Na problem z telefoniczną rejestracją do Poradni Chirurgii Ogólnej i Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej, działającej na ulicy Wojska Polskiego, zwraca uwagę nasz czytelnik. Sprawę wyjaśniamy w Szpitalach Tczewskich, w ramach których działa placówka.
Temat zgłosił nam jeden z czytelników, który czeka na zabieg chirurgiczny i wymaga konsultacji.
- Sytuacja zdrowotna zmusiła mnie do kontaktu z poradnią chirurgiczną - jednak jak to w życiu bywa, przekonałem się, że żeby chorować, to trzeba mieć zdrowie. Nie jestem w stanie zliczyć liczby prób wykonania połączeń telefonicznych do poradni - chociaż był sygnał - nikt nie odbierał. - wyjaśnia czytelnik.
Mężczyźnie udało się w końcu dodzwonić i zarejestrować, ale jak podkreśla - zajęło mu to sporo czasu i nerwów. Sprawę wyjaśniamy w Szpitalach Tczewskich:
Temat zgłosił nam jeden z czytelników, który czeka na zabieg chirurgiczny i wymaga konsultacji.
- Sytuacja zdrowotna zmusiła mnie do kontaktu z poradnią chirurgiczną - jednak jak to w życiu bywa, przekonałem się, że żeby chorować, to trzeba mieć zdrowie. Nie jestem w stanie zliczyć liczby prób wykonania połączeń telefonicznych do poradni - chociaż był sygnał - nikt nie odbierał. - wyjaśnia czytelnik.
Mężczyźnie udało się w końcu dodzwonić i zarejestrować, ale jak podkreśla - zajęło mu to sporo czasu i nerwów. Sprawę wyjaśniamy w Szpitalach Tczewskich:
- Sprawdziłem sygnał od czytelnika - ostatnie godziny wiązały się z dużą liczbą zgłoszonych przypadków i personel nie zawsze był w stanie odebrać. Obecnie całość powinna być już usprawniona. - mówi Maciej Bieliński, prezes Szpitali Tczewskich.
Komentarze (32) dodaj komentarz
komuna 666 _gość
02.09.2020, 14:31
chcą nas zabić
przecież ta służba zdrowia to kpina z ludzi. Ale to wina rządzących , bo im to odpowiada trzymanie ludzi za ryj. Nasz prezydent jak kiedyś 1 sekretarz ZAWSZE dla stanowiska będzie za epidemią. Czas zerwać te kajdany -póki mamy czas.
Odpowiedzanty KOD_gość
02.09.2020, 15:24
Straszna władze ma nasz prezydent! W innych krajach też wywołał pandemie korona wirusa i ludziom kazał maseczki nosić?
CytujPacjent_gość
02.09.2020, 19:20
Rejestracja
W Białym domku są niezłe przekręty , 2 lata temu próbowałem zarejestrować się do specjalisty a obsługa w rejestracji powiedziała że nie ma miejsc więc wysłałem zapytanie do NFZ z zapytaniem gdzie są wolne miejsca i okazało się że w białym domku są wolne terminy do rejestracji . Teraz żądam od personelu zaświadczenia ze w ich placówce brakuje terminów i miejsca nagle się znajdują.
CytujAndrzej Buc_gość
02.09.2020, 20:40
Detektyw Inwektyw
Trzeba w końcu zacząć robić użytek z izby przyjęć i urządzać tam juble i przyjęcia skoro nie można w cywilizowany sposób korzystać ze służby zdrowia. Te szpitale i przychodnie to teraz twierdze nie dostępne dla zwykłego śmiertelnika.
Cytujmieszkanka_gość_gość
02.09.2020, 15:18
w tzw W białym domku
proszę również usprawnić odbieranie telefonów w tzw białym domku ,dodzwonić się można chyba szybciej do papieża niż tam i nie wynika to wcale z liczby pacjentów :( Pozdrawiam Panie które nie odbierają telefonu bo tak im się podoba:(
Odpowiedzadi_gość
02.09.2020, 15:45
Dokładnie.Zona próbowała się dodzwonić niezliczoną ilość razy. Musiała jechać i dopiero na miejscu się zarejestrować. Co ciekawe, zrobiła eksperyment. Stała w kolejce i dzwoniła, co ciekawe, nawet jak był sygnał to w rejestracji nie było słychać sygnału dzwonienia. Przez cały czas, około 20 minut nie zadzwonił tam żaden telefon. Po prostu pewnie odłączyli lub wyciszyli telefony, a idioci niech sobie dzwonią.
CytujEnji_gość
02.09.2020, 15:54
Ale mi wymówka ze mieli dużo przypadkow i nie maja czasu odebrac telefonu, specjalnie nie odebieraja maja za nic ludzi. Do Przychodni na Niepodleglosci tak samo mozna dzwonic niezliczona ilosc razy a zadna nie ma zamiaru odebrac, tak jest czesto aż czlowiekowi nerwy puszczaja, lenie i jeszcze raz lenie!!!
Cytujbezsrejtu_gość_gość
02.09.2020, 20:29
Socjal
Ale przynajmniej na bombelki dali...
Cytujgość_gość
02.09.2020, 16:12
Do przychodni na Niepodległości jest jeszcze rejestracja internetowa poprzez ich stronę dająca 100% skuteczność rejestracji, nie ma konieczności dzwonienia.
Odpowiedzhahaha_gość_gość
03.09.2020, 00:05
tak, zwłaszcza starsi ludzie z tej opcji masowo będą korzystać
CytujPracownik_gość
02.09.2020, 17:01
Przede wszystkim to koordynująca jest do wymiany bo nie radzi sobie z personelem. Tam jest totalna samowolka
OdpowiedzPanidomu_gość
06.09.2020, 07:48
Żale
A mianowicie zapewne Pani chciała by ją zastąpić ? Może proponuje napisać pismo do Pani koordynującej z argumentami , które pomogą rozwiązać tą sytuację ,a nie wywalać żale w internecie. Pozdrawiam
CytujBanda..._gość
02.09.2020, 17:10
Bo tam siedzą święte krowy, myślą że mają dużo roboty. Mają czas tylko na ploty.,może czas wymienić te babki
OdpowiedzAaaa_gość_gość_gość
02.09.2020, 17:26
Koronka hula
Na wszystko teraz jest jedna wymówka koronosciema.
Odpowiedzrthr_gość
02.09.2020, 17:43
Tak jak prawie wszędzie można godzinami dzwonić i nikt nie odbiera
OdpowiedzGosc_gość
02.09.2020, 18:21
Tel
A ja zawsze się dodzwonie!
Odpowiedz_gość
02.09.2020, 20:02
Chyba do burdelu
V
Cytujzadowolony_gość
02.09.2020, 20:10
ja tez za 95 razem ale uprzejma pani odbierze A z eksperymentem się zgadzam też go przeprowadziłem i odebrano po 35 próbach
CytujGosc_gość
02.09.2020, 19:13
Jestem stałym pacjentem poradni ortopedycznej i zawsze rejestruje się telefonicznie i nie mam problemu żeby się zajejestrowac
OdpowiedzUps_gość
02.09.2020, 20:03
Pracownicy się bronią?
CytujJa... _gość
02.09.2020, 20:15
....
Ja dzwoniłam rano w poniedziałek zarejestrować syna dodzwoniłam się za pierwszym razem i bez problemu przebiegła rezerwacja terminu także może czytelnik na prawdę trafił na godziny gdzie było dużo klientów na miejscu do obslugi
Odpowiedzłukaszenka_gość_gość
02.09.2020, 20:38
Koleś też jakiś nie halo wykonał 50 telefonów w ciągu 5 minut. Chyba powinien udać się do innego specjalisty. Dzwoni się 2-3 razy, a jeśli nikt nie odbiera (bo np. jest w toalecie lub chwilowo bardzo zajęty), to trzeba poczekać i zadzwonić za 15 minut, a nie 10 razy na minutę jak obłąkany.
OdpowiedzPacjent_gość
02.09.2020, 20:39
Prawda
Tak to prawda , dodzwonić się graniczy z cudem. Osobiście też ciężko dogadać się z tymi naburmuszonymi kobietami w rejestracji. Siedzą jak za kare, burcza zamiast odpowiadać.
Odpowiedzania_gość
02.09.2020, 21:22
recepta
Do przychodni Medica przy Armii Krajowej dzwoniłam trzy dni , bez powodzenia. Musiałam pójść po receptę, mało tego nie dostałam jej od razu chodzi o kod do e-recepty Pani na drugi dzień zadzwoniła i go podała. W innej przychodni telefonicznie dostaję kod od razu.
OdpowiedzBB_gość
02.09.2020, 22:46
Też w tej przychodni zdarza się,że kod dostaje się od razu /w przychodni/ albo w tym samym dniu przez telefon,czasem na drugi dzień.pewnie to zależy od ilości interesantów!
CytujSylwia_gość
03.09.2020, 11:17
z całym szacunkiem, ale w Medice na Armii Krajowej nawet jak nie było pandemi nie można było sie dodzwonić. Wielokrotnie siedząc w poczekalni widziałam, że żadne Panie nie kwapią się do odbioru telefonu.. Także Medica jest dla mnie porażką.
Odpowiedzkk_gość
03.09.2020, 11:49
rejestracja
Panie siedzące w rejestracji mają dużo wiecej pracy a nie tylko odbieranie telefonów, ale potencjalny pacjent nie ma o tym zielonego pojęcia
CytujOna _gość
04.09.2020, 08:54
"Panie siedzące w rejestracji mają dużo wiecej pracy a nie tylko odbieranie telefonów, ale potencjalny pacjent nie ma o tym zielonego pojęcia"
OdpowiedzDużo pracy? Nie rozsmieszaj mnie człowieku? Proszę mieć na tyle honoru i odwagi i powiedzieć że jest Pani jedna z pracownic broniących koleżanek. Wielokrotnie siedziałam i widziałam jak kompletnie nic nie robicie albo latacie po korytarzach z kawka. Skoro macie tyle pracy to proponuje zainwestować w drugi telefon aby rozłożyć ten ciężar pracy. Pomijam fakt, że dzwoniąc o 8 rano nie ma miejsc na ten sam dzień.
Ktos_gość
04.09.2020, 22:59
Zainwestować w tel... Christe... Może jeszcze osobiście iść do operatora i poprosić ładnie o przyłączenie drugiego telefonu
CytujKoka_gość
04.09.2020, 19:11
Kawka
A szanowna pani nie pije kawki w pracy??????moze przyjdzie pani popracować w rejestracji czasami 12 godzin i non stop odbierać telefony, rozliczać wizyty, pisać recepty, biegać do zabiegowaego i czasami do toalety....... Mądrzy się ten kto nie ma zielonego pojęcia o pracy w POZ
OdpowiedzLila_gość
04.09.2020, 23:23
"Dokładnie.Zona próbowała się dodzwonić niezliczoną ilość razy. Musiała jechać i dopiero na miejscu się zarejestrować. Co ciekawe, zrobiła eksperyment. Stała w kolejce i dzwoniła, co ciekawe, nawet jak był sygnał to w rejestracji nie było słychać sygnału dzwonienia. Przez cały czas, około 20 minut nie zadzwonił tam żaden telefon. Po prostu pewnie odłączyli lub wyciszyli telefony, a idioci niech sobie dzwonią."
OdpowiedzSkoro stała w kolejce 20 min to raczej te kobiety miały tłum przed ladą... Ludzie teraz pięknie potrafią robić gównoburze o rzeczach o których nie mają pojęcia... A jak jeden z drugim miałby tydzień w takich warunkach pracować to by zrozumiał jak to wygląda od drugiej strony.
Z_gość
06.09.2020, 07:39
...
"KOORDYNUJĄCA Pielęgniarka Pani Bożena ma braki logistyczne z radzeniem sobie w obszarze swoich zadań w dodatku nigdy nie zajmuje stanowiska w kwestii bałaganu jaki tam panuje."
OdpowiedzZapewne piszę to zwolniony pracownik