tczew - tcz.pl logo
user_ico
Nie jesteś zalogowany!
Zaloguj się lub zarejestruj się w serwisie
Dziś jest niedziela, 4 grudnia 2016r, godz. 13:19
Imieniny:
Informator: Zmiany w podatkach 2017 r. - spotkanie informacyjne, autor "Dom Przedsiębiorcy w Tczewie" dodaj własną informację
Serwis dostępny także pod adresem www.tcz24.pl
Ostatnio dodane zdarzenia  •  Zgłoś teraz zdarzenie  •  Ważne informacje

Zamach na wolność i swobodę w tym kraju

Data: piątek, 13.05.2011, 10:50. Nadesłał(a): Łeczento. Komentarzy: 42

Zmień rozmiar tekstu: A A A

Tczew -
Po ostatnim spotkaniu premiera Tuska z przedstawicielami Ekstraklasy, klubów i PZPN-u doszło do niebywałej sytuacji, która mogła mieć tylko miejsce u nas...

Szanowny pan premier we współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej zadecydował, że spotkania I i II ligi do końca sezonu będą się odbywać bez udziału kibiców gości! Do czego wiec to dochodzi ja się pytam? Po co ci piłkarze grają, po co buduje się stadiony? Żeby były puste?! Piłka nożna jest dla kibiców - bez nich to wszystko nie miałoby sensu.

Mam nadzieję, że ludzie po tej całej sytuacji wysilą się na samodzielne myślenie i odpowiedzą sobie na parę pytań:

- dlaczego temat zostaje rozdmuchany na taka saklę pół roku przed wyborami?
- dlaczego premier Tusk nie zaczął walki z "bandytyzmem" na stadionach 3,5 roku temu kiedy zaczęły się jego rządy?
- czy katastrofalny stan państwa jest mniej ważny od 200 wandali, których z resztą nie było tak trudno ująć (policja nie reagowała po prostu)?
Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: ważne informacje.
Artykuł przeczytano 2600 razy
dodaj do ulubionych   
    Tcz24 - strona główna
 
Opinie i komentarze (42)   Zmień kolejność
 
Brak zdjęcia
0
leon_gość
IP: 79.162.xx4.xx6
Data: 13.05.2011, 14:48
--- Treść komentarza została usunięta przez Moderatora serwisu ---
Brak zdjęcia
+5
:))) ~ czesio_gość
IP: 89.200.xx8.xx7
Data: 14.05.2011, 23:38
Na pytanie o główne sukcesy PO respondenci odpowiedzieli następująco: - 45% - ''Eee-e-e....'' - 35% - ""Hm...ee-e....'' Pozostałe 20% nie udzieliło odpowiedzi.
 
Brak zdjęcia
+2
:))) ~ czesio_gość
IP: 89.200.xx8.xx7
Data: 14.05.2011, 23:45
i dodam: http://www.joemonster.org/filmy/35127/Pokaz_dzialania_policji_stadionowej link poz dro ;)
 
Brak zdjęcia
+10
Pilka nozna dla kibicow ~ misiek_gość
IP: 84.38.xx6.xxx
Data: 13.05.2011, 15:12
No wlasnie pilka nozna dla kibicow ... ale nie dla wandali i pseudo kibicow ... po czesci rozumiem zamkniecie stadionu, ale jestem tez za tym aby na kazdym stadionie bylo coraz wiecej kamer i zaostrzyc kary dla wandali i pseudo kibicow, uwazam ze zamkniecie tych stadionow jest jakas przestroga dla innych, nikt nie powiedzial ze stadiony beda na zawsze zamkniete !!
user_ico_TCZEWIAK5
0
albo się zgadzasz z tym albo nie ~ TCZEWIAK5 Zaufany użytkownik
Uż. zarejestrowany
Data: 13.05.2011, 21:04
Innej drogi w tym nie ma. Nie można być za czymś na pół gwizdka. Ja walce z wandalami mówię tak ale zamykaniu stadionów nie bo to w ogóle nie rozwiązuje problemu. Co najwyżej odkłada go w czasie.
 
Brak zdjęcia
+4
Tępy rząd_gość
IP: 109.207.xx9.xx4
Data: 13.05.2011, 15:36
Nic nie pomorze i rzad o tym wie, bo nigdy zamknięcie stadionu w niczym nie pomogło! Wszystko pod media robione!
user_ico_TCZEWIAK5
0
Media ~ TCZEWIAK5 Zaufany użytkownik
Uż. zarejestrowany
Data: 13.05.2011, 21:07
Masz rację-to wszystko jest robione pod media które dmuchają temat. Szukają sensacji. dzień w dzień o tym nadają w każdym wydaniu wiadomości w każdej stacji-to już obrzydzające jest. Ciekawe kto na tym tym razem kokosy kręci?
 
user_ico_lukee
+5
lukee Zaufany użytkownik
Uż. zarejestrowany
Data: 13.05.2011, 15:40
Zamknięcie stadionów to jedyna kara, którą można "egzekwować", bo zakazy stadionowe i kary finansowe na nic się zdają. Niestety przy okazji niestety jest to kara dla prawdziwych kibiców, którzy chcą iść wspierać swoją drużynę, a nie burdzić. Za taki obrót spraw możecie winić tylko i wyłącznie pseudokibiców, bo gdyby nie oni i ich wyczyny nie byłoby potrzeby takiego działania. A wy - prawdziwi kibice piłki nożnej - powinniście także przeciwdziałać wandalizmowi na stadionach i w miastach (ustawki, "klubowe" bazgroły na ścianach), a przynajmniej wyrażać swój sprzeciw wobec takiego zachowania.
Brak zdjęcia
-6
ha!_gość
IP: 109.207.xx9.xx4
Data: 13.05.2011, 16:32
ustawki są i będą! nie wiem co wam w nich przeszkadza, ustawki odbywają się w zaciszu w miejscach ustronnych!
 
Brak zdjęcia
+9
:) ~ Patryk_gość
IP: 83.13.xx5.xx8
Data: 13.05.2011, 15:42
Jak sam piszesz piłka nożna jest dla kibiców. Kibic a wandal to niestety nie to samo...pytasz się po co piłkarze grają? sam nie wiem bo jak patrze jak to robią to śmiać mi się chce :) dlaczego Tusk nie zamknął stadionów 3,5 roku temu? Może dlatego że nie mieliśmy wtedy informacji na temat EURO 2012? Jakie 200 wandali? Na samym meczu Lechii jest ich pewnie tylu ale w całej Ekstraklasie są ich dziesiątki tysiecy... Popieram TUSKA
Brak zdjęcia
0
_gość
IP: 109.207.xx9.xx4
Data: 13.05.2011, 18:58
kibole to 100 osób, kibice to 20 000 osób ? przykład na Legii podczas awantury ( które ostatni pare lat temu się zdażały ) ... widzisz różnice? 100 osób coś zrobi ukarane jest 20+ tysięcy
 
Brak zdjęcia
+5
:) ~ Patryk_gość
IP: 83.30.xx5.xx4
Data: 13.05.2011, 21:21
A kto powiedział że życie będzie sprawiedliwe? Niech te tysiące wezmą się za tą setke i ich uspokoją...
 
Brak zdjęcia
+6
mieszkanka_gość
IP: 83.25.xx4.xx6
Data: 14.05.2011, 10:28
W pełni popieram Patryka ,niech ci prawdziwi kibice których jest tysiące,wezmą się za tą garstkę kiboli. Oni znają ich najlepiej.
 
Brak zdjęcia
+4
... ~ gosc_gość
IP: 84.38.xx3.xx4
Data: 13.05.2011, 15:57
"Po co ci piłkarze grają, po co buduje się stadiony? Żeby były puste?" Niee, przecież stadiony są po to żeby mogli wejść debile i je rozwalić, to takie oczywiste. Nie wpadłeś na to? Bardzo dobrze że pozamykali stadiony, jak hołota nie potrafi się zachować to ma za swoje.
Brak zdjęcia
+4
_gość
IP: 109.207.xx9.xx4
Data: 13.05.2011, 18:59
podaj przykład gdzie EKTRAKLASIE ostatnio awantura była, bo właśnie tu pozamykali stadiony, podaj, bo ja od paru lat nic nie przypominam sobie!!
 
user_ico_Domanos
+1
Bardzo dobrze Panie Tusk ~ Domanos Zaufany użytkownik
Uż. zarejestrowany
Data: 13.05.2011, 16:34
Rewelacja. Niech zamykają stadiony bo jak na razie to 50%społeczeństwa nie przychodzi na mecz tylko na rozróby. Dziwnym trafem na skokach czy w F! takie rzeczy się nie dzieją. Tylko w piłce nożnej... No cóż jeden za wszystkich, wszyscy za jednego... Dla mnie to nawet EURO nie powinno się za kare w Polsce odbyć bo co jak znów wandale pokarzą swoje JA? Jaki wstyd dla Polski...
Brak zdjęcia
+4
haha_gość
IP: 109.207.xx9.xx4
Data: 13.05.2011, 17:34
50% haha, żyjesz tym co wciskają tobie media, byłem nie raz na Lechii, awantury nie widziałem od 3 lat żadnej, a ty mi mówisz że 50% a więc przynajmniej 4 - 5 tysięcy osób przychodzi po to aby się awanturować!
 
user_ico_Gród Sambora
+1
Gród Sambora
Uż. zarejestrowany
Data: 14.05.2011, 10:51
Domanos masz wyprany mózg albo nie wiesz co mówisz. Przejdz się kiedyś na mecz i zobacz jak jest, a nie pierdzisz zza monitora i udajesz eksperta.
 
Brak zdjęcia
0
~ haha_gość ~ _gość
IP: 109.197.xx9.xx7
Data: 14.05.2011, 11:34
Ludzi ograniczonych delikatnie pisząc nigdy w POlsce nie brakowało.
 
Brak zdjęcia
+1
sam pewnie na Tuska zagłosowałeś ~ _gość
IP: 109.207.xx3.xx9
Data: 14.05.2011, 12:13
Zamiast myśleć przed wyborami myślisz po nich
 
Brak zdjęcia
-1
iga_gość
IP: 83.30.xx2.xx6
Data: 13.05.2011, 17:15
A ja się pytam po co było budować stadiony ( z naszych pieniędzy) dla kiboli - wandali ? Żeby potem je zamykać? Czy rząd nie potrafił zainwestować tej kasy na rozsądniejsze cele- np. zbudowanie nowych miejsc pracy dla ludzi? Ci którzy kibicują robią to niezależnie czy mają stary stadion czy nowy... a gospodarka przez takie głupie decyzje popada w ruinę...
user_ico_zaratustra83
+2
kibolowanie i kibicowanie ~ zaratustra83 Zaufany użytkownik
Uż. zarejestrowany
Data: 13.05.2011, 18:12
Ja pamiętam jak z ojcem i dziadkiem jako mały kajt chodziłem na mecze by pooglądać jak się piłkę kopie. Teraz własnego syna na mecz nie wezmę bo się boje że jakiś pajac mu krzywdę zrobi lub że się nauczy od kiboli zachowywać jak bydło. Moim zdaniem stadiony powinny być zamknięte dla publiczności do czasu aż będą mogli na nie wrócić kibice w każdym wieku spokojnie oglądać mecze a kibole czyli bydło nie ludzie, trafią do chlewa. Choć pewnie ekolodzy by się sprzeciwili bo nawet świnia przed śmiercią powinna mieć spokój i leprze toważuystwo.
Brak zdjęcia
+3
_gość
IP: 109.207.xx9.xx4
Data: 13.05.2011, 21:30
widzisz człowieku, jako przykład podam mecze Lechii, na których bywam, są dzieci z rodzicami, są osoby starsze, są kobiety, nie dochodzi do żadnych incydentów. Co najciekawsze, każdy stadion ektraklasy posiada se ktory, u nas na Lechii - Zegar to sektor dopingowy, więc tobie polecałbym dla przykładu sektor Prosta, bądź sektor Rodzinny, tam napewno spokojnie obejrzysz mecz, żyj dalej kłamstwem medialnym!
 
user_ico_zaratustra83
+3
do `_gość ~ zaratustra83 Zaufany użytkownik
Uż. zarejestrowany
Data: 14.05.2011, 22:17
Na mecz trzeba dojść i z niego wrócić. Na chodnikach też sektory porobisz? Kiboli nie powinno się wcale wpuszczać na stadiony i tyle. Polityka jest prosta. KIboli się toleruje bo kluby mają z nich kasę. Ale kluby zaczną z nimi walczyć bo w innym wypadku na mecz nie zezwoli im się wpuścić nikogo. Im szybciej z wszystkich stadionów zniknie patologia tym prędzej normalni kibice tam wrócą.
 
Brak zdjęcia
+2
hej ~ _gość
IP: 109.207.xx3.xx9
Data: 13.05.2011, 19:41
Donald czy już zapomniałeś jak na Lechii rozrabiałeś? Te zamykanie stadionów to tylko dalsze rozdmuchiwanie temu zastępczego i tyle. Cieszcie się ludzie z własnej głupoty bo popieranie tego normalne nie jest. Walczyć z pseudokibicami tak ale nie z kibicami!!!
Brak zdjęcia
+7
zamknąć wszystko ~ Donald Kononowicz vel tusk_gość
IP: 78.88.xx5.xx9
Data: 13.05.2011, 20:46
Niech nie będzie niczego!
Brak zdjęcia
0
tik_gość
IP: 178.235.xx1.xx1
Data: 13.05.2011, 21:49
I dobrze że pozamykali stadiony skoro nie przychodzili tam kibice tylko bandyci podający się za kibiców (choć na pewno nie wszyscy ). Nie rozumiem tylko jednego..... czemu policja i te wszystkie służby im przeszkadzały a niech się pozabijają ja bym im tam nawet noże i maczety podrzucił jak by się powycinali to był by w końcu spokój , żaden normalny kibic nie pójdzie na taka burdę albo "ustawkę" tylko kibole a ich mi nie żal dobrze wiedza co im grozi , wiec dać im co chcą ...... ale pod jednym warunkiem .... wchodzisz na stadion i podpisujesz że nie będziesz leczony na koszt skarbu państwa ..... wolna wola wolny kraj .... chcą się pozabijać niech się nawzajem po wyżynają , i będzie spokój.
user_ico_towarzysz
+2
wizja goni wizję ~ towarzysz
Uż. zarejestrowany
Data: 14.05.2011, 11:31
Tiku-jeśli na stadiony przychodzili bandyci to miej o to pretensje do organów ścigania gdyż miejsce dla takich ludzi jest w więzieniu. Natomiast jeśli chodzi o pracę policji to właśnie podczas zamieszek w Bydgoszczy ona dała plamę,bo NIE ZAREAGOWAŁA. Zamiast okrążyć tych pseudokibiców stali w kącie. Bardzo mądre zdanie powiedział ostatnio w TVP Info dziennikarz "Rzeczpospolitej" a mianowicie "jeśli policja i rząd nie są w stanie zapewnić w państwie bezpieczeństwa to jest rozwiążmy". Miał gość rację,bo skoro policja wyznaczona do ochrony spotkania boi się pseudokibiców to po co ona jest?
 
Brak zdjęcia
-4
ma racje ~ misiek_gość
IP: 62.152.xx6.xx2
Data: 14.05.2011, 00:59
Premier ma racje, moim zdaniem jeśli ktoś demoluje stadiony itp to powinno być ostre pałowanie, wyroki 5lat kamieniołomów i zakaz stadionowy dożywotnio!!!!!!!!!!!!!
Brak zdjęcia
+4
spokojnie ~ Donald T._gość
IP: 78.88.xx5.xx9
Data: 14.05.2011, 07:31
Póki co spokojnie pozamykam pare stadionów a za jakiś czas otworze obozy.Pozdrawiam towarzysza.
 
user_ico_towarzysz
+4
niepopularne moje zdanie ~ towarzysz
Uż. zarejestrowany
Data: 14.05.2011, 11:25
Jakby się tak zastanowić przez chwilę z pozycji stojącego z boku to pan premier Tusk wprowadza zalążki totalitarne jak np walka z wolnością słowa na stadionach(kluby wznoszące okrzyki antyrządowe jak np Widzew,czy wywieszające transparenty,które określa się od paru tygodni jako "nielegalne" zostają ukarane a Polonia Bytom np nie,co jest niezrozumiałe,bo jeśli warunków bezpieczeństwa rzekomo nie spełnia Dialog Arena a spełnia ruina stadionu w Bytomiu to jest to co najmniej dziwne). Wczoraj też słyszałem,że mogą zostać zakazane tzw sektorówki pod którymi zdaniem policji ukrywają się w czasie meczu bandyci odpalający race-śmiech i żenada. Ja mam nadzieję,że kibice nie dadzą się stłamsić a ludzie się obudzą z populistycznego snu pana premiera pt "zielona wyspa".
 
Brak zdjęcia
+5
xxx_gość
IP: 78.88.xx8.xx5
Data: 14.05.2011, 10:13
Wkoncu Policja jest od tego zeby nic nie robic (;
Brak zdjęcia
-2
IGA_gość
IP: 84.38.xx5.xx2
Data: 14.05.2011, 10:18
to po co te stadiony są niszczone? jak kibice i pseudo kibice nie umieją uszanować wspólnego dobra to trzeba wszystko przed nimi chować. lepsza siatkówka, lekkoatletyka, ręczna czy kosz tam to chociaż kultura na hali a nie jedna wielka walka wyzwiska i agresja wobec innych
Brak zdjęcia
+1
_gość
IP: 109.197.xx9.xx7
Data: 14.05.2011, 11:42
To co wyprawia polski rząd, na czele z naszym premierem przechodzi chyba wszelkie pojęcie. Zakaz pojawiania się kibiców gości na meczach ekstraklasy, 1 i 2 ligi to za mało. Trzeba było zamknąć całe stadiony. Mecze bez publiczności = zero problemów z kibolami. Bezpiecznie i przyjemnie, czyli tak jak wyobraża sobie mecze polskiej ligi polski rząd. W Białymstoku na meczu z Legią nie zawisły żadne flagi. Nie był również prowadzony doping. Na trybunach było szaro i nudno. Wszystko wskazuje na to że od najbliższego meczu tak samo będzie m.in. na stadionie w Gdańsku. Poniżej oświadczenie "Lwów Północy", którzy z dniem wczorajszym zawiesili swoją działalność. Stowarzyszenie Kibiców Lechii Gdańsk „Lwy Północy” z przykrością informuje wszystkich kibiców Lechii, iż w dniu dzisiejszym postanowiło zawiesić bezterminowo swoją działalność związaną z organizowaniem widowni na meczach Lechii w Gdańsku oraz na meczach wyjazdowych. Z ubolewaniem podjęliśmy tą trudną decyzję, która spowodowana jest narastającą ogromną i w dużej mierze nieuzasadnioną falą represji wobec kibiców w Polsce. Dziś również odbyło się spotkanie z władzami klubu, które przekazały nam szereg informacji potwierdzających w naszym odczuciu wolę pacyfikacji ruchu kibicowskiego w Polsce przez organy państwowe. Jako dobrowolne zrzeszenie osób - stowarzyszenie i jego poszczególni członkowie - nie mogą i nie chcą brać odpowiedzialności za sytuację na stadionach, która w obliczu swoistej nagonki, przybiera trudne do przewidzenia rozmiary i skutki a my między innymi nie chcemy narażać choćby grupę Ultras na represje, kary i zakazy stadionowe. Również dobre imię stowarzyszenia, które wypracowaliśmy wspólnie z rzeszami kibiców i innymi partnerami społecznymi w okresie naszej działalności jest narażone, na co nie możemy sobie pozwolić. Nie chcemy być kolejnym „kozłem ofiarnym” zaistniałej, bez naszej winy, sytuacji. W związku z powyższym, od najbliższego meczu nie będzie prowadzony zorganizowany doping na meczach w Gdańsku, nie będą wywieszane flagi ani okolicznościowe transparenty, nie będą prezentowane oprawy. Nie będą organizowane wyjazdy na mecze Lechii poza Gdańskiem, a także na mecze drużyn naszych przyjaciół. Ubolewamy przede wszystkim nad tym, że dominującym aspektem rozstrzygania problemów na stadionach jest odpowiedzialność zbiorowa, która może przerodzić się w sankcje dla aktywnie działających kibiców. Nadal będziemy prowadzić pozostałe nasze działania nadając im jeszcze większy rozmach, a także poza stadionową działalność społeczną i patriotyczną. Brak zorganizowanego dopingu w naszym odczuciu nie oznacza braku dopingu. Wierzymy w to, że kibice Lechii w tym szczególnym okresie zaprezentują swoje solidarne wsparcie drużynie, wspierając ją spontanicznym, żywiołowym dopingiem, którego nie jest w stanie wymazać żadna ustawa czy rozporządzenie. Wspierajmy piłkarzy w ich staraniach licząc na walkę o wynik do ostatniego gwizdka sędziego. "Żadne restrykcje nie zabiją Naszej pasji"
Brak zdjęcia
+5
mądre słowa "to Korea"!!! ~ _gość
IP: 109.197.xx9.xx7
Data: 14.05.2011, 12:08
http://www.youtube.com/watch?v=NXe1h8bJNaQ link
Brak zdjęcia
+3
przejrzyjmy na oczy ~ żołnierz_gość
IP: 109.207.xx4.xx8
Data: 14.05.2011, 22:15
Czas spojrzeć w końcu na rząd naszego premiera, do czego zmierza? Wszystkie wydarzenia w kraju są wodą na młyn,aby tylko odwócić uwage od gospodarki kraju ,a skupić się na czymś zastępczym w tej chwili na kibicach przedtem na katasrofie smoleńskiej gdzie debata trwała rok,a niedawno zosała zastąpiona kibicami. Potrzebne to również było do zagłuszenia afery hazardowej ,którą można powiedzieć z otwartością,że zagłuszono barzo szybko! A teraz przechodząc do sedna sprawy czyli kibiców to działania pana Tuska zamykającego stadiony w Warszawie i Poznaniu,jakby nie patrząc wybudowane za duże pieniądze,wedłud mnie najnowocześniejsze i najbezpieczniejsze w naszym kraju,na które przychodzą rodziny i publika ma wykupione po 70% miejsc na karnety ukarał nie chuliganów tylko zwykłych obywateli!I pytam sie kto zwróci pieniadze rodzinom,które mają wykupione karnety, a zostały ukarane odpowiedzialnością zbiorową ? I nie poto chyba budowano obiekty aby teraz je zamykać przed kibicami?I jeszcze jedna sprawa odnośnie alkoholu na stadionach, teraz nie można,na euro będzie można,po euro już nie! Raczej czegoś tu nie rozumiem,albo ustawa jest cały czas,albo nie,wiec pewnie znowu chodzi o pieniądze nieprawdaż nasz medialny TVN-owski premierze!!!
Brak zdjęcia
0
Ten temat już był - i chyba za mało oberwaliście ~ Narodowy_gość
IP: 109.197.xx8.xx5
Data: 15.05.2011, 09:55
od myślącego społeczeństwa. Ugryziony trochę z innej strony ale wiadomo z jakiego środowiska: http://www.tcz.pl/index.php?p=1,62,0,tcz-24&item=3a9fd5109bd2ff30&title=Tczewscy-kibice-la link czmy-sie-w-slusznej-sprawie . Zadaniem Państwa jest nie dopuszczać do zagrożenia dla normalnych kibiców np. rodziców którzy przychodzą na mecz z dziećmi. W związku z tym, konieczne okazało się zamknięcie stadionów. Bo rząd - tu przyznaję rację nie do końca wie jak to rozwiązać. Ale to nie jest takie proste, bo wiele elementów walki z kibolami zawodzi. Wydaje mi się że prawo nie jest najgorszą stroną (tutaj odpowiedzialność rządu) - ale jego egzekwowanie już tak. Np. co z tego, że Policja złapie takiego biegającego z kastetami idiotę skoro sąd skaże go na śmieszny wyrok? To system naczyń połączonych i nie zrzucajcie winy na rząd (chociaż go nie popieram) bo winni zamieszania są kibole i to na nich powinna skupić się krytyka, a jeszcze konkretnych słów potępienia z Waszych ust na ich temat nie słyszałem - to też daje do myślenia.
Brak zdjęcia
0
POpilstyczna akcja ~ Kibic _gość
IP: 78.88.xx5.xx4
Data: 15.05.2011, 10:30
JUZ NIE ZAGLOSUJE NA PO !!!!! żenada i skandal jak w państwie niby demokratycznym mozna zabronić prawdziwym kibicom wyjazdu na mecz swojej druzyny aby ja wspierac i dopingowac ! Premiet Tusk strzelil sobie samobuja ! teraz porażka PO w wyborach stanie sie faktem nawet jesli kupi kolejnych posłów do swoj POpa.....ej drużyny !
Brak zdjęcia
-2
_gość
IP: 109.207.xx9.xx4
Data: 15.05.2011, 20:56
Lepiej przeczytajcie poniższy artykuł społeczniaki zanim sie wypowiadacie: http://ekstraklasa.wp.pl/kat,113114,title,Coraz-bezpieczniej-na-polskich link- stadionach,wid,13409444,wiadomosc.html?ticaid=1c4f4
Brak zdjęcia
+1
tusk ~ kajot551_gość
IP: 109.207.xx7.xx4
Data: 21.05.2011, 18:21
To prawdziwa demokracja na stadionach oprocz powietrza nie zabroniono byc na meczu motylkom,muszkom,obywatele ktorzy gotowi sa pomyslec ze rzady rudego sa kiepskie ,za same myslenie do wiezienia/zwolnic zlodzieji,aferzystow,mafie/.Dzieci ktore znaja slowo "matol" do obozu na reedukacje ,a rodzicow do "kicia",takze mlodziez ,ktora nie zdazyla wyjechac za granice podwyzszajac statystyke bezrobocia do obozu pracy przymusowej w kopalni rudy promieniotworczej by woczach mieli KROLA SLONECZKO.
Brak zdjęcia
+1
weź idź z tym typem ~ _gość
IP: 109.197.xx9.xx7
Data: 21.05.2011, 19:27
Ja w głowę zachodzę jak taki człowiek może sterować państwem? Hee jedno wiem na pewno-nie jestem głupszy od sporej części społeczeństwa bo na peło nie glosowałem.
 
user_ico_Basia11
+1
propaganda sukcesu ~ Basia11 Zaufany użytkownik
Uż. zarejestrowany
Data: 29.05.2011, 15:32
Cały temat został rozdmuchany po to aby premier mógł kontynuować swoją propagandę sukcesu. Wyimaginowanego sukcesu z resztą.
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym - tutaj.
Dodaj nowy komentarz:

Uwaga!
Wszystkie komentarze niezwiązane w żaden sposób z tym zdarzeniem, a także komentarze zawierające treści wulgarne lub obraźliwe nie zostaną dodane.


Imię, login, pseudonim, nick (max 30 znaków):
 _gość

Temat komentarza (max 50 znaków):

*Treść komentarza (znaczniki HTML wyłączone):
 
najpopularniejsze

Copyright © 2001-2016 Tczew - TCZ.PL Sp. z o.o. Internetowy Serwis Informacyjny Miasta
Kontakt: kontakt@redakcja.tcz.pl. Adres: ul. Hanny Hass 4, 83-110 Tczew