tczew - tcz.pl logo
user_ico
Nie jesteś zalogowany!
Zaloguj się lub zarejestruj się w serwisie
Dziś jest poniedziałek, 5 grudnia 2016r, godz. 05:31
Imieniny:
Informator: Zmiany w podatkach 2017 r. - spotkanie informacyjne, autor "Dom Przedsiębiorcy w Tczewie" dodaj własną informację
Serwis dostępny także pod adresem www.tcz24.pl
Ostatnio dodane zdarzenia  •  Zgłoś teraz zdarzenie  •  Ważne informacje

Bezczelne i wulgarne zachowanie kontrolera

Data: Środa, 10.03.2010, 14:59. Komentarzy: 36

Zmień rozmiar tekstu: A A A

Tczew -
Pragnę nakreślić problem, który miał miejsce dziś o godz 7.40 w autobusie lini nr 8 odjeżdżającej z Czyżykowa o 7.31. Kontroler biletów (był sam jeden) poprosił od dziewczyny bilet - nie miała, po czym chciał jej wypisać mandat. Kiedy inny chłopak odezwał się, żeby ją puścił chyba się zdenerwował. Pasażer poprosił go, żeby ją puścił opowiedział, że NIE. Chłopak nazwał go świnią, a nie kontrolerem, na co kontroler zaczął wyzywać go od *****

Gdy chłopak opowiedział tym samym, chciał wzywać Policję. Gdy wszyscy w autobusie zaczęli na kontrolera naskakiwać - przestraszył się i odmówił Policję. Jest to skandal, żeby taka osoba pełniąca takie obowiązki zachowywała się tak bezczelnie.

Na Jedności Narodu poprosił kierowcę, żeby poczekał tam na jego wypisanie mandatu. Gdy ludzie zaczęli wyzywać na kierowce i jego, że nie ma wstrzymywać ruchu zaczęli obydwoje krzyczeć, że nawet mają prawo zaprzestać kursu i zjechać na komisariat Policji. Czegoś tu nie rozumiem - zgodnie z kodeksem cywilnym nawet nie ma prawa mnie zatrzymać do czasu przyjazdu Policji w ogóle nie mają żadnych uprawnień. Nie dawno przecież głośno było o tym w TV. Rozumiem są od wypisywania mandatów, ale niech to robią z kulturą.

Sprzedawca w sklepie, gdy go obrażają musi być przyjemny i uczciwy klient nasz pan, a co kontroler nie?? SKANDAL!
Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: ważne informacje.
Artykuł przeczytano 3115 razy
dodaj do ulubionych   
    Tcz24 - strona główna
 
Opinie i komentarze (36)   Zmień kolejność
 
Brak zdjęcia
+4
barr_gość
IP: 83.15.xx3.xx2
Data: 10.03.2010, 15:28
bylem dwa razy kontrolowany i nigdy nie mialem problemow, ale tylko dlatego ze mialem bilet, tego zycze pozostalym pasazerom
Brak zdjęcia
+1
paulu$_gość
IP: 188.33.xx7.xx5
Data: 22.03.2010, 20:46
wgl kontrolerzy myślą że mają władzę i wszystko mogą .. popieram autora
 
user_ico_siwa
+4
siwa Zaufany użytkownik
Uż. zarejestrowany
Data: 10.03.2010, 15:30
popieram autora!
user_ico_Domanos
+1
!!! ~ Domanos Zaufany użytkownik
Uż. zarejestrowany
Data: 10.03.2010, 15:32
Totalny brak słów. A chociaż czysty był bo ostatnio kontrolowało mnie dwóch Panów to brakowały im dużo do czystości itp. Rozumie, ze każdy chce zarobić ale przecież kontrola jest częscią Veoli to nie zalezy im na ich Imieniu?? Chyba moe skoro zatrudniają taką firmę która ma takich kanarów
user_ico_Maxx
+3
Maxx
Uż. zarejestrowany
Data: 10.03.2010, 15:34
Kontroler nie powinien wogóle reagować na tego typu zaczepki słowne tylko robić swoje. No chyba że Veolia za mało płaci aby zgłosił się ktoś choćby w postawowym stopniu predysponowany i przygotowany do pracy z klientami...
Brak zdjęcia
+5
Chora solidarność ~ aQQ_gość
IP: 88.199.xx1.xx2
Data: 10.03.2010, 15:48
Nie lubię kanarów. Niektórych boją się zaczepić nawet jeśli widzą, że nie posiadają biletu. Ale jeśli ktoś jedzie autobusem komunikacji miejskiej bez biletu to musi się liczyć, że jak wpadną to będzie mandat. Więc nie rozumiem wtrącania się innych osób w tą sytuację. W jakim świecie żyjemy? przecież zasady i prawa są określone, nie przestrzegasz ich to licz się z karą. A jak ktoś wygania bezdomnego bo śmierdzi na cały autobus to tylko dziwne spojrzenia i zero solidarności, "bo on mi nie przeszkadza". Co do osób tam pracujących to wiadomo, że do takiej pracy nie pójdzie osoba z wyższym, poza tym część tczewian jeżdżących w autobusach chyba chciałaby być traktowana jak szlachcice i kanar powinien się kłaniać, żeby mogli mu sprawdzić bilet.
Brak zdjęcia
+2
he ~ ja15_gość
IP: 88.199.xx8.xxx
Data: 10.03.2010, 16:04
no żadnej nowości tu nie ma, warcholstwo przez nich przemawia
Brak zdjęcia
+3
Kupować bilety ~ czasami pasażer ZKM_gość
IP: 88.199.xx3.xx7
Data: 10.03.2010, 16:08
Kontroler też człowiek, to jego praca by sprawdzać bilety. Nie chcesz problemów kasuj bilety i już....
user_ico_hehehe
0
pięknie :) ~ hehehe Zaufany użytkownik (1)
Uż. zarejestrowany
Data: 10.03.2010, 16:20
Ogólna treść Twojej wypowiedzi jest pozbawiona sensu: "Kontroler biletów (był sam jeden) poprosił od dziewczyny bilet - nie miała, po czym chciał jej wypisać mandat. Kiedy inny chłopak odezwał się, żeby ją puścił chyba się zdenerwował. Pasażer poprosił go, żeby ją puścił opowiedział, że NIE." z twojego opisu wynika, że kontroler nie miał prawa wystawić mandatu osobie nie posiadającej biletu. Rozumiem fakt, iż kontrolujący jest w pracy i pracuje z ludźmi a nie w chlewie, natomiast jest to jego praca i czy się komuś podoba czy nie, ma prawo i obowiązek wystawienia mandatu za jazdę bez biletu. Gdyby tego nie robił i wykrywalność faktu istnienia gapowiczów spadła by do zera - zostałby bez pracy. "Gdy ludzie zaczęli wyzywać na kierowce i jego, że nie ma wstrzymywać ruchu zaczęli obydwoje krzyczeć, że nawet mają prawo zaprzestać kursu i zjechać na komisariat Policji." - mają takie prawo. K.C. o tym mówi wyraźnie ...
Brak zdjęcia
-3
:) ~ `_gość
IP: 89.200.xx8.xx7
Data: 10.03.2010, 19:52
właśnie :) aleś go Pan ruknął bez litości :)))
 
Brak zdjęcia
+2
haha ~ sprzedawca_gość
IP: 83.30.xx1.xx2
Data: 10.03.2010, 16:58
A kto ci powiedział, że "Sprzedawca w sklepie, gdy go obrażają musi być przyjemny i uczciwy". Sam jestem sprzedawcą i nie mam obowiązku rozmawiać z takim burakiem. A kontroler tylko wykonuje swoją pracę i jak widac na tym przykładzie sumiennie i uczciwie. Nie miała biletu do należy się mandat. A nie znalazł się zorro co staje w obronie biednej dziewczynki, która pewnie z premedytacją nie kupiła biletu.Dlaczego broni kogoś kto złamał prawo? Brawo dla kanara i kierowcy.
Brak zdjęcia
0
dobre ~ :)_gość
IP: 89.200.xx8.xx7
Data: 10.03.2010, 19:53
aprobuję opinię przedmówcy :)
 
Brak zdjęcia
+4
_gość
IP: 88.199.xx4.xx6
Data: 10.03.2010, 17:12
Pan kontroler wykonuje tylko swoją pracę, to dlaczego ludzie mu w tym przeszkadzają. Osoba bez biletu w autobusie to zwyczajny ZŁODZIEJ, okradający firmę w tym przypadku Veolię. Pani ze sklepu też by się zdenerwowała, gdyby ktoś jej sklep okradał. Kasujcie bilety to nie będzie problemu. Klien nasz pan, a w tym wypadku nie chodziło o klienta tylko oszustkę bez biletu. Szkoda, że kontroler odstąpił od wezwania policji, czas już zrobić porządek z pyskatą, bezczelna młodzieżą, która tylko awantury wszczyna.
Brak zdjęcia
+2
:) ~ `_gość
IP: 89.200.xx8.xx7
Data: 10.03.2010, 19:55
kto wogóle dopuścił do publikacji tak durnego tekstu ?? ktoś to czyta w tcz pe el ?? czy tylko dodajecie jak leci ??
 
Brak zdjęcia
0
arek_gość
IP: 84.38.xx9.xx6
Data: 10.03.2010, 17:25
ten kontroler taki sam jak ci ludzie, skoro twierdzisz ze ludzie zaczeli wyzywac kierowce i kanara. a kanar ciebie wyzwal. wszyscy wszystkich. równy poziom.no to o co chodzi? jedyna osoba kulturalna to kierowca.
Brak zdjęcia
+4
Skandal_gość
IP: 79.163.xx7.xx1
Data: 10.03.2010, 17:51
Witam spotkalem się juz kilkakrotnie z taką sytuacją kontrolerów.U nas w tczewie to chyba norma ; D
Brak zdjęcia
+8
;-) ~ beata_gość
IP: 109.243.xx4.xx2
Data: 10.03.2010, 18:44
ja spotkalam sie z przypadkiem ze kontroler wypisal mandat staruszce bo nie miala legitymacji ubezpieczeniowej mimo okazania dowodu a koledze z ktorym sie przywital siema stary nawet niesprawdzil biletu innym razem pani niezdazyla dojsc do czytnika i skasowac 2 biletow wypisal jej mandat bo go nieinteresuje ze jest duzo ludzi i niezdazyla
Brak zdjęcia
-14
:) ~ :)_gość
IP: 89.200.xx8.xx7
Data: 10.03.2010, 19:57
beatko - cóż za traumatyczne przeżycia ?? rozmawiałaś już o tym z Twoim psychoterapeutą na sesji ? to moze odcisnąć na twojej psychice piętno na całe życie :)))
 
user_ico_Angela_
+1
Angela_
Uż. zarejestrowany
Data: 10.03.2010, 20:43
Kontrolerzy przeginają w niektórych sytuacjach. Ostatnio jechała autobusem Pani z niepełnosprawnym dzieckiem podobno kontrolerzy stwierdzili że ta Pani nie miała odpowiednich papierów które potwierdzały by darmowy przejazd dziecka ze względu na niepełnosprawnosc. Była to nie prawda kontrolerzy nawet nie umieją przeczytac dokumentu ze zrozumieniem. Kobieta dostała mandat.
Brak zdjęcia
+4
Adaś_gość
IP: 83.25.xxx.xx6
Data: 10.03.2010, 21:09
Ja jeszcze na początku wrześnie byłem światkiem bójki między pasażerem a kontrolerem . Nie ma co ukrywać pasażer nie miał biletu , kontrolerów było 4 a pasażer był 1 . Wszyscy naskoczyli na tego kolesia , po czym jeden uderzył go u twarz z pięści potem 2 kontroler zaczyna krzyczeć ,, Na policje jedz szybko na policje !! " I zatrzymali tego kolesia bez biletu . I w ogóle Kontrolerzy w naszym mieście to SWOŁOCZ !!!!
Brak zdjęcia
+2
:) - jesteś nienormalny :) ~ -.-_gość
IP: 88.199.xx3.xx8
Data: 10.03.2010, 21:39
Beata opisała sytuacje jakie miały miejsce podczas jej przejazdu autobusem, a ty jej proponujesz psychoterapeutę? Może to jednak ty powinieneś się leczyć?
Brak zdjęcia
+2
mropenvitamine nielog_gość
IP: 78.88.xx7.xx2
Data: 10.03.2010, 22:30
Przed II wojna swiatowa taki kontroler biletow w tramwaju to byla szycha. Przyjmowano tam tylko po Gimnazjum (odpowiednik dzisiejszego Liceum) z wysoka kultura osobista, mila aparycja, bardzo czesto kobiety. Do tego zarobki byly wyzsze niz robotnika niewykfalifikowanego, sprzedawczyni, itd. Dzisiaj czesto do tej pracy trafiaja ludzie z problemami, brakiem w wyksztalceniu. Sa nisko oplacani (czesto najnizsza krajowa + premia od zaplaconych mandatow). Sciagalnosc pieniedzy za wystawione mandaty wynosi jakies 20 %. Moze mniej. Wystawiajac 5-6 mandatow dziennie trzeba liczyc sie z tym, ze jeden z nich zostanie zaplacony. Do kieszeni kontrolera skapnie 50% tej sumy , minus podatek oczywiscie. Przy dobrych wiatrach kontroler uzbiera lacznie poborow 1500 zl/ mc. Ktos moze pomyslec ; to i tak za duzo! Oni nic nie robia! Tylko, ze ja osobiscie nie chcialbym sie szarpac z chuliganami, byc wyzywanym, gnojonym, opluwany, bac sie chodzic po wlasnym osiedlu. To sa psie pieniadze, a praca niewdzieczna.
Brak zdjęcia
-1
Ooo tam w tle._gość
IP: 84.38.xx7.xx2
Data: 11.03.2010, 17:37
Amen.
 
Brak zdjęcia
+2
Do pięknie :) ~ hehehe ~ Kinia_gość
IP: 88.199.xx7.xx6
Data: 11.03.2010, 07:10
Słuchaj gości naucz się najpierw czystać, a po tem wypisuj bzdury. jasno jest tam napisane, że owszem powinień wystawić mandat ale nie wyzywać swoich klientów bo ludzie bez mandatu to ich klienci i dający na chleb i im jak i Veolii. Wiadomo jak ludzie reagują na kontrolerów, a on nie powinien wgl używac wulgarnych słów. To świadczy że jest na nie odpowiednim stanowisko za grosz kultury. Ciekawe co byś zrobił gdyby Cię tak wyzywał???? Albo gdy by Ci zjechali z kursu bo mają takie prawo, a Ty śpieszczysz się do roboty. Inaczej byś tu wypisywał. Przeczytaj uwaznie KC i powiedz mi gdzie jest takie prawo do przetrzymania pasażera w autobusie do czasu przyjazdu Policji i tego, że mogą zjechac na komisariat Policji?? W Łodzi tez byli tacy mądrzy jak byś nie ogladał TV i co?? Spotkali się w sądzie i kto wygrał?? Ten co nie miał mandatu. Więc chyba coś zle wiesz
Brak zdjęcia
-3
jazda bez biletu ~ kura _gość
IP: 77.252.xx8.xx1
Data: 11.03.2010, 07:39
jak mam bilet to mi kontroler nic nie zrobi, ale u nas jest taka solidarność z oszustami-----bo dziewczyna i myślała,że jej się uda?kup bilet i nie ma sprawy,a w autobusie to śmierdzą nie tylko kanary---bądżcie obiektywni.
Brak zdjęcia
+2
ale ta dziewczyna ~ szef_gość
IP: 89.200.xx3.xx5
Data: 11.03.2010, 09:02
miała bilet, tylko zapomniała legitymacji! nie wiecie to sie nie udzielajcie!
Brak zdjęcia
-1
_gość
IP: 78.88.xx6.xx1
Data: 11.03.2010, 09:14
to powinna skasować cały bilet
 
Brak zdjęcia
-2
Jazda bez legitymacji ~ kakadu_gość
IP: 77.255.xx0.xx3
Data: 11.03.2010, 19:55
Mogła kupić bilet cały---to tak samo jak byś poszedł do burdelu bez ku...a
 
Brak zdjęcia
0
prawda_gość
IP: 89.200.xx9.xx8
Data: 11.03.2010, 11:09
prawda jest taka ze pensja kanara to 40% każdego zapłaconego mandatu ktory wypisali, a wiec po co maja pisac mandat bezdomnemu ktory wiadomo ze go nie zaplaci, oni myslą jak tu sie najlepiej dorobic a nie zeby kazdemu bilety sprawdzic, wiec chyba jasne jest dlaczego tak zareagował na słowa żeby ją puścic, w ten sposob pozbywa sie "dniówki" a tak poza tym gdyby na mnie podniósł głos to załatwił bym mu na conajmniej 2 tygodnie L4 :))
Brak zdjęcia
-1
gość_gość
IP: 79.184.xx1.xx8
Data: 11.03.2010, 17:14
Słuchajcie WSZYSCY!Takie jest niestety prawo tczewskie które ci kontroleży muszą mieć w małym palcu i przestrzegać żeby nie wylecieć z roboty!Tak samo się nie lubi sokistów w pociągach jak i kanarów wszędzie!Na tczewie płaci się za wuzek cały bilet a wszędzie jest bespłatny1Może ktoś wkońcu madry weźmie się za coś co wielu osobom ułatwi życie?
Brak zdjęcia
+4
gk_gość
IP: 78.88.xx9.xx5
Data: 12.03.2010, 13:46
Tak obiektywnie...Skąd oni tych kanarów biorą? spod budki z piwem...porażka!!!
Brak zdjęcia
0
Gdzie my zyjemy??!!! ~ zmartwiony_gość
IP: 78.88.xx5.xx3
Data: 13.03.2010, 19:56
Czytam te Wasze komentarze i musze powiedziec z e wstyd mi czasem ze jestem mieszkancem Tczewa. Korzystam z Komunikacji Miejskiej i widze czasem absurdalne sytuacje roznego typu, dotyczace rowniez kontrolerow szemranych firm, ktore nie potrafia zmotywowac i wyszkolic pracownika do tego zeby odpowiednio wykonywal swoje obowiazki w pracy. Nie wspomne tu juz o kulturze osobistej w stosunku do pasazerow. Dosc powiedziec, ze podrozni nie pozostaja dluzni kontrolerom i mieszaja ich z blotem na rozne sposoby. Powstaje wtedy ogolne poruszenie i zazwyczaj konczy sie komentarzami typu: Co to za kontrola?? Skad oni ich biora?? To skandal!!! Przeciez ja mam bilet!!! Czego pan ode mnie chce ( najlagodniejsza wersja wypowiedzi :) ) Nie wspomne tu juz o podroznych bez biletu, ktorzy czesto i gesto nie przebieraja w srodkach slownych tudziez opisanych w Waszych wypowiedziach, srodkach tzw. fizycznych. Zapytacie o co mi wogole chodzi??? Otoz chodzi mi o to, ze zgodnie z przepisami i prawem przewozowym, podrozny ujawniony przez kontrolera w autobusie bez waznego biletu,ktory odmawia oplacenia naleznosci zgodnie z taryfa za jazde bez biletu, powinien otrzymac wezwanie do zaplaty od "kanara". W zwiazku z tym kontroler ma prawo zadac okazania dowodu osobistego w celu jego wypisania. Ma rowniez prawo do zwracania sie do funkcjonariuszy policji o ewentualne ustalenie jego danych. Mowicie ze w telewizji mowili ze kanar nic nie moze. Ok. Ale jak to sie ma do wyludzania przejazdu bez waznego biletu przez gapowicza??? Bronia czlowieka ktory najwyrazniej wyludza pieniadze od przewoznika??? Co za tym idzie od miasta??? A co za tym idzie z naszych kieszeni??? !!!! Przedstawie Wam jak to dziala. Miasto wynajmuje przewoznika, ktory swiadczy uslugi przewozowe dla mieszkancow. Przewoznik ustala cene biletow , ktora uchwala rady miasta zatwierdza wraz z obowiazujacymi przepisami. My Jako podrozni placimy za bilety. Czesc tego wplywu trafia do przewoznika i czesc do miasta jako udzialowca. Miasto wykorzystuje to na rozne cele zgodnie z przeznaczeniem. ( Korzysc mieszkancow ). Teraz wpisujemy do tego zjawisko gapowiczow. Przewoznik i miasto traca wplywy. Chcac skutecznie wyeliminowac przejazdy bezbiletowe, przewoznik wynajmuje firme kontrolerska,ktora ma rowniez dzialac prwencyjnie. Chodzi tu o zapobieganie wiekszej ilosci przejazdow bezbiletowych. Jesli to nie zadziala przewoznik ratuje sie podwyzka cen biletow. Cirpia mieszkancy... A w perspektywie jazdy autobusem wyobrazcie sobie taka sytuacje: Jedzie gapowicz. Wsiada kanar i ujawnia go bez biletu. Prosi o dokument a ten nie chce mu go okazac. podrozni krzycza ze ma go zostawic i kontroler odstepuje. Czyzby strzelili sobie smoboja??? (biorac pod uwage poprzednie zdania). Niech kazdy odpowie sobie sam. Wrocmy teraz do tego ze w telewizji mowili ze "kanar" nic nie moze... Traktujac doslownie wypowiedzi z tv, moze zrobmy tak jak mowili. Nie kupujmy biletow i rugajmy kontrolerow ze nic nie moga nam zrobic. Ciekawe ile razy przewoznik podwyszy ceny biletow w ciagu roku :) , Gdy wplywy zmaleja do tego stopnia ze nie bedzie srodkow na utrzymanie komunikacji zaczniemy jezdzic rowerami albo bedziemy chodzic pieszo!!! :) Porownajmy jeszcze to z zupelnie inna sytuacja. Chodzi mi tu o wypowiedz z tv. Kontroler zazwyczaj jest osoba cywilna, ktory dziala na rzecz przewoznika z ramienia innej firmy. Czyli wg KC osoba cywilna rzeczywiscie nie moze ogranicz prawa wolnosci drugiej osobie i takie tam cytaty.... No to teraz wyobrazcie sobie ze wchodze do sklepu i biore towar z polek na kwote rowna karze za przejazd bez waznego biletu!!! :) Kto mi co moze zrobic??? Wg Waszych wypowiedzi porownywalnie nikt nie moze mnie zatrzymac ( nawet ochroniarz bo to osoba cywilna) do przyjazdu policji. Ekspedientkla nie moze zamknac sklepu bo to przeciez ograniczenie mojej wolonosci. Czyli co??? Mozna wszystko tak??? To kradziez i to kradziez!!! Tu okradamy przewoznika,miasto i siebie, a tu sklep!!! Niewytlumaczlnym jest fakt stawiania na pierwszym miejscu przez rzecznika praw obywatelskich praw ZŁODZIEJA!!! Mam nadzieje jednak ze wiekszosc mieszkancow naszego miasta bedzie stawialo na pierwszym miejscu prawo moralne, ktore w szczegolnosci w tych przypadkach powinno brac gore nad literalnym traktowaniu prawa pisanego,ktore daje mozliwosci unikania kary np. za jazde bez biletu :)
Brak zdjęcia
0
w końcu ~ Ja_gość
IP: 84.38.xx6.xxx
Data: 23.03.2010, 13:29
mądry, rzeczowy komentarz i co najważniejsze PRAWDZIWY!!! Prawda pozdrawiam
 
Brak zdjęcia
+3
kultura pasażera psia mać ~ baniak_gość
IP: 84.38.xx3.xx1
Data: 14.03.2010, 07:03
"chłopak nazwał go świnią" - i to było dobre a reszta już nie? Jestem zdziwiony tym, że kontroler nie wezwał policji aby ustaliła tożsamość chłopaka i pozwał go za czynną napaść słowną. Prawo działa w obie strony. Jeszcze troszkę i wrócimy na granicę absurdu. Wsiadać będziemy jednymi drzwiami a kierowca będzie sprawdzał czy mamy bilet. Bo jeśli nie mamy biletu to nie mamy prawa przebywać nie w naszym autobusie - prawda? A skoro nie można zatrzymać w celu ustalenia danych gapowicza - mówiąc po polsku - złodzieja, to nie należy ich w ogóle wpuszczać do autobusu. U nas góruje prawo Kalego - w całej okazałości. Zauważyłem jednak jedną ciekawostkę - różnicę poziomu wypowiedzi i zwykłej umiejętności pisania po polsku obrońców gapowiczów i tych drugich - obrońców praworządności. Sam autor artykułu rozpoczął 4 kolejne zdania od "Gdy". ;););) No i meritum sprawy - sprzedawca gdy się na niego krzyczy musi być potulny. Wejdź misiu do mojego sklepu i krzyknij na mnie lub mojego pracownika - zobaczymy czy dasz radę wyjść...
Brak zdjęcia
0
kot_gość
IP: 213.238.xx4.xx0
Data: 20.05.2010, 15:28
CZY panstwo wiecie ze kontroler nr71 jezdzi na ligitymacje uczniowska poniewarz niema pozwolenia NA KONTROLE NA TCZEWIE.
Brak zdjęcia
0
SKANDALICZNE mandaty ~ Maria z Gdańska_gość
IP: 46.112.xx6.xx7
Data: 01.10.2012, 17:30
Od kiedy to torba na zakupy jest uznawana za bagaż dla którego niezbędne jest kupienie kolejnego biletu. Dla mnie to jest kpina aby ludzie w wieku ok. 50 lat musieli tachać siatki z zakupami aby uniknąć mandatu w autobusie.
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym - tutaj.
Dodaj nowy komentarz:

Uwaga!
Wszystkie komentarze niezwiązane w żaden sposób z tym zdarzeniem, a także komentarze zawierające treści wulgarne lub obraźliwe nie zostaną dodane.


Imię, login, pseudonim, nick (max 30 znaków):
 _gość

Temat komentarza (max 50 znaków):

*Treść komentarza (znaczniki HTML wyłączone):
 
najpopularniejsze

Copyright © 2001-2016 Tczew - TCZ.PL Sp. z o.o. Internetowy Serwis Informacyjny Miasta
Kontakt: kontakt@redakcja.tcz.pl. Adres: ul. Hanny Hass 4, 83-110 Tczew