Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
W dniu 10.02.2023 po godzinie 16 będąc przejezdną w mieście Tczew przyjechałam do sklepu Aldi. Parking okazał się płatny, ale parkometry przy tym sklepie w ogóle nie są oznakowane i są niewidoczne dla klientów.
Po 20 minutowych zakupach wyszłam ze sklepu i podszedł do mnie pan, który zażądał tego abym zapłaciła 90 zł za brak biletu. Poprosiłam pana aby okazał legitymacje i jej nie pokazał. Mandatu nie wydrukował bo stwierdził, że drukarka się popsuła. Zrobił zdjęcie rejestracji mojego samochodu.
Dzwoniąc na infolinie pani z infolinii powiedziała abym zapytała o jego imię, nazwisko oraz legitymacje, której jak wspomniałam wcześniej nie ukazał. Przy okazji nawrzeszczał na mnie.
W sklepie nie byłam nawet godziny bo zaledwie 20 minut. Wcześniej wychodząc do sklepu widziałam jak robił zdjęcia również innym samochodom.
Ochroniarz pokazywał mu palcem jakie samochody nie pobrały biletu.
Nie polecam.
Źródło: Spotted Tczew i obrzeża
Zdjęcie poglądowe dodane przez redakcję Tcz.pl.
Po 20 minutowych zakupach wyszłam ze sklepu i podszedł do mnie pan, który zażądał tego abym zapłaciła 90 zł za brak biletu. Poprosiłam pana aby okazał legitymacje i jej nie pokazał. Mandatu nie wydrukował bo stwierdził, że drukarka się popsuła. Zrobił zdjęcie rejestracji mojego samochodu.
Dzwoniąc na infolinie pani z infolinii powiedziała abym zapytała o jego imię, nazwisko oraz legitymacje, której jak wspomniałam wcześniej nie ukazał. Przy okazji nawrzeszczał na mnie.
W sklepie nie byłam nawet godziny bo zaledwie 20 minut. Wcześniej wychodząc do sklepu widziałam jak robił zdjęcia również innym samochodom.
Ochroniarz pokazywał mu palcem jakie samochody nie pobrały biletu.
Nie polecam.
Źródło: Spotted Tczew i obrzeża
Zdjęcie poglądowe dodane przez redakcję Tcz.pl.
Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Komentarze (61) dodaj komentarz
Ziomek_gość
14.02.2023, 09:10
Ochroniarz jak zwykle się wykazał Jak by kradli te samochody to też by pokazywał palcem który kraść.
OdpowiedzK_gość
14.02.2023, 09:27
Aldi
Ja kolesia zlałam i pojechałam dalej
OdpowiedzWiem_gość_gość_gość
14.02.2023, 09:43
Tam każdy słup jest obwieszony
znakiem, że jest opłata, że brak biletu to 95zł. Więc autorka jest zwykłą atencjuszką. Przy okazji parkometr jest na samym wejściu do Aldika więc polecam okulistę.
OdpowiedzAha_gość
14.02.2023, 09:47
Nie bronie sklepu, ale ich parking ich zasady. Zagapić się i pisać jeszcze o tym pełen oburzenia artykuł. Wrzeszczeć nie musiał, ale parkometry tam nie są nigdzie tajemnie ukryte, informacja o konieczności pobrania biletu jest na znaku, taki duży niebieski z literką P, też nigdzie nie ukryty jak ktoś zdał prawo jazdy powinien raczej kojarzyć, wisi też na kasie i przy wejściu :)
OdpowiedzGucii_gość
14.02.2023, 21:06
Dokładnie, jest prawo właśności, jak ktoś chce przenaczyć teren jako BEZPŁATNY parking, ale tylko dla swoich klientów, to jego sprawa i nikomu nic do tego. Niektórzy widzę mają pogląd typu "KOMUNO WRÓĆ".
CytujOoo_gość
14.02.2023, 09:47
Chcę zobaczyć tą historyjkę w Dlaczego ja
OdpowiedzPuknij się w głowę kobieto _gość
14.02.2023, 09:52
Nie zadzieraj nosa
Kobieto ogarnij się, jest to potwierdzona informacja, ze chłopak parkingowy miał zepsuty w tym dniu maszynkę do wystawiania mandatów, każdy znak ma informacje o opłacie parkingowej za brak biletu za który i tak nic nie płacisz na określony czas. Przy kasach w aldim jest to samo, nie wiem jak można być na tyle głupim i bezczelnym żeby robić z siebie ofiarę. Myślisz ze tylko ty jedna dostałaś mandat karny ? Nie jesteś wyjątkowa, tylko tak ci się wydaje. Życzę ci tego samego żeby ktoś kiedyś też Ciebie tak zhejtowal. Wątpię żeby nawrzeszczał sam z siebie na Ciebie. Pewno sama na niego się wydarłaś Pani atencjiuszko.... Brak słów na Ciebie.
Odpowiedzziomek_gość
14.02.2023, 17:29
Skąd ktoś ma mieć pewność, że to nie oszust skoro nie chciał się zidentyfikować? Tym bardziej wiadomość o tym, że akurat się zepsuło urządzenie.
CytujLukas_gość
14.02.2023, 10:08
Pseudo parkingowce
Skoro to parking dla klientów sklepu a pseudo parkingowy widział że wyszła ze sklepu to mimo braku biletu powinien odpuścić. Starczyłoby mu okazać paragon skoro mu drukarka nie działała niech to działa w dwie strony.
OdpowiedzXxx_gość
14.02.2023, 10:41
Podobna sytuacja
Przed świętami miałam podobną sytuację na parkingu na przeciwko Aldi, tam gdzie Rossman. Wyskoczyłam dosłownie na 5 minut do sklepu nie pobierając biletu. Gdy wróciłam czekał na mnie przy samochodzie Pan Parkingowy. Chciał abym sama mu zaproponowała rozwiązanie sytuacji-odmówiłam. Zaproponowal mi abym mu dała 90 zł i zapominamy o sprawie. Ja mu na to że żadnych pieniędzy mu nie dam i ma wypisac mi normalny mandat. Po czym stwierdził "Jedzie sobie Pani niech to będzie prezent na święta" wg. mnie zalatuje to jakimś naciąganiem.
OdpowiedzJerzy _gość
14.02.2023, 11:02
Parkometr
Oznaczenie pod sklepem Aldi jest na każdym słupie Zaś jeśli chodzi o parkometr jeżeli jest nieczynny uszkodzony ma brak taśmy to odpowiada za to właściciel i nie ma prawa wystawiać mandatu.To tak jak z biletem w komunikacji .Jest to podparte wyrokiem sądu
Odpowiedz..._gość
14.02.2023, 11:10
...
albo umiesz się dostosować do panujących reguł, albo płać, amen
OdpowiedzZenek zenek_gość_gość_gość_goś_gość
15.02.2023, 09:15
Bez legitymacji,to jakiś FRAJER...
Cytujsbfrg_gość
14.02.2023, 11:52
tymi mandatami to ten cieć może sobie co najwyżej dudę wytrzeć
OdpowiedzGość_Gość_gość
14.02.2023, 18:28
Dupę będziesz mógł se ty wycierać debilu, ale pismem z sądu jak przyjdzie ci do zapłaty.
CytujKlient_gość
14.02.2023, 12:26
Ochrona
Ochroniarz z tego sklepu to niech lepiej pilnuje tego alkoholu co mu wynoszą sprzed nosa hurtowo no chyba że ma w tym interes żeby nie widzieć.
OdpowiedzGrzegorz_gość
14.02.2023, 13:04
Ta Pani by chciała wielki Neon z napisem, że parking jest płatny. Są znaki i są widoczne parkometry, wystarczy nie jeździć na pamięć.
OdpowiedzHik_gość
14.02.2023, 13:10
Wystarczy patrzeć na znaki, a nie pisać bzdurne posty. Ochroniarz, ochroniarzem powinien być milszy, ale za parking się płaci, to teren prywatny, właściciel ma prawo pobierać opłate.
OdpowiedzGość _gość
14.02.2023, 13:36
Aldi.
Moim zdaniem jeżeli sklep pozwolił na płatny parking... Powinien być omijany szerokim łukiem.... A jeżeli kierownik tego sklepu się na to zgodził powinien z hukiem wylecieć na zbity pysk.... Działa na niekorzyść sieci sklepów ALDI..!!! Z drugiej strony miasto prowadzi politykę rabunkowa.... Włodarze Tczewa na każdym kroku ciągną od mieszkańców utrudniając i tak trudne czasy.... Przypominam że w tym roku są wybory do władz miasta.... Warto zmienić to bagienko miejskie i postawić na całkiem nowych ludzi. Może w końcu Tczew zacznie się w końcu rozwijać.... Jak na razie jesteśmy skansenem który się doi jak chudą krowę....
Odpowiedzćśog_gość_gość_gość
14.02.2023, 16:54
Przecież to na korzyść Aldiego, bo gdyby nie "płatny" parking, który jest darmowy dla klientów, bo kto w takim sklepie robi zakupy ponad półtorej godziny to cały parking byłby zawalony klientami Manhattanu i okolicznej przygodni. Przecież to nie jest wyssane z palca tylko tak właśnie to wyglądało wcześniej. Prawdziwy klient nie mógł tam znaleźć miejsca, bo zawsze zawalone. A dzięki tej "opłacie" miejsca są tylko tczewscy nosacze niezadowoleni, bo oni nie przywykli, że czasem za miejsce trzeba zapłacić, bo poza tczewską dziurę nie wyciągają swojego nosa.
CytujGość _gość
14.02.2023, 16:58
Po pierwsze nie powiedziałem że ma pani mi zapłacić tylko podszedłem powiedzieć państwu że maszynka mi się rozładowała i jest mandat 90zl a nie że ma pani mi zapłacić
OdpowiedzGość _gość
14.02.2023, 17:02
A i po drugie nie krzyczałem tylko normalnie mówiłem pani przyjazdem nie że Tczewa a mieszka w Tczewie pozdrawiam serdecznie panią i wszystkich czytelników
OdpowiedzGość_Gość_gość
14.02.2023, 17:10
Kobieto czy ty masz prawo jazdy i umiesz czytać? Pisze jak byk żeby pobrać bilet, który przez godzinę jest darmowy i to nie ważne czy ty jesteś na zakupach 20 minut czy 5 minut i tak dostaniesz mandat za brak biletu. Dobrze ci tak. Następnym razem mniej oczy dookoła głowy skoro tak kiepsko widzisz albo kiepsko czytasz ze zrozumieniem. Byś się wstydziła stawiać takie posty bo widać że coś z tobą jest nie tak. Nara.
OdpowiedzTczewianin_gość_gość
14.02.2023, 18:02
Ile popierających te wysokie i bezsensowne opłaty w komentarzach. Jak tak Wam zależy na zarobkach parkingu , to idźcie i zapłaćcie po 100zl za komentarz, każdy będzie zadowolony.
OdpowiedzBob_gość
14.02.2023, 21:01
Bo to teren prywatny sklepu, właściciel terenu przeznaczył go jako parking dla swoich klientów, a nie mieszkańców okolicznych bloków, przychodni czy targowiska. Parkując tam, automatycznie zgadzasz się na zasady, które jasno są określone odpowiednimi znakami.
CytujTczewianka_gość
14.02.2023, 21:14
Tczewskie piekiełko z parkingami
Tak ,mieliśmy podobne zdarzenie z mężem na parkingu koło Rossmana,pan parkingowy jak władca,czuł się jak król,nic nie docierało do tego buraka,a byliśmy chwilę u lekarza z 94 letnią babcią,nigdy więcej tam się nie zatrzymamy,bo szkoda zdrowia i pieniędzy,były zbędne słowa i nerwy,ostrzegam innych,nigdy jeszcze raz nigdy
OdpowiedzTomek_gość
14.02.2023, 22:05
Według Twojego toku rozumowania, to wina właścicieli sklepów, że przychodnia nie zapewniła wystarczającej ilości miejść parkingowych dla swoich pacjentów?
CytujTadek_gość
14.02.2023, 22:07
I bardzo dobrze, że się nie zatrzymacie, to parking dla klientów sklepów, a nie przychodni!
CytujDo_Pana_Z_gość
14.02.2023, 23:12
Może właściciel przychodni, powinien w końcu dogadać się z właścicielami okolicznych parkingów. A nie klienci/pacjenci roszczą sobie prawa do parkowania na parkingach przeznaczonych dla klientów sklepów, a nie przychodni.
CytujKo_gość
14.02.2023, 23:15
To jest coraz bardziej popularne, obecnie parkometry w wielu miastach pojawiają się też przed sklepami Biedronka, Lidl etc.. Niestety często okoliczni mieszkańcy okupują parkingi, a nie ma miejsca dla klientów sklepów. To niestety w Polsce konieczne. To chyba jednyna forma walki patodeweloperki, którą mogą podjąć sklepikarze.
OdpowiedzP_gość
14.02.2023, 23:17
Może w końcu ludzie zaczną domagać się inwestycji od spółdzielni w systemy parkingowe. Ciągle podnoszenie, różnych opłat z ich strony, a inwestycje są bardzo nikłe.
CytujKarol_gość
14.02.2023, 23:21
Nowe budownictwo jest bardzo dużym problemem, obecnie przeciętna rodzina posiada wiecej niż jedno auto, a liczba miejsc parkingowych nie jest adekwatna do liczby miejsc parkingowych dla inwestycji.
CytujUla_gość
14.02.2023, 23:24
"Nowe budownictwo jest bardzo dużym problemem, obecnie przeciętna rodzina posiada wiecej niż jedno auto, a liczba miejsc parkingowych nie jest adekwatna do liczby miejsc parkingowych dla inwestycji."
OdpowiedzOgólnie zgadzam się z myślą, mimo, że zostało błędnie opisane. Ale tak nowe inwestycje powinny posiadać więcej miejsc parkingowych, a nie aby nastawiać blok na bloku.
Gdy_gość_gość_gość
16.02.2023, 02:56
Parking
Idąc za twoim tokiem myślenia trzeba przekształcić tereny zielone place zabaw dla dzieci w jeden wielki betonowy plac pod ten w dużej mierze jeżdżący kopcący złom z wyciekami oleju zardzewiałą karoserią
CytujFakty i Mity _gość
18.02.2023, 23:11
Myśl głową
Do każdego lokalu w bloku przypisane jest 1.5 miejsca parkingowego, także masz 2 auta Twój problem, albo dogadaj się z sąsiadem!Jeśli kwestii parkingu przy Aldi to jest prawidłowo oznakowany, informacje o warunkach użytkowania - płatności są widoczne i trudno nie zauważyć!!!!
CytujTomek_gość
27.02.2023, 21:44
"Idąc za twoim tokiem myślenia trzeba przekształcić tereny zielone place zabaw dla dzieci w jeden wielki betonowy plac pod ten w dużej mierze jeżdżący kopcący złom z wyciekami oleju zardzewiałą karoserią"
CytujWystarczy wybudować parking dalej, ale w Polak jak zwykle, jakby mógł to wjechałby do klatki.
Maciek_gość
15.02.2023, 01:54
Myślę, że mogło być całkiem odwrotnie. Wątpię, aby osoba wyrzucająca swoje żale w Internecie, zareagowała spokojnie, gdy ktoś jej wręcza mandat za parkowanie bez biletu. Jestem w stanie wyobrazić sobie furie takiej osoby.
OdpowiedzMiejscowy_gość
15.02.2023, 04:23
Parking Aldi
Większość tych komentarzy jest napisanych przez marnych ludków, którzy czerpią radość gdy inne osoby mają problemy. Dla mnie krojenie ludzi za to,że nie wydrukowali jakiegoś papierka, to zwykłe złodziejstwo. Nie wystarczy paragon, że w tym czasie robiła zakupy w sklepie ? To nie jest Centrum Handlowe, tylko zwykły spożywczak w Tczewie.
OdpowiedzYark_gość
15.02.2023, 13:35
Niech dotrze do ludzi, to prywatny parking sklepu i ma prawo wprowadzać zasady jakie chce, szczególnie, że są czytelnie zakomunikowane. Jakie tutaj są problemy? Bo pani nie dostosowała się do panujących zasad i żali się w Internecie. Wątpie, że ludzie czerpią z tego jakąkolwiek przyjemność, wręcz odwrotnie, robi się smutno, jak czyta się te żale.
CytujDziad_gość
15.02.2023, 08:21
Parking
Ochroniarz na parkingu to może mnie pocałować ! Wiecie gdzie ?
OdpowiedzDo_Dziad_gość
15.02.2023, 12:05
No, widać pełna kultura. To pewnie komentarz o pani o której jest artykuł. Teren prywatny ich zasady.
Cytuj@@_gość
15.02.2023, 08:28
Bojkotować sklep aldi nie robić zakupów
Nie robić zakupów w sklepie który jest tak podły i klientów za parking jeszcze chce kasować spadną obroty spadną zyski i znowu będzie za free
OdpowiedzGenia_gość
15.02.2023, 12:01
Tak, tak XD bardzo śmieszne, bojkot sklepu i co jeszcze? Ogólnie podobne plany ma kilka innych sklepów w naszym mieście jak Lidl czy Biedronka, ciekawe gdzie wtedy będziesz robił zakupy, pewnie w żabce.
CytujGdy_gość_gość
16.02.2023, 02:25
Parking
Proponuję bojkotowć biały domek i teren Szpitali Tczewskich tam dopiero jest złodziejstwo za parkowanie powyżej 15 minut 4zł to chyba dla tych co chcą skorzystać z kibla a nie skorzystać z porady lekarza. Co pan na to panie starosto i cała świto ale kasa potrzebna na znaczki z dwiema flagami na klapie
CytujJacenty_gość
15.02.2023, 10:12
Tylko 95 PLN?
Dlaczego tak tanio. Może 1000 PLN od razu. Kto im zabroni? A może, powinien być jednak szlaban i tam wydawane bilety? Chyba byłoby to dopiero wtedy uczciwe, zamiast szukania frajera, który przeoczył znak?
OdpowiedzKasia_gość
15.02.2023, 13:28
Ale to jest kierowca, nie można jeździć na pamięć. Nie rozumiem tłumaczenia, że nie widziała znaku, jak parkuje się w niedozwolonym miejscu na zakazie też dostaje się mandat albo odholują auto i nie ma tłumaczenia, że znaku się nie widziało. Za takie gapiostwo ponosi się odpowiedzialność, w tym przypadku finansową, niestety w wielu przypadkach ludzie płacą życiem, jeśli auto jest źle zaparkowane i nie może przejechać karetka lub jest STOP lub ustąp pierwszeństwa i spowoduje się wypadek.
Cytujdo K_gość
15.02.2023, 13:31
Dokładnie, kierowca jest odpowiedzialny za takie rzeczy, prowadzenie auta to nie zabawa. Jak można nie widzieć znaków, powinna pomyśleć czy w ogóle powinna prowadzić auto, skoro ma problem z dostrzeżeniem znaków drogowych.
CytujGość _gość_gość
15.02.2023, 10:31
Ciężko było wydrukować bilet
OdpowiedzGość.._gość
15.02.2023, 14:21
Jestem również tego samego zdania, że sam paragon wystawiony w tym samym czasie co mandat z automatu powinien być anulowany.
OdpowiedzHenryk_gość
15.02.2023, 18:14
Niestety parkometry są konieczne, aby były dostępne miejsca dla klientów sklepów, a nie były zastawiane przez mieszkańców. Gdyby mieszkańcy nie zastawiali parkingu to parkometry nie byłyby konieczne.
CytujHalina_gość
15.02.2023, 18:18
Zależy jak mówi regulamin parkingu, w tym przypadku jest konieczny bilet z parkometru, a nie paragon. Nie wiem po co filozofować, zasady są jasne i powszechne na całym świecie.
CytujNiebacznie Tczew _gość
15.02.2023, 15:33
Aldi parkingi
Tez dostałem tam mandat wjechałem od strony MBank, zagadany stawiam auto przy znaku Parking bez tabliczki płatny, natomiast płatny jest na co drugim. Przy biletomacie stał ochroniarz i z kimś gadał zasłoniete i nieświadomie robię zakupy w 5 minut a tu przychodzi gość i chce 90 zł. Już nigdy nie wejdę do Aldi w Tczewie. Wole lokalne sklepy lub z kapitałem polskim nawet Dino. Zaraz parkingi będą wszędzie płatne a ja takiego miasta nie chce. Wysokie podatki itp.
OdpowiedzArek_gość
15.02.2023, 18:11
Niezła bajeczka. Co mają parkometry na prywatnym terenie do podatków? Co ma miasto do wysokich podatków w Polsce (to kwestia centralna)?
CytujJacek_gość
15.02.2023, 18:22
Dokładnie ten sam problem z wiecznie zastawionym parkingiem jest na Gdańskiej, na Starym mieście, parkingi miejskie w okolicach manhatanu (niedlugo na bulwarze, czesc już została zaanektowana przez lokalną piekarnie). Mam wrażenie, że okoliczni mieszkańcy uważają, że to ich prywatne miejsca, a to są miejsca dla wszystkich Tczewian. Niestety tylko dlatego są konieczne parkometry, może ludzie w końcu zmuszą spółdzielnie mieszkaniowe do działania w kwestii niewystarczającej liczby miejsc parkingowych.
Cytujjaaa_gość_gość_gość_gość
17.02.2023, 11:57
Dane
Podajcie prosze dane tej gwiazdy, jestem wrecz pewien ze Pani powiedziala ze nic nie zaplaci - bylem siwadkiem takiej sytuacji :) Mysle ze warto poznac obraz calej sytuacji - na ten moment mamy tylko wizje gwiazdy.
OdpowiedzAlex_gość
17.02.2023, 21:46
Mandat
A Pani to pewnie niewidoma.... Niemożliwe jest, aby parkując auto, nie zauważyć znaków z oznakowaniem płatnego parkingu. Parkomat jest przed wejściem do Aldi. Czyżby kolejny problem ze wzrokiem. Zdecydowanie proponuję zrezygnować z prowadzenia auta i zacząć korzystać z komunikacji miejskiej.
OdpowiedzAnonim _gość
18.02.2023, 14:27
Ochroniarz z aldi
Ja również nie wzięłam na aldi raz bileciku, wracając do auta podszedł do mnie właśnie ten "ochroniarz". Gdy powiedziałam mu ze nie mam przy sobie 90zl, powiedział ze możemy "inaczej się dogadać". Uważajcie na tego kretyna, mandatu nie przyjęłam i pojechałam w p***u po tych słowach.
Odpowiedzm_gość
18.02.2023, 20:46
nie widać parkometru ? masz go jak byk przed wejściem do sklepu a jako kierowca powinnaś patrzeć na znaki wszedzie jest napisane parking płatny pobierz bilet. jak bedzie zakaz wjazdu tez wjedziesz? za darmo i nawet ciezko jest bilet pobrać.
Odpowiedzanonim_gość_gość_gość_gość_gość
19.02.2023, 12:26
Trzeba było lać gnoja w morde ja bym tak zrobił
OdpowiedzSpy_gość
19.02.2023, 14:13
Parking
Uważam że parkometry powinny być pod każdym dyskontem z pierwszą godziną bezpłatną. Przykład Dino w Tczewie na suchostrzygach. Parking pełen , a w sklepie 3 osoby. Chcesz zrobić zakupy , a nie ma gdzie zaparkować.
Odpowiedzm_gość
03.03.2023, 09:05
dokladnie odkąd zrobili taki parkometr kolo biedronki na bajkowym mozna w miarę normalnie zaparkować a przynajmniej ja nie mam takiego problemu robiąc zakupy w tygodniu wczesniej trzeba było jechac do innego sklepu bo nie bylo gdzie stanąć
Cytuj