi w głowie!

    Odpowiedz
    IP: 81.103.xx0.xx8 
  • -15

    hehehe

    18.01.2012, 09:11

    ...

    podgrzeję trochę : http://www.polityka.pl/kraj/1506996,1,skok-pomoze-o-rydzykowi-w-geotermii.read - bo nie wszyscy wiedzieli, jeśli chodzi o koncesje natomiast - to ciekaw jestem ilu z Was - przeciwników wejścia Trwam na multipleks - płaci abonament rtv ?? cffaniaczki :)))

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -3

    jahoo!_gość

    18.01.2012, 12:23

    hmm...

    Podgrzać to sobie możesz ale kotlety!

    Cytuj
    IP: 81.103.xx0.xx8 
  • +8

    lol_gość

    18.01.2012, 00:50

    lol

    rydzyk wam mętli w głowie.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xxx 
  • +9

    _gość

    18.01.2012, 09:58

    Rydzyk a nie TVN?

    Słuchaj,no każdy ma prawo do własnych opinii i wypowiedzi.Mamy przecież demokrację i pluralizm wypowiedzi.Ty uważasz że oni gadają bzdury a ja że "żydowska" i TVN.A kto ma rację...mi nikt mózgu nie wypiera...

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • +3

    _gość

    18.01.2012, 00:57

    SUPER BRAWO DLA RZADU

    Odpowiedz
    IP: 209.195.xx2.xx1 
  • +12

    _gość

    18.01.2012, 09:58

    taaa

    Lepiej się tym zajmować niż bezrobociem...

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • +9

    Radosław Kubat_gość

    18.01.2012, 01:41

    Jak nikt nie wydaje koncesji knajpie na sprzedaż alkoholu nic nie można z tym zrobić. Rydzyka czas usunąć z TV. Można sobie powiedzieć, że alkohol szkodzi i powinno się ograniczać koncesje, ale TV Trwam szkodzi jeszcze gorzej !!! Sami zauważcie jak zachowuje się jakaś część ludzi po alkoholu ( bójki, rozboje, chamskie wyzwiska ) czy różnią się od tych, którzy oglądają TRWAM ? Odpowiedź jest prosta ... NICZYM. Tyle o ile można zrozumieć agresywne zachowanie młodzieży tłumacząc wiekiem, alkoholem itd. To wg mnie przykre jest jak starsi ludzie wyzywają ludzi o innych poglądach politycznych od Masonów, Żydów, Sługusów Szatana, Tuskomatołów, POpaprańców. Nie raz zostałem wyzwany przez ludzi 50+. Pytam się za co ? czy nie mogę myśleć inaczej ? czy nie mam prawa do samodzielnego myślenia ( mojego myślenia ) Nie mogę mieć innych poglądów bo jestem debilem ? Czy to, że należą do pseudomafii Ojca Rydzyka znaczy, że są bezkarni ? Zostawcie TV TRWAM jak dzisiejszym kibolom znudzi się napierd*****e za Kluby - będą się napierd***ć za "BOGA" Jak nie daleko kibolowi, do tych starych naiwnych ludzi. ( nie piszę o kibicach - sam jestem kibicem ) Nie odpowiadajcie na ten post, a co robi Tusk, jak On się zachowuje względem kogoś, nie piszcie jak się zachowują inni z wielkiej polityki. Jesteśmy tutaj i tutaj się szanujmy. Ja niczym sobie nie zasłużyłem żeby być wyzywanym. Mam inne poglądy, nie wierze w Boga ( więc też nie w Szatana ) ale najważniejszy jest szacunek wzajemny ludzi o rożnych poglądach. Tam u góry niech się kłócą, a my po prostu rozmawiajmy. Pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xx1 
  • -4

    echh_gość

    18.01.2012, 08:18

    Ładnie powiedziane

    Nie sądziłem ze sa jeszcze ludzie trzezwo myslacy. bawo, pozdrawiam

    Cytuj
    IP: 46.76.xxx.xx2 
    +4

    NORMALNY_gość

    18.01.2012, 15:34

    Radku przyszły radny!

    Radosław jeżeli twierdzisz, że TV Trwam źle wpływa na starszych ludzi to przepraszam za wyrażenie, ale chyba coś u Ciebie nie po kolei w głowie, jak sam mówisz każdy człowiek ma prawo do własnego myślenia, każdy jest inny. Nasuwa się więc pytanie czemu jesteś przeciwny tej telewizji? Bo jej odbiorcy są źle nastawieni do Tuska?? Co z tego, że tak jest?? Mają własne zdania, a przecież nie każdy widz TV Trwam jest takich poglądów. Jesteś najwyraźniej człowiekiem, który żyje stereotypami Starszy człowiek to już anty PO czy TUSK. Wracając do wzajemnego szacunku można uderzyć z drugiej strony: na linni PO-PiS jestem neutralny, ale dlaczego piszesz o tym dialogu skoro na Kaczora wkoło jest nagonka mediów TVNowskich? Ma być zgoda to niech będzie, ale dla Wszystkich, a nie dla tych którzy uważają się za wielkich liberałów, a mimo wszystko nie akceptują wytworu TV Trwam, jest taka telewizja dla starszych ludzi więc zaakceptujmy ją, zabiera jedno miejsce, a tyle krzyku o nią. Każdy z nas napewno chce mieć '' Swoje '' programy na multipleksie więc skoro równość ma obowiązywać niech będzie ona powszechna! Pozdro dla normalnych!!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx3 
    -1

    Radosław Kubat_gość

    19.01.2012, 06:05

    Może mam nie po kolei w głowie, jeżeli tak uważasz ok - Twoje zdanie. Pisałem powyżej nie mieszajmy w to Tuska czy wielkiej polityki. Problem TV TRWAM jest jeden dla Was wierzących ( dla mnie nie ) dzieli Was na Katolików i na sektę Rydzyka ( którzy zachowują się agresywnie względem inaczej myślących ludzi - czego doświadczyłem nie raz ) Przecież ja nie piszę, że wszyscy starsi ludzie i nie piszę, że PiS czy coś. czytaj ze zrozumieniem. TVN TVP, czy Polsat, myślę, że oglądają wyborcy wszystkich Partii w Polsce od JKM do PO czy PiS. Ja nie uważam, że wyborcy PiSu to debile czy coś. Myślą inaczej i mają do tego prawo. Szanuje ich. Oni szanują mnie. Oglądają TVN i inne wg Was zmanipulowane TV. Czy jest coś złego w tym, że różnimy się poglądami. Czy jest coś złego, że ja popieram Tuska, inny kolega JKM, a trzeci J.K ? Wg mnie nie. Niestety uważam, że niektórzy ludzie, którzy są na swój sposób ograniczeni. Żyją zemsta na Tusku, PO, czy na wyzywaniu swoich " przeciwników " a ja się pytam jakich przeciwników ? Ludzi, o różnych poglądach ? Ja nie jestem ich przeciwnikiem. Po prostu myślę inaczej. Nie mam nic do wyborców PiS-u, wierzących itd. Lecz nigdy nie będę popierał chorej agresji i kultu jednostki. Jeżeli coś szkodzi trzeba to ograniczać. PiS nie szkodzi - TRWAM czy RM szkodzi. Przynajmniej większości. Wiadomo wolność słowa, czy wszystko jest dla ludzi, ale czy na pewno ? To już uzależnienie. Oni za Rydzyka zabiją. Przynajmniej ich większość. Oczywiście w imię Boga powieszą Masonów, Żydów, Tuska, Ciebie, czy mnie jeżeli będziemy myśleli inaczej. Jeżeli coś szkodzi, a jedna osoba ma aż tak duży wpływ na ludzi ( agresja - tylko o to chodzi ) Powinno się ich ograniczać. Jeżeli z drugiej strony mamy taką wielką wolność słowa i wyznania. Pozwólmy mieć TV i radia wszystkim Sektom - nie tylko Rydzykowi. Bo sekta jest sektą, a inaczej ich nazywać nie można. Pozdrawiam

    Cytuj
    IP: 84.38.xx0.xx1 

    C>K>M

    19.01.2012, 07:16

    A kto Ci dał prawo do decydowania, co jest sektą a co nie? Rozumiem, że robisz to w ramach tego wzajemnego "szanowania się", o którym tyle piszesz?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -1

    Radosław Kubat_gość

    19.01.2012, 08:52

    Mi nikt tego prawa nie dał, ale jak piszę Wikipedia Sekta to "grupa społeczna stanowiąca odłam wśród wyznawców jakiejś religii" Czy uważasz, że nie jest to odłam ? Ja uważam, że jest skoro z Nam wielu wierzących, którzy krytykują praktyki Rydzyka wręcz głośno ich krytykuje. Kościół w Polsce jest podzielony, nie uważasz ? jeżeli biorąc pod uwagę, że jesteśmy krajem Katolickim, to Rydzykanie to sekta. Swoją drogą tak by się pewnie nazywali gdyby ich Watykan wyklął. Tylko teraz kościół ma inną politykę i już nie "obraża" się tak łatwo jak kiedyś. Historia zna mnóstwo przypadków - kultu jednostki, lub konkretnych poglądów np Luteranie, Marksiści. Takie mam poglądy. Jeżeli kogoś obrażają przykro mi, ale jeżeli coś piszę - to na pewni jest to przemyślane i oparte argumentami. Jeżeli nie trafiają do Ciebie trudno. Pozdrawiam

    Cytuj
    IP: 84.38.xx0.xx1 

    C>K>M

    19.01.2012, 15:17

    Argumentacji nie podałeś żadnej, a porównanie słuchania RM do spożywania alkoholu to faktycznie, dałeś czadu. Przeszeregowujesz sobie kogoś, kto Ci nie pasuje, do danej definicji, a następnie na podstawie tego postulujesz nakładanie mu jakichś ograniczeń.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    Radosław Kubat_gość

    20.01.2012, 17:23

    Dobra nie trafia do Ciebie ok może do innych trafia ... Piszę kolejny raz nie wszyscy, ale większość i doświadczyłem agresji z ich strony nie raz. Jeżeli nie rozumiesz trudno. Doświadczyłbyś tego wiedziałbyś co piszę. Niektórzy słuchający tego radia mają sprane mózgi, a przecież nie od dziś wiadomo, że starszymi ludźmi łatwo jest manipulować. Oczywiście nie wszystkimi !!! Człowieku 2 konkretne przykłady agresji i kończę temat !!! 1 - przed wyborami do Ramy Miasta - rozdawałem tylko swoje ulotki. Zostałem zaatakowany w ciągu 2 dni przez 5 - 6 osób. Byli agresywni, trzeba było ich unikać na prawdę ! Wyzwiska z ich strony i poziom agresji można porównać tak jak napisałem na samym początku tematu do pijanej młodzieży. Żeby w miejscu publicznym człowiek bał się 60 latków - masakra ! Przecież jak tu się bronić - potem będzie w mediach, że kandydaci PO agresywni względem potencjalnych wyborców. Więc po prostu unikaliśmy ich, a Oni dalej atakowali. 2 przykład Konwencja PO w Ergo Arenie - przed wejściem do Ergo. Jakieś 100 może więcej nie wiem osób wyzywających Nas - Żydzi Masoni - niektórych wyzwisk nie chce mi się nawet cytować. Ja ogląda się na YouTube myśli się no tak manipulacja ze strony TVN Polsatu itd, ale ja się pytam, czy ktoś podłożył tych ludzi, im głosy nie wiem ? Jak się zachowują ? Masz filmik ( tak jak na tym filmiku czegoś podobnego doświadczyłem ) Nie widzisz podobieństwa do pijanych agresywnych małolatów ? To nie są wyjątki !!! Niedługi nie opanujecie tej sekty - http://www.youtube.com/watch?v=nWsTlloL5bo

    Cytuj
    IP: 84.38.xx0.xx1 

    C>K>M

    20.01.2012, 19:50

    I to Twoim zdaniem jest argument w dyskusji o kwestiach na poziomie krajowym? Bo mnie zwyzywali? A mnie napadli we Władysławowie i co w związku z tym? Niezła sekta z tych Władysławowian. Agresja ludzi starszych w stosunku do młodych, innych to nie jest kwestia słuchania radia, tylko o wiele szerszy i złożony problem społeczny. To jest milionowa społeczność a Ty to oceniasz przez własne doświadczenia. To tak jakbyś powiedział, że nie ma bezrobocia, bo wszyscy, których znasz pracują. Jedno Ci trzeba przyznać, do polityki, to Ty się nadajesz, ale nie traktuj tego jako komplement.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +5

    józek_gość

    18.01.2012, 07:21

    do kabata

    Chyba jednak nieco przesadziłeś. Z twojego postu wynika, że nigdy nie oglądałeś Trwamu. To pewne. Ale porównanie normalnych ludzi do alkoholików, jakieś dziwne słówka? Nieeee. Nie godzi. Trwam i tak będzie obecna w Polsce czy KRRiT będzie chciała czy nie. Koncesja naziemna potrzebna jest jak dziura w moście. Ci maja Trwam przez dekoder czy kablówki i tak będą ją mieli. Właściwie to dla widzów problemu nie ma.

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xxx 
  • +5

    tczewianin_gość

    18.01.2012, 07:26

    bez przesady

    ludzie się źle wypowiadają o tej TV a zapewne swój osąd biorą z TVN... bo nic bardziej wymagającego nie są w stanie przyswoić. Żałosne jest to, że wymówka KRRiT była takż załośnie uargumentowana, że mnie osłabiło. Ja się nie ma co powiedzieć konkretnego to się gada głupoty byle pod publikę, Nich ktoś da przykład co takiego ostatnio było NieOK w tej TV - ale konkrety a nie opinie katoholików i konkurencji z TVNu. Zamiast programu z róznorodną tematyką będziemy mieli za darmo w platformie cyfrowej : disco-poloTV - ta telewizja nie ogłupia :-). Idziemy na dno z kulturą i różnorodnością tematyczną.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx4 
  • -5

    ff_gość

    18.01.2012, 08:25

    hahahah

    trfam konkurencja dla tvnu? Nie rozsmieszaj mnie bo mam zajady. Swoja droga ostatnio na antenie radia ma ryja uslyszalem wypowiedz jednej baby ktora mowila ze jak slyszy polski hymn to pluje bo masoni go napisali. Prowadzacy na to: "no tak rozumiem". I TO MA BYC RELIGIJNA KATOLICKA STACJA???!!! Zamknac to radyjko i telewizyjke siejace nienawisc i dzielące Polaków na "patriotów" czyli tych ktorzy ten szajs ogladaja i sluchaja i reszte zdrajcow, zydow masonow. Pozdrowienia dla normalnych.

    Cytuj
    IP: 46.76.xxx.xx2 
    +2

    C>K>M

    18.01.2012, 09:51

    Jakby słuchał Niesioła:)

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • -2

    Tczewianin_gość

    18.01.2012, 07:47

    Zamknąć

    zalać betonem, wyburzyć, cokolwiek byle ten koleś nigdy więcej nie robił z Polski pośmiewiska. Wody termalne, telewizja, proponuję Rydzykowi rakietę w kosmos w jedną stronę z załadunkiem PISu .

    Odpowiedz
    IP: 62.233.xx4.xx2 
  • -3

    koko_gość

    18.01.2012, 08:31

    Ryżyk w akcji

    To dopiero teraz zobaczycie co ten szatan będzie wyrabiał!Dziwi mnie tylko to,że Kościół popiera jego dzialania i chyba tym sobie szkodzi,bo ludzie z niego odchodzą!

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx2.xx5 
  • -2

    KB_gość

    18.01.2012, 08:39

    Krótko

    Powiem krótko: SŁUSZNA DECYZJA.

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx0.xx7 
  • -3

    frantzz22_gość

    18.01.2012, 08:42

    TV Trwam to nic dobrego

    Precz z tym szarlatanem Rydzykiem.Skoro kościół popiera ojca dyrektora to ja z takiego koscioła wystepuje.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx8 
  • +6

    123_gość

    18.01.2012, 08:51

    Jetem młodym człowiekiem i w życiu nie przyszło by mi do głowy oglądac ten program , ale odrazu powstaje pytanie co z tą wolnością " przeciez mochery to też Polacy " i jak chca to czemu im to zabierac?(pisze tak dlatego , że z tergo co wiem ta kontrowersyjna telewizja a w szczegulności jej dyrektor ma nie małą oglądalność. Jak widzę ojca dyrektora to mnie szlak trafia , ale Polska to chybą Pańtwo prawa.

    Odpowiedz
    IP: 80.52.xx3.xx8 
  • -2

    gośc _gość

    18.01.2012, 10:58

    Jest wolność i niech każdy ogląda co chce od tego jest pilot ,ale jak chcą oglądać to niech płacą jak za inne programy i z tego się utrzymuje ta stacja ludzie już walą kasę jak za zborze a tam ciągle brak kasy .Rozumię że koncesja kosztuje itp,ale przecież prowadzenie jest za darmo przecież ksiądz robi to za fri z miłości do blizniego z powołania( prezenterom płacą tysiące zł ) , ciągle brak kasy i płaczą że im dać . DZIĘKUJEMY WSZYTKIM MOCHEROM ZA MINUSOWANIE TYCH OPINII tak to własnie jest z niby katolikami że tylko oni mają rację a kto inny jest ciemny i głupi bo ma swoje zdanie na temat ojca dyrektora wszystkie opinie na artykuł mochery minusują świadczy to o waszej wiedzy i tym że każdy może wami sterować a przecież wszyscy mają swój rozum?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx0 
    +5

    fergo_gość

    18.01.2012, 11:39

    wracaj do szkoly

    Weż idz chlopcze do szkoly i naucz sie pisac poprawnie w j. polskim.

    Cytuj
    IP: 46.76.xxx.xx2 
  • +1

    Radek g_gość

    18.01.2012, 08:53

    Polityka miłości

    zobacz jak to wygląda z drugiej strony http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4Z-B0cHA14c #! gosciu "zamknąć" obejrzyj film o złożach w polsce http://www.youtube.com/watch?v=LUv8Khqgea8

    Odpowiedz
    IP: 62.178.xx3.xx5 
  • -3

    frantzz22_gość

    18.01.2012, 08:59

    re

    http://www.youtube.com/watch?v=EreS3DMaK-E http://www.youtube.com/watch?v=VBYyMf76ooM

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx8 
  • +1

    gość_gość

    18.01.2012, 09:14

    Trochę dziwne dla mnie jest zachowanie kapłanów z wymienionego kościoła w Tczewie. Przecież hierarchowie nie zgadzają się i nie popierają postępowania Rydzyka. Czy ksiądz Cieniewicz o tym nie wie, że pozwala w swoim kościele na takie akcje? Czyżby nie zgadzał się ze swoimi zwierzchnikami? A może to hierarchowie prowadza podwójną grę? Oficjalnie nie popierają Rydzyka, ale po cichu...?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx5 
  • -3

    papacior_gość

    18.01.2012, 09:35

    ojciec

    w mojej rodzinie zawrzało jeśli chodzi o starsze pokolenie ja nie słucham nie oglądam nie przeszkadzało mi to ale teraz to dopiero wyznawcy a może lepiej zwolennicy ojca ruszą do ataku przerażenie bierze jak człowiek widzi że jak jakiś HUBERT H krzyknął na dworcu że p KACZYŃSKI to taki i owaki to cała policja szukała bezdomnego a ojciec mówi że szambo nazwać perfumerią że murzyn długo się nie myje i jest czarny to radio słuchacze aż uszami klaskają podstawowe motto płaćcie słuchajcie i trwajcie miłego odbioru

    Odpowiedz
    IP: 31.175.xx7.xx2 
  • +7

    C>K>M

    18.01.2012, 09:47

    Przeraża mnie trochę rozkład opinii. Co by nie mówić o TV Trwam, to w każdym normalnym kraju, który chce pozostać krajem wolnym, niezbędna jest telewizja, krytyczna wobec rządu. Choćby 90% oskarżeń wobec rządzących miało okazać się nieprawdą, to dla tych 10% warto.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +8

    _gość

    18.01.2012, 10:02

    CKM

    Ciesze się że tak myślisz.Widać jesteś inteligentną osobą w przeciwie3ństwie do tej całek reszty.Oni mają wyprane mózgi i nie chcą dopuścić do siebie innych opinii bo za dużo myślenia im na styki mózgowe nie służy-oni wola słuchać propagandy.Ja Trwamu nie oglądam ale nie uważam żeby krytykowanie rządu było czymś złym tym bardziej że to krytykowanie w pełni zasłużone.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • +5

    maja_gość

    18.01.2012, 09:49

    EGOIŚCI!!!

    Jacy z was egoiści bleeee KTO NIE CHCE NIE MUSI OGLADAC I SŁUCHAC!!! A DLACZEGO NIE MA BYC PROGRAMU DLA TYCH KTORZY LUBIA SLUCHAC TEGO PROGRAMU????? GDYBY WAM ZABRALI PROGRAMY KTORE WY LUBICIE OBURZYLIBYŚCIE SIĘ A ŻE MAJA ZABRAĆ LUDZIOM COŚ CO WAS NIE UMIECIE POMÓC INNYM... TYLKO O SOBIE MYSLICIE TYLKO NA SIEBIE PATRZYCIE POLACY!!!!!!!!!!!!!!! Ludzie maja tylko ten jeden program tv w ktorym sa audycje z tematami religijnymi a Wy nawet i to chcecie im odebrac JAk byscie mogli zabralibyscie wiare i nadzieje!!!! FUJ!!! JACY JESTESCIE OBRZYDLIWI!!!!!!!! PS: I oczywiście możecie negować moją wypowiedź klikając minusy w ten sposób zobaczymy jak wielu egoistów tu jest!!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx4 
  • -12

    hehehe

    18.01.2012, 10:51

    ...

    dokładnie - Rebel tv jest i nikt go nie beszta a i oglądać nikt nie zmusza ...

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +4

    _gość

    18.01.2012, 10:08

    omotani w państwie Tuska

    Żal mi was.Słuchacie bzdur i łykacie wszystko jak młode kormorany.Jesteśmy państwem demokratycznym i TV Trwam powinna spokojnie działać.To że krytykują miernego premiera to przecież nie jest zbrodnia w kraju wolności słowa?Oni mają prawo działać a jeśli te prawo chce im się odebrać to znaczy że Tusk wprowadza status vel Białoruś-kontr media usunąć i pozostawić propagandówkę.Jesteście śmieszni nie potrafiąc się przyznać do błędu.co was boli?to że trwam mówi o bezrobocie i podwyższaniu podatków przez "liberalnego' Tuska?O jego bezradności politycznej?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • -3

    echh_gość

    18.01.2012, 11:59

    nastepny moher sie znalazl

    Z kolei tu widac wyprany mozg przez rydzyka- teksty o Białorusi(pewnie nigdy tam nie byles ) itd. Mohery to dopiero maja wyprane lby .

    Cytuj
    IP: 46.76.xxx.xx2 
    +3

    _gość

    18.01.2012, 17:24

    IP: 46.76.xxx.xx2

    A może to druga Irlandia co ?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • -5

    sds_gość

    18.01.2012, 10:16

    Cieniewicz wraz z Rydzykiem !

    Cieniewicz zawsze był z Rydzykiem przyjaciółmi , teraz podpisy w świątyni Bożej zbiera na Rydzykową TV...

    Odpowiedz
    IP: 62.148.xx4.xx6 
  • _gość

    18.01.2012, 10:23

    masakra

    tego bym sie nie spodziewał po tym Cieniewiczu

    Cytuj
    IP: 80.50.xx5.xxx 
    -2

    _gość

    18.01.2012, 11:09

    Cieniewicz kiedyś był normalnym i bdb księdzem mnie osobiście jeszcze w Józefie do komuni prowadził ma zasługi które są wymierne,ale podobno z kim przystajesz takim się stajesz za komuny walczył ,nie było problemu jak inny klecha nie chciał dziecka pobłogosławić a teraz co się z nim stało ? wiedzą ci którym odmówił ,i jak się zmienił .Ja osobiście przez takich własnie księży odszedłem z tej instytucji podobno bóg jest wszędzie więc dziękuję tym zakłamanym osobą za kilka lat jak ludzie teraz w wieku 90 -60 lat umrą to w kościołach będzie wiatr wiał zamiast ludzi ,ale na każdą opinię się pracuje całe życie już teraz są pustki .

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx0 
    +1

    Gośc_gość

    18.01.2012, 15:02

    Nikt się nie zmienił, a na pewno nie Cieniewicz. To Wam wyprano mózgi i uwierzyliście w propagandę TVNu - poczytajcie i pooglądajcie na YouTubie kim byli założyciele tej TV

    Cytuj
    IP: 87.205.xx4.xxx 
  • +1

    delphi_gość

    18.01.2012, 10:26

    ...

    Won z Trwam!!!! polityczny kanał kaczora. Narzekają na WOŚP że źle tym czasem machina Rydzyka to dopiero automat do okradania starszych ludzi, i to bez podatku. Państwo w państwie, a Rydzyk się cieszy wykorzystując do tego Boga. Największy legalny złodziej w Polsce, jeszcze próbuje prać mózgi ludziom zgodnie z polityką partii zła i nienawiści PiS.

    Odpowiedz
    IP: 62.233.xx9.xx8 
  • +3

    sewer_gość

    18.01.2012, 10:44

    brawo

    brawo dla decyzji KRRIT, oszolomom z trwam i Rydzykowi na pohybel !!!!!

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx2.xxx 
  • +1

    al_gość

    18.01.2012, 10:48

    Powinna być telewizja kościelna dla ludzi chorych dla tych co nie mogą iść do kośioła ,ale w tej postaci jak jest teraz super dobrze że jej nie będzie ,ludzie pokroju Rydzyka są chorzy i niebezpieczni dla społeczeństwa ile tam jest jadu ,nienawiści, a gdzie jest miłość do bliżniego ,gdzie są przykazania ,jak ta telewizja się ma do nauki JP II ? .Jeśli ci co tak stoją za ojcem dyrektorem są takimi katolikami i napierniczają się różańcami ,krzyżami to ja dziękuję za taką wiarę .Ja osobiście czerpię wiedzę z kilku gazet ,telewizji i rozgłosni jestem oczytanym obywatelem i sam wnioski sobie czerpię a nie jak ułomny ciemny lud że ktoś mu wkłada do głowy głupoty bo sam nie potrafi niczego zrozumieć . Oglądam od czasu do czasu tą tv i słucham tego radia żeby wiedzieć POLECAM WSZYSTKIM OGLĄDANIE I SŁUCHANIE TEGO PRZED WYBORAMI ( OBOJĘTNIE JAKIMI) co tam się dzieje ile jest nienawiści , żydów do pieca ,tuska zabić tylko ich góru jest bdb itp I to jest kościół ,wiara ,miłość do bliżniego wstyd jak mam być takim katolikiem i z takimi ludzmi się zadawać to sory ale dzięuję za taki kościół wolę być jechowym, zielono świątkowcem albo innej wiary to są ludzie którzy w coś wierzą Kler nadal wierzy że ludzie są durni jak 200-300 lat temu i księdzu zapisze grunt da kasę i boi się że księzulo na nich klątwe naśle .Ludzie trochę pomyśleć poczytać wszystkie żródła mieć swoje zdanie a nie jak barany na żeś ciemnogród już się skończył trzeba mieć swoje zdanie

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • +5

    Gość_gość

    18.01.2012, 10:52

    Witamy w PRLu

    Zwolennicy i członkowie PO (R.Cyba) nie ograniczają się do pogróżek. Tchnięci polityką miłości i prawdą ekranu TVNów po prostu zabijają swoich przeciwników politycznych. No ale matołom wszystko można wmówić, nawet to że moherowa babcia jest zagrożeniem dla Polski. Czy wy jeszcze odrobinę potraficie samodzielnie myśleć, czy łykacie wszystko z propagandowych mediów?

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx4.xxx 
  • -4

    to_gość

    18.01.2012, 11:01

    jedyne co dobre w tej telewizji to program wędkarski :) http://www.youtube.com/watch?v=pYdrIVpTGm8&feature=related

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx4 
  • +7

    _gość

    18.01.2012, 11:58

    echh

    W tym kraju debilizm stał się normą a z normą nie ma co walczyć... Szkoda tylko tej krwi przelanej przez patriotów za wolność tego kraju....

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • +4

    Basia11

    18.01.2012, 12:09

    Czy wy nic nie rozumiecie?

    Tutaj nie chodzi o TV Trwam tylko o przestrzeganie pewnych zasad demokracji! Wczoraj publicznie zlinczowali kibiców,dzisiaj nieprzychylne media a co będzie jutro? Więźniowie polityczni? Przecież to co robi nasz premier to eliminacja wszelkiej opozycji w celu zdobycia monopolu władzy. To co się teraz zaczyna dziać to powrót do PRL-u. Coś jest w tym stwierdzeniu że Polak jest głupi i budzi się do zmian po faktach dokonanych a szkoda że nie myśli wcześniej. Ja Trwam nie oglądam ale nie zgadzam się z tym. A rząd zamian zająć się tym co naprawdę ważne znów uprawia propagandę.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -5

    .belzebub_gość

    18.01.2012, 14:59

    OPENTANA PRZEZ OJCA CHRZESTNEGO RYDZOKORLEONE

    NIECH NADAJE ZA SWOJE I DO WOLI JESTEM ZA

    Cytuj
    IP: 77.115.xx3.xx5 
  • -3

    amelia 5544_gość

    18.01.2012, 13:39

    nie ma kasy nie ma platformy cyfrowej bo chyba nikt nie oczekuje że rząd czyli my wszyscy pracujący będziemy finansować prywatną stację telewizyjną

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx0 
  • -2

    Malowanka

    18.01.2012, 13:58

    Pełna Micha + dwie pieczenie

    DWIE PIECZENIE na jednym ogniu,,,odwrócenie uwagi społeczeństwa od biedy i bezrobocia poprzez likwidację wrogiej telewizji.....zapraszam do oglądania TVN , POLSAT oraz JEDYNKI....czyli cała prawda, półprawda, ruska prawda lub g.... prawda. Nasze społeczeństwo olewa brud i chlew wokół siebie, liczy się tylko pełna micha.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +5

    Gość_gość

    18.01.2012, 14:58

    Ja się dziwię, że ludzie mają już na tyle wyprane mózgi i nie widzą różnicy między kolorowym światem TVN, a skrzeczącą rzeczywistością za oknem.

    Cytuj
    IP: 87.205.xx4.xxx 
  • -7

    dj_gość

    18.01.2012, 14:01

    telewizja Rydzyka

    rydzyka i jego telewizje powinni rydzyka zamknac za prowadzenie sekty a telewizji trwam wogole nie nadawac to jest moje zdanie

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx4 
  • +5

    Gość_gość

    18.01.2012, 14:55

    Demokracja jest zagrożona

    A jakaż to sekta? Dla mnie znamiona sekty bardziej widoczne są w twoich wypowiedziach gdzie odmawiasz innym odmiennych poglądów. Ja nie widzę różnicy w stronniczości TVN czy TV Trwam - każda z nich ma swoich wyznawców i niech sobie istnieją. Protestuję przeciw działaniom rządu Tuska który z dnia na dzień przybliża nas do czasów PRLu gdzie był tylko jeden słuszny punkt widzenia.

    Cytuj
    IP: 87.205.xx4.xxx 
    +6

    dzieciak_gość

    18.01.2012, 18:21

    KOREA

    I wszyscy powinni oglądać TVN i taniec z gwiazdami i powinno być 110% poparcie dla rządu oczywiście PO, a rząd powinien cały rok nic nierobić tylko wywozić do obozu pracy tcyh co to tanca z gwiazdami nie ogladali i gaz powinien być 17 razy droższy żeby żyło się lepiej.

    Cytuj
    IP: 83.12.xx7.xx6 
  • -2

    Malowanka

    18.01.2012, 14:12

    ZADAJMY SOBIE PYTANIE

    Czy ktoś komuś karze oglądać TRWAM ? Co człowiek to pogląd, jest to jego prywatna sprawa i nikomu nic do tego !!! Osobiście nie popieram tego co wyprawia ten rząd gdzie grasuje seryjny samobójca. Telewizja nie jest w tych czasach wiarygodnym źródłem informacji. Może czas poduczyć troszkę starsze społeczeństwo co do obsługi PC i wejścia na "jutuba" bo tam nie ma żadnych koncesji, wiele się dzieje i wszystko jest za darmo....osobiście uważam, że sieć wyprze z czasem TV na zawsze....

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +3

    damian_gość

    18.01.2012, 14:31

    wyprdlc z szatanistami!

    Bardzo dobrze że grożą tym "sługusom szatana". Telewizja o charakterze religijnym ma prawo jak i obowiązek być - przecież polska to kraj katolicki. A teraz jeszcze dobrych, wierzących ludzi (kij nawet z tym że to w większości mocherki zajmujące miejsca w autobusach), będą prokuraturą straszyć. i ja sie pytam: GDZIE TU KUR** KATOLICYZM?!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx9 
  • +6

    Wilk_gość

    18.01.2012, 15:14

    Nie oglądam, ale...

    Ludzie, zastanówcie się. Sama jestem przeciwniczką tzw. ojca Rydzyka. Nie oglądam Trwam, nie popieram... ale... macie/mieliście babcie. one to lubią... Chcecie to odebrać, bez powodu? Co z ludźmi chorymi w szpitalach? Czy nie mogą tych ostatnich chwili spędzić jak chcą? Co z ludźmi wierzącymi (np. starsze osoby przykute do łóżka chorobą/starością) pragnącymi uczestniczyć we mszy świętej - chociaż w tak połowiczy sposób? Dajcie sobie na wstrzymanie, ojciec dyrektor też już ma swoje lata - nikt nie jest wieczny...

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx3.xx7 
  • -3

    _gość

    18.01.2012, 15:23

    -

    Zabrakło pieniążków na SPA ?

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xx8 
  • -4

    wa_gość

    18.01.2012, 15:55

    tv trwam

    no i dobrze morze będzie spokój

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx8 
  • -3

    Olo_gość

    18.01.2012, 17:23

    Robią z Was wariatów

    o co chodzi? o co ten hałas? TVTrwam nie dostała koncesji na nadawanie w sygnale DVB-T naziemnym. nic poza tym. oszukują Was. TVTrwam dalej może nadawać analogowo (do końca możliwości nadawania analogowego) jak i również poprzez przekaz satelitarny. więc nie powinno być sprawy. bajki rydzykowe i nic więcej. reklama. darmowa.

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx7.xx0 
  • -3

    lechu_gość

    18.01.2012, 17:55

    Mochery rydzyka i mochery tuska.

    PEOWCY Srajcie sobie do gniazda dalej to daleko zajedziecie.

    Odpowiedz
    IP: 83.12.xx7.xx6 
  • -2

    buchalter_gość

    18.01.2012, 18:37

    większość

    Nadal obowiązuje prawo większości głosów. Jeżeli większość nie chce Rydzyka to NIE.Oglądalność telewizji ojczulka około 2 %.Ot i wszystko.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx9.xxx 
  • adam p._gość

    18.01.2012, 19:20

    litości

    Bardzo proszę o informacje gdzie trwam nadaje analogowo. Nie piszcie bzdur proszę. ANALOGOWO Trwam NIE NADAJE. Nadaje tylko cyfrowo z satelity Astra. Nie ma jej na żadnej platformie cyfrowej. Jedynie w sieciach kablowych dostępna jest w analogu i równolegle w cyfrze kablowej-DVB-C. W większości sieci jednak w pakietach drogich. W Tczewie a na pewno w Telkab-ie w pakiecie tańszym. I nie mamy zamiaru nic zmieniać. Dodam jeszcze tylko, że u naszych demokratycznych sąsiadów, Niemców, nadaje kilkanaście albo i kilkadziesiąt programów religijnych, katolickich, ewangelickich, islamopodobych, regionalnych, lokalnych i ogólnoniemieckich i... jakoś wojny nie ma. A u nas? Demokracja, KRRiT i wszędzie wtykający nos najwięksi fachowcy w każdej branży - politycy. Oni na pewno wiedzą o co chodzi. O kasę! Skąd ci z Trwamu mają kasę na nadawanie? W tym cały problem. A ci najwięksi dokładnie wiedzą jaka kasa jest potrzebna...... Ot co. Pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xxx 
  • -3

    hoody77_gość

    18.01.2012, 19:46

    TV TRWAM

    PIEPRZYĆ i solić TV TRWAM I OJCA CHYTRZYKA

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx7 
  • -4

    SZATAN_gość

    18.01.2012, 20:16

    RYDZYK

    RYDZYK SŁABO NAMOWIŁ SENIOROW ZEBY ODDAWALI SWOJE EMERYTURY NA TELEWIZJE,POBURZYĆ KOŚCIOŁY I WYBUDOWAĆ PLACE ZABAW DLA DZIECI BĘDZIE POŻYTEK !!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx9 
  • +3

    Gość_gość

    18.01.2012, 20:42

    Jak manipuluje TVN

    Mam film jak manipuluje TVN. Relacja z marszu: redaktor w studiu pyta reporterkę -czy są hasła wzywające do nienawiści. Odp: tak, Bóg, Honor, Ojczyzna. Zobaczcie ten filmik - autentyk. TVN to TV dla idiotów i jakoś nikomu taka chamówa nie przeszkadza? LINK http://www.youtube.com/watch ? v=8w6RsfO3my8

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xxx 
  • Gość_gość

    18.01.2012, 23:01

    poprawny link http://www.youtube.com/watch?v=8w6RsfO3my8

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xxx 
  • +5

    Gość_gość

    18.01.2012, 20:50

    TVN KŁAMIE

    Tu macie filmiki z manipulacjami TVN dotyczącymi katastrofy smoleńskiej. Dziś gdy już wiemy więcej te fragmenty informacji TVNu szokują swoją prostacką i jawną manipulacją - zobaczcie sami LINK http://www.youtube.com/watch ? v=Hwy9e6AxYDY&feature=player_embedded#!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xxx 
  • +1

    Gość_gość

    18.01.2012, 23:02

    Dlaczego obcinacie linki ? poprawny http://vod.gazetapolska.pl/1020-czy-tak-sie - robi-kisiel-z-mozgu

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xxx 
  • -2

    zgrywus_gość

    18.01.2012, 21:11

    won z tczewa z trwam !!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx3 
  • tczewiok_gość

    19.01.2012, 00:46

    dziewiona rządzi

    Zamknąć szkołę specjalną w Tczewie! Zniknie połowa PEOWCÓW, bo ich dzieci nie będą miały się gdzie uczyć.

    Cytuj
    IP: 95.48.xx9.xxx 
    -1

    Radosław Kubat_gość

    19.01.2012, 09:04

    nie powinno być tczewiok, tylko wieśniok. Poglądy poglądami, ale takie rzeczy to już przesada. Chyba dzieci po szkole nr 9 mają wyższy poziom rozwinięcia niż Ty !!! Jedź na PO jak Cię to podnieca, ale czemu winne są Nasze dzieci, że jesteśmy tacy głupi ? MY PEOWCY ? Od rodziny wara !!! Wole być debilem popierającym PO niż kimś bez poszanowania dla rodziny, szacunku dla innych ludzi i poglądów.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx0.xx1 
  • +2

    pola_gość

    18.01.2012, 22:46

    nic za darmo !

    Ryżyk chce za darmo!!!!

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx2.xx5 
  • -1

    obserwator_gość

    18.01.2012, 23:03

    KATOFOBIZM

    oj coś widzę, że w naszym kraju panuje KATOFOBIZM. Czy krasnoludki też Wam tak przeszkadzają? Taka telewizja ma takie samo prawo bycia w eterze jak DiscoPoloTv i inne "tematyczne" stacje.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx4 
  • +2

    delphi_gość

    19.01.2012, 06:47

    ...

    Kogo obchodzi katastrofa w Smoleńsku!? Było minęło chcecie zrobić narodowe święto, w TRWAM tak wam wyprali mózgi?! Przeciwników TVN i innych stacji zapraszam do wstąpienia do elitarnego klubu Rydzyka, gdzie będziecie mogi wspomóc polską politykę wysyłają darowiznę na rzecz radia M. i TRAWAM. WON z TRWAM.!!! pisowskie oszołomy.

    Odpowiedz
    IP: 62.233.xx9.xx8 
  • +1

    Piotr Olszewski_gość

    19.01.2012, 16:01

    won!

    poszło won z Tczewa!

    Odpowiedz
    IP: 85.221.xx8.xx9 
  • marek_gość

    19.01.2012, 17:17

    100% NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 176.198.xx8.xx9 
  • +2

    grzes_gość

    19.01.2012, 17:59

    pan dyr.rydzyk nie dostanie koncesji gdyz nie przygotowal sie do tego.najpierw niech rozliczy sie z cegielek ktore zbieral na ''ratowanie'' stoczni gdanskiej.a ci wszyscy oburzeni to niech siedza cicho . maja te swoje programy w panstwowo- politycznej TVP,zwanej ''publiczna''.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx8.xx4 
  • Gość_gość

    19.01.2012, 19:46

    mi stacja TV trwam nie potrzebna wolę obejrzeć o Historii lub jest program o Religii bardzo ciekawy program poco Cieniewicz od tego się wtrąca z timi podpisami

    Odpowiedz
    IP: 178.181.xx9.xx8 
  • _gość

    21.08.2012, 20:31

    Kiedy katolicyzm umrze?

    wie ktos? to straszna choroba

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx0 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.