W ZUS-ie wróciła bezpośrednia obsługa klientów

ZUS (fot. Tcz.pl)
W ZUS-ie wróciła bezpośrednia obsługa klientów
Inspektorat ZUS w Tczewie przywrócił standardową obsługę klientów. Do dyspozycji interesantów nadal pozostaje skrzynka, do której można samodzielnie składać dokumenty, wnioski i pisma - bez kontaktu z pracownikiem ZUS.

- Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Usługi urzędu dostępne są również za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz poprzez kontakt telefoniczny. - mówi Krzysztof Cieszyński, rzecznik pomorskiego ZUS.


Do dyspozycji jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.-pt.) w godzinach 7:00-18:00 oraz specjalnie infolinie:

- pod numerem tel. 22 11 22 111 do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym, czynna całodobowo we wszystkie dni tygodnia,

- pod numerem tel. 22 290 55 00 do obsługi spraw związanych z Polskim Ładem i rodzinnymi świadczeniami - Rodzina 500+ oraz rodzinny kapitał opiekuńczy, dostępna w dni robocze (pn.-pt.) w godzinach 8.00 -15.00.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (1)
dodaj komentarz

  • +1

    Adam_gość

    18.02.2022, 11:07

    A kolejki jak za komuny

    Co z tego jak przy stanowisku składki urzęduje tylko jedna Pani Teraz gdzie wprowadzony jest polski nieład i co miesiąc trzeba składać deklaracje DRA powinny być otwarte trzy stanowiska a nie ze przychodzisz i czekasz godzinę lub dwie a to dopiero początek a będzie jeszcze więcej ludzi

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx6 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.