Płot. Na ulicy Jurgo mieszkańcy odcinają się od siebie

Płot (fot. jagram.com.pl/blog)
Płot. Na ulicy Jurgo mieszkańcy odcinają się od siebie
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Zaznaczam na wstępie - temat bardzo lokalny. No ale cóż, jak sprawa „boli” i jest miejsce, aby wyrazić swoje zdanie na dany temat - korzystam z tej okazji.

Sprawa dotyczy większości mieszkańców bloków przy ul. Jurgo oraz pomysłu jednej ze wspólnot mieszkaniowych, polegającego na ogrodzeniu terenu pod blokiem głównie od strony (równolegle) ulicy Armii Krajowej. Ogrodzenie to bowiem odcięło drogę - wszakże o to, dla spokoju pod balkonami członków rzeczonej wspólnoty mieszkaniowej, chodziło - wszystkim tym, którzy korzystali z niej od kilkunastu nawet lat kierując się w stronę ul. Armii Krajowej, najczęściej w stronę przystanków autobusowych. Nikomu chyba nie muszę tłumaczyć, jakże istotna jest każda minuta rankiem, w dzień powszedni, spiesząc się na autobus.

No cóż - wszakże „wolnoć Tomku w swoim domku”. Wspólnota mieszkaniowa Jurgo 15-17 skorzystała ze swojego świętego prawa właściciela nabytych działek pod blokiem (zakładam, że ogrodzenie postawiono zgodnie z prawem), ale w mojej ocenie ze szkodą dla większości z nas. Mniemam, że powstało w obawie przed aktami wandalizmu lokalnych chuliganów oraz klientów pobliskiego MontBlanca. Co do ostatniego z przywołanych przypadków zagrożenie takie w zasadzie nie istnieje (klienci restauracji prezentują na ogół przyzwoity poziom kulturalny), co do chuliganów - byli, są i będą, i żaden płot - przy eskalacji ich irytacji i nasyceniu zawartości alkoholu we krwi - nie powstrzyma ich przed wszczynaniem burd, a żaden płot nie okaże się dostateczną przeszkodą by skrócić sobie drogę do domu.

Szkoda, że mieszkańcy ogradzają się, odcinają wręcz symbolicznie od przeszłości (droga/szlak od początku powstania bloków na Jurgo miał niemalże historyczne znaczenie), tworząc coś na kształt enklawy, w żadnym stopniu nie czyniąc z przywileju ogrodzenia się większego pożytku, przeciwnie - rodząc frustrację i irytację zaistniałą sytuacją u okolicznych mieszkańców.

Coś ma służyć części, a traci na tym większość. Takie prawo…

Zdjęcie zostało dodane przez redakcję.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (59)
dodaj komentarz

  • karolka_gość

    01.09.2012, 08:27

    w czym ty człowieku widzisz problem???że musisz pare minut wczesniej wstac rano aby zdążyć na autobus??????????????ich teren ich prawo!!!!bloki w których mieszkam też są ogrodzone i przynajmniej wiekszość mieszkańców się zna, zmiejszyły się problemy z brakiem miejsc parkingowych, z aktami wandalizmu i kradzieżami, zrobiło się czyściej na trawnikach bo obcy z psem do nas nie wejdzie a swoi sprzataja po własnych psach, dzieci nie szlajają się po obcych klatkach schodowych i wszyscy napewno czują się bezpieczniej.....żal ci d***** ściska że inni mają a ty nie???gadanie że to historyczna ścieszka rozwaliło mnie do końca....

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx1 
  • +16

    TO_masz_gość

    01.09.2012, 15:51

    Karolka ja widzę problem...

    ...Tak się składa, że mieszkam na tym osiedlu od 20 lat i podkreślam NIGDY nie było tam ogrodzenia, nagle teraz ktoś postanowił skorzystać z tzw. "prawa własności". Co jeśli jego śladem pójdą inni? To osiedle nie było budowane jako osiedle zamknięte...Czy ktoś pomyślał o osobach starszych, niepełnosprawnych, które muszą "nadłożyć" drogi na przystanek? Zwyczajnie dzisiaj liczy się bardziej prawo jednostki i chęć postawienia "na swoim", pokazania "mnie wolno - niech inni się martwią". Nie czuję się bezpieczniej z powodu jakiegoś płotu...bezpieczeństwa nie buduje się stawiając ogrodzenia, dla mnie to jest raczej ŻENUJĄCY pokaz nowo-bogactwa; ktoś chce naśladować bogatszych od siebie...może jeszcze hasło dostępu, albo wejście na podstawie wyciągu z konta?

    Cytuj
    IP: 84.38.xx8.xx7 
    +2

    maxwolos

    09.09.2012, 13:21

    wspólnoty

    mieszkam a suchostrzygach od 92 roku w rodzimej spółdzielni mieszkaniowej. my nie mamy takich problemów. Problemy robią wspólnoty mieszkaniowe ich prezesi i członkowie co na zebraniach wymyślaja coraz większe głupoty. i oto jedna z nich. Na moje szkoda płotu bo i tak go zniszczą ale tak mur postawić na 2.5 m wysokości to już by było coś. Więcej wspólnot więcej debili - Mówię to ja Maxwolos

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -1

    edi_gość

    12.09.2012, 19:26

    fd

    Jak by Sosnowski został prezydentem to już od dawno by tego płotu nie było!!!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx0.xx0 
  • -3

    _gość

    01.09.2012, 09:45

    Ja Cię popieram w kwestii tych kilku rannych minut :D "a jeszcze 5 minut "

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx4 
  • +3

    d_gość

    12.09.2012, 19:27

    s

    SPRZEDAM KLUCZE ZA 50zł /szt. TEL. 886-789-345

    Cytuj
    IP: 84.38.xx0.xx0 
  • mropenvitamine_gość

    01.09.2012, 10:05

    Znam sprawe, proponuje innym wspolnotom przejrzec dokladnie do kogo nalezy dzialka przed blokiem. Ta pokryta starymi plytami budowlanymi sluzacymi za parking. Napewno nie nalezy do wspolnoty Jurgo 15-17. Ogrodzic parking, udostepnic tylko dojazd do posesji dla Jurgo 15-17. Wtedy zacznie sie placz i zgrzytanie zebami. Druga sprawa, gdyby zarzadca wspolnoty z Jurgo 15-17 byl w porzadku zrobilby spotkanie z zarzadcami blisko sasiadujacych wspolnot, szczegolnie ze te bloki sie lacza. I uzgodniliby sposob korzystania z przejscia dla sasiadow. Wystarczyloby dorobic na koszt innych wspolnot klucze do zamka, albo karty magnetyczne. Sasiad sasiadowi wilkiem!

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx0 
  • +14

    Rysiek_gość

    03.09.2012, 17:33

    Nie masz racji...

    Właśnie parking przed blokami z płyt należy do Jurgo 15-17, wspólnota sama te płyty wyłożyła gdzie zaznaczyła to wtedy ówczesna Pani Prezes wspólnoty, to ona zagroziła wspólnocie kolejarzy że zwinie płyty po tym jak sobie znak zakazu postoju i zatrzymywania postawili na naszych płytach! Obejrzyj sobie zdjęcia archiwalne gdzie stoi blok 15-17 wokół NIC a płyty są...

    Cytuj
    IP: 83.13.xx5.xx6 
  • +21

    _gość

    01.09.2012, 11:16

    a to wszystko dzięki temu ze zmienił się tam prezes spółdzielni któremu "dyktatura" uderzyła do głowy;)nie wiem czy ten chłop nie ma innych zmartwień tylko odgradzać się jak w filmach:)

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx2 
  • -3

    jj_gość

    01.09.2012, 11:22

    Po pierwsze nie jest to Wspólnota Mieszkaniowa tylko Spółdzielnia. Po za tym, z tego co mi wiadomo, były prowadzone rozmowy z sąsiadującymi blokami i to nie tylko o przejściu między budynkami, ale również na inne tematy, które dotyczyły części wspólnych. Bez rezultatu....

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx3.xx2 
  • +12

    Maro_gość

    01.09.2012, 22:02

    Bzdura! Żadnych rozmów z sąsiadującymi blokami nie było. Jestem właścicielem mieszkania sąsiadującego bloku. Zostaliśmy postawieni przez faktem dokonanym. A co z osobami starszymi? Odwiedzający nas tez łapią się za głowę: co to wymyślili? TO-masz ma racje - to chęć pokazania pewnego nowo bogactwa i tyle!

    Cytuj
    IP: 78.88.xx6.xx2 
  • -6

    ptasznik1982_gość

    01.09.2012, 11:40

    ...

    Popieram ogradzanie bloków,żałuję,że w moim bloku wspólnota nie podjęła jeszcze takiej decyzji ,ale mam nadzieję,że się w końcu doczekam.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx9 
  • +6

    gość_gość

    01.09.2012, 12:04

    13 dzielnica

    prosze się od Jurgo17 odczepić.To nie my.

    Odpowiedz
    IP: 78.131.xx9.xx1 
  • +4

    :)_gość

    01.09.2012, 13:33

    ...

    Nad wszystkim czuwa gospodarz domu, Nie da on krzywdy zrobić nikomu, Wszystkim pomoże o każdej porze, Mój Boże. W każdym bloku znajdzie się Pan Anioł...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx3 
  • -5

    mieszkaniec_gość

    01.09.2012, 15:53

    :(

    nie widzę problemu, to ty chyba masz problem autorze artykułu

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx2.xx4 
  • +4

    TO_masz_gość

    01.09.2012, 17:06

    Zapewne dla Ciebie problemu nie ma...bo jeśli mieszkasz we WŁAŚCIWYM bloku dla Ciebie nic się nie zmieniło i nadal masz łatwy i prosty dostęp do przejścia i masz gdzieś innych; w stylu: "niech reszta się martwi" To, że innym jest trudniej nieważne, WAŻNE, ŻE JA MAM TAK SAMO DOBRZE, A TERAZ TO LEPIEJ NIŻ INNI...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx8.xx7 
  • +2

    lokator_gość

    01.09.2012, 17:30

    działka przed blokiem i inne

    z tego co wiem działka przed blokiem należy do miasta wiec nikt nic tam nie ogrodzi co do płotu ziemia jest wykupiona płot stoi legalnie jaki macie problem ? zapytajcie lepiej tych z bloku obok co ogrodzili nielegalnie ścieżkę która prowadziła między dawnym markusem obecnym MontBlanc a ich blokiem nasz spółdzielnia próbowała reagować jednak nikt inny nie był tym zainteresowany i sprawa przepadła.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx4 
  • _gość

    01.09.2012, 20:38

    Taki że zrobiliście to centralnie pod siebie, nie pytając nikogo o zdanie:)gdyby prezesunio się nie zmienił było by jak dawniej:)

    Cytuj
    IP: 84.38.xx8.xx2 
  • +12

    _gość

    01.09.2012, 18:26

    Dodam jeszcze kamery ktore zainstalowal pan prezes dokladnie 4 sztuki i ma w mieszkaniu bezposredni podglad i patrzy kto wchodzi i wychodzi z terenu. Chory facet naprawde nikt z 17 nie wyrazal zgody na kamiery oraz bramke juz bylismy szczesliwi jak uszkodzona zostala ta pseudo bramka pod 15 gdzie tamtejsza wspolnota bawi sie w zarzadzanie cala Społdzielnia a za wszystko placi calość. Ciekawy jestem kto zaplacil za to ogrodzenie i kamery mysle ze na zebraniu odpowie na te pytanie mr Pseudo prezes 3 blokow:)

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx1 
  • +2

    _gość

    02.09.2012, 10:38

    Zgadzam się z Tobą w 100%:)Pseudo prezes do głowy dostał.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx8.xx2 
  • +1

    Jah_gość

    01.09.2012, 22:03

    Odgradzajcie się - to jest najprostsze rozwiązanie - a jakie skuteczne. Tylko, że jak wyjdziecie z za swojego ogrodzenia "trzęsąc się jak kundel" nie proście o łaskę. Prawdziwe, życie toczy się tu - na ulicach miast gdzie nic nie jest zakryte :)

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xx5 
  • -3

    _gość

    02.09.2012, 09:34

    narzekanie typowego kowalskiego bo nie wie gdzie z dupą usiąść

    Odpowiedz
    IP: 80.203.xx5.xx5 
  • -6

    jur17_gość

    02.09.2012, 12:54

    ...

    witam, nie rozumiem komentarzy, że 17 nie wyrażała zgody na postawienie tego "płotu/ogrodzenia" jak to niektórzy nazywają. po pierwsze, w planach miasta tego "chodnika" w ogóle nie ma! on był zrobiony przez właśnie 2 mieszkańców bloku 17! jest to tzw. samoróbka, z której zaczeli korzystać WSZYSCY! po drugie tak jak było tutaj już wspomniane jest to teren własnościowy i można z nim zrobić co tylko się zechce. po trzecie jako mieszkaniec Jurgo BARDZO się cieszę, że został zmieniony prezes, ponieważ widać, że działa na KORZYŚĆ mieszkańców! po zamontowaniu tego "płoto-ogrodzenia" od razu widać różnice (szczególnie wieczorem). nie ma hałasu, pijanych itp. jest po prostu spokój! po czwarte nie wspomnę już jak kiedyś-kiedyś było przejście koło dawnego marcusa i chodziło się tam na manhattan, dzieci chodziły do szkoły itp. tamtejsza wspólnota (jur11-13) zabrała to przejście i mieli do tego prawo. MY też mieliśmy! po piąte: kamery powstały po to, aby patrzeć na ataki wandalizmu! nie wspomnę i nie napiszę kto właśnie uszkodził tą furtkę.... proszę Pana: WSTYD. dziekuję i pozdrawiam wszystkich :)

    Odpowiedz
    IP: 46.134.xx0.xx4 
  • -5

    jurgowicz_gość

    02.09.2012, 14:25

    No to delektujcie się patrzeniem na '"ataki wandalizmu" - o ile od ulicy może i jakieś ograniczenie sobie zafundowaliście, o tyle "od środka" chuligani z Jurgo 19 i ich rodzinka z parteru Jurgo 13 i tak trzodzić będzie! A co do "ogrodzonych" - to pokażcie swoją konsekwencję i stańcie się samowystarczalni kompletnie: załatwcie sobie SWOJE parkingi, SWOJE śmietniki. A co!

    Cytuj
    IP: 78.88.xx6.xx2 
    +1

    _gość

    02.09.2012, 14:27

    Widzę że ktoś bardzo chce podlizać się prezesowi;)z tego co wiem to nie wszyscy z tej spółdzielni chcieli tą śmieszną furteczkę;)i do tego te kamery to normalnie śmiech na sali. Gorzej niż w filmie 13 dzielnica;)

    Cytuj
    IP: 84.38.xx8.xx2 
  • gość_gość

    02.09.2012, 13:10

    no cóż

    co do wspólnot kolejowych no cóż ciężko się zyje z wami jako sąsiadami.Gościnność się kiedyś kończy zwłaszcza jeśli goście drugostronnie stawiacie zakazy,wzywaliscie straż miejską,robiliście fotki,wyprowadzaliscie psy pod balkony i traktowaliście czyjś teren jak swój nadużywając gościnności.Nie mówiąc już o wybijanych szybach,uszkodzeniach elewacji .Też byśmy chętnie przebywali w waszych mini parkach do których nigdy nie mieliśmy dostępu.Mimo,ze nie do końca to wasz teren jest.Tak ,że nowy prezes po prostu robi porządek,oby mu sie jeszcze udało zrobić cos ze śmietnikiem bo jedyne co można to chyba wnioskować o jego likwidacje skoro wspólnoty nie chcą sie dogadać czytaj złożyć na jego modernizacje.

    Odpowiedz
    IP: 78.131.xx9.xx1 
  • Elo_gość

    04.09.2012, 19:08

    TY palo

    Ten kto to napisal ma w łep i ty to rozwaliles

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx8 
  • Prezes_gość

    02.09.2012, 16:03

    Jeśli chodzi o ogrodzenie wokół budynków Jurgo 15 i 17 to informuję że, decyzję o ogrodzeniu podjęło Walne Zgromadzenie Członków Spółdzielni "Budowlani" dlatego że teren prywatny wyglądał jakby nie miał właściciela a tak nie jest . Mieszkańcy 15 i 17 płacą podatki i mają prawo do spokoju. Teren prywatny został ogrodzony dlatego że, z trawników przechodnie zrobili klepisko, na naszym terenie rozrzucane były papiery, butelki, puszki po napojach, wieczorami hałasy ,burdy, krzyki a czasami i krew się lała. Powiedziałem dość. Jeśli chodzi o koszty ogrodzenia to są z mojej pensji, dlatego że ja pracuję prawie charytatywnie. Niestety mamy takie czasy że porządek kosztuje i warto było te pieniądze wydać na porządek i spokój mieszkańców Jurgo 15 i 17.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx2 
  • +8

    TO_masz_gość

    02.09.2012, 18:19

    Jeśli chodzi o porządek ...

    Mieszkańcy wspomnianych bloków/bloku zafundowali sobie pseudo-ogrodzenie i ładnie przystrzyżony trawniczek pod oknami z gwarancją na święty spokój, żeby im hołota pod oknami nie chodziła i pieski nie paskudziły...a swoje zwierzaki mają czelność wyprowadzać na trawnik i plac zabaw po drugiej stronie osiedla, brudząc pod oknami mieszkańców sąsiedniej ulicy. Skoro macie tak wysokie wymagania jeśli idzie o kulturę - to z łaski swojej niech wasze psy...sra..ją tam gdzie ich miejsce i i brudzą "WASZ PRYWATNY" teren!!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx8.xx7 

    _gość

    02.09.2012, 22:28

    a świstak siedzi i zawija;)

    Cytuj
    IP: 84.38.xx8.xx2 
    +3

    88_gość

    03.09.2012, 10:16

    a za kamery to kto zapłaci??

    Cytuj
    IP: 78.88.xx7.xx7 
    +1

    TO_masz_gość

    05.09.2012, 11:31

    Dla Pana Prezesa

    Link specjalny: do czego prowadzi absurd i paranoja http://www.tvn24.pl/cala-wies-zniknela-za-ekranami,274900,s.html

    Cytuj
    IP: 84.38.xx8.xx7 
  • +1

    ?_gość

    02.09.2012, 19:32

    do prezes

    Po pierwsze - prawie robi wielką różnicę Po drugie może trzeba najpier poradzic sobie z młodzieżą stojącyą wieczorem w klatkach i którzy zakłócaja spokój ( szczegolnie nr 15 i 17 )

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx9 
  • +3

    _gość

    02.09.2012, 20:07

    i tak pewnie długo ta furtka nie będzie cała;P

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx2 
  • +2

    Marcin_gość

    02.09.2012, 21:32

    Co do chodnika...

    Do "Jur17 " Czyli,że dwóch mieszkańców układało betownowe płyty? to niezłe koksy z nich :D taki chodnik to nie chodnik! można sie wypie*****ć przez niego ! to skoro my nie możemy chodzić po "waszym" to wy na nasz też nie wchodźcie!i samochody tez stawiajcie na swojej ogrodzonej trawce! a co!

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx2.xx9 
  • +1

    xxx_gość

    03.09.2012, 13:28

    to nie był chodnik tylko prowizorka zrobiona na szybko z nadzieją, że miasto zrobi porządny chodnik... niestety w planach zagospodarowania nie ma tam być chodnika i z tego co wiem to nasza spółdzielnia jako jedyna się tym interesowała w urzędzie miasta, niestety bez skutku...

    Cytuj
    IP: 46.134.xx3.xx5 

    _gość

    03.09.2012, 13:38

    A powiesz mi mądralo, który jest WASZ chodnik? Bo z tego co wiem to wszystkie inne chodniki należą do miasta, z resztą tak samo jak "parking", bo to parkingiem nazwać nie można.

    Cytuj
    IP: 46.134.xx3.xx5 
  • +5

    _gość

    02.09.2012, 21:44

    Chlopu brakuje d**y w domu...

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xx5 
  • -2

    jur17_gość

    03.09.2012, 09:54

    do "Marcin": wyobraź sobie, że tak było... z tym, że nie napisałem, że oni sami w dwójkę to układali, przenosili itp., są maszyny :) nie wiesz, nie pisz... ja wiem, więc mogę w tym temacie się wypowiedzieć :) ja mam jedną prośbę... skończcie te durną dyskusję! z tego co wiem to mieszkańcy innych wspólnot pisali nawet w tej sprawie do miasta. odpowiedź pewnie otrzymali, przeczytali a jak ktoś nie czytał to polecam :)

    Odpowiedz
    IP: 46.134.xx0.xx4 
  • +1

    _gość

    03.09.2012, 15:50

    jesteś trochę nawiedzony z tego co widzę;)

    Cytuj
    IP: 84.38.xx8.xx2 
  • 88_gość

    03.09.2012, 10:15

    daje 2 tygodnie tej furtce, tak jak poprzednią i tą rozwalą, a po drugie są sposoby już jak to otworzyć bez tej karty magnetycznej i klucza.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx7 
  • _gość

    03.09.2012, 15:52

    zdradz jakie;D

    Cytuj
    IP: 84.38.xx8.xx2 
  • +1

    rozsądny z jurgo_gość

    03.09.2012, 11:43

    płot niezgody.

    od parunastu lat chodziłem tam w miarę czesto o późnych porach przy bloku 15- 17 i nigdy nie było tam niebezpiecznie albo hałaśliwie. Pieniądze spółdzielnia wyrzuca w błoto kupując i stawiając płoty i furtki jednocześnie zmuszając praktycznie mieszkańców do zakupu breloczyków. Tłumaczenie zarządu że musieli odkupić od miasta teren i teraz nie chcą by obcy chodzili jest śmieszne. Furtkę można było przed popsuciem łatwo otworzyć bez tego breloka, jej późniejsze uszkodzenie tylko ułatwiło sprawę w normalnym poruszaniu się. Zamiast kierować pieniądze na remonty dalsze bloków, chodników i domofonów lepiej postawić płot niezgody. Inna sprawa to czy czasem ktoś nie zarobił przy okazji tej "inwestycji". Wymiana drzwi klatek schodowych wygrała firma z daleka która miała dodatkowo parę miesięcy opóźnienia w realizacji, a tańszą ofertę regionalnej firmy zarząd odrzucił. Ciekawe co takiego oferowała gratis firma zwycięska. Obniżać czynsze a nie stawiać niepotrzebne płoty !!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx1 
  • -9

    alo_gość

    03.09.2012, 13:34

    jak nie wiesz to nie gadaj! tacy są polacy - tylko o korupcję by posądzali. ja uważam, że zarząd naszej spółdzielni jest bardzo dobry i na pewno nie będą działać na niekorzyść mieszkańców, wręcz przeciwnie myślę, że nowy prezes dobrze działa (w przeciwieństwie do byłej "pseudo" prezes, która mało co robiła i zgarniała kupę kasy). a jak coś komuś nie pasuje to trzeba iść z tym osobiście do biura, a nie wypisywać głupoty w internecie. w domu przed komputerem mądry aż czacha paruje, ale oko w oko nie przyjdzie tchórz.

    Cytuj
    IP: 46.134.xx3.xx5 
    +5

    rozsądny z jurgo_gość

    03.09.2012, 17:55

    płot niezgody

    nie porównuję obecnego prezesa do poprzedniego, nie to jest treścią dyskusji. Może i jest lepszy (to ogólna opinia raczej z którą nie dyskutuję), nie mówię że nic nie robi lub robi tylko źle. Jestem zadowolony z ociepleń, klatek np. ale nie jestem w stanie zaakceptować marnotrawienia pieniędzy na niepotrzebne płoty i kamery do których dostęp ma jedna osoba (tak zrozumiałem wypowiedź kogoś wyżej). Inny argument spółdzielni to to, że pod balkonami 15-tki ludzie chodzili......to wymysł bo tam tylko trawa, a narażony na częstych przechodzących jest tylko jeden balkon. I jak już pisałem tam jest spokój i cisza zawsze. Sprawa z wybraniem dużo droższej opcji wymiany drzwi w klatkach to fakt.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx1 
    +10

    TO_masz_gość

    03.09.2012, 17:56

    alo...Na waszą niekorzyść na pewno nie...przecież już to widać...proponuje jeszcze "puścić prąd" przez ogrodzenie, a przed samą bramką postawić "budkę strażnika" i wpuszczać na Paszport Polsatu - skoro wszystkie pomysły dobrego Prezesa takie rewolucyjne - ten przejdzie gładko...I hulaj dusza piekła nie ma...niech nam żyje Prezes naszego klubu...(przepraszam bloku) ;)

    Cytuj
    IP: 84.38.xx8.xx7 
  • +1

    nico_gość

    03.09.2012, 13:42

    płotek ogrodzenie

    Na wstępie -nie widziałem jeszcze tego ogrodzenia ale z opisu wyglada to dziwnie. Mam pytanie a co jak wybuchnie w odgrodzonym bloku/blokach pozar jak strazacy maja tam wiechać ciąć ogrodzenie czy staranować. Ale jak pisałem na wstepie nie widziałem tego ogrodzenia. To tak na marginesie mój komentarz.

    Odpowiedz
    IP: 83.15.xx3.xx5 
  • +2

    gość_gość

    03.09.2012, 21:52

    moze tak muzyczke posłuchamy;)to o tych z Jurgo:)

    http://youtu.be/ur5w0FkmObw

    Odpowiedz
    IP: 78.131.xx9.xx1 
  • +5

    mieszkanka Jurgo_gość

    04.09.2012, 17:31

    szkoda ,że prezes nie dba o inne bloki tak bardzo jak o własny. Wszystko co wokół niego stawia na pierwszym miejscu a reszta ma załatwić sie sama?

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx4.xx0 
  • +2

    blaszka_gość

    04.09.2012, 20:15

    a listonosz ma chodzić do okoła wykluczone sposób się wymyśli na przejscie i gra

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx4.xx4 
  • +1

    mala_gość

    06.09.2012, 12:42

    plot

    Ja mieszkam 21 na tym osiedlu i przyznam szczerze, ze nawet samo dojscie do Armii Krajowej nie robi duzego problemu zeby obejsc blok dookola ale jak nie daj Boze wybuchnie pozar w jednym z budynkow mieszkaniowych 17,15 to nie wiem jak samochod strazy przebije sie przez plot.Ciekawe, czy ktos o tym pomyslal...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx0 
  • +3

    xxx_gość

    07.09.2012, 20:23

    plot

    porabalo tego co to wymyslil jakis idiota

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx9.xx8 
  • +3

    wrona66_gość

    09.09.2012, 16:05

    Panie Prezesie! Rozumiem, że ogradzając blok stworzył Pan namiastkę prywatności, ale niestety kosztem innych mieszkańców osiedla. No cóż cała Europa likwiduje ogrodzenia a Pan je stawia. Wygląda to trochę głupio, takie getto! A co z mieszkańcami i ich pupilkami? Otóż Pana sąsiedzi chodzą z pieskami pod inne bloki, na plac zabaw pod blok nr25 i to ma być fair? U was czyściutko ale na innych trawnikach g...a?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx8 
  • -1

    sąsiad_gość

    10.09.2012, 09:37

    bezstronnie

    Tak, płot stoi, kamery są, ale: - to że była droga od 20 lat a moze wiecej i ludzie sobie skracali tzn. ze leźli tam gdzie nie powinni zamiast po chodnikach to przez trawnik "na skróty" bo tyłka się nei chce ruszyć, a przecież to nie moje to można zdeptać - po sasiedzku, dzieki ogordzeniu jest piękny trawnik z drzewami (na tyłach Mont Blanc) a nie trawnik do wyprowadzania psów - płot to zakała dla meiszkańców wspominanej spółdzielni i kasę jaka jakiś prezes wydał na to powinien zwrócić mieszkańcom - zamiast płotu mozna było nasadzić żywopłot z orzyścią dla wszytkich - a wogóle ta spółdzielnia to kłebowisko różności...kto mieszka w okolicy ten sam wie

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xx6 
  • +2

    TO_masz_gość

    10.09.2012, 19:28

    Do skutku dla przypomnienia...

    NAPISZĘ TO RAZ JESZCZE ...to, że psy SZANOWNYCH PAŃSTWA spod płotu od siedmiu boleści...srają na placu zabaw dla dzieci m.in. przy bloku Hass 25 i 27 i tam syf jest zostawiany bez żenady i bez stresu... za przeproszeniem gó..w.no was to obchodzi prawda??Bo przecież Tak samo bez stresu odcięło się część osiedla... Znaj proporcje mocium Panie! Fakt, że ma się nocnik ze złota, nie znaczy jeszcze, że to co jest w środku to sam miód i pachnie inaczej niż u innych! Ogarnijcie się i szanujcie też innych jak już u siebie macie Paryż i Kulturę Wysoką- Bo szacunek działa w obie strony...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx8.xx7 
  • _gość

    10.09.2012, 22:10

    do niego i tak nic nie dociera(czyt. prezesunia)

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx2 
  • Jurgo_gość

    10.09.2012, 23:38

    Tak tak.. Jurgo 17-15 płaci podatki i ma prawo do spokoju,.. Bloki Jurgo 10 i 12 też muszą płacić podatki za furtkę i płot, a wcale przez to nie czuje się bezpieczniej.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx9 
  • +5

    aguśmae_gość

    12.09.2012, 12:57

    spółdzielnia sama zadecydowała o bramie, nie pytali nikogo, a na pewno żadnego lokatora z 17; oko Wielkiego Brata patrzy...te pieniądze można było przeznaczyć na inny cel.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx3.xx4 
  • +1

    _gość

    12.01.2013, 22:36

    Zamiast stawiać płoty weźcie się za estetykę budynku od strony balkonów. Blok nieocieplony, straszą sznurki na prania, kolorowe ściany las anten i przypadkowe materiały zasłaniające balkon. Ten blok straszy całe Suchostrzygi. Po co robić płot dookoła slamsu?

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx8 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.
 
KOMENTARZ DNIA