Bestialska jazda na Wigury. Wczoraj przejechano moje zwierzę, kiedy czyjeś dziecko?

Noc, droga, pieszy, samochód (fot. Tcz.pl)
Bestialska jazda na Wigury. Wczoraj przejechano moje zwierzę, kiedy czyjeś dziecko?
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Kolejny raz zostało potrącone zwierzę. Ul Wigury (w str dziczka) kierowcy jeżdżą grubo ponad 100 km na terenie zabudowanym!

Wczoraj ofiara padło moje zwierzę, kiedy czyjeś dziecko? Opanujcie się czy ta prędkość jest potrzebna ?!!

Zdjęcie poglądowe dodane przez redakcję

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (41)
dodaj komentarz

  • -27

    ok_gość

    27.11.2018, 07:30

    masz rację. Opanuję się.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx4 
  • Xxx_gość

    29.11.2018, 19:08

    Ja też

    Cytuj
    IP: 78.88.xx5.xx6 
  • +19

    Holaola_gość

    27.11.2018, 08:33

    A co twoje zwierze robilo na jezdni? Bo zakladam, ze po chodniku nikt 100km/h nie jechal

    Odpowiedz
    IP: 213.148.xx8.xx8 
  • +4

    EkO_gość

    27.11.2018, 09:09

    zwierzę jak to zwierzę

    Rozumu nie posiada. Za to powinien posiadać je człowiek-homo sapiens! Wiem jak się tam jeździ. Niektórzy to... Słów brakuje. 100 km/h w terenie zabudowanym??? Prawko odbierać!

    Cytuj
    IP: 94.40.xx2.xx0 
    +22

    Zmielony Dżony_gość

    27.11.2018, 10:07

    tak, ja rozumiem, ze zwierzę jak to zwierzę, rozumu nie posiada, ale powinno posiadać SMYCZ, dziękuję, do widzenia

    Cytuj
    IP: 178.183.xx4.xx5 
    +30

    Gosc_gość

    27.11.2018, 10:59

    Ale właściciel zwierzaka chyba rozum posiada? Czy nie bardzo? Bo nikt rozumny nie puszcza psa/kota swobodnie wiedząc, że obok jest jezdnia.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx5.xx3 
    +9

    EkO_gość

    27.11.2018, 14:41

    Zmielony Dżony_gość

    A co gdyby zwierzę było bezpańskie? Eee,kmm,hmm... Poza tym głównie chodzi tutaj o kwestię łamania przepisów o ruchu drogowym.

    Cytuj
    IP: 94.40.xx2.xx0 
  • +18

    ..._gość

    27.11.2018, 09:38

    ...

    a gdzie była smycz ?

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx7.xx5 
  • _gość_gość_gość

    01.12.2018, 12:39

    .

    co cie to obchodzi !! nie miał prawa przejechac zwierzaka!!!!!!!

    Cytuj
    IP: 178.235.xx9.xx4 
  • -4

    w_gość

    27.11.2018, 09:53

    "Rozumu nie posiada. Za to powinien posiadać je człowiek-homo sapiens! Wiem jak się tam jeździ. Niektórzy to... Słów brakuje. 100 km/h w terenie zabudowanym??? Prawko odbierać!"

    W PEŁNI SIĘ ZGADZAM ! Masz rację, że jak ktoś ma zwierzę i wpuszcza je na drogę to powinni mu poza mandatem zabrać również prawko !

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx4 
  • +22

    Gosc_gość

    27.11.2018, 10:55

    Rozumiem sfrustrowanie, ale nawet gdyby jechał 20km/h twoje zwierzę również by zginęło jeśli biegało po jezdni. Nigdy nie rozumiem tego całego płaczu ludzi, którzy nie potrafią zadbać o swoje zwierzęta - koty wypuszczać pod nadzorem, a z psem chodzić na smyczy, a dopiero potem mieć pretensje do innych.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx5.xx3 
  • -2

    Emi_gość

    29.11.2018, 10:32

    Bzdura

    Nie nie zginął by bo kierowca zdarzył by zahamować i kot by uciekł. Gdyby to było dziecko tak samo by nie zdążył. Mi na tej ulicy rozjechali kota we wtorek. I co miałam go na smyczy prowadzić? Niejednokrotnie byłam świadkiem kiedy kierowcy zwalniali ao sie zatrzymywali jadąc oczywiście z normalną prędkością bo np wracałam do domu a kicia wybiegła się przywitać ale jak ktoś jeździ jak wariat to nie ma szans.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx7.xx5 
  • +9

    Łuki _gość

    27.11.2018, 11:23

    Zwierzęta to nie zabawka trzeba ich pilnować a że ty nie pilnujesz i wyleciało komuś na drogę szybkiego ruchu to już twoja wina brak odpowiedzialności i tyle w temacie

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx2.xx6 
  • +2

    Kuba_gość

    30.11.2018, 13:51

    Łuki, masz rację. Tylko, że ul. Wigury to nie droga szybkiego ruchu, obowiązuje ograniczenie do 50km/h.

    Cytuj
    IP: 185.167.xx4.xx7 
  • +10

    Ło_gość

    27.11.2018, 11:39

    Jak

    Powiedz mi jak mozna na tym kawałku drogi rozpędzić się do 100km/h ?? Chyba że to sportowy wóz był, PILNUJ SWOJEGO PUPILA A NIE GORZKIE ZALE PISZESZ jest coś takiego jak SMYCZ

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx9.xx5 
  • -3

    Emi_gość_gość

    29.11.2018, 10:33

    Cyba że jeździsz żęchem na pare... ;/ żenada

    Cytuj
    IP: 5.173.xx7.xx5 
  • +16

    kk_gość

    27.11.2018, 14:04

    Cieszę się, że poruszono ten temat. Nie popieram nadmiernej prędkości, ale również nie popieram tego co dzieje się na ul. Wigury ze spacerami ze zwierzętami. Sporo osób traktuje to zaciszne miejsce jako wybieg dla swoich czworonogów i nie byłoby w tym nic złego gdyby po nich sprzątali. Zastanawiające jest dlaczego patrole Straży Miejskiej potrafią pojawiać się np. Na os. Garnuszewskiego czy Suchostrzygach i karać osoby nie sprzątające po swoim psie, a na Wigury nie ma takich patroli w ogóle? Może warto to zmienić? A tak przy okazji to słabo bardzo z naszą kulturą - każdy chce mieć porządek u siebie ale już za przeproszeniem ,,nasrać" u sąsiada można.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx7 
  • +4

    Homo sapiens _gość

    27.11.2018, 15:26

    Sensem artykułu jest skuteczne zakomunikowanie problemu jakim jest nadmierna prędkość w terenie zabudowanym. Każda inna interpretacja kwestionuje inteligencję osób zamieszczjacych komentarze nie związane z treścią artykułu. ... Żal mi was osieroceni umysłowo "ledwo sapiens"

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx5.xx1 
  • +2

    ..._gość

    28.11.2018, 08:59

    Nie próbuj na siłę zgrywać "ynteligenta" bo Ci nie wychodzi...

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx6 
    +1

    Emi_gość_gość

    29.11.2018, 10:37

    Masakra z Tą ulicą!

    Popieram. Na ul Wigury jest zank 30 km/h i gdyby go przestrzegano nie było by problemów, pomijając fakt żę ta ulica to jeden wielki bubel największy w Tczewie , z str chodniko-parking a z 2str wyjście z posesji na ulicę aż dziw że sie jeszcze nic nie stało do tego jeszcze te pseudo-wysepki które kierowcy omijaja"chodnikiem" Zreszta zima kiedy jest ślisko ciężko na tewn cały chodnik nie wjechać..

    Cytuj
    IP: 5.173.xx7.xx5 
  • +14

    Krzysztof_gość

    27.11.2018, 16:28

    Jestem mieszkańcem Wigury i nie zauważyłem żeby ktoś jeździł 100 na godzinę tą ulicą ale jest na ulicy jedna rodzina która w ogóle nie pilnuje swojego psa taki kudłaty biega codziennie samopas.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx9.xx4 
  • +7

    Hehe_gość

    28.11.2018, 14:51

    Pies

    No to niosę dobre wieści - już nie biega

    Cytuj
    IP: 94.254.xx2.xx9 
  • -3

    ja_gość

    27.11.2018, 19:18

    100

    Na ul. Wigury to może 100 się nie da pojechać ,ale już na Nowosuchostrzyckiej często stówa jest przekraczana ,a policji z radarem brak

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx8 
  • +7

    Leoś_gość

    27.11.2018, 21:19

    Dla zwierzaka

    Raczej niema znaczenia czy zostanie przejechane z prędkością 100 km/h czy 50 km/h.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx8 
  • +10

    JAN_gość_gość

    28.11.2018, 09:34

    x

    od 15 listopada są zaostrzone kary dla właścicieli psów puszczanych bez opieki nawet do 5 tys a w przypadku pogryzienia grozi pozbawienie wolności W końcu robią porządek z nie odpowiedzialnym właścicielami psów

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xxx 
  • +3

    Diana_gość

    28.11.2018, 19:16

    Zwierzę tak jak człowiek posiada rozum. Nawet bardziej mądrzejszy niż człowiek.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx9 
  • +4

    stradcc_gość

    28.11.2018, 19:19

    Zwierzaki

    Nie powinno się tak szybko jeździć. Nie powinno się wyprowadzać psa bez smyczy Gdyby samochód jechał 50k|h też by zwierzak zginął Gdyby pies miał smycz, dalej cieszyłby się swoim beztroskim życiem.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx9.xx2 
  • +1

    Emeryt_gość

    28.11.2018, 19:22

    To pewnie ten wariat na motorze co sobie rajdy po suchostrzygach uprawiał w lato

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx9.xx5 
  • Adi_gość

    28.11.2018, 19:29

    Ul. Wigury

    Wszystkim Państwu przypomne, że na Ul. Wigury jets strefa ruchu pieszego z ograniczniem predkosci do 30 km/h i pierwszeństwem pieszych przed pojazdami....!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx8.xx5 
  • QQ13_gość

    29.11.2018, 10:35

    Strefa zamieszkania.

    Raczej miałeś na myśli strefę zamieszkania i nie jestem pewien, czy obecnie (po remoncie) obowiązuje tam taka strefa. Przed remontem nie była, było tylko ograniczenie do 40km/h (na odcinku równoległym do 91). Jeśli obecnie jest to strefa zamieszkania (a nie sądzę), to wtedy obowiązuje ograniczenie, ale do 20km/h i w takim przypadku, pieszy, teoretycznie, ma prawo wywalić się na środku drogi z leżakiem i siedzieć na nim, aż mu się nie znudzi. Wszelki pojazd musi czekać na możliwość przejazdu. Wydaje mi się, że jednak ta ulica nie jest objęta taką strefą, bo wiąże się to również z zakazem parkowania wszelakich pojazdów (poza miejscami wyznaczonymi) a nie przypominam sobie, aby gdziekolwiek tam widniał znak P. Jak wiadomo, samochody tam parkują wzdłuż ulicy, przy posesjach.

    Cytuj
    IP: 193.59.xx7.xx0 
  • +1

    Lil Bil_gość

    28.11.2018, 19:43

    Wigury

    Na Wigury jest pas pieszo jezdny tzn. Chodnik równo z jezdnią. Progi zwalniające można spokojnie przejechać 100km/h. Nie raz przejeżdża ktoś przez Wigury z dużą prędkością, więc społeczność powinna reagować na takich debili jeśli policja nie daje rady.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx1.xx7 
  • QQ13_gość

    29.11.2018, 11:01

    Ciąg pieszo-jezdny.

    Masz rację, ale tylko troszkę. A teoretycznie wcale. Z tego powodu, że w prawie o ruchu drogowym jest to jeden z setek bubli i takie pojęcie jak ciąg pieszo-jezdny nie istnieje. I nie przytykuję tu Tobie, tylko zagmatwanym i niezrozumiałym przepisom (często przeczącym sobie), bo do sytuacji o której piszesz można odnieść przepis (ale nie da się go zastosować bezsprzecznie), że "podczas jazdy po placu, na którym ze względu na brak wyodrębnienia jezdni i chodników ruch pieszych i pojazdów odbywa się na tej samej powierzchni, kierujący jest obowiązany jechać powoli i ustąpić pierwszeństwa pieszemu." Niby jasne, ale (jak zwykle) nie do końca, bo plac, to nie ulica a słowo "ulica" zniknęła z tego zapisu w 1997r. Druga sprawa, co do tego zapisu: co to znaczy i jaką prędkość określa słowo "powoli"?

    Cytuj
    IP: 193.59.xx7.xx0 
  • zwierzak_gość

    29.11.2018, 06:23

    nic z tej treści się nie dowiedziałem... co się dzieje z Tczewskimi mediami?

    Odpowiedz
    IP: 46.171.xx6.xx1 
  • +1

    Lol_gość

    29.11.2018, 13:49

    .

    "Popieram. Na ul Wigury jest zank 30 km/h i gdyby go przestrzegano nie było by problemów, pomijając fakt żę ta ulica to jeden wielki bubel największy w Tczewie , z str chodniko-parking a z 2str wyjście z posesji na ulicę aż dziw że sie jeszcze nic nie stało do tego jeszcze te pseudo-wysepki które kierowcy omijaja"chodnikiem" Zreszta zima kiedy jest ślisko ciężko na tewn cały chodnik nie wjechać.."

    To ciekawe bo zima pług z solanka przejeżdża...

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx8.xx1 
  • +2

    Lol_gość

    29.11.2018, 13:54

    .

    "Cyba że jeździsz żęchem na pare... ;/ żenada"

    Ty chyba nie masz pojęcia Jak od bilbordu ( zakrętu) do ronda możesz się rozpędzić jak zaraz będziesz hamować bo masz rondo a w drugą stronę zarabissty zakręt

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx8.xx1 
  • +7

    Xxx_gość

    29.11.2018, 16:01

    Będzie czyściej bo nie narobi na chodnik w który piesza osoba wdepnie. Pies powinien być w kagańcu i na smyczy tak stanowi prawo. Zwierzęta nie powinny biegać samopas po mieście.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx6 
  • +1

    Xxx_gość

    30.11.2018, 18:54

    Właścicielko jesteś winna jego śmierci bo pies był bez opieki

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx6 
  • -1

    _gość_gość_gość

    01.12.2018, 12:37

    .

    wina kierowcy nawat jakbt jechal 5 km na h to kierowca musi uwazac !!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx9.xx4 
  • ja_gość

    10.12.2018, 09:05

    No co Ty nie powiesz? Na psa albo kota? Kierowca jeżeli uszkodził sobie auto może ubiegać się o odszkodowanie od właściciela.

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx9 
  • gosc_gość

    16.12.2018, 19:37

    szybkośc na ul. WIGURY

    to prawda że jadą z dużą szybkoscią m.innymi kierowca auta MOTO LAND .na wigury jest warsztat samochodowy to czesto auto posuwa ile sie da!

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx5.xx0 
  • gosc_gość

    16.12.2018, 19:41

    wigury -szybkosć

    sprostowanie - nie MOTO LAND A AUTO LAND

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx5.xx0 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.