Kościół Zielonoświątkowy kupił dawne Centrum Handlowe ECHO. Ma tam powstać Chrześcijańskie Centrum Społeczne

Byłe Centrum Handlowe ECHO (fot. tcz.pl)
Kościół Zielonoświątkowy kupił dawne Centrum Handlowe ECHO. Ma tam powstać Chrześcijańskie Centrum Społeczne
Dawne Centrum Handlowe Echo przy ulicy Kwiatowej w Tczewie ma nowego właściciela. Zamiast na zakupy - już za kilka miesięcy będzie tam można... m. in. się pomodlić. Nabywcą nieruchomości stał się tczewski Zbór Kościoła Zielonoświątkowego.

To był jeden z pierwszych obiektów handlowych na terenie Tczewa z tzw. minigalerią. Od jakiegoś czasu obiekt nie miał jednak szczęścia do najemców. Wyprowadził się stamtąd m. in. Piotr i Paweł, a później i mniejsze sklepy - z ubraniami, czy obuwiem. Teraz okazuje się jednak, że obiekt należący dotąd do Atrium Polska Real Estate Management zmienił właściciela.

- Mogę potwierdzić, że jesteśmy nowym właścicielem tej nieruchomości. To bardzo świeża sprawa - nabyliśmy obiekt wczoraj. Teraz ruszą prace związane z adaptacją. Planujemy, aby odbywały się tam nie tylko nabożeństwa, ale ze względu na wielkość obiektu (ok. 2,8 tys. m. kw. - przyp. red.) chcemy stworzyć Chrześcijańskie Centrum Społeczne. Będziemy rozmawiać m. in. z władzami Tczewa o potrzebach miasta w tym zakresie. Całość ma służyć ludziom i żyć - powiedział nam Pastor Zboru Janusz Meisser.

Dotąd zbór spotykał się w wynajmowanej kamienicy przy ulicy Chopina - jednak lokal był za mały. Umowa kończy się w czerwcu br. dlatego mniej więcej do tego czasu nowi nabywcy chcieliby przynajmniej częściowo zagospodarować obiekt. We wrześniu planowane jest 30-lecie zboru - wierni mają nadzieję, że do tego czasu uda się przeprowadzić większość prac. Niewykluczone, że w ramach Chrześcijańskiego Centrum Społecznego mogłaby działać np. kawiarnia, czy świetlica - kościół nie wyklucza również startowania w konkursach grantowych, które mogłyby społecznie ożywić to miejsce. Obecnie tczewski zbór liczby kilkuset wiernych. Kościół nie zdradza kwoty, za jaką nabył obiekt.



Dodajmy, że nowego właściciela ma również sąsiadujący z Echo dawny market budowlany (Nomi, potem Bricomarche). Na razie nie wiadomo, co za działalność będzie prowadzona w obiekcie.

Kościół zielonoświątkowy to drugi co do wielkości zaraz po ewangelicko-augsburskim Kościół protestancki w Polsce. Nowe siedziby tego Kościoła powstają także w innych miastach. Obecnie trwa budowa Centrum Chrześcijańskiego "Betlejem" przy ul. Okrzei w Pile.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (134)
dodaj komentarz

  • dick_gość

    26.04.2019, 11:47

    Raz w miesiącu dyskoteka...komu by to przeszkadzało ;)

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xx2 
  • .._gość

    27.04.2019, 12:14

    ..

    ..mieszkam tu od urodzenia i kocham to miasto, ale, nie doczekam razem z moimi dziećmi oraz wnukami czasów aby coś tu się działo, coś co przyciągnie turystów. Miasto cały czas będzie sypialnią Gdańska. Lumpeksy, banki oraz kościoły powinny być w herbie miasta....

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx4 
  • gb_gość

    26.04.2019, 11:50

    Łupanie biednych owieczek

    Po raz kolejny okazalo się kto jest najbogatszy w Polsce i na świecie... KOŚCIÓŁ!

    Odpowiedz
    IP: 85.248.xx7.xx3 
  • Zainteresowana_gość

    27.04.2019, 00:18

    gb_gość

    Proszę zwrócić uwagę na to, że kościół zielonoświątkowy to nie kościół na którego ostatnio wszyscy naskakują. Nie są to Katolicy tylko Protestanci.

    Cytuj
    IP: 89.64.xx9.xx9 

    Bodzio_gość_gość_gość

    27.04.2019, 08:52

    Kościół żielonoświątkowy.

    Jeśli nie wiesz to nie pisz bzdur nikt nam nie dał złamanego grosza nie jesteśmy pupilami kaczyńskiego jak rydzyk.wszystko mamy za własne pieniądze a nie podatników.

    Cytuj
    IP: 188.147.xx6.xx7 
  • tczewiak_gość

    26.04.2019, 11:59

    No i dobrze ....

    .... bo już się bałem, że kupi mafia od świadków.

    Odpowiedz
    IP: 157.25.xx0.xx6 
  • kosciol_gość

    26.04.2019, 12:03

    tajemnicze pieniadze

    ciekawe skad na to pieniazki wzieli hmm

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx2 
  • Wojtek_gość

    27.04.2019, 16:49

    Smiecimegamax@tlen.pl

    Wyobraź sobie, że z dziesięcin członków.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx5.xx5 
  • Sodoma gomora_gość

    26.04.2019, 12:16

    Teraz zacznie się werbunek biednych,z deficytem zabłąkanych owieczek...tfu tfuuu

    Odpowiedz
    IP: 37.109.xx3.xx4 
  • Johhny no Good_gość

    26.04.2019, 14:56

    q...nać pisowski portalu przestańcie trolować z plusowaniem na minusowanie. Wciskasz plus wywala minus. Cholerni oszuści tfu

    Cytuj
    IP: 79.188.xx0.xx4 
  • kfjdufbdhdjddj_gość

    26.04.2019, 12:18

    dramat

    MIAŁA BYC IMPREZOWNIA I SILOWNIA A BEDZIE JAKAS SEKTA. NO LUDZIEEEEEEE...

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx4.xx5 
  • maria _gość_gość

    26.04.2019, 19:39

    gość

    też będzie ! tylko nas odwiedź.

    Cytuj
    IP: 88.69.xx0.xx7 

    Max_gość

    28.04.2019, 16:43

    Sekta?

    Jeśli traktowanie Biblii za najwyższy i jedyny autorytet w sprawach wiary jest sekciarstwem, to chcę być w takiej sekcie. Jeśli kogoś w tym kraju mamy nazwać sektą, to musi to być wspólnota, która twierdzi że ma monopol na zbawienie, ma nieomylnego guru - znacie taką? na pewno nie jest to Kościół Zielonoświątkowy!

    Cytuj
    IP: 83.9.xx3.xx2 
  • ..._gość_gość_gość

    26.04.2019, 12:30

    Tczew schodzi na psy

    Masakra co to się dzieje na prawdę nie było chętnego tylko sekciarze pewnie zbiórkę zrobili i razem kupili obiekt bo nie wierze że zielonoświątkowscy pastorowie mieli tyle kasy

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx4.xx6 
  • re_gość

    26.04.2019, 12:51

    Cezary nadal leń i nierób

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx1 

    Alo_gość

    26.04.2019, 13:12

    Debil

    Cytuj
    IP: 5.173.xx7.xx2 

    Klimek_gość

    26.04.2019, 14:17

    Proszę poczytać o Kościele Zielonoświątkowym. Jest to kościół prawnie uznany nazwanie tegoż kościoła sektą grozi sądem. Więc bardzo proszę o zapoznanie się z przepisami prawnymi. Pozdrawiam.

    Cytuj
    IP: 188.147.xx8.xx8 

    xyz_gość_gość

    26.04.2019, 22:26

    Oj mają, mają!!!!!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xxx 

    Gość_gość_gość

    27.04.2019, 19:59

    Super sprawa !!

    Super sprawa , jest demokracja i zachód !! Konkurencja sla Rydzyka i KK !!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx3.xx7 
  • człowiek bez nicka_gość

    26.04.2019, 12:31

    kurczę no, średniowiecze już dawno się skończyło...a ludzie nadal wierzą w te legendy i dają się straszyć piekłem...piekło i niebo to jest tu, na ziemi, a życie po śmierci to zwykłe mrzonki...kochani, pora przejrzeć na oczy...żadnego boga nie ma!

    Odpowiedz
    IP: 178.183.xx4.xx5 
  • EkO_gość

    26.04.2019, 12:48

    wyluzuj

    Nie odbieraj ludziom wiary. Mają prawo wierzyć. Gdybyś takim tekstem zarzucił na podwórku np. w Marsylii to byś już dawno się zeskrobywał z podłogi. Nie tobie oceniać. Inna sprawa, to kwestia majątków kościelnych wszelkiego rodzaju. Chciałbym aby opadły zasłony i wyszło kto, gdzie, co i jak. A przede wszystkim ile i za ile!

    Cytuj
    IP: 85.198.xx9.xx8 

    Justyna_gość

    26.04.2019, 17:17

    Glupek

    Cytuj
    IP: 94.254.xx9.xx8 

    xxx_gość

    27.04.2019, 09:01

    A mózg masz czy też go niema? Skąd wiesz że tak, jeśli tak, widziałeś? Udowodnij pokaż ????

    Cytuj
    IP: 78.88.xx5.xx6 

    jp_gość

    27.04.2019, 10:19

    i tu masz racje . ale jak ktos chce wierzyc w cos to niech wierzy

    Cytuj
    IP: 83.23.xx5.xx5 

    As _gość_gość

    27.04.2019, 15:59

    Święta prawda ????

    Cytuj
    IP: 76.90.xx8.xx4 

    Max_gość

    28.04.2019, 16:46

    Nie ma Boga?

    Największym dowodem istnienia Boga jest ATEIZM - nie byłby w ogóle potrzebny, gdyby właśnie nie było Boga :-) Biblia mówi: "...głupi rzekł w sercu swoim - nie ma Boga". Trudniej jest wierzyć, że cały ten wszechświat, idealnie zaprogramowany jest dziełem przypadku czy wybuchu, niż w to, że został stworzony przez BOGA.

    Cytuj
    IP: 83.9.xx3.xx2 
  • EkO_gość

    26.04.2019, 12:42

    masakraaa

    Rodzi się pytanie, skąd oni na to mieli pieniądze. Powierzchnia 2,8, tak? Niech kupili to nawet za 5 baniek. Czy kilkuset wyznawców, z których nie każdy pewnie daje kasę, stać na coś takiego? Śmierdzi mi to strasznie...

    Odpowiedz
    IP: 85.198.xx9.xx8 
  • e5_gość

    26.04.2019, 12:50

    dostali kiedyś działke od miasta i po czasie sprzedali za dużą sumę. Trza robić interesy naiwni.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx1 
  • Fałsz _gość

    26.04.2019, 12:47

    Obłuda

    Sekta!!!! i na dodatek niesprawna!!! W tym zborze (kościele) tylko ludzie z średniej klasy i wyższej Bawią się dobrze w Boga!!!! A skoro werbują ludzi z kłopotami życiowymi to na należy odpowiednio zadbać o NICh mówię o pomagania wyscia z bezdomności, uzależnień czy w sprawach bytowo-socialnych!!!!!! A nie na tył sali i módlta się to może Bóg was usłyszy!!!!! Jestescie kompletnie nie przygotowani do tego Pastorku i liderzy!!!!!! Byle na tace

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx2.xx9 
  • Gość _gość

    26.04.2019, 13:27

    Jestem zwykłym pracownikiem produkcyjnym i zostałem przyjęty serdecznie nikt nie wymaga pieniędzy atmosfera jest super i wiara w prawdziwego Boga.

    Cytuj
    IP: 188.147.xx8.xx8 
  • Piotr_gość

    26.04.2019, 12:48

    tera dawać wierni na tacę , bo Mamon wielki każe płacić 10 %. Lektyka już czeka na pryszczatego i spasłego guru. I zwiodą wielu i wielu pójdzie na zatracenie drogą Bala.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx1 
  • Tczewianin_gość_gość

    26.04.2019, 12:55

    Tylko w Tczewie takie cuda

    żenada...

    Odpowiedz
    IP: 91.224.xx9.xx2 
  • adi_gość

    26.04.2019, 12:57

    ni i fajnie. A drugą stronę, byłe brico, niech wykupi tata Tadzio i będzie git.

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx2.xxx 
  • Fałsz _gość_gość

    26.04.2019, 13:00

    Obłuda

    Janusz jeszcze jedno!!! Boga nie ma!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx2.xx9 
  • Gość _gość

    26.04.2019, 13:24

    Bóg Jest

    I bardzo Cię kocha.

    Cytuj
    IP: 188.147.xx8.xx8 
  • Basia _gość

    26.04.2019, 13:01

    Echo

    Kupuje ten, kogo stać. Jako właściciel może robić co chce.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx3 
  • Niedźwiedź_gość

    26.04.2019, 13:06

    Centrum Echo

    Zanim zaczniesz oceniać i domyślać się skąd wzięli kasę to spytaj o to ich pastora. Z tego co wiem to fajny gość i chętnie odpowie na każde pytanie. Myślę że to lepsze niż pisać ploty w sieci.

    Odpowiedz
    IP: 178.37.xx1.xx3 
  • Rowerowy_johny_gość

    26.04.2019, 13:10

    A będą parkingi dla rowerów

    ja jeżdżę tylko rowerem w wąskich majtkach i aby móc tam przyjechać, muszę mieć parking rowerowy

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx4.xx8 
  • maria _gość_gość

    26.04.2019, 19:36

    gość

    dla ciebie wszystko, tylko odwiedź nas .

    Cytuj
    IP: 88.69.xx0.xx7 

    a_gość

    26.04.2019, 20:08

    Dlatego przez te ciasne majtki j**ło ci na głowę jesteś burakiem

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xxx 
  • Gość _gość

    26.04.2019, 13:21

    Super

    W końcu będzie konkretny Kościół prawdziwy. Dzięki Bogu jest teraz własnością KZ.

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx8.xx8 
  • Maria_gość

    26.04.2019, 13:28

    Ćccc

    Jaki prawdziwy kościół ?? puknij ty się w czoło.

    Cytuj
    IP: 88.69.xx0.xx7 

    Ona...._gość

    26.04.2019, 14:09

    prawdziwy...

    ...na pewno prawdziwy tak, jak wszystkie inne kościoły :)

    Cytuj
    IP: 37.47.xx4.xx2 

    człowiek bez nicka_gość

    26.04.2019, 14:34

    Maria bo wiesz, bo to jest głupek który sądzi to właśnie jego religia jest ta prawdziwą a wszystkie inne to głupoty...i tak sądzą wszyscy w cos wierzący...tylko moja prawda jest najmojsza...a najprawdziwsza prawda jest taka ze to wszystko SEKTY, boga nie ma, boga wymyślili ludzie, jak ktokolwiek inteligentny może wierzyć w te bajki?

    Cytuj
    IP: 178.183.xx4.xx5 
  • Maria_gość

    26.04.2019, 13:25

    Ćccc

    Przecież to jest obiekt typowo handlowy ktoś obcy się pomyli i wejdzie tam na zakupy, obłęd.

    Odpowiedz
    IP: 88.69.xx0.xx7 
  • Gość _gość_gość_gość

    26.04.2019, 13:51

    Gość

    Pod Biedronką będą stać i werbować do kościoła taka" misja " Ci przynajmniej po domach nie chodzą he

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx2.xx9 
  • maria _gość

    26.04.2019, 19:22

    ccccccc

    strach będzie do biedronki jechać bo z naprzeciwka będą wierni wiernych naganiać.

    Cytuj
    IP: 88.69.xx0.xx7 
  • nick_gość

    26.04.2019, 13:55

    1 kwietnia już był

    Ktoś sobie chyba jaja robi prawda ? Nie mam nic do wiary Zielonoświątkowców ale obiekt handlowy gdzie w planach urbanistycznych jest zaznaczone miejsce na handel będzie kościół ? Kto tak ładnie się popisał, że sprzedał obiekt handlowy i nagle zmienił plany urbanistyczne ? TO nie jest już lekkie przegięcie władzy, że robi co jej się żywnie podoba albo gdzie ma większe korzyści ? Pora uciekać z tego miasta bo tutaj mieszkańcy nie mają prawa głosu.

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx6.xx6 
  • yhy_gość

    26.04.2019, 14:50

    hola hola

    Nie ma czegoś takiego jak "plany urbanistyczne", za to jest konieczność złożenia wniosku o zmianę sposobu użytkowania budynku, do którego trzeba załączyć zaświadczenie od gminy, że zmiana jest zgodna z miejscowym planem zagospodarowania. Chcieć nie znaczy móc.

    Cytuj
    IP: 87.205.xx1.xx8 

    Zainteresowana_gość

    27.04.2019, 00:27

    nick_gość

    Widzisz gościu drogi nie byłeś brany pod uwagę gdy inni mieszkańcy kupowali dom. Nie mogłeś wybrać sobie sąsiada. Nie mogłeś wybrać również jakie sklepy gdzie powstaną. Mieszkańcy miasta w tych kwestiach akurat nie mają nic do powiedzenia. Przykre ale prawdziwe. NIE TYLKO W TCZEWIE!!!

    Cytuj
    IP: 89.64.xx9.xx9 
  • Gość _gość_gość_gość

    26.04.2019, 13:57

    Gość

    Janusz masz pozdrowienia od Richarda Dawkinsa - mówi że masz mały mózg i wielkie serce!!!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx2.xx9 
  • Jadzia_gość

    26.04.2019, 14:21

    Nie dla zielonego

    I manię wielkości i potrzeby na kasę ,do roboty nieroby ,dlaczego tylu ludzi odeszli z powodu Janusza,klamcUszka,pasibrzuszka

    Cytuj
    IP: 94.254.xx1.xx9 
  • Tomek_gość

    26.04.2019, 14:06

    Zbor

    Czytając wszystkie komentarze masakra ile jadu w ludziach tyle lat stało puste i była cisza A teraz wielkie hallo kosciol ma z tego co czytałem 30 lat mają prawo mnie swój budynek na Kościół i nikomu nic do tego i fajną lokalizacja z chęcią tam się przejdę powodzenia dla tego kościoła..

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx7.xx2 
  • Gość _gość_gość_gość

    26.04.2019, 14:39

    Gość

    Wystarczy jedną tabletkę dziennie brać i wracacie do życia ludzie i niepotrzebny jakiś Bóg z urojeń!!! - Kwetiapina - Olanzapina - Klozapina He he he

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx2.xx9 
  • Igi gość _gość

    26.04.2019, 15:29

    Diller?

    Może policja powinna się zainteresować tym kto reklamuje tabletki na lewo????

    Cytuj
    IP: 188.147.xx3.xx7 
  • Ojjooj_gość

    26.04.2019, 14:42

    Gość

    Wiecie jak czytam niekt?re z waszych opini to się zastanawiam na jakim świecie ja żyję.A jeszcze bardziej nad tymi osobami kt?re tak obrażają innych a najbardziej Boga.Wiem że ciężko jest uwierzyć w istnienie Boga może to są bajki i nie istnieje ale co jeśli jest Bóg i kiedyś my wszyscy przed nim staniemy wtedy będzie za p?źno dlatego jeżeli nie wierzycie to nie wyśmiewajcie innych za ich wiarę bo żyjemy w wolnym kraju gdzie ludzie mogą kupować budynki i robić z nimi co chcą.Ja osobiście bardzo się cieszę że będzie tam kości?ł i napewno wpadnę tam się pomodlić.Strasznie nie lubię określenia sekta no ale ludziom się tak to kojarzy każdy kto nie uczęszcza do kościoła katolickiego jest w sekcie smutno mi że ludzie w takich czasach są tak niedouczeni i na wszystkie zgromadzenia chrześcijańskie m?wią sekta.Długa droga przed wami moi kochani ja ją już mam za sobą i wierzę w Boga i w jego istnienie.

    Odpowiedz
    IP: 89.19.xx7.xx9 
  • Pomorzanin_gość_gość

    26.04.2019, 14:58

    Tym wszystkim ciekawym...

    skąd zielonoswiątkowcy mieli "kasę" proponuję najpierw rozliczyć własnego proboszcza i przypominam ,że jest to wyznanie chrześcijańskie ,a więc z pewnością zgodnie z "wiedzą prezesa" nie przyniosą pasożytów.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx8.xx3 
  • Pomorzanin_gość_gość

    26.04.2019, 15:02

    Zielonoświątkowcy obiekt kupili...

    a pamiętam,jak jeden z "Rycerzy Chrystusa" -ten .oseł z wąsami chciał przekazać KK działkę za 1% wartośći.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx8.xx3 
  • H_gość

    26.04.2019, 15:24

    M

    Ja bym poprosiła o jedną informację. Kiedyś Zielonoświątkowcy kupili działkę pod świątynię na Górkach... Był o tym artykuł tutaj. To teraz będą dwa kościoły czy jak?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx0 
  • Mari_gość

    28.04.2019, 20:34

    Dzialka

    Sprzedali działkę, właśnie dlatego mieli pieniądze na ten budynek. Trzeba umieć robić interesy :) jestem dumna ze tak dobrze radzą sobie i nie poddają się mimo tylu beznadziejnych i kretyńskich komentarzy

    Cytuj
    IP: 46.238.xx6.xx7 

    Mari_gość

    28.04.2019, 20:50

    A i na pewno przyjdę do was z chłopakiem, oboje jesteśmy mega ciekawi waszej wiary. Powodzenia

    Cytuj
    IP: 46.238.xx6.xx7 
  • Gość_gość_gość_gość

    26.04.2019, 16:05

    Kiedy przemalują budynek na zielono.

    Odpowiedz
    IP: 46.76.xx7.xx3 
  • Egon Kowalski_gość

    26.04.2019, 17:04

    Biznesplan

    Nie zdziwcie się, gdy w trakcie remontu/adaptacji zdarzy się "coś" wymuszającego rozbiórkę obiektu. Wówczas podczas odbudowy okaże się, że wyrastają nowe bloki - bo "przypadkiem" plan zagosp. przestrzennego ulegnie zmianie... Wówczas przebitka i 2 - 3 krotny zysk na kupnie pustostanu. W końcu w branży religijnej występują nieźli biznesmeni.

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx4.xx4 
  • obywatel T_gość

    26.04.2019, 17:40

    z innej beczki

    Ja tak dla porządku. Fajny filmik, bardzo osobisty i ciepły ale nie za bardzo prywatny? Można to tak puszczać w sieci bez zgody osób występujących? nie pytam o żadne RODO tylko tak po prostu z ludzkiego punktu widzenia, to w końcu bardzo intymne sprawy ps. nie jestem członkiem tej wspólnoty

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx5.xx1 
  • gossc_gość

    26.04.2019, 18:35

    to dlaczego zabierasz glos jak cie nie ma na tym filmiku

    Cytuj
    IP: 158.174.xx3.xx3 

    Grzegorz_gość

    26.04.2019, 19:03

    Nie

    Nie nożna, ponieważ wielu z tego filmu odeszlo od nich na znak protestu przeciw dyktaturze czarka i januszka. I nie wyrażają zgody na publikację przez tczpl.do sądu o złamanie prawa

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx5 
  • JAN_gość_gość

    26.04.2019, 17:46

    do zawistnych

    Zadajecie pytania skąd wzięli pieniądze a ch was obchodzi ważne ze zapłacili a nie dostali za darmo jak Kościół Katolicki np plac pod kościół na ul Jodłowej dostali za 1 zł Zapytajcie za czyje pieniądze została pobudowana szkoła katolicka na Rokitkach

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx8 
  • gość_gość

    28.04.2019, 19:42

    szkoła katolicka

    Kto ma tam dziecko, ten wie za czyje została wybudowana. Rodzice płacą darowizny, deweloper podarował działkę, opłaci mu się.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx2 
  • gosc_gość_gość

    26.04.2019, 18:35

    a może tak ?

    zamiast zionąc siarką w strone osób o innej religii może porządni ludkowie wypiją o jedno piwo mniej co im na zdrowie wyjdzie i wrzucą złotówke tym co w potrzebie ? np tu:tnij.tcz.pl/?u=643987

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx5 
  • MAX_gość

    26.04.2019, 19:07

    Nie mam nic do prawosławia, zielonoświątkowców, ateistów, świadków jehowy, katolików... więc dobrze że mają swój kościół. Gorzej gdyby zbudowano w Tczewie meczet. Bo tam nie ma wiary - tam jest totalitarna ideologia oparta na jihadzie i walce z innymi wyznaniami.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx1 
  • Yy_gość

    26.04.2019, 19:14

    Niezle

    D9brze ze nie jechowi haha

    Odpowiedz
    IP: 185.96.xx4.xx3 
  • xyz_gość

    05.05.2019, 01:40

    Dlaczego?

    Cytuj
    IP: 188.146.xx3.xx8 
  • Jaa_gość

    26.04.2019, 19:14

    Ja pierd...le. kolejny kosciol. A bezdomni spia na dzialkach.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx6.xx6 
  • maria_gość

    26.04.2019, 19:28

    ccccccc

    może to dobrzy ludzie i zrobią tam jakąś noclegownie bo po co im tyle powierzchni i takim sposobem dojdą nowe owieczki.

    Cytuj
    IP: 88.69.xx0.xx7 

    JAN_gość_gość

    26.04.2019, 20:15

    x

    bezdomni sobie zapracowali na to co mają

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx8 

    MAX_gość

    26.04.2019, 20:28

    paralizatorem ich... śmierdzący bezdomni

    Cytuj
    IP: 78.88.xx6.xx1 

    Ty gość _gość

    26.04.2019, 21:35

    Można przyjąć bezdomnych pod swój dach. Jeżeli się tym przejmujesz. Nikt ci nie zabroni.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx9 
  • Gościówa_gość

    26.04.2019, 19:37

    Czytam te niektóre hejty i po prostu ze śmiechu nie mogę. Dodam, że sama do tego kościoła uczęszczam. Pozdrawiam :D

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx6.xx4 
  • Rebe_gość

    26.04.2019, 21:30

    Ja też uczęszczam na nabożeństwa w Kościele Zielonoświątkowym jest super i wszystko co hejterzy jest nie prawdą.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx9 

    Miś_gość

    27.04.2019, 20:11

    Kiedy otwarcie ?

    Kiedy otwarcie i czy będzie Kaczyński ?!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx3.xx7 
  • Uro gość _gość

    26.04.2019, 21:20

    "Cezary nadal leń i nierób"

    Czy jest Pan pani gotowy/a na sprawę sądąwą. Pisanie o kimś i szkalowanie Go jest przestępstwem. Dlatego proszę nie denerwować się i uspokoić. Pozdrawiam.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx9 
  • Dred_gość

    26.04.2019, 21:33

    "może to dobrzy ludzie i zrobią tam jakąś noclegownie bo po co im tyle powierzchni i takim sposobem dojdą nowe owieczki."

    A dlaczego pani przeszkadza ten Kościół?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx9 
  • Tru _gość

    26.04.2019, 21:44

    "strach będzie do biedronki jechać bo z naprzeciwka będą wierni wiernych naganiać."

    Do Lidla można iść na zakupy droga pani. Jak biedronka przeraża. Ja lubię biedronka i jeszcze nie spotkałem się z jakąś nagonką przez zielonoświątkowców to są bardzo dobrzy ludzie. Przede wszystkim pastor y. Polecam przyjście na nabożeństwa i zobaczenie jak się odbywają. Oni naprawdę chcą szczęścia ludzi. Pozdrawiam.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx9 
  • Ania_gość

    26.04.2019, 21:47

    Super

    Ogromnie się cieszę ,że tak dobrze będzie wykorzystany ten budynek! Tych ,którzy źle piszą na ten temat radzę zająć się sobą i wniknąć w głąb swego serca.Czemu Wam to służy?

    Odpowiedz
    IP: 37.201.xx4.xx6 
  • xyz_gość_gość

    26.04.2019, 22:53

    Co ma wspólnego Bank Żywności z Kościołem Zielonoświątkowców? Tam była reklama BŻ.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xxx 
  • hmm_gość

    26.04.2019, 22:59

    hmmmm

    Brico kupia jehowi i bedzie komplecik xD

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx5.xx8 
  • prawda_gość

    26.04.2019, 23:10

    Zielonoświatkowcy

    Nie znam ich za bardzo ale nigdy nie słyszałem o nich złego słowa, nie słyszałem by wtrącali sie do polityki by kuypczyli głosami, mieli trybuny ludu typ RM i Trwam by sprzedawali się władzy za łapówki. Nie słyszałem o aferach obyczajowych, alkoholowych, przestępczości, pedofilii i całym złu tego świata w ich wydaniu. Nie słyszałem by dostawali ziemię od państwa za 1 zł czy objęła ich Komisja Majątkowa. By zabierali głos kiedy wygodnie i stosowali podwójne standardy moralności. Mówili jak żyć innym , a sami robili zupełnie odwrotnie. Nie stosują celibatu jako narzędzia do utrzymania majątku. Nie maja kapelanów w wojsku czy urzędach skarbowych fikcyjnych wysokopłatnych stanowisk. Po prostu sa nieinwazyjni dla społeczeństwa i krzewią swoją wiarę i przekonania bez wymuszeń i haraczy. Zupełnie odwrotnie jak nasz KK. ŻYCZĘ BY TA INWESTYCJA DAŁA WAM WIELE RADOŚCI SATYSFAKCJI I DOBRA.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx6 
  • zdzisiek _gość

    27.04.2019, 06:40

    są jak groby pobielane , na zewnątrz czyści a w środku zgnilizna i smród. Ilu w nich rozwodników , co wymienili się żonami lub mężami.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx1 

    xyz_gość_gość_gość

    28.04.2019, 16:18

    "dostawali ziemię od państwa za 1 zł " a działka na Górkach to co?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xxx 
  • Katoliczka_gość

    27.04.2019, 06:32

    .

    "Maria bo wiesz, bo to jest głupek który sądzi to właśnie jego religia jest ta prawdziwą a wszystkie inne to głupoty...i tak sądzą wszyscy w cos wierzący...tylko moja prawda jest najmojsza...a najprawdziwsza prawda jest taka ze to wszystko SEKTY, boga nie ma, boga wymyślili ludzie, jak ktokolwiek inteligentny może wierzyć w te bajki?"

    Taaa, niby Boga nie ma a jak się coś złego w życiu dzieje to niejeden powie "jeśli gdzieś tam jesteś to proszę ..." i nagle okazuje się że to nie bajka :) Ps. I obyś nigdy nie musiał/-a tak powiedzieć. Pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx9.xx2 
  • Justa_gość

    27.04.2019, 08:22

    Brak slow

    Ja mogę założyć żyć wspólnotę ludzi świadomych np ...takich , którzy nie popierają kościoła,ani żadnych innych wyznań,po prostu wierzą w to co widzą,myślę że ludzie ogarnięci wiedzą,że Boga nie ma,diabła nie ma itd...Wiara jest dla ludzi słabych ,którzy szukają wsparcia w jakiś formach ,obrazkach iyp. Chcą zwalić swoje porażki na coś lub wygadac sie czemuś...... osobiście kościół dla mnie to legalna pralnia pieniędzy ,bez żadnego duchowego zaplecza)))

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx1.xx5 
  • Ja_gość

    27.04.2019, 12:19

    Po

    Poziom komentarzy jest żenujący.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx8 
  • Gość_gość

    27.04.2019, 13:03

    Czy w Tczewie naprawdę nigdy nic już się nie będzie działo. Takie piękne miejsce i duży obiekt, tak wiele mogłoby się tu dziać a zostało sprzedane na kolejny obiekt kultu. Jestem osobą wierzącą i praktykującą, nie mam nic przeciwko wierze i kościołowi, ale w Tczewie mamy wystarczającą liczbę kościołów a ileś lat temu tak piękny teren w pięknym miejscu (obok szkoły 12) także zyskał właściciela w postaci kościoła. Tczew jest jedynie sypialnią, a ludzie tu mieszkający wydawać pieniądze na kina, teatry, restauracje, kawiarnie, bary, kluby itp jeżdżą do innych miast jak np. Gdańsk czy Malbork.

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx5.xx2 
  • Sport_gość

    27.04.2019, 18:19

    To jest

    Okno na świat,a Tczew to dno i wodorosty

    Cytuj
    IP: 94.254.xx0.xx2 

    Kajak_gość

    29.04.2019, 13:30

    1. "Czy w Tczewie naprawdę nigdy nic już się nie będzie działo" - ale w tym zdaniu jest oczekiwanie - oczekiwanie na to, że dana osoba nic nie będzie robiła, ale tylko oczekiwała, że ktoś zrobi dla niej coś. "W Tczewie nic się nie dzieje .." - nie wiem jak rozumieć to zdanie, przecież mieszkając w jakimkolwiek miejscu na świecie, powinno się samemu organizować sobie czas wolny, na swój ulubiony sposób. A poza tym w Tczewie dzieją się różne rzeczy. 2. "Tczewie mamy wystarczającą liczbę kościołów..." - ignorancja tematu - wg tego samego schematu, po co mają powstawać różne sklepy różnych marek, przecież w naszym mieście jest już dużo sklepów. A najważniejsze kościoły (budynki) są w większości kościoła katolickiego, a ten kościół ma w nazwie Zielonoświątkowy - więc już to powinno dać do myślenia, że może to troszkę coś innego - poza tym są też Baptyści, Świadkowie Jechowy 3. "Takie piękne miejsce i duży obiekt" - może miejsce piękne, ale było czyjąś własnością i właściciel zrobił z tym co chciał, a obecny właściciel robi z tym co chce - ale jak Tobie to przeszkadzało trzeba było kupić ten obiekt i przeznaczyć na te wg Ciebie potrzebne cele

    Cytuj
    IP: 46.238.xx6.xx7 
  • on_gość_gość

    27.04.2019, 13:47

    nie

    Nie dla Katolika i tych snobow nie dla tych pederestow w czarnych sukienkach zerwacc koknkordat

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx4 
  • ..._gość

    27.04.2019, 14:02

    Nono kiedyś zakupy a teraz ma tam powstać miejsce do modlitw....

    Odpowiedz
    IP: 188.125.xx3.xx8 
  • Gwajer_gość

    27.04.2019, 15:06

    Co Was obchodzi prywatna własność? Ktoś kupił nieruchomość od prywatnego właściciela i zapłacił za to ustaloną sumę, więc nic Wam do tego! A że powstanie kościół protestancki? Właściciel może zrobić z nieruchomością co chce, nic nam do tego. Jak powstawał kolejny kościół rzymskokatolicki na Suchostrzygach, to cisza była, choć tereny pod budowę zostały pozyskane za symboliczną kwotę od miasta. Lepiej niech tam postanie kościół, niż ma stać puste i niszczeć, jest nadzieja, że Zielonoświątkowcy dobrze zagospodarują przestrzeń.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx0 
  • marcin_gość

    27.04.2019, 15:44

    ALLELUJA

    GRATULACJE !!! Wspaniała wiadomość pozdrawiamy cały zbor !

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx9.xx7 
  • lukas_gość

    27.04.2019, 16:09

    jeden pies

    "Proszę zwrócić uwagę na to, że kościół zielonoświątkowy to nie kościół na którego ostatnio wszyscy naskakują. Nie są to Katolicy tylko Protestanci."

    jeden pies

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx2 
  • Jjjj_gość

    27.04.2019, 16:42

    Jki

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx6.xx4 
  • zaratustra83

    27.04.2019, 18:12

    turystyka

    "..mieszkam tu od urodzenia i kocham to miasto, ale, nie doczekam razem z moimi dziećmi oraz wnukami czasów aby coś tu się działo, coś co przyciągnie turystów. Miasto cały czas będzie sypialnią Gdańska. Lumpeksy, banki oraz kościoły powinny być w herbie miasta...."

    Tczew nie jest miastem turystycznym. Czas się z tym pogodzić. U nas infrastruktura powinna być dla mieszkańców a nie bajania o turystyce.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • MARANATHA_gość

    27.04.2019, 18:52

    "Proszę poczytać o Kościele Zielonoświątkowym. Jest to kościół prawnie uznany nazwanie tegoż kościoła sektą grozi sądem. Więc bardzo proszę o zapoznanie się z przepisami prawnymi. Pozdrawiam. TO SMUTNE ZE CHRZEŚCIJANIE, A W TYM WYPADKU KZ STRASZY KONSEKWENCJAMI PRAWNYMI. CIEKAWE CO NATO POWIEDZIAŁ BY JEZUS ?!

    Odpowiedz
    IP: 159.205.xx6.xx5 
  • Tru _gość

    28.04.2019, 11:15

    Tak na KZ i pastorów można pisać ale jak się postraszy konsekwencjami to strach oblatuje. W Stanach Zjednoczonych już większość hejterów byłaby w sądzie. I jeszcze raz ostrzegam przed konsekwencjami prawnymi. Obrażanie ludzi i nazywanie pełnoprawnego Kościoła sektą jest karalne. Pozdrawiam.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx9 

    Polak_gość

    28.04.2019, 20:18

    Kościół zielonoświątkowców, czy jak im tam, to taka sama sekta jak każdy inny kościół!!! Czy się to komuś pobada, czy nie, takie są fakty!!! Sądem możesz sobie straszyć takich półgłówków jak ty!!!

    Cytuj
    IP: 83.21.xx4.xxx 
  • smutne_gość

    27.04.2019, 19:46

    A 99% komentujących to chrześcijanie. Katolicy, Protestanci. Wszyscy z tych "wierzących" czytający Pismo Święte, modlący się do jednego Boga a plują na siebie jak zaciekli wrogowie. Smutne to bardzo. Wg Boga wszyscy jesteśmy braćmi, dziećmi na tej samej pozycji. Nie ma "pastorka", "leniuszka", " śmierdzącego bezdomnego". Jest dziecko. Może i wielu błądzi, ale jak nachrzani Ci brat rodzony, ojciec albo matka to od razu plujesz w twarz? Walisz z młota, aż miło? Skreślasz i zakopujesz? Po co to ludzie? Skąd masz w sobie tyle jadu? Luz :) Wiosna idzie ! Pięknie się robi. Ciesz się życiem człowieku i daj cieszyć się innym

    Odpowiedz
    IP: 83.15.xx3.xx5 
  • smutne_gość_gość

    27.04.2019, 19:46

    A 99% komentujących to chrześcijanie. Katolicy, Protestanci. Wszyscy z tych "wierzących" czytający Pismo Święte, modlący się do jednego Boga a plują na siebie jak zaciekli wrogowie. Smutne to bardzo. Wg Boga wszyscy jesteśmy braćmi, dziećmi na tej samej pozycji. Nie ma "pastorka", "leniuszka", " śmierdzącego bezdomnego". Jest dziecko. Może i wielu błądzi, ale jak nachrzani Ci brat rodzony, ojciec albo matka to od razu plujesz w twarz? Walisz z młota, aż miło? Skreślasz i zakopujesz? Po co to ludzie? Skąd masz w sobie tyle jadu? Luz :) Wiosna idzie ! Pięknie się robi. Ciesz się życiem człowieku i daj cieszyć się innym

    Odpowiedz
    IP: 83.15.xx3.xx5 
  • Belzedoop_gość

    28.04.2019, 16:27

    100/100

    Nic dodać, nic ująć.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx0.xx1 
  • Ona..._gość

    27.04.2019, 20:24

    ....czytam i...

    ...czytam i cieszę się, że nigdy nie miałam żadnych pro religijnych ciągot pomimo wielu nacisków i prób indoktrynacji. Czytam te komentarze rożnego rodzaju chrześcijan i robi mi się przykro, że moi rodacy ochoczo deklarujący swoje przywiązanie do wartości wyższych w ohydny sposób atakują innych chrześcijan. Przecież to jest chore i kompletnie niezrozumiale. Mnie nie interesuje skąd ktoś wziął pieniądze na finansowanie swojej działalności tym bardziej, że moje państwo wyrzuca w błoto 19 mld. zł.. na kościół zwany katolicki, a robi to m.in. z moich podatków pomimo, że 80% tych "duchownych" jest zwykłymi zboczeńcami gwałcącymi i molestującymi małe dzieci... To jest tragedia, a nie jacyś Zielonoświątkowcy chcący uprawiać gry i zabawy w byłym sklepie...

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx0 
  • JAN_gość_gość

    28.04.2019, 00:00

    x

    "są jak groby pobielane , na zewnątrz czyści a w środku zgnilizna i smród. Ilu w nich rozwodników , co wymienili się żonami lub mężami."

    O czym ty idioto piszesz co cię obchodzi że tam są ludzie po rozwodach ,może są oni lepsi od ciebie Zapytaj ilu księży zyje bez ślubu

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx8 
  • kik_gość

    29.04.2019, 08:19

    Według mnie wszyscy księża żyją bez ślubu

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • I tam_gość

    28.04.2019, 00:48

    Fałsz

    "Proszę poczytać o Kościele Zielonoświątkowym. Jest to kościół prawnie uznany nazwanie tegoż kościoła sektą grozi sądem. Więc bardzo proszę o zapoznanie się z przepisami prawnymi. Pozdrawiam."

    To,że coś jest legalne nie znaczy ,że jest zgodne z biblią i tak wygląda.pozostaje sekciarski sposób myślenia,,a to jest manipulacja ludźmi za pomocą pozornie mądrych kazań i nauczań rodem z piekła,gdzie Chrystus nie jest na 1 miejscu.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx4.xx5 
  • czesc_gość

    17.02.2020, 13:33

    hej

    tnij.tcz.pl/?u=638ab5

    Cytuj
    IP: 89.64.xx3.xxx 
  • Belzedopp_gość

    28.04.2019, 09:28

    100/100

    "Jeśli nie wiesz to nie pisz bzdur nikt nam nie dał złamanego grosza nie jesteśmy pupilami kaczyńskiego jak rydzyk.wszystko mamy za własne pieniądze a nie podatników."

    Co racja, to racja. Kaczystom żal zad ściska, że nie mają monopolu na reli (gie) kwie. Qpa śmiechu, pzdr.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx0.xx1 
  • Xxx_gość

    28.04.2019, 15:27

    Nie do końca prawda

    "Jeśli nie wiesz to nie pisz bzdur nikt nam nie dał złamanego grosza nie jesteśmy pupilami kaczyńskiego jak rydzyk.wszystko mamy za własne pieniądze a nie podatników."

    Nie zgodzę się do końca że wszystko macie za własne pieniądze, mieszkałam niedaleko waszego kościoła i widziałam przez okno jak podjezdzaja samochody po żywność i nie male ilości tylko tyle ile wlazlo do samochodu. I to z banku żywności a o ile wiem bank żywności ma pomagać tym najbiedniejszym i to za czyje pieniądze, za pieniądze ludzi którzy mają dobre serce i wierzą że ich datki idą dla potrzebujących a tak nie jest. Piszę bo znam jedna rodzinę która jechała po tą żywność a wcale biedni nie są. Wiec.......

    Odpowiedz
    IP: 31.2.xx8.xx8 
  • RFBMJ_gość

    28.04.2019, 18:31

    to jest prawda, Sam Czaruś niejeden ryż zeżarł z BŻ.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx1 
  • Cyklop_gość

    28.04.2019, 16:10

    Terren

    Rewelacja takie miasto jak Tczew a w koło kościoły banki a teraz jeszcze jakiejś k***.... A meczet będzie robiony a może ktoś po myślał by o tych młodszych jakiś park wodny by się przydał, jakaś dyskoteka

    Odpowiedz
    IP: 213.128.xx3.xx6 
  • Nikita_gość

    28.04.2019, 16:52

    KZ

    Sama należę do KZ to jest praktycznie mój drugi dom i moja druga rodzina. Wspaniale, że powstanie kolejny zbór, to bardzo dobra wiadomość. Chwała Panu.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx6 
  • xD_gość

    28.04.2019, 22:22

    xD

    Zaj**iście, Tczew miastem heretyków... Ale Kodziarscy dalej będą na kościół naskakiwać...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx4.xxx 
  • o h**_gość

    28.04.2019, 22:24

    o h**

    "Wyobraź sobie, że z dziesięcin członków."

    to ludzie sa glupsi niz myslalem

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx2 
  • HAAAH_gość

    28.04.2019, 22:25

    HAHAHAHAHA

    XXI WIEK LUDZIE MARNUJA BUDYNKI NA KOSCIOLY HAHAHAHAHAHAHAHAHAAH

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx2 
  • MARANATHA_gość_gość

    29.04.2019, 02:14

    ""Tak na KZ i pastorów można pisać ale jak się postraszy konsekwencjami to strach oblatuje. W Stanach Zjednoczonych już większość hejterów byłaby w sądzie. I jeszcze raz ostrzegam przed konsekwencjami prawnymi. Obrażanie ludzi i nazywanie pełnoprawnego Kościoła sektą jest karalne. Pozdrawiam." Czy Jezus gdy go obrażano, bito i opluwano a w końcu powieszono na krzyżu odgrażał się wobec tych, którzy tak Go traktowali? Jak napisano ?: Słyszeliście, iż powiedziano: Będziesz miłował bliźniego swego, a będziesz miał w nienawiści nieprzyjaciela swego. A JA WAM POWIADAM: Miłujcie nieprzyjaciół waszych i módlcie się za tych, którzy was prześladują, Abyście byli synami Ojca waszego, który jest w niebie, bo słońce jego wschodzi nad złymi i dobrymi i deszcz pada na sprawiedliwych i niesprawiedliwych. Bo jeślibyście miłowali tylko tych, którzy was miłują, jakąż macie zapłatę? Czyż i celnicy tego nie czynią? Ewangelia Mateusza rozdział 5 od wersu 43-46 oraz Błogosławcie tych, którzy was prześladują, błogosławcie, a nie przeklinajcie. Weźcie też przykład ze Szczepana, on również się nie odgrażał Apostoł Paweł w Pierwszym iście do Koryntian 4, 12-13 pisze : I trudzimy się pracą własnych rąk; spotwarzają nas, my błogosławimy; prześladują nas, my znosimy, Złorzeczą nam, my się modlimy; staliśmy się jak śmiecie tego świata, jak omieciny u wszystkich aż dotąd. Nie można postępować obłudnie, lecz sprawiedliwie czyniąc to to przystoi zgodnie z jego słowem! Dobry żołnierz wie wdaje się w utarczki ze światem lecz wiernie wypełnia to co zostało mu powierzone. Pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 159.205.xx6.xx5 
  • biblista_gość

    29.04.2019, 04:44

    słowa prawdy

    Apostoł Paweł w Pierwszym iście do Koryntian 4, 12-13 pisze : I trudzimy się pracą własnych rąk;, Tego nie można powiedzieć o pastorach. ustawili się na stanowiskach, wyznaczyli sobie pensje i to spore, nazywając to powołaniem i służba dla Pana. Ale po co rano do roboty jak każdy wstawać. Wierni się zrzucą na ich życie. i teraz na utrzymanie tego budynku. Przecież to na chwałę Boga taki blaszak. A przecież ważniejsza jest świętość, pokora , miłość, czysta biblijna nauka. Wzywanie do pokuty i nawrócenia , do życia by inni widząc to powiedzieli Bóg jest z nimi. Polecam do rozważenia zanim wstąpisz w ich blachy, mury... ZIELONOŚWIĄTKOWCY BEZ CHRYSTUSA Dawid Wilkerson Poniższy tekst jest proroczym ostrzeżeniem wypowiedzianym 75 lat temu na Azusa Street i dotyczacym zagrożeń wynikających z pojawienia się zielonoświątkowców bez Chrystusa. Brat Frank Bratleman był świadkiem wylania Ducha Świętego w 1907 roku na Azusa Street. Już 75 lat temu napisał on traktat ostrzegający przed zielonoświątkowcami bez Chrystusa. Ostrzegał on pisząc: ''Nie możemy mieć doktryny ani szukać doświadczeń nigdzie indziej poza Chrystusem. Wielu ludzi skłonnych jest poszukiwać mocy by dokonywać cudów i tym kierować uwagę i podziw ludzi na siebie samych, okradając przez to Chrystusa z Jego chwały i czyniąc z tego przedstawienie w kościele. Ludzie potrzebują prawdziwych naśladowców uniżonego Chrystuasa gdyż religijny entuzjazm łatwo i szybko może stać się niezdrowy, gdyż we wszelkim działaniu religijnym budzącym podziw i zwracającym na siebie uwagę, bardzo szybko zaczyna dominować ludzki duch. My jednak musimy pozostawać wierni Chrystusowi gdyż jakakolwiek działalność wywyższająca Ducha Świętego lub Jego dary ponad Chrystusa kończy się ostatecznie fanatyzmem. Cokolwiek sprawia że kochamy i wywyższamy Chrystusa jest dobre i bezpieczne, natomiast wszystko inne będzie dla nas rujnujące. Duch Święty jest wielkim światłem, ale zawsze skupionym na tym by objawić Jezusa. Gdzie Duch Święty ma rzeczywistą swobodę działania, tam zawsze Jezus będzie ogłaszany Głową, a Duch Święty wykonawcą.'' W innym miejscu brat Bratleman pisał: ''Szatan kusi aby ludzie zwrócili się ku płytkiemu życiu wołając tylko ''Panie, Panie''! Taka postawa nie wymaga żadnego krzyża, dlatego jest zawsze popularna. Nie można kłaść mocy ani darów Ducha Świętego, ani absolutnie niczego ponad Jezusa. Każda nauka która wywyższa choćby nawet Ducha Świętego ponad Jezusa zawsze stanie się fundamentem błędu i fanatyzmu. Wydaje mi się że istnieje wielkie niebezpieczeństwo stracenia z oczu tego iż Jezus jest ''wszystkim we wszystkim''. Dzieło Golgoty musi pozostać w centrum naszej uwagi, gdyż Duch Święty nigdy nie odwróci naszego wzroku od Chrystusa na siebie, ale racze objawi Go w pełniejszy sposób.Jesteśmy w niebezpieczeńtwie zlekceważenia Jezusa, poprzez wywyższanie Ducha Świętego i Jego darów możemy ''zgubić Go w świątyni''. Jezus musi być centrum wszystkiego.'' Ja nie lekceważę tego ostrzeżenia, gdyż zagrożenie zielonoświątkowców bez Chrystusa staje się dzisiaj bardzo realne. Mówie wam że jest rzeczą możliwą, by zgromadzenie ludzi napełnionych Duchem, wielbiących i wznoszących swoje ręce, miało pośród siebie Chrystusa jako obcego!Prawdą jest że On powiedział: Gdzie są dwaj lub trzej zgromadzeni w moim imieniu, tam jestem pośród nich (Mt18:20), ale On może być również pośród nas jako obcy, ignorowany i nierozpoznany nawet przez tych którzy spotykają się w Jego imieniu. W Izraelu Żydzi wymawiali imię mesjasza z bojaźnią i czcią, a w każdy szabat zgromadzali się w synagodze aby mówić o Jego imieniu i prorokować o Jego przyjści oraz chwalić Imię Ojca, który obiecał Go zesłać. Lecz gdy przyszedł i chodził pośród nich to jednak nie został rozpoznany i pozostał dla nich kimś obcym. Chrystus obcy pośród zgromadzenia napełnionych Duchem Świętym? Pośród tych którzy wymawiają Jego imię i czczą Ojca który Go zesłał? Obcy dla tych którzy śpiewają Jego hymny i mówią do Niego ''Panie, Panie''. Tak! Absolutnie tak! To nie tylko jest możliwe, ale to dzieje się dzisiaj pośród Bożego ludu! Pokażę wam trzy sposoby, przez które czynimy Chrystusa obcym pośród nas!Niechaj Duch Święty zabierze naszą duchową ślepotę, abyśmy mogli jeszcze raz ujrzeć Go tym, kim On jest naprawdę, czyli Panem wszystkiego! CZYNIMY JEZUSA OBCYM POPRZEZ WYWYŻSZANIE DUCHA ŚWIĘTEGO Chystus i tylko Chrystus musi być centralnym punktem życia i chwały! On jest Głową ciała, to znaczy Kościoła. On jest początkiem pierworodnym z umarłych, aby we wszystkim był pierwszy, ponieważ upodobał sobie Bóg żeby w nim zamieszkała cała pełnia boskości i żeby wszystko co jest na ziemi i na niebie, pojednało się z nim dzięki przywróceniu pokoju przez krew krzyża jego. (Kol 1:18-20) ''Aby we wszystkim był pierwszy...'' znaczy - dostrzegany, ten o którym najwięcej się mówi i który ma pierwsze miejsce we wszystkim i Duch Święty nie może być wielbiony ponad Jego Imię, gdyż wieczernik nigdy nie może przysłaniać Krzyża. Nie ośmielajmy się myśleć o Chrystusie jako tylko o tym który zesłał Ducha Świętego lub dziękować Mu za zesłanie kogoś lepszego. Chrystus zesłał Ducha Świętego aby objawić swoją własną pełnię wśród nas, i gdy Duch Święty staje w centrum uwagi to kościół nie skupia się na tym na czym powinien. Duch Święty ztąpił na Chrystusa gdy On wynużył się z wody po chrzcie i wtedy Ojciec powiedział o Nim: ''To jest mój syn umiłowany, w nim mam upodobanie.'' Duch zstąpił cieleśnie jako gołębica ale cała uwaga była skierowana na Baranka Bożego który gładzi grzechy świata, nie na gołębia ale na Baranka. Chrystus powiedział swoim uczniom o nadchodzącym dniu zielonych świąt i wylaniu Ducha Świętego w jednym celu, którym było otrzymanie mocy do wywyższenia imienia Chrystusa. Ale weźmiecie moc Ducha Świętego kiedy zstąpi na was i będziecie mi świadkami w Jerozolimie i w całej Judei i Samarii, i aż po krańce ziemi (Dz Ap 1:8). Jezus wyjaśnił że gdy Duch zstąpi to nie skupi on uwagi na sobie, ale na słowach Chrystusa i na wywyższeniu Jego. Lecz gdy przyjdzie On, Duch Prawdy, to wprowadzi was we wszelką prawdę, bo nie sam od siebie mówić będzie, lecz cokolwiek usłyszy to mówić będzie i to co ma przyjść wam oznajmi. On mnie uwielbi, gdyż z mego weźmie i wam oznajmi. Wszystko co ma Ojciec moje jest, dlatego rzekłem że z mego weźmie i wam oznajmi (Jan 16:13-15). Jezus powiedział: ''On pokaże wam moją chwałę, moje królestwo i przypomni wam o moich słowach.'' Głównym celem Ducha Świętego nie jest jednoczenie, choć jednoczy On w Chrystusie. Nie są nim też duchowe uniesienia ani dawanie nam nieznanych języków. Duch Święty przyszedł aby wywyższyć Chrystusa! Aby wprowadzić ludzi w prawdę że Jezus Chrystus jest Panem. Nie wystarczy powiedzieć że Duch zbliżył nas do siebie, On musi zbliżyć nas do Chrystusa, gdyż pełnia Ducha to jest pełnia Chrystusa. Jeśli nie posiadasz trawiącej miłości do Chrystusa to nie masz też chrztu w Duchu Świętym. Chrystus chrzciciel zesłał Ducha Świętego aby zapalić nasze dusze dla straconej ludzkości, i by spowodować nasze wyjście na ulice oraz wszędzie tam gdzie możemy dosięgnąć nie zbawionych, by wstrząsnąć naszym leniwym stylem życia i sprawić abyśmy zajęli się pracą dla Niego. Ten błogosławiony Duch Święty będzie zasmucony, a w końcu odejdzie, gdy ludzie będą próbować wywyższać Go ponad Syna Bożego. On nie pozwoli na to, aby Jego moc była wykorzystywana przez tych, którzy są zainteresowani tylko darami, zamiast Chrystusem dawcą darów. Czym jest spotkanie w Duchu Świętym? Czy jest ono tam gdzie wszyscy modlą się językami lub tam gdzie ludzie są uzdrawiani albo gdzie skaczą z radości lub gdzie święci prorokują? To jest o wiele, wiele więcej niż tylko to! Jest ono tam gdzie Chrystus jest wywyższony, gdzie Jego świętość przenika duszę, gdzie ludzie są łamani i wołają ''Święty, Święty''. Poruszenie Ducha skutkuje zbliżeniem się do Chrystusa i w Chrystusa, w celu większego poddania się Jego władzy. CZYNIMY JEZUSA OBCYM, POPRZEZ UWIELBIANIE GO ZAMIAST MODLENIA SIĘ DO NIEGO Uwielbiamy Chrystusa do którego się nie modlimy, staliśmy się ludźmi uwielbiającymi zamiast modlącymi się. Dla większości chrześcijan ''komora modlitwy'' stała się reliktem przeszłości. ''Po co prosić Boga o to co już obiecał? Uchwyć się tylko obietnic i żądaj ich spełnienia.'' My już nie pragniemy Chrystusa, ale tego co On może dla nas uczynić. Chcemy tylko ucieczki od bólu i cierpienia, chcemy aby nasze problemy zniknęły. Jesteśmy tak bardzo zaabsorbowani ucieczką od bólu że gubimy prawdziwe znaczenie krzyża. Zaczynamy unikać krzyża i związanych z nim kosztów, nie chcemy getsemane i nocy w agoni! My nawet nie znamy tego cierpiącego, krwawiącego i wskrzeszonego Chrystusa! Chcemy tylko Jego uzdrawiającej mocy, Jego obietnic, powodzenia i Jego ochrony. Chcemy więcej ziemkich dóbr i Jego błogosławieństwa, ale nie chcemy Jego samego. Kiedyś kościół wyznawał swoje grzechy, a teraz wyznaje swoje prawa. Ilu ludzi służyło by Mu gdyby On nie ofiarował nam nic ponad siebie samego? Zadnego uzdrowienia, żadnego powodzenia w sprawach finansowych, żadnych błogosławieństw, żadnych cudów i znaków. Co by było gdybyśmy jeszcze raz musieli przyjąć radośnie zniszczenie naszych dóbr? Gdybyśmy zamiast bezproblemowego życia i spokojnej żeglugi napotykali same obawy i zmagania. Gdybyśmy zamiast życia bez bólu byli wyśmiewani, kamienowani i okrutnie cierpieli będąc rozpiłowywanymi na części. Gdybyśmy zamiast posiadania naszych pięknych domów i samochodów, musieli błąkać się po pustyniach odziani w owcze skóry, kryjąc się po jaskiniach i norach. Gdybyśmy zamiast pomyślności byli w nędzy, chorzy i męczeni a jedyną pociechą byłby fakt, że mamy Chrystusa. Niewielu spośród Bożych dzieci się dzisiaj modli! Są zbyt zajęci służbą dla Jezusa aby z Nim rozmawiać! Szczególnie pasterze są tak bardzo zajęci pracą dla królestwa, że nie mają już czasu na modlitwę. Jest za to czas na odwiedzanie, budowanie, podróżowanie, czas na wakacje, na spotkania, rekreację, czytanie i udzielanie porad, ale nie ma czasu na modlitwę. Gdy tracą kontakt z Bogiem, to tracą również kontakt z ludźmi i ich potrzebami. Kaznodzieje którzy się nie modlą mają problem z ego wymykającym się spod kontroli. Namaszczenie zastępują ciężką pracą na własnych ścieżkach. Ewangeliści którzy się nie modlą, stają się kościelnymi gwiazdorami i opowiadaczami bajek. Brakuje im pokory więc zaczynają manipulować tłumami za pomocą socjotechnicznych trików. Wielu pasterzy dzisiaj woła ''O Boże gdzie mogę znaleźć ewangelistę który nie dba o pieniądzę, nie ma własnych pomysłów i nie używa żadnych sztuczek? Który może zniżyć niebo i uczynić Chrystusa realnym? O Boże daj mi modlącego się człowieka by rzucił na kolana mój zbór!''Wstydem dla tego pokolenia jest że mamy wielu utalentowanych Bożych ludzi, ale tylko niewielu którzy dotykają się Boga w modlitwie. Nawet w zgromadzeniach jest mniej modlitwy! Jestem w 100% za przywróceniem modlitwy do naszych szkół publicznych, ale wiem że to nie jest prawdziwy problem Boga! Jego problemem jest przywrócenie modlitwy w naszych domach! Jego problemem jest, jak spowodować by ludzie zaczęli się modlić! Jesteś oszustem jeżeli walczysz o przywrócenie modlitwy w szkołach, a sam zaniedbujesz modlitwę w twojej ''komórce''! Czy my się modlimy? O tak! Gdy czegoś potrzebujemy to mamy wtedy już gotową formułkę ''w imieniu Jezusa'' i wszystko do czego Go potrzebujemy to podpisywanie naszych petycji do Ojca. Jestem zmęczony ludźmi mówiącymi: ''To takie zagonione czasy, nie mam czasu na modlitwę, Chciałbym ale nie mam czasu itp.'' Nie, to nie jest brak czasu, ale jest to brak pragnienia! Gdyż na to co lubimy zawsze mamy czas. Spójrzcie na młodzież w kościołach, marnującą czas na gry typu ''Pac-man'' czy inne ''gwiezdne strzelanki'', która unika pracy, jest znudzona, niespokojna i ciągle szuka tylko jakiejś akcji. Ale zupełnie nie ma czasu na modlitwę i jest bez czasu dla Jezusa. O Boże, rzuć w jakiś sposób to pokolenie na kolana, by przywrócić nie tylko modlitwę Pańską, ale i codzienną społeczność z Chrystusem. Nasz zbawiciel, który troszczy się i zajmuje wszechświatem znajduje czas na modlitwę za ciebie i na wstawianie się za tobą przed tronem Boga, a ty mówisz, że nie masz czasu na modlitwę do Niego. Pracujemy gorączkowo dla Chrystusa którego ignorujemy. Pójdziemy wszędzie, zrobimy wszystko w Jego imieniu, ale nie będziemy się modlić. Będziemy za to śpiewać w chórze, odwiedzać chorych i więźniów ale nie będziemy się modlić. Będziemy udzielać porad zranionym i potrzebującym, zostaniemy całą noc z przyjacielem by go pocieszyć, ale nie będziemy się modlić. Będziemy walczyć z korupcją i niemoralnością. Będziemy protestować przeciwko broni nuklearnej, nie będziemy się jednak modlić. Przede wszystkim nie modlimy się, ponieważ tak naprawdę to my nie wierzymy że modlitwa przynosi skutki. Modlitwa jest krwawym polem bitwy. Na nim odnosimy zwycięstwa, ale na nim też umieramy dla siebie. W modlitwie Święty Bóg pokazuje nam ukryty grzech. Nic dziwnego, że Szatan próbuje powstrzymać modlitwę, gdyż człowiek który się modli trzęsie piekłem. Taka osoba jest niebezpieczna dla Szatana, gdyż modlitwa jest mocą niszczącą jego królestwo. Szatan nie obawia się wierzących żądnych mocy, ale drży słysząc modlących się świętych. CZYNIMY JEZUSA OBCYM, GDY SZUKAMY JEGO MOCY ZAMIAST JEGO ŚWIĘTOŚCI I SPRAWIEDLIWOŚCI Pewien wykładowca Zielonoświątkowej Ligi Modlitwy wyłożył przed zgromadzeniem kwestię mocy oraz świętości i powiedział: ''Ci którzy chcą mocy, niech stana po prawej stronie, a ci którzy chcą świętości po lewej.'' Zgromadzenie ustawiło się w stosunki 10:1 po stronie mocy. W Dziejach Apostolskich zesłanie Ducha Świętego utożsamia się z czystością a nie z mocą. W Jerozolimie Piotr powiedział przed apostołami co Bóg uczynił domowi Korneliusza. Bóg który zna serca, przyznał się do nich dając im Ducha Świętego jak i nam, i nie uczynił żadnej różnicy między nami a nimi, oczyściwszy przez wiarę ich serca. (Dz Ap 15:8-9) Kto jest zatem mężem lub niewiastą Bożą mającą moc? Czy ktoś kto może uzdrawiać chorych i wskrzeszać z martwych? Czy ktos kto potrafi najlepiej mówić językami i prorokować? Czy ktoś kto przyciąga najwięcej ludzi i buduje najwspanialszy kościół? Ten który ma moc, ma czystość! Sprawiedliwy jest nieustraszony jak młody lew (P.Sal 28:1) Prorok Malachiasz prorokował o ponadnaturalnym oczyszczeniu zbliżającym się do Bożego domu. Potem nagle przyjdzie do swej świątyni Pan którego oczekujecie, (...) Lecz kto będzie mógł znieść dzień jego przyjścia i kto się ostoi gdy się ukaże? Gdyż jest on jak ogień odlewacza, jak ług foluszników. Usiądzie, aby wytapiać i czyścić srebro. Będzie czyścił synów Lewiego i będzie ich płukał jak złoto i srebro. Potem będą mogli składać Panu ofiary w sprawiedliwości. (Mal 3:1-3) Jest to podwójne proroctwo, Malachiasz mówi tu o pierwszym, ale i o drugim przyjściu Chrystusa. On przyjdzie znów nagle jak złodziej w nocy, najpierw jednak oczyści swój kościół. Nie jesteśmy gotowi na przyjście Chrystusa, gdyż to nie jest ten tryumfujący kościół. Zawistny, rozwodzący się, przygnębiony i myślący jak świat, rządny powodzenia, materialistyczny, rywalizujący, letni, cudzołożący, bogaty w dobra materialne, nieświadomy duchowej ślepoty, biedny, kochający przyjemności i komfort, tracący czas na politykę, sport i szukanie mocy. Czy to jest kościół po który ma przyjść Jezus? Kościół napełniony zwątpieniem i strachem, zadowolony tylko z dobrego zdrowia i powodzenia? Moja Biblia mówi że On przyjdzie po zwycięski kościół bez plam i skaz, po ludzi przywiązanych do tego co w górze! Po ludzi o czystych rękach i sercach! Po ludzi oczekujących Jego przyjścia! Po ludzi z ''nowojeruzalemskim stanem umysłu''! Nie padnie już wtedy pytanie: ''Co może mi dać moja wiara'' lub ''Jakie cuda On dla mnie uczyni''? Pojawi się natomiast inne pytanie: ''Jak przed Nim stanę?'', ''Jak wypadnę przed sądem?'' (...) '' kto się ostoi gdy On się ukaże?''Nie padnie już pytanie: ''Jak się masz, jak zdobywasz szczęście i spełniasz pragnienia swego serca?'' Pojawi się natomiast inne: ''Czy przetrwam gdy stanę przed sędziowskim tronem Chrystusa?'' i ''Jak przetrwam jeżeli żyłem beztrosko i egoistycnie lekceważąc tak wielkie zbawienie?'' To co ważne jest teraz nie ma nic wspólnego z tym ziemskim światem, ważne jest pytanie: ''Czy zaniedbałem Chrystusa w tej godzinie?'' Oczyszczanie zacznie się od kazalnic! Będzie czyścił synów Lewiego (Mal 3:3) Bóg dokona tego przez ''odkręcanie żaru'', zamierza uczynic rzeczy tak gorącymi, ognistymi i intensywnymi że dzieci Boże będą rzucone na kolana. To będzie ogień Ducha Świętego, ogień prześladowań i ciężkich zmartwień. Ogień niewiarygodnych trudności, wyśmiewisk, plotek i problemów finansowych. On potrząśnie wszystkim czym można potrząsnąć, będzie wstrząsał, palił, oczyszczał i uświęcał. Żaden mężczyzna ani niewiasta Boża nie uniknie oczyszczania! Bóg jest zdeterminowany by wydobyć z nas wszelkie śmieci i brudy. Oczyszczanie będzie szło od kazalnicy do ławki kościelnej. Święci przygotujcie się! Bóg przygotowywuje się do odsłonięcia wszelkiego grzechu, cudzołustwa i głupoty! Duch Święty będzie ganił nas za grzechy. Jak możesz się bawić gdy Bóg wkłada cię do tygla i zaczyna go rozgrzewać? Twój Chrzest Duchem Świętym przyczyni się do tego. ... nadchodzi dzień który pali jak piec. Wtedy wszyscy zuchwali i wszyscy którzy czynili zło, staną się cierniem. I spali ich ten nadchodzący dzień, mówi Pan Zastępów - tak że im nie pozostawi ani korzenia, ani gałązki (Mal 3:19). Bóg obiecuje także, że zburzy twierdze wroga i raz na zawsze pokarze diabłu i światu, kto ma moc! Jeżeli Bóg ma właśnie zamiar uczynić wszystko to, co przepowiedzieli prorocy że On uczyni, to jakaż wspaniała przyszłość jest przed nami: Oczyszczony stan duszpasterski Kościół przywołany z powrotem do upamiętania i świętości Ludzie obmyci i oczyszczeni, chwalący Go w sprawiedliwości Przebudzenie wśród młodzieży Upadająca narkotykowa twierdza Alkohol i rozwód już nie wystąpi wśród Bożego ludu Dźwięk modlitwy, wstawiennictwo Lud Boży powracający do Słowa Bożego Wypróbowani ludzie na nowo oddani Chrystusowi Jego osoba wywyższona by przyciągać wszystkich ludzi do Niego Chrystus już nie obcy wśród nas, ale ukoronowany i panujący Zielonoświątkowcy prawdziwie wychwalający imię i moc Jezusa Chrystusa - Pana wszechrzeczy! Dawid Wilkerson

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx1 
  • nick_gość

    29.04.2019, 17:41

    ??????

    więcej człowieku nie mogłeś napisać ? Co to ma być ? rozprawa doktorska czy co? Biblista chyba nie ma co robić .

    Cytuj
    IP: 185.241.xx8.xx5 
  • Gość _gość

    29.04.2019, 18:20

    Koniec świata... TUŻ Tuż

    Chwała Bogu!!! Za Tych ludzi i ich serca... Dziękuję że jesteście.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx4 
  • Gosc_gość

    29.04.2019, 18:26

    Koniec świata... TUŻ Tuż

    "więcej człowieku nie mogłeś napisać ? Co to ma być ? rozprawa doktorska czy co? Biblista chyba nie ma co robić .[/cytu Horror zranionego czlowieka

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx4 
  • Dzik_gość

    30.04.2019, 08:20

    Ja bym tam burdel otworzyl i dziwki sprowadzil

    Odpowiedz
    IP: 87.145.xx9.xx9 
  • observeur_gość

    30.04.2019, 10:40

    "Wyobraź sobie, że z dziesięcin członków."

    Członek? Sam jestes członek.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx2.xx5 
  • ah tak? _gość

    03.05.2019, 19:39

    "Kościół zielonoświątkowców, czy jak im tam, to taka sama sekta jak każdy inny kościół!!! Czy się to komuś pobada, czy nie, takie są fakty!!! Sądem możesz sobie straszyć takich półgłówków jak ty!!!"

    Ach, takie są fakty? To ja proszę o ich przedstawienie w odpowiedzi na ten komentarz.

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx3.xx0 
  • kika_gość_gość_gość

    05.05.2019, 10:10

    "są jak groby pobielane , na zewnątrz czyści a w środku zgnilizna i smród. Ilu w nich rozwodników , co wymienili się żonami lub mężami."

    Potwierdzam,bo znam osobiście taki przypadek.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx8 
  • Padłam..._gość

    05.05.2019, 21:44

    Wgl ten ich zbór to jedna wielka parodia.Pamiętam,jak pewien koleś od nichrazu mówił-my alkoholu nie pijemy-hahahah a chleje na umór świata i tylko patrzy by mu nalać :-) . Kolejny patafian,dziś "grajek" a po jednym z marketów lata dotemu dziś i tylko oczy mu latają :-) cwaniak jeden :-) i wszystkich za głupków robi :-) :-) :-) :-) . Kolejny diabeł na nitce to taki gdzie włos siwieje iiiiii szajba luz.Podrywa młode dziewczyny,a gdy żona w pobliżu to ... cisza.Bo żonka tu i.ówdzie za dużo ma -ząb czasu ją dotknął i niestety no nie jestwiem taka atrakcyjna :-) :-) :-) :-) a dziad oszalal :-) a ona albo głupia albo udaje głupią :-) Także takich "perełek " jest więcej...tylko wielce udają jacy to oni aja a rzeczywistość jest okrutna.

    Cytuj
    IP: 37.248.xx3.xx1 
  • tczewianka_gość_gość

    03.06.2019, 19:50

    kościół

    "Jeśli nie wiesz to nie pisz bzdur nikt nam nie dał złamanego grosza nie jesteśmy pupilami kaczyńskiego jak rydzyk.wszystko mamy za własne pieniądze a nie podatników."

    Ile pieniędzy dałaś o.Rydzykowi że śmiesz mówić takie rzeczy, byłaś przy tym jak J. Kaczyński dawał pieniądze. Tak jak Ty oceniasz innych tak samo inni mają prawo osądzać Twój Kościół.Mam wielu znajomych w Twoim Kościele i cieszyłam się z waszego zakupu i miałam zamiar korzystać z niektórych funkcji tego obiektu ale tego nie zrobię bo przez swoją wypowiedź uraziłaś moje uczucia religijne. NIECH PAN CIĘ BŁOGOSŁAWI

    Odpowiedz
    IP: 77.65.xx6.xx7 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.