Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Od kilku godzin mam / jest problem z siecią T-Mobile. Ta sytuacja powtarza się co jakiś czas i już mam tego dość. W salonie odpowiadają, że trzeba przełączać tryb sieci z 3G na 2G i tyle. To już nie pomaga, ale co to za rozwiązanie?
Jestem odłączony od świata "jak się do mnie dzwoni sygnał jest, komórka jednak milczy" i przyznam, że jest to bardzo irytujące tym bardziej, że mam wiele spraw na głowie. SMSy także nie dochodzą.
Może też tak macie... może nawet nie wiecie, bo zasięg jest full.
Ze smutkiem stwierdzam, że co jakiś czas słychać o kłopotach sieci w innych częściach Polski.
Czasami sieć zadziała dostaję wtedy sms o tych, którzy do mnie dzwonili - dzisiaj jest jednak absolutna cisza.
Telefon jest sprawny, karta także... Po przełożeniu karty do innego telefonu jest tak samo. Powtarzam, zasięg jest full.
Jestem odłączony od świata "jak się do mnie dzwoni sygnał jest, komórka jednak milczy" i przyznam, że jest to bardzo irytujące tym bardziej, że mam wiele spraw na głowie. SMSy także nie dochodzą.
Może też tak macie... może nawet nie wiecie, bo zasięg jest full.
Ze smutkiem stwierdzam, że co jakiś czas słychać o kłopotach sieci w innych częściach Polski.
Czasami sieć zadziała dostaję wtedy sms o tych, którzy do mnie dzwonili - dzisiaj jest jednak absolutna cisza.
Telefon jest sprawny, karta także... Po przełożeniu karty do innego telefonu jest tak samo. Powtarzam, zasięg jest full.
Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Komentarze (80) dodaj komentarz
Grabus_gość
17.06.2013, 11:54
Potwierdzam, doświadczam podobnych problemów co jakiś czas. Podobnie żona.
Odpowiedzelzbieta_gość
17.06.2013, 12:17
potwierdzam ,tak jest co jakiś czas jak byla tylko Era to problemów nie było
OdpowiedzJony_gość
18.06.2013, 16:22
ja nie
ja nie bo mam Pleya i plusa
CytujLumpenhrabina_gość
17.06.2013, 12:19
REKLAMACJE!
Jeśli są problemy z siecią czy zasięgiem, należy składać REKLAMACJE. Najlepiej pisemnie, mailem, wtedy mają obowiązek odnieść się również pisemnie. Ja sama kilka razy skutecznie zgłaszałam kłopoty z zasięgiem - zwracano mi 50% abonamentu za internet. Niestety, częstym argumentem sieci T-mobile jest odpowiedź: "Nie mamy żadnych innych zgłoszeń o problemach z siecią, inni użytkownicy są zadowoleni" - dlatego proszę, zgłaszajcie, choćby przez infolinię. Uzyskanie rekompensaty wymaga trochę cierpliwości - ale jest możliwe.
Odpowiedz_gość
17.06.2013, 12:21
Droga Pani, problem w tym, że ja nie chcę zniżki abonamentu - ja chcę działającą usługę. Chcę dzwonić, odbierać telefony bo bardzo tego potrzebuje i żadna obniżka mi tego nie zrekompensuje. PS tak jak ktoś pisze powyżej... w Erze to była rzadkość.
Cytuj_gość
17.06.2013, 12:53
Niestety przejęcie polskich sieci przez globalne firmy powoduje, że cała kasa idzie prawdopodobnie na opłaty licencyjne za używanie wspaniałych globalnych nazw (tj. za granicę), a nic nie idzie w inwestycje. Najpierw przecież taki Orange czy T-Mobile musi odzyskać to co zapłacił za Idee czy za Ere. Dlatego tak w polskich Orange czy w TMobile, jakość usługi dramatycznie spada, a sieci udają, że nic nie widzą. Po przejęciu Idei przez Orange miałem same problemy z telefonem i mobilnym Internetem. Przeniosłem się do Play i teraz wiem jak te usługi powinny wyglądać.
Cytujurszula_gość
17.06.2013, 12:27
T-Mobile
Rozmawiałam telefonicznie z przedstawicielem T-Mobile z Warszawy, który poinformował mnie, że zakłócenia i brak sygnału związany jest przełączaniem satelit i że mogą one potrwać do lipca 2104 roku. Pozdrawiam
Odpowiedzmecenas_gość
18.06.2013, 00:06
jeszcze 91 lat?
wątpię żeby ktoś z Tczewa przedłużał umowę przez 90 lat jak nie ogarną;)
Cytujśmieszek_gość
18.06.2013, 11:56
Satelity
To się pani dała wpuścić w kanał przez przedstawiciela T-Mobile, który chciał się pani i problemu szybko pozbyć. Telefon komórkowy nie komunikuje się z satelitą, chyba że używamy wbudowanego GPS'a ale to zupełnie inna historia i nie służy do rozmów.
Cytuj_gość
19.06.2013, 14:20
Ty bardziej, że GPS w telefonie działa przez internet
Cytuj_gość
17.06.2013, 12:28
T-Mobile
Dokładnie, internet w telefonie od t-mobile również nie działa.
Odpowiedz_gość
17.06.2013, 19:55
To przez radnego Kaffke który był przeciw stacjom bazowym
Cytuje_gość
20.06.2013, 20:04
e
Dobrze ze juz nie jest radnym!!!
CytujHitm3n
17.06.2013, 12:34
Jeśli ktoś pisze "W Erze to była rzadkość", to strzela trochę kulą w płot. Sieć, jeśli chodzi o stronę techniczną, jest w zasadzie ta sama, nawet rozbudowana (więcej nadajników się pojawia), więc zarzut, że to T-Mobile coś spaprało, jest trochę kiepski. Osobiście nie mam problemów z zasięgiem, rozmowami czy SMS-ami. Mieszkam na bajkowym.
Odpowiedzgość_gość
17.06.2013, 12:37
Witam mam to samo ,ale nawet pisemne reklamacje nic nie dają. Ich odpowiedż brzmi "Sprawdziliśmy wszystko i nie ma zadnych problemów z ich strony" . To przeczytałam w piśmie od nich, a chcąc zrezygnować to zapłacę karę bo oni nie mają sobie nic do zażucenia.Masakra totalna.
Odpowiedzlena_gość
17.06.2013, 12:43
te problemy odczówam od roku...tyle razy zgłaszane na infolinie,do salou,pisemne reklamacjie i nic....raz udało mi się otrzymać rabat na 3 miesiące w kwociwe 25 albo 20 zł.nie pamiętam dokładnie...no cóż moja cierpliwość się skończyła i przeszłam do play ale jeszcze musz się męczyć do września w t-mobile...nie po to płaci się abonament żeby korzystać z 2G bo w przypadku internetu w telefonie przy 2G działa on z prędkością modemową...jak się ma własny biznes to niestety jest potrzebny prawidłowy i działający 3G...szczególnie że teraz to już każdy ma smartfona a jak wiadomo bez internetu jest on mało przydatny....
Odpowiedz_gość
17.06.2013, 12:45
Ja również mam problem, na czyżykowie bardzo czesto gubi zasięg...
Odpowiedzkonio_gość
17.06.2013, 12:46
tylko play
Tylko Play. Zasięg trzech operatorów i tyle w temacie. Przy odpowiednim ustawieniu telefonu zero problemów.
Odpowiedztczewiak_gość
17.06.2013, 12:47
to samo
ja mialem ten sam problem i to samo mi powiedziano w salonie ze na 2g przelaczyc. zrobilem tak i teraz ok! ale wiem ze jest to uciazliwe i meczace! robilo mi sie tak w telefonie gdy podrozowalem z miasta do miasta! mowili ze nadajniki wyminiaja i to dlatego!
OdpowiedzRafal_gość
17.06.2013, 13:05
Przejście do innej sieci
Dlatego od tygodnia nie jestem już w tmobile. Nie dość ze problemy z podstawowymi usługami to jeszcze mało atrakcyjna oferta dla stałych klientów.
Odpowiedzaaa_gość
17.06.2013, 13:08
potwierdzam
Też mam ten problem od kilku godzin. Pan z centrali mówił mi, że moje zgłoszenie jest pierwsze i to pewnie wina mojej karty sim, a jednak nie jestem osamotniona. Z jednej strony to dla mnie pocieszenie, ale z drugiej co jednak marne, bo ja chcę mieć możliwość dzwonienia.
Odpowiedzplay_gość
17.06.2013, 13:12
play
tylko play.
Odpowiedzmała_gość
17.06.2013, 13:28
żenada
nie tylko ta sieć ma problem rok temu zmieniłam tel bo był problem jak opisany powyżej nikt do mnie nie mógł dzwonić ani wysyłać wiadomości zdarzało się że ja do kogoś nie mogłam wykonać połączenia od razu odrzucało połączenie. sieć play ...stwierdziłam że coś jest z tel i kartą ...teraz nowy tel nowa karta sieć orange tel 4 mies a problemy jeszcze gorsze pisać mogę ale nie wiem czy każdy odczytuje wiadomości ja dzwonić nie mogę odrzuca od razu połączenie jeśli zdarzy się że jest sygnał raz zadzwonię potem to samo, następny przykład na koncie mam 25 zł doładowanie mam sygnał żeby dzwonić jeśli próbuję wykonać połączenie operator mówi brak środków na koncie aby wykonać połączenie po chwili pełno sms ów od operatora brak środków na koncie sprawdzam konto środki są żeby sprawdzić próbuję wziąć kredyt odpowiedź wzięcie kredytu jest niemożliwe ze względu na wystarczającą ilość środków na koncie i co mam zrobić? znowu zmiana wszystkiego? mają wszędzie jakiś problem tylko niektórzy nawet o tym nie wiedzą w poprzednim tel na szczęście klientki mnie uprzedzały wysyłają wiadomości dzwonią i nic nie można się dodzwonić a ja nic nie wiedziałam chore to..dziś zgłoszone w ogólnym biurze żadne rady nie pomogły typu przestawianie w tel. i czekam 2 dni na odpowiedź bo to już sprawa techniczna zobaczymy jaka będzie odpowiedź... w obecnej chwili mam tylko tel i pełne konto za to niemożliwe dzwonienie..
Odpowiedzmarjam666_gość
17.06.2013, 13:30
:)
nie zawsze cena idzie w parze z jakościa:)
Odpowiedzduszek89_gość
17.06.2013, 13:37
Mam tak samo! to juz przestalo byc zabawne, ja postanowiłam zakonczyć umowe z T-Mobile przed czasem, zostały mi jeszcze 2 lata umowy ale nie mam siły tyle czasu sie denerwowac i płacić za cos z czego nie moge korzystać!
Odpowiedz_gość
17.06.2013, 13:39
Też tak mam od czasu do czasu! Myślałem, że to wina telefonu, ale oddaniu do serwisu gwarancyjnego było to samo;o
OdpowiedzKasia_gość
17.06.2013, 13:46
Internet
Z internetem jest to samo. Wczoraj wieczorem po 15 minutach prób odpalenia jakiejkolwiek strony zamknęłam laptopa bo szlag jasny mnie trafiał. I tak kilka razy w ostatnim czasie. Najgorsze że dopiero podpisałam umowę i nijak się z niej wymiksować
OdpowiedzKarolina_gość
17.06.2013, 14:09
2G
Mam to samo.. niestety, co to za net w 2G? Zgłaszałam problem jakieś pół roku temu. Dostałam odpowiedź, że problem został rozwiązany ale widocznie nie został Teraz mam cały czas włączone 2G i wszystko jest ok ale chętnie przełączyłabym się na 3G
Odpowiedzsss_gość
17.06.2013, 14:16
Ludzie czas zmienic siec na sprawdzone typu Plus Orange T-mobile tak jak i Play to najgorsze gówna świata.
Odpowiedz_gość
17.06.2013, 14:41
Mam ten sam problem bardzo często. "brak połączenia z siecią", "sieć niedostępna" itd itp. Ale, po przełączeniu z 3G na GSM wszytko powinno być OK. To po cholerę to 3G, skoro nie działa? Czy zanim ERA stała się T-Mobile, też tak było?
Odpowiedzandrew_bajkowe_gość
17.06.2013, 15:01
Ja też mam od czasu do czasu taki problem i to głównie na Os. Bajkowym - ul. Kubusia Puchatka. A ja już myślałem, że coś się dzieje z moim telefonem. Dobrze, że ktoś jeszcze ma taki problem :)
Odpowiedzuzytkownik-t-mobile_gość
17.06.2013, 15:22
ja rowniez mam ten problem!!!! mega meczasa sprawa!!! ale z tego co wiem, to zadna siec dobrze nie dziala :(
Odpowiedzdziubek_gość
17.06.2013, 16:03
T-mobile
Mam dokładnie ten sam problem z siecią.Co jaki,s czas nie działa net.Jak zgłaszam usterkę tel,to mówią,że u nich wszystko jest ok,że ja mam problem z BLUECONNECTem.Pisemna reklamacja nic nie daje,jak i zgłoszenie w punkcie T MOBILE.Więc co robić??Gdzie to zgłaszać??Płacąc rachunek wymagam,aby był internet,a nie jakieś zniżki mi oferują.Dodam,że dzwoiąc do Biura Obsługi, to konsultant nic nie wie i nie może pomóc albo mówi to co klient chce usłyszeć.Sytuacja patowa.Oni są idiot..i,czy z nas robią idiot..????
Odpowiedzorendżówa :D_gość
17.06.2013, 16:24
zapraszam do Orange :D
Odpowiedztomek_gość
17.06.2013, 17:00
potwierdzam, zgłaszałem, ale nic nie naprawili
kilkukrotnie też zgłaszałem problemy z połączeniami w sieci 3g i problemy z internetem, radzili mi przełączyć na 2g co niby miało poskutkować załatwieniem sprawy ale ludzie, żyjemy z 21wieku, 3g to już część naszego życia a nie technologia z lat 90 GSM co oni proponuja, płacimy potężne pieniądze tej korporacji a oni sobie z nas jaja robią że niby wszystko jest ok. Problemy są notoryczne i zdarzają się codziennie, nie narzekają moi znajomi co mają plusa czy orange, te sieci zawsze działają, sam mam drugi numer w virgin który loguje się do playa i też o dziwo żadnych problemów nie ma a w t-mobile zawsze i wszędzie już teraz. Czekam do końca abonamentu i Plus wita bo u nich nigdy nie ma problemu a mam już od kilku miesięcy internet i działa zawsze, wszędzie i o każdej godzinie
Odpowiedzmentos_gość
17.06.2013, 17:04
tak
To trwa juz kilka miesiecy, tmobile leci w kulki. Na infolinii mowili ze prowadza jakies tam prace modernizacyjne i od tego czasu mecze sie smartwonem na 2g. KPINA TMOBILE
Odpowiedzziom_gość
17.06.2013, 17:20
Oj ludzie ludzie, Orange z T-Mobile ogarnia swoje BTS-y stąd ten problem. Może teraz jest źle ale po to by było lepiej. Weźcie pod uwagę to, że coraz więcej ludzi ma internet w telefonie z którego cały czas korzysta i transmisja danych jest parę razy większa niż jeszcze rok czy dwa lata temu. Ogólnie też mnie to denerwuję, ale trudno.
OdpowiedzZgłoście do UKE_gość
17.06.2013, 17:30
Bylibyście w POLSKIEJ sieci to nie mielibyście
... problemów. Mówię oczywiście o Plusie. Skargi należy zgłaszać do Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Można złożyć online na stronie internetowej. Oczywiście konieczne jest podanie wszystkich danych zgłaszającego. Za to sprawa rozpatrywana jest ,,urzędowo" tj. dyrektor UKE żąda wyjaśnień od operatora. Oczywiście nie od konsultanta BOKu;) Jeżeli skarga okazuje się zasadna, a operator rażąco narusza warunki świadczenia usług UKE może nałożyć nawet milionowe kary. To najlepszy bat na operatora. Nic tak nie działa jak pismo z orzełkiem na górze;) GWARANTUJĘ że sprawa zostanie rozwiązana:D
Odpowiedz_gość
17.06.2013, 18:30
Mi jak na razie działa i tel i internet
Odpowiedzpodróżujacy_gość
17.06.2013, 18:51
t-mobile ma słaby zasięg
Jeżdżę po Polsce i niemal wszędzie jest problem z T-mobile, operator ma to wszystko gdzieś.
OdpowiedzSorin_gość
20.06.2013, 13:17
T-Mobile OK
Ja akurat z T-Mobile nie mam najmniejszego problemu, właśnie na karcie T-M mam zasięg tam gdzie inni nie mają (szkoła, u babci na wsi) Orange oraz Plus odpadają, o Play nie wspomnę.
Cytujz_gość
17.06.2013, 19:16
dokladnie z internetem tez pojawiaja sie problemy !!
Odpowiedz_gość
17.06.2013, 19:22
Odszedłem z ery do Play i nie mam problemów taniej i jedna stawka do wszystkich a nie jak w erze do tych taniej do tych drożej a niech się pocałują ja nie żałuję swojej zmiany
OdpowiedzLucky Luke_gość
17.06.2013, 19:43
Inwigilator Mobile
A może Oba ma Was podsłuch**e....
Odpowiedzserwisant_gość
17.06.2013, 19:47
Jestem serwisantem sieci T-mobile
Jestem serwisantem sieci T-mobile - proszę zadawać pytania to na nie odpowiem.
OdpowiedzŁysy_gość
17.06.2013, 20:16
proste
Pytanie jest proste, kiedy to się skończy????
Cytujuzytkownik_gość
17.06.2013, 21:12
prosze czytac o problemach wyzej i wypowiedziec sie w tym temacie.... szkoda gadac kolejny raz..
Cytujserwisant_gość
18.06.2013, 09:55
Pytania
Proszę zadawać pytania wtedy będę mógł na nie odpowiedzieć. Proszę również śledzić nasze promocje.
CytujKarolina_gość
17.06.2013, 20:10
też tak mam !!!
wściec się można z tą siecią ! - jak tutaj człowiek ma być w kontakcie z innymi skoro nie można nigdzie zadzwonić. operator do BANI.
Odpowiedzxxx_gość
17.06.2013, 20:33
prawda .
ja ma to samo . ;D siec do dup* .
Odpowiedzpat_gość
17.06.2013, 20:46
dokladnie,mam to samo !!!! mam wsrod znajomych i rodziny podobne przypadki i kazdy jak jeden maz twierdzi ze wraz z dniem kiedy konczy im sie umowa z t-mobile, przechodza do innej sieci.! Ja rowniez zrobie to samo! Mam male dziecko,siedze w pracy, zasieg niby mam.. a ja wracam do domu okazuje sie ze przez cały dzien rodzina probowala sie do mnie dodzwonic bo stalo sie cos powaznego i co ??? Zyjemy w europie i zeby takie problemy byly?
Odpowiedzgość_gość
17.06.2013, 20:47
nie
miałam kiedyś ten sam problem ale po zmienieniu z 3G na GSM więcej mi się ten problem nie pojawił
Odpowiedz_gość
17.06.2013, 21:07
kup se budkie to se podzwonisz ale mam bekie zez was buraki
Odpowiedzmisiek_gość
17.06.2013, 21:59
Mam to samo z Orange co chwile przerywa 3g
Odpowiedzab_gość
17.06.2013, 22:40
problem jest w tym że zadużo porobiło się tych niby sieci. im więcej tym gorzej
Odpowiedzmar1987_gość
17.06.2013, 23:05
poroblem z T-Mobile
Witam. Prosta sprawa......mam juz serdecznie dosc ciaglych problemow z siecia. Wypowiadam umowe i przechodze do Plusa ( 11 numerow na abonament ?!?!). Opowiesci i tym , ze modernizuja siec mnie nie interesuja.
Odpowiedzkaro_gość
17.06.2013, 23:29
na czyżykowie są bardzo duże problemy z zasięgiem t mobile internet -bardzo żle telefon-żle...
OdpowiedzKamil_gość
17.06.2013, 23:42
Mam to samo i jeszcze niedawno zacząłem współpracę z ta siecią żal
Odpowiedz_gość
18.06.2013, 00:33
Wszystko idzie od tego, że oczywiście jest modernizacja, nowe nadajniki podłącza Orange jak i T-Mobile, a do tego obie sieci mają tez akcje że łączą sie nadajnikami, modernizacja zaczeła się w zeszłym roku i ma trwać nawet do połowy 2014 roku, oczywiście jak twierdzą operatorzy po kolej w każdym rejonie, niestety sprawa wygląda tak, że póki nie skończą kijowy zasięg jest wszędzie. w Orange był zawsze dobry zasieg zepsuł się podczas tej modernizacji, w T-Mobile czy wcześniej Erze z zasięgiem było różnie, teraz jest słaba póki nie skończą. Za to jeśli chodzi o play to mają oni mniej nadajników po za tym się Play powstała później i jeśli chodzi o tą technologię transmisji danych w sieciach komórkowych to pojawili się dopiero od utworzenia UMTS do 364 kb/s (początki 3G) a więc niekoniecznie sięc play będzie działała na małym wioskach czy w obszarach gdzie są daleko nadajniki , gdzie najwyzej siega nam za sieg 2G GPRS czy EDGE. Trzeba to niestety przetrzymać, bo co innego zrobić
Odpowiedzlala_gość
18.06.2013, 01:19
w orange jest to samo .. ;/ zeby siedząć w domu nie miec za siegu .. nie moge pisac dzwonic i w druga strone nie mogą się do mnie dodzwonic .. ;/ zal
OdpowiedzDorota_gość
18.06.2013, 08:47
na górkach to samo
Problem wygląda identycznie. Zgłaszałam pod nr 602900 już kilka razy, dwa razy ustnie w salonie, raz pisemna reklamacja. Za każdym razem mają 60 godzin na ustniecie awarii. Myślę, ze trzeba składać za każdym razem pisemną reklamację w salonie. A potem walczyć o rozwiązanie umowy. Z erą tych problemów nie było. Pozdrawiam, Dorota.
Odpowiedzemi_gość
18.06.2013, 08:52
t-mobile to ostatnio porażka mamy jeden z telefonów na kartę w tmobile i dzieje się dokładnie tak jak opisujesz drugi mam ja na mixa i to drugą umowę. W życiu więcej nie wezmę tej sieci choć by była ostatnią z mega promocjami. Od roku czasu jak aplikacja GG przestała mi działać tak mnie olali że ja dziękuję bardzo. Co miesiąc latam do nich bo to zabiorą mi pakiet który dopiero co uaktywniłam, to w ogóle pakietu nie mogę uaktywnić i wiele innych ciekawych sytuacji. Jedno jest pewne nie t-mobile. Przez te notoryczne problemy zamiast 25 zł miesięcznie to wychodzi mi i 75 zł... Do tego ta olewka z problemami jest wnerwiająca...
OdpowiedzArtmex_gość
18.06.2013, 09:02
A może to NetWorks
A nie macie przypadkiem modernizacji do Networks? W Olsztynie też były chwilowe problemy, a po skończonych pracach zarówno zasięg jak i szybkość neta się poprawiły zauważalnie.
OdpowiedzHania_gość
18.06.2013, 09:55
zasięg
zasięg masakara- składałam reklamację ale odpowiedź była co najmniej śmieszna sugerująca , że to wina miejsca zamieszkania , którego nie zmieniałam od lat .Z odpowiedzi gestora sieci wynika, że chyba zamieszkałam w bunkrze. Rozwiązanie umowy bez problemu tylko będzie traktowane jako zerwanie umowy z odpowiednimi sankcjami -bowiem brak zasięgu to moja wina Miałam abonament z internetem .Po jego odłączeniu zasięg z lekka się poprawił. Czekam do zakończenia umowy i uciekam do innego operatora. Potwierdzam wypowiedź Doroty z era problemu nie było.
OdpowiedzPREZES_gość
18.06.2013, 11:08
t-mobile.pl
Ta sieć to totalna klapa. Jestem z nimi ponad 15lat i widzę,że to jest WIELKA POMYŁKA. W sierpniu kończy mi się i umowa i tyle mnie zobaczą. Znudziło mi się pisanie pism reklamacyjnych i dzwonienie BOK. Nie chcę upustu od abonamentu,chcę,żeby mój tel. działał normalnie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz_gość
18.06.2013, 11:29
Dzisiaj znowu tak samo!
OdpowiedzTruman_gość
18.06.2013, 13:14
NetWorks!
Na 99 % jest to spowodowane modernizacją sieci, w całej Polsce kombinują, zmieniają nadajniki razem z Orange, jak to się zakończy to sieć będzie o wiele bardziej wydajna niż jest teraz, tak więc warto poczekać, ponarzekać, a z czasem będzie lepiej :)
OdpowiedzDorota_gość
18.06.2013, 13:32
A może zadziałamy
Kochani, a może tak nie ograniczymy się do negatywnych wypowiedzi tylko wszyscy, którym tmobile dopiekł złożymy wypowiedzenia? W ogólnych warunkach umów jest przewidziana tylko dla operatora możliwość wypowiedzenia. Możemy to zrobić na podstawie przepisów KC. Będą musieli pisma rozpatrzyć, odpowiedzieć! A może to wzbudzi refleksję? 4 tysiące osób przeczytało artykuł! Choć połowa wypowiedzeń zrobi wrażenie. A mamy często więcej niż 1 nr! Ja składam jutro 3 wypowiedzenia. Pozdrawiam i zachęcam do działania i spotkania w galerii:-)
OdpowiedzDorota_gość
18.06.2013, 13:49
Modernizacja?
Jeżeli modernizacja jest przyczyną dlaczego problemem powiadomić o tym abonentów? Zamiast wysyłać sms po zgłoszeniu że usterki nie stwierdzono? Płacę za abonament i nie jestem godna uczciwego traktowania? Jestem delikatnie rzecz ujmując oburzona. A pan to może z salonu skoro tak rozumie trudności tmobile?
OdpowiedzArbiter_gość
18.06.2013, 14:15
t-mobile
od kiedy t-mobile zrobiło z ery padake nic nie działa jak należy ani blueconnect ani telefony. Dlatego wczoraj podpisałem przeniesienie numeru do play..
OdpowiedzMagda_gość
18.06.2013, 18:07
orange i plus
w orange i plusie mam to samo więc wina nie leży w sieciach tylko gdzieś indziej skoro wszystkie sieci gubią zasięg
Odpowiedz_gość
18.06.2013, 21:10
leży w tym, że są wielkie modernizacje nadajków, już pare osób o tym pisało, ale i tak nikt tego nie czyta tylko dokładna kolejne komentarze jakie te sieci są beznadziejne..... a wystraczyło by poczytać i było by o połowe mniej komentarzy......
CytujArbiter_gość
19.06.2013, 08:22
Modernizacja nadajników
Bez jaj... słyszę tą gadkę od konsultantów od lipca 2012r. Ile masz nadajników w tczewie by rok je modernizować?
Odpowiedzdolores_gość
19.06.2013, 12:01
Ja zrezygnowałam z abonamentu i nie jestem uwiązana umową. Obecnie jestem w Nju mobile, ale jak bedą jakieś problemy lub pojawi się lepsza oferta to się przeniosę. Jak kończyła mi się umowa z Orange to kilka osób z Orange dzwoniło do mnie i próbowało mnie przekonać, że mają lepszą ofertę. Ale nie dałam się naciąć na te tanie chwyty marketingowe i jestem zadowolona.
OdpowiedzDtz_gość
28.06.2013, 18:49
Dolores....
Nju mobile to właśnie orange..... Zmieniłaś orange na orange....
CytujFemex_gość
20.06.2013, 11:51
~ _gość w Olsztynie utrudnienia były bodajże 2 tygodnie, a potem konfiguracja sieci, także na pewno problemy nie będą trwać do połowy przyszłego roku, w 2014 to przede wszystkim jednak centrum kraju z tego co pamiętam.
Odpowiedzcieniu_gość
27.06.2013, 09:48
!! P O T W I E R D Z A M !! OGROMNE PROBLEMY z siecią T-MOBILE, zwłaszcza w okolicach Galerii i dalej w stronę osiedla Suchostrzygi. Brak sieci, jak i internetu to niestety CZĘSTY problem. I proszę i mi powiedzieć JAK mam zgłosić awarię, skoro nie mam zasięgu ??!! Prowadzę działalność właśnie w ww. okolicach i załamuję ręce, bo w XXI wieku takie problemy są nie na miejscu!! Jak przedmówca: nie chcę zwrotu za abo, chcę DZIAŁAJĄCEJ USŁUGI !! Czasem mimo że jestem w zasięgu sieci nie dochodzą do mnie żadne wiadomości, sms, mailowe, czy po porstu zwieszający się push. UWAGA !!!!!! DLA PRZYSZŁYCH PRZEDSIĘBIORCÓW !!!!!!! (i osób prywatnych) WYBIERAJCIE INNĄ SIEĆ - T-MOBILE = CZĘSTY BRAK USŁUGI !!!!!!
OdpowiedzKora_gość
28.06.2013, 13:36
.
Kurcze, w każdej sieci zdarzają się problemy, najlepiej pójść do salonu i zgłaszać, w końcu coś zdziałają, może jakaś modernizacja jest tam robiona?
CytujDorcia_gość
27.06.2013, 11:09
Ciągły brak zasięgu
Ja mieszkam 15 km od Tczewa i wiecznie nie mam zasięgu, czym lepszy telefon tym gorzej z rozmowami. Gdy ja chcę dzwonić lub ktoś do mnie dzwoni to muszę biegać po podwórku aby coś usłyszeć . Takie sytuacje z pełnym zasięgiem też są, a dzwonić nie można.
Odpowiedzmilutka_gość
29.06.2013, 18:49
brak zasiegu
mysle o zmianie operatora bo ile mogę nie mieć kontaktu ze znajomymi
Odpowiedz