Pikieta przeciwko dyskryminacji i faszyzmowi

Tczew przeciw faszyzmowi (fot. mat. prasowe)

odbyło się
07
05.2017
Niedziela
Pikieta przeciwko dyskryminacji i faszyzmowi
Zapraszamy na pierwszą w Tczewie pikietę przeciwko dyskryminacji i faszyzmowi! 7 maja 2017, godzina 13.00, plac między dworcem PKP a Galerią Kociewską w Tczewie.

7 maja 1945 roku to dzień kapitulacji nazistowskiego reżimu III Rzeszy. Z tej okazji spotykamy się, żeby pokojowo zaprotestować przeciwko odradzającemu się w Polsce faszyzmowi.
Podczas pikiety wyrazimy zdecydowany sprzeciw wobec różnych form dyskryminacji: ze względu na rasę, pochodzenie etniczne, narodowość, płeć, orientację seksualną itp.

Mile widziani są wszyscy ludzie niezależnie od politycznych przekonań. Nie ma znaczenia, czy jesteś demokratą, liberałem, centrowcem, socjalistą itd. Łączy nas niechęć do dyskryminacji i totalitaryzmów. 

Zachęcamy do zapraszania znajomych i przychodzenia z transparentami oraz pozytywnym, antydyskryminacyjnym nastawieniem!

Przybliżona lokalizacja na mapie


To jest mapa poglądowa, która w niektórych przypadkach może wskazywać błędną lokalizację obiektu. Pokaż "83-110 Tczew, Pomorska 1" na większej mapie - kliknij tutaj
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (87)
dodaj komentarz

  • Anty-pedał_gość

    05.05.2017, 10:19

    Wikipedia prawdę Ci powie...

    "Pikieta ? w slangu gejowskim miejsce spotkań osób poszukujących anonimowego seksu". Czy wazelina będzie rozdawana na miejscu czy zabrać własną?

    Odpowiedz
    IP: 94.40.xx9.xx3 
  • prawy_lewak_gość_gość

    05.05.2017, 12:22

    Zabierz własną, o ile została Ci jeszcze po tych "patriotycznych" pikietach łysych chłoptasi.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx0 

    PLUSUJEMNY_gość_gość

    05.05.2017, 12:48

    No coż odpowiedzieć na taki...

    prymitywny wpis-GLUPICH NIE SIEJA?

    Cytuj
    IP: 83.21.xx7.xx8 

    rrrr_gość

    05.05.2017, 21:14

    Anarchiści nie chcemy was tu

    tnij.tcz.pl/?u=96a569

    Cytuj
    IP: 5.172.xx7.xx1 

    Panda_gość

    06.05.2017, 01:53

    Kryptogeje

    Ciekawe skąd znasz gejowski slang ? Tak się doinformował i czyta o tych gejach ciągle.... ciekawe czemu... Podobny sekret co prezesik ?

    Cytuj
    IP: 121.209.xx6.xx6 

    Precz z komunizmem_gość

    06.05.2017, 16:44

    Pośmiejmy się razem z lewaków

    http://www.youtube.com/watch?v=m-ISrPmtJAc Minister zdrowia ostrzega: "lewactwo nie leczone grozi ciężkim upośledzeniem umysłowym"

    Cytuj
    IP: 78.88.xx4.xx2 

    MAX_gość

    06.05.2017, 20:59

    Tak działają lewacy

    Komuniści którzy ogłosili tą pikietę działają zgodnie z dekretem Stalina: "Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco często powtarzane, stanie się faktem w opinii publicznej". - Józef Stalin dekret z 1943

    Cytuj
    IP: 78.88.xx4.xx2 
  • on_gość

    05.05.2017, 12:03

    Co to znów za lewackie gówno? Spotkanie pedałów i innych dewiacji.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx0 
  • PLUSUJEMNY_gość_gość

    05.05.2017, 12:50

    Jeszcze jeden idiota?

    ?Chyba jednak sieją,tylu ich sie kompromituje.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx7.xx8 

    pp_gość

    05.05.2017, 14:36

    Co to jest lewactwo?? Czy każdy musi posługiwać się językiem, którego nie rozumie?? Narodowcy w na klacie mają "Polskę Walczącą" a z historii mierny, ewentualnie większość z nich nie wie co oznacza ten symbol. Mam nadzieję, że jest większość ludzi normalnie myślących i zagłuszą tą tępotę "disco polo" i "pseudo patriotyzmu".

    Cytuj
    IP: 31.61.xx5.xx2 

    mim_gość

    05.05.2017, 17:02

    Twój sposób wypowiadania mówi o Tobie wszystko. Zaczyna się od słów, kończy na czynach. A gdzie tu miejsce na chrześcijańskie wartości? Nie mówcie już może, że jesteśmy wykształconym, kulturalnym narodem.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx6 
  • Mati_gość

    05.05.2017, 12:41

    Pytanie.

    Redakcja zamieszczając ten apel nie zadbała o ujawnienie organizatorów. Demonstracja musi być zgłoszona i musi uzyskać zgodę, czyli te informacje są dostępne w Urzędzie Miasta. Jeśli organizatorzy kryją się ze swoją tożsamością, to całe przedsięwzięcie staje sie wielce podejrzane. Co do merium, faszyzm w Polsce się odradza? Czyli już kiedyś był, pytanie kiedy. Pięknie wplata się to w narrację o polskich, faszystowskich obozach koncentracyjnych. Lewacka gównażeria za nic ma cierpienia i ofiary jakie ponieśli mieszkańcy Tczewa pod faszystowską, niemiecką okupacją.

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx8.xx3 
  • l_gość

    05.05.2017, 17:06

    Właśnie ludność Tczewa wycierpiała od faszyzmu a dziś powtarzamy najgorsze wzorce czerpane właśnie od faszystów.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx6 
  • Palikot z Grodnickiej_gość

    05.05.2017, 12:42

    Lewactwo się mutuje

    Kto zaprasza, czyżby zespół redakcyjny tcz.pl, czy właściciel portaliku, czy może kto inny? Chciałabym wiedzieć w jakim towarzystwie się znajdę, może jakiś eurofederasta przebrany za panienkę bez obyczajów zechce mnie znienacka nadziać na swą pikę? Skoro coś się w Polsce odradza, to może organizatorzy wyjaśnią swoje zwidy zwiastujące to "odrodzenie" i kiedy było ono wcześniej? Kto finansuje te sorosowe zrywy, redakcja z własnej woli czy jako materiał sponsorowany?

    Odpowiedz
    IP: 195.47.xx1.xx0 
  • Neutralny_gość

    05.05.2017, 12:50

    "...żeby pokojowo zaprotestować przeciwko odradzającemu się w Polsce faszyzmowi." Kiedy to w Polsce mieliśmy faszyzm skoro się odradza??? Słabe i bezpodstawne jest porównywanie polskich narodowców do komunistycznego bądź faszystowskiego totalitaryzmu.

    Odpowiedz
    IP: 159.205.xx6.xx0 
  • Andy_gość

    05.05.2017, 13:03

    nie wytłumaczysz ... szkoda nawet się produkować

    Cytuj
    IP: 153.19.xx5.xx9 

    kik_gość

    05.05.2017, 13:24

    To samo chciałbym wiedzieć?! I jeszcze co ma faszyzm do kapitulacji Niemiec? W końcu faszyzm był we Włoszech a te podpisały rozejm kapitulacyjny 3 września 1943

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • kik_gość

    05.05.2017, 13:07

    I następni durnie, któzy nie wiedzą, ze w Niemczech to był NAZIZM, natomiast FASZYZM był we włoszech Mussoliniego. Więc co kapitulacja Niemiec ma wspólnego z Faszyzmem? Tak was w tych niedouczonych szkołach uczą? Faszyzm to podpisał rozejm z Alantami 3 września 1943 roku, ten rozejm na podstawie jego postanowień uznaje się za kapitulację. Jakiemu odradzającemu!? W Polsce nie ma się co odradzać, bo NIGDY go u nas nie było! To nie Polska miała rządy kolaborujące z Niemcami! Hańbą jest pisanie o Polsce ODRADZAJĄCY! Trzeba być skończoną świnią by pisać takie kłamstwa! NIE DLA KŁAMSTW! Każdy kto był w Izraelu, a ja byłem 2 razy, zaświadczy, ze w Yad Vashem najwięcej Drzewek poświęconych pamięci osób ratujących Żydów - Sprawiedliwi wśród narodów świata mają Polacy! Mimo, że nam groziła za to śmierć całej rodziny a Francuzom, Belgom, Holendrom jedynie utrata pracy! Jakiej dyskryminacji!? Jesteśmy pierwszym krajem na świecie, który miał ustawę o tolerancji religijnej. Nie mamy w swej historii religijnych wojen domowych! reformacja nie spłynęła u nas krwią niewinnych, to nie my mamy świra na mordowanie się jak Europa zachodnia! My nie mieliśmy ani jednego przypadku wypędzania ludności Żydowskiej ze swoich terenów w przeciwieństwie do tego Hiszpanie, Francuzi, Anglicy, Niemcy i inni mieli ich po kilka! Czemu w Polsce było najwięcej Żydów? Bo my ich nie prześladowaliśmy w przeciwieństwie do reszty krajów. Mam dość tych bzdur! Trzeba być kompletnym ignorantem albo zwykłym kłamcą by takie brednie wygadywać o Polakach! Polska ledwie się odrodziła od razu dała kobietom prawa wyborcze! A taka wielce tolerancyjna i wielce światła Szwajcaria w 1990! Włochy, Rumunia - 1946, 1944- Francja, 1931 Portugalia i Hiszpania. Zastanówcie się jakie pierdoły opowiadacie

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • mom_gość

    05.05.2017, 16:57

    A pogromy w Polsce po 1945 to bajki które uplotła wroga propaganda. Jak wejdzie w życie reforma oświaty okaże się, że jesteśmy super bohaterami i świętymi w jednym.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx6 

    Ja_gość

    07.05.2017, 13:37

    Tyle wiesz co zjesz

    Ty byłeś w Izraelu a ja znam kogoś, którego kuzyn był ????. A dla formalności nazizm to skrajna odmiana faszyzmu Panie kolego. Reasumując mądry wie co mówi, głupi mówi to co wie

    Cytuj
    IP: 188.146.xxx.xx0 
  • Edek_gość_gość

    05.05.2017, 13:24

    Polskie obozy koncentracyjne to i faszyzm . To jest zgroza jak przeklamuje się historię. Takimi pokrętnymi akcjami powoli przyzwyczaja się lemingi do wzięcia przez Polaków za 2 wojnę. Apeluję o bojkot tej akcj albo pikietę w stylu NIEMCY=FASZYZM=NIEMIECKIE OBOZY KONCENTRACYJNE. NIEMCY CHCEMY ODSZKODOWANIA ZA ZNISZCZONĄ POLSKĘ.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx5.xx9 
  • kik_gość

    05.05.2017, 13:44

    Popieram! Może warto zgłosić tę akcję do Reduty Dobrego Imienia bo to jest zwykłe kłamstwo oświęcimskie! NIE DLA FAŁSZOWANIA HISTORII!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • yeee_gość

    05.05.2017, 13:38

    ...

    Manifestację organizują anarchokomuniści, którzy boją się sami ujawnić swojej tożsamości. Walczą z wyimaginowanym faszyzmem, a sami paradują w koszulkach z Che Guevarą i obnoszą się z radziecką symboliką. Zobaczcie na wydarzeniu na facebooku, jaką czerwoną hołotę zaprosili do Tczewa, strach wyjść z domu. Dziwi tylko, że Pani Jackiewicz i Pan Brządkowski udzielają się tam tak aktywnie, ponoć tacy mądrzy i oczytani. No cóż, wyszło na jaw, kim naprawdę są.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx4.xx7 
  • LukaszB_gość

    05.05.2017, 14:54

    drogi anonimie nie ucz mnie historii.

    Nie znam Pana godności, ale skoro przywołał Pan moją osobę to Panu odpowiem. Zgromadzenie jest organizowane w rocznicę kapitulacji nazistowskich Niemiec wobec aliantów zachodnich i zakończenia IIWŚ. Należy przypominać potworne ofiary jakie poniosła Polska w trakcie niemieckiej okupacji, to jest naszym patriotycznym obowiązkiem. Należy uczulać społeczeństwo, żeby nie odradzały się skrajne ideologie, a po ostatnim marszu ONR czuję się nieswojo. Mogę Panu pokazać miejsca w Tczewie, gdzie idioci namalowali swastyki i napisali Ave Hitler. To nie byli Niemcy tylko lokalni debile. Dla mnie nazizm, faszyzm czy komunizm to jedno zło. Dlatego 17 września będę uczestniczył w wydarzeniach związanych z upamiętnianiem zbrodni radzieckich, nawet jak je zorganizują wszechpolacy.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx7.xx9 

    Łowca durni_gość

    05.05.2017, 15:02

    To oni też zostali oduraczeni?! A wydawało się, że czasem myślą... Widocznie pozory mylą, a duraczenie było nadmierne.

    Cytuj
    IP: 195.47.xx1.xx0 

    yeee_gość_gość

    05.05.2017, 16:50

    ...

    Panie Łukaszu, szanuję Pana chęć upamiętnienia zbrodni nazistów i potępienia tej zbrodniczej ideologii, tutaj znajdujemy wspólny język. Uważam jednak, że można odrzucać nazizm, nie dając przy tym paliwa politycznego anarchokomunistom, nawołującym do aborcji eugenicznej dzieci z zespołem Downa, na wzór III Rzeszy.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx4.xx7 

    mom_gość

    05.05.2017, 17:08

    To nie wychodź z domu, wyjdzie to wszystkim na dobre

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx6 
  • kik_gość

    05.05.2017, 13:47

    Skoro to ewidentne fałszowanie historii przez anarchistów i komunistów przypomnijmy, ze NAZIZM to ideologia lewicowa - NARODOWOSOCJALISTYCZNA NIEMIECKA PARTIA ROBOTNICZA!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • Jamochłoński_gość

    05.05.2017, 19:47

    A świnka morska występuje w morzu. Świnka morska.

    Cytuj
    IP: 109.241.xx2.xx8 

    kik_gość

    05.05.2017, 22:29

    do Jamochłoński

    Świnka morska to nazwa błędna poprawna to kawia domowa. Przypomnij mi ile partii prawicowych postuluje aborcję, eugenikę, eutanzję i kare śmierci bo jakoś nie mogę sobie przypomnieć

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • yeee_gość_gość

    05.05.2017, 13:49

    ...

    Manifestację organizują anarcho-komuniści, nie ujawniają swojej tożsamości, by uniknąć odpowiedzialności karnej za propagowanie ustroju, dążącego do likwidacji Państwa Polskiego. Walczą z wyimaginowanym faszyzmem, a sami paradują w koszulkach z Che Guevarą i obnoszą się z radziecką symboliką. Zobaczcie sami na wydarzeniu na facebooku, jaką czerwoną hołotę zaprosili do Tczewa, strach wyjść z domu. Dziwi tylko, że udzielają się tam Pani Jackiewicz i Pan Brządkowski, ponoć mądrzy i oczytani ludzie. No cóż, wyszło na jaw, kim naprawdę są.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx4.xx7 
  • Polska dla Polaków_gość

    05.05.2017, 14:20

    Prawicowi Polacy powinni zrobić kont demonstrację. Ci tam lewacy to ukryci kodowcy i byli ubecy rodem z PRLu..Trzeba wszystkich ich sfotografować i zapamiętać te gęby...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx1 
  • mocna ekipa_gość

    05.05.2017, 14:40

    Trzeba ciebie wydymać i zapamiętać wyraz twojej gęby.

    Cytuj
    IP: 79.187.xx2.xx9 
  • Kamil_gość

    05.05.2017, 14:45

    tu macie "organizatorów" tnij.tcz.pl/?u=b0d1a8 komuniści, pederaści i feministki.

    Odpowiedz
    IP: 153.19.xx8.xx2 
  • kok_gość

    05.05.2017, 16:58

    Faszyści też używali takiego języka w odniesieniu do wszystkich przeciwników. A teraz my Polacy powtarzamy to samo. Faszyzm w Polsce ma się doskonale.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx6 
  • Mati_gość

    05.05.2017, 14:54

    Proszę o informacje kto jest właścicielem tcz.pl poszukam źrodła finansowania tego lewackiego szmatławca.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx5.xx4 
  • 123_gość

    05.05.2017, 15:06

    TCZ PL SP Z O O (KRS: 0000293159, NIP: 5932513692, REGON: 220517419) Adres / kontakt na mapie TCZ PL SP Z O O REGON: 220517419 NIP: 5932513692 KRS: 0000293159 REGON220517419NIP5932513692KRS0000293159 Członkowie reprezentacji: Nazwisko i imię Funkcja lub stanowisko Wiśniewski Łukasz Prezes Zarządu Sposób reprezentacj: KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE SKŁADA OŚWIADCZENIA I PODPISUJE W IMIENIU SPÓŁKI Nazwa organu reprezentacji: ZARZĄD Status OPP: NIE Data wpisu do rejestru przedsiebiorców: 2007-11-20 Poczta: Tczew Kod pocztowy: 83-110 Ulica: Hanny Hass 4 Miejscowość: Tczew Gmina: TCZEW Powiat: TCZEWSKI Województwo: pomorskie Forma Prawna: SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Rejestr: POZYCJA KRS W REJESTRZE PRZEDSIĘBIORCÓW Data rozpoczęcia działalności: 2007 Adres WWW tnij.tcz.pl/?u=942b7a Data aktualizacji: 2017-01-10

    Cytuj
    IP: 195.47.xx1.xx0 

    k_gość

    05.05.2017, 16:54

    Kraj który tyle wycierpiał od faszyzmu broni jego pogrobowców. Chyba nic o historii nie wiecie.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx6 
  • Nacjonalistka_gość

    05.05.2017, 15:21

    Nacjonalizm nie jest niczym złym, chyba że ten ktoś udaje Polaka i głosił że "polskość to nienormalność", a na dodatek miał dziadka w NSDAP. Sam też służy tym, którym służył ów dziadek, tylko że w nowej, zmodyfikowanej rzeczywistości. Na dodatek ma całą bandę naśladowców wierzących w fatherland, a nie w Ojczyznę, i którzy chcieliby, aby było "jak dawniej".

    Odpowiedz
    IP: 195.47.xx1.xx0 
  • o_gość

    05.05.2017, 18:16

    Jeśli już używasz wyrazów obcych, pisz je poprawnie, albo najlepiej wcale.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx6 
  • rB_gość

    05.05.2017, 15:22

    "Nie znam Pana godności, ale skoro przywołał Pan moją osobę to Panu odpowiem. Zgromadzenie jest organizowane w rocznicę kapitulacji nazistowskich Niemiec wobec aliantów zachodnich i zakończenia IIWŚ. Należy przypominać potworne ofiary jakie poniosła Polska w trakcie niemieckiej okupacji, to jest naszym patriotycznym obowiązkiem. Należy uczulać społeczeństwo, żeby nie odradzały się skrajne ideologie, a po ostatnim marszu ONR czuję się nieswojo. Mogę Panu pokazać miejsca w Tczewie, gdzie idioci namalowali swastyki i napisali Ave Hitler. To nie byli Niemcy tylko lokalni debile. Dla mnie nazizm, faszyzm czy komunizm to jedno zło. Dlatego 17 września będę uczestniczył w wydarzeniach związanych z upamiętnianiem zbrodni radzieckich, nawet jak je zorganizują wszechpolacy."

    Nie swojo to ja moge sie czuc wsrod wyborcow platformy w koncu to fanatyk Tuska potrafi mordowac swoich przeciwnikow. Zdelegalizujmy Platforme Obywatelska bo naklania ona do ekstremalnych zachowan.

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xxx.xx5 
  • kik_gość

    05.05.2017, 17:25

    Popieram. Mierzi mnie jak patrzę na starszych panów z UB, którzy mówią, ze nikt nie zabraniał iść do pracowac do milicji i że oni za 2.000 nie wyżyją. Panowie, którzy wyrywali ludziom paznokcie, razili prądem, zgniatali genitalia szufladą, bili, torturowali, odbierali dzieci patriotom, okradli naród z majątku i na nim się uwłaszczyli. oni chcą nas uczyć o świętości praw nabytych. A ich wnuki wmawiają nam, ze jakiś włoski faszyzm kiedyś istniał w Polsce a teraz się odradza. BRZYDZĘ się tymi ludźmi.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • Polak-antyfaszysta_gość

    05.05.2017, 17:47

    poziom nienawiści komentarzy

    Jestem zniesmaczony poziomem nienawiści w komentarzach pod tym artykułem. Jak można obrażać ludzi których się nie zna i do tego redakcję tcz.pl? Pikietę organizuje koalicja Tczew bez nienawiści, którą można znaleźć na facebooku.

    Odpowiedz
    IP: 83.18.xx1.xx9 
  • k_gość

    05.05.2017, 18:18

    Bo taki jest poziom polskiego społeczeństwa niestety.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx6 

    JOżIN z bażin_gość_gość_gość

    07.05.2017, 13:32

    platformersko-nowoczesna-ubecko-stalinowska.....a tak po prostu zebranie ludzi,którym w życiu nie wyszło gdyż myśleli,że władza i przywileje,pozostaną na wieki,a tu okazuje się,że prawda sama się obroni,prędzej czy pózniej ,a ludzie o jedynie słusznej opcji platformersko-nowoczesno-ubecko-stalinowskiej myśleli,że będą panami świata już na zawsze,a tu zong....

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx9 
  • .._gość

    05.05.2017, 18:16

    ..

    Dlaczego portal tcz.pl promuje wydarzenia anarcho-koministów? Czy nasi dziadkowie zbyt mało wycierpieli w imię chorej równości?

    Odpowiedz
    IP: 77.254.xx4.xx3 
  • l_gość

    05.05.2017, 18:22

    Nie promuje, a informuje i może dlatego, że jest portalem informacyjnym i ma obowiązek informować o wszystkich wydarzeniach, także o tych które organizują Wszechpolacy, Narodowcy, kibole itd... Wiem, że niektórym się to nie podoba ale na razie jest jeszcze wolność słowa - tcz.pl tak trzymajcie ! Jeśli treść portalu nie odpowiada są jeszcze inne media, które mówią "całą prawdę" , która bardziej odpowiada - można się przestawić.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx6 

    Polak-antyfaszysta_gość

    05.05.2017, 19:44

    ????

    Jakich anarcho komunistów? Czytałeś opis wydarzenia?

    Cytuj
    IP: 83.18.xx1.xx9 

    Panda_gość

    06.05.2017, 01:45

    chora równość ? Nie podoba Ci się równość. W hołdzie Twojej " myśli" powinniśmy Cie ubić. Jesteś tępy po co marnujesz cenne powietrze

    Cytuj
    IP: 121.209.xx6.xx6 
  • patriota_gość

    05.05.2017, 18:20

    ONR+PIS=PRL BIS

    Rasism Faszyzm Nacj-onanizm STOP!!!

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx0 
  • kik_gość

    05.05.2017, 19:40

    Oj biedaczku, widzę, że się wysiliłeś, więc Ci pomogę: Rasizm (przez Z nie s) Nacjonalizm (przez l nie n i do tego bez myślnika). Nie zniechęcaj się, na pewno kiedyś Ci się uda

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 

    gościu1_gość

    06.05.2017, 00:18

    do patriota

    Przestań się onanizować pseudopatrioto. Jest jeden wyjątek, jeżeli sperma wali ci w dekiel to rób to bardzo często.

    Cytuj
    IP: 93.223.xx1.xx2 
  • stand_gość

    05.05.2017, 19:54

    Dyskryminacja

    Kto jest w Polsce dziś dyskryminowany? Kiedy był tu faszyzm? Co się dzieje w tych biednych głowach, że takie brednie wygadują? To tylko typowy platfusowy bełkot a raczej forma kwiku za utraconym korytem.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx2.xx2 
  • kwa kwa kwa_gość

    05.05.2017, 21:00

    Rozumiem, że "hajlujący" działacze ONR na Górze św Anny w Opolu to tylko taka maskarada? Każdy normalny Polak, mający jakieś rozeznanie rzeczywistości wie co to oznacza. Czekam kiedy zaczną działać bojówki, które zastraszą nie tylko ludzi o innym kolorze skóry ale każdego kto myśli "nie po linii". To jest FASZYZM !

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx6 

    kik_gość

    05.05.2017, 22:33

    do kwa kwa kwa

    Następny, ręce opadają, "hajlowali" naziści nie faszyści. Naziści czyli Niemcy, faszyści czyli Włosi

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • wew_gość

    05.05.2017, 20:23

    spotkanie

    ?gołodupki hop do kupki? czyżby Tczew doczekał się parady tęczy,homosiów ,sodomitów i innego typu "zacnego towarzystwa"?

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx3.xx8 
  • mi_gość

    05.05.2017, 20:51

    Gratuluję polotu !

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx6 
  • R_gość

    05.05.2017, 21:09

    Nie pozwólmy na lewacką propagandę

    Bojkotujmy tcz.pl za wspieranie lewactwa, komunistów, feministek i innych ekstremistów, a najlepiej przyjdźmy w niedzielę pod dworzec i jawnie się im sprzeciwmy! Obywatele Tczewa stańmy na straży normalności i nie pozwólmy na promowanie tych przestępczych grup! Na facebooku widziałem, że narodowcy organizują kontrmanifestacje. Pójdę razem z nimi!

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx7.xx1 
  • obcy_goś_gość_gość

    05.05.2017, 21:09

    My Polacy, Pomorzanie- Tczewianie z drzewem genealogicznym Polak, Niemc, Zyd tego z Litwy, Bialorusi, Ukrainy itd. odbudowali zaprocowanymi rekoma pod flaga bialo-czerwona Nasza Ojczyzne i do dzis z Nasza duma z dnia na dzien upiekszamy nasz Narod od polnocy na poludnie, od wschodu do zachodu Polski aby teraz ktorykolwiek Nas dzielil na lepszych i gorszych to nie nasza mentalnosc z pokolenia jestesmy jedna rodzina

    Odpowiedz
    IP: 176.198.xxx.xx0 
  • R_gość

    05.05.2017, 21:15

    Tcz,pl nas dzieli

    Dzielą nas takie manifestacje jak ta!

    Cytuj
    IP: 5.172.xx7.xx1 

    obcy_gośc_gość_gość

    05.05.2017, 21:28

    R- nie dziela a laczy taka manifestacja , a miesieczniki Kaczynskiego Nas dziela i slowa wypowiadane przez nieudacznika politycznego na sort "lepszy i gorszy" a propos nie ma to w nauce milosci Jezusa

    Cytuj
    IP: 176.198.xxx.xx0 
  • obcy_gośc_gość_gość

    05.05.2017, 21:18

    jak mozna wrzucic dodatek z komentarzem taki blad juz zaistnial z portalu Tcz.pl, powtarzam komentarz to My Polacy z drzewem genealogicznym Polak, Niemiec, Zyd, ten z Litwy, Bialorusi, Ukrainy itd, odbudowali pod flaga bialo-czerwona z milosci swoja Ojczyzne i z patriotyzmem Naszym na codzien upiekszamy z polnocy na poludnie, wschodu - zachod Nasz Narod Polski i zaden nie bedzie Nas dzielil na lepszy lub gorszy sort

    Odpowiedz
    IP: 176.198.xxx.xx0 
  • nick_gość

    05.05.2017, 21:42

    mowatrawa t

    Tylko inteligentny inaczej faszyzmem nazywa mówienie prawdy ...

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx7.xx1 
  • Czczewiak_gość

    05.05.2017, 22:10

    do obcy

    "A pogromy w Polsce po 1945 to bajki które uplotła wroga propaganda. Jak wejdzie w życie reforma oświaty okaże się, że jesteśmy super bohaterami i świętymi w jednym."

    Obcy, owszem po roku 1945 było tylko kilka pogromów Żydów. Były one inspirowane przez sowieckich sługusów. Natomiast w całej histori we Francji, Hiszpani, Niemczech i innych krajach Europy tych pogromów było kilkadziesiąt. Stąd tak liczne zasiedlenia diaspory Żydowskij na terenie dawnej Rzeczpospolitej po ucieczce z wymienionych powyżej krajów. Ucz się historii GOŚCIU.

    Odpowiedz
    IP: 93.223.xx1.xx2 
  • mim_gość

    06.05.2017, 07:15

    Oh dzięki za naukę. A oni biją murzynów. A my nie ! Bo oni bardziej - logika populisty.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx6 

    mi_gość

    06.05.2017, 07:16

    Poza tym "dawna Rzeczpospolita" była bardziej tolerancyjna niż Kaczystan.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx6 
  • kociewiak UK_gość_gość

    05.05.2017, 22:26

    rocznicę kapitulacji nazistowskich Niemiec wobec aliantów zachodnich i zakończenia IIWŚ. Należy przypominać potworne ofiary jakie poniosła Polska w trakcie niemieckiej okupacji, to jest naszym patriotycznym obowiązkiem. Należy uczulać społeczeństwo, żeby nie odradzały się skrajne ideologie, a po ostatnim marszu ONR czuję się nieswojo. Mogę Panu pokazać miejsca w Tczewie, gdzie idioci namalowali swastyki i napisali Ave Hitler. To nie byli Niemcy tylko lokalni debile. Dla mnie nazizm, faszyzm czy komunizm to jedno zło. Dlatego 17 września będę uczestniczył w wydarzeniach związanych z upamiętnianiem zbrodni radzieckich, nawet jak je zorganizują wszechpolacy."

    Obawialbym sie tego typu ludzi kturzy wszedzie widza nazizm faszyzm dyskryminacje. Czysto polityczna manifestacja obliczona na zbicie kapitalu politycznego, i wywolanie demonow ideowych ciekawe kto placi za tego typu fanaberie czyzby soroz?A tak na marginesie jesli o nazizmie mowa to ja sie obawiam nazizmu islamskiego bardzo widocznego w zach Europie

    Odpowiedz
    IP: 92.6.xx1.xx0 
  • Łukasz Rościszewski ;P

    05.05.2017, 22:51

    Faszyzm jest ideologią zbrodniczą opartą na populiźmie i wzniecaniu nienawiści i to nie podlega dyskusji, wszyscy się z tym zgodzą. Występowanie przeciw temu brzydkiemu zjawisku jest więc uzasadnione i normalne i społecznie pożądane. Jeżeli ktoś ma wątpliwości, powinien zastanowić się nad kondycją swojego mózgu. Żaden człowiek, stabilny emocjonalnie i myślący, nie opowie się za faszyzmem.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • moj_nick_gość

    05.05.2017, 23:39

    "Faszyzm jest ideologią zbrodniczą opartą na populiźmie i wzniecaniu nienawiści i to nie podlega dyskusji, wszyscy się z tym zgodzą. Występowanie przeciw temu brzydkiemu zjawisku jest więc uzasadnione i normalne i społecznie pożądane. Jeżeli ktoś ma wątpliwości, powinien zastanowić się nad kondycją swojego mózgu. Żaden człowiek, stabilny emocjonalnie i myślący, nie opowie się za faszyzmem."

    Masz rację, że faszyzm był zbrodniczy i nie wolno go gloryfikować... ale obecnie tym terminem nazywa się wszystko, co nie jest po myśli lewicy. Nie chcesz imigrantów socjalnych z krajów islamskich? Jesteś faszystą. Nie popierasz LGBT - jesteś faszystą. Parytety płci (czyli nieważne, że facet ma lepsze kwalifikacje, trzeba zatrudnić kobietę) - jeśli nie popierasz - jesteś faszystą. Po prostu - jeśli jesteś osobą rozsądną, racjonalną, postępowanie opierasz o wiedzę i doświadczenie - jesteś faszysta. Taka prawda, chociaż za mówienie prawdy też nazywają faszyzmem...

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx1 

    Czyżby?_gość

    06.05.2017, 00:01

    Faszyzm tak, wypaczenia nie.

    Przed IIWŚ faszyzm miał miliony zwolenników na całym świecie. Dzisiaj ta ideologia się odradza i zyskuje na popularności, a sprzyja temu degradacja innych formacji społecznych, szczególnie aberracje lewackie w ramach UE i nieokiełznana globalizacja kosmopolityczna. Te podrygiwania przeciwników opłacanych sorosowym groszem na nic się nie zdadzą.

    Cytuj
    IP: 95.160.xx2.xx1 
  • Odradzający_się_naziol_z_mcd_gość

    05.05.2017, 23:08

    Nie do wiary...

    "przeciwko odradzającemu się w Polsce faszyzmowi"???? szukają rozgłosu, więc debilne hasła powielają. No i mówi się o nich, reszta przyjdzie popatrzeć, a nóż faszyści przyjdą i nudy nie będzie. Tylko niby skąd przyjdą "odradzający się w Polsce faszyści" Nie do wiary, że takie hasło mają. "Podczas pikiety wyrazimy zdecydowany sprzeciw wobec różnych form dyskryminacji: ze względu na rasę, pochodzenie etniczne, narodowość, płeć, orientację seksualną itp." To pewnie KODowcy, mają bowiem banery na każdy możliwy protest. Nawet na ProtesPrzeciwProtestowi eh

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx8 
  • moj_nick_gość

    05.05.2017, 23:30

    "A pogromy w Polsce po 1945 to bajki które uplotła wroga propaganda. Jak wejdzie w życie reforma oświaty okaże się, że jesteśmy super bohaterami i świętymi w jednym."

    Polska lat 1945 - 1989 była krajem nadal okupowanym, z tym że zamiast swastyki na sztandarach wroga była czerwona gwiazda. Ludzi, którzy chcieli prawdziwej wolności, nie pod dyktando wielkiego brata (i jednocześnie najbardziej zbrodniczego reżimu w historii) ginęli tysiącami na polecenie władz sterowanych z ZSRR. Wszelkie pogromy, np.1956 czy 1968 miały na celu umocnienie władzy komunistycznej, a powoływanie się na tamte wydarzenia w kontekście narodowców to jak oskarżanie poszkodowanego że został pobity...

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx1 
  • Radykał_gość

    06.05.2017, 00:32

    temat jak woda na młyn...

    Jeśli jesteś liberałem, demokratą, socjalistą, centrowcem, muzułmaninem, pederastą, komunistą, złodziejem, oszustem, malwersantem, pedofilem, cwelem więziennym albo żydem lub cyganem to przyjdź na imprezę zorganizowaną z pieniędzy nWo przeciwko Polsce i Polakom. Po co odwoływać się do nieistotnej historii sprzed 70 lat? Tu tworzy się nowa historia i prawdziwi Polacy mogą mieć wpływ na jej przebieg. Ignorancja takich imprez i ich organizatorów na dzień dobry! Pozdrawiam.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx0 
  • Panda_gość

    06.05.2017, 01:38

    Cebula W Tczewie

    Jak widać pseudo patrioci o prawackich poglądach (czyli wiary manipulacje i głupotę) szczekają jakby im do budy ktoś wlazł. I oczywiście. Patologia mentalna... to jest bo prostu muł... Sebixy siedzący na netach całe życie, nie zrobiwszy nigdy nic ze sobą sapią tutaj, jak to równość jest zła i lewacka i ta Europa całą taka zła... ale oni są patriotami i znają historie swojego kraju. Dziadki się w grobach przewracają, jak by przeczytali własnych wnuków komentarze... "Za wolność waszą i naszą" to powinny być hasła Polaków, jak widać Cebula w Tczewie woli " za pana co będzie nas na smyczy za mordę trzymał"

    Odpowiedz
    IP: 121.209.xx6.xx6 
  • k_gość

    06.05.2017, 07:13

    "Dzielą nas takie manifestacje jak ta!"

    Te wszechpolaków i ONR łączą?????? To oni wrzeszczą i kiju na ryja i jeszcze podpierają się religią i Bogiem. To jest sianie nienawiści.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx6 
  • k_gość

    06.05.2017, 07:20

    Za wikipedią, ale to pewnie zachodnia propaganda: Nazwa faszyzm określała pierwotnie jedynie system polityczny powstały po pierwszej wojnie światowej we Włoszech. Wkrótce jednak została rozciągnięta na inne reżimy polityczne powstające w kolejnych latach w innych państwach, przede wszystkim w Niemczech, po zdobyciu władzy przez nazistów. Wciąż dyskusyjna jest kwestia pokrewieństwa pomiędzy faszyzmem włoskim a reżimami autorytarnymi zainspirowanymi włoskim przykładem.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx6 
  • l_gość

    06.05.2017, 07:18

    "Następny, ręce opadają, "hajlowali" naziści nie faszyści. Naziści czyli Niemcy, faszyści czyli Włosi"

    A dlaczego hajluje dziś ONR ? aaa bo to naziści, czyli spoko, niech chłopaki działają sobie

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx6 
  • dfgd_gość

    06.05.2017, 08:26

    Tak jest stop faszystom , Stop po i nowoczesnej którzy okupowali sejm .

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx6.xx2 
  • MAX_gość

    06.05.2017, 09:02

    "Faszyści też używali takiego języka w odniesieniu do wszystkich przeciwników. A teraz my Polacy powtarzamy to samo. Faszyzm w Polsce ma się doskonale."

    Wy wszędzie widzicie faszystów. Wciąż powtarzacie jak mantrę: "katole" "faszyści" "mohery" "ciemnogód" "pislam" "pisiaki" itd. Udajecie że chcecie walczyć z mową nienawiści a sami ją szerzycie. Jesteście w najczystszej postaci hejterami nienawidzącymi swojego narodu i rodaków. Może zaczniecie walkę z faszyzmem od siebie od własnego podwórka? Np. od delegalizacji faszystowskiej Antify.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx4.xx2 
  • Panda_gość

    06.05.2017, 11:49

    Faszyści tak manipulowali, że takie półgłówki dają się nabierać i winę za to, że nie rozumieją jak wykorzystują ich politycy zwalają na mniejszości, bo tak CI politycy im wmawiają. Nie ma w Polsce żadnych muzułmanów. Nikt tutaj po zasiłki nie przyjechał, ale prostaki nabierają się jak roboty, którzy politycy programują przez gadanie bzdur w telewizji. Wymyślają alternatywne fakty, pseudo-interpretacje czy półprawdy. " Wciąż powtarzacie jak mantrę: "katole" "faszyści" "mohery" "ciemnogód" "pislam" "pisiaki" itd. Udajecie że chcecie walczyć z mową nienawiści a sami ją szerzycie. Jesteście w najczystszej postaci hejterami nienawidzącymi swojego narodu i rodaków. " Mowa nienawiści ? Jeżeli czujesz się urażony, że ktoś tak mówi to dobrze, jeżeli utożsamiasz się z jakąś z tych grup to powinieneś czuć się źle, bo to co robisz to nie jest tylko głupie, to jest złe, bo chcecie zmuszania innych ludzi do robienia tego co Wy uważacie za dobre, nikt wam w świeckim kraju nie zabroni się modlić i wierzyć w czary, ale nie każcie wszystkim być niewolnikami, bo Wy tego chcecie. Boicie się zmiany, nowości. Gdyby ludzie od początku byli tacy jak osoby o prawicowych poglądach to byśmy pozdychali w jaskiniach, bo rozwój jest zły, tylko tradycja i brak rozwoju nam pomoże, wiara w czary, brak dowodów. Przestańcie się czepiać ludzi o innych poglądach, to wam wymyślą wehikuł czasu i przeniesiecie się wszyscy do Ciemnych Wieków, kiedy to rządził Kościół.

    Cytuj
    IP: 121.209.xx6.xx6 

    MAX_gość

    06.05.2017, 17:30

    Z twojej wypowiedzi niewiele wynika oprócz tego że masz niezły mętlik w głowie i skaczesz z tematu na temat. Rzucasz lewackimi hasełkami agitacyjnymi prosto z broszurki dla młodego bolszewika. Stosujesz kłamstwa by zdyskredytować katolicyzm. Jakbyś się kiedyś uczył historii to byś wiedział że naukę i pierwsze szkoły na naszych ziemiach zakładali zakonnicy. Wiedziałbyś że najwięksi odkrywcy byli wierzący. Także współcześnie wiara nie przeszkadza nikomu w rozwoju ani w postępie. Co wy macie lewacy do zaoferowania? Małżeństwa jednopłciowe i hordy muzułmańskich emigrantów mordujących ludzi na ulicy. Już niedługo przyjdą czasy gdy ludzie z tej "postępowej liberalnej Europy" będą prosić o azyl w Polsce bo nie będą czuli się bezpiecznie w swoich laickich krajach takich jak Francja czy Szwecji.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx4.xx2 
  • lokalnypatriota_gość

    06.05.2017, 12:51

    Poparcie

    Dobrze że są jeszcze ludzie gotowi walczyć o dobro tego kraju! W pełni popieram.

    Odpowiedz
    IP: 83.9.xx7.xx1 
  • Gosc____gość_gość

    06.05.2017, 21:43

    O dobro tego kraju? Poprzednicy sprzedali co mogli,więc niewiele zostało tych dóbr narodowych

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx1 
  • nara!_gość

    06.05.2017, 21:00

    Ale wy wszyscy jesteście porypani.

    Polska nie dzieli się na prawicę i lewicę tylko na mądrych i głupich. Ktoś was na siebie napuścił i tak szczekacie jak wam nakazali. Jakie to szczęście, że nie jestem ani prawy ani lewy ani katol ani islamista czy judaista. Przestańcie skakać sobie do gardeł, bo Polska jest tylko jedna i starczy w niej miejsca dla każdego kto tu chce uczciwie żyć. Myślcie swobodnie, a nie tak jak jest modnie. Nie uniformizujcie się. Dresy z Polską Walczącą są tak samo idiotyczne jak koszulki z Che Guevarą. Zabierzcie się do pracy, a nie do rozpierdzielania tego co inni zbudowali.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xxx 
  • Gosc____gość_gość

    06.05.2017, 21:41

    Ciekawe kto to organizował? Ja czuję się wolna bardziej niz kiedykolwiek,a kto broi ten się boi hihi

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx1 
  • zakaz_pedałowania_gość

    07.05.2017, 14:49

    Polak

    Ale dostali w p***e pedały , Zakaz Pedałowania!!! PodLudzie j**ani!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx2 
  • wow _gość

    07.05.2017, 22:41

    proszę nie usuwać komentarzy

    Tcz. Usuwa posty krytykujące redakcję. Dlaczego? Komentarz był merytoryczny i grzeczny.

    Odpowiedz
    IP: 107.167.xx8.xx5 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.