Pobłocki spotka się z Urbanem w sądzie? Poszło o gest z uroczystej sesji

Debata 2018 (fot. Tcz.pl)
Pobłocki spotka się z Urbanem w sądzie? Poszło o gest z uroczystej sesji
Gorąca końcówka kampanii wyborczej. Na sile przybiera spór między radnym Zbigniewem Urbanem - a Mirosławem Pobłockim. Obaj panowie ubiegają się o fotel prezydenta Tczewa - a teraz wszystko wskazuje na to, że znowu spotkają się na sali sądowej - tym razem prawdopodobnie w trybie wyborczym. Poszło o jeden gest.

Zbigniew Urban to największy oponent Mirosława Pobłockiego. Obaj panowie są w sporze od lat - i spotykają się - w różnych konfiguracjach na salach sądowych. Delikatnie mówiąc - raczej nie przepadają za sobą. Teraz obaj ponownie stanęli w przedwyborcze szranki (obaj startowali również cztery lata temu). O co poszło tym razem? W ostatni piątek uroczysta sesja kończyła kolejną kadencję Rady Miejskiej - i każdemu z radnych dziękował z osobna przewodniczący Rady Miasta, Mirosław Augustyn - radny Urban po odebraniu stosowanych podziękowań podszedł do Pobłockiego - i ostentacyjnie usiłował podać mu rękę. Mirosław Pobłocki - podobnie jak jego zastępca Adam Burczyk to zignorował - po czym kandydat Świadomego Tczewa - podał rękę skarbnik i sekretarz miasta. Już po sesji radny pytał niektórych, czy został uwieczniony na zdjęciu moment, na którym Pobłocki nie podaje mu ręki. Okazuje się, że uchwyciła to kamera lokalnej telewizji Tetka. Na nagraniu zamieszczonym przez radnego na portalu społecznościowym widać, że prezydent chwilę po odejściu radnego od stołu prezydialnego, spogląda w stronę sekretarz i skarbik i wykonuje gest podcięcia gardła, po czym się uśmiecha. Zbigniew Urban szeroko dystrybuuje nagranie w mediach społecznościowych - i zastanawia się, czy dopuszczono się wobec niego gróźb karalnych.

12X ostatnia uroczysta sesja Rady Miejskiej, wszyscy wszystkim dziękują, także ja podałem rękę prezydentowi Pobłockiemu, ale on mi nie podał. Chwilę potem wykonał gest podcięcia gardła... swojego, czy mojego? To jest PREZYDENT, czy sami wiecie kto... - napisał na facebooku Zbigniew Urban, prosząc jednocześnie o udostępnianie posta - a także dodając ikonki mające najprawdopodobniej opisać Pobłockiego - Mikołaj czy diabeł.




Zbigniew Urban aktywnie uczestniczył również w dyskusji pod postem, sugerując, że sprawę gestu konsultował z prawnikiem:

- Od jednego ze znajomych prawników... "Wyrażenie "jeżeli groźba wzbudza w zagrożonym uzasadnioną obawę, że będzie spełniona" należy interpretować w ten sposób, iż pokrzywdzony winien traktować groźbę poważnie i uznawać jej spełnienie za rzeczywiście możliwe. Jak słusznie zauważył SN w wyroku z dnia 26 stycznia 1973 r., III KR 284/72, Biul. SN 1973, nr 5, s. 95: "Wzbudzenie obawy w zagrożonym należy oceniać subiektywnie, nie zaś z punktu widzenia obiektywnego niebezpieczeństwa realizacji groźby.

Materiał został również rozesłany do mediów - także tych o zasięgu ogólnopolskim. Po jakimś czasie do sytuacji odniósł się również urzędujący prezydent - prezentując na swoim profilu społecznościowym całą sytuację z innej kamery - widać tam, że gest podcinania gardła prezydent wykonuje w stronę rozmawiających ze sobą skarbnik miasta Heleny Kullas i sekretarz miasta Katarzyny Mejny (które wcześniej podały rękę Urbanowi). W momencie wykonywania gestu prezydenta Zbigniew Urban był odwrócony do niego plecami, stojąc przy swoim biurku.

Prezydent uznał sposób przedstawienia tematu za manipulację. Włodarz przyznaje, że gest wykonał, ale - ale nie w odniesieniu do kandydata Świadomego Tczewa - i zostało to wyrwane z szerszego kontekstu - zaś sposób ukazania sprawy uznaje za czystą manipulację.

- Nigdy nikomu nie groziłem - i nie miałem takiego zamiaru, a sugerowanie, że w ten sposób zastraszam swoich kandydatów - uważam za skandal - i próbę oczernienia mnie przed wyborcami, na samej końcówce kampanii. - mówi Pobłocki.




Włodarz przyznał, że gest pokazał - ale swoim koleżankom - Helenie Kullas i Katarzynie Mejnie.

- To co uchwyciła kamera - można uznać za niestosowne - ale mam z moimi koleżankami takie relacje, które sprawiają, że takie gesty ich nie oburzają. Każdy kto mnie zna, wie, jakie mam poczucie humoru. To był fragment prywatnej rozmowy - i na materiale z innej kamery widać doskonale - że gest był skierowany do nich. I nie chodziło o groźby - a całość była przekazana w żartach. Może i nie powinienem pokazywać podobnego gestu do pań - ale nie wziąłem pod uwagę, że zarejestruje go kamera, zostanie wycięty i umiejscowiony w całkiem innym kontekście z sugestiami, że komuś grożę. - dodaje Pobłocki.


Prezydent dodaje, że na profilu jego kontrkandydata na profilu youtube i w mediach społecznościowych pojawiają się porównania jego do Ala Capone.

"Przez 4 lata mnie zwalczał i to wszelkimi sposobami"


- To bulwersujące, że dokonuje się tego typu manipulacji. Nie groziłem mojemu kontrkandydatowi - i to jeszcze w taki sposób - mówi - Wiem, że dla niektórych może wydać się dziwne, że na koniec kadencji, nie podałem radnemu ręki - ale muszą mnie zrozumieć jako człowieka - z panem Urbanem spotykamy się głównie na salach sądowych - i nasza współpraca praktycznie nie istniała - dlatego nie będę sztucznie udawał, że wszystko jest w porządku - żeby ktoś mógł sobie zrobić zdjęcie lub uśmiechnąć się do kamery. Przez 4 lata mnie zwalczał i to wszelkimi sposobami, chociaż niczego złego mu nie zrobiłem. Może kiedyś mu wybaczę, ale na razie jest na to za wcześnie. Jednak sugerowanie, że nawet temu radnemu mógłbym w jakikolwiek sposób grozić, to duże nadużycie.


Pobłocki czuje się urażony takim ujęciem tematu - i najprawdopodobniej skieruje sprawę do sądu w trybie wyborczym.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (122)
dodaj komentarz

  • +64

    Ola_gość

    16.10.2018, 18:28

    Dla mnie, to Poblocki ma racje. A co do podania reki, tez bym największemu wrogowi nie podała.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx4.xx7 
  • +12

    wyborca_gość

    16.10.2018, 19:12

    Dlatego odsunąć jednego i drugiego buca od władzy to coś nie nadaje się żeby NAS mieszkańców reprezentować .Dziś jeden z tych buców siedział w maku sam i rozmawiał przez telefon tak głośno że było mi wstyd za zachowanie i to coś ma zostać prezydentem siara ,żenada ludzie ze wsi się lepiej zachowują niż on .NOWA krew dla tego miasta .

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xxx 
    +20

    Fresh_gość

    16.10.2018, 20:28

    Ola

    Ten pan, którego bronisz reprezentuje urząd! Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tegoz co to znaczy? Mają prawo się nie lubić z lecz skoro występują publicznie jako wybrańcy lokalnej społeczności... Więcej szacunku dla Tczewian!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx8 
    +4

    B532_gość_gość_gość_gość

    16.10.2018, 20:30

    ...

    Bzdura, Urban wyraźnie stonował przed wyborami, na debacie stwierdził, że "szanuje dorobek poprzedników", starał się wygaszać negatywne fakty, próbując uspokoić kampanię wyborczą. Co robi Pobłocki? Rozpuszcza fake newsy, że niby ktoś kupuje głosy przeciwko niemu, a potem prowokuje Urbana na sesji tym gestem. Był skierowany do sekretarz i skarbnik? OK, w jakim kontekście? To Pobłocki szuka afery, przypominam, że to on pozywa kolejny raz Urbana do sądu, a nie na odwrót.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx4.xx7 
    +4

    Radek Wąs_gość

    16.10.2018, 20:37

    noga...

    a słynna zakała stoczni im. Lenina, noblista, TW i były prezydent III RP podałby nawet swoją nogę!

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx3 
    +28

    Patriota niezależny_gość_gość__gość

    16.10.2018, 21:15

    Hipokryzja !

    Panie kandydacie Urban , proszę odpowiedzieć publicznie - czy pan przeprosił wszystkich których obraził ?! Czy pan jest godny zaufania publicznego ????? Czy pana gra to tylko obliczony na ciemny lud fortel zastawiony na obecnego prezydenta ?! Zasmucę - Ciemnego Ludu w Tczewie nie ma i od samego rana nie zagłosują na Urbana !!!!!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx4.xxx 
    +5

    ja _gość

    16.10.2018, 22:27

    nie ma żadnej racji , gdyż pokazał swoją prawdziwą naturę , bardzo zadufanego i pyszałkowatego człowieczka. Pycha jest przed upadkiem tak mówi słowo Boże. Czas odejść w niepamięć z tym prostackim gestem godnym niskich sfer....wstyd dla miasta. Całe lata budowania autorytetu legły w gruzach.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx1 
    -11

    Gosc_gość

    17.10.2018, 00:41

    Olu pocałuj mnie w d......

    Cytuj
    IP: 5.173.xx0.xx2 
    +13

    Patrzacz_gość_gość

    17.10.2018, 12:03

    Bez przesady, obojętnie do kogo był gest to jednak był!!! Czy przystoi takiemu wysokiej rangi urzędnikowi tak się zachować???? A tamten jednak podał rękę więc nie trudno moralnie ocenić sytuację. Prawnie to niech się prawnicy tym zajmą.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx8.xx8 
  • +14

    olo_gość

    16.10.2018, 18:32

    Urban

    Chłopie, też bym tak zrobił, jak mistrz Pobłocki. O co walczysz? o 25 głosów... śmiechu warte

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx9.xx6 
  • +1

    gość_gość_gość

    17.10.2018, 07:54

    Nie dla obu panów

    Jeden z PIS kolega Gowina, drugi ugaduje się już z Dzwonkowskim?

    Cytuj
    IP: 83.21.xx2.xx4 
  • +19

    Wojt_gość

    16.10.2018, 18:33

    Nieudolnosc p.Urbana

    Od samego rana, stoję w kolejce w wydziale komunikacji u Urbana...a chciałby całe miasto zablokować..

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx5 
  • +16

    gwajer_gość

    17.10.2018, 10:50

    To po co stoisz? Ja poszedłem, załatwiłem, wyszedłem. Całość trwała 10 minut, potem druga wizyta podobnie, no może 15 minut. Do wydziału komunikacji nic nie mam. Urban to zupełnie inna sprawa, według mnie nie powinien być prezydentem, absolutnie się nie nadaje, tak samo, jak pyszałkowaty bufon Pobłocki.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx5.xx0 
    -3

    n'golo_gość

    17.10.2018, 11:35

    GAJWER to klakier, ostrożnie!

    Cytuj
    IP: 79.186.xx3.xx3 
  • +14

    Sam_gość

    16.10.2018, 18:40

    Od damego rana

    Od samego rana stoję w kolejce wydziału komunikacji u Urbana.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx5 
  • +17

    fk_gość_gość_gość_gość

    16.10.2018, 18:55

    śmieszą mnie typy co piszą z jednego IP i inne nicki

    Cytuj
    IP: 109.207.xx0.xx2 
  • +72

    n_gość

    16.10.2018, 18:54

    Urban przesadził!

    Ja rozumiem wszystko ale nazywanie prezydenta Pobłockiego w TVP3 Gdańsk gościem z mafii czy gangsterem to już przesada. Urban opanuj się!!!

    Odpowiedz
    IP: 51.15.xx3.xx3 
  • +46

    u_gość

    16.10.2018, 18:55

    Od samego rana sr..m na urbana

    Odpowiedz
    IP: 216.218.xx2.xx4 
  • +9

    gosc_gość

    16.10.2018, 18:56

    filmik

    Trochę godności panie prezydencie nawet wrogowi podaje się rękę i w obliczu rywalizacji a nie takie gesty

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx5 
  • +4

    kuna_gość_gość

    16.10.2018, 19:45

    atencjusz ZbigU

    Gest był do Pani Mejny, że podała radnemu 201 rękę.... Radny atencjusz ZbigU obrócił to w swoją stronę,nic nowego... Odśpiewanie Pani Pierzynowskiej "sto lat" też mu nie pasowało....

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx9 
    +5

    Prawda Czasu__gość_gość_gość_g_gość

    16.10.2018, 20:35

    Ludzie toksyczni !

    Takim typem jest Zbigniew Urban ! Prezydencie Pobłocki , proszę przeczytać tą książkę i się nie dziwić reakcjom oponenta ! Takim ludziom się nie odpowiada, z takimi się nie rozmawia , takich się omija !!! To celowa prowokacja !!!!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx4.xxx 
    +20

    Patriota niezależny_gość_gość__gość

    16.10.2018, 21:20

    Mądry Polak ?!

    Ciemnego Ludu w Tczewie nie ma i nie zagłosuje samego rana na Urbana !!!!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx4.xxx 
    +5

    Czarny_gość

    18.10.2018, 05:29

    Więc czym jest podanie sobie ręki w tym przypadku? To nie jest jedynie pusty gest pod publiczkę, który należy wykonać bo tak wypada jak to niektórzy myślą. Jest to wyrażenie wdzięczności oraz podziękowanie za dobrą i owocną współpracę. Wszyscy wiedzą jak ta współpraca wyglądała ze strony Urbana więc gdzie tu jest niewłaściwe zachowanie?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx1 
  • +10

    . Mieszkanka _gość

    16.10.2018, 19:03

    Wybory

    Nie jestem tu ani za jednym kandydatem ani za drugim ale raczej na filmiku Pana prezydenta nie widać zeby rozmawiał z paniami w momencie jak Pan Urban przechodził tylko cos mówił do sqojegi zastępcy i po tym pokazał ten gest. Dlaczego tak nie zrobił wczesniej przed Panem Urbanem ktoś inny odbierał nagrode i tego gestu nie pokazał. Wiec było to dwuznaczne. To że sie panowie nie lubią to ich sprawa i niech sobie walczą w sądach a prezydent nie powinien takich rzeczy pokazywać nawet w żartach do nikogo tymbardziej ze było to posiedzenie nagrywane. Tyle w temacie.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx7.xxx 
  • +2

    gwajer_gość

    17.10.2018, 10:59

    Wszystko widać na filmie, który w kontrze udostępnił Pobłocki. Wyraźnie widać, że gest był do pań, które podały rękę Urbanowi i wyraźnie widać, że ten gest był związany z podaniem ręki Urbanowi. Nie jestem ani za jednym, ani za drugim kandydatem, według mnie obaj powinni odejść, bo nie zasługują na urząd prezydenta miasta, ale w tej sytuacji Pobłocki zachował się jak prostak, podobnie wiceprezydent. Skarbnik i sekretarz- ok. Mam też zastrzeżenia do redaktorzyny, któr(a)y pisał(a) ten artykuł: "OSTENTACYJNIE podał rękę"?... Błagam, zarządzie, zmieńcie redaktorów...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx5.xx0 
  • -7

    Wojt_gość_gość

    16.10.2018, 19:09

    Pierwszy komentarz się zawiesił

    "śmieszą mnie typy co piszą z jednego IP i inne nicki"

    Pierwszy komentarz s?ę zawiesił to napisałem jeszcze raz. Ostatecznie oba się dodały. Bez głębszej filozofii..

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx5 
  • +55

    Gość_gość_gość_gość

    16.10.2018, 19:11

    Urban mąciciel.

    Odpowiedz
    IP: 46.77.xx9.xx2 
  • +4

    ._gość

    16.10.2018, 19:15

    .

    Czyli gest do koleżanek bo podały dłoń Urbanowi? Żenada...

    Odpowiedz
    IP: 78.11.xx2.xx2 
  • +7

    Ja_gość

    16.10.2018, 19:15

    Gest jest gest

    Panie Prezydencie. Gest to gest, czy wypada wykonać do kobiety,kierować go do koleżanki z pracy? Rzekomo kończył Pan rozmowę z koleżanką, która siedzi po drugiej stronie stołu, a może gest był efektem tego że koleżanki podały rękę? Poza tym była to oficjalna uroczystość na której nie ma koleżanka kolega Państwo reprezentujecie Urząd Miasta. A Pan Burczyk też po sądach tylko z Urbanem sie spotyka że mu ręki nie podał czy brak kultury?

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx6.xx2 
  • +9

    Natenczas Wojski_gość_gość

    16.10.2018, 19:34

    Nie.

    Włazidupstwo.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx2.xx9 
    +33

    Fakty nie Mity_gość_gość_gość__gość

    16.10.2018, 22:44

    Kompetencja !?

    Urban wie że traci wszystko , krzesło radnego, naczelnika komunikacji fotel oraz rozliczą go za szpital ! PiS go nie chciał , to przyczepka po pomoc do Gowina, a że tonący brzytwy się trzyma to fortel z atakiem na Pobłockiego !! Tak czynią w Krakowie, Warszawie ,Poznaniu, Gdańsku , Łodzi !! NARODZIE NALEŻY POWSTRZYMAĆ ZAPĘDY DEMONÓW DLA DOBRA SWOJEGO I POTOMNYCH! POLSKO POWSTAŃ Z KOLAN!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx4.xxx 
    +6

    Patriota niezależny_gość_gość__gość

    17.10.2018, 20:42

    Test prawdy !!

    Przy urnach będzie test prawdy ilu to Tczewian nie poda Urbanowi ręki !!? W ostatnich tylko podało mu rękę 201 osób ?! I sen bywa parodią marzeń ! Świadomy Tczew ??

    Cytuj
    IP: 188.146.xx1.xx3 
  • +1

    wyborca 2018_gość_gość_gość

    16.10.2018, 19:23

    gest kociewski

    Dawniej na kociewiu w okolicach Nowej Cerkwi ,Nowej CERKWI -0lszach ,Getomniu, gdzie zwasnione rody i gbury nie mieli do siebie sympatii, to okreslili tym ( posuniecie reki pod broda ) co bylo w przekazie ,ze sa ze soba w konflikcie. Otoz to Pan Poblocki zyje w konflikcie z Panem Radnym Urbanem do wyborow przystapili jako skonfliktowane osoby ,uznaje ,ze radny Urban jest jego wrogiem wiec uwazam ,ze bardzo dobrze ,ze nie podal mu reki w gescie podziekowania za 4 lata wspolpracy.Natomiast Pan Urban powinien przyjac to z pokora wiedzac jaka jest atmosfera robocza miedzy nimi. To wszystko co P.Urban uwaza ,za zle i nie wlasciwe spowoduje dla niego mniej chetnych przy urnach.W dodatku wizerunek ulegl zanizeniu z uwagi ,ze przyjal radnego i wrzucil go na listy wyborcze jako kandydata z PO osobe ,ktora walczy z osobami starszymi , grozi im policja i wysyla do Komendy Powiatowej w STAROGARDZIE GD na przesluchania nie zdajac sobie sprawy ,ze narusza KK ar;234 par;1

    Odpowiedz
    IP: 82.253.xx6.xx5 
  • +14

    Prawda Czasu__gość_gość_gość_g_gość

    16.10.2018, 21:34

    Polnische folklore ...

    Urban powinien mieć honor , ale mu brak !! Czyżby wsparcie Gowina ( któremu nie starcza do pierwszego) zamuliło myślenie ?! Może upubliczni - dlaczego nie zareagował z posiadaną wiedzą o szpitalu i dlaczego prezesi odeszli z wysoką odprawą !

    Cytuj
    IP: 188.147.xx4.xxx 
  • +10

    Natenczas Wojski_gość_gość

    16.10.2018, 19:31

    Z której kamery..

    Z której kamery by nie patrzeć to widać szambo i to w wykonaniu obecnego prezydenta. Prezydent nie podał ręki i kilka sekund potem wykonał gest, który kojarzy się jednoznacznie. Tysiące ludzi, którzy zobaczą to nagranie będą mieć jedno skojarzenie - Tczewem rządzi gangster, który gotów jest podrzynać gardła swoim przeciwnikom. Teraz możecie postawić mi tysiąc minusów. Mam to gdzieś.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx2.xx9 
  • +18

    powiem tak _gość

    16.10.2018, 19:37

    Nie powinien Pobłocki pokazywać takich gestów - ani do Urbana, ani do koleżanek. Jeśli te nie czują się urażone - to ok. Najwidoczniej chłop się zapomniał. Co do Urbana - zapewne wiedział, że mu ręki prezydent nie poda. Na miejscu Pobłockiego też bym nie podał - bo przyjaciółmi to oni nie są. A robienie ustawki pod kamery i media - że niby wielka współpraca była, choć nie było - żałosne

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx7.xx2 
  • +15

    Fresh_gość

    16.10.2018, 20:23

    Aha

    Nawet najwięksi wrogowie potrafią sobie podać rękę. Poza tym to nie była prywatna uroczystość. Obecny prezydent źle się zachował i tyle. Nie ma co tego tłumaczyć. Materiał wideo mówi samo za siebie.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx8 
  • +11

    Tcz_gość

    16.10.2018, 19:37

    Prezydent 60 tys miasta pokazał swoją kulturę .Jeśli to było do koleżanek to jeszcze gorzej o nim świadczy co może jeden typ zrobić jak nie jest po jego myśli uroczystość filmowana kultury zero .Dobrze że mam innego kandydata niż to coś myślę ze kto ma rozum już podjął decyzję. Czas na zmiany i zaplata przy urnach za meteora i Gdańska

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx4.xx3 
  • +10

    Czy to wszystko ?_gość

    16.10.2018, 19:41

    ?

    Czy to wszystko za moje , podatnika pieniądze ? Tym się zajmują " kandydaci" i sąd ?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx8 
  • +8

    gościu_gość

    16.10.2018, 19:41

    Jednym słowem jeśli gest poderżnięcia gardła nie był do p. Urbana to był do Pani Skarbnik i Pani Sekretarz za podanie ręki?? A Pan Prezydent znowu strzela sobie w stopę bo raz, że wykonuje taki gest a dwa, że wykorzystuje miejski monitoring do prywatnych celów :) Pan Urban słaby z takim zachowaniem ale niestety Pan Prezydent tez się nie popisał :)

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx0.xx3 
  • +8

    5za5_gość

    16.10.2018, 19:54

    A jak tam twoja dodatkowa praca?

    Urban, masz ją w oświadczeniu majątkowym?

    Odpowiedz
    IP: 51.15.xx8.xx9 
  • +4

    xxx_gość

    16.10.2018, 19:55

    czytam i czytam i czytam... ale kim do cholery jest skarbik... gest podjęcia gardła...

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx4.xx3 
  • +7

    Sherkan_gość

    16.10.2018, 20:13

    troszkę obiektywizmu

    "ostentacyjnie usiłował podać mu rękę". Wszyscy podawali rękę prezydentowi, więc gdyby Urban go minął, to co byście napisali? Zapewne, że ostentacyjnie nie podał ręki. Rozumiem, że można mieć sympatię do Pobłockiego, ale może w czasie kampanii pokażecie chociaż odrobinę obiektywizmu... Przepraszam, zapomniałem skąd kasa na reklamy się pojawia...

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx3.xx9 
  • +21

    Fresh_gość

    16.10.2018, 20:20

    Deficyt obiektywizmu

    Tego brakuje wszystkim mediom w całej Polsce. Ostentacyjnie podał rękę? Jak możecie tak napisać? Na jakiej podstawie???

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx8 

    Emigracja XXI wieku_gość_gość__gość

    16.10.2018, 20:44

    Mieszane uczucia !!

    Dziwne , czy to już hakierskie zagrywki wyborcze ?! Stawiasz minus przy komentarzach zwolenników Urbana , wyskakują dwa plusy ?!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx4.xxx 
  • +3

    Fresh_gość

    16.10.2018, 20:17

    Wsyd i żenada

    Pobłocki zachował się zachował, a teraz jest oburzony? Przed kamerami trzeba się pilnować. O co ma teraz pretensje do Urbana? O to że "promuje" jego wtopę??? To jest polityka i czas kampanii. Mi dużo bardziej nie podobało się to, że osoba, której stanowisko powinno łączyć, nie potrafi zachować się na poziomie i zignorować wyciągniętą dłoń. Tak się nie robi. Ich spory sądowe to inna historia. Mam nadzieję, że pokażą w ogólnopolskim wydaniu niusów tą sytuację. Niech ludzie wiedzą jak tutaj jest. To wstyd dla miasta i jego mieszkańców. Jak kogoś przerasta politykowanie, niech nie stara się o trzecią kadencję

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx8 
  • +3

    Tadeusz Napierski_gość

    16.10.2018, 20:28

    podk*** jest dość mocny i efektowny...

    ...więc proponuję skierować sprawę do organizacji Fame MMA, a nie do sądu! zachowajcie panowie trochę godności i dajcie upust swojej wzajemnej nietolerancji w tzw. klatce. Tam możecie zlinczować się nawzajem i jeszcze na tym zarobić oraz zyskać popularność!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx3 
  • alex_gość_gość

    16.10.2018, 20:53

    Panie Cieśnik dobry pomysł :)

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx9 
  • +7

    tczewianka_gość_gość

    16.10.2018, 20:30

    opinia

    Panie prezydencie Pobłocki jest Pan jeszcze Urzędnikiem Państwowym a rękę podać obojętnie komu to żadna hańba widać jak Pan traktuje Obywateli Miasta Tczew,a propo twierdzi Pan że by.l to gest w kierunku koleżanek no to nie zazdroszczę Paniom,które pracują w Urzędzie Miasta ,bo chyba się pana boją ,że żadna nie zareagowala nie ma za grosz szacunku dla nikogo.Mój łos oddam na każdego tylko nie na Pobłockiego

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx5 
  • +4

    posejdon_gość

    16.10.2018, 20:33

    Wstyd

    Bez względu na późniejszy gest i tłumaczenia ...ALE... nie podanie ręki?! ?! WSTYD To jest takie małostkowe, jestem zażenowany. Choćby przez szacunek do drugiego człowieka WSTYD, WSTYD i jeszcze raz WSTYD.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx8 
  • +5

    nie na urbana_gość

    16.10.2018, 20:36

    kazdy ma plus i minusy ale urban nie ma nic pcha sie jak mucha, nic nie moze to lata tu i tam i tak sra

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx8 
  • +2

    kik_gość

    16.10.2018, 20:38

    Miasto o budzecie 270 milionów złotych a zabawy jak w piaskownicy. Żal patrzeć

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • +6

    chichot_gość_gość

    16.10.2018, 20:53

    Ale jaja słyszeliście że nowo wyremontowaną ul. Gdańską będą rozkopywać ?! bo podczas remontu zapomnieli o kilku przedsiębiorcach koło skarbówki i odcieli im kanalizę. Buuuu hahahahaha . Podobno ZWiK ma za free wywozić zanieczyszczenia z zaślepionych rur kanalizacyjnych tylko żeby cicho było i sie nie wydało.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx2.xx0 
  • +8

    Emigracja XXI wieku_gość_gość__gość

    17.10.2018, 06:39

    Chichot ?!

    A słyszeliście że most nad Wisłą nie został wyremontowany choć PiS doszedł do władzy , a kolejny termin to 2025 r. Chory prezes na mierzei wbija palik, na otwarcie mostu brak było woli lub siły ! Szpitale tczewskie w sieci , a zakres usług żenujący !! I co na to starosta tczewski i pan Urban wsparty przez Gowina ?!

    Cytuj
    IP: 188.146.xx8.xxx 

    ojejej_gość_gość

    17.10.2018, 23:30

    ha ha ha

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx5 
  • -3

    gosc_gość_gość

    16.10.2018, 21:14

    haha

    tnij.tcz.pl/?u=311fce

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx3 
  • -13

    Gość _gość_gość

    16.10.2018, 21:43

    Panie Pobłocki, nie wiem co tam się wydarzyło, żeby poważny facet zachowywał się jak obrażony dzieciak... Jednak to nie zmienia faktu, że ma Pan mój głos, nie widzę bardziej odpowiedniego kandydata.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx5 
  • +2

    Prezydent_gość

    17.10.2018, 09:25

    Dziękuję za głos

    Podaj nazwisko i adres.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx2.xx9 
  • +6

    koloolo_gość

    16.10.2018, 21:44

    Co się dziwicie!!! Facet, który 4 lata temu wśliznął się przez przypadek do RM, bo okazało się, że Pan Drelich ma o jeden głos mniej, bo ktoś, gdzieś się pomylił. On nie da o sobie zapomnieć. Zróbmy mu świństwo i sprawdźmy jakim to on będzie włodarzem miasta. Bo jeśli takim jak naczelnikiem w wydziale komunikacji - to ja już sobie podziękuję. Swoją drogą - Urbanowi już od dawna nie podaję ręki.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx3.xx1 
  • -16

    a_gość

    16.10.2018, 21:48

    Dzwonek wygrywa

    obaj mają coś z deklami

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx6.xx4 
  • +2

    Gość_gość_gość_gość_gość

    17.10.2018, 07:56

    Dzwonek z Pobłockim już dogadani?

    Ponoć ukłąd już jest - jeden drugiego nie atakuje i tak się dogadali?

    Cytuj
    IP: 83.21.xx2.xx4 
  • +35

    Emerytka_gość

    16.10.2018, 21:49

    Manipulacje przy plusach.

    Popieram Pana p.Pobłocki. Gest podania ręki jest gestem zaufania, a Z. U. cały czas udawania że na nie nie zasługuje. Nie można udawać ze pada deszcz, gdy ktoś na Ciebie pluje. P.s Zróbcie coś z tymi plusami. Robie + a odejmuje -2.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx7.xx5 
  • -16

    prawy_lewak_gość

    16.10.2018, 22:28

    emeryci - umieracie szybciej bo śmierdzi szczochami a i tk jesteście de bilami

    Cytuj
    IP: 50.76.xx0.xx9 
    +7

    Gość _gość_gość_gość

    16.10.2018, 22:36

    Pomyślałeś, że w tym samym momencie ktoś tak jak Ty może plusować lub minusować...?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx5 
  • +4

    Tczewianin_gość

    16.10.2018, 21:54

    do pseudo autora tekstu

    (...)Na nagraniu zamieszczonym przez radnego na portalu społecznościowym widać, że prezydent chwilę po odejściu radnego od stołu prezydialnego, spogląda w stronę sekretarz i skarbik i wykonuje gest podcięcia gardła, po czym się uśmiecha (...) Pisz prawdę redaktorku, na filmie Pobłocki patrzy w lewo, może patrzeć i na Urbana i na Panie z Urzędu. Tak czy siak to kompromitacja tego Pana, takich gestów się nie wykonuje! Zamieścicie tekst czy pójdzie ban?

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx8 
  • +5

    ._gość

    16.10.2018, 21:55

    1995r wybory prezydenckie

    Wtedy P.Walesa nie chcial podac reki tylko noge P.Kwasniewskiemu. Nie mieli wtedy do siebie zadnych urazow kolezenskich tylko wyborcze.

    Odpowiedz
    IP: 82.253.xx6.xx5 
  • +34

    Tczewianie_gość

    16.10.2018, 22:01

    ktos cie szmaci publicznie przez lata,w pracy i poza praca, szydzi, ubliza, donosi, do sadu biega, do CBA itd, dlugo by wymieniac Urbana jedyny "dorobek", a WY chcecie powiedziec ze byscie podali takiemu komus reke, Brawo Poblocki , trzeba miec jaja , byc silnym zeby jej nie podac. Nasz karierowicz Urbas juz nizej upasc nie moze bo to dno, on tego nie widzi bo jest zaslepiony jadem. Az strach sie bac, ze taki ktos pcha sie na prezydenta. Jedyne co potrafi to wywolywac afery

    Odpowiedz
    IP: 37.228.xx8.xx3 
  • +3

    Heniek_gość

    17.10.2018, 21:52

    Świadomy Tczew = Świadomi Mieszkańcy

    Nie zgodzę się z Twoją opinią. To nie było prywatne spotkanie u cioci Tereski na imieninach tylko uroczyste zakończenie kadencji rady miasta! A to do czegoś zobowiązuje - zobowiązuje do godnego reprezentowania Urzędu, nie powinny mieć tutaj znaczenia prywatne sympatie lub inne "widzi mi się". To po pierwsze. Pominę już milczeniem gest podżynania gardła bo nie mieści mi się on w żadnych kanonach wystąpień publicznych i to nawet nie ważne w czyim kierunku i do kogo był pokazywany ... Po drugie Zbigniew Urban dał się poznać jako aktywny radny, który wielokrotnie interesowal sie ważnymi dla miasta sprawami. Gdy widział nieprawidłowości to zadawał często niewygodne pytania i podejmował interwencję. Robił to dla dobra ogółu a nie swoich partykularnych interesów- bo gdyby było inaczej płynąłby z "głównym nurtem" i cieszył się wygodną posadką, jak wielu innych którzy nie widzieli lub udawali, że nie widzą... Dla tych wszystkich, którzy najgłośniej krzyczą - na takich właśnie zasadach działa DEMOKRACJA ! na wzajemnej kontroli organów władzy i przejrzystych dla mieszkańców mechanizmach, które pozwalają uniknąć dziwnych układów i innych patologii w życiu publicznym. Tak więc gorąco zachęcam do głosowania na Zbigniewa Urban i jego partnerów że Świadomego Tczewa, dajmy szansę młodym i wykształconym ludziom żeby zmienili nasze miasto na lepsze!

    Cytuj
    IP: 37.47.xx5.xx4 
    +2

    Tczewianie_gość_gość

    18.10.2018, 20:47

    Uswiadom sie

    Heniek , Henius oj chyba sie pogubiles w tym wszystkim, ale ok, zapomnijmy o aferach Urbana, Ty uwazasz ,ze czlowiek ktory byl w PIS , po PIS , cos tam cos tam,hahaha, potem RIO, teraz swiadomy Tczew, zmienia partyjki, ugrupowania itd a ty mowisz ,ze to bedzie dobra zmiana hahaha, Boj sie Boga czlowieku i Boze strzez Tczew :-)

    Cytuj
    IP: 37.228.xx8.xx6 
  • +13

    Lukas_gość_gość

    16.10.2018, 22:06

    Tcz

    Widać wyraźnie z artykułu że portal jest po stronie prezydenta a powinien być bezstronny. Jeden i drugi mają coś za uszami ale kultura wymaga pewnych zachowań.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx8 
  • +4

    kojro _gość

    16.10.2018, 22:31

    sesja rady miasta

    Pan Pobłocki ani Pan Urban nie są godni aby pełnić zaszczytne stanowisko PREZYDENTA MIASTA TCZEWA.Mieszkańcy miasta mają już dosyć słownych "przepychanek" podczas sesji rady miasta.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx9 
  • -1

    grzes_gość_gość

    16.10.2018, 23:17

    Minionek

    ...jeden z nich jest podobny do MINIONKA :)

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx2.xx9 
  • -1

    gtc_gość_gość

    16.10.2018, 23:19

    Gest ewidentnie nie był do Urbana. A co do podawania ręki... nikt, to się choć trochę szanuje nie podaje ręki tej personie. Ale Los choć nierychliwy itd. Prędzej czy później wpie...li się w łajnie, którym obrzuca ludzi

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • +2

    jakie to polskie_gość

    16.10.2018, 23:41

    brak słow ,czego oczekiwac od innych jak przykłady płyną z góry -wstyd

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx7.xx0 
  • +3

    Silraderka _gość

    16.10.2018, 23:44

    Smiechu warte

    Jak dzieci w piaskownicy.... jedno i drugie siebie warte...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xx2 
  • +9

    Mimimpnb_gość

    17.10.2018, 00:13

    No to prezydent pokazał "klasę" ...

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx3.xxx 
  • -2

    Wyborca_gość

    17.10.2018, 00:42

    Wolność w Samorządzie

    No to się w Tczewie dzieje. Mała Sycylia :D Tymczasem oprócz Rady Miasta i krwawej bitwy o fotel Prezydenta trwa też wyścig do Sejmiku. Stawiam na nowe siły, może uda się przebić dotychczasowy partyjny beton. http://www.youtube.com/watch?v=NoWQdxFuxuo

    Odpowiedz
    IP: 193.192.xx5.xxx 
  • roza_gość

    17.10.2018, 18:52

    Dzięki za filmik :)

    Pierwszy raz widzę , nie jest to może mistrzostwo kinematografii ale przynajmniej nie akcja aby wszystkim żyło się lepiej :)

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx5 
  • -33

    Łupaszko_gość_gość

    17.10.2018, 04:29

    a'la long

    Pobłocki to prostak-PRECZ Z POBŁOCKIM!!!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx1 
  • +2

    Ewa_gość_gość_gość

    17.10.2018, 07:59

    Łupaszko ?!

    Twój mózg wymaga rekonstrukcji jak most na Wisłą !!!!?

    Cytuj
    IP: 188.146.xx8.xxx 
    +4

    PRZYGłupaszko_gość

    17.10.2018, 09:23

    powiedział kibol naziol o iq dody i ameby. Kulaj beret pajacu.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx6.xx4 
    +7

    g_gość

    17.10.2018, 14:19

    Do Pobłockiego przyłączają się najlepsi

    W związku z realizacją w 2019 roku nowego stadionu miejskiego oraz innych obiektów sportowo-rekreacyjnych Mirosław Poblocki powołuje specjalną RADĘ DO SPRAW SPORTU W TCZEWIE działającą przy prezydencie miasta, której celem będzie inspirowanie działań sportowych oraz wpływ na kształt nowych inwestycji oraz rozbudowy bazy rekreacyjno-sportowej. Jako pierwszy zgodził się zasiąść w tej radzie Sebastian Wenta. Tego Pana nie trzeba nikomu przedstawiać... Sebastian Wenta zaczął zajmować się sportem w Szkole Podstawowej nr 10 w Tczewie. Początkowo trenował lekkoatletykę i siatkówkę, następnie pchnięcie kulą i rzut dyskiem, ostatecznie zajął się pchnięciem kulą. Został m.in. mistrzem Polski LZS. Był zawodnikiem klubu Lechia Gdańsk. Rekord życiowy w pchnięciu kulą: 19,48. W 2005 rozpoczął karierę siłacza. W eliminacjach do Pucharu Polski Strongman 2005 zajął 1. miejsce spośród 50 startujących. Bardzo szybko został jednym z najlepszych zawodników w Polsce i na świecie. Jest zrzeszony w federacji WSMC. Największym sukcesem Sebastiana jest zdobycie, na Mistrzostwach Świata Strongman 2007, tytułu Wicemistrza Świata Strongman. Sebastian stał się tym samym drugim polskim zawodnikiem (po Mariuszu Pudzianowskim), który zajął najwyższą lokatę, w całej historii tych mistrzostw.

    Cytuj
    IP: 176.53.xx0.xx6 
  • +12

    Tcz.pl_gość

    17.10.2018, 05:35

    Komentarze

    Wszystkie komentarze, które popierają pana Mirosława P. wysłane z 2 różnych naprzemiennych ip piszecie w nich, że Tczew to nie ciemnogród ale chyba za taki nas macie. Ciekawe czy piszą to partyjni zwolennicy pana Mirosława P. czy może cała redakcja z panią Jolanta P.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx9 
  • +2

    antyrumcajs_gość

    17.10.2018, 10:27

    ta strona to kpina...gruba i jej wujek, warci smiechu i siebie...a ty gruba nie pisz znowu do mnie maili ze może jesteś chora czy cos i stad ta waga i zebym cie nie wyzywał...bo mnie to nie interesuje...przestań zrec jak swinia po prostu...

    Cytuj
    IP: 178.183.xx4.xx5 
  • +5

    Beata_gość

    17.10.2018, 06:31

    Jeden wart drugiego!

    Dzieci w przedszkolu potrafią zachować większą powagę niż ci Panowie!

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx2.xx8 
  • +18

    Jaaa_gość_gość

    17.10.2018, 06:37

    Hmmm

    Filmik nie zmienia mojej decyzji.Poblocki musi wygrać!Wolę JEGO niż Urbana.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx9 
  • -8

    Patriota niezależny_gość_gość__gość

    17.10.2018, 08:03

    Kompetencja !?

    PNP TO GWARANT ROZWOJU MIASTA I POWIATU! GŁOSUJEMY NA PNP !!! TO STABILIZACJA DLA SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH I PRZEDSIĘBIORSTW !!!!

    Cytuj
    IP: 188.146.xx8.xxx 
    +2

    GOSIA_gość_gość

    18.10.2018, 08:36

    Zaden z nich . Oby nie!

    Jeden drugiego wart. Obaj uwikłani w sprawy powiatowe i miejski. Obaj są w układzie tylko każdy by chciał rzadzić do końca świata i jeden dzień dłużej! Mam nadzieję na przewietrzenie stołków zasiedziałych urzędasów.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx4.xx9 
  • +4

    Uwaga_gość

    17.10.2018, 08:08

    Uwaga, Urban chce wprowadzic do samorzadu narodowcow!

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx0.xx3 
  • +14

    dhd_gość

    17.10.2018, 08:39

    urban to typowy pieniacz wiecznie pajacujący.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx6.xx4 
  • +11

    EkO_gość

    17.10.2018, 09:11

    kończ waść, Tczewianom wstydu oszczędź

    No nie wierzę po prostu... Co ten Pobłocki odstawia to jakiś tani cyrk. Szkoda tylko, że na poziomie władz miasta! Ja osobiście jestem zniesmaczony i oburzony. Najpierw nie pomyślał, pokazał swoje, a teraz głupie tłumaczenia. Żenada. Ostatnio tak sobie myślałem, że trochę żal mi tego Pobłockiego, że taki atakowany, ale po takich akcjach trudno się dziwić. Odpuść już Pan. Tczew zasługuje na więcej...I to niekoniecznie na Urbana!

    Odpowiedz
    IP: 94.40.xx2.xx0 
  • +3

    Gość_gość_gość_gość

    17.10.2018, 09:36

    Retransmisja

    A pan Urban posiada prawo do retransmisji programu tetki?

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx4.xx7 
  • +10

    Oksys_gość

    17.10.2018, 09:47

    Niefrasobliwość ukarana. Miałeś prezydencie drugą turę prawdopodobną, uczyniłeś ją pewną. A film żyje sobie swoim życiem w internecie i żadne zaklęcia go nie uśmiercą, więc nie wiadomo jak druga tura się skończy. To nie znaczy oczywiście, że Urban na tym zyskuje, więc druga tura nie z nim, oj nie z nim prezydencie, nie z nim. Jeśli to bedzie Drzeżdżon, to łatwo nie będzie, oj nie będzie.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx5.xx1 
  • +17

    gośśćć_gość

    17.10.2018, 09:57

    Gest niegodny prezydenta

    Pan Prezydent Pobłocki potwierdził, że GEST takowy wykonał (gest podcięcia gardła), lecz w stosunku do innych osób, ale nie Pana Urbana. W mojej ocenie Pan Prezydent Pobłocki, poprzez ten gest, wykazał się ogromną głupotą i nieopanowaną "chorobą" władzy. Nie jest istotnym w tym momencie, w stosunku do jakiej osoby gest podcięcia gardła skierował, lecz sam fakt, że go bezspornie wykonał. Powyższe dowodzi temu, w ojej ocenie, jakim jest człowiekiem obecny Prezydent, kandydujący na koleją kadencję. Na napewno zaakcentował, tym gestem, swoją pogardę,, lekceważenie innych osób, nietolerancyjność innych gestów, w tym nie podanie dłoni do wyciągniętej już do Niego ręki. Wstyd mi za to to uczynił (w publicznym miejscu) Pan Prezydent Pobłocki i że ma po tym odwagę dalej startować w nadchodzących wyborach. W mojej ocenie jest On niegodnym tego, aby przez następnych kilka lat reprezentować miasto Tczew. Wstyd mi, że dokonał tego urzędujący Prezydent Miasta Tczewa i że BYŁ także moim Prezydentem miasta.

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx7.xx7 
  • +5

    reijo_gość

    17.10.2018, 13:35

    Wszystko w temacie.

    Buta i poczucie nietykalności - mnie, Włodarzowi, wolno wszystko. Ale... pycha kroczy przed upadkiem.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx8 
    +3

    Patriota niezależny_gość_gość__gość

    17.10.2018, 16:36

    I sen !!

    I SEN BYWA PARODIĄ MARZEŃ PANIE URBAN !! MIESZKAŃCY MIASTA NIE ZAGŁOSUJĄ Z SAMEGO RANA NA URBANA ! MY NIE CIEMNY LUD !!! STOP DESTABILIZACJI MIASTA !!

    Cytuj
    IP: 188.146.xx0.xx5 
  • +2

    Rior _gość

    17.10.2018, 10:39

    Jesteście chwastem...

    Żal mi czytać tę propagandę. Jako media powinniście być obiektywni a nie jednistronni. Gdybym był Urbanem pozwalbym was. Mam nadzieję, że jak poblocki przegra znikniecie z rynku razem z waszym telewizyjnym pulpetem ????

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx1 
  • +17

    wyborca_gość_gość

    17.10.2018, 13:10

    z tymi pozwami Urban nigdy nie wygra wybory i nie tylko dlatego ale wiekszosc Tczewian ma go dosc i jego obiecanki-cacanki, poza tym nic pozytywnego dla miasta nie zrobil, oprocz spotkan w sadzie

    Cytuj
    IP: 37.201.xx5.xx6 
  • +5

    wybory jesienne_gość_gość

    17.10.2018, 10:56

    mojej decyzji nie zmienie na Urbana i jego rodzine nie zaglosuje a tym bardziej nie na partie Pycha i Szmal a poza tym dla dobra naszego miasta i naszej przyszlosci chodzmy na wybory to jest nasz patriotyczny obowiazek i wybieramy z rozsadkiem a kierujemy sie sympatia i nienawiscia

    Odpowiedz
    IP: 37.201.xx5.xx6 
  • +1

    wybory jesienne_gość_gość_gość

    17.10.2018, 10:58

    mala poprawka "nie kierujemy sie sympatia i nienawiscia"

    Cytuj
    IP: 37.201.xx5.xx6 
  • +2

    Berta_gość

    17.10.2018, 11:03

    Żenada

    Jak dzieci w przedszkolu. Prawda jest, że niektórzy mężczyźni nigdy nie wydorośleją. I oni mają rządzić moim miastem - przerażające. Jak moje dzieci były małe to w piaskownicy tez przychodziły do mnie na skargę - mamo a ten chłopczyk pokazał na mnie palcem. Więc może niech wezmą zabawki i idą do domu.

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xx3 
  • -11

    Tczewianka_gość_gość_gość

    17.10.2018, 14:04

    Pobłocki i Urban w sądzie

    Jeden i drugi powinni być skreśleni z listy kandydowania na stanowisko prezydenta. Wstyd by tacy ludzie piastowali stanowisko w Tczewie. Tczewiacy zasługują na ludzi kulturalnych i wzajemnie się szanujących.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx3 
  • +6

    brawo_gość

    17.10.2018, 14:13

    Do Pobłockiego przyłączają się zdolni

    W związku z realizacją w 2019 roku nowego stadionu miejskiego oraz innych obiektów sportowo-rekreacyjnych Mirosław Pobłocki powołuje specjalną RADĘ DO SPRAW SPORTU W TCZEWIE działającą przy prezydencie miasta, której celem będzie inspirowanie działań sportowych oraz wpływ na kształt nowych inwestycji oraz rozbudowy bazy rekreacyjno-sportowej. Jako pierwszy zgodził się zasiąść w tej radzie Sebastian Wenta. Tego Pana nie trzeba nikomu przedstawiać... Sebastian Wenta zaczął zajmować się sportem w Szkole Podstawowej nr 10 w Tczewie. Początkowo trenował lekkoatletykę i siatkówkę, następnie pchnięcie kulą i rzut dyskiem, ostatecznie zajął się pchnięciem kulą. Został m.in. mistrzem Polski LZS. Był zawodnikiem klubu Lechia Gdańsk. Rekord życiowy w pchnięciu kulą: 19,48. W 2005 rozpoczął karierę siłacza. W eliminacjach do Pucharu Polski Strongman 2005 zajął 1. miejsce spośród 50 startujących. Bardzo szybko został jednym z najlepszych zawodników w Polsce i na świecie. Jest zrzeszony w federacji WSMC. Największym sukcesem Sebastiana jest zdobycie, na Mistrzostwach Świata Strongman 2007, tytułu Wicemistrza Świata Strongman. Sebastian stał się tym samym drugim polskim zawodnikiem (po Mariuszu Pudzianowskim), który zajął najwyższą lokatę, w całej historii tych mistrzostw.

    Odpowiedz
    IP: 176.53.xx0.xx6 
  • gwajer_gość

    17.10.2018, 15:21

    To ma być promocja czy degradacja? ;)

    Cytuj
    IP: 84.38.xx5.xx0 

    reijo_gość

    17.10.2018, 16:28

    Brawo.

    Z Twojej rekomendacji jednoznacznie wynika, że człowiek, dzięki swoim osiągnięciom, jest idealnym kandydatem do współdecydowania o finansach miasta w części inwestycji sportowych. Z takim doświadczeniem?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx8 
  • -5

    S.L._gość

    17.10.2018, 15:14

    refleksja..

    Wielkim dramatem małego miasta jest fakt, że tylko Pobłocki jest merytorycznie, do rządzenia Tczewem, przygotowanym kandydatem. W związku z powyższym chowam swoją antypatię do szuflady, ponieważ rozsądek nakazuje mi oddać glos właśnie na niego. Zycie nas wszystkich zostało w ohydny sposób zaanektowane przez partie polityczne, a Pobłocki idzie własną ścieżką.. Chyba macie już po przysłowiowe dziurki w nosie różnych Gowinów, Schetynów, Kaczyńskich, Ziobrów i innych...

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx6.xx1 
  • Zd_gość

    17.10.2018, 15:18

    Zf

    Gdzie dwóch się biję trzeci korzysta ,mam na myśli p. Drzeżdżona

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx9.xx5 
  • +3

    rew_gość

    17.10.2018, 18:17

    oby nie

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xxx 
  • +3

    Ala_gość

    17.10.2018, 15:20

    Ola

    Oby p.Urban nie wygrał wyborów .

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx9.xx5 
  • +1

    waldon_gość_gość

    17.10.2018, 18:35

    sesja

    Wydaje mi się że Pan Urban lubi działać szczególnie przed sądem. Nie pierwszy chyba raz. Taką ma naturę

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx9 
  • -4

    o_gość

    18.10.2018, 12:43

    Szczególnie lubi zaprzyjaźniony Malbork

    Cytuj
    IP: 65.19.xx7.xx1 
  • +2

    D_gość

    17.10.2018, 18:54

    Jeśli do pań to wygląda na Mobbing

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx2 
  • +5

    Hoody77_gość

    17.10.2018, 19:11

    GEST

    Czy do Urbana czy do pań, gest był? Był. Co to za prezydent który nie potrafi ręki Podać? Pobłocki ma chyba za idola Bolka - mogę panu nogę podać. Donek z Jarkiem byli w stanie to zrobić a w Tczewie za cienko?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx8 
  • +6

    Litości Panowie_gość

    17.10.2018, 22:29

    Garota Mirosława P.

    Nowy Prezydent - mam nadzieję że taki będzie. Wszak dupokracja idealna nie jest. Żul z piwem i profesor mają po jednym głosie! Zagłosujmy mądrze bo nasze miasto chyba zasługuje na coś innego. Obecny Szef wszystkich szefów już za pyszny mądry nieomylny itp. a ostatnio nawet groźny. Niech się już spakuje do kartonika razem ze swoimi plakatowymi, Paniami co znają i widocznie lubią jego poczucie chumoru, nadzorem co nie potrafi przypilnować podłączenia kanalizy , tych co każą zamontować pisuar pod prysznicem itd. Temu Panu dziękujemy!!! Wybierzmy Mądrze i odpowiedzialnie. Żeby w listopadzie nie było ani smutno, ani straszo, ani wstyd .

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx6.xx0 
  • +1

    poranny_gosc_gość

    18.10.2018, 05:09

    Re

    Dla mnie interpretacja jest prosta :-) Urban cieszy się i uśmiecha, Pobłocki faktycznie nie podaje mu ręki ale za chwilę pokazuje gestem do koleżanek, że Urban jest uśmiechnięty od ucha do ucha. Tyle.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx9 
  • -1

    GOSIA_gość_gość

    18.10.2018, 08:32

    Może obu panom podziękujemy!

    Jeden drugiego wart. Obaj uwikłani w sprawy powiatowe i miejski. Obaj są w układzie tylko każdy by chciał rzadzić do końca świata i jeden dzień dłużej! Mam nadzieję na przewietrzenie stołków zasiedziałych urzędasów.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx4.xx9 
  • +5

    Aga _gość

    18.10.2018, 08:34

    Nie

    Nie popieram obu Panów, ale jedno jest pewne. Pan Poblocki zachowal sie bardzo brzydko. Jego gest bardzo naganny. Jak ktos taki moze byc prezydentem??

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx6.xx6 
  • +4

    Tak sobie myślę_gość

    18.10.2018, 12:19

    ...

    Tak sobie myślę,że skoro pracodawca pokazuje gest do 2Pań de facto ppracowników najbliższych z otoczenia,i uważa że takie relacje są ok,to przepraszam bardzo to wtedy jak traktuje swoją drugą połówkę ?

    Odpowiedz
    IP: 37.109.xx3.xx3 
  • o_gość

    18.10.2018, 12:45

    Skan pozwu przeciwko Urbanowi już kraży na facebooku. http://www.youtube.com/watch?v=CtYrbYGQpC4

    Odpowiedz
    IP: 65.19.xx7.xx1 
  • +1

    gośśćć_gość_gość

    18.10.2018, 21:49

    Nie można milczeć ....

    Podobne swoje stanowisko wyraziłem pod art. "Ulica Gdańska nie będzie rozkopana ... " Za dużo nieuczciwości wobec Pana Urbana W mojej ocenie, Pan Urban dąży do poprawy życia mieszkańców Tczewa, a Pan Prezydent Pobłocki - do kurczowego trzymania się "stołka".? Od długiego czasu Pan Urban wskazywał na nieprawidłowości wynikające z pracy obecnego Włodarza Miasta Tczewa. To jednak nie podobało się Panu Prezydentowi Pobłockiemu (a przecież krytyka może także budować) jak i osobom z nim "politycznie" powiązanych, a jest ich, jak można zauważyć, wielu. Panie Prezydencie Pobłocki. Wstyd mi za Pana, za publicznie wykonany gest (na uroczystej Sesji Rady Miasta), jak Pan sam wskazał, "podcięcia gardła". Dał Pan tym gestem wyraz totalnego Pana "władztwa", niegodnego Prezydenta Miasta. Sam mówił Pan, że gest ten skierował do osób (publicznych i będących z Panem na Sali Obrad) - do dwóch PAŃ - koleżanek. Panie Prezydencie. Poniżył Pan tym gestem także mnie, bo był Pan moim Prezydentem. Do chwili obecnej nie przeprosił Pan mieszkańców Tczewa za wystosowany gest podcięcia gardła, gest "dyktatora" a nie osoby, która miałaby rządzić miastem w następnej kadencji, za gest niegodny, w mojej ocenie, Prezydenta Miasta a wystosowany w trakcie uroczystej Sesji Rady Miasta, żartujący w sposób dyktatorski. Nie wyobrażam sobie, aby osoba niepotrafiąca poradzić sobie z emocjami, rozładowująca się poprzez przekazywanie niegodnych Prezydenta Miasta gestów (gest podcięcia gardła), była nadal Prezydentem Miasta Tczewa. Panie Prezydencie Pobłocki. Dlaczego nie złożył Pan pozwu w trybie wyborczym przeciwko Panu Urbanowi, pomimo że obiecał Pan to publicznie (w TVP3 Panorama, godz. 18:30 w dniu 16.10.208 r. - a więc trzy dni wstecz). Dlaczego jest Pan aż tak niewiarygodny, niewywiązujący się ze wypowiedzianych słów - skoro Pan Urban o godz. 18:29 (patrz internet), wskazał, że nie złożył Pan (Prezydent MIasta Tczewa) jeszcze pozwu w trybie wyborczym, przeciwko Niemu. Nie prostuje Pan złożonej deklaracji wniesienia pozwu - na rzecz odstąpienia od jego wniesienia w trybie wyborczym. Gdzie Pana prawdomówność, stanowczość, godność dla zaufania wypowiadanym słowom ? Panie Prezydencie Pobłocki - daje Pan mi dowody niegodności Pana osoby do bycia ponownie (dalej) Prezydentem Miasta. Pana wystąpienie do Sądu to nie obietnica wyborcza lecz Pana wiarygodność. Nadużył zdecydowanie Pan moje zaufanie jako wyborcy i pozostanie Pan w mojej pamięci jako Prezydent niegodny tej funkcji. Okazał się Pan jako nie radzący sobie z emocjami, w tym z ewentualną utratą "stanowiska" - gdy kontrkandydat rozmawia na argumenty. Słyszałem rozmowę, mieszkańców Tczewa, w sprawie wystosowanego publicznie przez Pana gestu, jednak nie spotkałem osoby akceptującej Pana zachowanie. A, jeżeli ten gest skierowany był do osób Panu podwładnych (jak sam Pan wskazał), to w mojej ocenie jeszcze gorzej o Panu świadczy. Wstyd mi za to co Pan uczynił. Prezydent na uroczystej sesji nie żartuje, nosząc insygnium - łańcuch na szyi - będący atrybutem miasta Tczewa. Ponadto Dlaczego wielokrotnie, gdy odznaczałem "plus" (w niniejszych KOMENTARZACH) to błyskawicznie wskakiwał minus lub odwrotnie. Dotyczyło to wielu przypadków, zawsze na niekorzyść Pana Urbana. Czy to też gest ????? władczy, podcinania gardła konkurenta na stanowisko Prezydenta Miasta ? Czy osoby Panu doradzające (w kampanii wyborczej) czynią dobro na rzecz mieszkańców Tczewa ... ? --- dotychczasowy Pana wyborca

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx7.xx7 
  • konfucjusz_gość

    22.10.2018, 08:00

    Nie ma co roztrząsać. Gest kojarzy się niczym z filmu gangsterskiego lub przysłowiowych dresiarzy czekających na kiboli drużyny przeciwnej i nie przystoi Prezydentowi miasta Tczewa bo jest to gest prostacki niczym wystająca słoma z butów z gnojowicą. Oczywiście można go interpretować w różny sposób - np. że była to sugestia do obsługi aby coś zamknąć - zakończyć- Np. Pan prezydent powie że sugerował koleżance aby zamknąć klimatyzację na sali lub przyciszyć troszkę mikrofony, przyspieszyć ceremonię albo aby koleżanka założyła apaszkę na szyję bo widać przebarwienia. Powinien wziąć na klatę i normalnie jak facet przeprosić osoby które czują się urażone tym gestem i tyle.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx7.xx3 
  • JAN_gość_gość

    07.12.2018, 22:25

    x

    P Urban niech odpuści bo bedzie chodził na zupę do MOPS Nie wie kto rządzi ,wyleci ze Starostwa a zona z CAON u Posada naczelnika Urzędu Skarbowego w Kwidzynie jest zajęta

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xxx 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.