Blisko 400 chętnych na granty z rządowego programu

Urząd Miejski (fot. tcz.pl)
Blisko 400 chętnych na granty z rządowego programu
Około 400 wniosków wpłynęło do tczewskiego ratusza w ramach programu skierowanego do byłych pracowników PGR. Przedsięwzięcie ma służyć rozwojowi cyfryzacji.

Na początku listopada Urząd Miejski w Tczewie zakończył przyjmowanie wniosków od mieszkańców, w odpowiedzi na nabór do programu pod nazwą "Granty PPGR - wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym".

- Wpłynęło ich blisko 400. Wniosek, który złożyło miasto Tczew na ten konkurs opiewa na kwotę ponad 1,3 mln zł. Obecnie trwa weryfikacja złożonych dokumentów. Dofinansowanie wynosi 100% i może być przeznaczone na zakup sprzętu do nauki zdalnej - laptopy, tablety. - mówi Małgorzata Mykowska, rzeczniczka Urzędu Miejskiego w Tczewie.

Nabór ma formułę konkursową, dlatego realizacja projektu uzależniona jest od otrzymania środków.

Ważny komunikat dot. grantów PPGR

W koniecznością uzupełnienia dokumentacji, nałożoną przez organizatora konkursu "Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PPGR w rozwoju cyfrowym", Miasto Tczew prosi wszystkie osoby, które złożyły oświadczenia w powyższym naborze o uzupełnienie dokumentacji.

Do 14 grudnia br. należy dostarczyć:
- dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia przodka w byłym PGR (np. świadectwa pracy, dokumenty z ZUS, zaświadczenia o zatrudnienia lub inne). Dotyczy osób, które nie złożyły takich dokumentów podczas składania oświadczenia.
- dokumenty potwierdzające fakt pokrewieństwa wnioskodawcy w linii prostej z osobą/przodkiem - byłym pracownikiem PGR - odpisy aktów stanu cywilnego np. odpis aktu urodzenia, odpis aktu zgonu itp. Dotyczy wszystkich osób, które złożyły oświadczenia.

Dokumenty należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Tczewie do 14 grudnia 2021 r. włącznie :
- listownie na adres Urzędu Miejskiego w Tczewie, Plac Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew (liczy się data wpływu),
- osobiście do Urzędu Miejskiego w Tczewie, Plac Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew - biuro obsługi klienta na parterze budynku,
- mailowo w postaci skanu dokumentu na adres: lepek@um.tczew.pl
W każdym przypadku na kopercie lub w wiadomości należy umieścić informację iż dotyczy "Grantów PPGR" oraz podać imię i nazwisko wnioskodawcy (osoby, która złożyła oświadczenie).
Dokumenty mogą mieć formę kserokopii.

W przypadku pytań i wątpliwości można kontaktować się pod nr:
58 7759-492, 58 7759-379, 58 7759-413

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (3)
dodaj komentarz

  • -1

    abc_gość_gość_gość_gość

    03.12.2021, 10:43

    Czy wszystkie dzieci i wnuki byłych pracowników PGR mają szansę otrzymanie nowego sprzętu?Czy jest jakiś podział ( np. z ulicy Jedności Narodu nie mają szans ). Tak pytam bo w gminie wiejskiej Tczew są wsie wykluczone z programu - nie wiedzieć czemu i na jakiej podstawie ktoś ustalił że ci z A mogą dostać a ci z B nie.

    Odpowiedz
    IP: 193.227.xx3.xx5 
  • y_gość

    03.12.2021, 11:07

    Masz kopię lub oryginał świadectwa pracy Twojego ojca, który pracował w PGR. Masz dokument potwierdzający, że twoje dziecko jest wnukiem tego pracownika PGR? - jak tak, to masz wszystkie warunki spełnione. Koniec.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx4 

    abc_gość_gość_gość_gość

    03.12.2021, 14:48

    No niestety tak nie jest. Te wszystkie dokumenty posiadam ale mieszkam nie tam gdzie trzeba i o wyrównywanie szans po nowemu.Nie wiem czy w mieście ktoś odpadł, ale w gminie wiejskiej Tczew chyba 3 wsie które zostały wskazane przez KOPR ale na jakiej podstawie zostały wybrane to nie wiem.

    Cytuj
    IP: 193.227.xx3.xx5 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.