Tcz.pl logo

Szukaj

Wypadek na ul. Rokickiej - poważnie ranny motocyklista

Wypadek na ul. Rokickiej (fot. tcz.pl)
Wypadek na ul. Rokickiej - poważnie ranny motocyklista
Do wypadku z udziałem samochodu osobowego i motocykla doszło na ulicy Rokickiej. Ruch w tej części miasta jest utrudniony.

Do wypadku doszło na ulicy Rokickiej na wysokości ogródków działkowych. Około godziny 14 zderzyło się tam osobowe auto z motocyklem:

- Stan motocyklisty jest na tyle poważny, że zostanie przetransportowany do Trójmiasta śmigłowcem medycznym - mówi kpt. Zbigniew Rzepka, rzecznik Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tczewie.

Na razie ulica Rokicka na tym odcinku jest nieprzejezdna. Utrudnienia mogą jeszcze potrwać kilkadziesiąt minut. Przyczyny wypadku określi policja.


Jeśli zauważyłeś/aś błąd w artykule, prosimy o kontakt. Twoja pomoc jest dla nas bardzo cenna i pozwala nam utrzymywać wysoką jakość treści.
Jesteśmy otwarci na Twoje pomysły! Chcesz podzielić się ważną informacją, napisać o ciekawym wydarzeniu, które miało miejsce w Twojej okolicy, czy po prostu wyrazić swoją opinię na jakiś temat? Zapraszamy Cię do tworzenia treści razem z nami. Wyślij swój tekst, zdjęcia lub wideo poprzez formularz, a my opublikujemy je na naszej stronie. Pokaż, co jest ważne dla Ciebie i Twojej społeczności! Pamiętaj, że każdy głos ma znaczenie.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (62)
dodaj komentarz

  • -14

    edi_gość

    28.05.2012, 14:58

    w

    Czemu tam policji nie ma biegam tam codziennie i nie było jeszcze dnia aby na tym odcinku ZEC -> Komin auta się nie wyprzedzały tam szybkości sięgają pewnie 120-180km/h. Jak panowie policjanci chcą zarobić zapraszam stanąć się tam. PANIE GÓRSKI ZRÓB PAN COŚ!!!

    Odpowiedz
    IP: 195.117.xx7.xx9  #
  • +7

    aa_gość

    28.05.2012, 15:31

    a

    ja często widziałem jak na tym odcinku "suszyli"

    Cytuj
    IP: 109.197.xx3.xx0  #
    +3

    zdzich_gość

    28.05.2012, 16:08

    idz do lekarza..

    biegaj dale jbo o jezdzeniu autem nie masz pojecia 180 km/h???zmień leki bo ci szkodza

    Cytuj
    IP: 83.11.xx4.xx8  #
    -2

    lelo_gość

    28.05.2012, 21:27

    moze progi

    moze by zrobic tam progi bo goscie wala po 200 a nie po 180 ostatnio bawily sie tam dwie bmw ciekawe co by bylo gdyby jeden z nich stracil np panowanie nad autem a predkosci nie byly male i tak codziennie

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx4  #
    +4

    stanąć się tam_gość

    28.05.2012, 23:50

    stanąć się tam

    "stanąć się tam" Zawsze mnie bawiła tczewska gwara :)) "usiądź się" hihihi

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx4  #
    +4

    dora_gość

    29.05.2012, 00:23

    progi

    Progów nie zrobią-pytałam o to w gminie. Osoby, które uważają to za śmieszne, uprzejmie pragnę poinformować,że w rejonie od cmentarza do komina towarzystwo rozpędza się do ok 150 km i nie jest to przesada. Pragnę również poinformować,ze to teren zabudowany i na przeciw ulicy Słonecznej znajdują się przystanki autobusowe gdzie wysiadają min. dzieci. Przejście przez ulicę z przystanku w czasie"szczytu" jest trudne, bo pędzą wariaci na 2 lub 4 kółkach i mało jest ważne,że mają linię ciągłą...o cudownych quadach, które mam "przyjemność" słuchać codziennie, nie wspomnę...

    Cytuj
    IP: 83.11.xx9.xx1  #
  • Tendencja_gość

    28.05.2012, 15:16

    Czy mi się wydaję czy tendencja na modę motocyklową minęła? Kiedyś to dziennie ścigaczy po Tcz było z 30-40 szt i co chwilę było ich widać i słychać a teraz jakby mniej! czy wydaję mi się?

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx4.xx4  #
  • +23

    _gość

    28.05.2012, 15:23

    Tendencja na modę motocyklową jest odwrotnie proporcjonalna do ilości zgonów

    Cytuj
    IP: 207.201.xx0.xx3  #
  • +9

    komentator_gość

    28.05.2012, 15:25

    coraz mniej bohaterów "lewego pasa"

    Odpowiedz
    IP: 213.241.xx7.xx9  #
  • +13

    jack_gość

    28.05.2012, 15:25

    ....

    motocyklista 50 km / h raczej nie jechał

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx0.xx2  #
  • +11

    gimi_gość

    28.05.2012, 15:33

    a wymuszenia pierwszeństwa przez wjeżdżających w lewo na Rokicką od strony Gemalto to normalna codzienność

    Odpowiedz
    IP: 195.33.xx4.xx9  #
  • +7

    dora_gość

    29.05.2012, 00:26

    standard

    Codziennie szlag mnie trafia jak wracając do domu widzę towarzystwo wracające ze strefy, które wymusza pierwszeństwo. To coś w stylu "uda sie czy się nie uda zdążyć przed tym co na głównej..?"

    Cytuj
    IP: 83.11.xx9.xx1  #
  • -15

    lukas81

    28.05.2012, 15:52

    sposób

    ja proponuje co 100metrów postawić tam progi zwalniające

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany  #
  • +5

    lukee

    28.05.2012, 23:46

    W głowach się wam przewraca z tymi progami! Niech na chodnikach też montują krawężniki w poprzek żeby rowerzyści nie jeździli i żeby przypadkiem ktoś nie biegał bo może potrącić innego pieszego...Dlaczego przez idiotów za kółkiem mają cierpieć normalni kierowcy?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany  #
    +4

    :_gość

    29.05.2012, 07:44

    ...

    bo idiotów jest coraz więcej, a normalni kierowcy cierpią głownie w wypadkach spowodowanych własnie przez tych idiotów!

    Cytuj
    IP: 195.191.xx0.xx6  #
  • +31

    AntyŚcigacz_gość

    28.05.2012, 16:24

    a chłopcy z drogóweczki, to kolesie motocyklistów i wspólnie kebaby koło camargo albo na parkingu koło cmentarza na rokickiej jedzą.... Zamiast posprzątać te pociski z dawcami organów, pędzące pod wieczór po mieście, to chłopcy z drogóweczki udają, że nie widzą, bo głupio koledze dać mandat za nadmierną emisję hałasu w terenie zabudowanym...

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx6  #
  • -23

    nooo_gość

    28.05.2012, 17:32

    a Tobie żal dupę ściska, że nie masz znajomości w "drogóweczce" i tyle. Nie marudź !!!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx8.xx3  #
    +4

    gogo_gość

    29.05.2012, 10:27

    potwierdzam

    wielcy koledzy z moto teamu co na podwójnym gazie zap...

    Cytuj
    IP: 83.25.xx6.xx9  #
  • -5

    _gość

    28.05.2012, 16:34

    Nie żałuję motycyklistów zapierd....... a potem mają za swoje!!!!!!!!!!Tylko niepotrzebne póżniej nerwy osób trzecich.

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx7.xx1  #
  • -6

    motocyklista_gość

    28.05.2012, 16:55

    bzdyryyy!!!!!!

    wypadki na ogół są wynikiem tego ze kierowcy samochodow mają oczy d....pie i myslą o zielonych migdałach,na motocyklu jest 100% skupienia bo jest ryzyko, bo trzeba mysleć za siebie i za bande bezmozgich kierowcow w puszkach, nadmierna predkosc moze tylko aspektem odpowiedzialnym za spotęgowanie uszkodzeń prowadzącego, a nie czynnikiem odpowiedzialnym za wypadek, odnośnie nadmienego hałasu- no comment!! nie karania mandatami- no comment , wyczuwalna zazdrość jest wręcz śmieszna

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx5  #
  • +9

    tk_gość

    28.05.2012, 19:26

    motocyklista_gość

    pierd.....nie i tyle decydujesz się na motor w naszym kraju to pretensje do siebie jak się coś stanie a nie do kierowców prawda jest że np w naszym mieście kultura i umiejętności kierowców to zwyczajnie tragedia bo 90% ma 20 lat prawko a 3 razy była np na obwodnicy to fakt i to widać np na skrzyżowaniu koło BP :) i po oświetleniu led jak widzę gościa z podrobioną imitacją lampy znanych z Audi bo przeczytał że jego tdi spali mniej to już wiem że to idiota więc trzeba uważać bo prowadzić siłą rzeczy taki pacjent na bank nie potrafi :) musiałem z tymi ledami chociaż to nie miejsce na ten temat :) najważniejsze by wszystko było ok a z motocyklistą :) ja akurat staram się patrzeć na was i nie mam problemu z ustąpieniem wam drogi a jestem kierowcą tzw burakowozu czyli BMW ( oczywiście bez oświetlenia LED ) a teraz buraki z Tczewa jechać czekam :) pozdro dla wszystkich normalnych kierowców !

    Cytuj
    IP: 46.204.xx7.xx0  #
  • +1

    king_gość

    28.05.2012, 18:14

    DO zdzich_gość

    Dołączam się do wypowiedzi edi_gość i potwierdzam jego uwagę. Również widuję auta na ulicy kociewskiej czy rokickiej którę rozpędzają się do ponad 150km/h, bo co to za problem "depnąć" na odcinku 500m? i 150km/h osiągnięte , a są i tacy co lecą jeszcze więcej. To, że zdich_gość jeździ golfem nr 2 z motorem 1.6TD to nie znaczy ,że wszyscy posiadają sprzęty o podobnych osiagach. Jest wielu uzytkowników dróg którzy właśnie na wspomnianej ulicy muszą się docenić deptając w gaz w swych pięknych furach odkupionych po pięciu niemcach czego następstwem są takie zdarzenia jak dziś.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xx5  #
  • +8

    Ja_gość

    28.05.2012, 18:42

    Chłopak chciał wyprzedzić kilka samochodów naraz i nie udało mu się. Ot. cała przyczyna wypadku.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx7  #
  • -4

    yamaha_gość

    28.05.2012, 18:42

    oczywiascie kierowcy samochodow jak zawsze bez winy.. maja stare polo i pakuja sie pod koła bo mysla ze jak gaz wcisnał to poleci jak z procy ;[

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx8  #
  • +9

    Kolega z pracy_gość

    28.05.2012, 19:23

    bedzie dobrze

    3maj sie Krzysiu!! Jesteśmy z Tobą!!! "wyliżesz się" z tego.... Wracaj szybko do zdrowia!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx9  #
  • +2

    ELEKTYRYK WYSOKICH NAPIĘĆ_gość

    28.05.2012, 20:37

    no i tu cza napisać KRZYCHU KADETEM TERA

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx7  #
  • +5

    addasiek1_gość

    28.05.2012, 21:14

    King_gość masz rację, mieszkam na ul. Rokickiej i co się tam wyprawia na drodze to lepiej nie pisać. Kiedyś policja stała tam z lizakiem, teraz - od paru miesięcy nie ma nikogo. O gokartach i hałasie nie wspomnę. ~ gimi_gość ... mam pełno filmików, jak kierowcy wymuszają pierwszeństwo na tym odcinku - przecież wyraźnie stoi znak "ustąp pierwszeństwa pojazdu" . ~ king_gość i ~ edi_gość zgadzam się z wami, a dlaczego tyle minusów ? brak poparcia ? dziwi mnie to ...

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx3.xx7  #
  • +1

    gosc_gość

    28.05.2012, 21:16

    do lukas 81

    do lukas 81. progi zwalniajace , to ty sobie w domu poloz. dosc ich jest a co one daja jak za progiem dalej cisna. wstrzymajcie sie ze swoimi domyslami i fantazja jesli nie znacie prawdy..

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx7  #
  • -1

    Izabela_gość

    28.05.2012, 21:23

    motocyklista

    Znam tego chłopaka jest rozsądny i nie jeżdzi jak wariat.~ gimi_gość masz rację te wymuszenia stają się na porządku dziennym.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx8  #
  • +3

    "jeździł jak wariat"_gość

    29.05.2012, 00:32

    Stałam obok rannego chłopaka i słyszałam słowa kolegów "jeździł jak wariat i musiał tak skończyć, codziennie tak napierd...ł to i ma za swoje.." Powiem szczerze,że niezbyt miło słuchało się tych komentarzy pseudo kolegów, mimo,że chłopak był na 100% winny temu co się stało.

    Cytuj
    IP: 83.11.xx9.xx1  #
  • +1

    _gość

    28.05.2012, 21:26

    nie ma to jak czekać na Latoszkę, która nie przyjeżdża i czekać godzinę na następny kurs.!

    Odpowiedz
    IP: 195.74.xx1.xx1  #
  • +1

    Ja_gość

    28.05.2012, 21:29

    Motocykliści

    Sama jestem motocyklistką i wiem że czujność i skupienie to najważniejsza czynność podczas jazdy. Trzeba myśleć za dwóch - za siebie i za kierowcę samochodu. Na codzień poruszam się samochodem i widzę jak kierowców samochodu żal w d...pe ściska że musza stać w korkach a motocyklista sobie przejedzie, specjalnie zajeżdzają drogę aby pokazać jakim on jest maczo. Mam nadzieje że sie "wykuruje" z tego...

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx0.xx2  #
  • +7

    ayr_gość

    28.05.2012, 21:44

    Taak, bo motocykliści to są grzeczni i zawsze jadą przez miasto 50 km/h... Na pewno więcej (procentowo) motocyklistów znacznie przekracza zarówno dozwoloną, jak i rozsądną prędkość.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx9.xx9  #
  • +3

    ..._gość

    28.05.2012, 22:08

    Krzysiu bądz silny!!

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx5  #
  • +3

    Motocyklista_gość

    28.05.2012, 22:37

    Tak. Ten kraj zdecydowanie nigdy nie wydorośleje i nie zaakceptuje motocyklistów. Czas chyba zacząć przy każdym wymuszeniu urywać lusterka może to nauczy kierowców że dla nich zadrapanie na lakierze dla nas może być sporym uszczerbkiem na zdrowiu. Ale nie.. przecież on jechał 200 i jeszcze pewnie ktoś widział jak stawia motocykl na koło aaa i jeszcze piwo pił jak wsiadał na moto.. Jeśli chodzi o podejście ludzi do motocyklistów to Polska jest sto lat za murzynami że tak powiem. Każdy z nas ma nadzieję, że kiedyś to się zmieni. Ale cóż trzeba myśleć za wszystkich innych na drodze. Może kiedyś kierowca samochodu obudzi się gdy spowoduje czyjąś śmierć lub okaleczenie przez swoje niedopatrzenie. Nie ważne jak kogoś zabijesz i tak jesteś mordercą więc rozglądaj się po to są lusterka. Aha.. i MYŚL

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx8  #
  • +5

    gość_gość

    29.05.2012, 11:30

    Ależ oczywiście, wszystko ładnei pięknie,ale od tego są ograniczenia prędkości, by je respektować-dotyczą one nie tylko kierowców 4 kółek. Wczoraj chłopak wybitnie przesadził z prędkością dlatego też przywalił w skręcające w lewo auto. Tam jest ograniczenie do 50 a on jechal kolo 100! Ewidentnie wymusił pierwszenstwo, dlatego walnal w mercedesa! Chyba,że niektórzy uważają,że kierowca powinien spojrzeć w lusterko i gdy zobaczy motocykliste, powinien grzecznie poczekać aż jegomość wyminie wszystkie auta na ciąglej i wtedy dopiero powinien skrecic. Ludzie-te maszyny osiagaja zawrotne predkosci i czasmi nawet czlowiek nie zauwazy,ze takie cudo kolo nas przejechalo! Gdzie ograniczenia?Obowiązuja tylko kierowców aut?Są rożne przypadki,ten wczorajszy jednak wynikal tylko i wyłącznie z winy motocyklisty.

    Cytuj
    IP: 83.11.xx9.xx1  #
    +2

    Marek_gość

    29.05.2012, 19:28

    @~ gość_gość

    Strasznie stronniczy komentarz napisałeś. Oczywiście, że powinien spojrzeć w lusterko skoro skręcał w lewo! Co za głupie pytania retoryczne zadajesz myśląc, że racja jest po twojej stronie. Skoro ktoś za nim zaczął już manewr wyprzedzania to powinien poczekać aż tamten przejedzie. Chyba dość logiczne, prawda? Poza tym tam nie ma linii ciągłej. No ale oczywiście, na pewno wina motocyklisty, bo... to motocyklista.

    Cytuj
    IP: 178.36.xx6.xx7  #
    +1

    _gość

    30.05.2012, 12:01

    do Marek

    Tyle,że motocyklista wyprzedzal na 3, bo zanim mercedes zaczal skrecac w lewo, to poczekal na nadjezdzajace auto z przeciwnego pasa, czyli mercedes mogl nie miec obrazu motocyklisty wbijajcego sie miedzy auta

    Cytuj
    IP: 83.20.xx4.xx3  #
    +1

    _gość

    30.05.2012, 12:07

    Do Marek

    A na skrzyżowaniu to można wyprzedzać?????

    Cytuj
    IP: 83.20.xx4.xx3  #

    m_gość

    30.05.2012, 17:30

    a jesteś pewny, że to było skrzyżowanie, a nie zwykła boczna droga? skoro ktoś zanim już zaczął manewr to nie powinien skręcać i tyle

    Cytuj
    IP: 77.254.xx8.xx8  #
  • +2

    kuzyn rafał _gość

    28.05.2012, 22:46

    będzie dobrze .wracaj do zdrowia

    Odpowiedz
    IP: 89.69.xx8.xxx  #
  • +3

    driver81_gość

    28.05.2012, 22:49

    do wszystkich

    mam wszystkie prawa jazdy oprócz kat. A choc zdarzyło mi się jeździć dobrymi motorami, lubię prędkość a mam dla kogo żyć a wiem czym grozi moment zapomnienia i fantazji, zjeździłem całą Europe i nie rozumie co tutaj piszecie o motocyklistach bo prawda jest taka że nie mam z tyłu szyby i patrzę tylko w lusterka i wszyscy obok też są cali ale istnieją idioci których ponosi fantazja ito jest fakt!!! Myślą że wszedzie się zmieszczą ale nie pomyslą że kierowcy w autach mają też mocne silniki i martwe pola w lusterkach!!! co do ulicy Rokickiej i al. Kociewskiej policja jest tam często ale nie zawsze wszędzie mogą być. koleżnko od tych co żal w dupę ściska kiedyś koleś motorem chciał wyprzedzić mnie z prawej stronyzruszając ze światweł ale przez sowją głupote nie dał rady i sam przywalił w kraweżnik i do kogo pretensje??? Polecam trochę kultury i opamiętania! Szerokości!!!

    Odpowiedz
    IP: 178.182.xx9.xx6  #
  • +1

    rafał kuzyn_gość

    28.05.2012, 22:52

    jest dobrze pozbierasz się

    Odpowiedz
    IP: 89.69.xx8.xxx  #
  • +3

    stary pies_gość

    28.05.2012, 22:58

    Taa, ci na Rokickie w autachj to i po 180 i po 200 na godzine pedza, nawet po 300, 400 i 500. Puknijcie sie w wasze glupie lby, jakos czesto tam jezdze i rzadko sie zdarza by ktos smigal wiecej jak 80-90 km/h, co nie znaczy ze jedzie prawidlowo. A motocyklisci zawsze beda miec wymowke, ze koles z auta mu wyjechal z podporzadkowanej, bo zle ocenil. Jasne ze zle ocenil, bo myslal ze masz na cyferblacie 80-90 km/h to i wyjechal. Niestety licznik motocyklisty zazwyczaj przy pier...olnieciu zatrzymuje sie w okolicy 140 km/h i trzeba dodac ze czesc predkosci wytracil przy hamowaniu.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx0  #
  • king_gość

    28.05.2012, 23:09

    przesłanie do świata

    Uważam , że wina leży po obu stronach , kierowcy i motocykliści w mieście jeżdzimy 50km/h a na ulicy rokickiej z tego co pamietam na pewnym odcinku nawet 40km/h , są to prędkości bezpieczne , no w miarę bezpieczne, zastanówmy się co nam daje jazda z dużo większą prędkością w mieście , przecież to jest tzw. "wiocha" jeździć szybo po mieście. Uczmy się od niemców kultury jazdy i przestrzegania przepisów a bedzie lepiej się wszystkim żyło, bo po co sprzedawać taniej nasze ukochane pojazdy które przez bezmyślność kierujących często są "powypadkowe" A teraz tytułowe przesłanie "wrzućmy na luz" i zacznijmy jeździć bezpiecznie...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xx5  #
  • +6

    dora_gość

    29.05.2012, 00:13

    wina motocyklisty

    Gość wyprzedzał moje auto i przywalił w mercedesa- jechał bardzo szybko, bo nawet nie zauważyłam go w lusterku..Niestety, wina leży tylko i wyłącznie po stronie motocyklisty.Nie wiem jakim cudem nie zarabał w mój samochód skoro byłam tuż za mercedesem...?-zdążyłam "uciec". Mercedes jechał prawidłowo, dał kierunkowskaz w lewo. Mieszkam na Rokitkach, wymuszanie pierwszeństwa i rajdy na nowym asfalcie to codzienność. Policja widoczna była jakiś rok temu, teraz Tczewską pędzą wariaci na ścigaczach, quadach i żadnej reakcji. A koledzy stojący obok leżącego na asfalcie nieprzytomnego kolegi mówili zgodnym chórem "musiał w końcu zarąbać, bo codziennie tak jeździł..."

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx9.xx1  #
  • +5

    Nie Tczewiak_gość

    29.05.2012, 07:29

    A czy może ktoś wie poza panią Marią W. jak przejść na skrzyżowaniu ul Skarszewskiej z Rokicką na wysokości firmy MOLEKS bo przejście dla pieszych tam usytuowane prowadzi na trawnik . Ten co to wymyślił to musi być kompletny debil.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx9  #
  • -6

    _gość

    29.05.2012, 09:58

    DO DORA

    w łep się walnij i jezdzij rowerem a od quadów z daleka bo ci zryją działkę !!a jak będziesz taka mądra to będzą jeżdżić po 300km/h

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx6.xx9  #
  • +5

    _gość

    29.05.2012, 11:40

    widze,że mam do czynienia z kierowcą quada-Twoje słownictwo mówi samo za siebie-pasujesz do tego pojazdu-ryczące, niezgrabne :-) A rowerem i owszem, jeżdże, autem również; a jeśli chodzi o 300km na godzinę to proszę-mój trawnik leży daleko od ulicy-jak polecisz po walnięciu w innego uczestnika ruchu to nie wyladujesz na moim zadbanym, mięciutkim trawniczku :-) Powodzenia

    Cytuj
    IP: 83.11.xx9.xx1  #
    +1

    tk_gość

    29.05.2012, 15:20

    jeżdżić po 300km/h

    jeździć po 300km/h ha ha to się uśmiałem fani you tuba :) naoglądali się filmików i teraz fantazja ponosi :) twój pewnie ledwo 50 ciągnie a hałas robi jakby miał się rozlecieć :) ludzie wszystko wskazuje że winny był motocyklista koniec tematu miał swoje 5 minut adrenaliny dajcie spokój tej sprawie niech się chłop wyliże z tego a może nigdy już na motor nie wsiądzie

    Cytuj
    IP: 188.146.xx9.xx3  #
  • +1

    MAX_gość

    29.05.2012, 11:13

    do wszystkich

    W waszych komentarzach czesto przewija sie słowo ze kierowcy samochodow nie zwazają na motocyklistow Co to znaczy ? mają za nich myslec i nie wykonywac zadnch manewrow np skretu w lewo Motocyklista jadący 120/h w ciagu 2sek pokonuje prawie 70m a taka odległosc pomiedzy pojazdami w miescie to b duzo Sam jezdziłem motocyklem i nikt nie musiał na mnie uwazac bo jezdziłem tak jak pozwalały na to przepisy Szalencow nie ma co załowac szkoda tylko ze czesto cierpia przez idiotow ludzie przypadkowi

    Odpowiedz
    IP: 89.229.xx0.xx5  #
  • +2

    _gość

    29.05.2012, 21:04

    Kochanie trzymaj sie, razem przez to przejdziemy! Kocham Cię Weronika

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx1  #
  • -1

    gallanonim_gość

    29.05.2012, 21:26

    motocyklista

    czlowieku w terenie zabudowanym jest ograniczenie 50 km/h bedziesz taka predkoscia jezdzil to raczej nikogo nie wyprzedzisz wiec nie bedziesz musial pisac obelg na pojazd jadacy przed toba .wystarczy pomyslec polecam

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx6  #
  • +3

    prawnik_gość

    29.05.2012, 22:00

    brak znajomości przepisów

    Osoba ktora wykonuje manewr skrętu w lewo, zajeżdżając drugiemu pojazdowi drogę wykonującemu manewr wyprzedzania zawsze jest winny. Zjeździłem cały świat i w 100% oświadczam że w Polsce jest złe prawo jazdy i jestesmy kiepskimi kierowcami!! Ludzie patrzcie w lusterka i szanujcie życie innych ludzi. Sam kiedyś jeździłem motocyklem i wiem jak kierowcy innych pojazdów się zachowują, Bardzo prosze o niewypowiadanie się ludzi nie znających przepisów. Pozdrawiam Raptor ;-) 5

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx5.xx6  #
  • +2

    _gość

    30.05.2012, 11:53

    Tyle,że ta osoba, która wyprzedzała łamała przepisy-jechała zdecydowanie ponad dozwoloną prędkość i nie zachowała należytej ostrożności. Poza tym człowiek kierujący mercedesem nie skręcał gwałtownie, tylko wręcz bardzo powoli dlatego też motocyklista miał dużo czasu na myślenie-gdyby jechał zgodnie z przepisami,50km w terenie zabudowanym,to mogłby spokojnie przyhamować i wjechać w lukę pomiędzy moim autem i mercedesem.

    Cytuj
    IP: 83.20.xx4.xx3  #
  • +3

    praca_gość

    30.05.2012, 18:20

    30.05.2012

    Krzysiu trzymaj się`!!!! DASZ RADE myslimy i tesknimy za toba .Wracaj szybko do zdrowia

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx0.xx2  #
  • -3

    _gość

    30.05.2012, 19:15

    TO JA TEŚCIOWA KRZYŚKA.BRAK SŁÓW DO WASZYCH NIEKTÓRYCH KOMENTARZY.WAS TEZ TO MORZE KIEDYŚ SPOTKAĆ,NIE WIECIE CO JA CZUJE,ŻYCZĘ WAM ŻEBYŚCIE TEZ TO K...... PRZECHODZILI TO CO JA TERAZ PRZECHODZĘ.AŚKA.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xxx  #
  • _gość

    30.05.2012, 19:16

    LJH

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xxx  #
  • +1

    _gość

    31.05.2012, 00:06

    Morze jest głębokie i szerokie...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx0  #
  • _gość

    31.05.2012, 00:08

    kobieto ty jesteś jakaś nienormalna powinnaś się leczyć.To co się stało nie jest nikogo winą,a każdy ma prawo wyrazić swoją opinie,a gdyby tam stało twoje dziecko ciekawe jak wtedy byś pisała.Rozumiem,ze to ktos z twojej rodziny i napewno cala rodzina bardzo to przeżywa,ale nie życz nikomu tego co tobie nie miłe,a chlopakowi zycze szybkiego powrotu do zdrowia.

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx9.xxx  #
  • ciotka_gość

    31.05.2012, 22:05

    trzymaj sie wyjdziesz z tego.zycze szybkiego powrotu do zdrowia

    Odpowiedz
    IP: 178.213.xx4.xx4  #
  • +1

    _gość

    31.05.2012, 22:14

    krzysiek trzymaj sie

    Odpowiedz
    IP: 178.213.xx4.xx4  #
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.