Rolnicy protestują przeciw "piątce dla zwierząt"

(fot. tcz.pl)
Rolnicy protestują przeciw "piątce dla zwierząt"
Rolnicy na całym Pomorzu ponownie wyszli na drogi. Organizowane przez nich blokady, to forma protestu wobec tzw. piątki dla zwierząt, czyli ustawy, która ma ukrócić m. in. zabijanie zwierząt na futra, czy obój rytualny. W powiecie tczewskim spowolniono ruch na rondzie w Czarlinie, a także na rondzie przy wieży ciśnień w Tczewie.

Podobne protesty odbywają się w całym kraju. Jak przekonują uczestniczący w blokadach, to protesty oddolne - nie stoi za nimi partia, ale całość jest kojarzona z Agrounią, która ostro krytykuje pomysły na zmiany, jakie mają dotknąć hodowców.

W Czarlinie pojawili się rolnicy, którzy wjechali traktorami na rondo - łącznik między drogą krajową nr 22 i 91. Protest ma potrwać do 14.00. Na miejsce przyjechali nie tylko rolnicy z powiatu tczewskiego, ale także malborskiego, czy sztumskiego.

Podobna blokada ma się jeszcze dziś odbyć na dk 91 w Gniewie. Protestujący chcą, aby rządzący odeszli od dalszych prac nad ustawą o ochronie zwierząt. "Piątka dla zwierząt" zakazuje m.in. hodowli zwierząt na futra i wprowadza ograniczenia uboju rytualnego. Zdaniem rolników spowoduje to m.in. bardzo duże straty gospodarcze.


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku informuje o następujących utrudnieniach:

- DK6 kolumna ciągników rolniczych przemieszczająca się z Darżyna do Słupska.

- DK20 przejazdy ciągników rolniczych przemieszczających się z Egiertowa do Żukowa.

- DK22 rondo w Czarlinie. Pojazdy rolnicze poruszają się po rondzie.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (59)
dodaj komentarz

  • +50

    Ktoś_gość

    21.10.2020, 10:14

    Rolniczki głosowali na PIS a teraz protestują? Cóż za hipokryzja.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx3.xx9 
  • +16

    Yezzzus_gość

    21.10.2020, 13:24

    To futerkowy a nie rolnicy. Rolnicy mają tylko w ustawie zakazane znęcanie się nad zwierzętami.

    Cytuj
    IP: 37.47.xxx.xx6 
    +29

    Barnej_gość

    21.10.2020, 13:54

    Okrucieństwo

    Niech rolnicy nie oczekują zrozumienia skoro utrudniają życie zwykłym mieszkańcom w dojechaniu do domu czy pracy nie wspominając transportu drogowego czy też autobusów.Niech blokują wjazdy członkom administracji publicznej a nie ciężko pracującym mieszkańcom. Sami sobie szkodzą nikt ich nie będzie popierał zwłaszcza że walczą o dalszą zgodę na bestialskie traktowanie zwierząt. Przez swoje okrutne traktowanie zwierząt sami doprowadzili do tej sytuacji więc niech nie winią innych i nie utrudniają życia innym.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx4.xx8 
  • +59

    Tczewianin _gość_gość

    21.10.2020, 10:38

    Karać!

    Po mandacie na łeb i tyle. Na Żoliborz sobie jedźcie!

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx8 
  • +29

    Sebus_gość

    21.10.2020, 10:47

    Yyco drugi

    Co drugi ursus nie ma przegladu i oc a psy im pozwalaja jezdzic po drogach

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx5 
  • +49

    uczestnik ruchu_gość

    21.10.2020, 10:47

    Rolnicy protestują!!! Na drogach publicznych!!! Nie rozumiem !!! To my uczestnicy dróg mamy Wam zapewnić wycofanie się z procedowania nad ustawą!!!? W jaki sposób? Utrudniacie tylko przejazd ludziom !!! A swoja drogą skoro jesteście tacy biedni, to nie szkoda Wam czasu i paliwa na marnowanie na drogach? WSTYD!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx4.xx4 
  • +2

    Qubik_gość

    22.10.2020, 05:27

    protest

    A Myślicie że na czym ma protest polegać. właśnie na tym i my też mamy pomóc. Kiedyś podpalało się opony i były efekty a dziś tak walczą. Rolnikom nie wolno już protestować ? Policjanci mogli sobie iść na L4 i w ten sposób protestowali. Mam nadzieję, że wszystkim przeciwnikom tego protestu Państwo robi tak dobrze, że tylko miód i mleko płynie. W rządzie mamy takich ludzi którzy nie wiedzą co jest dla Nas dobre, rozpieprzają wszystko . Pierw Policja zła a po proteście dobra, Szpitale to samo pierw bo takie a nie inne a teraz ręce całują by szpitale pracowali, z Nauczycielami podobnie było. Ale tego się nie pamięta.... Najlepiej dać rolnikom dotacje i niech sobie robią co chcą bo później i tak polska wszystko ściąga do Polski z zagranicy . Tak samo jak trzymanie górnictwa by kupować węgiel z poza granic Polski . Taki kabarecik mamy . I My na to pozwalamy .....

    Cytuj
    IP: 5.60.xx8.xx9 
  • -24

    Misiek_gość

    21.10.2020, 10:58

    Popieramy

    Chcemy naszych produktów w sklepach , chcemy żeby pieniądze zostawały w kraju tylko tak będzie dobrze , ludzie powinni znać ekonomię to każdy popierał by rolników

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx6 
  • +20

    Ktoś_gość

    21.10.2020, 11:02

    To o czym piszesz to nie ekonomia tylko komunizm. Z ekonomii to musisz się jeszcze wiele nauczyć.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx3.xx9 
    +12

    Mieszkaniec_gość_gość

    21.10.2020, 11:14

    Myślę, że gdyby każdy znaleźć ekonomię to nikt by nie popierał rolników. Tyle przywilejów już mają a im ciągle mało, ile jeszcze zwykły obywatele ma do płacić rolnikowi żeby temu wreszcie opłacało się pracować?

    Cytuj
    IP: 83.13.xx1.xx9 
    +15

    Paweł_gość

    21.10.2020, 11:15

    Gdybyśmy się kierowali prawami ekonomii to by już dawno rolników w Polsce nie było. Cały kraj do was dopłaca tak jak do górników.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx2.xx4 
    +21

    Farmer_gość

    21.10.2020, 11:18

    To przekonajcie ludzie do siebie, pokażcie że wasze produkty są warte by od was kupować. Jaka pasze dajecie zwierzakom? Sprowadzany syf z Ukrainy bo tańszy? Czym pryskacie pola? Jeżdżąc w kółko po rondzie macie społeczeństwo przeciw sobie. Powodzenia

    Cytuj
    IP: 5.173.xx6.xx0 
    +13

    ***** ***_gość

    21.10.2020, 11:28

    a dlaczego?

    ...a dlaczego mialbym popierac rolnikow? Podczas nagonki na nauczycieli, sedziow, pielegniarki i lekarzy oni raczej nie wykazywali jakiegos szczegolnego zaangazowania, a nawet wrecz przeciwnie! Epatowali media swoja atencja do rzadzacych z powodu roznych transferow socjalnych, a teraz oczekuja zrozumienia? Nie ode mnie! EU boryka sie z wielka nadprodukcja rolna i bez problemu mozemy zaspokoic potrzeby zywieniowe narodu porzez oproznianie magazynow.....

    Cytuj
    IP: 5.173.xx6.xx1 
    +15

    Gostek_gość

    21.10.2020, 12:53

    Wolny rynek

    Ja znam kilku rolników, właściwie każdy dostał ziemie po rodzicach . Każdy który ma trochę większy kawałek ziemi to teraz wielki biznesmen . Jeżdżą i glupa pala w swoich Terenówkach . Czy oni zasłużyli/zapracowali na te wszystkie dobra ? Co gorsza ,za prace ludziom płaca najniższe pieniądze na jakichś śmiesznych umowach albo i bez . Tego nikt nie widzi . Wykorzystują państwo dotacjami i ludzi zatrudniając na czarno za jakieś drobne . Mamy wolny rynek. Dlaczego wy rolnicy nie dostosujecie się do obowiązującego prawa ? Rolnictwo jest branża w gospodarce jakich wiele. Wiele branż w przeszłości dotykaly jakieś zmiany w prawie. Musieli się dostosować , przekształcić przebranżowić . Kto nie ma sił , środków to upada . Tak jest na świecie. Tak jest w Europie i tak to działa w Polsce . Dlaczego blokujecie drogi . Dlaczego utrudniacie życie ludziom którzy nawet pojęcia nie maja o powodach waszego protestu . Przecież to nie my podjęliśmy decyzje tylko wasz rząd na który niedawno głosowaliście . Dlaczego im nie zablokujecie dróg . Pomyślcie trochę

    Cytuj
    IP: 95.90.xx7.xx8 
  • -9

    Tczewiak_gość_gość_gość_gość_g_gość

    21.10.2020, 11:13

    Protest Rolników

    Zablokujcie w Tczewie wszystkie rąda

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx6.xx4 
  • +17

    ***** ***_gość

    21.10.2020, 11:29

    czy...

    .... Tobie zablokowano droge do szkoly na jakims "radzie"?

    Cytuj
    IP: 5.173.xx6.xx1 
    +8

    Gosc_gość

    21.10.2020, 13:04

    A co to je?

    Nie wim co to je Rądo. Ale zara blokuim

    Cytuj
    IP: 95.90.xx7.xx8 
  • +17

    bdb_gość

    21.10.2020, 11:14

    Głosowali na nich teraz protestują gdzie jest policja walić mandaty za utrudnianie życia zwykłym ludziom. Niech buraki jadą swojego idola do Wawy blokować .Dobrze wam tak buraki trzeba było więcej głosować na nich ,niech wam wszystko zabiorą tak trzymać za głupotę trzeba płacić .

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx4.xx8 
  • +2

    Xxxc_gość

    21.10.2020, 11:19

    Droga już przejezdna?

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx2 
  • +21

    Gość123_gość

    21.10.2020, 11:25

    W dupie im się poprzewracało, za każdym razem jak coś nie jest im na rękę to strajkują, jak glosowali tak mają! Czemu ja, zwykły człowiek przez ich fanaberie nie mogę dojechać do pracy, kto mi ku*wa za zmarnowany dzień zapłaci???? Policja powinna to rozgonić, niech sobie na polach strajkują albo prace dorywcza znajdą jak mają tyle czasu. Nie pozdrawiam i życzę nieurodzaju.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx8.xx7 
  • -9

    Koki_gość

    21.10.2020, 17:49

    Dh

    Chyba , zapomniałeś. , Że z nich żyjesz . Żresz to co Oni przez cały rok wychoduja. Nikt z nich nie siedzi , samo nie rośnie , a te ciągniki za 500 miliona , też się same nie spłacają . Jak już tak was to boli .

    Cytuj
    IP: 31.0.xx5.xx9 
    +3

    Gosc_gość

    21.10.2020, 21:13

    Do Koki

    Ty se chyba jaja robisz. Czy rolnicy robią to społecznie ?Ty chyba zapomniałeś ze za produkcje biorą pieniądze . Od nas wszystkich. Kiedyś rolnik zapieprzal , ręcznie . Z wołem . Albo baba pole oral . Narobili się wtedy wszyscy. Dziś w tych dzondirach, klimatyzacja , fajeczka , browarek . Coraz mniej roboty . Coraz większe ryczenie . Aaaa chyba ze na ratę za dzondira nie sięgnie . Wtedy płacz . Ale jak się nie podoba to won ! Do fabryki pracować . Zobaczycie jak to lekko całymi latami dzień po dniu zapierdalac po 8-12 godzin.

    Cytuj
    IP: 95.90.xx7.xx8 
  • +12

    ja_gość

    21.10.2020, 11:42

    Nie rozumie tylko ciągłych problemów rolników.Co roku dokłądja do biznesu ,pytanie skąd mieli żeby dołozyc

    Odpowiedz
    IP: 91.224.xx9.xx6 
  • -3

    Wieśniak_gość

    21.10.2020, 19:20

    Z kredytów dokładają pacanie

    Cytuj
    IP: 94.254.xx1.xx9 
  • +6

    Gosc_gość

    21.10.2020, 12:10

    Pomyślmy

    Jak czytam te komentarze, to widzę jedno - Ci "z góry" osiągnęli swoje - poróżnili społeczeństwo. Dziel i rządź!!! Tak naprawdę, jak nie będzie polskich rolników, przedsiębiorców, tylko zagraniczne firmy, markety, to nic nie zdziałamy. Ludzie obudźcie się!!! Solidaryzujcie. Spójrzcie, co może zaoferować mi sąsiad, co mogę ja mu zaoferować... To musi być oddolna inicjatywa, wspólna. Bo w razie czego, tylko na rodzinę i sąsiada będziemy mogli liczyć.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx2 
  • +7

    ***** ***_gość

    21.10.2020, 13:53

    ale ale...

    ....pielęgniarki także protestowały podobnie do nauczycieli oraz lekarzy! Nie wspomnę o atakach na sędziów! Czy rolnicy wykazali się równie dużą determinacją w okazaniu swojej solidarności z ww grupami zawodowymi? Nie jem tłuszczów zwierzęcych, ale najprawdopodobniej wieprzowina duńska, niemiecka lub francuska, podobnie do argentyńskiej wołowiny, niczym od krajowej się nie rożni! Na pewno nie poprę chłopów dopóty do póki Oni nie poczują się solidarni z nami!

    Cytuj
    IP: 5.173.xx6.xx0 
  • +11

    Tomson_gość

    21.10.2020, 12:11

    Inna forma protestu

    A może byście tak zablokowali też w Czarlinie tory kolejowe? Taka blokada miałaby dużo większy wydźwięk. Nie ma to jak zmierzyć się z pędzącymi pociągami a nie kręcić się w kółko po rondzie.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx5 
  • +6

    T_gość

    21.10.2020, 12:17

    Td

    Karetki znowu nie puścicie?!

    Odpowiedz
    IP: 46.204.xx6.xx6 
  • +12

    Rad_gość

    21.10.2020, 12:33

    Najbardziej uprzywilejowana grupa w Polsce znowu ma pretensje...znowu blokują drogę zwykłym użytkownikom. Kiedy wy, puste łby, zrozumiecie, że to nie działa na osoby decyzyjne ? Utrudniacie życie nam, zwykłym ludziom, którzy dają Wam zarobić kupując owoce Waszej pracy !!

    Odpowiedz
    IP: 82.177.xx8.xx7 
  • +8

    Gosc_gość

    21.10.2020, 12:56

    Ja znam kilku rolników, właściwie każdy dostał ziemie po rodzicach . Każdy który ma trochę większy kawałek ziemi to teraz wielki biznesmen . Jeżdżą i glupa pala w swoich Terenówkach . Czy oni zasłużyli/zapracowali na te wszystkie dobra ? Co gorsza ,za prace ludziom płaca najniższe pieniądze na jakichś śmiesznych umowach albo i bez . Tego nikt nie widzi . Wykorzystują państwo dotacjami i ludzi zatrudniając na czarno za jakieś drobne . Mamy wolny rynek. Dlaczego wy rolnicy nie dostosujecie się do obowiązującego prawa ? Rolnictwo jest branża w gospodarce jakich wiele. Wiele branż w przeszłości dotykaly jakieś zmiany w prawie. Musieli się dostosować , przekształcić przebranżowić . Kto nie ma sił , środków to upada . Tak jest na świecie. Tak jest w Europie i tak to działa w Polsce . Dlaczego blokujecie drogi . Dlaczego utrudniacie życie ludziom którzy nawet pojęcia nie maja o powodach waszego protestu . Przecież to nie my podjęliśmy decyzje tylko wasz rząd na który niedawno głosowaliście . Dlaczego im nie zablokujecie dróg . Pomyślcie trochę

    Odpowiedz
    IP: 95.90.xx7.xx8 
  • +1

    Farmer_gość

    21.10.2020, 13:00

    "...a dlaczego mialbym popierac rolnikow? Podczas nagonki na nauczycieli, sedziow, pielegniarki i lekarzy oni raczej nie wykazywali jakiegos szczegolnego zaangazowania, a nawet wrecz przeciwnie! Epatowali media swoja atencja do rzadzacych z powodu roznych transferow socjalnych, a teraz oczekuja zrozumienia? Nie ode mnie! EU boryka sie z wielka nadprodukcja rolna i bez problemu mozemy zaspokoic potrzeby zywieniowe narodu porzez oproznianie magazynow....."

    Jakich magazynów? Polska nie ma żadnych rezerw żywności!!! Jedyne co mogą nam podesłać to mięso w puszkach dla wojska sprzed 40 lat że Szwecji.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx6.xx0 
  • +3

    gosc_gość

    21.10.2020, 15:14

    Dokładnie... jakich magazynów

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx2 
    -1

    gość_gość

    21.10.2020, 20:23

    no jakich?

    zagranicznych!!! ciężko kumać?

    Cytuj
    IP: 37.249.xx4.xx1 
  • +12

    Xx_gość

    21.10.2020, 13:23

    Rolniku zrozum wreszcie

    Rolniku zrozum że taką formą protestu tylko sobie przysparzacie więcej wrogów. Jak chcecie blokować to wypad pod sejm a nie zwykłym ludziom utrudniać życie. To przez was ktoś nie zdąży na pociąg samolot spotkanie. Z tego co pamiętam to wyasza grupa oraz górnicy macie zawsze najwięcej pretensji do świata. A moze tak my zwykli ludzie zablokujemy wam punkty skupu żywca zboża wjazdy na pola wiosna i w czasie żniw i zobaczymy jak wam bedzie wesoło. Strajkujecie w imię kilku karierowiczow którzy na was chcą się wybić

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx8.xxx 
  • +10

    Tikej _gość

    21.10.2020, 13:34

    Oni mogą ...

    Na polu nie ma co robić, w chałupie nuda, to wzięli swoje wypasione ciągniki I pojechali utrudniać życie tym, którzy strajkować nie mogą. Walić mandaty ile wlezie, stać ich.

    Odpowiedz
    IP: 195.117.xx5.xx0 
  • Job_gość

    21.10.2020, 14:42

    Wiesniaki

    Wiesniaki won z miasta

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx0.xx8 
  • MM_gość

    21.10.2020, 18:49

    Protest

    witam Trzeba sobie coś wyjaśnić wieś to nie tylko rolnicy jeśli chodzi o Subkowy to rolników jest może 5 % twierdząc ze wieś głosowała na PIS to jsst w wielkim błędzie

    Cytuj
    IP: 31.0.xx8.xx7 
  • gość_gość

    21.10.2020, 15:11

    no tak

    "....pielęgniarki także protestowały podobnie do nauczycieli oraz lekarzy! Nie wspomnę o atakach na sędziów! Czy rolnicy wykazali się równie dużą determinacją w okazaniu swojej solidarności z ww grupami zawodowymi? Nie jem tłuszczów zwierzęcych, ale najprawdopodobniej wieprzowina duńska, niemiecka lub francuska, podobnie do argentyńskiej wołowiny, niczym od krajowej się nie rożni! Na pewno nie poprę chłopów dopóty do póki Oni nie poczują się solidarni z nami!"

    Zawsze poprę polskiego rolnika i każdego innego polskiego przedsiębiorcę. Co do "zagranicznej" wołowiny to być może niczym się nie różni, ale jak granice zamkną, to skąd weźmiesz? Te czy inne produkty.... W Polsce już coraz mniej jest naszych przemysłów. Nie produkujemy już prawie nic, polska gospodarka jest wyżynana, zastępowana zagranicznymi korpracjami. Zacznijmy w końcu oddolnie "budować mosty między sobą" a nie tylko krytykować jeden drugiego. Zwaśnionym narodem lepiej się steruje. Ci "u góry" dobrze to wiedzą i się z nas śmieją. Pamiętajmy - zgoda buduje, niezgoda rujnuje Dla zainteresowanych aktualną tematyką zachęcam do przeczytania tnij.tcz.pl/?u=327ae5

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx2 
  • -2

    Marian_gość_gość

    21.10.2020, 15:31

    Żeby Was ch.j strzelił k.rwy niemyte, po polu sobie jezdzijcie w kółko debile, won z dróg publicznych

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx4.xx3 
  • +3

    Mika_gość_gość_gość

    21.10.2020, 15:38

    d

    mózg to Ci chyba wyparował co?

    Cytuj
    IP: 5.173.xx9.xx3 
  • +3

    Mika_gość_gość

    21.10.2020, 15:37

    NIESPÓJNY NARÓD!

    W tym kraju nigdy nie będzie dobrze jak jeden dla drugiego to kawał skur..syna... Zazdrosny, pretensjonalny, zaściankowy i roszczeniowy naród. Nie macie pojęcia o rolnictwie. Powtarzacie jedne i te same bzdury od lat, że dotacje, że duża kasa. Popracuj na gospodarstwie zwłaszcza z hodowlą i wtedy zajmujcie głos. Skąd w was tyle nienawiści? Sprawia wam o radość? Czujecie się lepiej wyzywając innych? Tylko brać z was przykład. Biorąc was wszystkich pod uwagę już mnie nie dziwi ze nie ma komu rządzić w tym kraju gdzie każdy patrzy tylko żeby jemu było dobrze. Wstyd mi za Polskę, Polskę tak dzielną i waleczną patrząc wstecz. Jesteście doskonałym obrazem nędznego, pogrążonego w zawiści narodu.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx9.xx3 
  • +5

    ***** ***_gość

    21.10.2020, 16:36

    raz jeszcze....

    Zapytam raz jeszcze, gdzie byli owi światli rolnicy, kiedy o szacunek dla wykonywanego zawodu walczyli nauczyciele, pielęgniarki, lekarze lub sędziowie? Czy okazali swoją dezaprobatę dla słów posłanki PiS z pogardą wysyłającej młodych medyków za granicę? A może pełni refleksji ubolewali nad kondycją zawodu edukatora ich dzieci? Nic z tych rzeczy! Oni z entuzjazmem popierali partię żoliborskiego gnoma wmawiającego im jakąś wyjątkowość i przewodnią siłę narodu. A oni to kupowali....

    Cytuj
    IP: 5.173.xx9.xx4 
    +3

    Jan_gość

    21.10.2020, 19:48

    X

    Świetna ocena, w punkt!

    Cytuj
    IP: 94.254.xx8.xx6 
    +1

    uwazny_gość_gość

    21.10.2020, 21:19

    Stary, cała wiocha głosowała na tych z PIS'u Mają co chcieli. Dlaczego utrudniają życie normalnym ludziom ? Głosowaliście na obecnie rządzących to teraz morda w kubeł Dlatego nie popieram tego protestu.

    Cytuj
    IP: 91.230.xx7.xx4 
  • Dupek_gość

    21.10.2020, 16:14

    Gość

    wzieli by się za nierobow i za krus ktory płacą widać jakie z nich biedaki człowiek nie może wrócić do domu z roboty bo wiesniakom jesz mało zabrać im dotacje to może coś dotrze do twych tepych glow

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx8.xx0 
  • +8

    Nierolnik_gość

    21.10.2020, 16:17

    J...ć rolasów. Najpierw tłumnie do urn na Jarka i jego bandę głos oddać a teraz zdziwko. Do Warszawy pod sejm a nie ludzi wku....ć.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx3.xx8 
  • -2

    Natenczas Wojski_gość_gość_gość

    21.10.2020, 16:22

    W punkt.

    "Jesteście doskonałym obrazem nędznego, pogrążonego w zawiści narodu." Jak to jednym zdaniem można ładnie opisać przywary i"zalety" współczesnych Polaków.

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx4.xx3 
  • +10

    Op_gość_gość_gość

    21.10.2020, 17:30

    Trzeba zorganizować protest wszystkich obywateli i zablokować rolasów w drodze do słupów zbóż w okresie żniw, zablokować wyjazdy z ich pól, poczekać tak długo aż zleje im zboże. Mam dość tych kretynow, którym wiecznie mało, za PRL uprzywilejowani, teraz też wiecznie dostają, problem jak nie wyjdzie, jak wiatr, jak deszcz, jak susza, za wszystkim daj, bo rolnik milioner ubezpieczyć się nie musi cep jeden. Czy ktoś daje szefcowi jak ma mniejszy obrót, czy daje ktoś handlowcowi jak ludzie mniej kupują? Tępe strzały, won z dróg bo was osobiście z tamtad wyniosę.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx8.xx2 
  • 2b_gość_gość

    21.10.2020, 21:52

    Haha zrobiłeś mi dzień :D Już widzę jak widły by w dłoń poszły :)

    Cytuj
    IP: 91.149.xx4.xx2 
    +1

    Op_gość

    22.10.2020, 17:06

    W rzyć sobie wsadź te widły kretynie, już widzę jakbyś jęczał że ci zboże znikło, ok będę musiał błagać i pałkę zrobić komuś żeby mi wypłacili bom ja biedny tępy rolas, ja pisać i czytać nie umiem, a ubezpieczenie? To za dużo piniondzów.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx0.xx0 
  • +5

    Robert_gość

    21.10.2020, 18:23

    Rolnicy precz z ulic!

    Jak inne grupy zawodowe strajkowały, to rolnicy mieli to w tyłku. I dlatego teraz ja mam tam ich protest. Niech im te futra w cholerę zabiorą, a za blokowanie dróg spałują lub co najmniej mandatem poczęstują.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx9.xx1 
  • +5

    Rolnidfvfg_gość

    21.10.2020, 19:24

    Rolniku won pod Sejm!

    ROlniku daj spolkój ludziom ,obywatelom uderz tam kto ciebie w konia zrobił ! wiekszośc na pis nie głosowała więc z jakiej racji utrudniacie ludziom zycie !!!!!!!! Dziady jedne

    Odpowiedz
    IP: 95.90.xx0.xx0 
  • +4

    Izis_gość

    21.10.2020, 20:51

    ".... Tobie zablokowano droge do szkoly na jakims "radzie"?"

    Ja dzis nie mialam jak dojechac do pracy godzine sie spoznilam, dzieci nie pojechały do szkoly bo autobus szkolny nie mógł wjechac. Niech sobie strajkuja pod siedzibą Pisu!!!

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx2.xx9 
  • +3

    Antyrolnik_gość

    21.10.2020, 21:30

    lenie

    A może jakiś rolnik chętny byłby do pracy we Flexie..? Najprościej bogacić się kosztem zwierząt. Może któryś z rolników nadstawi gardła, aby spróbować uboju rytualnego? Wielu muzułmanów może wam pokazać jaka to przyjemność...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • +7

    Pracujeidojezdzam_gość

    22.10.2020, 00:10

    Sens

    Jaki to ma sens niech ktoś napiszę, co? Bo stoisz jak p***a jadąc do pracy z Malborka do Tczewa stałem przy gościńcu prawie godzinę, ludzie pracują a nie traktorami bez ważnego przeglądu, albo za kredyt z Unii się wożą po ulicach. Tak wam źle to postawcie sobie wiatraki na polu, idźcie na etat do pracy, odpocznijcie, sorry wy tylko całe życie w polu, i wiecznie wam za mało albo za mokro czy sucho, a john deere w chlewie stoi, świata poza wsią nie widzieliście, jestem tak wkurzony na tych rolinikstonsów, jedźcie lawetami z traktorami do Warszawy dajcie Nam spokój !

    Odpowiedz
    IP: 31.6.xx5.xx3 
  • +1

    Dupek_gość_gość

    22.10.2020, 06:57

    gość

    gdzie byli jak stocznię rozwalali

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx8.xx0 
  • +2

    gość_gość

    22.10.2020, 08:02

    Polska Wieś głosowała na PIS, na Dudę. No to im się odpłacają

    Odpowiedz
    IP: 155.133.xx1.xx1 
  • Cyrk_gość

    22.10.2020, 14:38

    "Niech rolnicy nie oczekują zrozumienia skoro utrudniają życie zwykłym mieszkańcom w dojechaniu do domu czy pracy nie wspominając transportu drogowego czy też autobusów.Niech blokują wjazdy członkom administracji publicznej a nie ciężko pracującym mieszkańcom. Sami sobie szkodzą nikt ich nie będzie popierał zwłaszcza że walczą o dalszą zgodę na bestialskie traktowanie zwierząt. Przez swoje okrutne traktowanie zwierząt sami doprowadzili do tej sytuacji więc niech nie winią innych i nie utrudniają życia innym."

    Ale zdajecie Sobie sprawę że wszystkie fermy futerkowe teraz przeniosą się na Ukraine gdzie będą te zwierzęta formalnymi odpadami po produkcji futer. Zakazali kontrolowanego procederu produkcji który nie był wcale taki zły aby teraz zrobiło się totalne gówno. PIS/PO powinni już dawno gnić w pierdlu za wszystkie przekręty bo jesteśmy 40 lat za zachodem chociaż mamy możliwości aby być w czołówce, a najlepsze jest to że debili i kretynów zawsze jest więcej i przez gówniane wybory demokratyczne gdzie jeden głos menela z pod budki z piwem jest taki sam jak mój magistra z 2 kierunkami to jest wylew. Nic się tutaj nie zmieni póki 80% Polaków to debile bez własnego rozumu. Nie pozdrawiam,

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx0.xx0 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.