Będzie II tura. Pobłocki zmierzy się z Dzwonkowskim [AKTUALIZACJA]

Marcin Chełstowski, Wojciech Drzeżdżon, Tadeusz Dzwonkowski, Iwona Nitza, Mirosław Pobłocki, Zbigniew Urban (fot. tcz.pl)
Będzie II tura. Pobłocki zmierzy się z Dzwonkowskim [AKTUALIZACJA]

zobacz galerię zdjęć: 15
Wszystko wskazuje na to, że w Tczewie 4 listopada ponownie pójdziemy do urn, by głosować w wyborach na prezydenta miasta. Z wyników z 23 na 28 obwodów wynika, że w drugiej turze spotkają się urzędujący prezydent - Mirosław Pobłocki (Porozumienie na Plus) i obecny starosta - Tadeusz Dzwonkowski (Prawo i Sprawiedliwość).

Na razie (stan na godzinę 6.30) do Miejskiej Komisji Wyborczej spłynęły dane z 23 na 28 obwodów. Z tych wynika, że w drugiej turze spotkają się Mirosław Pobłocki i Tadeusz Dzwonkowski. Poniżej wyniki z 23 obwodów:

Mirosław Pobłocki (PnP) - 41,8 proc.
Tadeusz Dzwonkowski (PiS) - 23,03
Wojciech Drzeżdżon - Inicjatywa Samorządowa - 13,37

Iwona Nitza (Koalicja Obywatelska) - 11,74
Zbigniew Urban (Świadomy Tczew) - 7,5 proc
Marcin Chełstowski (#TNP) - 2,5 proc

Tczewianie liczniej poszli do urn niż podczas ostatnich wyborów - na godzinę 17 frekwencja wynosi 38,05 proc (W 2014 roku w momencie zamknięcia lokali było 37,3). Uprawnionych do głosowania jest ponad 45 tys. osób.

Aktualizacja, godz. 8.45:

Poniżej wyniki z 27 (na 28) obwodów:

Mirosław Pobłocki (PnP) - 42,18 proc.
Tadeusz Dzwonkowski (PiS) - 22,96
Wojciech Drzeżdżon - Inicjatywa Samorządowa - 13,44
Iwona Nitza (Koalicja Obywatelska) - 11,63
Zbigniew Urban (Świadomy Tczew) - 7,36 proc
Marcin Chełstowski (#TNP) - 2,41 proc

Aktualizacja, godz. 10.19:

Wyniki kandydatów na prezydenta Tczewa (wyniki nieoficjalne na podstawie danych ze wszystkich komisji):


- Mirosław Pobłocki (KW Porozumienie na Plus): 42,14 proc

- Tadeusz Dzwonkowski (Prawo i Sprawiedliwość): 22,82 proc.

- Wojciech Drzeżdżon (KW Stowarzyszenie Inicjatywa Samorządowa): 13,69 proc.

- Iwona Nitza (Koalicyjny Komitet Wyborczy Platforma .Nowoczesna - Koalicja Obywatelska): 11,64 proc.

- Zbigniew Urban (KWW Świadomy Tczew): 7, 28 proc.

- Marcin Chełstowski (KWW #TNP): 2,42 proc.

W wyborach na prezydenta Tczewa głosowało ok. 54 proc. uprawnionych (4 lata temu frekwencja wyniosła 37,3 proc., w 2010 r. było to 40,14 proc.).

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (152)
dodaj komentarz

  • +52

    deryk_gość

    22.10.2018, 06:59

    Urban 7,5% jaka WIOCHA

    http://www.youtube.com/watch?v=wRRwHTbo68s

    Odpowiedz
    IP: 185.100.xx7.xx6 
  • +72

    ilo_gość

    22.10.2018, 07:19

    dobry poniedziałek

    Wieść gminna niesie, że Urban nie dostanie się do Rady Miasta, Świadomy Tczew nie uzbierał 5% - buahahahaahahahahahahahaaaa

    Cytuj
    IP: 178.19.xx1.xx8 
    -82

    anetka842@interia.pl_gość

    22.10.2018, 08:07

    wybory

    zapomnieliscie ze pis dal nam 500 plus i 300 na szkole wszyscy biora kase ale zapomnija kto co robi dla polski i dla rodzin ubogich co nie ktorzy mysla o swojej d.....ie a nie dobro dla rodzin i dzieci ci wszyscy starzy co siesdza w stolkach to jedna mafia tylko o sobie mysla

    Cytuj
    IP: 37.47.xx4.xx9 
    +17

    janek_gość_gość

    22.10.2018, 08:08

    śmiech na sali

    Walerek gorszy od yyyyy Iwonki yyyy

    Cytuj
    IP: 83.23.xx0.xx4 
    +48

    ja_gość__gość

    22.10.2018, 08:52

    Zbychu szukaj pracy

    Ale gdzie będzie ci tak dobrze jak na ciepłej posadce u Dzwonkowskiego . Gdzie pozwolą ci szukać haków i robić z g...na burzę w trakcie godzin pracy? W Tczewie wszyscy się na tobie już poznali. Może trzeba wracać do Kwidzyna?

    Cytuj
    IP: 31.0.xx3.xx4 
    +45

    a_gość

    22.10.2018, 09:47

    Jednego pieniacza mniej i co teraz panie Urban od samego rana gówno wyszło z głosowania.Tak trzymać żeby do rady nie wszedł i potem pogonić go z urzędu komunikacji za ten burdel i zginie słuch o Urbanie ,taki mądry był

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xxx 
    +43

    babcia Stasia_gość

    22.10.2018, 09:55

    wierszyk

    W poniedziałek z rana uściskaj Urbana. Na pożegnanie :)))

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx4 
    +20

    m_gość

    22.10.2018, 11:10

    to przechodzi ludzkie pojęcie

    Żyjemy w chorej społeczności. Ja rozumiem, że są próby manipulacji i nieczystych zagrań na wyższym poziomie, przy walce o władzę centralną itp. Jednak to co się dzieje na poziomie gminnym, w Tczewie to przechodzi ludzkie pojęcie. UM rękoma ZUK likwiduje słupy w zamian daje tablice o powierzchni 2 m kwadratowych, które z łatwością można zalepić obwieszczeniami. W tym samym czasie PnP dobrze przygotowane obwiesza całe miasto banerami. Plakatów tego ugrupowania praktycznie brak, bo po co skoro możliwości docierania tym kanałem informacyjnym są mocno ograniczone. Banery PnP wiszą na obiektach użyteczności publicznej zarządzanymi przez Prezydenta, rozumiem że ze wszystkimi zgodami. To jest chore i do bólu małomiasteczkowe w tym pejoratywnym tego słowa znaczeniu. Pracownicy jednostek samorządowych na 2 tygodnie przed wyborami piją na zorganizowanym przez Prezydenta wieczorku zwanym integracją. Przyjrzyjcie się gdzie pracuje większość radnych PnP. są albo dyrektorami szkół, bibliotek, centrów sportu czy mają dobrze płatne stanowiska niekierownicze w miejskich spółkach. To jest chore na maksa. I na koniec jednym z kreatorów opinii publicznej jest portal stosujący nieuczciwe do bólu praktyki. Klikasz "+" a daje np. "-2".Mam dowód w postaci nagrania pulpitu, widziałem wiele wpisów innych osób, które te praktyki zauważyły. Ja się pytam dlaczego to przechodzi, dlaczego jako społeczność łykamy te nieuczciwości. Jestem Tczewianinem i jest mi po prostu przykro, że w moim mieście jest tyle zakłamania, a jeszcze bardziej przykro, że ludzie są tacy bezrefleksyjni.

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx3 
    -2

    m_gość

    22.10.2018, 13:06

    na dole otwieram watek przeprosin

    co wy na to?

    Cytuj
    IP: 94.254.xx8.xx1 
    +8

    Prawda Czasu__gość_gość_gość_gość

    22.10.2018, 13:22

    Mądry Polak ?!

    Mądry Polak pożegnał Urbana, a teraz kolej na Dzwonkowskiego - twórcę nieskończonej rekonstrukcji mostu nad Wisłą - PiS dojdzie do władzy most będzie po rekonstrukcji , szpital przekształcony z PUBLICZNEGO w spółkę akcyjną z ubogim zakresem usług medycznych ,pomimo że w sieci szpitali !? Kondycja szpitala oraz starostwa fatalna !! Jak można oddać głos na osobę bez kręgosłupa moralnego ?

    Cytuj
    IP: 188.147.xxx.xx9 
    -1

    URBAN_gość

    23.08.2019, 17:10

    URBAN JEST NAJWAŻNIEJSZY

    Tyle komentarzy o Urbanie jasno pokazuje kogo boi się układ.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx3 
  • +47

    u_gość

    22.10.2018, 07:02

    Mniej afer z d...py i kłamstw

    Tak kończą ............ !

    Odpowiedz
    IP: 163.172.xx7.xx0 
  • tczewianka_gość_gość

    22.10.2018, 12:39

    proba odpowiedzi .....

    bylo +10 dodalam + i wyszlo +9 taka tu u nas demokracja !!!!!

    Cytuj
    IP: 109.197.xx3.xx7 
  • -107

    EkO_gość

    22.10.2018, 07:07

    liczę na głos rozsądku!

    Mam nadzieję, że podczas II tury Tczewianie liczniej pójdą do urn i poprą Pana Dzwonkowskiego. Ten człowiek zasługuje na szansę, bo na robocie urzędniczej się dobrze zna i jest porządnym człowiekiem. To kandydat merytoryczny i pragmatyczny. Pobłockiemu mówię dość! W I turze nie oddałem na niego głosu, ale w II na pewno to zrobię. I tego samego oczekuję od innych kandydatów. Chcieliście zmieniać Tczew? Zmieńcie to !!!

    Odpowiedz
    IP: 94.40.xx2.xx0 
  • +67

    zdziwiony_gość

    22.10.2018, 07:15

    skoro będziesz głosować na Pobłockiego, to po co gardłujesz za dzwonkiem :-) Przeczytaj swoje wypociny przed wysłaniem :-) pisiory niestety, nie przejdą nigdzie, to nie są porządni ludzie.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx6.xx7 
    +60

    u_gość

    22.10.2018, 07:16

    Dzwonkowski NIE

    Człowiek bez tzw. jaj. Poglądy po linii PiS nic więcej. Tylko Poblocki

    Cytuj
    IP: 171.25.xx3.xx7 
    -28

    Gość_gość

    22.10.2018, 07:17

    Popieram

    Również popieram czas na zmiane. Trzeba dać szansę komuś innemu.

    Cytuj
    IP: 188.146.xx7.xx7 
    +29

    jak będzie_gość

    22.10.2018, 07:18

    yhm

    Tiaaaaa już widzę, jak zwolennicy Koalicji Obywatelskiej oddają głos na kandydata PiS-u....pędzą, lecą, zasuwają. Szturmem.

    Cytuj
    IP: 195.191.xx0.xx5 
    +39

    kuna_gość_gość_gość

    22.10.2018, 07:20

    Ten człowiek szanse już miał, jako Starosta... Radny 201 co jest?? Jakie czarty w tej porażce maczały szpony? Mam nadzieję, że w RM Swiadomy Tczew będzie miał 0 radnych:)

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx9 
    +54

    KSS_gość

    22.10.2018, 07:21

    Chyba Tczewianie nie zagłosują na całkowicie niedecyzyjnego sługę PiSu. Może i obecny Prezydent mógł zrobić dużo więcej, ale ten drugi na pewno nie zrobi nic.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx7 
    -31

    LUKASZ_gość

    22.10.2018, 07:37

    Opamiętajcie sie!!!!!!

    W wyborach samorządowych głosuje się na człowieka a nie na przynależność partyjną ZROZUMCIE TO WRESZCIE!!!. Prezydent powinien być pragmatyczny a nie ideologiczny a taką osobą jest Pan Tadeusz Dzwonkowski.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx4 
    +11

    Ty eco_gość

    22.10.2018, 08:50

    Ty mi tu eko gościu życia nie układaj.

    Cytuj
    IP: 188.147.xx3.xx8 
    +14

    Tomek_gość

    22.10.2018, 10:16

    Nauki propagandy pobierane u kurskiego ? :)

    Cytuj
    IP: 83.23.xx9.xx7 
    -2

    EkO_gość

    22.10.2018, 11:21

    hehe

    Dzwonkowski w pewnym momencie wypadł mi z nawiasem z komentarza :) skoro jednak zdziwiony komentujesz to zrozumiałeś sens :) Prawda jest taka, że od wielu lat (bez mała dwóch dekad) w Tczewie rządzi ta sama siła polityczna, która władzę uznaje za swoją, a urzędasy przyspawali się do stołków i perspektywa drugiej tury i ewentualnej utraty władzy przez "Mikołaja" ich przeraża. Dla miasta byłoby lepiej gdyby władza przeszła w inne ręce. Jeśli ktoś piszę, że Dzwonkowski to pisowski sługus, daje jasny sygnał, że nie ma pojęcia o lokalnej polityce. Dzwonkowski to człowiek, który ma bardzo bogate doświadczenie i kompetencje. Nie bierze udziału w aferach tylko sumiennie wykonuje swoją pracą, nie pokazując współpracownikom, że im gardła poderżnie. To zupełnie inna kultura polityczna. Wiele ludzi zagłosuje na TADEUSZA DZWONKOWSKIEGO, bo to dobry kandydat i żadne niepochlebne komentarze czy minusy na stronie o znanej renomie tego nie zmieni :) Brawo Panie Tadeuszu! Tczew liczy na zmiany! A Pobłocki niech sobie przypomni jak to jest w normalnym życiu :) Może w końcu będzie miał czas na przetestowanie swoich ścieżek ? :)

    Cytuj
    IP: 94.40.xx2.xx0 
  • -12

    Tczewiak_gość

    22.10.2018, 07:09

    kolesiostwo

    To dalej będą uklady w Tczewie. Ciemnogród nadal w Tczewie :(

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx6.xxx 
  • +8

    Arek_gość

    22.10.2018, 07:35

    Kolesiostwo

    Niestety będzie kolesiowo nic nie poradzisz że nie potrafią głosować.

    Cytuj
    IP: 188.147.xx5.xx8 
    +9

    Tomek_gość

    22.10.2018, 10:29

    Cytując klasyka " Jak Ci nie pasuję to wyjdź " . Na pewno jakaś dziura zabita dechami , gdzie proboszcz z ambony dyryguje życiem mieszkańców , przyjmie takiego ciura . Tam Cię dopiero oświecą .

    Cytuj
    IP: 83.23.xx9.xx7 
    +2

    Tczew_gość

    22.10.2018, 12:53

    Precz z ukladami

    Nic na to nie poradzisz dostali łapówke od władz dla wlasnych dzialalnosci to głosują a komunikacja i drogi w oplakanym stanie

    Cytuj
    IP: 94.254.xx0.xx9 
  • +15

    qq_gość

    22.10.2018, 07:10

    I co? I du#a. Choćby nie wiem jak mówiono krzyczano tłumaczono to i tak rumcajs wygra. Obsadził swoimi tyle stołków że poparcie ma w kieszeni...żal.pl

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx2.xx2 
  • +16

    gosć_gość

    22.10.2018, 09:53

    wybory

    A kto Wam zagwarantuje, że jak Dzwonkowski będzie prezydentem to nie będzie kolesiostwa, zawsze jest kolesiostwo, każdy otacza się ludźmi na których może polegać.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx8.xx3 
  • +59

    ._gość

    22.10.2018, 07:14

    .

    Dla mnie to jest dramat, takie zmiany miały być... Gdzie ci wszyscy co krzyczeli NIE dla Pobłockiego?

    Odpowiedz
    IP: 78.11.xx2.xx2 
  • +31

    M_gość

    22.10.2018, 07:22

    Dobre pytanie... jestem.w szoku...

    Cytuj
    IP: 5.173.xx6.xx8 
    +6

    ktoś_gość

    22.10.2018, 07:47

    jakie zmiany?

    A jakie zmiany może wprowadzić prezydent jak on nie zarządza budżetem.

    Cytuj
    IP: 195.250.xx7.xx3 
    +36

    Tczewianie_gość

    22.10.2018, 07:55

    FB club Urbana

    Ci WSZYSCY to Urban i jego garstka krzykaczy na FB. Wszyscy z braku innych zajęć pisali na roznych portalach wiele niegodziwych, kłamliwych i bezczelnych komentarzy. Ale to tylko garstka ludzI ktorzy niestety spędzaja duzo czasu w domu przed komputetem. Radzimy wyjść na zewnątrz, do normalnych ludzi a nie tylko karmić sie tymi chorymi wypocinami Urbana na FB

    Cytuj
    IP: 212.129.xx6.xx9 
  • +91

    xyz_gość

    22.10.2018, 07:16

    Nareszcie pokazano miejsce w szeregu Urbanowi.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx3.xx2 
  • +8

    M_gość

    22.10.2018, 07:22

    Tyle dobrego w tym.calym zlym.co.sie stalo.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx6.xx8 
    +30

    Czyżykowiak_gość

    22.10.2018, 07:41

    Opatrzność jednak ...

    ... chroni to miasto z czego trzeba się cieszyć.

    Cytuj
    IP: 188.146.xx2.xx9 
    +35

    haha_gość

    22.10.2018, 07:53

    Miejmy nadzieję ,ze nowy starosta zajmie się bieganiem po mieście swoich pracowników w czasie pracy.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx4 
  • +50

    Dzwonek._gość

    22.10.2018, 07:16

    TYlko nie PISIORSTWO w Tczewie

    Chwyt poniżej pasa.

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx0.xx1 
  • +35

    ŁUPASZKO_gość_gość

    22.10.2018, 07:17

    "a'la long"

    Ludzie otwórzcie oczy !!!!!! Przecież Dzwonkowski był już starostą wszyscy znamy jego "dokonania" !!!! Boże miej w opiece TCZEW -znowu nieudacznik będzie prezydentem Tczewa jaki żal :(

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx7 
  • -33

    ŁUPASZKO_gość_gość

    22.10.2018, 07:27

    "a'la long"

    W Tczewie mieszkają półgłówki-od zawsze to wiedziałem :)

    Cytuj
    IP: 37.47.xx0.xx7 
    +34

    Achhh_gość

    22.10.2018, 07:33

    Tak wszyscy wiemy, że jesteś półgłówkiem ale miło, że się przypomniałeś.

    Cytuj
    IP: 37.248.xx7.xx4 
    +23

    alvin_gość

    22.10.2018, 08:29

    Półgłówki to pół biedy, gorzej, że są takie łupaszki...

    Cytuj
    IP: 37.249.xx8.xx0 
  • +8

    GOSIA_gość_gość_gość

    22.10.2018, 07:18

    Tyle pisano o układzie Tczewskim

    Tyle pisano o układzie Tczewskim mi nic. Widać stołeczki podobają się urzędasom, Będą siedzieć na nnich po wieki!

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx0.xx1 
  • +46

    ja_gość

    22.10.2018, 08:25

    Brawo - Tczewianie

    Nie ma żadnego układu Tczewskiego. Te bzdury wciskał przez 4 lata Zbigniew Urban swoim fanom na FB. Teraz czas dla niego na leczenie.

    Cytuj
    IP: 31.0.xx3.xx4 
  • -42

    Ania_gość

    22.10.2018, 07:19

    Trzymam kciuki za Pana Dzwonkowskiego!

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx6.xx7 
  • +29

    kuna_gość_gość_gość_gość

    22.10.2018, 07:32

    Nie ma szansy... I dobrze :)

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx9 
    +38

    John_gość

    22.10.2018, 07:56

    Wybory

    Jakiś żart!!! Won zPISIORAMI!!!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx5 

    Ata_gość

    23.10.2018, 23:35

    Wybory

    Uważam, że p.T. Dzwonkowski powinien być prezydentem, jest uczciwym człowiekiem, kompetentnym doświadczonym urzędnikiem.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx6.xx1 
  • +19

    Yeti_gość

    22.10.2018, 07:22

    "Człowiek bez tzw. jaj. Poglądy po linii PiS nic więcej. Tylko Poblocki"

    Kolejny urzędas broni swojego koryta. Ciepła posadzka u Pobłockiego pasuje?

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx7 
  • +22

    haha_gość

    22.10.2018, 07:47

    A co Cie obchodzi czy Pan Pobłocki ma ogrzewanie podłogowe w domu:)

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx4 
    +10

    gtc_gość_gość

    22.10.2018, 10:40

    Kurde, wszyscy mamy posadki u Pobłockiego? Weź to przemyśli, baranie. Popatrz na wyniki i nie brnij. Nawet do rady nie wejdziesz, 201

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • +9

    Abraham_gość

    22.10.2018, 07:23

    I bardzo dobrze, przyznanej prezydent będzie miał czas na publikację przeprosin

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx6.xx8 
  • +17

    sławek_gość

    22.10.2018, 07:25

    wytłuszczone nazwisko

    Dlaczego nazwisko Pobłockiego w artykule jest wytłuszczone a Dzwonkowskiego nie? Przypadek? Pytanie do Pani Redaktor Pobłockiej ;-)

    Odpowiedz
    IP: 95.41.xx3.xx5 
  • +27

    Łozo_gość

    22.10.2018, 07:25

    No to nigdy człowiek się nie uwolni od smierdzacego meteora. Tylko po co te stęki były cały czas? Ciemnogród.

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx0.xx3 
  • +23

    Leon_gość

    22.10.2018, 07:26

    Skandal

    Jestem w komisji. Zliczonych dopiero 13 obwodów, dlaczego podajecie nieprawdziwe informacje?!

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx6.xx3 
  • -2

    Arek _gość

    22.10.2018, 07:37

    Półgłówki

    "W Tczewie mieszkają półgłówki-od zawsze to wiedziałem :)"

    CAŁKOWICIE SIĘ Z TOBĄ ZGADZAM!!!

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx5.xx8 
  • +2

    Sulek_gość_gość

    22.10.2018, 07:40

    Most

    Niech Dzwonkowski dokończy most ,jak dojdziemy do władzy ,,,,,,,,,,,.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx1 
  • +14

    md_gość

    22.10.2018, 07:42

    Obejrzyjcie jeszcze raz transmisję z debaty. Jedynie Pobłocki i Urban wykazali jakiś poziom i wiedzę, a reszta odpadła w przedbiegach. Jeśli więc Urban nie dostanie się do drugiej tury, to dla mnie wybór jest oczywisty.

    Odpowiedz
    IP: 80.55.xx9.xx0 
  • +33

    kik_gość

    22.10.2018, 07:43

    Gratuluję obu Panom. A do tczewian apeluję o liczniejsze stawienie się na wyborach, to wstyd by głosowało 40% uprawnionych. Iść trzeba! Kazdy kto nie prezentuje niewolniczej mentalności powinien uczestniczyć w wyborach choćby oddając głos nieważny.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • -12

    Tczeeianka _gość

    22.10.2018, 07:44

    Wybory

    Dlaczego jesteście Tczewiacy tak zawzięci,byle tylko PiS nie wygrał, a co Po zrobili dobrego, proszę wyliczyć....... eh ciemno gród w naszym mieście jeszcze panuje straszny. Będziecie jeszcze płakać......

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx4.xxx 
  • +15

    Dikembe_Mutombo_gość

    22.10.2018, 08:16

    Jeśli edukację (w szczególności naukę ojczystego języka) skończyłaś za PO, to faktycznie nic dobrego z tych rządów nie wyszło. Zauważ jednak, że Pobłocki nie był kandydatem PO w Tczewie.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • +27

    Ratunku_gość

    22.10.2018, 07:45

    Tragedia

    Stanowcze Nie dla PISu tylko nie Dzwonkowski

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx5.xxx 
  • +13

    yhyy Racja_gość

    22.10.2018, 07:52

    "W Tczewie mieszkają półgłówki-od zawsze to wiedziałem :)"

    Wiadomo największym ty jesteś ;)

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx6.xx3 
  • -12

    Ja_gość

    22.10.2018, 08:36

    Nie tylko w tczewie ale i na pomorzu aferzysci i zlodzieje ,a ludzie ich popierają.szok

    Cytuj
    IP: 94.254.xx0.xx9 
    +3

    gość_gość

    22.10.2018, 10:08

    Wypraszam sobie , proszę mnie nie obrażać nie jestem półgłówkiem ;)

    Cytuj
    IP: 84.38.xx8.xx3 
  • +4

    Masakra_gość

    22.10.2018, 07:53

    Masakra

    Jak ludzie mogą głosować na pobłockiego wiedząc ile afer się w koło niego kręci. Jestem w szoku.. Liczyłam na jakąś zmiane. Ludzie którzy najbardziej krzyczeli, że trzeba coś zmienić za pewne do urn nie poszli...

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx4.xx8 
  • +26

    Czyżykowiak_gość

    22.10.2018, 08:05

    Afery rozkręcane przez ...

    ... Zbycha

    Cytuj
    IP: 188.146.xx2.xx9 
    -2

    śmiech szydercy_gość

    22.10.2018, 08:47

    bo są umoczeni wraz z tymi aferami , więc don corleone ich ochroni i da pracę i nowe kontakty na i budiet wsio ok

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx1 
    +6

    R_gość

    22.10.2018, 11:39

    Zbyciu kręcił afery nikt więcej

    Cytuj
    IP: 62.205.xx6.xx7 
  • +15

    Yeti_gość

    22.10.2018, 08:00

    Dobrze że nie wygra ta kwiaciarka od czarnych proaborcyjnych marszy.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx7 
  • -1

    kika_gość_gość

    22.10.2018, 08:03

    "W Tczewie mieszkają półgłówki-od zawsze to wiedziałem :)"

    Wszyscy kwalifikują się na u 3 wieku.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx8 
  • +13

    Tczew_gość_gość

    22.10.2018, 08:10

    D

    Drzeżdżon, szkoda, że tak daleko...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx0 
  • +15

    starcy_wybrali_gość

    22.10.2018, 09:22

    takie są rezultaty jak się nie chodzi na debaty... niestety :(

    Cytuj
    IP: 78.133.xx9.xx0 
  • +6

    f_gość

    22.10.2018, 08:11

    "Wieść gminna niesie, że Urban nie dostanie się do Rady Miasta, Świadomy Tczew nie uzbierał 5% - buahahahaahahahahahahahaaaa"

    to można gdzieś sprawdzić ? Bo wieść gminna to za bardzo nie ma wiedzy

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx4 
  • +2

    Marcel_gość

    22.10.2018, 08:19

    Czym wy sie tak ekscytujecie?

    Te wybory to smiech na sali. Co za roznica kto wygra? Poblocki wybuduje 2 fontanny wiecej od dzwonka, albo dzwonek postawi wiecej lawek w parku. P***enie o szopenie i tyle.W wyborach samorzadowych kandydatom chodzi o ciepla posadke na 4 lata blisko miejsca zamieszkania i zawsze jakas lapoweczke mozna wziac przy okazji oraz dorobic sie ciekawych znajomosci. To tyle. A smietniki, lawki, choinki na swieta to kazdy cymbal potrafi postawic.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx1 
  • +13

    Czytelnik_gość

    22.10.2018, 09:48

    Na 5 lat a nie 4. Takie masz pojecie o wyborach... ehh Ja tam sie ciesze, ze tak wyszlo. Urban sobie odpocznie i moze mu dobrze zrobi to, a Poblocki niech dalej upieksza ten nasz Tczew

    Cytuj
    IP: 78.31.xx7.xx3 
  • +14

    plusy i minusy_gość

    22.10.2018, 08:24

    co z tymi plusami i minusamy, czyzby byly manipulowane przez obce media np. daje minus dla Urbana wyskakuje plus

    Odpowiedz
    IP: 37.201.xx5.xx6 
  • -5

    Masakra_gość_gość

    22.10.2018, 09:26

    Masakra

    To jest oczywiste.. media tczewskie to kolesiostwo i rodzina pobłockiego. Program ustawiony... komentarze pro pobłockie też są podświetlone na zielono. Ciekawe dlaczego??

    Cytuj
    IP: 5.173.xx4.xx8 
    +10

    Czytelni_gość

    22.10.2018, 09:47

    Bo moze w tym samym czasie klika w ten sam post wiecej ludzi.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx7.xx3 
  • +15

    Gosc_gość_gość_gość

    22.10.2018, 08:28

    Ja cgce ta Panią

    Nauczycielkę co dymala sie z kirowca na wycieczce szkolnej

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx3.xx3 
  • +7

    stary tczewiak_gość

    22.10.2018, 08:35

    wybory

    Biedny ten Tczew ale taka wola ludu. W wyborach samorządowych wybiera się człowieka a nie partię. Myślałem że tczewianie przejrzeli na oczy. Niestety i dalej będzie tak że mamy najpiękniejszą galerię, fontanna na miarę tęczowej w Barcelonie i innych bubli. Czas na zmiany władców regionalnych !!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx7 
  • hallo,_gość

    22.10.2018, 12:33

    zapomnialesc dodac stary pisowiec

    Cytuj
    IP: 37.201.xx5.xx6 
  • +7

    tak_gość_gość_gość

    22.10.2018, 08:35

    hmm

    no to ciekawa 2 tura sie zapowiada :)

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xxx 
  • -14

    Mar_gość

    22.10.2018, 08:38

    O nie

    Jeden gorszy od drugiego.Napewno na druga faze głosowania nie pojde bo szkoda mojego czasu.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx5 
  • +18

    Rad_gość

    22.10.2018, 08:40

    Zmian więc nie będzie, a szkoda bo może warto byłoby się przekonać czy wniosła by ona coś nowego i świeżego do miasta. Cóż, pozostaje życzyć powodzenia obecnemu Prezydentowi i wierzyć, że obiecane przez niego zmiany to nie tylko kiełbasa wyborcza, a realna chęć polepszenia wizerunku naszego miasta i jakości życia mieszkańców.

    Odpowiedz
    IP: 82.177.xx8.xx7 
  • bolero_gość

    22.10.2018, 08:49

    chrum chrum

    No ludzie, siedzę sobie spokojnie w domu i wykonuję błahe czynności a tu jakieś chrum chrum i chrum od strony ulicy, patrzę oknem a tu jakiś obwoźny kwadratowy łeb dźwięki wydaje, no to już szczyt, wszyscy się chcą się dostać do koryta ale "na małpę" czyli statyczny małpi łeb na płocie powieszony, małpy naczelne to nawet skrzyżowania swoimi facjatami oblepili... - a tu (((( na świnię... no ludzie....

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx2 
  • +26

    Sizzarr_gość

    22.10.2018, 08:52

    Nie rozumiem Tczewiakow....narzekaja na Poblockiego za afery itp np meteora a i tak na niego głosują....żenada

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx9 
  • +13

    doni_gość

    22.10.2018, 08:54

    "W wyborach samorządowych głosuje się na człowieka a nie na przynależność partyjną ZROZUMCIE TO WRESZCIE!!!. Prezydent powinien być pragmatyczny a nie ideologiczny a taką osobą jest Pan Tadeusz Dzwonkowski."

    No to jest dopiero dobre he he . Większych głupot dawno nie słyszałem >Nie ideologiczny .... hi hi

    Odpowiedz
    IP: 83.14.xx8.xx6 
  • +45

    mieszkaniec_gość

    22.10.2018, 08:56

    tczew

    Urban sam sobie strzelił w kolano, od paru miesięcy obserwuje go na fb, co kilka dni wstawia posty oskarżające Poblockego, zdjęcia skanów z sądu itp mam wrażenie że jest bardzo smutnym zakompleksionym człowiekiem , plującym jadem. Ludzie mają go za lekkiego wariata już, współczuje rodzinie.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx6.xx8 
  • +19

    Ania_gość

    22.10.2018, 09:17

    To prawda. Ja bym się u jego boku nie pokazała. Dziwak

    Cytuj
    IP: 5.173.xx4.xx5 
  • +5

    Tczewianka_gość_gość

    22.10.2018, 09:05

    wybory

    Szkoda że komentujący nie stanęli do wyborów

    Odpowiedz
    IP: 77.65.xx6.xx7 
  • +1

    R_gość_gość

    22.10.2018, 19:19

    Właśnie byli na wyborach i dlatego wybrali dobrze

    Cytuj
    IP: 78.20.xx4.xx8 
  • +12

    Janek_gość

    22.10.2018, 09:06

    Teraz drodzy Tczewa ie mam nadzieję że nie będziecie stekac na komunikację miejską i na smród z wysypiska.I wszystko zostanie po staremu.

    Odpowiedz
    IP: 83.185.xx5.xx3 
  • +21

    dar_gość

    22.10.2018, 09:08

    anetka 842 przypominam ze pis dal 500 i 300 ale kosztem innych pracujacych to trzeba wiedzieć a nie slepo iść na wybory za marne pare groszy do tej pory kto uczciwie pracował i sie staral nie potrzebował pisowskich srebrników

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xx5 
  • +23

    tcz24_gość_gość

    22.10.2018, 09:22

    atencjusz ZbigU

    SERDECZNE WYRAZY WSPÓŁCZUCIA DLA PANA ZBYSZKA... CZAS WRÓCIĆ DO SZKOŁY, FIZYKI UCZYĆ ...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx9 
  • +22

    ix_gość_gość

    22.10.2018, 09:57

    o matko, biedni uczniowie:(

    Cytuj
    IP: 185.167.xx5.xx8 
    +19

    a_gość

    22.10.2018, 10:30

    Lepiej nie do szkoły czego nauczy swoich uczniów oszustw ,wyciągania brudów,taki ktoś ma dzieci uczyć nigdy .Mam nadzieję że już stanowiska kierowniczego nie będzie piastował pracodawcy powinni poznać się na tym typie.KONIEC URBANA i w końcu tych zdjęć jego gęby będzie mniej na tcz na jego fb nie wchodzę bo po co kłamie jak cały pis.Może mu Gowin coś załatwi ha ha ha .

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xxx 
    +12

    tcz24_gość_gość

    22.10.2018, 10:57

    Gowin i Kukiz nie pomogli :) To może Liroy coś poradzi :)

    Cytuj
    IP: 5.173.xx6.xx7 
  • +12

    kuna_gość_gość

    22.10.2018, 09:28

    atencjusz ZbigU

    "Wieść gminna niesie, że Urban nie dostanie się do Rady Miasta, Świadomy Tczew nie uzbierał 5% - buahahahaahahahahahahahaaaa"

    JEŚLI TO PRAWDA PROPONUJĘ ABY PO OGŁOSZENIU WYNIKÓW ZABIŁY WSZYSTKIE DZWONY W TCZEWIE , KAŻDEJ PARAFII ... :) GRATULUJĘ PREZYDENCIE :)

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx9 
  • +15

    koloolo_gość

    22.10.2018, 09:57

    Zbigu, gdzieżeś przepadł?? Ani jednego komentarza jeszcze nie wrzuciłeś??

    Odpowiedz
    IP: 195.117.xx9.xxx 
  • +12

    B.R._gość_gość

    22.10.2018, 10:48

    Jak nie, jak tak? Facet ma rozdwojenie jaźni i kilka nicków

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
    +2

    a_gość

    22.10.2018, 14:32

    Właśnie w piątek to co drugi wpis był jego dziś zapadł się pod ziemię .Jeśli miałby klasę to powinien podziękować tym 7 % wyborcom za to że na niego zagłosowali ,ale czego oczekiwać od pieniacza pewnie pije z rozpaczy od wczoraj i nie ma siły.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xxx 
  • +21

    Tczew _gość

    22.10.2018, 10:03

    Powinno byc 100 % frekwencji w koncu to od nas zależy kto będzie prezydentem.. Ludzie tak trudno pójść na wybory i kilka minut poświęcić a nie siedzieć w domu.... Wstyd

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xxx 
  • +13

    dar_gość_gość

    22.10.2018, 10:07

    milczenie jest złotem Zbigniew U cztery lata walczył obserwowałem jego działalność wieć teraz zamilkł miejmy nadzieję na dobre bo w radzie miasta pracuje sie dla miasta a nie walczy z prezydentem

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xx5 
  • +2

    Szok_gość

    22.10.2018, 10:15

    Mn

    Szkoda ,ze p. Drzeżdzon nie przeszedł do 2tury ,ale jak na początkującego, to może i tak dobrze , za 4 lata będzie lepszy wynik.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx1.xx2 
  • +2

    mieszkaniec_gość

    22.10.2018, 10:26

    Szkoda nie mam na kogo zagłosować na pis nigdy na Rumcajsa też nie więc trzeba iść i chociaż nie ważny głos oddać nie ma kandydata niestety.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xxx 
  • +13

    Gość _gość

    22.10.2018, 10:20

    Nie wiem

    Ciężko stwierdzić na kogo zagłosować ,jak na Poblockiego to nic się nie zmieni ,jak na Dzwonkowskiego, to PIS położy łapę na to miasto ,jak w Pelplinie burmistrzem był Demski z PIS ,to nawet WOŚP nie mogli zorganizować ????

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx1.xx2 
  • -17

    Ja_gość

    22.10.2018, 10:33

    Masz racje ale ja glosuje na Dzwonkowskiego bo juz gorzej byc nie moze a tak przynajmniej most skonczą i jest szansa na boom mieszkaniowy i wieksze dotacje a nie marazm i zastój...

    Cytuj
    IP: 94.254.xx0.xx9 
  • +18

    Tomek_gość

    22.10.2018, 10:22

    "W wyborach samorządowych głosuje się na człowieka a nie na przynależność partyjną ZROZUMCIE TO WRESZCIE!!!. Prezydent powinien być pragmatyczny a nie ideologiczny a taką osobą jest Pan Tadeusz Dzwonkowski."

    Od jakiego pługa Cię oderwali ? Zrozum to wreszcie że w pisie bąka nie można puścić bez pozwolenia !!

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx9.xx7 
  • -7

    ._gość

    22.10.2018, 10:25

    .

    "Ci WSZYSCY to Urban i jego garstka krzykaczy na FB. Wszyscy z braku innych zajęć pisali na roznych portalach wiele niegodziwych, kłamliwych i bezczelnych komentarzy. Ale to tylko garstka ludzI ktorzy niestety spędzaja duzo czasu w domu przed komputetem. Radzimy wyjść na zewnątrz, do normalnych ludzi a nie tylko karmić sie tymi chorymi wypocinami Urbana na FB"

    Pozostali murem za Pobłockim? Nie osmieszaj się...

    Odpowiedz
    IP: 78.11.xx2.xx2 
  • +18

    Tczewianie_gość_gość

    22.10.2018, 11:01

    wynik super

    Przy 6 kandydatach dostac ponad 40% poparcia to jest wyczyn, szczegolnie biorac pod uwage, ze Urban szmacil Poblockiego od lat . Dobrze ,ze ludzie zorientowali sie ,ze Urban potrzebuje szybkiej interwencji lekarskiej, dla jego wlasnego dobra.

    Cytuj
    IP: 37.228.xx8.xxx 
  • +13

    mikron_gość

    22.10.2018, 10:32

    A ja przewrotnie powiem, że ludzie tacy jak Zbigniew Urban są potrzebni w radzie miasta, bo patrzą władzy na ręce. Władza wie, że każdy fałszywy ruch zostanie nagłośniony i jeszcze bardziej musi trzymać standardy. Natomiast zupełnie czym innym jest realne rządzenie miastem, bo tu trzeba umieć budować koalicje, zjednywać ludzi, gromadzić do osiągnięcia wspólnych celów ponad politycznymi podziałami. A takich kompetencji już pan Urban w Radzie i poza nią nie wykazał, nieustannie atakując przeciwników, w szczególności urzędującego prezydenta. Jedyna inicjatywa czyli RIO rozpadła się od środka, a do wyborów kandydat musiał startować z własnego komitetu, bo dawni koledzy, jak Sosnowski postawili na budowanie wizerunku i przyszłości przez współpracę ze społecznikami pokroju Łukasza Brządkowskiego (który owszem, krytykuje prezydenta, ale jednocześnie kojarzy się z budowaniem wspólnych projektów, takich jak Dawny Tczew, Społeczny Komitet Odbudowy Mostu czy projektem rewitalizacji parku).

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • -10

    nie z CZCZEFA_gość

    22.10.2018, 10:34

    Będziecie mieli

    Będziecie mieli to na co zasługujecie w waszym Tczewie hahahaha

    Odpowiedz
    IP: 176.58.xx3.xx6 
  • +1

    g2_gość_gość

    22.10.2018, 10:35

    Gorzej być nie mogło...

    Pozostał nam wybór pomiędzy złym a złym. Pobłocki-brak zmian na lepsze, kolesiostwo, układy, układziki, smród i meteor. Dzwonkowski-PiS. Katastrofa po prostu!

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx3.xx4 
  • -5

    Marek_gość

    22.10.2018, 10:36

    Nie.glosowalem

    A ja jestem na wakacjach, wstawilbym zdjecia z gorącej cypryskiej plazyy, ale.tu niestety sie nie da. Pozdrawiam wszystkich Tczewiakow

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx8.xx3 
  • +18

    mieszkaniec _gość

    22.10.2018, 10:51

    wybory

    kto pod kim dołki kopie tym prędzej czy pózniej w nie wpada - panu ZU juz dziekujemy

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx7 
  • -2

    Tczewianin _gość

    22.10.2018, 11:03

    Wybory

    Jak można głosować na osobę której Prokuratura postawiła zarzuty z kodeksu karnego i przesłała akt oskarżenia. Przecież tylko kwestią czasu jest w tej sprawie wyrok jaki zapadnie biorąc niezbite dowody jakie są w tej sprawie. Widać wielu gałęziach lokalnej gospodarki jak ustawiane są przetargi i jak się blokuje osoby, które są z poza układy różnymi decyzjami. Wiem co pisze o lokalnych urzędnikach bez merytorycznego wykształcenia. Trzeba w sądach szukać sprawiedliwości bo urzędnicy nie znają przepisów prawnych lub wadliwie je interpretują.

    Odpowiedz
    IP: 90.232.xx4.xx7 
  • +3

    gość_gość

    22.10.2018, 11:04

    Ten i ten wybór jest złym

    "A kto Wam zagwarantuje, że jak Dzwonkowski będzie prezydentem to nie będzie kolesiostwa, zawsze jest kolesiostwo, każdy otacza się ludźmi na których może polegać."

    Fakt wszędzie jest kolesiostwo ale nie tak jawne i widoczne. Prawda jest taka jak masz ładną bajere do ludzi i na ostatni gwizdek wszystko robisz to ludzie Cię wybiorą bo nie potrafią analizować całej kadencji.

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx2.xx9 
  • -9

    Jan_M_gość

    22.10.2018, 11:09

    Suweren Tczewa

    Myślę, że w II turze Suweren Tczewa, podziękuje panu M. Pobłockiemu

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx0.xx3 
  • -8

    Jan_M_gość

    22.10.2018, 11:18

    Suweren Tczewa

    Myślę, że Suweren Tczewa w II turze podziękuje dotychczasowemu prezydentowi.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx0.xx3 
  • +13

    kolga_zbyszka_gość

    22.10.2018, 11:29

    Nawet do rady nie dało?

    Ale nawet do rady nie udało się zakwalifikować Zbyszkowi ? Że aż tak? Widać ilość interpelacji nie jest kluczową sprawą. Może liczy się jakość...Ten gest prezydenta do tych pań okazał się jednak "proroczy" dla sympatycznego chyba niestety już byłego radnego.

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xx5 
  • -4

    Danusia_gość

    22.10.2018, 11:30

    Lepiej Dzwonkowski niż Pobłocki, merytoryczny, spokojny i do ludzi, a nie bucowaty, skończą się afery i zacznie się zarządzanie miastem

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xx2 
  • +5

    gosc_gość_gość

    22.10.2018, 11:38

    pytanie

    wynik nie jest zaskoczeniem ,raczej było pewne ,że bedzie 2 tura acz zaskoczenie ,ze tak słaby kandydat pis jest jej uczestnikiem.A jak tam druzyny ,cos ktos wie ?jak tam dwory tzn radni ?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx3 
  • +3

    Michal_gość

    22.10.2018, 11:44

    Zarzuty prokuratorskie

    A Pan Mirosław P . To ten sam który ma zarzuty prokuratorskie ???co się stanie kiedy zostanie skazany ? Czy będą ponowne wybory czy prezydenten zostanie kolejny kandytad ?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx6 
  • +12

    R_gość_gość

    22.10.2018, 11:44

    Zbigniew Zbigniew tak żeś wojowal a wielkie G...o zrobiłeś szkoda tylko że tak się osmieszyles afery zdjęcia sprawy sądowe a tu bidulku polegles po całości

    Odpowiedz
    IP: 62.205.xx6.xx7 
  • +2

    arcanuss_gość

    22.10.2018, 11:49

    TRAGEDIA!

    Wybor miedzy dzuma a cholera. Z jednej strony ktos, przeciwko komu tocza sie sprawy prokuratorskie, zatrudniajacy w urzedach cala rodzine, niszczacy zabytki swoimi banerami i winny likwidacji ZKM, a z drugiej kacyk pisowski, ktorego mocodawcy maja za nic zasady panstwa prawa. Chyba pierwszy raz w zyciu nie pojde na wybory.

    Odpowiedz
    IP: 185.135.xxx.xx5 
  • +4

    ghana_gość

    22.10.2018, 18:33

    czyli merytorycznych argumentów nie masz

    Przytoczyłeś argumenty rzeczowe dlaczego nie głosować na Pobłockiego. Za to ten argument dlaczego nie głosować na Dzwonkowskiego jest słaby. Bo z PiSu? Może będzie uczciwszy. Zasady Państwa prawa bardziej były deptane za PO/PSL, np. strzelanie gumowymi kulami do protestujących górników JSW, wejście ABW do redakcji tygodnika wprost i próba przejęcia laptopa naczelnego i złamania tajemnicy dziennikarskiej, aresztowanie blogera anty-Komora (czyli wtedy z demokracją było gorzej niż dziś), liczne afery, celowe nieprzyjęcie ustaw ograniczających wyłudzenia VAT .... można by wymieniać długo. Pisowcy złapani na aferze madryckiej przynajmniej od razu zostali wykopani ze swojej partii i zniknęli z polityki, a takiego łapówkarza Gawłowskiego POwcy bronią do upadłego. Standardy jednak nieco inne u jednych i drugich. A i przypomnę, że w wyborach na prezydenta Tczewa w 2014 PO nie wystawiła swojego kandydata, bo poparli wtedy Pobłockiego.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx6.xx3 
  • -6

    Galas_gość

    22.10.2018, 12:07

    Wyraźnie widać, że wybory prezydenckie wygrał Pan Pobłocki i to z miażdżącą przewagą. Po co robić II turę, przecież to kosztuje, tylko że władzy nie interesuje z czyjej to pójdzie kasy, że z naszych podatków, ale tylko ich wygrana. Zapłaćcie za II turę z własnej kieszeni, a nie z naszej, a za te pieniądze można by coś poprawić w Tczewie. Pobłocki wygrał i już, w II turze też wygra, więc po co przepłacać.

    Odpowiedz
    IP: 157.25.xx7.xx6 
  • +1

    tczewianka_gość_gość

    22.10.2018, 12:37

    opinia

    Poblocki odejdź Sam ,i nie rob wiochy bo osiem lat to jest już przesada że tak długo grzejesz stolek WSTYD .

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx5 
  • +6

    Tomek_gość

    22.10.2018, 13:06

    "Żyjemy w chorej społeczności. Ja rozumiem, że są próby manipulacji i nieczystych zagrań na wyższym poziomie, przy walce o władzę centralną itp. Jednak to co się dzieje na poziomie gminnym, w Tczewie to przechodzi ludzkie pojęcie. UM rękoma ZUK likwiduje słupy w zamian daje tablice o powierzchni 2 m kwadratowych, które z łatwością można zalepić obwieszczeniami. W tym samym czasie PnP dobrze przygotowane obwiesza całe miasto banerami. Plakatów tego ugrupowania praktycznie brak, bo po co skoro możliwości docierania tym kanałem informacyjnym są mocno ograniczone. Banery PnP wiszą na obiektach użyteczności publicznej zarządzanymi przez Prezydenta, rozumiem że ze wszystkimi zgodami. To jest chore i do bólu małomiasteczkowe w tym pejoratywnym tego słowa znaczeniu. Pracownicy jednostek samorządowych na 2 tygodnie przed wyborami piją na zorganizowanym przez Prezydenta wieczorku zwanym integracją. Przyjrzyjcie się gdzie pracuje większość radnych PnP. są albo dyrektorami szkół, bibliotek, centrów sportu czy mają dobrze płatne stanowiska niekierownicze w miejskich spółkach. To jest chore na maksa. I na koniec jednym z kreatorów opinii publicznej jest portal stosujący nieuczciwe do bólu praktyki. Klikasz "+" a daje np. "-2".Mam dowód w postaci nagrania pulpitu, widziałem wiele wpisów innych osób, które te praktyki zauważyły. Ja się pytam dlaczego to przechodzi, dlaczego jako społeczność łykamy te nieuczciwości. Jestem Tczewianinem i jest mi po prostu przykro, że w moim mieście jest tyle zakłamania, a jeszcze bardziej przykro, że ludzie są tacy bezrefleksyjni."

    Dyrektorzy szkół akurat podlegają pod starostwo ;)

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx9.xx7 
  • m_gość

    22.10.2018, 13:09

    ja to wiem

    chodzi o układy, wzajemne wspieranie w takich działaniach , ponadto PnP też jest w powiecie.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx8.xx1 
    +6

    Dikembe_Mutombo_gość

    22.10.2018, 13:46

    Pod starostwo podlegają dyrektorzy szkół ponadpodstawowych (licea, technika i zawodówki). Szkoły podstawowe (i dawne gimnazja) są jednostkami organizacyjnymi gminy.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • +3

    m_gość

    22.10.2018, 13:07

    co wy na taką formę przeprosin

    Przeprosiny, podpis przepraszającego pod reklamą, komentarze zamknięte. Co wy na to?

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx8.xx1 
  • +3

    haha_gość

    22.10.2018, 13:44

    Paranoidalni

    Nic, kazali mu przeprosic to publicznie przeprosil, Tu tez sie czegos dopatrujesz

    Cytuj
    IP: 37.228.xx8.xxx 
    -1

    g2_gość_gość

    22.10.2018, 14:02

    Przeprosiny

    Kpina, nie przeprosiny... I taki ktoś ma rządzić naszym miastem przez kolejne 4 lata... Frustrujące!

    Cytuj
    IP: 89.200.xx3.xx4 
  • +1

    gosc_gość

    22.10.2018, 13:15

    wybory

    Ludzie gdzie Wy żyjecie zawsze będzie kolesiostwo, czy to będzie Poblocki czy Dzwonkowski, jakbyście mogli to też byście popierali kolesiostwo i rozdawali stanowiska kolegom lub osobom na których możesz polegać taka jest polityka, czy w firmach w których pracujecie, nie chodzi mi o spółki gminne, ale prywatne firmy nie ma kolesiostwo? nie ma rekomendowana na wolne stanowiska kolegów, znajomych? to wszystko jest kolesiostwo!

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx2.xxx 
  • +3

    stary belfer..._gość

    22.10.2018, 14:16

    ...z racji zaangazowanego wieku...

    ..oboje z małżonka w I turze głosowaliśmy na młodego i kreatywnego człowieka bez wielkich pieniędzy na prowadzenie kampanii. Miasto potrzebuje świeżego spojrzenia na lokalne problemy i dlatego był właśnie On. Obecnie zaś przyjdzie nam oddać glosy na obecnego prezydenta lub na osobnika "wyklutego" z nienawiści do osób wykształconych i postrzegających otaczającą nas rzeczywistość i ich realiach. I chociaż pan Pobłocki do naszych ulubieńców nie należy, to i tak ma mój oraz małżonki glosy. PiS jest złem samym w sobie, ponieważ niesie przeslanie dalekie od zwyklej ludzkiej przyzwoitości!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx9.xx3 
  • +1

    młody_gość

    23.10.2018, 11:35

    przyzwoity jest np seksistowski Prezydent Legionowa po prostu wzór , przyzwoita jest Zdanowska z wyrokiem , przyzwoici są goście z nowoczesnej i z platformy co są szczęśliwi z porno defilad równości, i na koniec coś do belfrów czy oni są przyzwoici ? tnij.tcz.pl/?u=9abf76 jak to kiedyś posłanka PO powiedziała wchodząc do jednego ze znanych programów, że będąc w PO sumienie trzeba zostawić za drzwiami, ot cała prawda o tej grupie ludzi.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx9 
  • MlodyTczewianin_gość

    22.10.2018, 14:31

    Wybory

    Jak dla mnie, to tegoroczni kandydaci na prezydenta miasta Tczewa - totalna porażka...

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx9.xx3 
  • +1

    dedalus_gość

    22.10.2018, 14:33

    "Pod starostwo podlegają dyrektorzy szkół ponadpodstawowych (licea, technika i zawodówki). Szkoły podstawowe (i dawne gimnazja) są jednostkami organizacyjnymi gminy."

    Dokładnie. Propsy za nick.

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • +6

    dr praw eu._gość

    22.10.2018, 15:06

    Niemiecki Land w Tczewie

    Ok no to teraz Tczew może się starać o pieniądze z Berlina, bo dla niemieckiego landu w Polsce forsy nie będzie. Tylko że te pieniądze z Berlina będzie trzeba oddać potrójnie. Żałuje tylko że to będzie jak za PO 8 lat przestoju gospodarczego w mieście - śmierdzieć będzie z wysypiska i znowu ogromne nagrody dla prezesów spółek

    Odpowiedz
    IP: 95.50.xx3.xx2 
  • +3

    reijo_gość

    22.10.2018, 15:15

    Komentując wynik I tury wyborów na prezydenta, posłużę się parafrazą słów wielkiego poety - nową przypowieść tczewianin sobie kupi, że i przed faktem, i po fakcie głupi.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx8 
  • +5

    vis_gość

    22.10.2018, 16:50

    nie potrafimy rozliczać błędów?

    Wygląda na to, że Pobłocki ma dużą szansę na reelekcję. Ja jestem wkurzony na maksa niekończącym się remontem ul Gdańskiej, szczególnie I etapem od Dziczka (trwał długo i przez wiele miesięcy tylko kilka osób na budowie pracowało). Czy tak trudno było wpisać kary umowne za opóźnienie do umowy z wykonawcą? Wtedy by się trzymał terminów. Nasuwają się podejrzenia o jakieś nieczyste układy z tym wykonawcą, skoro miasto tak łatwo przeszło nad tym opóźnieniem i udręką mieszkańców do porządku dziennego. Po drugie Meteor- stare autobusy rzęchy i rzadkie kursy, czasem brak kursów ujętych w planie. Kto wybierał tego Meteora w przetargu? Czy potrafimy rozliczyć władze samorządowe za takie "babole" i dać szanse innym?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx3 
  • +1

    Buli_gość

    22.10.2018, 18:56

    Hmmmm...

    Prezydent 8 lat na stołku, czas na zmianę. Zbyt dużo koniugacji i traktowania urzędu jak swój folwark. Czy jak Dzwonkowski byłby z innego ugrupowania byłby lepszym kandydatem? Może nie warto skreślać człowieka za to że jest z PiS, to może być atutem w pozyskaniu kasy na dokończenie mostu. Szlak trafia jak słyszę że będzie oddany do użytku w 2025, może właśnie jest szansa na zmianę.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx9 
  • -1

    Lena_gość

    22.10.2018, 22:45

    Warto

    Tak warto skreśla za to, że jest z PiS, to dyskwalifikuje kandydata na polityka. Polityk będąc w PiS pokazuje jak widzi świat, nasz świat - tak jak Jarosław. Dziękuję bardzo nie mam więcej pytań.

    Cytuj
    IP: 188.147.xx6.xx7 
  • +3

    Shrek_gość

    22.10.2018, 19:48

    Widze ze przewyższa nienawiść wśród Polaków o to kto ma wygrać poblocki swiety nie jest a pis tez nie ale trzeba zmiany i jeszcze raz zmiany bo jak byl inny prezydent to tez nienawisc i fala krytyki współczuje wam ludzie ze innych problemow nie macie.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx8.xx9 
  • +1

    ja-gość_gość_gość_gość

    22.10.2018, 21:16

    "Masz racje ale ja glosuje na Dzwonkowskiego bo juz gorzej byc nie moze a tak przynajmniej most skonczą i jest szansa na boom mieszkaniowy i wieksze dotacje a nie marazm i zastój..."

    Umiesz liczyć licz na siebie.To, że jakiś polityk PISU pojawił się w Tczewie nie oznacza , że będzie kasa.Ile razy był Smoliński i co? I nic !

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx6.xx7 
  • +3

    Buli_gość

    22.10.2018, 22:46

    Smoliński??? Teoretyk, wszędzie by budował najlepiej TBS wszędzie i najlepiej na gruntach po wojsku osiedle na 20 tysięcy ludności. Byleby jak najdalej od niego. Pożyjemy zobaczymy... Dobrze że nie zdążyli sprzedać parku w prywatne ręce, byśmy płacili za wstęp.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx9 
  • +1

    Mały Miki_gość

    23.10.2018, 08:54

    "Mądry Polak pożegnał Urbana, a teraz kolej na Dzwonkowskiego - twórcę nieskończonej rekonstrukcji mostu nad Wisłą - PiS dojdzie do władzy most będzie po rekonstrukcji , szpital przekształcony z PUBLICZNEGO w spółkę akcyjną z ubogim zakresem usług medycznych ,pomimo że w sieci szpitali !? Kondycja szpitala oraz starostwa fatalna !! Jak można oddać głos na osobę bez kręgosłupa moralnego ?"

    Kogo obchodzi jakiś stary mosty do którego się tylko dokłada? Mnie bardziej obchodzi rozkład komunikacji miejskiej - ustawianie przetargów pod śmierdzące meteory, pompowanie ogromniej kasy w bezużytecznych pedałwoców oraz śmierdzący jak Szadółki Tczew który zbiera odpady z okolic. Dlatego nie zagłosuje na Pobłockiego. (nawet stację kontroli zanieczyszczeń powierza zlikwidowano)

    Odpowiedz
    IP: 79.190.xx1.xx6 
  • +1

    weteran_gość_gość

    23.10.2018, 13:36

    NARESCIE LUDZIE ZROZUMIELI ;ZE LASIARZA AGUSTYNA USUNELI:!!!!!!!!!NIEROBA

    Odpowiedz
    IP: 93.235.xx9.xx4 
  • R_gość_gość_gość

    23.10.2018, 16:48

    "Kpina, nie przeprosiny... I taki ktoś ma rządzić naszym miastem przez kolejne 4 lata... Frustrujące!"

    Nie becz tylko mogłeś/aś iść głosować:)

    Odpowiedz
    IP: 78.20.xx4.xx8 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.