Niecodzienna sesja SADOMASO na moście. Co na to konserwatywny Tczew?

Niecodzienna sesja SADOMASO na moście. Co na to konserwatywny Tczew?

zobacz galerię zdjęć: 3
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Z cyklu "Tczew znaleziony w sieci" niezwykła sesja (ślubna?) fotograficzna, która miała miejsce na Moście Tczewskim / Lisewskim.

Niewątpliwie dla jednych to sztuka dla innych nie. Dla mnie osobiście to po prostu coś czego na tym moście jeszcze nie było, choć nie powiem abym nie był zaszokowany tym niecodziennym widokiem. Jeśli okaże się, że faktycznie jest to sesja ślubna to jakoś to do mnie nie przemawia.

Zasłynęliśmy przez słynny kalendarz Lindnera a teraz mamy opisywaną sesję.

Świat się zmienia, a co na to nasz konserwatywny Tczew?






Od redakcji Tcz.pl

Tytuł artykułu i jego treść są autorstwa użytkownika "cCc" (oprócz wideo i zdjęć) i bazują na słowie sadomaso, ponieważ autor powyższego wideo (a nie Tcz.pl) nazwał film "sesja sadomaso tczew". Zdjęcia załączone do artykułu są kadrami opublikowanego wideo w YouTube (opublikował 35lukasz , film jest publiczny z możliwością jego udostępniania / osadzania w innych serwisach), źródło

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (62)
dodaj komentarz

  • +17

    _gość

    19.10.2012, 07:39

    Niezłe zdjęcia. Mi się podoba taka sesja.

    Odpowiedz
    IP: 194.165.xx8.xx0 
  • +1

    Becker_gość

    19.10.2012, 07:48

    NIezłe zdjęcia

    Ciekawe. Niezłe zdjęcia.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx0 
  • +11

    MTTczew

    19.10.2012, 07:53

    Nie wiedzę w tym filmiku nic złego, podpinanie to pod sadomaso to z lekka przesada. A po drugie nikogo nie powinno obchodzić jaką sobie sesję inni robią. I całkiem możliwe, ze to jest po prostu filmiki promocyjny...

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +10

    mietek_gość

    19.10.2012, 07:59

    Samochwalstwo tczewskiego rzemieślnika

    "Zasłyneliśmy przez słynnu kalendarz ..." od razu widać że to reklama tych/tego mistrza od naciskania guzika na aparacie.

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xx3.xx6 
  • +4

    Antychryst_gość

    19.10.2012, 08:22

    .

    Nie wiem czy Tczew jest konserwatywny, może radni są, ale szanowna redakcja tcz.pl jest na pewno jeżeli nazwała to zdjęciami sado-maso.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx1 
  • +9

    _gość

    19.10.2012, 08:33

    to nie tekst redakcji - podpisany jak byk tcz24 - zatem nadesłany przez internautów

    Cytuj
    IP: 78.31.xx7.xx5 
  • -1

    LOKI55_gość

    19.10.2012, 08:28

    Z MOSTU W DÓŁ !

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx9 
  • Bob_gość

    19.10.2012, 08:42

    Bardzo fajna sesja

    Odpowiedz
    IP: 213.192.xx1.xx2 
  • +1

    KrytykOptymalny_gość

    19.10.2012, 08:54

    SadoMaso?

    Sadomasochizm – rodzaj zaburzenia preferencji seksualnych, w którym osoba preferuje aktywność seksualną związaną ze zniewoleniem, zadawaniem bólu lub upokorzeniem To jest jak grzeczny piesek z panią na spacerze jakoś foci ok. Treść zdjęć bez przesłania i jeszcze taka wolna prezentacja - jak na pogrzebie. Nie ma szału.

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xxx.xx6 
  • deny_gość

    19.10.2012, 09:24

    powariowaliście ?

    To ma się nazywać sesja ślubna ?

    Odpowiedz
    IP: 95.51.xx1.xx2 
  • roza-81

    19.10.2012, 09:31

    Ciekawe

    Fajne te zdiecia , nie sa niesmaczne , raczej ktos mial dosc ekscentryczna wizje na fotografie slubna ,ale czy wszyscy wszystko musza robic tak samo .Mi sie podoba .

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +4

    fotograf_gość

    19.10.2012, 09:56

    amatorka

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx2 
  • +1

    _gość

    21.10.2012, 03:23

    Racja

    Zdjęcia słabe, poza tym - nie moja bajka, jak ktoś lubi, jego sprawa.

    Cytuj
    IP: 46.113.xx8.xx8 

    taschoon

    21.10.2012, 09:09

    amatorka

    Zawsze możesz FOTOGRAFIE zrobić coś lepszego i się pochwalić, zapraszam do prezentacji własnych pomysłów.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • taschoon

    19.10.2012, 09:56

    bardzo dobry pomysł

    Popieram wszystkie inicjatywy pokazujące, że w Tczewie nie tylko jest batalion moherów a także ludkowie młodzi którzy nie boją się pokazać czegoś innego co może czasem wywołać... dyskusję. Ten kto pisze w tym przypadku o sado-maso to chyba tylko słyszał o czymś takim w rozmowie w przedszkolu bo tutaj nic nie ma z tym tematem. Jeżeli to była sesja ślubna to jeszcze lepiej widać, że mają do siebie dystans i długo będą się sobą cieszyć. Pomysł i wykonanie rewelacja mam nadzieje, że więcej takich inicjatyw będzie a te zdjęcia bym bardziej do sieci puścił bo warto się pochwalić dobrym produktem /piszę o fotkach i pomyśle/. Pozdrawiam.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +3

    fot_gość

    19.10.2012, 10:03

    Mam rozumieć, że ktoś może sobie wziąć zdjęcia z czyjejś strony, wysłać je na tcz24 i przy okazji złamać prawa autorskie? Jeśli autor tych zdjęć zgodził się na ich publikację, lub sam je tu umieścił, to jak najbardziej rozumiem - takiej formy reklamy nie potępiam. Jeśli zrobił to ktoś inny bez wiedzy autora, to złamał prawo i powinien zapoznać się z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz.U.06.90.631 z zm.).

    Odpowiedz
    IP: 91.217.xx1.xx0 
  • _gość

    19.10.2012, 17:31

    Chcesz powiedzieć, że jak autor (bo jeżeli ten kto opublikował film nie jest autorem lub nie ma zgody autora to może złamać warunki publikacji) opublikował film jako publiczny z opcją umożliwiającą umieszczanie tego filmu w innych serwisach to nie zgadza się na umieszczenie go tutaj lub gdzie indziej? BZDURA! A zdjęcia? Przecież to kadry z tego filmu bez ingerencji w ich zawartość. Nie widzę podstaw złamania prawa! Jak ktoś ma jakiś problem to niech pisze tutaj: Ochrona prawna oraz obsługa prawna portalu Tcz.pl: Kancelaria Radcy Prawnego Sebastian Justyński, 83-110 Tczew, ul. Czyżykowska 66 c / 7, Tel / fax: 58 562 12 10

    Cytuj
    IP: 78.31.xx7.xxx 
    +1

    _gość

    19.10.2012, 17:52

    radca

    Równie dobrze zamiast samych kadr można by było umieścić zrzuty ekranu z YouTube. Nie widzę niczego nagannego w powyższym artykule. A poza tym gdzie choćby notka prawna w filmie czy jego opisie zakazująca czegokolwiek?

    Cytuj
    IP: 208.102.xx0.xx0 
  • -1

    cin0412_gość

    19.10.2012, 10:29

    SUPER

    Sesja SADOMASO na moście. Co na to konserwatywny Tczew? nie widze w tym nic strasznego... Bardzo mi sie podoba....

    Odpowiedz
    IP: 188.33.xx9.xx0 
  • pstryk nudziarz_gość

    19.10.2012, 10:49

    nuda, nuda

    autor chciał zabłysnąć, ale mu się nie udało...niby coś innego , ale raczej wieje nudą, Zdjęcia nie wyraźne, modelka nawet nie ładna. Rybie oko to ma być to coś...?jakaś stara maska wyciągnięta z kufra. i ma to być jakaś perwersja...nuda , nuda. Jak na amatora foto..no niby coś chce pokazać, nuda , nuda.... ale chyba tylko dominację jej nad nim..czyli chłop nie chłop.... na uwięzi..... nuda , panie i panowie..nuda.... czyli wiemy do kogo nie chodzić po foto ślubne ........

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx1 
  • -1

    śmiałek_gość

    19.10.2012, 13:32

    a do kogo chodzić?

    W końcu coś nowego, a nie te same zdjęcia w kółko iw kółko te same, oklepane pomysły. Nie widzę tu nic strasznego, perwersyjnego - a już na pewno nic nudnego. Ktoś się reklamuje w taki sposób, jego sprawa - kiedyś widziałem filmik reklamowy z samobójstwem panny młodej, albo inny, z facetem, który siedzi na koniu i nic mi się nie stało, utwierdziłem się tylko w przekonaniu, których firm powinienem unikać Polecam za to inwestycję w słownik, z pewnością nie będzie to nudna lektura.

    Cytuj
    IP: 79.190.xx7.xx2 
  • +7

    CCcc_gość

    19.10.2012, 10:49

    nadesłał

    no jak to kto el lukasz pogorzelski słaba sesja i słaba wersja autopromocji

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx2 
  • -1

    _gość

    19.10.2012, 11:35

    Fajne zdjęcia i fajny, oryginalny pomysł. Śluby zawsze są takie "sztywne". Biała suknia (czystość), itd itp. Wszystko ideał i perfekt. A tu proszę. Fajne powiązanie. Gratulacje za pomysł.

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • +4

    ;;_gość

    19.10.2012, 11:37

    ?

    3 raz oglądam i czekam na sadomaso i nie ma. Chyba znowu dałam się nabrać :(((((((((

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx2 
  • -3

    www_gość

    19.10.2012, 13:16

    Jakby kto nie zauważył, to sa to dwie kobiety.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xx3 
  • +1

    aga_piet

    19.10.2012, 14:05

    :)

    Bardziej sesja EMO, niż sadomaso :)))

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +2

    _gość

    19.10.2012, 14:23

    rozwód

    Ciekawe jak pójdą do rozwodu ubrani.załosne

    Odpowiedz
    IP: 80.50.xx5.xxx 
  • VdV_gość

    07.11.2012, 19:06

    Jak to jak? Nago.

    Cytuj
    IP: 89.75.xx4.xx0 
  • -1

    _gość

    19.10.2012, 14:26

    SUPER bardzo mi się podoba fotki swietne może pan młody troche niemrawy ale w masce super :):Panna młoda zaj**i.....

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xxx 
  • +1

    Alicja_gość

    19.10.2012, 15:10

    Ciekawa sesja

    łamiąca konwenanse.Mnie osobiście podobałoby się bez tej maski.Ciekawa twarz " pana młodego" jakby manekina." Pani młoda " za to wyrazna i z charakterem.Ciekawe zestawienie.Gratuluję pomysłu.

    Odpowiedz
    IP: 213.195.xx4.xx4 
  • spoko_gość

    19.10.2012, 15:50

    heh

    mienia oczeń panrawiłos - ja by chotieł jeszczio!

    Odpowiedz
    IP: 151.248.xx5.xx7 
  • +2

    misiak_gość

    19.10.2012, 16:57

    fotograf amator

    Nie mógł się zdecydować na właściwe ujęcie, to trąca naprawdę słabym warsztatem. Nadużywanie rybiego oka jest przy tym mniejszym grzechem. Czy ktoś powiedział Panu młodemu że jedyne fajne zdjęcie ma bez maski - to nie w filmie, ale u góry i to kolorowe. Po cholerę czarne róże skoro zdjęcia są czarno-białe? Zmarnowana gra kolorów. Malowanie na moście gdzie piździ a młoda jak widać marznie to też pomyłka. Ktoś miał pomysł ale zmarnował go dokumentnie.

    Odpowiedz
    IP: 83.7.xx5.xx0 
  • józef_gość

    19.10.2012, 17:36

    bzdura

    Bzdura kompletna. ZERO gustu. Na leczenie do Starogardu Gd.

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xxx 
  • -2

    marek _gość

    19.10.2012, 18:08

    mega zdjecia z Tczewa- brawo!!!

    szok!!! to najlepsze zdjecia jakie widzialem w tym nudnym Tczewie, nie jakies zdjecia przy drzewku, brawo dla fotografa, wielki szacun za pomysl, jak dla mne jest liderem.

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx1.xx1 
  • //_gość

    19.10.2012, 18:25

    //

    Co to za utwór?..

    Odpowiedz
    IP: 91.54.xx8.xx9 
  • -3

    ja_gość

    19.10.2012, 18:26

    Tere fere

    Niesamowite jest że w obecnych czasach jeszcze kogoś szokują takie zdjęcia. Z resztą najważniejsze, aby młodzi byli zadowoleni. A tak BTW całkiem dobre kadry, i konwersja do b&w, może nieco za dużo fisza, ale mi się podoba. Jest inaczej niż zawsze, a o to chyba chodzi.

    Odpowiedz
    IP: 37.77.xx8.xx5 
  • -3

    Z_gość

    19.10.2012, 18:37

    Pomysł ciekawy, takie oderwanie od utartych stereotypów, ciekawa manifestacja artystyczna. Jak najbardziej popieram i podziwiam za odwagę. Dzięki takim inicjatywom robimy krok naprzód. Zdjęcia ładnie skomponowane i przemyślane.

    Odpowiedz
    IP: 94.78.xx7.xx9 
  • -2

    awangardowy tczewiak_gość

    19.10.2012, 19:05

    zapóźniony bezkrytyczny zachwyt zachodem?

    Dlaczego co jest normalne określa się jako "konserwatywne" ? Niestety czy kto chce czy nie gmeranie w fundamentach każdej budowli kończy się (nie od razu) tragicznie. Tak jak istnieją obiektywne prawa fizyki, tak istnieją moralne absoluty związane z naturą człowieka i każdego społeczeństwa. Nie dajcie się zindoktrynować kulturowemu komunizmowi spod znaku szkoły frankfurckiej i Gramsciego. Oczywiście te zdjęcia to tylko symptom (świat się od nich nie zawali) dokonującego się powolnego rozkładu moralnego naszego społeczeństwa. Na pewno są "oryginalne", może nawet "ciekawe" ale ich przesłanie jest odpychające i jak dla mnie odrażające. Pewnie ich autorzy nie mieli w swoim zrozumieniu nic złego na myśli, ale są kamyczkiem rzuconym do destrukcyjnego ogródka. Mówiąc inaczej: Wstydu nie macie? I to nie jest tak, że każdy ma prawo robić co chce. Wszystko co robimy ma wpływ na innych i powinno się brać za to odpowiedzialność.

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx7.xxx 
  • VdV_gość

    07.11.2012, 19:29

    Odpowiedzialność? Za co? Każdy ma swój rozum, a jeśli tak nie jest, to obowiązują zasady darwinizmu. Zresztą, rzeczy ,,odstające od reszty" raczej gorszą, odpychają. Odpowiedzialność za swoje czyny powinni wziąć redaktorzy poczytnych gazet (AKA szmatławców), a nie osoby, które tak czy owak wzbudzą kontrowersje i emocje raczej negatywne. Poza tym, nawiązując do Twoich super-głupio-mądrych metafor, powiem tak: to, co stare, gnije. Takie są prawa natury. Dziękuję, amen.

    Cytuj
    IP: 89.75.xx4.xx0 
  • gość_gość

    19.10.2012, 19:24

    gość

    Sado Maso? może w kontekście że most zaraz runie i będzie bolało ? sama sesja fajna

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xxx.xx1 
  • Jurgen

    19.10.2012, 19:36

    Cel został osiągnięty...

    To zadziałało .Wszystkie drogi prowadzą do odpowiedniego wypromowania się .Nie wazne jak...,wazne żeby utkwiła w pamięci :) Pozdrowionka.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -4

    mkt_gość

    19.10.2012, 19:59

    mi się podoba

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx8 
  • +4

    Doktor Granat_gość

    19.10.2012, 20:52

    ...

    Dwie sprawy. Pierwsza: jak widzę takie i podobne klimaty bezwarunkowo pojawia mi się przed oczami Pokraka z Pulp Fiction. Druga: jak patrzę na Pana Młodego przypominają mi się czasy obowiązkowej służby wojskowej. Dziękuję . To tyle.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx4 
  • -3

    pica_gość

    19.10.2012, 23:08

    zdjęcia

    Ciekawe biją ekspresją

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • +1

    Gość_gość

    19.10.2012, 23:37

    To nie jest sesja ślubna. Sesja jest stylizowana na "ślubniaki", ale jak widać z pewnym podtekstem. Ja określiłbym to jako fetish. Nawet, gdyby w rzeczywistości pewna Para Młoda zażyczyłaby sobie takie zdjęcia, to kogo to obchodzi? Prywatna sprawa. Tutaj mamy modela i modelkę. I nie każdemu musi się taka tematyka podobać. Kwestia gustu i mentalności.

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx6.xx6 
  • +2

    _gość

    20.10.2012, 00:23

    sesja

    Chyba trzy tygodnie temu na moście była naga sesja zdjęciowa i nikt nie zrobił o tym artykułu. Ludzie przechodzili przez most na drugą stronę i naga modelka ich nie ruszała a stała tam chyba dwie godziny bo jak wracałem to też mogłem popatrzeć.

    Odpowiedz
    IP: 46.134.xx1.xx6 
  • Asia_gość

    20.10.2012, 06:27

    nice

    Jestem w szoku, zdjęcia są naprawdę niesamowite, nie wiem czy bym się odważyła na coś takiego, bo mój mąż to stary pryk pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • -2

    anonim_gość

    20.10.2012, 08:43

    blondi

    a co to za blondynka na zdjeciach? podoba sie

    Odpowiedz
    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • +1

    Dread_gość

    20.10.2012, 09:07

    chory autor

    Strzelilbym dłuższy komentarz ale szkoda literek...

    Odpowiedz
    IP: 37.31.xx8.xx4 
  • -1

    BUCA_gość

    20.10.2012, 09:53

    ŻENADA

    DLACZEGO POŁOWA SPOŁECZEŃSTWA POLSKIEGO I DO WŁADZ WYBIERA OBYWATELI INNEJ NACJI? W NIEMCZECH SPRAWDZA SIĘ POCHODZENIE DO TRZECIEGO POKOLENIA, ABY ŻADEN NIEPOŻĄDANY POLITYK NIE WSZEDŁ DO BUNDESTAGU...NAZWISKA, LISTY ŻYDÓW W INTERNECIE? KTO JEST SZEFEM RADY POWIATU W TCZEWIE? ZGADNIJCIE, KOGO WYBRALIŚCIE...

    Odpowiedz
    IP: 91.54.xx3.xx8 
  • +1

    Big Zbig_gość

    20.10.2012, 11:01

    co to ma wspólnego z sesją ślubną?

    Takowa sesja ma zachwycać, ma być piękna, wymuskana, ukazać urodę i wdzięk pary młodej. Tak niektórzy chwalą ale na pewno nie zdecydowaliby się na takie poniżanie. Trzeba być chyba lekko rozchwianym by z własnej woli wziąć udział w takim cyrku. Trąca dewiacją. Pokazywać się jako poniżana istota? Wystarczy, że państwo nas poniża ;-) wiem, że autor stracił kilku klientów

    Odpowiedz
    IP: 37.31.xx8.xx4 
  • -5

    Ania_gość

    20.10.2012, 16:15

    artystyczne zdjecia

    Dziwią mnie te wszystkie komentarze, fotograf z naszego pieknego miasta zrobil cos orginalnego, ale zawsze znajdzie sie banda "jelo..." ktorym nic nie pasuje, tylko by wiecznie narzekali.

    Odpowiedz
    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • +3

    Fotons_gość

    20.10.2012, 20:53

    Oczywiście trzeba wspierać wszelkie inicjatywy, i te duże i te małe. Bardzo dobrze, że ludzie mają zainteresowania i je rozwijają, obojętnie na jakim one poziomie są. Każdy powinien robić to co mu w duszy gra, niezależnie od tego czy to jest kicz czy sztuka. Jednak jeżeli upublicznia się swoje prace należy liczyć się z krytyką. Krytyka pracy twórczej jest nawet niezbędna, dzięki temu twórca może dowiedzieć się na jakim etapie własnego rozwoju się znajduje. Krytyka szlifuje talent. Według mnie nie ma w tych zdjęciach nic oryginalnego. Życzę autorowi zdjęć wiele zadowolenia z tego co robi i wytrwałości, bo jest przed nim jeszcze wiele pracy.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx4.xx4 
  • +6

    Fotons_gość

    20.10.2012, 16:50

    Kicz, do tego słaby warsztat. Kontrowersja? - raczej myślowy banał, który dobrze wstrzeliwuje się w straganowo-weselne gusta. Zasłynęliśmy przez słynny kalendarz Lindnera 2010? - raczej słynny plagiat włoskiego kalendarza "Calendario Cofani Funebri 2007". [ http://www.qnm.it/bellezze/calendari/calendari_2007/calendario_cofani_funebri_2007/ ]. Oczywiście Tczew to nie tylko miasto jarmarcznej fotografii, ale też miasto rodzinne światowej sławy fotografa jakim był Alfred Eisenstaedt. Szkoda tylko, że mało który tczewianin o tym wie.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx4.xx4 
  • ccc_gość

    20.10.2012, 19:59

    kompletny film znalazlem tutaj

    http://www.tcz.pl/index.php?p=1,62,0,tcz-24&item=94aa25c0526093eb

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx1.xx1 
  • +3

    Jurgen

    20.10.2012, 20:40

    Tczew nie jest konserwatywny,Tczew wie co dobre... Chętnie tą blondyę wyprowadzę na spacer ,oczywiście w miejsce do tego celu wyznaczone...

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +1

    Radykał_gość

    20.10.2012, 22:07

    fajny piesek...

    myślałem, że te zdjęcia robił wojtek świgoński -on ma takie fantazje...

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx1.xxx 
  • fotograf-tczew_gość

    21.10.2012, 09:07

    manifestacja artystyczna

    Ja uwazam ze to jest manifestacja artystyczna, pokazanie czegos w zupelnie innym swietle, gratulacje dla autora tych prac i dla pary mlodej.

    Odpowiedz
    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • +2

    Fiat_gość

    22.10.2012, 09:48

    ...

    BDSM, sadomaso...niedługo będzie lepszy od Rocco

    Odpowiedz
    IP: 91.221.xx7.xx6 
  • -1

    dewiant :)_gość

    22.10.2012, 11:23

    good job

    Sesje ślubne kojarzą się z czystością i niewinnością, tutaj widać że pojawiła się pewna perwersja, dominacja i mrok, good Job!!!

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx1.xx1 
  • +1

    Gdzie sprawiedliwość?_gość

    26.10.2012, 10:34

    Dostali mandat za wejście na most? Ile? Po 50 zł? Gdzie sprawiedliwość!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx8 
  • -1

    ATR_gość

    14.01.2013, 21:16

    PRZAŚNE

    Do kontrowersji temu daleko. Nie znam tego gościa. Ale jeśli pomysł z trumnami to także jego idea. To to jest to słabe. Po linii najmniejszego oporu. Zbyt dosłowne, jarmarczne. Bez tajemnicy i subtelności. Wielu Fotografików ( nie pstrykaczy) stworzyła zdjęcia mniej dosadne a porażające i szokujące do dziś. No ale trzeba mieć jakieś przygotowanie, wiedzę na temat historii i dorobku fotografii światowej. No i zwoje. Nic interesującego. Jak dla mnie zdecydowanie anty-reklama.

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx1.xx5 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.