Pandemia koronawirusa stawia większość polskich przedsiębiorców przed ogromnym wyzwaniem: trwa walka o utrzymanie klientów i przetrwanie trudnego czasu. TVN Discovery Polska w ramach projektu "TVN Pomagajmy sobie" rozpoczyna kolejną akcję specjalną. Tym razem wsparcie otrzymają małe firmy z całego kraju. Właściciele biznesów za symboliczną złotówkę będą mogli zrealizować kampanię reklamową w kanałach telewizyjnych oraz na platformach online należących do nadawcy.
TVN Discovery Polska w ramach specjalnego projektu "TVN Pomagajmy sobie" przekaże małym firmom świadczenia reklamowe o łącznej wartości nawet do 6 milionów złotych! Akcja promocyjna obejmie emisję spotów online i w kanałach telewizyjnych z portfolio nadawcy.
Polski sektor przedsiębiorstw jest zdominowany przez mikrofirmy. To ponad 2 miliony podmiotów, które wraz z małymi przedsiębiorstwami stanowią więcej niż 99% wszystkich firm w kraju. Na przestrzeni ostatnich lat rosła ich liczba, wartość produkcji, przychody, nakłady inwestycyjne, liczba pracujących i zatrudnionych. Mikro i małe firmy odpowiadają dziś za około 40% polskiego PKB. W interesie wszystkich leży ich przetrwanie i prosperowanie. Każdy z nas ma w kręgu swojej bliższej czy dalszej rodziny i znajomych przedsiębiorcę. To niezwykle odważni, kreatywni i pracowici ludzie. Dziś wielu właścicieli niewielkich, lokalnych biznesów walczy o przetrwanie i potrzebuje pomocy. Mamy nadzieję, że dzięki naszej akcji zyskają nowych klientów, optymizm i impuls do dalszego działania. Jesteśmy w tym razem i dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, ważne jest, byśmy sobie wzajemnie pomagali. - powiedział Piotr Korycki, Prezes i Dyrektor Zarządzający TVN Discovery Polska.
Akcja skierowana jest do mniejszych firm, lokalnych i rodzinnych biznesów w całej Polsce. Każdy przedsiębiorca może otrzymać kampanię o maksymalnej cennikowej wartości 5 000 złotych do wykorzystania online z geolokalizacją oraz pakiet 10 spotów telewizyjnych, emitowanych w kanale tematycznym dopasowanym do branży przedsiębiorcy. Pakiet promocyjny zostanie objęty wyjątkowym rabatem - końcowy koszt kampanii to symboliczny 1 PLN netto!
Regulamin i szczegóły akcji dostępne są na stronie TVN.PL w zakładce "TVN Pomagajmy sobie". Liczba pakietów reklamowych jest ograniczona - trafią do 500 podmiotów, które zgłoszą się jako pierwsze i spełnią wymogi akcji. O przyznaniu przedsiębiorcy pakietu decyduje kolejność zgłoszeń, ich zgodność z regulaminem oraz rejestracja zlecenia.
Specjalnie na potrzeby akcji powstanie film instruktażowy, jak przygotować spot do swojej kampanii reklamowej. Zrealizuje go najpopularniejszy youtuber w Polsce - Karol "Blowek" Gązwa.
Stacja zaprasza do wysyłania zgłoszeń, które będą przyjmowane do 10 maja 2020.
TVN Discovery Polska w ramach specjalnego projektu "TVN Pomagajmy sobie" przekaże małym firmom świadczenia reklamowe o łącznej wartości nawet do 6 milionów złotych! Akcja promocyjna obejmie emisję spotów online i w kanałach telewizyjnych z portfolio nadawcy.
Polski sektor przedsiębiorstw jest zdominowany przez mikrofirmy. To ponad 2 miliony podmiotów, które wraz z małymi przedsiębiorstwami stanowią więcej niż 99% wszystkich firm w kraju. Na przestrzeni ostatnich lat rosła ich liczba, wartość produkcji, przychody, nakłady inwestycyjne, liczba pracujących i zatrudnionych. Mikro i małe firmy odpowiadają dziś za około 40% polskiego PKB. W interesie wszystkich leży ich przetrwanie i prosperowanie. Każdy z nas ma w kręgu swojej bliższej czy dalszej rodziny i znajomych przedsiębiorcę. To niezwykle odważni, kreatywni i pracowici ludzie. Dziś wielu właścicieli niewielkich, lokalnych biznesów walczy o przetrwanie i potrzebuje pomocy. Mamy nadzieję, że dzięki naszej akcji zyskają nowych klientów, optymizm i impuls do dalszego działania. Jesteśmy w tym razem i dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, ważne jest, byśmy sobie wzajemnie pomagali. - powiedział Piotr Korycki, Prezes i Dyrektor Zarządzający TVN Discovery Polska.
Akcja skierowana jest do mniejszych firm, lokalnych i rodzinnych biznesów w całej Polsce. Każdy przedsiębiorca może otrzymać kampanię o maksymalnej cennikowej wartości 5 000 złotych do wykorzystania online z geolokalizacją oraz pakiet 10 spotów telewizyjnych, emitowanych w kanale tematycznym dopasowanym do branży przedsiębiorcy. Pakiet promocyjny zostanie objęty wyjątkowym rabatem - końcowy koszt kampanii to symboliczny 1 PLN netto!
Regulamin i szczegóły akcji dostępne są na stronie TVN.PL w zakładce "TVN Pomagajmy sobie". Liczba pakietów reklamowych jest ograniczona - trafią do 500 podmiotów, które zgłoszą się jako pierwsze i spełnią wymogi akcji. O przyznaniu przedsiębiorcy pakietu decyduje kolejność zgłoszeń, ich zgodność z regulaminem oraz rejestracja zlecenia.
Specjalnie na potrzeby akcji powstanie film instruktażowy, jak przygotować spot do swojej kampanii reklamowej. Zrealizuje go najpopularniejszy youtuber w Polsce - Karol "Blowek" Gązwa.
Stacja zaprasza do wysyłania zgłoszeń, które będą przyjmowane do 10 maja 2020.
Ten artykuł jest częścią bloku tematycznego:
Koronawirus
Koronawirus
Nowy koronawirus SARS-CoV-2 wywołuje chorobę o nazwie COVID-19. Choroba najczęściej objawia się gorączką, kaszlem, brakiem smaku i/lub węchu, dusznościami, bólami mięśni, zmęczeniem. Wirus przenosi się drogą kropelkową. Ciężki przebieg choroby obserwuje się u ok. 15-20% osób. Do zgonów dochodzi u 2/3% osób chorych. Najbardziej narażone na rozwinięcie ciężkiej postaci choroby i zgon są osoby starsze, pacjenci onkologiczni, z obniżoną odpornością, którym towarzyszą inne choroby.
Komentarze (13) dodaj komentarz
q1_gość
24.04.2020, 06:14
TVN
TVN bedzie pomagac ale niemieckim firmom
OdpowiedzGelek_gość_gość_gość
24.04.2020, 06:49
Weź koło i p***..j się w czoło Caritas i ojciec dyrektor pomogą . Duzo prywatnych osob firm pomaga i o nich nikt nic nie mowi zbieraja dla chorego dziecka szpitala szyjemy maseczki itp.itd kur po co nam ci politycy jak naród sam zbiera na utrzymanie tego wszystkiego niech wypierniczaja i zostanie po nich choć kasa która biora za nic nie robienie ludzie zacznicie patrzec co sie wyrabia w tym kraju nie ze PIS PO i reszta tej bandy robia wszystko pognac to w cholere a tych czarnych oddzielić od polityki kościół ma i tak za dużo popuszczone
CytujTwar_gość
24.04.2020, 09:08
Najpierw mówisz patrzcie co się dzieje, że podział ?łutnie, a po chwili wyzywasz od czarnych. Do twojej wiadomości Caritas kupił 100 respiratorów !!!!!!
Cytujradio _gość
24.04.2020, 06:48
szalom Moskwa nadaje
reklamować się w TVN , to jak podać rękę i pocałować dłoń niemcowi w Auschwitz. Zdrada i wstyd. Najpierw opluwają wszystko co Polskie , a potem w judaszowy sposób nam chcąą pomagać . Powinna być akcja Polskie firmy NIE dla TVN. Ta stacja ma taki poziom jak wypowiedzi tej ciągle mylącej się KItawy błądzącej. http://www.youtube.com/watch?v=qyXY92Px8rk
OdpowiedzRampampam_gość_gość
24.04.2020, 07:56
Widac pisowskie trole dostały pieniądze bo są wyjątkowo aktywne ale to od razu widać kto jest zwykłą gnidą z pisu a kto po prostu idiotą kopiuj- wklej.
OdpowiedzPanterka_gość
24.04.2020, 09:32
Masz bardzo ciekawą klasyfikację ludzi pod względem preferencji wyborczych. Ci z PISu, to gnidy, a inni ? Pewnie masz wysokie mniemanie o sobie, coś jak Niesiołowski
Cytujz taką_gość
25.04.2020, 06:30
lewacką
kanalią się nie dogadasz.Im tylko jedno w glowie sprzedac Polske za zlotowke
CytujJolka_gość
24.04.2020, 09:18
Fiufiu ale pomoc, pewnie pani fryzjerka z Tczewa skorzysta. Raczej jest to reklama TVNu, którego ta"pomoc" nic nie kosztuje, a głupiutkie portaliki robią im reklamę.
OdpowiedzGelek_gość_gość_gość
24.04.2020, 09:56
"Najpierw mówisz patrzcie co się dzieje, że podział ?łutnie, a po chwili wyzywasz od czarnych. Do twojej wiadomości Caritas kupił 100 respiratorów !!!!!!"
OdpowiedzSuper że Caritas kupił 100 sztuk WOSP kupił prywatni ludzie kupili a czarni tfu przepraszam plebani ile kupili ????
Katolik_gość
24.04.2020, 10:12
Tylko kilka przykładów na szybko: Księża Jacek Socha i Ryszard Bugajski zainicjowali akcję zbiórki pieniędzy dla szpitali wśród trójmiejskich kapłanów, apelując do nich o finansową pomoc. Od czwartku udało się zebrać blisko 11 tys. zł. 5 tys. zł już trafiło do szpitali od parafian 72-letni ksiądz Giuseppe Berardelli zrezygnował z ufundowanego przez parafian respiratora i poprosił o podłączenie do niego kogoś młodszego. Włoskie media nazywają czyn Berardelliego "chrześcijańskim heroizmem". Kapłan zmarł w szpitalu, był zakażony koronawirusem. Proboszcz ufundował chełmskiemu hospicjum... ambulans. Dar warty 70 tys. zł Więcej: tnij.tcz.pl/?u=4bbbd6 KS. T. KANCELARCZYK: KSIĘŻA PRZEKAZALI 147 TYS. ZŁ NA RESPIRATORY
CytujWośp_gość
25.04.2020, 06:33
kupił
za nasze pieniądze.Raczej żeby mu wstyd nie bylo bo to jaką gotowk obraca i trzyma na kontach aby procent rósł to tylko zlapac sie za glowe
CytujGelek_gość_gość_gość
24.04.2020, 12:01
2 księży 16000zl wielkie brawa dla nich .147tys na respiratory przekazano i to jest te 100 respiratorow od caritas ?!
OdpowiedzGość_gość_gość_gość_gość
24.04.2020, 20:03
TVna...i nawet weszła do TCZ.pl
Odpowiedz