Maseczka? "Mam to w d**ie". Społeczeństwo nieodpowiedzialne

Maseczka? "Mam to w d**ie". Społeczeństwo nieodpowiedzialne
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
W całym kraju notuje się rekordową liczbę zakażeń koronawirusem. Coraz więcej ludzi w szpitalach i na kwarantannach. Rośnie równiez liczba zgonów. To są fakty, które powinny przemawiać do każdego z nas. Czy tak jest? Niestety nie. Jest sporo osób, które za nic mają wszelkie obostrzenia.

Autobus jest jednym z tych miejsc, gdzie o zakażenie bardzo łatwo. Przecież to zamknięta strefa z nierzadko wieloma ludźmi w środku. Nie jest przecież na bieżąco dezynfekowany. W takiej sytuacji każdy pasażer powinien mieć założoną maseczkę. Nie na brodzie czy pod nosem, ale tak jak się należy. Czy tak się dzieje? Niestety nie! Wielu ignorantów nie zakłada maseczki czy przyłbicy. Czy kierowcy reagują na osoby, które nie dostosowują się do obostrzeń? Nie zauważyłem. Moim zdaniem, podobnie tak jak wielu innych osób, właśnie tak powinno być. Czy pasażer może zwrócić uwagę innemu? Może, tylko co z tego wynika? Ja zwróciłem uwagę jednemu młodzieńcowi by założył maseczkę, to odpowiedział, że te maseczki to ma w due.

Im dłużej trwa pandemia, tym więcej jest osób, które ignorują zalecenia epidemiologów. Uważają, że to ich wolność wyboru. Pragnę jednak przypomnieć, że wolność jednego człowieka kończy się tam, gdzie zaczyna wolność drugiego. Nikt nie ma prawa narażać kogokolwiek poprzez swoją nieodpowiedzialność. Chciałabym w tym miejscu zaapelować do policji, aby skończyła z pouczeniami, a zaczęła wypisywać mandaty "antycovidowcom". Do władz miasta zaś kieruję apel, by uczuliło przewoźnika na konieczność kontroli zakładania maseczkek w autobusach. To miasto wszak jest organizatorem transportu miejskiego. Płacimy i mamy prawo wymagać.

Nie jestem osobą, którą "ześwirowała" na punkcie koronawirusa. Nie żyję zamknięty w domu z maseczką na w twarzy i w rękawiczkach. Rozumiem jednak, że sytuacja jest wyjątkowa i musimy wszyscy coś od siebie dać. Sam nie lubię nosić maseczki, ale to konieczność. Chrońmy siebie i innych. Założenie maseczki nie jest wielkim wyrzeczeniem.


Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (81)
dodaj komentarz

  • EkO_gość

    09.10.2020, 12:41

    Na początku wszyscy się bali, teraz-po upływie czasu, przychodzi rozprężenie. To z jednej strony proces naturalny, lecz z drugiej szkodliwy. Tracimy samodyscyplinę, a zakażeń przybywa. Powinniśmy jako społeczeństwo stanąć na wysokości zadania. Tyle w temacie. A teraz czas na komentarze o globalnym spisku

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx7.xx5 
  • m_gość

    09.10.2020, 12:58

    popieram apel.mimo iż nie jestem fanką maseczek, rękawiczek i wiecznej dezynfekcji to powinniśmy wszyscy dbać o siebie nawzajem.statystyki (prawdziwe czy tez nie) powinny dac nam wszystkim do myslenia. gadanie ze ma się coś w d..ie nic nie da to takie ulubione słowo naszej młodzieży. poluzowanie obostrzen pokazało ze warto jednak ich przestrzegac. z dnia na dzień coraz więcej przypadków coraz więcej śmierci. zaczynam zauwazac nawet przypadki w swoim niedalekim sąsiedztwie wiec zachorować moze kazdy z nas.byc moze ktos z nas jest obecnie chory i nawet nie wie lub też przeszedl koronawirusa nie wiedząc o tym( znam taki przypadek).pewnie zaraz znajdą się ludzie co zaczna komentować ze pandemia to fikcja. nie wiem. fikcja nie fikcja wg mnie lepiej dmuchać na zimne wiec zakładam maskę i dezynfekuje ręce.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx3.xx2 
  • xxx_gość

    09.10.2020, 13:06

    naprawde z kraju z dykty myslisz ze kogos intersuje twoje zycie ? buhahhahahahahhahahahhahahahhaha

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx3.xx5 
  • xxx_gość

    09.10.2020, 13:08

    jak na razie to tylko ta choroba celebrytow dotyka i tych co maja siano, na dodatek wiekszosc zdrowieje w ciagu 1 dnia

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx3.xx5 
  • objęty_kwarantanną_gość

    09.10.2020, 14:12

    To wytłumacz mi dlaczego siedzę na kwarantannie, a moja partnerka po dwóch tygodniach zamiast czuć się lepiej zaczęła mieć problem z oddychaniem, mimo, że ma 27 lat? Nie ma chorób współistniejących? Też uważałem, że to fikcja jak widać - nie dla każdego. Czy większość z nas przejdzie to bezobjawowo lub z minimalnymi objawami ? Prawdopodobnie, ale jak na siłę chcecie narażać siebie, a przede wszystkim swoich bliskich powodzenia!!! Najgorsze, że w obecnej sytuacji w tym poj*banym kraju nie może żaden lekarz jej zbadać czy z płucami lub oskrzelami nie dzieje się nic niedobrego, bo jest za młoda i przecież jeszcze nie umiera. Polecam wszystkim odważnym wejść do szpitala zakaźnego bez maseczki i spróbować się zakazić zobaczymy ile wtedy będzie w was odwagi do BUNTU

    Cytuj
    IP: 37.47.xx8.xx5 

    Dan_gość

    10.10.2020, 01:20

    Celebrytów?

    Nie wiedziałem że mój kolega i jego rodzina są celebrytami ale co ja wiem

    Cytuj
    IP: 89.206.xx7.xx2 

    H_gość

    10.10.2020, 10:55

    Uuu to ja nie wiedziałem że jestem celebryta, jak tylko wyjdę ze szpitala w którym siedzę od tygodnia zapraszam po autografy. A nie czekajcie, na jakiejś stronie antymaseczkowcy pisali ze jak ktoś jest chory i lezy w szpitalu to nie siedzi w necie i nie pisze komentarzy xd a skoro jednak ma na to sile to co to za choroba xd o ludzie, w jakim świecie przyszło mi zyc

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx3 
  • człowiek bez nicka_gość

    09.10.2020, 13:18

    nawet mi Was nie żal

    piękne słowa kolego tu podałeś, aż pozwolę sobie je zacytować..."pragnę jednak przypomnieć, że wolność jednego człowieka kończy się tam, gdzie zaczyna wolność drugiego"...kurcze, tylko rzecz w tym ze te słowa mają jednak zupełnie przeciwny oddźwięk od tego co tu chciałeś uzyskac...no bo niby w czym Twoja wolność jest lepsza od mojej? NIE NOSZĘ KAGAŃCA I NOSIŁ NIE BĘDE BO TY MASZ Z TYM PROBLEM! miałbyś na mnie trafić w tym autobusie to zamiast tekstu o duie miałbyś liścia na twarz za mieszanie się do mojego życia...a teraz czekam na wyzwiska oraz minusy...śmiało, redakcja tyczypeel ostro to podbije i do wieczora moja wypowiedz będzie podświetlona na czerwono, czekam z niecierpliwością...aha, byłbym zapomniał, zapamiętajcie moje słowa, obecne "obostrzenia" wchodzące od soboty oczywiście nic nie dadzą, ilość zakażonych będzie rosła w takim zatrważającym tempie (oczywiście będzie podane ze to wszystko przez tych którzy nie noszą kagańca - tylko po to aby ich stygmatyzować) ze przed świętami Bożego Narodzenia zostanie ogłoszony zakaz jakichkolwiek spotkań, nawet w gronie rodziny (istnieje szansa ze całkowity zakaz zgromadzeń zacznie się przed 1 listopada - oczywiście zakaz ten nie dotyczył będzie jaśnie nam panujących, ale o tym to już przekonaliśmy się rok temu, ze są równi i równiejsi) OTÓRZCIE OCZY

    Odpowiedz
    IP: 178.183.xx4.xx5 
  • AG

    09.10.2020, 13:41

    Żałosny jesteś

    Już widzę jak byś ludzi liściował. Już wielu takich cwaniaków widziałem. Mądrzy w gadce. Pamiętam jak raz na przystanku małolaci chalali wino. Bodajże 5. Ktoś zwrócił im uwagę. Wyzwali chłopa. Za chwilę podszedł inny i na dzień dobry strzelił damskiego gówniarzowi. Pozostali uciekli, choć byli tacy cwani. Z Tobą pewnie byłoby podobnie.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    Dikembe_Mutombo_gość_gość_gość

    09.10.2020, 15:59

    Ja pier..le! Jakim trzeba być tempym dzbanem żeby zakrywanie twarzy kawałkiem materiału uważać za zamach na wolność. Jesteście bardziej śmieszni niż pajace z kodu.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx1 

    Lopo_gość_gość_gość_gość

    09.10.2020, 17:03

    Jesteś idiota, a do tego narcystyczny. Miałbyś mnie spotkać w autobusie, to lezalbys razem z chorymi.

    Cytuj
    IP: 83.20.xx0.xxx 

    guzikobchodziciemojnick_gość

    11.10.2020, 10:40

    Polać temu panu. Ja natomiast jestem za tym by ci, którzy chcą nosić maski - nosili je do oporu. Najlepiej aż do śmierci. Przy jednoczesnym odpitoleniu się ode mnie i innych, którzy maski nie potrzebują/nie chcą. I mam nadzieję że podusicie się własnym oddechem

    Cytuj
    IP: 5.184.xx0.xx8 

    Virus_gość

    11.10.2020, 17:03

    A ja ci powiem ze będziesz nosić kaganiec . Jak nie to 500 :)

    Cytuj
    IP: 95.90.xx7.xx8 

    Gość _gość_gość

    12.10.2020, 10:26

    Ja zakładając maseczkę chronię nie siebie, tylko takiego cymbała jak ty, który jej nie ma. A ty nie mając maseczki narażasz mnie i wszystkich wokół. Więc zapraszam na spotkanie i zobaczymy kto zarobi liścia. Bo jak byś mi fiknął w autobusie, to wyleciałbyś z niego razem z drzwiami, bez ich otwierania cwaniaczku.

    Cytuj
    IP: 185.167.xx5.xx2 

    observeur_gość

    12.10.2020, 10:39

    Szkoda, że nie jeżdżę autobusami. Chętnie bym na takiego zapolował, oj mina by ci kozaku zrzedła jak wyciągnąłbym bloczek i wstawił ci 5 stówek za głupotę, gorzej (dla ciebie) gdybys jeszcze sprzedał liścia, wtedy byłoby 5 stówek plus napaść na f-sza (działeczki rozpoczynają się od 3 lat w górę, oj co za przykrość byś mi sprawił, jednego oszołoma mniej na ulicy). Ale będę próbował (trochę) jeżdzic komunikacją miejską, zapodaj numer linii w której tak kozaczysz, zrobię to specjalnie dla Ciebie.

    Cytuj
    IP: 31.0.xx1.xx5 
  • sdfgn_gość

    09.10.2020, 13:33

    I co. Co roku jesienną porą będziemy powielać ten cyrk? Ludzie dajcie spokój. Testy niczego nie pokazują. Znam przykład gdzie jednego dnia 2 testy u tej samej osoby pokazały dwa rózne wyniki. Trzeba nauczyć się żyć normalnie. Czy ktoś robił nagonkę w poprzednich latach jak grypa szalała...? Ze się kaszle że się prycha a maseczek się nie nosi...? Dawno takiej nienawiści miedzy społeczeństwem nie było. Potrafiliśmy walczyć razem o swoje a teraz co...? Ja nie mówię że wirusa nie ma. Jest owszem ale nie jest taki jak go nam ciągle przdstawiają.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xxx 
  • AG

    09.10.2020, 13:49

    Znajdź różnicę

    Na grypę możesz się spokojnie leczyć sam- udając lekarza w domu. Z Covid jest inaczej. Nie ma skutecznej, przebadanej i bezpiecznej szczepionki. Nie ma też jednej, sprawdzonej metody leczenia. Farmakologia nie dała nam jeszcze odpowiedniego leku. Wszystko na zasadzie terapii mieszanych. Dlatego właśnie mówi się o Covid, a nie o grypie. Kumasz bazę? Ja nie wiem czy to wszystko jest przypadkiem, spiskiem bogaczy czy chińskim atakiem. Wiem, że to jest. Moja znajoma zachorowała. Było kiepsko, a przecież to osoba w sile wieku... Nic mi się nie stanie jak założę maseczkę. Nie jest mi to na rękę, ale tyle mogę zrobić. Na początku też myślałem, że to korona ściema, ale jak koleżanka się pochorowała zmieniłem zdanie. Na grypę karetka na sygnale nikogo nie zabiera. Naprawdę, to że czegoś nie doświadczyliście nie oznacza, że tego czegoś nie ma. I tak każdy zrobi, co uważa za słuszne

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    Uuu_gość

    10.10.2020, 09:51

    Na grype umiera w Polsce 60 osob rocznie. Na covid ok 3 tys

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx4 

    Chris_gość

    10.10.2020, 19:28

    Pełna zgoda

    ????

    Cytuj
    IP: 83.8.xx3.xx3 

    Chris_gość

    10.10.2020, 19:28

    Pełna zgoda

    ????

    Cytuj
    IP: 83.8.xx3.xx3 

    Chris_gość

    10.10.2020, 19:28

    Pełna zgoda

    ????

    Cytuj
    IP: 83.8.xx3.xx3 

    nnn_gość

    12.10.2020, 12:56

    ,,,

    Dokładnie tak!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx9.xx2 
  • 0iq_gość

    09.10.2020, 13:34

    Jest więcej realnych zarażonych ponieważ jest wykonywanych więcej testów. Liczba zarażonych i tak jest 3-4 krotnie większa ale nie robimy tyle testów. Proste. Prawdopodobnie od kilku tygodni była taka liczba ale nasz rząd nie robi wystarczającej ilości testów. Także Pan Pinokio który w lipcu mówił że wirus jest w odwrocie nie potrafi się przyznać że jest pajacem za co w średniowieczu spali by go na stosie. Oczywiście jeśli wirus istnieje, bo nie przypominam sobie abym chorował na grypę bezobjawowo.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx3 
  • jaja_gość

    09.10.2020, 14:21

    "bo nie przypominam sobie abym chorował na grypę bezobjawowo." A skąd masz niby to wiedzieć?! Skoro była jak nazwa wskazuje BEZOBJAWOWA?

    Cytuj
    IP: 37.47.xx8.xx5 
  • zmielony dżony_gość

    09.10.2020, 14:08

    "Na grypę możesz się spokojnie leczyć sam- udając lekarza w domu. Z Covid jest inaczej. Nie ma skutecznej, przebadanej i bezpiecznej szczepionki. Nie ma też jednej, sprawdzonej metody leczenia. Farmakologia nie dała nam jeszcze odpowiedniego leku. Wszystko na zasadzie terapii mieszanych. Dlatego właśnie mówi się o Covid, a nie o grypie. Kumasz bazę? Ja nie wiem czy to wszystko jest przypadkiem, spiskiem bogaczy czy chińskim atakiem. Wiem, że to jest. Moja znajoma zachorowała. Było kiepsko, a przecież to osoba w sile wieku... Nic mi się nie stanie jak założę maseczkę. Nie jest mi to na rękę, ale tyle mogę zrobić. Na początku też myślałem, że to korona ściema, ale jak koleżanka się pochorowała zmieniłem zdanie. Na grypę karetka na sygnale nikogo nie zabiera. Naprawdę, to że czegoś nie doświadczyliście nie oznacza, że tego czegoś nie ma. I tak każdy zrobi, co uważa za słuszne"

    średnio co pół dnia czytam bajeczkę "o znajomej co to zachorowała" - goń się pajacu z arki...co by powiedzieli twoi koledzy jakby się dowiedzieli ze zamiast barw klubowych nosisz brązowe gacie?

    Odpowiedz
    IP: 178.183.xx4.xx5 
  • Dikembe_Mutombo_gość_gość

    09.10.2020, 16:03

    Ch... z tobą "bohaterze" ale pomyśl bo może masz dziadków po 70 tce albo pacjenta onkologicznego w rodzinie. Założenie maseczki to chyba niska cena za ich życie.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx1 

    Hehe _gość_gość

    17.10.2020, 17:46

    Hahahahaha i brązowa maseczke :D won Stąd pajacyku z arki

    Cytuj
    IP: 37.248.xx4.xx1 
  • objęty_kwarantanną_gość

    09.10.2020, 14:17

    Wytłumaczcie mi dlaczego siedzę na kwarantannie, a moja partnerka po dwóch tygodniach zamiast czuć się lepiej zaczęła mieć problem z oddychaniem, mimo, że ma 27 lat? Nie ma chorób współistniejących? Też uważałem, że to fikcja, jak widać - nie dla każdego. Czy większość z nas przejdzie to bezobjawowo lub z minimalnymi objawami ? Prawdopodobnie, ale jak na siłę chcecie narażać siebie, a przede wszystkim swoich bliskich BO MOŻE BYĆ INACZEJ TO FAKT ! powodzenia!!! Najgorsze, że w obecnej sytuacji w tym poj*banym kraju nie może żaden lekarz jej zbadać czy z płucami lub oskrzelami nie dzieje się nic niedobrego, bo jest za młoda i przecież jeszcze nie umiera. A ja się najzwyczajniej po prostu BOJĘ o nią co będzie dalej. ZACZNIJCIE MYŚLEĆ TO NA PRAWDĘ NIE BOLI. Polecam wszystkim odważnym wejść do szpitala zakaźnego bez maseczki i spróbować się zakazić zobaczymy ile wtedy będzie w was odwagi do BUNTU

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx8.xx5 
  • wku***ony_gość

    09.10.2020, 15:41

    co ty koleś bredzisz? twoja laska jak rozumiem jest zarażona, ma problemy z oddychaniem ale nie jest w żadnym szpitalu tylko siedzi w domu na kwarantannie i nikt się nie chce nią zając, jak to napisałeś? no przecież to takie słabe jest ze nie wiem co za dureń w cos takiego uwierzy...ktoś jest chory ale każą mu siedzieć w domu bo jest za młody i przecież jeszcze nie umiera...powiem wprost...SPIE***AJ Z TYMI KŁAMSTWAMI ŁACHU!

    Cytuj
    IP: 178.183.xx4.xx5 

    wku***ony_gość_gość

    09.10.2020, 15:45

    i jeszcze jedna bzdura..."Polecam wszystkim odważnym wejść do szpitala zakaźnego bez maseczki" - a kto mnie tam wpuści? wejść nie można w ogóle a ty każesz tam wchodzić bez maseczki? co ty cpiesz?

    Cytuj
    IP: 178.183.xx4.xx5 
  • gość_gość

    09.10.2020, 17:18

    "Jesteś idiota, a do tego narcystyczny. Miałbyś mnie spotkać w autobusie, to lezalbys razem z chorymi."

    Kiedy wy puste łby zrozumiecie, że nosząc maseczkę chronimy innych nie siebie. Czy wy jeden z drugim myślicie, że chirurg podczas operacji nosi maseczkę żeby nie zarazić się zapaleniem wyrostka robaczkowego od pacjenta, u którego przeprowadza zabieg. Czy żeby nie na chuchać mu do otwartej jamy brzusznej i nie narazić na infekcję. Ilu z nas nawet nie wie że jest chorym na cokolwiek w tym na COVID. Wszyscy sceptycy jesteście porostu żałośni.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx2 
  • P***a_gość

    12.10.2020, 16:18

    rucham twoja stara !!!!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xxx 

    Adam_gość

    24.12.2020, 19:19

    Chirurg nosi maseczkę aby mu pot z twarzy nie kapał na pacjenta. Do niczego więcej się ona nie nadaje. Nawet gdyby wykonać taką maskę z materiału zdolnego w miarę skutecznie odfiltrować aerozol z wirusem, to i tak cały efekt zniweczy brak szczelnego przylegania do twarzy. Prawdziwe maski i półmaski ochronne mają odpowiednio wyprofilowane, gładkie gumowe obrzeże i elastyczne ogłowie zapewniające odpowiednio silny docisk. Niestety, ale tylko kompletny głupiec może wierzyć, że uratuje siebie albo kogoś za pomocą kawałka tandetnej chińskiej szmatki albo bibułki zawieszonego za pomocą dwóch pętelek na uszach.

    Cytuj
    IP: 193.93.xx0.xx8 
  • Ja_gość

    09.10.2020, 19:34

    Pandemia głupoty

    Jak się nie podoba to nie jeździj autobusem. Kompletny debilizm. Czemu z grypą tak nie walczymy, wiecie czemu? Bo grypa jest od zawsze. Do wszystkich naiwnych, koronawirusa nie zniknie, trzeba się do tego przyzwyczaic, a nie walczyć z nim na te dziwne sposoby. Zabije kogo ma zabić, a reszta ludzkości będzie sobie z nim żyła jak z grypą. Wspomnicie moje słowa za 5 lat.

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx6.xx3 
  • Dikembe_Mutombo_gość_gość_gość

    09.10.2020, 20:01

    Poczytaj sobie o epidemii grypy 1918-1920 i stosunek śmiertelnych przypadków do liczby ludności przełóż na ludność a.d 2020. Aha, weź pod uwagę że statystyka hiszpanki jest ostro niedoszacowana. Nagle się okaże, że miałbyś duże szanse być martwy i to na "tę grypę co jest od zawsze". Tacy ludzie jak Ty zaprzeczają nauce i faktom. To już nie jest żenujące, tylko głupie. I to ty jesteś naiwny bo myślisz że przejdziesz wirusa bez objawów i szpitala. Oby tak było, bo ja takiej pewności nie mam.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx1 

    Uuu_gość_gość

    10.10.2020, 09:55

    Na grype umiera w Polsce 60 os. rocznie na covid 3 tys. Czyli tyle vo ns grype przez 50 lat

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx4 
  • Zaja_gość

    09.10.2020, 20:00

    Tylko idioci się nie boja

    Ignorować wszystko i wszystkich to cecha idiotyzmu, no ale świat zmierza w tym kierunku więc potem niech nie wymagają leczenia i opieki bo takiej za chwilę zabraknie.Jak tacy odważni to do pomocy w szpitalach Cwaniacy!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx5 
  • Ajos _gość

    09.10.2020, 20:58

    Teleporada

    A komu ci odważni mają pomagać w szpitalach jak szpitale nawet te zakaźne stoją puste jak trumny w Brazylii :)

    Cytuj
    IP: 94.254.xx4.xx6 
  • To nie ja_gość

    09.10.2020, 20:45

    Nwm

    Ogólnie moje zdanie na temat strowida jest takie że coś jest ale nie takie straszne. Maseczki nosi sie po to by niezarazac czyli chronić innych nie siebie.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx6.xx6 
  • Basia11

    09.10.2020, 20:47

    Na przekór samozwańczym autorytetom

    Jak widzę te komentarze to chce mi się śmiać, a momentami płakać. Z jednej strony głupotą bawi, z drugiej zasmuca. Większość "antycovidowców" czy "foliarzy" uważa się za wybitnych epidemiologów, bakteriologów i wirusologów. Nie szczędzicie sobie tytułów. Tylko to wszystko wasze urojenia - fikcja. Posłuchajcie prawdziwych specjalistów, którzy mają za sobą długą karierę naukową i w przeciwieństwie do was, znają się na temacie. Oni mówią, że Covid jest niebezpieczny i trzeba robić wszystko, aby zmniejszyć jego transmisję. Powinniśmy słuchać tych, którzy się znają, a nie świrować. A policji proponuję żeby zaczęli wypisywać mandaty, a nie pouczać opornych na wiedzę

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Tczefiak_gość

    10.10.2020, 22:36

    A pro po

    Proszę też uprzejmie po raz kolejny, by nie mylić zakażeń z zachorowaniami. Covid to ciężka niewydolność układu oddechowego. Zakażenie nie jest zachorowaniem, ogromna większość (wedle różnych danych 85-95 proc.) zakażonych nie wie, że - pośród innych wirusów - także i ten koronawirus jest w ich organizmie, bo ich układ immunologiczny pokonuje go i nie dopuszcza do stanu choroby (zachorowania). Stanu dokładnie opisanego, zarówno w przepisach Światowej Organizacji Zdrowia, jak i w polskim prawie. Mylenie stanu choroby ze stanem nieistnienia choroby nie jest obojętne, niestety ma swoje złe konsekwencje moralne, medyczne, społeczne, polityczne, cywilizacyjne i prawne Do reszty wiadomości zapraszam poniżej tnij.tcz.pl/?u=290c92

    Cytuj
    IP: 5.60.xx4.xx7 
  • Ajos_gość

    09.10.2020, 20:53

    Tyle w temacie

    Skończyłam czytać artykuł już po pierwszym zdaniu w którym jest kłamstwo powtarzane setki razy dziennie. Liczba zakażonych a liczba pozytywnych testów to dwie zupełnie inne sprawy.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx4.xx6 
  • Wirus _gość

    10.10.2020, 00:29

    Wirus

    Zgadzam się z Wami, że wirus istnieje, ale nie taki straszny jak go malują. Zakłamane statystyki, ludzie umierają na zawały serca, nowotwory a wpisuje się im koronawirus, bo szpitale dostają za to pieniądze. Testy, które raz wychodzą pozytywne a raz negatywne. Maseczki, które więcej wyrządzają krzywdy niż czynią dobrego (wdychamy co2, które przed chwilą wydychaliśmy, są skupiskiem bakterii, które w wilgotnym środowisku jakie stwarza maseczka czują się jeszcze lepiej). Ludzie obudźcie się pandemie, epidemie były i będą i nie można pozwolić na to, żeby rząd trzymał nas w domach, mroził gospodarkę, bo za chwilę będziemy mieli kryzys, którego nie uda się przeskoczyć. Poszukajcie informacji u specjalistów jak już ktoś tu pisał, ale nie u pseudo specjalistów z TVPIs. A mandaty za brak maseczki? Nie ma takiej podstawy prawnej aby dawać mandaty, są one nie słuszne, wystarczy nie przyjąć mandatu, a sądy już wiedzą co z tym robić. Poszukajcie ile spraw jest wygranych dla osób, które nie przyjęły mandatu za brak maseczki.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx3 
  • Gość sobotni_gość

    10.10.2020, 22:40

    O słuszności przepisów

    Nie przyjmować mandatów, nie żebym namawiał do ich nie noszenia w sklepach czy w komunikacji miejskiej, ale na dworze w wolnej przestrzeni nie mają większego sensu. Co do nie przestrzegania przepisów warto przeczytać o ich nieprawidłowości. tnij.tcz.pl/?u=1a2503

    Cytuj
    IP: 5.60.xx4.xx7 
  • Piotruś Patriota. _gość

    10.10.2020, 02:50

    Mam to dalej niż w d.. e

    Ja nawet, tam tego nie mam. A ci , co zmuszają nas do włożenia - niech sami sobie włożą w d. - i maseczkę i przyłbicę

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx4.xx0 
  • WKL_gość

    10.10.2020, 20:25

    zxc

    Piotruś włożysz, a później połkniesz :o A maseczkę i tak będziesz nosił, ponieważ jesteś taki malutki, o taki _ .

    Cytuj
    IP: 185.167.xx4.xx0 
  • Somsiad_gość_gość

    10.10.2020, 07:48

    Jaki paragraf

    Niema paragrafu zeby zmusisz kogos do noszenia maseczki a tylko idiota przyjmnie mandat bo sie niezna na przepisach nasz super minister zdrowia kaze karać tych co nie nosza maseczki tylko paragrafu niema na to.

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx2.xx5 
  • III_gość

    10.10.2020, 20:27

    []

    Nie noś.., przekonasz się w sądzie :D Pewnie nigdy nie byłeś w sądzie ;))

    Cytuj
    IP: 185.167.xx4.xx0 

    Dikembe_Mutombo_gość_gość_gość_gość

    11.10.2020, 15:10

    Idiota to "niezna" zasad ortografii ojczystego języka. Ludzie, słuchajcie dalej rad takich analfabetów jak ten powyżej a daleko znajdziecie.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx7.xx9 
  • W masce_gość

    10.10.2020, 09:07

    Noście maski

    Jestem za karaniem tych cwaniaków bez masek.Kawałek materiału nikomu nie zaszkodzi. Więc nośmy i chrońmy innych a władze niech karają i to srogo ignorantów. Ja jestem za i pewnie moja babcia która zmarła przez tą chorobę też byłaby za tym jak i wiele innych starszych osób...

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx6.xx4 
  • hf_gość

    10.10.2020, 09:44

    lgbt w maskach

    ciota się odezwała

    Cytuj
    IP: 109.207.xx0.xx6 

    Dikembe_Mutombo_gość_gość_gość

    10.10.2020, 10:31

    Do tej pory to nasi "patrioci" na marszach niepodległości zasłaniali sobie twarze i jakoś to im wtedy nie wadziło.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx1 
  • Dawid _gość

    10.10.2020, 11:51

    Konowirus

    Witam wszystkich ja mam takie zdanie i nie zmienię jego nie ma i nie było konowirusa

    Odpowiedz
    IP: 95.116.xx5.xx4 
  • Ruski_Troll_gość

    10.10.2020, 14:09

    Jw

    Dobre sobie. Korona wirus istnieje i to jest fakt. Maseczka nie zabezpiecza przed dalszą transmisją- kolejny fakt. Czyli- pomimo tego, że ktoś nosi maseczkę, wirus i tak znajdzie sobie drogę, żeby zarazić, niczego sobie nie robiąc z faktu, czy ktoś nosi maseczkę czy jej nie nosi. Kolejna sprawa- przyłbice. Można nosić zamiast maski? -można. I wszystko zgodnie z rozporządzeniem. A w jaki sposób przyłbica miałaby chronić przed zakażeniem? Tego akurat nie rozumiem. Moja może głupi wirus dobija się od frontu, po czym zmęczony zdycha? A może nie taki głupi i wniknie bokiem? Przepisy przepisami, ale do logiki to im daleko... Pozdrawiam rozsądnych

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx4.xxx 
  • oiu_gość

    10.10.2020, 20:29

    OIU

    Głupim wirus w oko zawsze..

    Cytuj
    IP: 185.167.xx4.xx0 
  • nito_gość

    10.10.2020, 15:37

    http://www.youtube.com/watch?v=rzpm9TevY98

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx6.xx9 
  • ??? gość_gość_gość

    10.10.2020, 15:51

    "Poczytaj sobie o epidemii grypy 1918-1920 i stosunek śmiertelnych przypadków do liczby ludności przełóż na ludność a.d 2020. Aha, weź pod uwagę że statystyka hiszpanki jest ostro niedoszacowana. Nagle się okaże, że miałbyś duże szanse być martwy i to na "tę grypę co jest od zawsze". Tacy ludzie jak Ty zaprzeczają nauce i faktom. To już nie jest żenujące, tylko głupie. I to ty jesteś naiwny bo myślisz że przejdziesz wirusa bez objawów i szpitala. Oby tak było, bo ja takiej pewności nie mam."

    Całkowicie się z Tobą zgadzam. Dodam jeszcze tylko, że przez ostatnie 100 lat medycyna znacznie się rozwinęła w zwalczaniu takich chorób jak grypa, czy polio. Pewnie będziemy mogli sobie odpuścić SARS CoV-2 za kilka lat jak opracujemy skuteczną szczepionkę i leki zwalczające COVID.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx2 
  • Oborodo_gość

    10.10.2020, 16:59

    D

    Co ci gościu dadzą brudne maseczki, używane x razy, wymacane brudnymi łapami, wyciągnięte z brudnej kieszeni? Weź się redaktorzyno obudź, trzesięcie wszyscy d**ami na myśl o wirusie, którego śmiertelność w Polsce jest daleka do przekroczenia 1% i robicie z igły widły i z ch**a samolot, jakby to koniec świata był. Banda miękkich p***.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx7 
  • 234_gość

    10.10.2020, 20:30

    234

    Może być brudna, żeby tylko Ci tą japę zamknąć :D

    Cytuj
    IP: 185.167.xx4.xx0 
  • Ds_gość

    10.10.2020, 17:06

    "Jesteś idiota, a do tego narcystyczny. Miałbyś mnie spotkać w autobusie, to lezalbys razem z chorymi."

    Ty celublaku takie twardziel ? Dawaj adres albo spotkajmy się na przystanku czy w konkretnym autobusie. Zobaczymy jak będę leżał... Jesteś tak słaby, intelektualnie, że mi Ciebie nawet nie żal. Celowo bym Cię fagasie zaraził wszystkich m co możliwe i pluł na Ciebie. Wyjmij słomę z butów o ile je masz... Twardzielu czekam gdzie o której się spotkamy żebym Ci zwrócił uwagę a Ty mnie obijesz. Dajesz cwaniaku. Pisz w komentarzach. Godzina i miejsce, dodam że będzie widownia chcąca zobaczyć jaki Ty kozak jesteś. Oczywiście obserwatorzy tutaj z komentarzy. Którzy osobiście przyjadą podziwiać przypadek debila pogromcy l,ludzi inteligentnych. czekamy!!! Ja czekam

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx2 
  • Gość _gość

    10.10.2020, 18:13

    M

    Co z tego że noszą maseczki jak nie zachowują dostępu . W kolejce w sklepie stoją na plecach i czujesz ich oddech fujjj. Gdzie odległość zachowana . Mają to w dupie. Ty powinni się zająć A nie miseczkami. Gdyby zachowana była odległość między ludźmi byłoby już lepiej.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx1.xx1 
  • Stop tresurze_gość

    10.10.2020, 18:40

    Nie wiem kto pisał te wypociny, ale

    Nie wiem kto pisał te wypociny, ale to jest kwintesencja mądrości januszowych którzy nie potrafią odróżnić zakażenia od zachorowania i nie przyjmują do wiadomości prostego faktu, że wraz z rosnącą liczbą testów, do tego w niemal połowie przypadków dających zafałszowany wynik, można dowolnie sterować wzrostami i spadkami zakażeń. Powtarzam zakażeń, nie zachorowań. Podstawy prawnej do nakładania mandatów na obywateli nie noszących kagańca nie było i nie ma. Koniec kropka. W ostatnim czasie pojawiło się już ponad 400 wyrobów sądowych umarzających postępowania w sprawach o wykroczenia z tytułu nie przyjęcia mandatu, bo sądy w przeciwieństwie do jednego czy drugiego rządowi tłuczka do kartofli wierzą, że rozporządzenie jest wadliwe, jest nielegalne, a władza wykonawcza - rząd - działa poza prawem. Jest frajerstwem przyjęcie mandatu opartego o naruszenie przepisów, które są same w sobie nie legalne i wykraczają poza zakres ustawy, która mówi, że tego typu nakazy mogą zostać nałożone w drodze rozporządzenia wyłącznie na osoby chore lub podejrzane o zachorowanie. Ustawa precyzuje kim są osoby podejrzane o zachorowanie i osoby chore, nie ma w tych grupach osób zdrowych. Osoby chore- logiczne, są rozłożone w domu i raczej nie spacerują sobie po ulicy, drugą grupa - osoby podejrzane o zachorowanie to osoby które miały kontakt z osobą chorą lub wykazują objawy przynależące do danej choroby zakaźnej. Przy czym to policjant w razie zatrzymania musi udowodnić, że nagrzewa do grupy osób podejrzanych o zachorowanie a nie Ty. Jednocześnie należy pamiętać i od razu przypomnieć nadgorliwym policjantom w razie próby wręczenia mandatu, że mają obowiązek sprzeciwić się wykonywaniu rozkazów przełożonych które polegają na poleceniu wręczania mandatów za niestosowanie się do nielegalnych rozporządzeń. Taki policjant w momencie wypisania mandatu komuś bez kagańca popełnia przestępstwo. Zamordystom u władzy się nie dziwię, że robią to co robią, bo dla wielu jest to dobry biznes zwłaszcza dla lekarzy którzy z przeziębieniem cię nie przyjmą, ale prywatnie już tak, ale że takiej władzy przyklaskują biedni zwykli ludzie to jest prawdziwa tragedia. Jesteście jak karpie, wy covidianie, które proszą się o przyspieszenie wigili i nawet nie zdajecie sobie z tego sprawy. Reset bzdur w tych wypocinach nawet szkoda komentować. Kwintesencja zidiocenia i wytresowania.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx0 
  • 098_gość

    10.10.2020, 20:31

    908

    Przeczytałem jedno zdanie, ale maskę i tak założysz.

    Cytuj
    IP: 185.167.xx4.xx0 
  • Alex_gość

    10.10.2020, 22:43

    Coś na temat przepisów o maseczkach

    Najnowsze i obowiązujące rozporządzenie Rady Ministrów w 7 sierpnia br. odnosi się do obowiązującej ustawy, jest jej przepisem wykonawczym. Co znaczy również, że - będąc przepisem niższym - nie może regulacji wyższej zmieniać. A obowiązująca ustawa z 5 grudnia 2008 roku o "zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi" w art. 46b pkt 4 stanowi, że w rozporządzeniu Rady Ministrów można ustanowić: "obowiązek poddania się badaniom lekarskim oraz stosowaniu innych środków profilaktycznych i zabiegów przez osoby chore i podejrzane o zachorowanie;" Ustawy określa, że osoby podejrzane o zachorowanie to tylko te, u których "występują objawy kliniczne choroby lub odchylenia od stanu prawidłowego w badaniach dodatkowych, mogące wskazywać na chorobę zakaźną". Mamy zatem tylko DWIE precyzyjnie wymienione w Ustawie kategorie osób, wobec których dopuszczalne jest zastosowanie środków profilaktycznych: osoby chore i osoby podejrzane o zachorowanie. Ustawa jest aktem prawnym wyższym, rozporządzenia ministrów, mogą przepisy ustawy precyzować, ale tylko "w zakresie delegacji ustawowej". Granice przepisów wykonawczych do Ustawy zostały określone treścią delegacji, zawartej w art. 46b. Rozporządzenie musi - jak stanowi art. 92 ust. 1 Konstytucji - zmierzać wyłącznie do wykonania ustawy. Nie może być ani sprzeczne z ustawą, ani wykraczać poza zakres delegacji. Rozporządzenia nie mogą regulować spraw, które stanowią przedmiot wyłączności ustawy. Z Ustawy jednoznacznie wynika, że "środki profilaktyczne", a do takich należy (także w w/w rozporządzeniu) obowiązek zakrywania ust i nosa w przestrzeni publicznej, można wprowadzić wyłącznie względem osób chorych i podejrzanych o zachorowanie. Wprowadzanie ich wobec osób nie spełniających opisanych w Ustawie warunków osoby chorej lub podejrzanej o zachorowanie - jest sprzeczne z Ustawą. Nie ma mocy prawnej. Obowiązujące rozporządzenie z 7 sierpnia br. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii. § 24 mówi: "nakłada się obowiązek zakrywania, przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego... ust i nosa..". Nie precyzuje NA KOGO obowiązek ten się nakłada. I słusznie, bo to jest właśnie domena ustawy, która wyraźnie wskazuje, że środek profilaktyczny można nałożyć wyłącznie na osoby chore i podejrzane o zachorowanie. Skoro Ustawa o chorobach zakaźnych nie przewiduje, aby obowiązek stosowania środków profilaktycznych dotyczył innych kategorii osób, to nawet gdyby rozporządzenie wykonawcze do ustawy wskazywało takie kategorie osób, byłoby w tym zakresie sprzeczne z aktem wyższego rzędu, a więc nie miało mocy prawnej. Ale rozporządzenie z 7 sierpnia tego nie robi, nie łamie Ustawy. Co prawda wskazuje się na obowiązki zakrywania ust i nosa przez "widzów", "klientów" (§ 7 ust. 1), "pasażerów" (§ 23 ust. 3 pkt 3) "obsługę lokalu" (§ 7 ust. 6 pkt 2), jednak jedynym sposobem interpretacji tych zapisów zgodnych aktem wyższego rzędu na mocy którego zostało wydane rozporządzenie, jest taka, że ten obowiązek dotyczy wyłącznie takich klientów, widzów, pasażerów czy obsługi lokalu, którzy zachorowali na covid, bądź też mają (przynajmniej dwa) objawy kliniczne tej choroby, bądź też odchylenia od stanu prawidłowego w badaniach dodatkowych, mogące wskazywać na ową chorobę. Wyjątki od stosowania obowiązku zakrywania ust i nosa, o których mowa w § 24 ust. 3 dotyczą też wyłącznie dwóch kategorii opisanych w ustawie, czyli osób chorych i podejrzanych o zachorowanie. Innych nie dotyczą. Obowiązujące przepisy są więc całkowicie jasne i wykluczają możliwość egzekwowania powszechnego (tj. wobec wszystkich osób przebywających na terytorium RP) obowiązku zakrywania ust i nosa w przestrzeni publicznej. Ponieważ chcę, by mój rząd, któremu życzę jak najlepiej, opierał się na PRAWIE i SPRAWIEDLIWOŚCI i tego samego oczekiwał, a nawet wymagał od obywateli, uprzejmie proszę Pana Ministra Niedzielskiego o wskazanie przepisu, na podstawie którego chce "surowo karać" za łamanie prawa. Jakiego mianowicie prawa? Jakiego aktu prawnego, którego paragrafu, którego punktu? Proszę też uprzejmie po raz kolejny, by nie mylić zakażeń z zachorowaniami. Covid to ciężka niewydolność układu oddechowego. Zakażenie nie jest zachorowaniem, ogromna większość (wedle różnych danych 85-95 proc.) zakażonych nie wie, że - pośród innych wirusów - także i ten koronawirus jest w ich organizmie, bo ich układ immunologiczny pokonuje go i nie dopuszcza do stanu choroby (zachorowania). Stanu dokładnie opisanego, zarówno w przepisach Światowej Organizacji Zdrowia, jak i w polskim prawie. Mylenie stanu choroby ze stanem nieistnienia choroby nie jest obojętne, niestety ma swoje złe konsekwencje moralne, medyczne, społeczne, polityczne, cywilizacyjne i prawne.

    Odpowiedz
    IP: 5.60.xx4.xx7 
  • buhaha_gość

    10.10.2020, 23:15

    ha

    Alex mieszka chyba czasoprzestrzni (x,y,z,it), gdzie i to sqrt(-1), iw myśli, że sąd jest od sprawiedliwości :], a jego pseudowywód jest absolutny ......... buhahahahahahhaha

    Cytuj
    IP: 185.167.xx4.xx0 

    hihi_gość

    10.10.2020, 23:18

    hihi

    to napisz mi jeszcze taki wywodzik jak można interpretować dziś i jak trzech sędziów to zinterpretowało , chodzi mi o sprawę Czajkowskiego w czasie wyborów :D 2:0

    Cytuj
    IP: 185.167.xx4.xx0 
  • Stop tresurze_gość_gość

    11.10.2020, 00:36

    Nawet mi cię nie żal

    Załóż wiadro na swój łeb, durszlak i co tam jeszcze będziesz miał pod ręką, zejdź do piwnicy i nie wychodź aż pan minister zdrowia powie ci, że pokonał plandemię. Jeśli chodzi o mnie to wiedz, że kagańca nie nosiłem, nie noszę i nosić nie zamierzam, no chyba że władza znowelizuje ustawę do jakiej produkuje rozporządzenia, choć widać że z jakichś powodów nie chce tego zrobić woląc działać poza prawem.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx0 
  • innynick_gość

    11.10.2020, 10:44

    "i jeszcze jedna bzdura..."Polecam wszystkim odważnym wejść do szpitala zakaźnego bez maseczki" - a kto mnie tam wpuści? wejść nie można w ogóle a ty każesz tam wchodzić bez maseczki? co ty cpiesz?"

    Jak co.. telewizję od rana do wieczora :D przecież widać. A to 'dragi' gorsze od hery..

    Odpowiedz
    IP: 5.184.xx0.xx8 
  • Antyglobalista_gość

    11.10.2020, 16:14

    W jaki sposób

    Fragment artykułu z 2015 r "W jaki sposob globalisci planuja depopulacje". W jaki sposób to zrobić, aby społeczeństwo się nie zorientowało? To łatwiejsze niż myślisz. Można wypuścić wirusa w publicznym miejscu np. na lotnisku. Stamtąd wirus rozmnoży się i rozprzestrzeni na cały świat, powodując powszechną śmierć i wyludnienie. Jednocześnie umożliwiając kontrole nad populacją i rządami państw, jak: kwarantanny przymusowe, ograniczenia w podróży, szczepienia przymusowe, punkty kontrolne na drogach. Jest to rodzaj idealnego modelu państwa policyjnego i daje rządom uzasadnienie do wprowadzenia medycznych chipów RFID. To fakt, że wojsko w USA już dawno opracowało i przetestowało wirusowe bronie biologiczne, aby potencjalnie wykorzystać je jako broń wojenną. O ile umowy międzynarodowe twierdzą, że takie badania zostały porzucone, to tylko głupiec wierzy w te puste obietnice. W rzeczywistości, badania są jedynie przesunięte w stan ukryty, finansowane z "czarnych budżetów." Obecnie rząd Stanów Zjednoczonych posiada szczepy wirusów, które mogą zdziesiątkować (słowo "zdziesiątkować" oznacza zabić 1 na 10, tak na marginesie, to nie znaczy, "wyeliminować"), ludzkość w mniej niż rok czasu. Może to być "przypadkowo/celowo" wypuszczony wirus w dowolnym miejscu na świecie bez wcześniejszego uprzedzenia. Oczywiście, jeżeli planujesz wypuścić śmiertelny wirus aby zdziesiątkować ludzkość, należy najpierw sprawdzić, czy wszystkie elity globalistów otrzymały szczepionki przeciwko wirusowi. Te szczepionki będą produkowane bez rtęci, aluminium, formaldehydu i MSG, które można znaleźć w szczepionkach dostępnych na rynku, co czyni je znacznie bezpieczniejsze. Ludzie pozostawieni są sami sobie. W tym scenariuszu, zgadnij, kto będzie mógł przetrwać? Ludzie, którzy używają ziół leczniczych, mieszkają na wsi i odżywiają się zdrowo, czy osoby nie mające wiedzy o przekrętach, połykające propagandę światową? tnij.tcz.pl/?u=3e0129

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx5.xx3 
  • kagańcowy entuzjasta_gość

    12.10.2020, 07:25

    na statystycznego niedołęgę

    "Na grype umiera w Polsce 60 osob rocznie. Na covid ok 3 tys"

    tyle umiera w TVP codziennie

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx5.xx5 
  • l_gość

    12.10.2020, 12:32

    czyli fałszują akty zgonu ? Spisek !

    Cytuj
    IP: 178.36.xx5.xx5 
  • x_gość

    12.10.2020, 08:23

    x

    przeczytałem kilka pierwszych komentarzy i pomyślałem, "co za zaściankowy Tczew, by łykać wszystko co popadnie"- na szczęscie kolejne już "normalne" :) . Ludzie w maskach - wdychacie swój własny dwutlenek węgla, organizm przerabia tlen i wydala co mu niepotrebne, zbędne szkodzliwe (grzyby, pleśniawki)....dobrze, że to nie wirus jelitowy, bo byście wszyscy chodzili w pamperach i głosili ", że tak trzeba".... Maski Wam nic nie dadzą, nikomu w koło nie pomogą, a Wam szkodzą... Nie od dziś wiadomo,. że nie powinno się na siebie kaszleć ani kichać i tego się trzymajcie...

    Odpowiedz
    IP: 165.225.xx6.xx5 
  • e_gość

    12.10.2020, 12:33

    Mimo wszystko bardziej wierzę lekarzom niż Tobie

    Cytuj
    IP: 178.36.xx5.xx5 
  • zmielony dżony_gość

    12.10.2020, 09:12

    "Piotruś włożysz, a później połkniesz :o A maseczkę i tak będziesz nosił, ponieważ jesteś taki malutki, o taki _ ."

    malutkim to cie ojciec spłodził...i wyszła taka miekka parówa...giń łachu

    Odpowiedz
    IP: 178.183.xx4.xx5 
  • fcs_gość

    12.10.2020, 18:59

    Wirus jest w odwrocie. Skoro osoby na samej górze potrafią wysnuwać takie bohaterskie hasła, jak zdezorientowane pospólstwo ma zachowywać się mądrzej? :) Nic tylko zrobić sobie popcorn i obserwować... Przecież się denerwować nie będę, bo nie zdrowo.

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx8.xx9 
  • stefsan_gość

    13.10.2020, 00:08

    "Na grype umiera w Polsce 60 osob rocznie. Na covid ok 3 tys"

    Pomyliłeś rzędy wielkości. Na grypę i powikłania po niej rocznie umiera w Polsce 60 TYSIĘCY osób.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx0 
  • Sławek EU07_gość

    13.10.2020, 09:57

    rowerem

    Jazda rowerem jest bezpieczniejsza pod względem epidemiologicznym niż autobus, czy nawet taksówka.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx8 
  • gosc_gość

    13.10.2020, 23:01

    takie tezy covidian

    przejeżdający rowerzysta nie ma covid dlatego nie musi miec maseczki .Kierowca gdy jedzie sam jest zdrowy natomiast z pasażerem jest juz chory wiec musza miec maski ,Człowiek który biegnie po chodniku i uprawia sport też jest zdrowy i nie ma obowiązku nosic maseczki ale spacerujący po tym samym chodniku człowiek jest już chory i stad musi te maske nosic.W autobusie wszyscy stanowią zagrożenie dlatego muszą miec maski bo covid lubi autobusy .,Troche lepiej w pociagach .Orwell rok 1984 to jakby sie przekłąda na te komentarze i ten zacny portal nie dla idiotów a dla Tczewian .Ot taki stan umysłów.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx5 
  • Anty_gość

    20.10.2020, 19:39

    Lol

    Powiem krótko nie mówię że wirusa nie ma bo coś tam jest zakładam też maskę za każdym razem wchodząc do sklepu bądź będąc w miejscu gdzie jest więcej ludzi ale NIKT i NIGDY nie zmusi mnie żebym np. łaził w masce na spacerze nad Wisłą w momencie gdy mijam tam pojedyncze osoby raz na kilka minut bo to uważam za debilizm i tyle w temacie !

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx2.xx4 
  • MACIEK_gość

    20.10.2020, 23:30

    A co mi zrobisz jak mnie złapiesz ?

    Autobusy odprowadzić do bazy ludzie niech chodzą piechotą w odstępach po 5 metrowych od siebie .

    Odpowiedz
    IP: 185.244.xx6.xx7 
  • Eolomea_gość

    28.11.2020, 14:05

    władza

    "Szkoda, że nie jeżdżę autobusami. Chętnie bym na takiego zapolował, oj mina by ci kozaku zrzedła jak wyciągnąłbym bloczek i wstawił ci 5 stówek za głupotę, gorzej (dla ciebie) gdybys jeszcze sprzedał liścia, wtedy byłoby 5 stówek plus napaść na f-sza (działeczki rozpoczynają się od 3 lat w górę, oj co za przykrość byś mi sprawił, jednego oszołoma mniej na ulicy). Ale będę próbował (trochę) jeżdzic komunikacją miejską, zapodaj numer linii w której tak kozaczysz, zrobię to specjalnie dla Ciebie."

    - Niektórym władza uderza do głowy, u funkcjonariuszy jest całkowity brak empatii i chcą pokazać jacy to oni są mocni. Zapominają, że jest takie mądre rosyjskie przysłowie na każdego misia znajdzie się większy miś.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx5.xx8 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.