"Puls Biznesu". Flextronics chce rozbudować swój zakład w Tczewie

Flextronics z lotu ptaka (fot. Marcin Burclaw/geo.tcz.pl)
"Puls Biznesu". Flextronics chce rozbudować swój zakład w Tczewie
Działający w Tczewie od 13 lat zakład Flextronics stworzy kolejne miejsca pracy? "Puls Biznesu" donosi, że firma planuje na terenie tczewskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej budowę kolejnej hali, w której będzie działać centrum logistyczne.



"Puls Biznesu" (nr 200/2013) donosi, że międzynarodowy koncern zamierza rozbudować swój zakład w Tczewie. Z informacji gazety wynika, że na terenie zajmowanym przez firmę ma powstać trzecia hala, która będzie stanowić centrum logistyczne. Z doniesień wynika, że zadanie ma kosztować kilkanaście milionów złotych. Zakład do tej pory zainwestował w naszym mieście ponad pół miliarda. Poprosiliśmy o komentarz przedstawicieli przedsiębiorstwa - usłyszeliśmy, że jeszcze za wcześnie na oficjalne wypowiedzi, ale potwierdzono nam, że trwa już zbieranie pozwoleń na rozpoczęcie inwestycji.

Obecnie Flextronics zatrudnia około 3 tysiące osób - m. in. mieszkańców powiatu tczewskiego, malborskiego i starogardzkiego. Jest to jeden z największych pracodawców w regionie. Spółka specjalizuje się w produkcji elektronicznej, a jej oddziały znajdują się na całym świecie. W Polsce na lokalizację parku przemysłowego wybrano właśnie Tczew.


Dodajmy, że w województwie pomorskim Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna obejmuje grunty położone na terenie gmin: Krokowa, Gniewino, Człuchów, Chojnice, Tczew, miasta Gdańsk, miasta Tczew, miasta Kwidzyn, miasta Starogard Gdański, miasta Malbork i miasta Sztum. W okolicach Tczewa działają dwie podstrefy - Czatkowy (63,70 ha - powierzchnia wolna do zagospodarowania - 10 ha) i Rokitki (38,96 ha - 3 ha do zagospodarowania).

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (56)
dodaj komentarz

  • +32

    gość_gość

    23.10.2013, 10:04

    fajnie

    fajnie, tylko nikt nie pisze o zwolniniach i przeniesieniu działu księgowości do Indii.

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • +37

    _gość

    23.10.2013, 10:23

    Zbudują 3 hale i będą postępować z pracownikami jak do tej pory czyli przyjmowanie pracowników na 2 miesiące i zwalnianie ich

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx9.xx9 
  • +8

    _gość

    23.10.2013, 10:42

    biznes

    Typowy amerykanski biznes oni tak robia nie tylko w Polsce u siebie tez

    Cytuj
    IP: 5.146.xx2.xx9 
    +8

    _gość

    23.10.2013, 10:44

    praca daje wolność po 67 -tce

    Tczew i POlska obszarem niewolnictwa w ramach UE, jesteśmy już długo w tej UE za zarabiamy dla obcych mocarstw grosze, mobbing , umowy śmieciowe pozory i hipokryzja pracodawców powala....Rozbudują i co i umieszczą na bramie napis ,,praca daje wolność...po 67 roku życia,, POdziękujcie komisarzom ludowym z SLD,PO i tych co nas chcą wciąż zbawić... --narodzie polski tyś stworzony do i dla niewolnictwa...---nie dziw się temu co cię spotyka...

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx1 
    +1

    x_gość

    23.10.2013, 12:06

    x

    pracuję kilkanaście miesięcy nie 2 :)

    Cytuj
    IP: 78.88.xx8.xx3 
    +13

    _gość

    23.10.2013, 16:11

    Pracowałem w tym burdelu i nigdy więcej traktowanie ludzi jak w 3 świecie jesteś niepotrzebny won nie ważne czy jesteś dobrym pracownikiem czy nie liczą się plecy i układy u brygadzisty powinni się wszyscy wypiąć na flexa znam firmę która tak robiła i teraz jak potrzebuje pracowników ma wielki problem z zatrudnieniem ludzi nawet nie pomagają agencje . Ale co krzyżaki nadciągają z rana tłumami i oni psują wszystko jeśli nie byłoby pracowników to by szanowali ludzi a może nawet i podwyżki by były ,ale elyta nierobów u góry ma się dobrze

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx0 
    +1

    _gość

    24.10.2013, 10:15

    Flex to nie warsztacik z 5ma osobami. jak nie ma zamówień to co zrobisz z tysiącem obijających się osób ? pokryjesz stratę z kieszeni ? Tak jak ty oszczędzasz na wydatkach tak samo zrobi to firma.

    Cytuj
    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • +26

    _gość

    23.10.2013, 10:48

    Przyjmują teraz tylko za poprzez firmy pośredniczące, które obrastają w tłuszcz na garbach ludzi pracujących na ich utrzymanie, a taki Flex może wszystkich w każdej chwili zwolnić bez żadnych terminów wypowiedzeń. Flex prawdopodobnie chciałby, żeby wszyscy pracownicy produkcyjni byli zatrudnieni przez te firmy pośredniczące i dlatego osoby zatrudnione bezpośrednio przez Flex, powinny się najbardziej obawiać zwolnienia, co z resztą będzie prawdopodobnie niedługo miało miejsce. Niedługo zlikwidują jedną zmianę na największym projekcie. Nie wszystkich będzie można rozparcelować na inne zmiany. Centrum logistyczne, to po prostu magazyn. nie wiem dlaczego od jakiegoś czasu, w Polsce, kiedy jakaś zagraniczna firma buduje magazyn, to w mediach nazywa się to centrum logistycznym? Żeby nadać temu innej, wyższej rangi. Centrum logistyczne brzmi oczywiście lepiej niż jakiś tam magazyn, ale nie oszukujmy się, to po prostu magazyn i nie będzie tam zatrudnionych zbyt wielu pracowników.

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • -7

    ~~_gość

    23.10.2013, 16:54

    Umowy

    Fakt, Flex przyjmuje przez posrednikow ale nalezy zadac sobie pytanie dlaczego to robi? Odpowiedz jest prosta - takie firmy powstaly i daja bardzo duza swobode w czasach kiedy produkcja jest uzalezniona od sytuacji na rynku. Druga sprawa ze nie kazdy musi sie zgadzac pracowac na umowach smieciowych - jest to wybor kazdego z nas a jednak jest bardzo wielu chetnych do takiej pracy i podpisujac umowy zgadzaja sie na nia wiec o co chodzi? - zaraz napiszecie ze na rynku nie ma pracy... ale czy to wina Flexa lub innej firmy zatrudniajacej osoby za posrednictwem firm zajmujacych sie najmowaniem pracosnikow? Nikt przeciez nie zmusza nikogo do pracowania we Flexie na umowie smieciowej. Mozna szukac innej pracy na umowe normalna lub na czarno - tu takze ludzie wybieraja a potem narzekaja. Sprawa jest jasna - nie chcesz pracowac na umowie smieciowej to tego nie rob - szukaj pracy ktora bedzie Cie satyswakcjonowala.

    Cytuj
    IP: 158.116.xx4.xxx 
    +11

    C>K>M

    23.10.2013, 19:04

    Co do wolnego wyboru to czasami jest z nim tak jak z wyborem na radzieckiej stołówce- wybór był, mogłeś jeść lub nie. Wolny rynek działa, gdy jest poparty etyką w biznesie, to jest właśnie to, co odróżnia nas od "zachodu".

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -3

    ~~_gość

    24.10.2013, 08:24

    A skad firmy

    A powiedz mi skad te firmy posredniczace pracy sie wziely? CZy czasami nie z zachodu? Zainteresuj sie co sie dzieje naprawde na zachodzie a pozniej tak ich chwal. czepiacie sie Flexa a jednak ponad 2000 osob caly czas tam pracuje a jezeli ktos jest naprawde dobrym pracwnikiem i stara sie w tym co robi i za co ma placone jest zatrudniany na umowe przez Flexa wiec nie oatrzcie tylko na wszystko przez pryzmat zwolnien w czasie kryzysu jaki dotknal niemal wszystkie dziedziny podukcyjne ani przez pryzamat zatrudniania na umowach smieciowych - bo to naturalna rzecz w terazniejszym biznesie.

    Cytuj
    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • +11

    _gość

    23.10.2013, 10:52

    2 lub 3 miechy i won

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • +4

    xyz_gość

    23.10.2013, 11:03

    xyz

    A z tego co wiadomo pracownikom. Ta hala miała w grudniu już stać :)

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx7.xx5 
  • -2

    _gość

    24.10.2013, 10:08

    O 3ciej mówiło się już od lat. I dobrze że stanie bo miejsca na produkcję mało.

    Cytuj
    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • +16

    ona__gość

    23.10.2013, 11:05

    żal

    Praca we Flexie ... dzisiaj jesteś - pyk - jutro Cię nie ma :)

    Odpowiedz
    IP: 80.254.xx8.xx7 
  • +12

    t-j_gość

    23.10.2013, 11:11

    Jaką nową halę w Tczewie ?

    Jaką nową halę w Tczewie ? Za kilkanaście milionów złotych to mogą wiatę postawić a nie halę. Koszt budowy jednej takiej hali jakie już stoją to 100-150 mln. zł ! A te "kilkanaście" to chyba namiot dostawią do hali numer.2.

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx7 
  • +14

    ktoś_gość

    23.10.2013, 11:24

    wstyd ! ! !

    Firma ma pieniazki na budowe 3 hali a na podwyzki dla pracowników ktorzy zarabiaja po 1200zl na reke to nie mają ! co to za firma jak nie potrafi zatrudnic procowników na swoje umowy tylko wykorzystywanie innych.

    Odpowiedz
    IP: 83.7.xx1.xx2 
  • -12

    magda_gość

    23.10.2013, 16:14

    !!

    nikt nie zmusza nikogo do pracy za 1200zl! jak sie komus nie podoba i gdzie indziej zarobi wiecej to droga wolna. na siłe nie trzymaja!

    Cytuj
    IP: 83.25.xx1.xx6 
  • +11

    Z boku_gość

    23.10.2013, 11:32

    Korporacja

    Czują się dobrze w Tczewie bo dużo taniej siły roboczej którą po korporacyjnemu można wykorzystać by budować kapitał.

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx9.xx4 
  • -5

    :D_gość

    23.10.2013, 23:24

    heh

    Flextronics nie jest korporacją

    Cytuj
    IP: 88.199.xx5.xx7 
  • +12

    _gość

    23.10.2013, 11:38

    bez sensu, a w [azdzienriku 3 hale beda staly puste? STOP WYZYSKOWI !! WSPIERAJMY POLSKA GOSPODARKE I POLSKIE FIRMY, PRECZ Z FLEXEM

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xxx 
  • +13

    qwww_gość

    23.10.2013, 11:56

    Budowa nastepnego Getto

    Odpowiedz
    IP: 178.252.xxx.xx3 
  • +5

    były magazynier_gość

    23.10.2013, 11:59

    jeden z pierwszych pracowników magazynowych

    w 2001R.KIEDY FIRMA SIĘ ROZBUDOWYWAŁA MIAŁO STAĆ DOCELOWO 7 HAL I POWSTAĆ CENTRUM I OGROMNY PARK TECHNOLOGICZNY-NAJWYŻSZY CZAS WRÓCIĆ DO ŚMIAŁYCH PLANÓW .

    Odpowiedz
    IP: 78.30.xx1.xx1 
  • +7

    _gość

    23.10.2013, 12:36

    Ciekawe czy Flex płaci podatki jak inne firmy? Czemu zatrudnia przez agencję to wiadomo, umowa 2 tygodniowa, przedłużana w nieskończoność. Co 2 tygodnie ludzie są w stresie czy zostanie im przedłużona, czy też nie. Oczywiście najniższa krajowa. Z NIEWOLNIKA NIE MA DOBREGO PRACOWNIKA. I te pieniądze, które idą na wszystkie działania PR-owe niech lepiej przeznaczą na podwyżki, bo ta firma nigdy już nie odzyska dobrego wizerunku. No i zarządzający ludźmi z produkcji - karierowicze, którzy kiedyś się załapali na stanowisko i siedzą. O zarządzaniu oczywiście nie mają pojęcia, a ludzie traktują jak śmieci.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx5 
  • +12

    Tom_gość

    23.10.2013, 13:27

    były pracownik

    To prawda kiedyś Flex to była firma dbała o pracowników,pomagała i zależało firmie na pracownikach a teraz praca tylko na parę miesięcy i to przez pośredniaków ale tak jest w Polsce zamiast zlikwidować pośredniaki i zmobilizować do zatrudniania pracowników bezpośrednio przez firmy macieżyste to jest jak jest.Czas to zmienić.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx9 
  • +8

    polon1779_gość

    23.10.2013, 13:45

    Pytajcie swoich radnych...

    Prawdziwi obywatele tak robia, zadaja pytania, maja kontakt z wybieranymi przez siebie wladzami. Dlaczego pod nowa hala maja miec nadal zwolnienia podatkowe, skoro inwestycje zaczeli ponad 10 lat temu. Teraz za wszystko powinni placic 50% podatku, a nie tylko za zabudowane tereny -to oni sie nie wywiazali z umowy, nie my...

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx3.xx8 
  • +6

    gośc_gość

    23.10.2013, 14:44

    niewolnictwo

    pracowałam w flexe i to jest niewolnictwo !!! umowy śmieciowe!!! najniższa krajowa!!!

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xx6 
  • -6

    Rogi

    23.10.2013, 16:52

    A to przymus pracować na śmieciowych umowach za najniższą stawkę?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +3

    taak_gość

    25.10.2013, 15:45

    w POlskich warunkach to dobrowolny przymus! nie musisz pracowac na smieciowce za grosze mozesz isc na zasiłek... wiec przestancie z tym ze nikt nie zmusza!! sytuacja ludzi zmusza...

    Cytuj
    IP: 78.88.xx8.xx8 
  • a gdzie biogazownia_gość

    23.10.2013, 15:43

    a gdzie biogazownia

    miała tam powstać biogazownia ??? coś wiadomo ? smród kiszonki a za płotem flex :)

    Odpowiedz
    IP: 217.153.xx2.xx6 
  • +6

    bezrobotny_gość

    23.10.2013, 15:54

    ,,flex,,

    Czytam te Wasze komentarze,że zarabiacie 1200zł,że pracujecie po dwa miesiące w roku i nie bardzo w to wierzę!!!Wystarczy podjechać w okolice parkingu zakładowego i obejrzeć parkujące tam samochody aby stwierdzić,że Tym ludziom żle się nie powodzi!!!!Stać ich na niezłą ,,furę,,,codzienne dojazdy do pracy w pojedynkę na pokładzie i na utrzymanie swojego samochodu!Jeśli faktycznie zarabiacie więcej...to nie płaczcie na forach internetowych,że wam tak żle bo ubodzy nie skarżą się tylko powoli ciułają pieniądze i żyją ,,z dnia na dzień,,!Do pracy jeżdżą ,,Meteorem,, lub rowerem,a nawet walą z buta.....

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx0 
  • +9

    _gość

    23.10.2013, 18:04

    we flexie tez są też tacy co do pracy jeżdżą ,,Meteorem,, lub rowerem,a nawet walą z buta....., i samochodami również jeżdżą w kilka osób, no a Ci co jeżdżą sami i wypasionymi furami to.../elita/ . zgadza się że ludzie zarabiają tam najniższą krajową czasami sobie dorobią na nadgodzinach ale to czasami, nadgodziny w większości są dla wybranych ;-) dla większości nadgodziny są za wolne ale dla wybrańców za kasę, o kilku SL nie będę wspominał bo powiedzą że im zazdroszczę, ale cóż trzeba było się uczyć je...ć ludzi a nie studiować ;-)

    Cytuj
    IP: 84.38.xx9.xx9 
  • +8

    gosc_gość

    23.10.2013, 17:03

    guzik prawde

    Chcą rozbudować a to że chodzą i straszą zwolnieniami tego juz nikt nie powie że ludzie boją się o prace, liderzy ,shiftliderzy gówno sobie z ludzi robią każdy dupą trzęsie a pan M ma wy***bane w ludzi. To że związki walczą o utrzymanie ludzi też nikt nie wspomni bo po co!!!

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx1.xx7 
  • +3

    kolo_gość

    23.10.2013, 21:01

    Jakie związki ! Oni o swoje stołki walczą a nie o ludzi .

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx1 

    mmmm liderzy :)_gość

    24.10.2013, 08:39

    mówisz liderzy-uuu ładnie brzmi...a jak taka liderka kradnie w sklepie :)dobrze wiedzieć to przodująca liderka...dodam Tczew jest mały,i ludzie się znają:)i nazwijmy to po imieniu że jak ktoś coś kradnie to jest złodziejem-tak było,jest i będzie :)najważniejsza jest głowa do góry i zadarty nos...a co tam

    Cytuj
    IP: 46.215.xx1.xx7 
  • +6

    Mała_gość

    23.10.2013, 17:41

    Flexik

    Racja nikt tam na siłę nikogo nie trzyma na miejsce innych są jeszcze inni i tak się kółko kręci ,prawdą jest to że kiedyś znacznie lepiej się pracowało tzn psychicznie bo teraz to masakra jak na linii nie ma pracy każdy szuka byle coś robić żeby nikt się nie doczepił. Pamiętam Pola Alana czy jakoś tak szef to był dopiero dobry człowiek a teraz.......

    Odpowiedz
    IP: 5.174.xx7.xx5 
  • +7

    _gość

    23.10.2013, 17:48

    :(

    Bo we Flexe tylko znajomym załatwia się większe pieniążki, a nie za dobrze wykonywana pracę.....Motywacji żadnej....i ten ciągły strach.....może mnie zwolnią?....przełożeni.....szkoda słów...(...)

    Odpowiedz
    IP: 178.37.xx3.xx9 
  • +6

    Tczewianin_gość

    23.10.2013, 18:44

    Flex

    10 lat tam pracowałem, raz było lepiej raz gorzej, ale prawda jest taka, że gdyby nie Flex to tysiące ludzi nie miałoby pracy. Nie pasuje? Znajdź coś lepszego a nie psiocz na necie!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx5 
  • +7

    były_pracownik_gość

    24.10.2013, 15:23

    Zgadzam się z komentarzem wyżej. Bardzo jestem ciekawa ile z osób wypowiadających się zna sytuację i warunki panujące we Flexie od wewnątrz. Rękę dam sobie uciąć, że Ci, którzy widzą wszystko na czarno nigdy nawet nie byli pracownikami. Realia w naszym kraju są, jakie są. Czy w innych firmach produkcyjnych znajdujących się na terenie Tczewa pracownicy zarabiają więcej niż 1200zł? Z własnych źródeł wiem, że nie. Czy w dzisiejszych czasach w renomowanych restauracjach jest różnica w zarobkach pomiędzy kucharzem, a pomocą kuchenna? Wystarczy przeglądnąć oferty pracy w PUP i wnioski nasuwają się same. Nie zapominajmy, że gdyby nie Flex tysiące osób byłoby bez pracy. A gdy głód zagląda do oczu, liczy się każdy grosz. Za całą sytuacje winię nasz rząd, a nie firmy, które wykorzystują to do czego mają prawo. Sami gracie w życiu tak aby mieć jak najwięcej dla siebie!

    Cytuj
    IP: 78.88.xx5.xx5 
  • -1

    Ja_gość

    23.10.2013, 18:51

    Najlepszy przełozony to gruby - pan D. :):)

    Odpowiedz
    IP: 83.7.xx7.xx2 
  • -3

    Pracownik_gość

    23.10.2013, 19:17

    To nie tak...

    Pracuje w firmie parę lat, czytam komentarze i jestem w stanie zrozumieć sfrustrowanie niektórych osób, proszę jednak zauważyć że: - jeśli już się pojawia temat zwolnień to zawsze wynika to ze zmniejszenia zamówień naszych klientów, gdyż Ci mają mniejsze zamówienia od swoich klientów, konsekwencją jest zwolnienie np % załogi po to aby zakład przetrwał cięższe chwile i aby reszta osób miała jeszcze gdzie wracać - często też jest tak, że zwolnienia dotyczą osób, które notorycznie chorują, mają słabe oceny, zaangażowanie itp, oczywiście na wojnie nie uniknie się tzw "friendly fire" i niestety nieraz zwolnione mogą zostać wzorowi, nowi pracownicy, aczkolwiek taki jest life, na kogoś musi trafić. - osoby ambitne i pracowite na przestrzeni lat awansowały - wiele z tych osób ma kluczową wiedzę i przyczyniło się na przestrzeni lat do rozwoju firmy - oczywiscie tutaj tez pewnie mozna znalesc wątpliwe przypadki ale w jakiej firmie w jakim kraju nie ma takich przypadkow - pomyślmy długoterminowo - co byłoby w regionie jakby firmy nie było - uważam że mogłoby to odbić się na wielu konsumpcyjnych branżach w naszym regionie. - no i w końcu powinniśmy raczej się cieszyć że idą nowe inwestycje, perspektywy rozwoju itp - mówi się o zwolnieniach, mówmy też o zatrudnianiu, nowa hala to nowa strategia, nowe możliwości, możliwe że nowe miejsca pracy. Życie jest ciężkie, nie zawsze uczciwe, jednak każdy jest kowalem własnego losu i jeśli naprawdę mu tak źle, zawsze można zmienić firmę. Szczęścia i zdrowia życzę Wszystkim oraz sukcesów zawodowych.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx7 
  • +8

    _gość

    23.10.2013, 20:05

    Calą biurokracje łącznie z naczelnym i podległymi mu k-po niech przeniosą nawet do Bangladeszu na pewno ja zacznie zarządzać ktoś normalny tylko nie obywatel polski to będzie inaczej

    Odpowiedz
    IP: 79.189.xx8.xxx 
  • MisUshatek_gość

    24.10.2013, 11:05

    No to wtedy dopiero poznasz co jak zarządzają firmą. przyjdzie Hindus i potraktu je cię tak jak ziomali to dosłownie za komuną zatęsknisz.

    Cytuj
    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • +6

    dfg_gość

    23.10.2013, 21:32

    dfg

    No i bardzo fajnie że będą nowe miejsca pracy tylko szkoda że tak tam słabo płacą (na produkcji )

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx1.xx4 
  • -2

    mój stary_gość

    23.10.2013, 23:17

    x

    D.G! <3 ;****

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xx8 
  • krzywy999_gość

    23.10.2013, 23:19

    ....

    Nie rozumiem Was ludziska naprawdę!!! jeżeli Wam nie odpowiada praca w tym zakładzie to po co tam siedzicie..? Znajdzcie sobie lepszą płatną pracę w której nic nie będziecie robili tylko odpoczywali i nie gadajcie na swoją firmę!!! Denerwują mnie takie osoby takim gadaniem a siedzą w takich zakładach latami!!!!! Chcesz to pracuj i szanuj robote albo wynoś się z tamtąd i nie obrażaj swoich przełozonych!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx8.xx6 
  • -1

    zgadzam się_gość

    24.10.2013, 19:43

    nieudacznicy

    Sfrustrowane zera i matoły. Won do innej roboty.

    Cytuj
    IP: 31.6.xx7.xx8 
  • +9

    _gość

    24.10.2013, 07:10

    --- Treść komentarza została usunięta na prośbę adresata komentarza ---

    Odpowiedz
    IP: 158.116.xx8.xx4 
  • +4

    _gość

    24.10.2013, 14:57

    kolesiostwo na kazdym kroku - chcesz zrobic kariere - trzymaj palec palec w d...ie

    Odpowiedz
    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • _gość

    25.10.2013, 15:51

    szczegolnie w "centrum logistycznym" czyt magazynie... teraz to juz wgl swita magazynowa bedzie mogla zrobic roszady pod siebie ;))

    Cytuj
    IP: 78.88.xx8.xx8 
  • -2

    ooooo_gość

    24.10.2013, 15:17

    Jesli chodzi o zarobki to podejrzewam ze wypowiadaja sie osoby ktore w firmie nigdy nie pracowaly:) pozdrawiam Niestety w innych kwestiach sie zgodze, chociaz pracuje juz prawie dwa lata nie zostalam zwolniona , ale nadal jestem na umowie smieciowej ;/

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx3 
  • gostek_gość

    24.10.2013, 18:20

    Te hale oni budują już od 2002 roku i nie mogą ani zacząć, ani skończyć. Pracowałem tam 4 lata i jak znam kadrę kierowniczą to tylko na chęciach się skończy. lol

    Odpowiedz
    IP: 213.195.xx3.xx2 
  • -2

    maaxx_gość

    24.10.2013, 19:41

    zera

    Moralne zera się tu wypowiadają, żal mi was - trzeba było się uczyć i mieć pomysł na własną karierę. Donosicielstwo na poziomie dna, i tacy ludzie następne pokolenie durnych istot wychowują. Jesteście tak żałośni, że zawsze będziecie gówno zarabiać - i dobrze. Nie podoba się to szukać sobie innej pracy - gdybyście byli mądrzy to logicznie rozumując mielibyście lepszą pracę. se la vi nieudacznicy.

    Odpowiedz
    IP: 31.6.xx7.xx8 
  • -1

    _gość

    24.10.2013, 21:49

    rece opadaja czytajac niektore komentarze . getto,oboz pracy,brak poszanowania przez przelozonych ludzie opamietajcie sie co Wy piszecie ,czy ktos zmusza do pracy w tej firmie . dzieki niej duzo osob ma zatrudnienie w Tczewie i okolicy czy ktos zadal sobie pytanie co by bylo gdyby zakladu nie bylo ? kazda firma prowadzi swoja polityke majaca na celu utrzymanie sie na rynku nikt nie bedzie trzymal pracownikow i zatrudnial nowych kiedy nie ma dla nich pracy. Wszyscy niezadowoleni idzcie popracowac do prywatnych malych firm wtedy zobaczycie co to wyzysk praca za grosze zle warunki, marne place tylko narzekanie a dobre strony takich pewnie nie ma zaplecze socjalne jest, przerwy nawet kilka, zapalic mozna legalnie, urlop latem wykorzystac ,a nie jak pasuje prezesowi nikt nie stoi nad glowa i nie patrzy na rece,podwyzki z tego co wiem co roku moze i male ale sa, kasa na swieta tez ,a moze to nieprawda ? dlatego zastanawiam sie dlaczego tyle zlosci i zlosliwosci w tych wypowiedziach. i jeszcze jedna wazna rzecz wyplata zawsze na czas ,a nie w ratch i z łaski.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx4.xx4 
  • +4

    gość_gość

    26.10.2013, 00:36

    Ludzie opanujcie się od negatywnych komentarzy . Są momenty gdzie jest ciężko (głównie to okres zimowy ) ale... do 10tego na Waszym koncie pieniążki są . 4brygadówka - pracujecie po 15 dni w miesiacu reszta wolne w tym dodatkowo możliwy do wykorzystania urlop , brygadziści wyrozumiali... nie rozumiem Was !

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx0.xx2 
  • andy_gość

    04.11.2014, 23:36

    opamietajcie sie

    witam, we flexie robie 3 lata na recyklingu - ktos by owiedzial smieciarze itp :P ,,,,4 brygadowka - 15 dni w mies pracujesz - dodatek za 4 bryg. zwolnią cie tylko jak bedziesz walil w ch... przerwy spoko , zapalic mozesz.... złota robota - no moze za 4 lata dadzą umowe na flexa ten minus - pracowałem u prywaciarzy - mieli cie za dno - to ze placili najnizsza kazali ci stopy calowac ..flex jest po prostu NORMALNY

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx6.xx6 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.