Spółka GTKOM, która odpowiada za zaopatrzenie mieszkańców gminy Tczew w wodę, odprowadzanie ścieków czy konserwację sieci, będzie miała nowego prezesa. Są już wyniki ogłoszonego przez radę nadzorczą konkursu.
Pod koniec roku pisaliśmy, że dotychczasowa prezes złożyła rezygnację. O planowanych zmianach pisaliśmy tutaj - Prezes wodnej spółki rezygnuje . Rada Nadzorcza ogłosiła konkurs na stanowisko Prezesa Zarządu, do którego zgłosiło się osiem osób. We wtorek odbyły się ostatnie rozmowy kwalifikacyjne. Po nich było już wiadomo, kto przejmie fotel po Danucie Zgubieńskiej.
Łukasz Pionke jest absolwentem Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Przez ostatnie trzy lata pracował w GTKOMie na stanowisku dyrektora technicznego.
Pod koniec roku pisaliśmy, że dotychczasowa prezes złożyła rezygnację. O planowanych zmianach pisaliśmy tutaj - Prezes wodnej spółki rezygnuje . Rada Nadzorcza ogłosiła konkurs na stanowisko Prezesa Zarządu, do którego zgłosiło się osiem osób. We wtorek odbyły się ostatnie rozmowy kwalifikacyjne. Po nich było już wiadomo, kto przejmie fotel po Danucie Zgubieńskiej.
- Zgodnie z wynikiem postępowania konkursowego Rada Nadzorcza GTKOM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością podjęła uchwałę o powołaniu z dniem 4 lutego 2025 roku Pana Łukasza Pionke na stanowisko Prezesa Zarządu na trzyletnią kadencję, rozumianą w ten sposób, że mandat wygasa z dniem odbycia Zgromadzenia Wspólników zatwierdzającego sprawozdanie finansowe Spółki i sprawozdanie Zarządu z działalności Spółki za ostatni pełny rok obrotowy pełnienia funkcji. Uchwała w tej sprawie została podjęta jednogłośnie. Wybrany przez Radę Nadzorczą kandydat legitymuje się kierunkowym, wszechstronnym wykształceniem oraz wieloletnim doświadczeniem zawodowym w branży wodociągowo-kanalizacyjnej. Zaprezentowana przez Pana Łukasza Pionke koncepcja rozwoju Spółki uzyskała aprobatę Rady Nadzorczej, zawierała konkretne propozycje, w tym dotyczące strategii zarządzania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. Wybrany Prezes zaprezentował ponadprzeciętną, ekspercką wiedzę w zakresie uregulowań prawnych, rozwiązań technicznych i procesowych z obszaru działalności Spółki. - czytamy w komunikacje spółki.
Łukasz Pionke jest absolwentem Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Przez ostatnie trzy lata pracował w GTKOMie na stanowisku dyrektora technicznego.
Komentarze (69) dodaj komentarz
. _gość
06.02.2025, 08:44
a po co nam ta wiedza
skąd to zainteresowanie wodociągami w gminie?
OdpowiedzObserwujący_gość
06.02.2025, 10:21
Dlaczego?
Żeby obalić krążące od kilku tygodni plotki, jakoby złożenie rezygnacji przez dyrektora MBP w Tczewie było związane z zamiarem objęcia przez niego funkcji prezesa w tej spółce.
Cytujwodnik szuwarek_gość
06.02.2025, 10:26
bo Krzychu rzeczywiście się przymierzał do tego stołka, ale ktoś mu nie powiedział że nie może być jednocześnie przewodniczącym Rady Powiatu... Dura lex sed lex
CytujBsd_gość
06.02.2025, 10:34
Wodnik. Kolejne bzdury. Radny powiatu może być prezesem miejskich spółek i gminnych. Nie może być powiatowych. Znowu tworzycie bzdury. Robicie ludziom krzywdę. Korda nikomu nic nie zrobil
CytujGość_gość_gość_gość
06.02.2025, 10:54
Łubudubu................
Teksty jak za komuny:):)):):),,Wybrany Prezes zaprezentował ponadprzeciętną, ekspercką wiedzę w zakresie uregulowań prawnych, rozwiązań technicznych i procesowych z obszaru działalności Spółki. - czytamy w komunikacje spółki.,,
Cytujoo_gość
06.02.2025, 11:40
Z tym, że GTKOM współpracuje z Powiatem, stąd wykluczenie i brak możliwości bycia prezesem dla Kordy. Dobrze się rozeznać, zanim zarzuci się innym ignorację.
CytujZU_gość
06.02.2025, 12:11
Uwaga. Podaje kto wejdzie w skład nowych pracowników Urzędu Miejskiego w Tczewie. Pani Kwinto niegdyś z Inicjatywy Samorządowej zostanie w pewnym miejscu główną księgową. Kojarzycie ugrupowanie, z kim ma związek. Z W. Sosnowski, prezydent. Więcej info po wyborze...
CytujZbigniew Urban
06.02.2025, 16:13
zapraszam na mojego fejsa
Średnio ponad 1000 odsłon posta, ponad 2000 odsłon filmików publikowanych przeze mnie na facebooku świadczy o tym, że są tacy, którzy czerpią wiedzę, z tego co publikuję i to się nie zmieni. Dziękuję za feedback w różnej formie. Jutro HIT - znowu miałem rację, a na koniec specjalnie dla hejtera tak dużo tu o mnie i w moim imieniu piszącego mam info do konkursu, które złożyłem - napisz coś o sobie hehe: Zbigniew Urban - opisowa prezentacja kandydata na stanowisko Prezesa Zarządu GTKOM sp. z o.o. ? przez 15 lat pracy zawodowej [2004-2020] na kierowniczych stanowiskach urzędniczych w administracji rządowej i samorządowej [Urząd Skarbowy w Kwidzynie, Starostwo Powiatowe w Tczewie] ? sprawując przez 12 lat mandat radnego Rady Miejskiej w Tczewie, w tym także jako Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, członka Komisji Finansowo - Budżetowej oraz Komisji Polityki Gospodarczej zdobyłem wszechstronną wiedzę i doświadczenie oraz poznałem od podstaw funkcjonowanie jednostek samorządu terytorialnego, a w szczególności w zakresie funkcjonowania spółek komunalnych od strony wykonawczej - jako urzędnik od strony stanowiącej - jako radny Posiadam wieloletnie doświadczenie związane z pracą na kierowniczych stanowiskach urzędniczych [15l.], a także menedżerskich[3l]. Łącznie to ponad 18 lat pracy na stanowiskach kierowniczych. Posiadam również wieloletnie doświadczenie legislacyjne związane z tworzeniem aktów prawnych w jednostkach samorządu terytorialnego i nadzorem nad spółkami komunalnymi oraz jednostkami i zakładami budżetowymi wynikającymi z ustaw i przepisów regulujących funkcjonowanie samorządów. Na wniosek Wojewody Pomorskiego w 2014 zostałem odznaczony przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Bronisława Komorowskiego MEDALEM SREBRNYM ZA DŁUGOLETNIĄ SŁUŻBĘ za wzorowe, wyjątkowo sumienne wykonywanie obowiązków wynikających z pracy zawodowej. Moja znajomość zasad funkcjonowania spółek handlowych, ze szczególnym uwzględnieniem spółek komunalnych z udziałem jednostek samorządu terytorialnego, znajomość zasad nadzoru właścicielskiego i ograniczeń prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby zarządzające i członków organów zarządzających gminnych spółek handlowych wynika nie tylko z Dyplomu Ministra Skarbu Państwa [2007r.] - potwierdzającego moje uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa, ale także z faktycznego i długoletniego zasiadania w radach nadzorczych spółek z o.o. oraz S.A. a także z faktu pełnienia funkcji społecznych - wieloletniego miejskiego radnego. Obecnie od 19-11-2021r. - ponad 3 lat zatrudniony jestem na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisku Dyrektora Zarządzającego w Społecznej Inicjatywie Mieszkaniowej KZN - Pomorze sp. z o.o. z siedzibą w Malborku, w której zajmuję się m.in. obsługą korporacyjną, a w szczególności obsługą organów Spółki, tj. Zgromadzenia Wspólników, Rady Nadzorczej i Zarządu Spółki [ tnij.tcz.pl/?u=3fcfab ] Zgodnie z KRS 0000947999 kapitał zakładowy Spółki SIM KZN - Pomorze sp. z o.o., opłacony w całości wynosi obecnie 137 848 050 zł. Wspólnikami Spółki jest 19 samorządów - miast i gmin Województwa Pomorskiego oraz Krajowy Zasób Nieruchomości. Spółka buduje lokale czynszowe. Ukończone przeze mnie studia dzienne i podyplomowe [CV], a w szczególności: ? Prawno - menedżerskie Studia Podyplomowe na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej [2007] ? Podyplomowe Studia Zarządzania w Transporcie Kolejowym w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie [2022] a także zdanie egzaminów i uzyskanie certyfikatu i dyplomu: ? Certified Project Management Associate IPMA Level D? [2022] ? Dyplomem Ministra Skarbu Państwa [2007] dają pełny obraz moich kompetencji w obszarze zarządzania a także nadzoru nad spółkami kapitałowymi, także komunalnymi. Na marginesie tylko dodam, że ukończyłem również Studia Podyplomowe na Wydziale Administracji i Nauk Społecznych EUH-E w Elblągu [2014] w zakresie Organizacji i Zarządzania w Oświacie. W okresie maj 2023r. - listopad 2024r. zatrudniony byłem na umowę zlecenie w Expander Advisors sp. z o.o. Jestem także czynnym agentem ubezpieczeniowym. Jestem osobą komunikatywną, w przejrzysty i przystępny sposób przedstawiam swoje racje. Posiadam umiejętności interpersonalne, potrafię pracować w zespole i kierować nim. Potrafię doskonale zorganizować sobie pracę odznaczając się przy tym inicjatywą, kreatywnością i samodzielnością. Spełniam wszystkie wymagania określone w załączniku do Uchwały 12.RN.2024 Rady Nadzorczej GTKOM sp. z o.o. z dnia 30 grudnia 2024 roku w sprawie wszczęcia postępowania kwalifikacyjnego na Prezesa Zarządu Spółki. PAN ŁUKASZ PIONKE musiał mieć lepsze CV i lepszą wiedzę, skoro wygrał i pięknie to uzasadniła rada nadzorcza. Więcej na tnij.tcz.pl/?u=5f11f8
CytujHiob_gość
06.02.2025, 16:37
Panie Zbigniewie może Pan swojego Facebooka zrobić bardziej publicznym lub przekształcić w stronę? Trzeba być Pana znajomym żeby cokolwiek przeczytać. Wolałbym jak do tej pory czytać i wyciągać wnioski niż komentować, czy być wśród Pana znajomych (chodzi tylko o znajomego z Facebooka oczywiście). Robi Pan dobrą robotę. Brakuje takich ludzi jak Pan w np. radzie miasta.
Cytujg_gość
06.02.2025, 19:45
chyba ,,umowę zlecenia". Co to jest umowa zlecenie ? Polski język trudny język. M. umowa-zlecenie, D. umowy-zlecenia, C. umowie-zleceniu, B. umowę-zlecenie, N. umową-zleceniem, Msc.: umowie-zleceniu; a w liczbie mnogiej: M. umowy-zlecenia, D. umów-zleceń, C. umowom-zleceniom, B. umowy-zlecenia, N. umowami-zleceniami, Msc. umowach-zleceniach.
Cytujdo g_gość
06.02.2025, 21:14
jesteś geniuszem !
Takiej konstruktywnej krytyki potrzebujemy! "Brawo TY". Jak to będzie w dopełniaczu?
CytujDikembe_Mutombo_gość_gość_gość_gość
06.02.2025, 10:15
Gdzie Ci krzykacze co twierdzili że to stołek dla Kordy?
Odpowiedzwodnik szuwarek_gość
06.02.2025, 10:25
Zbyniu U. znowu nie dostał roboty, a w konkursie startował... wójt też się na nim poznał :) już na fb węszy nieprawidłowości, pocieszny jest
OdpowiedzzmielonyDzony_gość
06.02.2025, 10:40
ocena
Każde miasto ma takiego ZU. Wszędzie te same schematy i to fajne jest bo jest kolorowo i tez jakąś kontrole daje wladzy. Na M.Pobloka ZU tyle lat napierdzielał a nawet radnym nie dał rady zostać. Na wojta chyba też nadawał na fb a się okazało że nie miał racji. A nie wiem poprawcie mnie radnym na wiosce tez chyba nie został. No w sumie kto przy madrych zmysłach by z takim kimś jak ZU współpracował. Za duże stresy. Ale tacy sa potrzebni
Cytujhydroświr_gość
06.02.2025, 10:54
ciężkie czasy, nie chcą dać pracy i jeszcze prohibicja w nocy, jak odreagować? fejsbuczek zostaje
CytujTczewiaczek_gość
06.02.2025, 11:13
Szkodnik znowu w akcji
Gdyby wybrano Pana Zbigniewa prezesem GTKOM mieszkańcy gminy wiejskiej zapewne chodziliby po wodę z wiadrami do Tczewa :) Na ten przykład, warto byłoby przypomnieć co wyrabiał w Kwidzynie. US bez mała poszedłby z torbami.
Cytujoo_gość
06.02.2025, 11:42
ZbigU już chyba sam nie wie, komu wejść, żeby w końcu dostać pracę. Wolny rynek czeka! Nie każdy musi być prezesem albo dyrektorem. Albo mieć załatwiony stołek przez Rabendę, hehehe
Cytujb_gość
07.02.2025, 12:53
Bo, kiedy już ludzie posmakują zatrudnienia w tzw. ogólnie pojętej "budżetówce" (obojętnie, czy państwowej, czy samorządowej) i przybiją się gwoździami za uszy do tego koryta, to trudno potem się oderwać. Zasada w Polsce zawsze obowiązuje, że urzędasków się nie zwalnia. Jeśli stracą pracę w jednym miejscu (urzędzie, instytucji), to za chwilę dostaną w innej. Zawsze pomogą koledzy z partii, czy innego klubu wzajemnej adoracji. Jeśli np. kolega z partii zostanie starostą, to koledze z partii załatwi fuchę kierownika wydziału komunikacji, chociaż stanowisko jest obsadzone i ta osoba radzi sobie bardzo dobrze, a kolega z partii nie ma o tym pojęcia. Jeśli ktoś przestanie być starostą, to jego kancelaria będzie obsługiwać instytucje/urzędy samorządowe. Zmieniają miejsca, stanowiska, urzędy, ale nigdy nie oderwą się od "budżetowo/samorządowego" koryta. Znajomi, rodzina, koledzy partyjni nie pozwolą żeby oderwać się od tego koryta, bo to bolesne doświadczenie jest jeśli do "normalnej" pracy trzeba byłoby wrócić i takich nagród nie będzie już i za prawdziwą robotę byś trzeba wziąć.
CytujTczewiaczek_gość
06.02.2025, 10:56
Zgubieńska znowu na lodzie
Muszę stwierdzić, że Pani Danuta odkąd utraciła stołek sekretarza gminy w Gniewie nie ma najlepszej passy. Poprzednio była sekretarzem powiatu sztumskiego, gdzie także nie zagrzała miejsca zbyt długo. Po odwołaniu starosty, ją też pogonili bowiem była osobą protegowaną przez starostę. Trzeba zauważyć, że jej odwołanie z funkcji prezesa GTKOM zbiegło się w czasie z jednoczesnym pożegnaniem głównej księgowej tej spółki. To dość zastanawiąjąca koincydencja zdarzeń. Czyżby obie Panie łączyły także wspólne interesy?
Odpowiedzoko_gość
07.02.2025, 10:38
co cię obchodzi Pani Danuta?
zajmij się orangutanem
CytujJan _gość_gość_gość
06.02.2025, 11:00
x
Danuta Zgubieństa zataiła w swoim oświadczeniu majatkowym domu w Gniewie ,Napisała ze nie posiada żadnej nieruchomości
OdpowiedzJan _gość_gość_gość_gość_gość__gość
06.02.2025, 11:03
x
"Wodnik. Kolejne bzdury. Radny powiatu może być prezesem miejskich spółek i gminnych. Nie może być powiatowych. Znowu tworzycie bzdury. Robicie ludziom krzywdę. Korda nikomu nic nie zrobil"
OdpowiedzMoże tak być jak piszesz pod warunkiem że spółka nie współpracuje z Powiatem
Observator_gość
06.02.2025, 12:04
ZU nie uczy się na błędach. Nie można bezkarnie walić w ludzi i spodziewać się, że to się nie odbije rykoszetem we własny łeb. Tyle razy się o tym przekonał i co? I nic. Niby inteligentny, wykształcony, ale mądrości w nim 0. Czasami mi go żal.
Odpowiedzrere_gość
06.02.2025, 12:51
a ludzie są pamiętliwi i każdy kogoś zna. za parę lat Krzysztof będzie prezydentem i ZU znowu spalony na kolejne wiele wiele lat
Cytujtczewiactwo_gość
06.02.2025, 12:21
tczewiactwo: kebab i plotki
Widać, że nie warto czytać komentarzy na tcz.pl bo ktoś sobie coś wymyśla i wszyscy sie dają wciągnąć i tym żyją. Albo lepiej tego nie będę pisał, bo wtedy od 7.30 do 15.30 spadnie liczba odsłon portalu :)
OdpowiedzGość _gość
06.02.2025, 13:02
Ścieki
Teraz z Tczewa ścieki będą płynąć do Wisły.
OdpowiedzBolek Lolek_gość
06.02.2025, 13:35
Piłeś? Nie pisz
"Uwaga. Podaje kto wejdzie w skład nowych pracowników Urzędu Miejskiego w Tczewie. Pani Kwinto niegdyś z Inicjatywy Samorządowej zostanie w pewnym miejscu główną księgową. Kojarzycie ugrupowanie, z kim ma związek. Z W. Sosnowski, prezydent. Więcej info po wyborze..."
OdpowiedzZbigu, zmień źródło informacji, bo obecne ci kłamie
KasiaRa_gość
06.02.2025, 14:22
ZbigU
ZbigU notorycznie rzuca gdzieś nazwiskami. Polecam jakąś terapię na kompleksy. Kto mieczem wojuje, od miecza ginie. Może ktoś mi przypomni, jak to ZbigU dostał stołek Naczelnika Wydziału Komunikacji w starostwie? Czy to nie było "niegdyś z Inicjatywy Samorządowej"?
OdpowiedzObserver_gość
06.02.2025, 17:15
Oczywiście, że tak. On w normalny sposób żadnej roboty nie dostał. Pytam, jak załapał się do tego tworu zwanego SIM.
Cytujarbeit_gość
07.02.2025, 10:40
Lusi szto dziełajesz
fajny ten tczewski pudelek
Cytujciapaty prezesik_gość
06.02.2025, 14:37
Trzech mędrców prawników - hydraulików się wypowiedziało:,,Wybrany Prezes zaprezentował ponadprzeciętną, ekspercką wiedzę w zakresie uregulowań prawnych, rozwiązań technicznych i procesowych z obszaru działalności Spółki.,, Ciekawe, który z nich ma kompetencje, żeby wydawać takie opinie. Może wicewójt, he he....
OdpowiedzPaweł _gość
06.02.2025, 16:12
"bo Krzychu rzeczywiście się przymierzał do tego stołka"
OdpowiedzKłamstwo. To była plota rzucona na miasto żeby odwrócić uwagę od prawdziwych przyczyn odejścia z biblioteki.
chuda.lala_gość
06.02.2025, 16:42
Dokładnie. A pierwszą osobą rozsiewającą te plotki był sam Bóbr. Kto zna otoczenie Kordy ten wie, jak go to wszystko wykończyło psychicznie i fizycznie.
CytujBb_gość
06.02.2025, 17:18
To są jednak typowe gnojki, powiem to grzecznie. Takiej zbójeckiej ekipy jeszcze w Tczewie nie było.
Cytujw sprawie gtkom_gość
06.02.2025, 18:20
u wójta było spotkanie KA+ŁB+KK+KBK
Prezydent nie zgodził się żeby dyrektor odszedł z dnia na dzień z biblioteki. Zgodził się do skrócenia okresu wypowiedzenia do 1 miesiąca. Potem wybuchło szambo i pojawił się wyrok o zakazie łączenia radny powiatu z prezes spółki. Złożył papiery ale nie stanął do konkursu. i to by było na tyle
Cytujchuda.lala_gość
06.02.2025, 16:44
"Dokładnie. A pierwszą osobą rozsiewającą te plotki był sam Bóbr. Kto zna otoczenie Kordy ten wie, jak go to wszystko wykończyło psychicznie i fizycznie."
OdpowiedzZapomniałam dodać, że teraz odejdzie Pan Hildebrandt. Tylko bez walki się nie podda. Atakują go bobry jak zaporę wodną. Broń się Tomku.
Bb_gość
06.02.2025, 17:20
Bóbr nikogo nie zwolnił, ma czyste tluste łapki. On działa chytrze. Jakie to wstrętne.
Cytujcudak_gość
06.02.2025, 18:28
przez miesiąc wykończony jest?
Co maja powiedzieć ci w których walono latami? Społecznik robi dobrą robotę. Walczy zmienia zwalnia zgłasza i ogłasza, a czas szybko mija, każdy następny będzie od niego lepszy
CytujJan _gość_gość_gość_gość_gość__gość
09.02.2025, 09:45
x
Hildebranta nie było na ostatniej uroczystości w Domu Kultury , juz jest odsunięty Walczyć może tylko mu to nic nie da Nowy prezes w ZWik chciał w ramach oszczędności zwolnić 20 pracowników ale swoich przyprowadził 8
CytujObserwator Gość 1_gość
06.02.2025, 19:18
Kilka słów o Zbyszku
Dlaczego tak mądry, zdolny, wykształcony i kompetentny człowiek jak Pan Zbigniew nie został nigdzie wybrany i jest najprawdopodobniej niewybieralny. Co zaważyło, że tak zdolny człowiek odpadł w rywalizacji w dwóch konkursach na szefa kanalizy? Co jest powodem, że suweren nie obdarzył Pana Zbigniewa zaufaniem by piastował urząd prezydenta, radnego, bodaj chociaż sołtysa. Czy ambicja i brak docenienia mogą przerodzić się w chorobę, groźną postać nowotworu? Czy taka choroba wywołuje takie skutki jak: donosicielstwo, pieniactwo, skrajny brak zaufania, tendencje do nagrywania wszystkich wokół? Czy jest lek na te chorobę? Ile lat można z nią żyć? Czy dalszy jej rozwój może przynieść bardzo poważne skutki dla schorowanego. Należy współczuć najbliższym.
OdpowiedzFamilia est maxime moment_gość
06.02.2025, 22:06
dlatego że konkursy były ustawione
Musi cię mocno boleć obserwatorze, podoba mi się to, może już wiesz? Poza jadem i bzdurami wyssanymi z palca widzę tylko twoją rozpacz i bezsilność. Jest dobrze, ma boleć, chwasty trzeba wyrywać. wieloletni radny, nie prezydent czy sołtys, medalista, to nie pieniactwo, to FAKTY, których nie możesz zmienić doprowadzają cię do furii. Odpocznij, bo zachorujesz na chorobę, o której piszesz i innym życzysz.
Cytujzbychu-ty-pieniaczu_gość
06.02.2025, 20:52
Przecież ZbychU, ZbigU, Zbignew, Zbyszek, ZU - jest "niezatrudnialny", jak można dać pracę osobie z takim plecakiem napieprzania we wszystkich w koło? Mówi się, że nikt nie podnosi tematów w mieście które ZbigU ruszy na swoim FB - może i ma rację - często tak, jednak nikt nie chce mieć w swojej ekipie pieniacza tej klasy. Nigdy nie wiesz co ma na Ciebie ZbigU - a podobno ma coś na każdego z kim kiedykolwiek rozmawiał... Zbyszku - co stworzyłeś? Jaki jest Twój wkład pozytywny w lokalną społeczność? są jakieś namacalne dowody Twojego zaangażowania w lokalną społeczność?
OdpowiedzXxxx_gość
06.02.2025, 21:27
I uważa się za osobę mającą zdolności interpersonalne. Najśmieszniejsze co udało mi się o nim przeczytać! Chyba juz nikt oprócz brata i Rysia R., którzy są tacy jak on, nie chce mieć z nim do czynienia. Sam sobie przestrzelił kolano, a nawet obydwa.
CytujZbigniew Urban
06.02.2025, 22:30
może coś merytorycznego, a nie bluzgi?
Skoro nikt nie podnosi tematów, o których piszę, to dlaczego tak dużo osób czyta i ogląda mojego fb? Może to jest właśnie twoja największa obawa, że istnieje źródło informacji, na które nie masz wpływu? Same fakty i dokumenty. Trudno mówić o stworzeniu, byłem 3 kadencje radnym z czego 2 w opozycji. A jednak powstał plac zabaw w niecce na Jedności Narodu, przebudowano ul. Jedności Narodu, popatrz na SP11, co w niej i wokół powstało 2010-2018, składałem najwięcej interpelacji i wniosków, były rok, że sam złożyłem ich więcej, niż wszyscy radni razem wzięci, dzięki mojej działalności dowiedziałeś się wielu rzeczy, albo próbowałeś je przede mną i mieszkańcami ukryć - pewnie to drugie. wejdź sobie do BIP i poczytaj, chociaż wszystko pewnie wiesz, hehe Z tych twoich wywodów zostają tylko pomówienia, a podobno, a coś tam - napisz tutaj anonimowo chociaż 1 przykład tego co bredzisz. Argumenty ad personam, to cecha ludzi słabych. Zastanowiłeś się kiedyś nad tym, że ja potrafię tutaj napisać coś pod swoim imieniem i nazwiskiem, a tacy jak ty potrafią anonimowo tylko pluć jadem zza węgła. Jestem niezatrudnialny, a całe życie uczciwie przepracowałem? Czy jestem niezatrudnialny w "pewnych konkursach"? Widzisz, czym się różnimy?
Cytujcezar_gość
06.02.2025, 23:17
Zbychu, małpa w ZOO jedząca własne g*wno też znajdzie wielu widzów, ale to nie oznacza, że jest czymś wartym szczególnego uznania. Do takiego poziomu dotarłeś Ty i Twój świrnięty braciszek.
Cytujspektrum odbiorców_gość
07.02.2025, 10:42
takie proste a takie trudne
cezarze małpy w zoo oglądają podobne małpie małpy a wpisy oglądają ci co chcą się czegoś dowiedzieć lub szpiegi
Cytujbezstronny_gość
06.02.2025, 23:39
odpowiedź do Zbigniewa Urbana
"Skoro nikt nie podnosi tematów, o których piszę, to dlaczego tak dużo osób czyta i ogląda mojego fb? Może to jest właśnie twoja największa obawa, że istnieje źródło informacji, na które nie masz wpływu? Same fakty i dokumenty. Trudno mówić o stworzeniu, byłem 3 kadencje radnym z czego 2 w opozycji. A jednak powstał plac zabaw w niecce na Jedności Narodu, przebudowano ul. Jedności Narodu, popatrz na SP11, co w niej i wokół powstało 2010-2018, składałem najwięcej interpelacji i wniosków, były rok, że sam złożyłem ich więcej, niż wszyscy radni razem wzięci, dzięki mojej działalności dowiedziałeś się wielu rzeczy, albo próbowałeś je przede mną i mieszkańcami ukryć - pewnie to drugie. wejdź sobie do BIP i poczytaj, chociaż wszystko pewnie wiesz, hehe Z tych twoich wywodów zostają tylko pomówienia, a podobno, a coś tam - napisz tutaj anonimowo chociaż 1 przykład tego co bredzisz. Argumenty ad personam, to cecha ludzi słabych. Zastanowiłeś się kiedyś nad tym, że ja potrafię tutaj napisać coś pod swoim imieniem i nazwiskiem, a tacy jak ty potrafią anonimowo tylko pluć jadem zza węgła. Jestem niezatrudnialny, a całe życie uczciwie przepracowałem? Czy jestem niezatrudnialny w "pewnych konkursach"? Widzisz, czym się różnimy?"
Odpowiedzbezstronny_gość
07.02.2025, 00:01
tekst
Ludzie w przeważającej większości nie mają ochoty wikłać się w spory, batalie sądowe, być narażonymi na donosy itd. ponieważ cenią tzw. "święty spokój" i stąd nie ujawnianą swojej tożsamości. Niech Pan napisze szczerze w odniesieniu do komentarzy ile złożył Pan skarg, donosów, zawiadomień do służb czy prokuratury czy tak zwanych prywatnych aktów oskarżenia i z jakim ostatecznym skutkiem? W ilu sprawach był Pan oskarżony (prywatnie) i z jakim końcowym skutkiem? Ile Pan czasu na to poświecił i w imię czego? Czy nagrywał Pan swoich rozmówców bez ich wiedzy czy też nie? Jaka jest prawda? Pytania nie zwierają żadnej sugestii. W ten sposób może znajdzie Pan odpowiedź na nurtujące Pana problemy. Życzę Panu spokoju
CytujZbigniew Urban
07.02.2025, 08:15
pytajcie o fakty
To prawda zwykli ludzie nie chcą się wikłać. Natomiast pełnienie funkcji publicznych, to przede wszystkim OBOWIĄZKI, a nie PRZYWILEJE. Pisze tutaj wiele osób publicznych, ale anonimowo. Ja nie jestem już od 6 lat osobą publiczną, działam pro pulico bono, bo interesuje mnie to, co dzieje się w mieście, powiecie czy gminie. Dobra wiadomość - będę pisał, nie przestanę. Ilość skarg i pozwów, które złożono przeciwko mnie, za to co ujawniałem cię zaskoczy. Najważniejsze jest to, że prezydenta i prezesów ścigała prokuratura z urzędu. To był spór na linii prokurator - prezydent lub prezes natomiast mnie ścigano z oskarżeń i pozwów prywatnych. To był spór na linii Kargul-Pawlak. Mam nadzieję, że rozumiesz. 1.Ja złożyłem zawiadomienie do CBA w sprawie sprzedaży bez przetargu przez spółkę miejską TBS bardzo atrakcyjnych działek przy ul. Rokickiej prywatnej spółce notowanej na giełdzie, której prezesem był syn prezesa innej spółki miejskiej. Działki sprzedano w czasie zmiany planu zagospodarowania miasta po bardzo zaniżonej moim zdaniem średniej cenie 60 zł/m.kw Sprzedano także 3 kondygnacyjny budynek. Działki zmieniły swoje przeznaczenie ze składów budowlanych na budownictwo wielorodzinne. Ja uważałem, że najpierw trzeba zmienić przeznaczenie działek i podnieść ich wartość, a potem sprzedać je w ogólno dostępnym przetargu na wolnym rynku za duże pieniądze, które wpłynęły by do kasy miasta. Inni uznali, że działki można sprzedać przed zmianą ich przeznaczenia, bez przetargu i to prywatnej firmie powiązanej rodzinnie z prezesem spółki miejskiej. Te informacje przedstawiłem publicznie podczas obrad rady miejskiej. Jak widzisz działałem dla dobra miasta a nie swojego. W odpowiedzi na moje wystąpienie prezes spółki giełdowej złożył prywatny akt oskarżenia przeciwko mnie, spółka złożyła prywatny akt oskarżenia przeciwko mnie, prezes złożył przeciwko mnie pozew cywilny i spółka złożyła przeciwko mnie pozew cywilny. KWOT ODSZKODOWANIA za rzekome pomówienie i naruszenie dóbr osobistych możesz się tylko domyślać. Skończyło się tak, że po przesłuchaniu przez ze mnie w sądzie na rozprawie prezydenta miasta, zastępcy prezydenta, prezesów dwóch spółek, naczelnika rozwoju miasta, 2 dziennikarzy i kogoś tam jeszcze PREZES i SPÓŁKA zwrócili się do mnie z prośbą o zgodę na wycofanie złożonych przeciwko mnie aktów oskarżenia. Zgodę wyraziłem, zawarliśmy ugodę z klauzulą milczenia przez 5 lat i sąd umorzył wszystkie sprawy wytoczone przez nich przeciwko mnie. Były podejmowane próby zmiany przeznaczenia tych działek. Żeby podnieś jeszcze bardziej ich wartość, ale radni nie zgodzili się na to, bo wysłałem im przed podjęciem uchwały materiały i dokumenty. Odnajdziesz je na fejsie w historii. Tego nie wiedziałeś, bo propaganda i wszystkie media podległe i sprzedajne poprzedniej władzy zrobiły ze mnie taką waśnie osobę, o której piszesz. 2. Ja złożyłem zawiadomienie w sprawie ponoszenia przez miasto kosztów utrzymania ulicy Malinowskiej, która w części należała do prywatnych właścicieli PSSE i PKP. Jako jedyny sprzeciwiłem się zakupowi za ponad 9 milionów ul. Malinowskiej od strefy. Na sesji po ujawnieniu dokumentów wybuchła awantura. Miasto nie kupiło za udziały ulicy, a strefa nie dostała kasy na inwestycje w Wejherowie. Prokuratura uznała, że miasto może płacić za utrzymanie prywatnej drogi. Jak widzisz działałem dla dobra miasta a nie swojego. 3. Ja złożyłem zawiadomienie w sprawie zawartej ugody między miastem a firmą Strabag wykonującą przebudowę ul. J. Narodu i ul. Gdańską. Z tytułu kar umownych za wielkie opóźnienia w wykonaniu przebudowy miasto mogło otrzymać ponad 3 000 000 zł. Ci co tam mieszkają, to pamiętają. Skończyło się tak, że miasto podpisało ugodę i otrzymało 500 000 zł. a sąd uznał że wszystko jest ok. Jak widzisz działałem dla dobra miasta a nie swojego. 4. Afera plakatowa - związana z ujawnieniem przeze mnie horrendalnych premii dla prezesów spółek miejskich, którzy otrzymywali maksymalne kwoty niezależnie od tego, jakie spółki osiągały wyniki. Prezydent i prezesi mnie oskarżyli mnie. Złożono dwa akty oskarżenia i dwa pozwy cywilne. Oskarżenie skończyło się ukaraniem mnie za występek kwotą 1600 zł. grzywny. Poczytaj tutaj tnij.tcz.pl/?u=26e185 . Za dużo do pisania. Dalej twierdzę, że premia powinna być uzależniona od wyników spółki, a nie ciągle max. 5. Ja złożyłem zawiadomienie przeciwko prezydentowi, który przekazał nagrania z monitoringu miejskiego prezesom spółek miejskich, żeby wytoczyli przeciwko mnie PRYWATNE akty oskarżenia i pozwy, o których wyżej - ścigali opozycyjnego radnego. Skończyło się tym, że sąd uznał, że prezydent mógł wykorzystać nagrania monitoringu bez ich wcześniejszego zabezpieczenia przez policję, bo był okres urlopowy i policjanci mieli wolne a istniało zagrożenie, że nagrania się nadpiszą. Nie mam nic do powiedzenia - wolne sądy. 5. Przewodniczący rady miejskiej i radny donieśli na mnie do CBA w sprawie mojego oświadczenia majątkowego, ale przegrali bo wszystko było ok. 6. Wyrzucono moją żonę z pracy w spółce komunalnej, ale odwołała się i wygrała w sądzie pracy maksymalne możliwe odszkodowanie. 7. Jak przestałem być radnym, to straciłem pracę w starostwie. Odwołałem się do sądu zarzucając nierówne traktowanie i dyskryminację ze względów politycznych i wygrałem w sądzie rejonowym, potem okręgowym odszkodowanie od starostwa 27 360 zł a SĄD NAJWYŻSZY odrzucił kasację - podtrzymał wyroki. Dzisiaj na fejsie napiszę o kolejnej sprawie. Musisz mieć świadomość, że jak pisze Sąd Najwyższy w swoim uzasadnieniu, że Urban był dla starosty i prezydenta wrogiem publicznym w stałym konflikcie, jako jedyny był w opozycji do ówczesnej władzy. Robi to na Tobie jakieś wrażenie? Cała władza, służalcze i sprzedajne media, wiernopoddańczy "dziennikarze" przeciwko jednemu radnemu, który mówi i ujawnia, to co chce. A to się wielu nie podoba. Bardzo wielu to się nie podoba. Najważniejsze, że robiłem to w trosce o publiczną kasę, dobro miasta, a nie po to, żeby uzyskać osobiste korzyści. Teraz oceń innych radnych. Nie dziwi mnie, że cała ta machina wytworzyła taki obraz mojej osoby. Nie było żadnych szans na skuteczną walkę z tą dezinformacją. Nigdy nikogo nie nagrywałem, chyba że uprzedziłem i robiłem to na komisjach rady - wyjmowałem telefon, kładłem na szklankę i mówiłem - będę nagrywał posiedzenie lub spotkanie, bo to ważne. Nie chce żeby potem ktoś mówił, że było inaczej. Odpowiadając dalej - poświęciłem na to wiele czasu, swojego i rodziny, bo praca radnego nie ogranicza się do odbierania diety i głosowania na gwizdek, często bez zabierania głosu na sesjach i komisjach przez 4 lata trwania kadencji!!! Takie przyd**asy, radni bezradni, masa do głosowania. Zmarnowane mandaty radnych. Był prywatny akt oskarżenia przeciwko prezesowi ZUOS , który oskarży mnie o napad na zuos i zakłócenie miru domowego zuos w związku z dostarczeniem przeze mnie zwolnienia lekarskiego żony zakończył się ugodą sądową. Prezes wycofał wszystko przeciwko nie, a ja zrezygnowałem z tego oskarżenia. Pewnie coś pominąłem - dajcie znać o czym - ale fakty, na pomówienia i szczekania nie odpowiadam i łączę się w bólu z ich autorami. Mam wolne to uzupełnię, ale odsyłam do prywatnego profilu na facebooku. Na wszystko są dokumenty.
CytujZbigniew Urban
07.02.2025, 09:07
do plującego jadem debila niżej
Po studiach w ubiegłym wieku, dostałem propozycję doktoratu, opinię promotora złożyłem u dyr. ZSBiO Zenona Drewy, dostałem zgodę, ale życie potoczyło się inaczej. Pracowałem w szkołach prywatnych i państwowych, średnich i policealnych, 2 semestry fizyki wykładałem na wyższej. Ze szkoły odszedłem sam. Złożyłem wypowiedzenie. Po wygrani konkursu pracowałem w Urzędzie Skarbowym. W 2007 za porozumieniem pracodawców i moim oczywiście przeniesiono mnie z korpusu służby cywilnej do starostwa. Przestałem być radnym, to Zarząd Powiatu: Augustyn, Korda, Badziąg, Pawlusek a Cymanowski - przeciw, połączył 2 wydziały Drogi i Komunikację w Inwestycje. Naczelnikiem została Pani po hodowli zwierząt, a jej zastępcą Pani bez matury. Mi zaproponowano pracę przy okienku. To ja złożyłem wypowiedzenie pracy w starostwie, zostałem zwolniony z jej świadczenia przez prawie 4 miesięce, ale odwołałem się do sądu i wygrałem 27360 zł. w trzech instancjach. Dziękuję jeszcze raz pracownikom starostwa za pomoc. W tym czasie podjąłem już pracę w PKP. Jestem absolwentem kolejówki. PKP skierowało mnie na studia podyplomowe z zarządzania na SGH, które kosztowały w pip kasy, bo były plany awansu szybkiego i wysokiego. Dokładnie wtedy od jednego z samorządów otrzymałem propozycję udziału w projekcie SIM. Wziąłem urlop bezpłatny na PKP a w lipcu 2024 za porozumieniem stron odszedłem z PKP dalej pracując w SIM. W tym czasie przeżyłem 4 różnych prezesów zarządu z różnych opcji politycznych, których już w spółce nie ma, a ja jestem jedynym pracownikiem zatrudnionym w niej od chwili powstania do dzisiaj. Po zmianie władzy w Tczewie, do której także się przyłożyłem na prośbę wielu stanąłem do konkursu na równych prawach, bez żadnej protekcji, układów i obiecanek. Do rywalizacji, która miała być czysta, przejrzysta, transparentna. Ale zapewne jak wielu z Was zostałem oszukany przez Samorząd OdNowa. Jest naprawdę gorzej niż było. Te działania władców miasta noszą już moim zdaniem znamiona patologii władzy. To jest dramat proszę Państwa. Panie Brządkowski zapraszam Pana do publicznej debaty o mieście na warunkach i w miejscu, które Pan sobie może wybrać. Na KAŻDY temat dotyczący funkcjonowania miasta, w dowolnej formule - pod jednym moim warunkiem - LIVE i żadnej prywaty. Czy podejmie Pan wyzwanie, żołnierzu WOT? Albo w szerszej formule - otwarta debata prezydenta z mieszkańcami o stanie i planach miasta. Przecież jest Pan takim zacnym społecznikiem, spotkamy sie, czy nadal nawet najbliższych i urzędników umawiacie na spotkania z prezydentem i jego zastępcami przez sekretariat z terminem za 2 tygodnie? Więc sami widzicie ile razy mnie wyrzucano z roboty a anonimowy debil niżej mam nadzieję, że usatysfakcjonowany odpowiedzią nie jest, bo nie spełnia jego oczekiwań.
CytujDo bezstronnego i do Zbysia_gość
07.02.2025, 01:12
I jeszcze niech napisze z ilu tych "ważnych" stanowisk go zwyczajnie wywalono lub poproszono o odejście. Chyba z wszystkich. Był radnym, ale kiedy ludzie się na nim poznali, przestał być. W wyborach na prezydenta dostał jakieś promile głosów. Taki, kur.., fajny, uczciwy, mądry, a nikt go nie lubi. A ty ZU rusz głową, albo pogadaj z jakimś psychiatrą to może dotrze do ciebie dlaczego. I... nieprawdą jest że 99,9% tczewiakow się na ciebie uwzięło. I mieszkańców gminy. Żal mi cię, choć nie szanuję ludzi twojego pokroju.
OdpowiedzKenzo GTC _gość
07.02.2025, 07:38
śmieszne
Tak się zastanawiam... Skoro Urban jest taki żałosny, to dlaczego tak o nim wypisujecie i go hejtujecie? Niestety, coś czuję, że nie ma w tym przypadku, co pokazują inne posty. Urban jest, jaki jest. Ma prawo interesować się tym, co dzieje się w mieście, jak i wyrażać swoje zdanie. Jeśli ktoś uważa, że opowiada głupoty, to niech się z nim skonfrontuje.
OdpowiedzZbigniew Urban
07.02.2025, 09:17
po prostu dzięki za ten wpis Kenzo
Prezydenta już zaprosiłem do otwartej debaty. Zapraszam też prezesów każdej ze spółek miejskich. Każdego z członków rady nadzorczej - Panie Zenonie Odya - Pana zwłaszcza! oraz radnych, nawet Ciesielskiego - który nie udzielił mi trzykrotnie nawet głosu na komisji, żebym mógł się wypowiedzieć!! Stwierdził krótko - przewodniczący decyduje, zdecydowałem że nic nie powiesz, a w ogóle to po co tu przylazłeś na komisję, po co się interesujesz? Ja bardzo chętnie z Wami porozmawiam o sprawach miasta i o funkcjonowaniu spółek.
CytujMaciej_gość
07.02.2025, 10:05
ZU
Jesteś merytorycznie przygotowany do prowadzenia dyskusji i oni o tym wiedzą. Gdyby byli pewni swoich możliwości oratorskich to pewnie by z tobą porozmawiali ale to jednak mali ludzi. Prezydent to już całkiem odpływa. Pobłocki to chociaż na pytania przez jutuba odpowiadał a nasz społecznik nie. Ty się trzymaj. Są ludzie w radzie i w urzędzie którzy trzymają kciuki za ciebie.
CytujGość _gość_gość_gość_gość
07.02.2025, 09:00
Rodzina pewnie dumna
Że złożył dokumenty, ale nie stanął do konkursu. I z czego tu żyć...
OdpowiedzPanie Zbyszku_gość
07.02.2025, 09:54
Brawo!
"Prezydenta już zaprosiłem do otwartej debaty. Zapraszam też prezesów każdej ze spółek miejskich. Każdego z członków rady nadzorczej - Panie Zenonie Odya - Pana zwłaszcza! oraz radnych, nawet Ciesielskiego - który nie udzielił mi trzykrotnie nawet głosu na komisji, żebym mógł się wypowiedzieć!! Stwierdził krótko - przewodniczący decyduje, zdecydowałem że nic nie powiesz, a w ogóle to po co tu przylazłeś na komisję, po co się interesujesz? Ja bardzo chętnie z Wami porozmawiam o sprawach miasta i o funkcjonowaniu spółek."
OdpowiedzJest o czym rozmawiać w kwestii spółek, zwłaszcza jednej - ZUOS.
xx_gość
07.02.2025, 23:18
a prezydent czy pojmie o co chodzi????
Panie Zbygniewie, śmiało do dyskusji wiem ,że sobie Pan poradzi ,a Ci co stają wobec Pana wiedzy to osoby o marnych bądz żadnej wiedzy samorządowej. JEST Pan po prostu nie wygodny dla tych co wiedzą ,że nic nie wiedzą.
CytujDo zu _gość
07.02.2025, 11:57
Zbysiu, ty się w jakimś CBA lub CBŚ zatrudnij. Tropienie to twoja druga natura. Czasami nawet masz rację, ale pomyśl. Dlaczego nikt nie chce mieć z tobą relacji? Nawet ludzie kompletnie nie zamieszani w to co ujawniasz? I nie, nie chodzi o to., że się boją, jak lubisz myśleć. Jesteś jak kret, który ryje pod kazdym z kim miał do czynienia. To chyba jakiś rodzaj zaburzenia. Masz przyjaciół? Kolegów? Nie sądzę. Dobrze ci z tym? Stałeś się viralem na tym portalu, wszędzie ty albo o tobie.
Odpowiedzxx_gość
09.02.2025, 18:47
w CBA
Osoby z otoczenia samorządowców milczą chcą dalej brnąć w to co robią,a przeciwko Panu ZBIGNIEWOWI oficjalnie nie wystąpią, gdyż mają obawy ,że odkryją wówczas swoje przewinienia i naruszenia związane z wykonywaniem obowiązków samorządowych brak podstawowej wiedzy i kompetencji. W CBA by się taka osoba rzeczywiście przydała mając ogrom wiedzy i samorządowej i prawnej ,która by szybko obaliła stan nadużyć.
Cytujxx_gość
07.02.2025, 16:04
P.ZBIGNIEWIE zazdrość wiedzy to krytyka!
"Panie Zbigniewie może Pan swojego Facebooka zrobić bardziej publicznym lub przekształcić w stronę? Trzeba być Pana znajomym żeby cokolwiek przeczytać. Wolałbym jak do tej pory czytać i wyciągać wnioski niż komentować, czy być wśród Pana znajomych (chodzi tylko o znajomego z Facebooka oczywiście). Robi Pan dobrą robotę. Brakuje takich ludzi jak Pan w np. radzie miasta."
OdpowiedzPanie Zbigniewie krytyka i ośmieszanie człowieka o szerokiej wiedzy w zakresie różnych aspektów, ekonomicznych,prawnych i społecznych dokonują tylko Ci co takiej wiedzy nie mają. Zazdrość i nienawiść potęguje u tego typu ludzi, którzy chcą pokazać swój wizerunek badż osiągnięte na chwilę stanowisko oparte na głupocie ludzkiej pokazane podczas wyborów samorządowych co spowodowało w tym momencie rozpacz kogo żeśmy wybrali i komentowanie na portalach Tcz.pl nie jest przedmiotem do naśladowania. Portal Tcz.pl to nie jest miejsce na ocenę samorządu Tczewa , z takim niezadowoleniem do obecnej władzy trzeba dotrzeć tam ,gdzie będzie to miało znaczenie w opinii mieszkańców. Panie ZBIGNIEWIE to środowisko o marnych kompetencjach bądz żadnych nie jest w stanie dorównać Panu pod każdym względem wiedzy którą Pan posiada , ale na osoby ,które mają wiedzę Ci z marną wiedzą tak się zachowują aby odwrócić uwagę o swojej zaniżonej inteligencji i ujawnianiu swojego prostactwa ,którym się szczycą. Pozdrawiam
gimbal_gość
07.02.2025, 16:52
po zapoznaniu się z komentarzami, uważam że komentowanie pod różnego rodzaju forami powinno być możliwe jedynie po wcześniejszej weryfikacji osoby np. przez bankowość elektroniczną itp. Wówczas łatwo było by poznać ukrywającą się inteligencję. Czytając komentarze pod tym i innymi artykułami stwierdzam, że jest to wąskie kółko samo uwielbiających się osób. Nie ma sensu kopać się z koniem. pozdrawiam
Cytujgimbal_gość
07.02.2025, 16:53
http://www.youtube.com/watch?v=UcdjPOSMGqM
CytujJan K._gość
07.02.2025, 17:55
" Pani Kwinto niegdyś z Inicjatywy Samorządowej zostanie w pewnym miejscu główną księgową. "
OdpowiedzJuż o niej wcześniej było pisane tu, że niby ma przejść do UM i się jakoś nie sprawdziło...
Jan _gość_gość_gość_gość_gość__gość
07.02.2025, 18:57
x
Można krytykować p Urbana ale jest faktem ze nikt nie dostanie pracy w UM lub spółkach komunalnych zależnych od UM o ile nie ma namaszczenia politycznego Tak było , jest i będzie Pobłocki kiedyś powiedział do pewnej osoby że Brządkowski w Tczewie pracy nigdy nie dostanie , to teraz nie dziwcie się ludzie Pobłockiego idą na szczaw
Odpowiedzxx_gość
07.02.2025, 23:06
brakuje !!!
"Panie Zbigniewie może Pan swojego Facebooka zrobić bardziej publicznym lub przekształcić w stronę? Trzeba być Pana znajomym żeby cokolwiek przeczytać. Wolałbym jak do tej pory czytać i wyciągać wnioski niż komentować, czy być wśród Pana znajomych (chodzi tylko o znajomego z Facebooka oczywiście). Robi Pan dobrą robotę. Brakuje takich ludzi jak Pan w np. radzie miasta.[/cytuj to co piszą szyderczą opinią to zawiść daleko idąca. urzędnicy co krytykują osiągnięcia Pana Zbigniewa w kwestii przydatnych miastu, nie są w stanie powiedzieć" Ani be,ani me ,ani kukuryku"
Odpowiedzxx_gość
09.02.2025, 12:10
wizerunek władzy
Panie ZBIGNIEWIE bardzo dobrze Pan działa , wiadomo ,że jest to nie wygodne samorządowcom ,co nie szanują swoją wiedzą wyborców , prawo obowiązuje dwustronnie i żaden samorządowiec nie może działać na niekorzyść mieszkańców Tczewa. Ich wynagrodzenia to wzięte z naszych mieszkańców podatków, a wynagrodzenie to jest za zarządzanie ,które na opartej wiedzy zarządzają. Brawo Panie ZBIGNIEWIE !!!!
CytujGość_gość
08.02.2025, 07:52
Karierowicz. W końcu dopiął swego. Pozbył się dwóch poprzednich prezesów. Zobaczymy jakie będzie zarządzanie.
Odpowiedzsierżant_gość
08.02.2025, 22:58
pracownicy gtkom pieją z zachwytu
teraz wójta będzie wysadzał z siodła bo już nie ma kogo. Jakieś raporty ma z zomo podobno
Cytuj