Osobowe auto zderzyło się z karetką

Osobowe auto zderzyło się z karetką

zobacz galerię zdjęć: 5
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Kolejna groźna kolizja na skrzyżowaniu Alei Solidarności z ulicą Gdańską i Topolową. Zderzyło się tam osobowe auto i karetka pogotowia przewożąca krew.

Od redakcji

Zdarzenie miało miejsce przed godziną 14.00 na skrzyżowaniu Al. Solidarności z ul. Topolową w Tczewie. Ze wstępnych ustaleń wynika, że samochód marki ford uderzył w tył jadącej na sygnale
karetki pogotowia marki mercedes, przewożącej krew.
Karetka uderzyła przodem m. in. w sygnalizator świetlny.

Zdarzenie spowodowało przejściowe utrudnienia na dk 91.

Za informację i zdjęcia dziękujemy naszym czytelnikom - tcz45, "miszczu" i panu Krzysztofowi.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (62)
dodaj komentarz

  • -11

    :)_gość

    01.06.2012, 16:21

    nie jadącej na sygnale!!

    Sygnał kierowca włączył dopiero gdy uderzył w sygnalizacje świetlną!

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xx3.xx8 
  • +14

    ania_gość

    01.06.2012, 17:01

    nie prawda, sygnał miał włączony przed zderzeniem! byłam niestety świadkiem tej kolizji, z daleka widziałam i słyszałam karetkę.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx7.xx8 
    +5

    gość_gość

    01.06.2012, 21:06

    Przyznaję rację

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx5 
  • -37

    piko_gość

    01.06.2012, 16:26

    zapewne kobieta za kierownicą -_-

    Odpowiedz
    IP: 178.183.xx9.xx6 
  • -5

    heloid_gość

    01.06.2012, 23:33

    nie zdziwiłbym się :-) a Partię Jajników jak widać prawda w oczy kole :-)

    Cytuj
    IP: 83.7.xx1.xx9 
    -2

    a._gość

    02.06.2012, 16:46

    .

    raczej pijany facet

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx3 
  • +23

    ja_gość

    01.06.2012, 16:54

    ??

    kobiety jeżdżą ostrożniej i powodują mniej wypadków..co za durne stwierdzenie że "zapewne kobieta za kierownicą"a nawet gdyby to co??????? wy faceci jeździcie brawurowo,co jeden to lepszy i do tego jaka kultura na drodze,aż czasami to się prosi o porządny wpier...

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx1.xx4 
  • -11

    Tul_gość

    01.06.2012, 19:30

    Tak, tak. Tylko powiedz mi moja droga ile kobiet ma prawo jazdy, a ile facetów? No własnie i dlatego kobiety powodują mniej wypadków, bo po prostu mniej ich jest uprawnionych do ruchu. Najpierw proponuję zapoznać się ze statystykami, a potem wypowiadać swoje "inteligentne" wypowiedzi. Kobiety w dużej większości do jazdy się nie nadają i to bynajmniej nie jest stereotyo.

    Cytuj
    IP: 109.243.xx8.xx7 
    +3

    BOLO_gość

    01.06.2012, 19:37

    ???

    Masz racje ja jestem facetem ale popieram twoją strone niekturzy to sie sami prosza o wpier..l.

    Cytuj
    IP: 178.183.xx4.xx3 

    przejeżdżający_gość

    01.06.2012, 20:43

    cóż...

    To akurat była kobieta :)

    Cytuj
    IP: 213.241.xx5.xx6 
    +7

    do tul_gość

    02.06.2012, 10:26

    no właśnie mądralo jak piszesz o statystyce to warto, żebyś sam się zapoznał z tym terminem, co z tego, że jest mniej kobiet-kierowców statystyka to statystyka, dla przykładu samolot jest najbezpieczniejszym środkiem transportu i wcale nie dlatego, że jest ich mniej niż samochodów sprawdź co to znaczy STATYSTYKA, a do BOLO niektórzy się pisze przez "ó" :)

    Cytuj
    IP: 83.25.xx3.xx1 
    +3

    _gość

    03.06.2012, 11:14

    zgadzam sie z ta wypowiedzia gdyz nie wszystkie kobiety jezdza zle znam takie co jezdza lepiej od facetow a zwlaszcza tych niedzielnych w kapeluszach szkoda gadac

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx1 

    mecenas_gość

    02.01.2013, 17:21

    kobiety powodują mniej wypadków

    bo jeżdżą wolniej i w związku z tym nie ma obrażeń i kwalifikuje się takie do kolizji których to kobiety powodują 80% lecz nie istnieją statystyki tych ostatnich co do kultury to jeszcze chyba nigdy kobieta mnie nie wpuściła przed siebie w korku a w każdym razie bardzo rzadko

    Cytuj
    IP: 213.241.xx4.xx1 
  • -23

    taschoon

    01.06.2012, 17:06

    ale bzdury piszecie

    Jak ford mógł uderzyć w tył karetki skoro obydwa auta mają uszkodzone przody, hehehe. Tył karetki był nieruszony chyba, że uszkodzili go podczas przenoszenia krwi do fiata który przyjechał później. Mała dygresja- samochody jeżdżą na kołach nie na sygnałach HIHIHI

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +2

    gość_gość

    01.06.2012, 19:50

    karetka ma przód rozwalony, bo uderzył w barierki!!

    Cytuj
    IP: 78.88.xx7.xx8 
    +8

    ava_gość

    01.06.2012, 20:57

    taschoon i jego brak wyobraźni

    Taschoon IDIOTO!!!! czytaj ze zrozumieniem. Ford uderzył w tył karetki, a przód karetki został uszkodzony, ponieważ właśnie przodem!!!!!! uderzyła w sygnalizator świetlny. Nie będą specjalnie dla ciebie fotografować samochodu z każdej strony, abyś mógł to sobie wyobrazić.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 
    -2

    a._gość

    02.06.2012, 16:46

    .

    ucz się czytać

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx3 
    -4

    taschoon

    02.06.2012, 17:29

    ava IDIOTKO

    Jak kogoś nie sprowadzaj mnie do swojego poziomu bo nie jestem idiotą tak jak Ty. To, że karetka ma przód rozwalony po uderzeniu w barierkę to wiem ale tył karetki był nieruszony więc nie mogło być uderzenia w tył auta, nie wiem skąd te ustalenia bo po rozmowie z Policją nic takiego nie sugerowali. Ford był w stanie sam zjechać ze skrzyżowania a następnie przejechać na stację "dziczek" więc co tu piszecie, że w tył karetki. Nawet ściągając karocę nie zauważyłem uszkodzeń z tyłu auta. No ale po co czekać na jakieś potwierdzone informacje skoro można palnąć jakąś głupotę i potem kogoś wyzywać od idiotów. Pozdrowienia dla Jaśnie Wielmożnej Najmądrzejszej avy.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -1

    taschoon

    04.06.2012, 09:44

    czytać potrafię

    Tylko jak czytam takie głupoty to reaguję, a tutaj widzę, że wszyscy pozjadali rozumy i powtarzają te głupoty co ktoś napisał zaczynając ten artykuł. Nie było uderzenia w tył karetki, bo nie mogło być, mogło być uderzenie w bok karetki ewentualnie po czym kierowca stracił panowanie nad pojazdem i uderzył w barierkę.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +17

    Ona_kierowca_gość

    01.06.2012, 17:22

    piko co masz do kobiet za kierownicą, zdarza sie że jeżdżą lepiej od facetów

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx4.xx2 
  • Dar_gość

    01.06.2012, 19:26

    właśnie... Zdarza się...ale chol_rnie rzadko

    Cytuj
    IP: 89.200.xx8.xx1 

    Tul_gość

    01.06.2012, 19:33

    No właśnie dobrze powiedziałaś :D ZDARZA SIĘ :D

    Cytuj
    IP: 109.243.xx8.xx7 
    -2

    heloid_gość

    01.06.2012, 23:31

    tya

    tak jak mówisz - ZDARZA SIĘ ;]

    Cytuj
    IP: 83.7.xx1.xx9 
  • +17

    wojak134_gość

    01.06.2012, 17:58

    ma miejscu zdarzenia

    wielki szacun dla kierowcy ambulansu za bardzo dobry manewr autem -zrobił tak aby nikogo nie zabić z przechodnich byłem na miejscu zdarzenia jechał na sygnale przewoził i krew dla pacjenta

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx9 
  • +23

    mropenvitamine_gość

    01.06.2012, 18:50

    Zapewne ford na rejestracji GMB, ci sa najgorsi.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx0 
  • -8

    GMB_gość

    01.06.2012, 22:03

    Nie ..... po raz kolejny GTC dał "ciała" .....

    Cytuj
    IP: 83.238.xx8.xx6 
    -8

    olo_gość

    01.06.2012, 22:54

    olo

    a ci z GTC to co moze lepsi??

    Cytuj
    IP: 164.127.xx3.xx3 
    +1

    rejestracja?_gość

    02.06.2012, 00:36

    rejestracja?

    GMB, TCZ, GDA - nie wszyscy, ale wielu kierowców z tymi tablicami jeździ beznadziejnie. - brak kierunkowskazów - nie patrzą na znaki drogowe - nie wiedzą kto ma pierwszeństwo na skrzyżowaniu - chamstwo na drodze. GKS i GKA - to szaleńcy "niezniszczalni", każda jazda to wyzwanie-polowanie.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx4 
    -3

    gość_1956_gość

    02.06.2012, 13:01

    .... !!!!!

    Stań przy rondzie koło urzędu i zobacz który kierowca z GTC włącza kierunkowskaz gdy z niego zjeżdża? Który z GTC na Bałdowskiej koło szkoły jedzie 40 km/h? itd...itd... Prawa jazdy mają za kury i kaczki !!!

    Cytuj
    IP: 178.183.xx9.xx8 
  • +1

    gość_gość

    01.06.2012, 19:36

    Ja również słyszałem sygnał karetki przed kolizja...

    Odpowiedz
    IP: 93.154.xx9.xx7 
  • +1

    remoo_gość

    01.06.2012, 19:40

    ...

    Zapewne jakiś inteligent chciał się przemknąć przez skrzyżowanie jadąc szybko za karetką. Widywałem takich już nieraz. Zapominają oni jednak, że karetki również czasami muszą gwałtownie zwolnić...

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xx2 
  • -1

    ja_gość

    01.06.2012, 20:07

    mnie tylko interesuje jak odbywał sie ruch podczas akcji ratunkowej? czy droga w kierunku Górek była całkowicie nie przejezdna? czy którekolwiek ze służb kierowały ruchem? jakby nie było jest to 'krajówka' nie jakaś tam osiedlowa, mało uczęszczana 'scieżka'... nie raz w trakcie awarii sygnalizacji świetlnej był problem z przejazdem przez tą krzyżówkę i to nie dla tego, że ktoś nie wie jak się w takiej sytuacji zachować...

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx3 
  • -3

    gość_gość

    01.06.2012, 20:28

    Karetka wymusiła, a sygnał włączyła dopiero po zderzeniu.... Byłam świadkiem...

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx5 
  • Do mropenvitamine_gość

    01.06.2012, 20:30

    Niech każdy sam spojrzy na siebie jak jeździ i zrobi rachunek sumienia bo takich cwaniaczków jest dużo co sie chwalą że sa jak Robert Kubica a efekty widać na zdjęciach i statystykach policyjnych w ilościach wypadków. I z takimi obelgami nie wyskakuj ze to kierowcy z nr rej.Gmb sa najgorsi bo GTC wcale nie jeżdżą lepiej

    Odpowiedz
    IP: 213.195.xx2.xx9 
  • +3

    domi_gość

    01.06.2012, 20:30

    karetka jechała na sygnale, wracałam tamtędy ze szkoły i usłyszałam tylko wielkie bum .. naprawdę pełen podziw dla kierowcy z tej karetki, zrobił dobry manewr aby nie było więcej poszkodowanych, a ford jechał jak szalony, żeby tak przydzwonić w tył auta żeby tamto spowodowało obalenie całej górnej sygnalizacji świetlnej? Szok .. powinien się kierowca ogarnąć i zwolnić , tym bardziej że jest tam przejście dla pieszych. Niech takie wypadki będą przestrogą dla tych którzy się popisują i chcą zabłysnąć naciskając pedał gazu na ulicach. Pomyślcie dwa razy drodzy kierowcy

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx2 
  • Krzysztof_gość

    01.06.2012, 21:10

    Fajnie, że dotarło info również ode mnie :) Niestety prawda jest taka, że to skrzyżowanie o czym się często można przekonać jest źle wykonane/zaprojektowane/oświetlone s (sygnalizacją świetlną) niestety ktoś będzie musiał zginąć w którymś z wypadków żeby ktoś coś z tym problemem zrobił. Ja to skrzyżowanie widzę z okna i tu co najmniej raz w miesiącu jest kolizja, a raz na kwartał poważniejsze wydarzenie jak dzisiaj. całe szczęście dziś wszyscy wyszli bez szwanku, ale strach pomyśleć co by się stało gdyby na przejściu stali ludzie, dzieci.. (tam gdzie w końcu zatrzymała się karetka). sam się zastanawiam co mogłoby być w zamian obecnego rozwiązania, rondo - korki aż do Gdańska, tunel - może w 2121 roku, wiadukt...hmmm.. zakaz ruchu?

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx4.xx0 
  • -1

    pierwszy rząd_gość

    01.06.2012, 21:24

    brak sygnału.

    Karetka jechała w kierunku gdańska bez sygnałów dźwiękowych i świetlnych, ford miał zielone światło na przejazd z topolowej na gdańską. Sygnalizacja pojazdu uprzywilejowanego włączyła się po uderzeniu w pierwszy słup. Karetka jechała z dużą prędkością i przejeżdżała skrzyżowanie na czerwonym świetle, duża prędkość karetki na skrzyżowaniu obrazuje uszkodzenia jakie spowodowała. Wina leży po stronie kierowcy karetki, nie powinien z tak dużą prędkością przejeżdżać przez skrzyżowanie na czerwonym świetle.

    Odpowiedz
    IP: 83.18.xx9.xx2 
  • +1

    GMB gość_gość

    01.06.2012, 21:42

    bo GTC są święci, codziennie jeżdze po tczewię i wiem że tczewiacy (oczywiście nie wszyscy) też jeżdza mało kulturalnie.

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx5.xx2 
  • -2

    mentos_gość

    01.06.2012, 22:15

    hm...

    Przez ten wypadek mialem kooperacje przyjeta dopiero po 16. Ech mlodzi kierowcy...

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx1.xx3 
  • gosc1_gość

    02.06.2012, 10:16

    prawda

    no a pakowac trzeba odrazu:P

    Cytuj
    IP: 83.25.xx0.xx8 
  • -1

    kkkkkk_gość

    01.06.2012, 22:19

    NIe jest naisane więcej

    Wypadek był z winy prowadzącego karetkę ponieważ on nie powinien mieć włączonego sygnału, bo nie miał żadnego pilnego wezwanie i nie przewoził nic co by musiało być na już w szpitalu.

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx7.xx7 
  • _gość

    03.06.2012, 11:23

    A skad wiesz moze ktos bardzo potrzebowal tej grupy krwi i byla bardzo potrzebna wiec tak nie pisz

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx1 
  • +1

    widziałam_gość

    01.06.2012, 22:36

    nie macie racji, gdyż słyszałam i widziałam na własne oczy jak karetka miała włączony sygnały, pozdrawiam.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx2 
  • +1

    ojoj_gość

    01.06.2012, 22:43

    Flaga na szybce jest, lansik jest, myślenia brak.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx0 
  • +2

    waski_gość

    01.06.2012, 23:02

    Kobiety

    Mam wrazenie ze co nieliczni tylko widza fakt iz to my faceci czesciej powodujemy kolizje i wypadki niz Kobiety nie rozumie was panowie . komentujecie co rusz jakis wypadek na tcz i powinniscie widziec kto jest sprawca wielu wypadkow NIEUDOLNIE PROWADZACY FACET ktory mysli ze jest mistrzem kierownicy . Czesto widze takich wlasnie w europie , ich wysokie mniemanie o swoich umiejetnosciach pryska wraz z przyjazdem karetki. Pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 90.29.xx3.xx8 
  • +9

    sewer_gość

    02.06.2012, 08:37

    BACZNOSC

    jestem kierowca zawodowym, jak widze GMB to zachowuje szczegolna ostroznosc- ZASADA OGRANICZONEGO ZAUFANIA ,nie wiadomo co ''lisewiak'' wykombinuje !!!!!

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx4.xx7 
  • -1

    kur_gość

    02.06.2012, 09:55

    kolizja

    widziałem jak to było karetka na czerwonym pużnym przeleciała niczym bąk i jeszcze bez sygnału dopiero po uderzeniu go włączyła i tera gupa palom bo to już drugi taki wypadek spowodowany przez pogotowie

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx7 
  • sd_gość

    02.06.2012, 22:22

    Jakie K___ pogotowie ? Przecież to VW do przewożenia krwi a nie żadne pogotowie. Zresztą teraz już nie ma pogotowia tylko ratownictwo :-/

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx4 
  • tom_gość

    02.06.2012, 10:20

    rejestracja

    jeśli chodzi o tablice to wystarczy spojrzeć jak jeżdżą na Jagielońskiej i wojska polskiego co nie którzy z lewego pasa wpychają się na chama i jeszcze skręcają w Lucyny Herc . A tak właśnie jeżdżą miejscowi i nieważne że inni przez to stoją ważne że ja przejadę "pełna kultura". Nie ważne czy GTC w Tczewie czy GMB w Malborku cwaniaków miejscowych nigdzie nie brakuje.

    Odpowiedz
    IP: 77.115.xx8.xxx 
  • +4

    mropenvitamine_gość

    02.06.2012, 10:53

    Ja wiem , ze to stereotyp, ale jak widze rejestracje GMB czyli tzw. "głodną Litwę" to wlancza mi się 1000% ostrożności. Niestety za Wisłą w 90 % mieszkają potomkowie Polaków z terenu Litwy i potrafią mieć ułańską fantazje, odziedziczoną po przodkach.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx0 
  • echh_gość

    04.06.2012, 10:27

    przodek...

    Jak ci sie "włancza" to pewnie tez "zdanżasz" i wiedze z zakresu j.polskiego masz tez na poziomie przodka...pitekantropa.

    Cytuj
    IP: 77.114.xx9.xx2 
  • +4

    _gość

    02.06.2012, 11:28

    hehehe

    LISEWIAK HA HA HA dobre POZDRAWIAM KOLEGE.

    Odpowiedz
    IP: 213.195.xx2.xx3 
  • +2

    naciagacz_gość

    02.06.2012, 12:32

    kierowca forda naciagacz!!

    Witam, tuż po zdarzeniu zjechały sie taksówki, podejrzewam ze kierowca to jakas rodzina, jednak chcialem przedstawic inny fakt, ford mondeo ( ten po kolizji) zjechał na stację lotos (bez najmniejszych przeszkod) po jakims czasie przyjechala laweta i auto obrążyło całą stację i bez problemów wjechało sobie na lawete, gdyby kogos zainteresowało to mam to wszystko nagrane i wszystko bardzo dobrze widac, mowa tu zwłaszcza do kierowcy karetki czy służby krwi, w razie gdyby "rodzina taksówkarzy" chciała jak najwiecej pieniążków od was wyciągnąc, po prostu nie trawie złotówek i gdy zobaczyłem kilka taksówek w jednym miejscu to wiadome było że coś kombinują.....

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx9.xx8 
  • _gość

    02.06.2012, 21:54

    Taksówki się zjechały bo jakbyś nie zauważył w mondeo było małe dziecko... Około roczne..

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx5 
  • -1

    kierowca GMB_gość

    02.06.2012, 13:39

    kierowcy

    Jak login wskazuje sam jeżdżę na GMB i nie ma co ukrywać, że jest trochę Krzyżaków, którzy nie mają wyobraźni i kultury, ale przecież w każdym mieście znajdzie się taki % kierowców, którzy wyprawiają cuda na drogach. Nie uwierzę, że jadąc np. do Trójmiasta, ani razu nie załapaliście się za serce lub głowę widząc co się wyprawia w stolicy naszego województwa.

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx8.xx0 
  • +2

    Gonzo_gość

    02.06.2012, 18:05

    Prawda jest tylko jedna.

    Tylko, że prawda może być tylko jedna. A jedni piszą że karetka nie miała włączonego sygnału, tylko że dopiero po zderzeniu ze słupem włączyła?? A inni piszą że jechała cały czas z włączonym sygnałem. No ludzie?! niektórzy są świadkami a tak sprzeczne relacje, co tu się dzieje?? Żeby kłamać komentując artykuł?? Żenada.i żałosne.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx9 
  • +1

    _gość

    03.06.2012, 18:19

    no i kolejna fura służby krwi rozbita pecha mają w Tczewie to już druga w ciągu roku

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx3.xx1 
  • +2

    pepe_gość

    03.06.2012, 21:51

    czytam i się śmieję

    Czytam i się śmieję. Kierowca mondeo twierdzi że sygnał karetki włączył się po pierwszym uderzeniu i ma na ocznego świadka, tu sprawa się zamyka. Śmieszy mnie, jak chwalicie kierowce karetki, niektórzy podziwiają jaki on dobry i unikał swoim manewrem jeszcze większej tragedii. PO pierwsze mondeo wyjeżdżał z topolowej i nie mógł pędzić jak szalony(a są tacy co tak twierdzą) , po drugie jeśli kierowca karetki jechał przepisowo, to z logicznego myślenia wynika, że samochód i piesi nie mogą znajdować się na drodze w tym samym miejscu i czasie przy działającej sygnalizacji. Więc dlaczego tak cudownie manewrował by nikogo nie potrącić ??????????

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx4 
  • taschoon

    04.06.2012, 09:38

    racja

    Zaraz wypowie się sporo osób i powciskają Ci minusy bo twierdzisz inaczej niż oni którzy uważają, że ford uderzył karetkę w tył jadąc z Topolowej HEHEHE. Masz rację co do pieszych i samochodów, że razem nie mogą być na jednej drodze. A kierowca pojazdu uprzywilejowanego /włączone światła mijania, sygnał dźwiękowy o zmiennym tonie i sygnał świetlny barwy niebieskiej/ wjeżdżając na skrzyżowanie przy czerwonym świetle jedzie wymuszając pierwszeństwo przejazdu i jak dojdzie do kolizji to ponosi za nią winę.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    05.06.2012, 02:12

    hahah... dokładnie. on przejechał po pasach, widząc że nikogo tam nie ma...

    Cytuj
    IP: 78.88.xx7.xx8 
  • +2

    gnom_gość

    04.06.2012, 16:01

    "kto jechał?'

    Nie jechała kobieta ,tylko mężczyzna i trzeżwy."Pozdrawiam" 'dobrze poinformowanych" bo piszą bzdury.Auto na GTC.Od 15-tu lat jeżdżę w Tczewie na GMB.Nie dzielę kierowców na GTC,GMB .....tylko na mądrych i głupich.Pozdrawiam.

    Odpowiedz
    IP: 178.217.xx1.xx4 
  • kiero_gość

    02.01.2013, 17:33

    kobiety i statystyki

    nie ma statystyk ile tys km miesięcznie robią kobiety ile faceci ale byłoby pewnie 300km do 3000km po wtore kobiety powodują 5 razy więcej kolizji nie notowanych nigdzie w ub miesiącu kobieta tak wysunęła się na krzyżówce że musiałem wjechać na wysepkę i ściąć znak oczywiście to nie ona spowodowała kolizję bo auto nie bedące w ruchu nie może spowodować kolizji tak wygląda teoria a rzeczywistość?

    Odpowiedz
    IP: 213.241.xx4.xx1 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.