Kociewska/Żwirki. Wypadek z udziałem trzech samochodów

Wypadek na Żwirki/Kociewskiej (fot. Tcz.pl)
Kociewska/Żwirki. Wypadek z udziałem trzech samochodów

zobacz galerię zdjęć: 9
Wypadek na skrzyżowaniu alei Kociewskiej i Żwirki. Zderzyły się trzy samochody.

Do wypadku doszło tuż przed ósmą, we wtorek 21 maja. W zdarzeniu brały udział trzy samochody - VW Transporter, osobowe audi i VW lupo. Z naszych nieoficjalnych ustaleń wynika, że do zdarzenia doszło po tym, jak kierująca lupo nie ustąpiła pierwszeństwa przejazdu.

Na miejscu działają dwa zastępy straży, ZRM, policja i straż miejska. Wjazd na skrzyżowanie od strony ulicy Żwirki jest zamknięty.

Aktualizacja:



Tczewscy policjanci potwierdzają informację o nieustąpieniu pierwszeństwa przejazdu jako przyczynie wypadku:

- Kierująca Lupo nie ustąpiła pierwszeństwa i zderzyła się z pojazdem marki audi - w wyniku odrzutu w zdarzeniu wziął udział VW Transporter. W wyniku zdarzenia dwie osoby - w tym dziecko - z niegroźnymi obrażeniami trafiły na obserwację do szpitala. - mówi asp. sztab. Dawid Krajewski, rzecznik tczewskiej policji.

Kierującej lupo 35-latce policjanci zatrzymali prawo jazdy.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (46)
dodaj komentarz

  • XYZ_gość

    21.05.2019, 09:07

    Znak

    W Nowym Dworze Gdańskim znak STOP nie obowiązuje ????

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx5.xxx 
  • patriota niezależny_gość

    21.05.2019, 10:48

    W Deutchland z takim ograniczonym myśleniem długo byś na szparagach nie popracował. PiS uruchgomiło bande trolli - trzeba założyć koszulkę z napisem Konstatacja.

    Cytuj
    IP: 46.52.xx0.xx7 

    Patriota niezależny_gość_gość__gość

    21.05.2019, 22:48

    26 Maja !!

    26 Maja głosuj na KONFEDERACJĘ !!!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx4.xx7 
  • mirek_gość_gość

    21.05.2019, 09:07

    Janusze

    Jak wypadek to musi być VW. Jak to jest?

    Odpowiedz
    IP: 185.233.xx2.xxx 
  • patriota niezależny_gość

    21.05.2019, 10:45

    Odjerdol sie od VW - takimi samohodami jeżdżom wielcy panowie w Dirchau a nie taki plebs jak ty

    Cytuj
    IP: 46.52.xx0.xx7 

    gość_gość

    21.05.2019, 11:08

    Może dlatego, że to bardzo popularna marka?

    Cytuj
    IP: 83.238.xx9.xx2 
  • op_gość

    21.05.2019, 09:16

    RONDO!!!

    Czas tam zrobić rondo, przecież jest tam idealne miejsce na rondo, dlaczego zawsze musimy budować dwa razy, czy nie można było przewidziec jak duże natężenie ruchu będzie na tym skrzyżowaniu? Lepiej juz teraz budżet zmieniajcie, lodowisko sprzedajcie gałgany.

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx5.xx2 
  • KERAMZYT_gość

    21.05.2019, 10:38

    Rondo, progi zwalniające - może jeszcze kolczatkę i wilcze doły... ?? Myśleć trzeba i nie będzie wypadków.

    Cytuj
    IP: 178.219.xx6.xx6 

    patriota niezależny_gość

    21.05.2019, 10:49

    jedno rondo i w nim dwa malutkie takie dla gości co by się mogli w nim pokręcić zanim nauczą jeździć na dużym.

    Cytuj
    IP: 46.52.xx0.xx7 

    op_gość

    21.05.2019, 14:30

    Nie, wystarczy rondo, skrzyżowanie, które w tym miejscu usprawniło by ruch. Czytaj bez emocji, może zrozumiesz, że nie pisałem o stosowaniu się do ruchu lub broniłem sprawców wypadku, pisałem o usprawnieniu ruchu w tym miejscu. Mniej jadu, lepiej się myśli kolego sympatyczny.

    Cytuj
    IP: 31.61.xx5.xx2 
  • observeur_gość

    21.05.2019, 09:25

    Pryndzej, pryndzej, jeszcze pryndzej. Narozdawali rolnikom prawa jazdy, no i jest problem.

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx9.xx3 
  • cghnhj_gość

    21.05.2019, 09:41

    Sprzedam Lupo. Stan idealny!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx9 
  • Luk_gość

    21.05.2019, 10:25

    Ciekawe który to już wypadek w tym miejscu prowadzi ktoś statystyki ja obstawiam że koło 20 w samym pierwszym tygodniu było z conajmniej 4

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx5.xx5 
  • hgf_gość

    21.05.2019, 10:42

    Miał ktoś audi teraz ma bmw ( zdjecie 4 ) :)

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx2.xx6 
  • Hegemon_gość_gość

    21.05.2019, 11:53

    Tradycyjnie kobita za kierownicą...

    Myślą o 7 rzeczach naraz, robią pięć, a jakieś tam skrzyżowania to na końcu ich listy...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx2 
  • bsrtq_gość

    21.05.2019, 12:18

    to skrzyżowanie jest chore

    to nie jest normalne skrzyżowanie. czy tego nikt nie widzi?? co musi sie wydarzyć ??????

    Odpowiedz
    IP: 80.52.xx4.xx7 
  • jack_gość

    21.05.2019, 17:07

    a co w nim nienormalnego???, oznakowane jest, znaki widac z kilometra, miejsca w cholere i jeszcze troche.Jesli ktos jezdzi patrzac jedynie na pol metra przed maske i bez mozgu to tak sie konczy.

    Cytuj
    IP: 165.225.xx4.xx1 

    Leo_gość

    21.05.2019, 17:49

    Dla mnie normalne skrzyżowanie wystarczy sobie przypomnieć przepisy ruchu drogowego to takie trudne , dobrze że nie jest równorzędne to by był cyrk na kółkach

    Cytuj
    IP: 37.47.xx2.xx8 

    Leo .gość_gość

    21.05.2019, 22:51

    Konferencja !

    Głosuję na KONFEDERACJĘ to gwarant bezpiecznej i sprawiedliwej Polski !

    Cytuj
    IP: 37.30.xx4.xx7 

    Ewa_gość

    22.05.2019, 09:24

    brstq."gość"

    To skrzyżowanie jest najbardziej prawidłowo , tylko ty nie mieścisz się w normatywnych kanonach inteligencji !!!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx7.xx9 
  • gosc_gość_gość_gość

    21.05.2019, 12:43

    światła

    normalnie w miescie sygnalizacja świetlna to nic nadzwyczajnego.Ale tczewiacy jakby jej nie tolerują a nawet jak nie tczewiacy to tzw włodarze.Intrygujące jest to pytanie pt dlaczego .

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx5 
  • M. _gość

    21.05.2019, 13:01

    Polecam się dokształcić

    W redakcji tcz.pl pracują ludzie niekompetentni, to wiemy już od dawna. Wypadek a kolizja, polecam się zapoznać z definicją jednego i drugiego i wtedy tworzyć artykuły.

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx5.xx3 
  • lalaxd_gość

    21.05.2019, 13:57

    Był to wypadek ponieważ dziecko i kierowca z lupo zostali zabrani do szpitala, to chyba Pan/Pani, powinen/nna się zapoznać z def. wypadku :)

    Cytuj
    IP: 78.133.xx2.xx2 
  • Tcz. Vw_gość

    21.05.2019, 13:14

    Nauczka

    Tam występuje znak stop po obu stronach. Niech to będzie nauczka dla tej Pani.

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx9.xx5 
  • Chudy_gość

    21.05.2019, 16:10

    G... wiesz

    Pani jechała od dziczka i skrecala w lewo z Żwirki Więc powiedz mi inteligentny inaczej człowieku Gdzie tam jest znak stop?

    Cytuj
    IP: 83.23.xx5.xx7 
  • Tczewianka_gość

    21.05.2019, 13:43

    ...

    Powinno być tam rando albo światła...Za dużo jest tam wypadków...

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx9.xx4 
  • człowiek bez nicka_gość

    21.05.2019, 14:07

    za dużo jest wypadków bo za dużo kretynów ma PJ, tyle w temacie...a następni kretyni wnioskują o rondo albo światła...ludzie czego Wam jeszcze trzeba? masz oznakowanie to się do niego stosuj...to zwykłe małe skrzyżowanie...jak nie dajecie rady z nim to jak ogarniacie np. tak wycieczkę do gdańska? jest "za dużo" wypadków? to niech debile którzy je powodują schowają PJ do szafy i niech nie jeżdżą, a nie będziemy teraz przebudowywać nowa ulice dla kilku patafianów!

    Cytuj
    IP: 178.183.xx4.xx5 

    op_gość

    21.05.2019, 14:34

    Spokojnie, czy oddechy i teraz czytaj. Czy naprawdę nie lepsze wtym miejscu byłoby rondo? Światłom mówię stanowcze nie, ale rondo? To że trzeba przebudować, to jest sprawa druga, tępe strzały o tym myślą wcześniej, dlatego trzeba poprawiać, a można było zaprojektować od razu dobrze.

    Cytuj
    IP: 31.61.xx5.xx2 
  • gosc_gość_gość_gość_gość

    21.05.2019, 15:01

    wystarczy ten pieprzony znak stop postawic na widocznym miejscuod strony biedronki czy to jest taki problem go umieścić zeby był widoczny.Wtedy się dziwią że są wypadki.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx5.xx7 
  • lolololooo_gość

    21.05.2019, 15:41

    Znak stop

    a co z linią bezwzględnego zatrzymania przy znaku stop?

    Cytuj
    IP: 37.248.xx8.xx4 
  • observeur_gość

    21.05.2019, 16:44

    "za dużo jest wypadków bo za dużo kretynów ma PJ, tyle w temacie...a następni kretyni wnioskują o rondo albo światła...ludzie czego Wam jeszcze trzeba? masz oznakowanie to się do niego stosuj...to zwykłe małe skrzyżowanie...jak nie dajecie rady z nim to jak ogarniacie np. tak wycieczkę do gdańska? jest "za dużo" wypadków? to niech debile którzy je powodują schowają PJ do szafy i niech nie jeżdżą, a nie będziemy teraz przebudowywać nowa ulice dla kilku patafianów!"

    Czysta esencja oceny patafianów.

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx9.xx3 
  • tczewiak gość_gość

    21.05.2019, 17:03

    wypadek

    "Był to wypadek ponieważ dziecko i kierowca z lupo zostali zabrani do szpitala, to chyba Pan/Pani, powinen/nna się zapoznać z def. wypadku :)"

    Wypadek mój drogi jest wtedy jeśli powstają obrażenia ciała u ofiar powodujące pobyt w szpitalu dłużej niż 7 dni. Taka jest pełna definicja. Samo zabranie na SOR nie oznacza wypadku.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx4.xx7 
  • Klawisz_gość

    21.05.2019, 17:05

    "Nie, wystarczy rondo, skrzyżowanie, które w tym miejscu usprawniło by ruch. "

    Nie spinaj dvpska o to rondo. Naucz się lepi j podstaw ruchu drogowego.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx2.xx6 
  • Pl_gość

    21.05.2019, 18:38

    Rozumiem że usprawnienie w postaci kuchenki gazowej też byłoby uznane za spinanie Dulska? Wystarczy przecież wiedzieć jak rozpalić ognisko. Tworzą się tam zatory malkontenci, tylko dlatego powinno być rondo.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx7.xx8 
  • Leo_gość_gość_gość

    21.05.2019, 17:53

    Chudy jak jechała od dziczka i skręcała w lewo z żwirki jakieś nieporozumienie , w artykule stwierdzono że nie zatrzymała się na stopie

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx2.xx8 
  • Gość_gość

    21.05.2019, 18:39

    Najbardziej niebezpieczne

    Skrzyżowanie. Powinny być światła zanim dojdzie do tragedii.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx6 
  • ktoś_gość

    21.05.2019, 19:11

    wypadek

    tak czekają aż będzie trup

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx4.xx6 
  • Nad goscmi_gość

    21.05.2019, 19:26

    Najlepiej

    Trzeba tam zrobić szlaban z budką albo stała obecnosc Lodzi policjantki kierującej ruchem.A moze wystarcza przepisy ruchu drogowego?Hmmmm?

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx7.xx6 
  • Buli_gość

    21.05.2019, 22:22

    Znak stop

    Faktycznie rondo załatwiłoby sprawę, znak stop jest ale jego umiejscowienie jest prawie za płotem a od strony Manhattanu jest dużo przed skrzyżowaniem, jeśli wciąż powtarzają się na tym skrzyżowaniu wypadki tzn. że powinno zostać przebudowane.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx3.xx1 
  • Observeur_gość

    21.05.2019, 22:57

    Przeciez wy wiesniaki nie potraficie sie właczac do ruchu na rondzie. kazdy z was nauczony przez lokalnych matołow w elkach włacza sie do ruchu na rondo jakby przed rondem stał znak STOPu. Wam to i szlaban przed krzyzówką by nie dał rady, bo zawsze by znalazl sie jakis taki matoł jak ten z karetki co to myslał, ze wygra z pociągiem . Do szkół wracac, nauczyc sie czytac a potem kupic kodeksy drogowe i na pamiec wklepywac.

    Cytuj
    IP: 37.248.xx8.xx8 

    QQ13_gość

    22.05.2019, 09:19

    do Observeur

    To, że wielu baranów widzi wyimaginowany znak STOP przed rondem, to dramat (wspominałem o tym ostatnio pod innym artykułem), ale uprawiasz hipokryzję, bo do ostatniego Twojego zdania sam powinieneś się zastosować. Wjeżdżając na rondo, włączasz się do ruchu??? Dziwny kodeks drogowy masz wklepany.

    Cytuj
    IP: 193.59.xx7.xx0 
  • Gość _gość

    22.05.2019, 11:23

    Po prostu trzeba znać się na przepisach i znakach wtedy nie byłoby problemu .

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx8.xx0 
  • observeur_gość

    22.05.2019, 11:40

    "To, że wielu baranów widzi wyimaginowany znak STOP przed rondem, to dramat (wspominałem o tym ostatnio pod innym artykułem), ale uprawiasz hipokryzję, bo do ostatniego Twojego zdania sam powinieneś się zastosować. Wjeżdżając na rondo, włączasz się do ruchu??? Dziwny kodeks drogowy masz wklepany."

    Wyrazilem sie nieprecyzyjnie, ale wiadomo o co chodzi.

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx4.xx7 
  • gość_gość_gość_gość_gość_gość

    22.05.2019, 16:22

    światła

    jest sygnalizacji przy biedronce.Przeniescie ją do tego skrzyżowania a miedzy manhatanem a biedrą ograniczenie do 30km załatwi temat.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx5 
  • Bzyk_gość

    23.05.2019, 08:45

    Oznakowanie

    Mogło by być nieco bezpieczniej gdyby znak stop nie stał w krzakach tylko był widoczny z daleka.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx0.xx4 
  • Buli_gość

    24.05.2019, 15:05

    Potwierdzam

    słabo go widać, możnaby zrobić linie akustyczne na jezdni przed tym znakiem.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx4.xx1 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.