Od lipca 2014 roku trwa remont drogi krajowej nr 91. Roboty na odcinku od skrzyżowania z ulicą Armii Krajowej do skrzyżowania z krajową „22” w Czarlinie prowadzone są za zlecenie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, która odpowiada za stan tej krajówki. Całość jest już powoli na ukończeniu. Zadanie na odcinku tczewskim prowadzi firma Skanska, której przedstawicieli pytamy m.in. o zaawansowanie robót. Obecnie natężenie ruchu na drodze krajowej nr 91 wynosi średnio 20 tysięcy aut na dobę. To niewiele jak na warunki dotyczące dróg krajowych. Na trasie S6 w okolicy Trójmiasta zdarza się, że w ciągu doby przejeżdża grubo ponad 100 tys. aut.
Remont dk 91 powoli zmierza ku końcowi. To już ostatnie dni najcięższych utrudnień
TELEWIZJA INTERNETOWA: NAJNOWSZE
© Zabrania się kopiowania, przetwarzania, bądź dalszego publikowania materiałów wideo bez podania ich autora i źródła pochodzenia!
Kontakt w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie - tutaj.
Kontakt w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie - tutaj.
Jak oceniasz ten materiał wideo?
Ocena ogólna tego wideo: 3.16
Ocena ogólna tego wideo: 3.16
Subskrybuj kanał Tcz.pl
YOUTUBE 12200 SUBSKRYBCJI
Filmy Tcz.pl w YouTube
Kanał wideo Telewizji Tczew w YouTube
12 215 978 wyświetleń wszystkich filmów
12 215 978 wyświetleń wszystkich filmów
Pokaż:
Najnowsze
Komentarze (17) dodaj komentarz
gosc_gość
17.07.2015, 11:09
porażka
Ta droga jest jakąś porażka... Jest strasznie nie równa ma się wrażenie jak bym się płynęło statkiem tak podbija.. Linie ciągłe to kolejna porażka... Od wyjazdu z Tczew w stronę Łodzi cały czas linia ciągła... przed remontem były normalnie przerywane i nie stwarzało to żadnych problemów..
Odpowiedzseba_gość
17.07.2015, 18:00
Ten cały remont to PORAŻKA!!!!. Na co komu taka kosmetyka? Gdzie są prawo, lewo, skręty? Gdzie 4 pasy od Shella do wiaduktu w Czarlinie? Co za kretyn to projektuje, co za imbecyl to zatwierdza? Tczew to dziwne miasto, wszelkie remonty dróg zamiast być po remoncie szersze to jest odwrotnie! A największa paranoja to wiadukt na ul. W Polskiego teraz to nawet karetka nie przejedzie jak jest korek, debili za to odpowiedzialnych powinni zatrudnić do darmowej rozbudowy tego wiaduktu :P
Cytuj_gość
17.07.2015, 11:16
Obrzydliwy mur betonowy na odcinku od świateł gdzie jest Piotr i Paweł do hotelu Carina. Kto wyraził zgodę na budowę czegoś takiego?
Odpowiedz_gość
17.07.2015, 13:34
Najpierw układano kostkę potem ją zdemontowano kto za to zapłacił. (niegospodarność jest na to paragraf) Tylko w tym kraju stać nas na takie wyrzucanie pieniędzy. Masz racje że obrzydliwy mur czy ten co to wymyśli oddalił się samowolnie si z psychiatryka ? Wystarczyło zamontować bariery energochłonne. Może to jakiś układ z producentem betonu?
Cytujann_gość
17.07.2015, 11:37
??
co za imbecyl porównuje obwodnicę z DK91?
Odpowiedz_gość
17.07.2015, 12:10
"powoli zmierza ku końcowi" z akcentem na "powoli".
Odpowiedz_gość
17.07.2015, 12:30
Niech mi ktoś powie, komu przeszkadzał pas zjazdowy do Orlena na górkach, zwęzili wszystko co się dało, żeby było taniej, wszędzie zakaz wyprzedzania i do tego wysepka na środku przy zjeździe na stację od strony miasta. Paranoja, będę wracał z pracy i muszę zawracać, żeby zatankować. Te remonty mają usprawniać ruch, a wszystko na opak. Były pobocza, są barierki, miał być pas zjazdowy z ul. Głowackiego w stronę miasta, zrobili na 2 samochody, za to ścieżki rowerowe, jakby miało się odbyć TdF. Maskara.
Odpowiedzfgh_gość
17.07.2015, 18:20
fgh
Spokojnie myśle że rzad rozwiąże twoje problemy wprowadzajac płatna dk ... juz niedługo
Cytujzbiszek_gość
17.07.2015, 19:40
Na rower
Wsadź cztery litery na rower i dojeżdżaj rowerem do pracy. Czapka z głowy Ci nie spadnie, zaoszczędzisz na paliwie i na czasie, a do tego polepszysz formę.
Cytuj_gość
17.07.2015, 23:48
Tak i wrzucę roczne dziecko na ramę w zimę.
Cytujzbiszek_gość
21.07.2015, 18:03
Do zimy dziecko będzie mieć półtora roku, więc wyluzuj :).
CytujTczewiak_gość
17.07.2015, 18:28
Remont dk91
Dlaczego projektując drogę nie pomyślano o 2 pasach ruchu od Maka aż do Czarlina?Dlaczego nie zbudowano chodnika ani ścieżki rowerowej aż do Czarlina jadąc od Macdonalds.Dlaczego odrazu nie poszerzono wiaduktu nad torami kolejowymi?
Odpowiedzmieszkaniec_gość
17.07.2015, 21:38
Gorący apel do władz miasta!
Przebudowa drogi krajowej nr. 91 powoli dobiega końca, ale to co zrobiono w ostatnich dniach na odcinku od świateł gdzie jest Piotr i Paweł do hotelu Carina woła o pomstę do nieba! Pobudowane są obok chodniki i ścieżki rowerowe a na środku odzielające pasy ruchu po przeciwnych stronach po około 6 miesiącach masowo zrywana jest ułożona kostka brukowa i niszczona zieleń. Za to mamy budowany mur oporowy z betonu który zaczyna robić z drogi tor żużlowy. Mur ten szpeci cały odcinek, zasłania zieleń i okoliczne bloki, stanowi niebezpiecześnstwo bo w chwili wypadku o beton cierpi poważnie zdrowie i życie kierowcy oraz pasażerów. Nie wspominając już o tym że taki obiekt może stać się łatwym celem dewastacji. Odcinek który był najłdniej zrobiony teraz przypomina nieprzyjazną przestrzeń zwłaszcza dla pieszych, rowerzystów i pasażerów oczekujących na autobus. Dlatego apeluję do władz miasta, przedstawicieli i osób nadzorujących i wykonujących tę inwestycję o jak najszybszy demontaż tego nieszczęsnego muru oporowego a w razie potrzeby zastąpienie go ładnym i przyjaznym dla środowiska materiałem. Mieszkamy w mieście a nie po za miastem więc jakieś normy estetyczne powinny być zachowane.
OdpowiedzADAMO_gość
17.07.2015, 23:18
Wielka droga !
No i sie wyłania bubel! Pobocza zaraz za pasem ruchu wysypuje sie piachem i jak przyjdą deszcze i Tir lekko zjedzie to siedzi !Poprzednio za linia pasa był jeszcze pas asfaltowy o szer 1.5 m -obecnie jest p i a c h ! Kto tak projektuje ! Pasy nie posiadają zewnętrznych krawężników -kolejny bubel. Zima i pekanie poboczy a potem dziury -bo brak krawężnika ! Zobaczcie jak to się robi -droga do Starogardu posiada krawężnik po zewnętrznej stronie !Wszędzie pasy zaerzone i droga się skurczyła !Co zostało z tej szerokiej jedynki - w askie pasy i ograniczenia. Zjazd na Norwida bez dodatkowych pasów (zajazd w prawo na Norwida) -a tyle jest ...pola do wytyczenia takich pasów . Nadal korki bo trzeba czekać w jednym pasie ! KTO TAK PLANOWAŁ ! Przetarg na 40 mln a planwano 80 . NO to mamy oszczedności i wielki bubel który jak wszystko w tym mieście (rondo Wykletych ;wiadukt wąski naW.Plskiego ;światła Netto i inne
Odpowiedz_gość
18.07.2015, 16:24
Co do betonu. To jest to właśnie dla bezpieczeństwa. W dużych miastach europejskich są takie rozdzielenia jezdni, oczywiście za tym powinna być powiększona możliwa prędkość. Mam nadzieję że po to powstały. Co do apelu do władz, to pomyślnie trochę. To droga krajowa więc miasto ma g do gadania. Co nie zmienia faktu, że zamiast polepszyć to pogorszyli.
Odpowiedz_gość
19.07.2015, 12:34
Jak mozna bylo nie zrobic dwoch pasow do Czarlina gdzie naturalnie jeden pas konczylby sie prawoskretem w kierunku Starogardu a drugi zaczynalby sie od zjazdu od Malborka wydaje sie to wszystkim oczywiste tylko nie decydentom. Teraz juz nikt tak szybko tego nie zrobi
Odpowiedznawlaje_gość
28.07.2015, 10:39
minionki
a minionki siedza i tak ciezko pracuja cale dnie ze praca az pali im sie w rekach ........... hehehe nieroby je..ba...ne :/ grrrr
Odpowiedz