Wypadek na Armii Krajowej - apel do motocyklistów

Wypadek na Armii Krajowej - apel do motocyklistów

zobacz galerię zdjęć: 2
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
To jest apel o rozum dla motocyklistów. Wczoraj przed godziną 18.00 miał miejsce wypadek. Niestety, nie widziałem, kto zawinił. Widziałem jak już podjechała karetka.

Jak mówi hasło kampanii: Idzie wiosna, będą......, a ja dopowiem: a latem to i całe ogrody.

Czyżby ten motocyklista śpieszył się na spotkanie z naszym byłym Prezydentem? Obojętnie z czyjej winy był ten wypadek - zginąłby motocyklista... Nawet przy małych prędkościach starcie samochodu i motocyklisty bardziej rani kierowcę motoru...

Apel do policji: nie można się jakoś zabrać za tych motocyklistów?? Ukarać kilka razy konkretnymi mandatami, to spokój by się zrobił. Motocykliści to jeszcze pół biedy... Na naszych ulicach horrorem są dzieci na skuterach, którym większości mamy dają na paliwo... To jest chore, że takie dzieci mogą bezkarnie jeździć nie znając przepisów... Ale pewnie policja i tak wierzy, że wszystkie te skuterki mają te ograniczniki prędkości...


Czy ostatnie wydarzenia nie skłaniają do refleksji??

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (50)
dodaj komentarz

  • +3

    gosc_gość

    12.04.2010, 10:09

    ktory to juz wypadek na tym odcinku Armii Krajowej

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx3 
  • popieram_gość

    12.04.2010, 10:46

    popieram te dzieci na skuterach to wypadek na talerzu .... szczególnie ze wyprzedzaja prawa strona ......

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx2.xx7 
  • +4

    ........_gość

    12.04.2010, 11:01

    Patrz w lusterko

    Sam jeżdżę na motorze i w ciągu dnia mam do 5 akcji takich ze bym zginą z powodu bezmyślności kierowców samochodu ludzie patrzcie w lusterka motory są wszędzie

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx0 
  • +3

    Czesio_gość

    12.04.2010, 12:56

    :)

    dobre, wiedz, że ja patrzę, ale jak jakiś debil wyprzedza z prawej, no to sorry, raz już się jeden na mnie nadział, dzięku bogu było powoli i prócz zarysowań i szpachlu na drzwiach nic się nie stało, motorek toszkę ciężej ... ale driver miał się dobrze , odskoczył w ostatniej chwili :)))

    Cytuj
    IP: 89.200.xx8.xx7 
    +3

    pingapinga

    12.04.2010, 13:50

    to fakt, że kierowcy samochodów nie zwracają uwagi na motory, ale to również spowodowane jest gabarytami motoru, po prostu czasami go nie widać. a poza tym, jeśli taki szaleniec na motorze nagina 100% ponad dopuszczalną prędkość to ciężko jest go zauważyć. spoglądasz w lusterko - pusto, zerkasz drugi - pusto, wykonujesz manewr, a tu z boku śmiga przecinak. macie szybkie maszyny, ale przeznaczone na tory wyścigowe - to jedźcie na tor.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -1

    Czesio_gość

    12.04.2010, 15:46

    :)

    amen.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx8.xx7 
    +4

    ona_gość

    13.04.2010, 00:40

    ???

    MOTOCYKL -nie motor !!! motor to silnik :0 pozdro!

    Cytuj
    IP: 88.199.xx1.xx2 
    -1

    mieczyslaw_gość

    13.04.2010, 10:05

    rower, skuter, motocykl

    dlaczego rower i skuter maja nie wyprzedzac prawa strona? czy nie jest to dopuszczalne przepisami kodeksu drogowego, ktory mowi, ze kierujacy, np. roweru i motoroweru powinien jechac przy prawej krawedzi jezdni? i co, jesli auto jedzie wolniej, to taki kierujacy ma na sile cisnac sie do osi jezdni i tam wyprzedzac? ma prawo zrobic to z prawej strony.

    Cytuj
    IP: 213.17.xx3.xx9 

    ppp_gość

    14.04.2010, 21:32

    Dlaczeo nie mogą wyprzedzac prawą stroną?

    A może dlatego ze tak jest w przepisach?

    Cytuj
    IP: 83.25.xx4.xx2 

    elo_gość

    06.07.2011, 15:41

    Jeszcze wszystko przed Tobą

    Zle Ci nie życze ,ale takie sa realia w naszym kraju-niestety :(

    Cytuj
    IP: 80.50.xx5.xxx 
  • +2

    Świadek_gość

    12.04.2010, 15:08

    Patrzcie w lusterka!

    Przyczyną tego wypadku było za późne włączenie kierunkowskazu do skrętu w lewo kierowcy z samochodu. Przed samym skrętem włączając kierunkowskaz motocyklista był już przy wyprzedaniu pojazdu i doszło do wypadku.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx9 
  • -2

    Czesio_gość

    12.04.2010, 15:50

    ...

    to po cholerę wyprzedzał ? 60 w mieście to za wolno dla motorka ? to teraz ma nauczkę ...

    Cytuj
    IP: 89.200.xx8.xx7 
    +3

    ktoś_gość

    12.04.2010, 16:24

    "Przed samym skrętem włączając kierunkowskaz motocyklista był już przy wyprzedaniu pojazdu i doszło do wypadku." No to w takim wypadku to chyba było wyprzedzanie na skrzyżowaniu lub bezpośrednio przed...

    Cytuj
    IP: 83.25.xx0.xx6 
    +1

    Vladziu_gość

    12.04.2010, 17:45

    Czyli wyprzedzał na skrzyżowaniu. Jego wina. Proste.

    Cytuj
    IP: 83.19.xx7.xx8 

    Marszczyfred_gość

    12.04.2010, 20:57

    .

    Gdzie wy tam macie skrzyżowanie ?

    Cytuj
    IP: 78.88.xx9.xx7 
  • +1

    KSSK1488

    12.04.2010, 18:42

    Motocykliści..

    Motocyklista to taki sam uczestnik ruchu jak i inne pojazdy, czy piesi, mandaty nawet gdyby policja chciała to taryfikatora nie zmieni.. No ale przyznam rację, że czasami trzeba dwa razy się spojrzeć na lusterka wsteczne, bo być może to ostatnie spojrzenie na nich.. Rozwiązaniem były by jakieś miejsca(np. płyty lotniskowe) dla motocyklistów do "wyszalenia", tylko z kąd pieniądze? oni sami sobie robią krzywdę, dla chwili adrenaliny, ale szkodzą też innym Pozdrawiam ;)

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -3

    baniak_gość

    12.04.2010, 18:45

    lusterka są dla mnie

    - wykonujący manewr powinien wykazać się odpowiedzialnością i wyobraźnią. Kierowca motocykla w tym wypadku wyprzedzał na skrzyżowaniu. Ponosi pełną odpowiedzialność za spowodowany przez siebie wypadek. Widziałem oba pojazdy z bliska. Motocykl był praktycznie bez przodu - potem grupka młodzieży odprowadziła go na Jurgo a auto miało doszczętnie zniszczony lewy przedni błotnik. Motocykliści na ścigaczach to normalni dawcy nerek. Chyba wyhaftuję naszywki w stylu: DAWCA ORGANÓW i będę je rozdawał za darmo w sklepie na manhattanie.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx1 
  • Hrabina von Szlochen_gość

    14.04.2010, 08:07

    Niepotrzebna fatyga

    Miało być złośliwie, ale nie wyszło :) Organy po wypadku motocyklowym raczej już nie nadają się do ponownego "użytku". Przeznacz lepiej te pieniądze na rzecz rehabilitacji tych, co nie z własnej winy zostali kalekami. Aha, nie jeżdżę motocyklem :) Hrabiowskie pozdrowienie dla tczewskich motocyklistów, szczególnie tych, którzy co roku są gośćmi woodstockowej motowioski ;))

    Cytuj
    IP: 178.182.xx7.xx6 
  • -3

    Kasia_gość

    12.04.2010, 18:51

    do Patrzcie w lusterka...

    Dla Twojej wiadomości to kierujący samochodem dopiero ruszał do skrętu więc nie ma mowy że zbyt późno włączył kierunek, tym bardziej, że przepuszczał jeszcze auto jadące z na przeciwka.A jadące za nim samochody stały.- motocyklista oczywiście nie mógł poczekać... Po za tym samo wyprzedzanie kolumny stojących samochodów na skrzyżowaniu mówi samo za siebie....

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx7.xx2 
  • +2

    ScigTcz_gość

    12.04.2010, 20:39

    !!!bezmyślności kierowców !!!

    wracaj do zdrowia.pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xxx.xx1 
  • +2

    ooo_gość

    12.04.2010, 20:44

    nie fart

    Baniak co ty tu pieprzysz motor był lekko uszkodzony i na pewno dałoby się na nim dalej jechać a co do samochodu to jak ja cofałem samochodem i puknelem w inny to tamten gorzej wyglądał niż ten z tego wypadku. odczepcie się od motorów i skuterków tylko łapcie tych co nachlani jeżdżą samochodami!

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx3.xx1 
  • +1

    Czegewara_gość

    12.04.2010, 21:09

    jedni i drudzy łamią przepisy !

    70 samochodu czy 90 motocyklisty w mieście ,oboje naruszają przepisy i stwarzają zagrożenie na drodze.Tyle ,że puszkarze oszukują samych siebie ,że jeżdżą bezpiecznie :) Ot cała prawda o ruchu drogowym w mieście Tczew.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx5 
  • anonimowy_gość

    12.04.2010, 21:37

    .

    Oby szybko wrócił do zdrowia. Typek Spoko

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx4.xx9 
  • +1

    gosc_gość

    12.04.2010, 21:40

    .

    A tak Wgl to mowa o skuterkach a nie potraficie zmienic zdj. i zobaczyc ze to był ścigacz i to pewnie 636cm3 ? a wy tu o skuterach nawijacie jak głupi !!

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx4.xx9 
  • +8

    Sid_gość

    12.04.2010, 21:44

    co za gniot

    Ok. 2000 lat temu jeden brodaty koles powiedzial "kto jest bez winy, niechaj pierwszy rzuci kamien". Piszecie glupoty o zlych motocyklistach, a pewnie Wy kierujac auta nigdy nie przekraczacie 50 km/h, zawsze ustepujecie pierwszenstwa, przepuszczacie pieszych jak podchodza do pasow, a kodeks drogowy to wasza ulubiona lektura.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx4 
  • +1

    A_gość

    12.04.2010, 22:06

    Bezsensowny artykuł, nie ma kto pisać w tym portalu, że zamieszczacie taki tekst?

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx4.xx5 
  • -1

    Judasz_gość

    12.04.2010, 23:18

    To ja pyk, Rzucam bo nie mam prawka i nie jeżdżę - nie łamie przepisów

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx1.xx1 
  • Driff_gość

    13.04.2010, 19:01

    przepisy ruchu drogowego

    Zapewne zawsze przechodzisz w miejscach oznakowanych do tego celu, i zawsze na zielonym świetle , spacerujesz po chodniku a drogę dla rowerzystów omijasz z daleka :DDD

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx5 
  • +8

    grażka_gość

    12.04.2010, 23:47

    przykro!!!

    Moj kochany jeżdził motocyklem.Jest kierowcą rozsądnym potrafi myśleć za innych kierowców.PIERWSZY WYPADEK-kierowca PIJANY najechał na tył motocykla.DRUGI WYPADEK-kierowca skręcił sobie w prawo i zepchnął mojego kochanego na barierki,które znajdują się przy ulicy. NIE ZAWSZE JEST WINIEN MOTOCYKLISTA !!! MŁODZI motocykliści są niestety niedoświadczeni ,tylko szpanują przed kolegami po prostU NIE MYŚLĄ REALNIE (łatwo przyszło-łatwo poszło,bo przecież rodzice kupią nowy motocykl) SKUTERY I DZIECI-SZOK,TRAGEDIA.nie mogę pojąć jak rodzicie pozwalają,godzą się na to,aby jezdzili po ulicach. W TYM WYPADKU TO RODZICE I TYKLKO RODZICE ODPOWIADAJĄ ZA WYPADKI-ŚMIERĆ.Większośc z tych "skuterowych"dzieci nie ma pojęcia jakie są zasady na drogach. NIESTETY TAKA "CHORA" MODA -kochany już nie jezdzi motocyklem-strach???a synkowi nie kupię skutera -ODPOWIEDZIALNA MAMA

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx1.xx2 
  • +2

    kumpel _gość

    13.04.2010, 21:03

    Stary uważaj i wracaj na koła

    Ja zostawiam to bez komentarza sam mam motocykl i nie mówię czyja wina bo każdy je popełnia typka znam i o tym wypadku wiem więcej niż tu jest napisane. Co do artykułu nadesłanego przez jakiegoś "czytelnika" co siedzi w bloku i kampi z okna/balkonu to nieźle nie wie a pisze a i na twoim miejscu darował bym sobie takie coś bo według mnie to jest żałosne --> "Czyżby ten motocyklista śpieszył się na spotkanie z naszym byłym Prezydentem? "

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx3.xx1 
  • +1

    Patryk_gość

    13.04.2010, 22:33

    motorowery

    witam . co do skuterków to inny temat . ja nie twierdze ze dzieci umią jeździć idealnie ale nie każdy jeździ jak kaleka!!! nie warto rozstrzygać tematu o blokadach bo to było by porażką jeździć 40km/h tzw piździkiem . skutery na kturych jezdzą doświadczeni kierowcy powinny z pozoru wyglądać niewinnie ale 120km/h powinny śmigać takie moje zdanie. Lepiej niech jeżdzą szybciej ale nie za szybko niz jechać 40 i stwarzać korki i denerwować kierowców.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx2.xx8 
  • -6

    _gość

    14.04.2010, 13:40

    Znam tego typa ten motor ma 800 pojemności na wtrysku. Chciał się popisać

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx1 
  • +1

    hahhaa_gość

    15.04.2010, 00:43

    Ten motor ma 600 cm bo to jest kawasaki 636 !!! to widać jak znasz

    Odpowiedz
    IP: 80.52.xx3.xx0 
  • +2

    .;(_gość

    15.04.2010, 11:25

    Na szczęście mojemu koledze-kierowcy ścigacza-nic powaznego się nie stało. Poza tym ze nie czuje lewej ręki wszystko w porządku. I nie doszło by do tego, gdyby kierowca samochodu patrzał w lusterko i nie rozmawiał przez telefon. !

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx2 
  • +3

    gosc _gość

    15.04.2010, 14:37

    gadacie na skutery a sami nie lepsi

    Gadacie na te skutery jak nie wiem a sami nie jestescie lepsi. Znam przepisy, wiec jezdze, a Was kierowcow wkurza to ze jak jest korek to sie przepchnie na skuterze i nie mowcie ze nie bo nie raz zajezdzaliscie droge, nie dawaliscie potem zjechac albo darliscie jape.

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx6.xx0 
  • -3

    k_gość

    16.04.2010, 14:35

    bo kosiarka śmierdzi dlatego zajeżdżam drogę a do tego jak już wyjedzie kosiarą na środek to niech jedzie a nie spowalnia ruch bo się zmieścił pomiędzy! Takim osobnikom co mi wyjadą przed auto wjeżdżam w dupę! tak długo aż się nie usunie...!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx0 
  • -3

    ~m_gość

    16.04.2010, 21:01

    Wystarczy popołudniu chwilę postać przy skrzyżowaniu koło Dziczka. Z daleka słychać ogłuszający hałas, hamujący przed przejściem na przednim kole ścigacz, jeszcze na czerwonym startuje, obowiązkowo na tylnym kole. I podobnie przy Carinie. Czy to jest typowe zachowanie motocyklistów?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx7 
  • -1

    kumpel _gość

    17.04.2010, 00:10

    może typowe zachowanie to nie jest ale lepiej jeździć tam niż takowo po mieście co innego jakby u nas był by jakiś pas startowy stare lotnisko do wyszalenia to co innego. Lewa w górę :)

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx2.xx7 
  • +1

    C>K>M_gość

    17.04.2010, 15:03

    Jakoś nigdy nie widziałem wypadku z udziałem powiedzmy motocykla nie-sportowego więc jak widać na motorze można jeździć bezpiecznie, tylko trzeba to robić z głową. Może wynika to z tego, że użytkownicy tych motorów są po prostu bardziej dojrzali i nie muszą leczyć swoich kompleksów szaleńczą jazdą. I nie plujcie na kierowców, bo jest mała różnica między przekroczeniem prędkości o 10-20km/h a wyprzedzaniem całej kolumny, wyprzedzaniem na skrzyżowaniach, prawą stroną etc.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx6 
  • +1

    _gość

    18.04.2010, 20:56

    "~m_gość IP: 84.38.xx8.xx7Data: 16.04.2010, 21:01 Wystarczy popołudniu chwilę postać przy skrzyżowaniu koło Dziczka. Z daleka słychać ogłuszający hałas, hamujący przed przejściem na przednim kole ścigacz, jeszcze na czerwonym startuje, obowiązkowo na tylnym kole. I podobnie przy Carinie. Czy to jest typowe zachowanie motocyklistów? " a co nie podoba cie sie jak to robie?? a czerwone to sobie z palca wyssales bo po co bym stawal na przodzie zeby ruszac na czerwonym??

    Odpowiedz
    IP: 193.213.xx3.xx0 
  • +1

    k_gość

    20.04.2010, 07:48

    Dla znawców: jak hamuje się na przednim kole to nie ma hałasu ;) musisz z czymś mylić kolego ;) może chodzi ci o kosiare która własnie podjechała na skrzyżowanie?

    Odpowiedz
    IP: 80.53.xx3.xx5 
  • +1

    _gość

    20.04.2010, 16:46

    asdf

    Czesio_gość a potem przez takich jak ty stoi się w korkach i 2 razy na światłach na skrzyżowaniu bo jedziesz 40 na 50-tce. I myślisz ze zaraz odlecisz ... zal

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx0 
  • _gość

    20.04.2010, 16:50

    hahaha

    ~ _gość IP: 109.207.xx7.xx1 Data: 14.04.2010, 13:40 Znam tego typa ten motor ma 800 pojemności na wtrysku. Chciał się popisać na wytrsku to ty masz mózg hahah 800 cm3 ? spoko nie widzialem kawy 800-ty ale fajnie . Widać jak go znasz kolejny netowy błazen

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx0 
  • -1

    gosc_gość

    20.04.2010, 18:15

    Nie dziwie sie ze sa wypadki na motorach bo ta sa mie myskacy ludzie a sam widzialem 3 przyklady z udzialem motorow: 1) na rondzie przy stacji shell jechal motor od strony Cariny i jest pzejsce dla pieszych wszytkie auta staly bo bialy swiatlo czerwone a na motorze wjechal na sw.czewonym i centymery brakowaly aby rozjechal kobiete idaca pasem dla pieszych i zareagowala na to policja tak powinno byc ale co jak ni wiem bo ucieka im... 2)na czerownym swietle jadac suchostrzyk do centrum miasta na rondzie otocyklista prejechal miedzy autam stojacymi na czerwonym i na czerwonym przejechal cale rondo. 3) przy basenie motorem rzeciskajacym sie miedzy autami i skrecajacym rowerzyscie na basen motocyklista prawie staranowal tego rowerzyste. Takrze nie zaluje wogule motocyklistow co sa poszkodowani nawet smiertelnie bo sami to tego doprowadzaja jak muwi sie dawcy ranow,tylko zeby nie cierpili przez nic inni urzytkownicy drog.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xx8 
  • +1

    Karol_gość

    20.04.2010, 23:27

    żal

    Jasne to było kawasaki 800? czy ktoś k***a widział kawe 800-tke ? to była kawa 636 czyli szejsetka i co ty gościu p***isz!

    Odpowiedz
    IP: 195.74.xx1.xx7 
  • -1

    k_gość

    23.04.2010, 21:42

    Ehh ludzie wy macie problem z sobą a nie z motocyklistami!!!! kupcie sobie rower z napisem 800 może nie zginiecie!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx0 
  • w..._gość

    25.04.2010, 01:01

    dzieći dzieći ...

    nauczcie się najpierw pisać poprawnie -STRASZNE !!!

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xxx 
  • +2

    Merlin_gość

    26.04.2010, 19:04

    ?????

    Jak nie widziałeś kto zawinił (wstaw tu sobie obraźliwe słowo), dlaczego chcesz karać motocyklistów? Zarówno wśród motocyklistów jak i puszkarzy są bezmózgi stwarzający zagrożenie na drodze. Tragiczne jak ktoś ginie.

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx4.xx9 
  • +1

    shipp_gość

    27.04.2010, 11:55

    uważać!!!

    Dodałbym jeszcze uważać na ślepych kierowców nie włączających kierunkowskazów, wykonujących manewry w ostatniej chwili, hamujących bez wyraźnego powodu, wymuszających pierwszeństwo aby po kilku metrach zatrzymać się do skrętu w lewo, wyprzedzających na trzeciego, o pijanych i jeżdżących bez uprawnień już nawet nie wspomnę. Apel do policji: nie można się jakoś zabrać za tych kierowcow?? Ukarać kilka razy konkretnymi mandatami, to spokój by się zrobił. Amen.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx8.xx4 
  • +3

    motocyklista_gość

    27.04.2010, 19:13

    uwagi bez wagi

    A może by się tak wziąć za kierowców, niezależnie od pojazdów, jakimi kierują, jeśli popełniają wykroczenia drogowe??? Z prawej strony tuż, przed wjazdem na estakadę zajechał mi drogę, wyprzedzając kierowca, gdyby nie odrobina refleksu, zmiótłby mnie z drogi i przeprowadził na drugą stronę... Kierowca samochodu, nie wiem, czy myślał, że się zmieści przed moim motocyklem, czy jakby co mnie lekko popchnie (od lekkiego popychania, celowego, zginął człowiek jadący motocyklem do pracy, zgodnie z przepisami drogowymi, kara dla sprawcy? 180 złotych, tyle jest warte życie motocyklisty). Jechałam 70 km/h, czyli dokładnie tyle, ile wynosiło ograniczenie, większość szanownych panów samochodziarzy jechała znacznie szybciej. Motocyklistów nie widać? Czy kierowcy samochodów widzą tylko światła stopu samochodu przed sobą? Dwa razy w ciągu 3 minut dwa samochody próbowały rozjechać ludzi na zielonej strzałce, bo się przecież świeci i obowiązek zatrzymania nie obowiązuje... tylko refleks... I takie przykłady można mnożyć w nieskończoność, w obie strony. Dopóki nie zaczniecie każdy z osobna i od siebie jeździć kulturalnie i myśleć o tym, że możecie nie dojechać, albo spowodować, że ktoś (tak jak ja) przez was nie zobaczy więcej swoich bliskich, dopóty zawsze będzie tak, jak jest. Bo szanowni Państwo, zawsze zwalamy na innych i nigdy nie szukamy źródła w sobie.

    Odpowiedz
    IP: 84.10.xx0.xx5 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.