Tczewski Marsz Życia [Relacja uczestnika]

Tczewski Marsz Życia [Relacja uczestnika]

zobacz galerię zdjęć: 2
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
W niedzielę ulicami Tczewa przeszedł I Tczewski Marsz Życia organizowany przez Bractwo Małych Stópek, lokalnych księży oraz wspierany m.in. przez Młodzież Wszechpolską.

Atmosfera w trakcie marszu była bardzo radosna. Przekaz był bardzo pozytywny, nastawiony przede wszystkim na afirmację życia i wartości takich jak dobro, prawda oraz piękno. W marszu chodziło w dużej mierze o sprzeciw wobec aborcji, ale otwarcie tego nie podkreślano będąc nastawionym na przekaz pozytywny. 

"Tczewski Marsz Życia bardzo liczny i udany. Gratulacje dla Bractwa Małych Stópek za dobrą organizację.
Pokazaliśmy, że wartości takie jak życie, dobro, prawda i piękno wciąż liczą się w świecie atakowanym przez permisywizm, liberalizm i postmodernizm.Tak dla Życia!" - napisał  na Twitterze Rafał Buca, lokalny lider Młodzieży Wszechpolskiej, która wspierała organizację marszu.

Pod względem wiekowym marsz był bardzo zróżnicowany - przeważały osoby starsze oraz młodzi dorośli, nieco mniej młodzieży i osób w średnim wieku choć i tacy się pojawiali. Marsz wyruszył z Placu gen. Hallera, a skończył się w Kościele pw. Najświętszej Maryi Panny na Suchostrzygach. W marszu wzięło udział kilkaset osób. To rekordowa ilość osób biorących udział w inicjatywie Pro-Life w Tczewie.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (71)
dodaj komentarz

  • -22

    Ania_gość

    20.06.2022, 21:49

    Marsz życia

    Wow bardzo fajnie widzieć tylu Tczewian którzy popierają tradycyjne wartości, normalny model rodzinny (ojciec, matka i dzieci) oraz ochronę życia. Jest jeszcze nadzieja dla świata :)

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx5.xx8 
  • -11

    Jsjsj_gość

    20.06.2022, 23:05

    Srali muchy będzie wiosna, tak jak z tymi kryptogejami, co śmieci zbierają. Weź spierdalaj z tą propagandą pajacu wszechpolski.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx7.xx7 

    hipokryzja_gość

    21.06.2022, 11:18

    nazisci w marszu a i moze wam przypomniec co robili nazisci

    Cytuj
    IP: 37.201.xx5.xx8 
  • +80

    xd_gość

    20.06.2022, 21:53

    xd

    Super, następnym razem polecam serdecznie, żeby ludzie od małych stópek zorganizowali się nie na spacer, tylko na jakąś wizytę w domu dziecka, albo ośrodku dla dzieci niepełnosprawnych. Zwłaszcza w tym drugim, pomóc wolontariuszom takie dzieci nakarmić, poprzebierać, popodcierać. A księżom radośnie dreptającym w marszu na słoneczku polecam: może jakaś finansowa zbiórka na wyżej wymienione dzieciaczki w kościele? Jakiś procent z niedzielnej tacy regularnie oddawany? Nie zapomnijcie sobie przy tym zdjęć porobić, to może zrobicie na kimś wrażenie, a na pewno serio komuś pomożecie

    Odpowiedz
    IP: 46.205.xx9.xx9 
  • -17

    Bianca_gość

    20.06.2022, 21:58

    Poczytaj o ks. Kancelarczyku

    Bractwo Małych Stópek prowadzi nawet domy samotnych matek i dają pieniądze kobietom, które nie mogą same stanąć na nogi. Pomagają im żeby nie musiały dokonywać aborcji tylko dlatego że nie stać ich na dzieci. Księża robią tam mega robotę więc się zastanów zanim coś napiszesz. tnij.tcz.pl/?u=2eb254

    Cytuj
    IP: 153.19.xx2.xx8 
    -18

    Bianca_gość

    20.06.2022, 21:59

    Poczytaj o ks. Kancelarczyku

    Bractwo Małych Stópek prowadzi nawet domy samotnych matek i dają pieniądze kobietom, które nie mogą same stanąć na nogi. Pomagają im żeby nie musiały dokonywać aborcji tylko dlatego że nie stać ich na dzieci. Księża robią tam mega robotę więc się zastanów zanim coś napiszesz. tnij.tcz.pl/?u=efdba5

    Cytuj
    IP: 153.19.xx2.xx8 
    +2

    . _gość

    24.06.2022, 06:46

    Ale wiesz że właśnie to robią? Może najpierw przeczytaj trochę na dany temat zanim będziesz pisać komentarz?

    Cytuj
    IP: 37.47.xx3.xx9 
  • -26

    Bianca_gość

    20.06.2022, 21:56

    Życie

    Marsz miał bardzo ważne przesłanie. Mimo tego co non stop wpychają nam media nie chcemy świata, który kształtują ideolodzy LGBT. Chcemy tworzyć normalne rodziny z ojcem oraz matką i dziećmi - rodziny pełne miłości!

    Odpowiedz
    IP: 153.19.xx2.xx8 
  • +36

    Koni_gość

    20.06.2022, 22:25

    ???

    To że Ty tego chcesz nie znaczy że inni też. Żyjemy w 21wieku i każdy powinien mieć prawo do kochania tej osoby którą chce. To nie średniowiecze

    Cytuj
    IP: 91.33.xx1.xx5 
    -23

    do koni_gość

    21.06.2022, 09:58

    abortuj się zatem, na co czekasz ? :)

    Cytuj
    IP: 188.147.xx8.xx1 
    +17

    arogacja i chamstwo !_gość_gość

    21.06.2022, 11:27

    doslownie kosciol katolicki wchodzi mi z brudnymi butami do domu to jest przekraczanie mojej strefy prywatnosci a moze jeszcze dziecko dac tym pedofilom na wychowanie, no coz porzadni stali sie od slowa porzydam w imie Boga mordowali, zabijali i gwalcili itd. prosze zapoznac sie z historia kosciola katolickiego i zadnej skruchy do dzis ta sekta tak zyje na koszt innych wystarczy popatrzec na Wdowe po JPII hektrolitry juz sprzedala relikwie JPII, Glodz itd. a beda innym prawiac moraly co za arogacja i chamstwo, brzydze sie neofaszystami i spadaj

    Cytuj
    IP: 37.201.xx5.xx8 
    +10

    Ghost_gość

    22.06.2022, 20:48

    A że niby KK jest pełen cnót i miłości.... hmmm jakoś dziwnie ja " miłość do bliźnich i szacunek do drugiego człowiek) wyznajecie.... bardziej jak radykalni sekciarze, zachowujecie się jak naziści w noc brunatnych koszul Jestem katolikiem ale w życiu bym nie powiedział że LGBT to zlo, że homoseksualiści są źli i niedobrzy - to są normalni ludzie, tacy sami jak my a może i lepsi od niektórych tu piszących i pamiętajcie żebyście miłowali bliźniego jak siebie samego. A kto jest bez grzechu niechaj pierwszy rzuci kamień. Radzę wrócić do Biblii i jeszcze raz ja przeczytać.... tylko tym razem ze zrozumieniem. ..

    Cytuj
    IP: 178.235.xx9.xx6 
  • +41

    Gosia_gość_gość

    20.06.2022, 21:58

    :(:((

    Pochód starszych ludzi, którzy niestety nie powinni mieć nic wspólnego co do decyzji młodego świadomego pokolenia co do dzietności. To właśnie takie zachowania powodują , że młodzi nie decydują się na potomstwo:( Kler chce narzucić swoją wolę- wyniki widzimy dziś już na własne oczy kiedy to lekcje religii zaczynają być przeszłością , bo młodzież nie chce słuchać bzdur i zakłamania zdewociałych starców.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx8.xx4 
  • -22

    Bianca_gość

    20.06.2022, 21:59

    Bruh moment

    Gdzie ty widzisz starszych ludzi? XD Ja mam 24 lata i osób w moim wieku trochę było

    Cytuj
    IP: 153.19.xx2.xx8 
    -6

    Kinjo _gość

    21.06.2022, 08:00

    A gdzie obiektywizm?

    Piszesz, że starsze osoby nie powinny mieć nic do powiedzenia w sprawie aborcji? Tak! Kobiety po menopauzie już dzieci mieć nie będą. To ich nie dotyczy. Nie wiem po co więc tak tłumnie chodziło na marsze kobiet? Chyba tylko z nienawiści do PiSu. Starsze kobiety mogą jednak wypowiadać się na temat ochrony życia, bo same są matkami. Wszyscy, którzy tak krytykują ochronę życia i promują aborcję zdążyli się już urodzić. Żyjecie, a chcecie odbierać prawo do życia innym.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx7.xx3 
    +1

    Sławek EU07_gość

    22.06.2022, 13:21

    Długi czas

    Żeby młodzi decydowali się na dzieci to muszą najpierw stworzyć stabilny związek i wziąć ślub. Może najpierw potrwać kilka lat.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx8 
    -5

    m_gość

    24.06.2022, 06:51

    Won!

    Jako przedstawiciel młodego świadomego pokolenia jestem świadom amerykańskiej propagandy promującej degenerację i sprzeciwiam się temu choremu precedensowi. Wiesz że homoseksualiści odpowiadają za najwięcej przestępstw związanych z pedofilią?Świetny pomysł żeby dawać takim ludziom dzieci do wychowania.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx3.xx9 
  • -20

    Padre Gość_gość

    20.06.2022, 22:10

    Piękne

    Piękne zorganizowany marsz bardzo kulturalnie wykonany i przyjemny dla wszystkich żadnych niepotrzebnych wulgaryzmów tylko kultura i wiara piękne są takie marsze i gorąco polecam

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx5 
  • +5

    a_gość

    21.06.2022, 15:26

    Tylko czemu pyski darli że było słychać km od drogi którą szli chcę mieć spokój w niedzielę jak nie dzwony to darcie pyska czemu ta sekta wszystko może ,jak inni protestują to wielka nagonka kler może wszystko.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx7.xx3 
  • +28

    natalia_gość

    20.06.2022, 22:31

    nikt wam nie nakazuje dokonywania aborcji. Przestańcie się wtrącać co robią inni???????????

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx4.xx7 
  • -3

    Sławek EU07_gość

    22.06.2022, 13:23

    Nienarodzone

    Nienarodzeni mają święte prawo do życia.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx8 
    -4

    m_gość

    24.06.2022, 06:53

    Dzieci nienarodzone same się nie obronią.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx3.xx9 
  • +34

    Rzadki gość _gość _gość

    20.06.2022, 22:48

    Marsz małych stópek

    Sam fakt łączenia małych stópek z klerem jest przerażający w odniesieniu bezkarnej pedofilii w polskim kościele katolickim. W Jordanowie też widzieliśmy, co potrafią, a to dopiero czubek góry lodowej. Plus obrońcy plemników i zygot, lekceważący potrzeby dzieci żyjących. Plus ruskie onuce z Konfy szukające przestrzeni, by na nowo zaistnieć po obciachu z dziaderskimi liderami. Straszne i smutne jednocześnie.

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx3.xx8 
  • -1

    . _gość

    24.06.2022, 06:55

    Pedofilia

    Zdajesz sobie sprawę, że problem pedofilii jest o wiele bardziej powszechny w środowisku lgbtxyz? Poczytaj sobie o tym co ci degeneraci robią z dziećmi w usa to ci szczęka opadnie.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx3.xx9 
  • +26

    ateista_gość

    20.06.2022, 23:24

    religia to samo zło!

    Niech idą z tymi hasłami pod dom pomocy społecznej w którym znęcały się nad niepełnosprawnymi dziećmi zakonnice! każda religia to zło prowadzi do nienawiści i pogardy dla drugiego czowieka

    Odpowiedz
    IP: 77.111.xx7.xx3 
  • -4

    . _gość

    24.06.2022, 06:57

    zboczenia to samo zło!

    Niech idą z tymi hasłami pod dom pomocy społecznej w którym znęcały się nad niepełnosprawnymi dziećmi homoseksualiści! każda degeneracja to zło prowadzi do nienawiści i pogardy dla drugiego czowieka

    Cytuj
    IP: 37.47.xx3.xx9 
  • +24

    ola boga_gość

    20.06.2022, 23:32

    fanatyzm nie przejdzie!

    Fanatyczna mniejszość, margines społeczeństwa chce, w imię irracjonalnej ideologii, narzucić swoje chore wizje reszcie społeczeństwa - oto Polska XXI wieku. Kuriozum i pośmiewisko na mapie cywilizowanego świata

    Odpowiedz
    IP: 77.111.xx5.xx1 
  • -9

    T_gość

    21.06.2022, 00:58

    Mówisz o Strajku Kobiet? Spokojnie z Lempart i Ochockiej już się każdy śmieje ;)

    Cytuj
    IP: 37.47.xx5.xx8 
    -2

    . _gość

    24.06.2022, 06:58

    Właśnie idealnie opisałeś homoseksualistów i ruch lgbt, gratuluję :)

    Cytuj
    IP: 37.47.xx3.xx9 
    +1

    Tczew_gość

    26.06.2022, 14:37

    Czarna wladza kaczystan

    Banda pedofili i nawiedzonych oszołomów pod wodzą samotnego kawalera bez żony i dzieci. Przeproście dziewczyny okaleczone lub zabite przez te wasze wartości.

    Cytuj
    IP: 188.47.xx6.xx4 

    cv_gość

    26.06.2022, 17:05

    Zgadzam się. Tęczowi fanatycy to margines. Wożą ich autobusami po całym kraju na te marsze zboczeńców.

    Cytuj
    IP: 217.138.xx9.xx3 
  • +14

    ohoho_gość

    21.06.2022, 02:15

    haha

    "Mówisz o Strajku Kobiet? Spokojnie z Lempart i Ochockiej już się każdy śmieje ;)"

    kazdy biskup się smieje przez łzy ze konczy sie jego władza nad tłumokami

    Odpowiedz
    IP: 92.119.xx9.xx6 
  • +2

    Sławek EU07_gość

    22.06.2022, 13:24

    Zdelegalizowany

    "Strajk Kobiet" powinien zostać zdelegalizowany za używanie nazistowskich symboli.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx8 
  • +14

    Kay_gość_gość

    21.06.2022, 02:18

    Zainteresowanie kończy się w momencie przyjęcia na świat dziecka chorego a zaczyna ponownie w momencie tuż przed podjęciem decyzji o eutanazji.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx9 
  • +7

    he_gość

    21.06.2022, 02:19

    hee

    "Mówisz o Strajku Kobiet? Spokojnie z Lempart i Ochockiej już się każdy śmieje ;)"

    jestes idiotą

    Odpowiedz
    IP: 77.111.xx7.xx4 
  • -2

    . _gość

    24.06.2022, 06:59

    Nie bo ty :P

    Cytuj
    IP: 37.47.xx3.xx9 
    -1

    Strach_gość

    26.06.2022, 14:40

    Śmiech przez łzy, konfederacie onuce putina i wyznawcy kurdupla będą rozliczeni ????

    Cytuj
    IP: 188.47.xx6.xx4 
  • -14

    pastor _gość

    21.06.2022, 04:36

    Marsz obłudy

    Problemem jest życie w grzechu i nie przestrzeganie zasad Boga. Parzycie się przed ślubem jak zwierzęta to z tą to z inną A potem nie chciana ciąża i trzeba usuwać NAWRÓĆCIE SIĘ I POKUTUJCIE .. Czas sądu Boga nadchodzi. Te marsze to ni nie warte zgromadzenia. Pokaz zdemoralizowanych osób .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx2 
  • +11

    Papiezyca Joanna_gość

    21.06.2022, 11:34

    nie macie za grosza wstydu i skruchy !

    kosciol katolicki w imie Boga mordowal, zabijal, gwalcil i okradal wiernych do dzis wiele w tym nie zmienilo sie i jeszcze maja bezczelnosc moraly innym prawic ! najpierw porzadek zrobcie w swojej zagrodzie co za chamstow i arogacja

    Cytuj
    IP: 37.201.xx5.xx8 
    +5

    wow_gość

    21.06.2022, 11:55

    jakosc skuchy i pokory nie widac u pedofila Jedraszewskiego, Wdowy po JPII sprzeda tobie relikwie bo ma nadmiar a moze miejsce na Wawelu oczywiscie w kosciele katolickim nie ma nic za ,,Bog zaplac,, dla przypomnienia Flaszka (Glodz) gwiazda kk, towarzysz biznesmen Rydzyk takze reprezentuje kk mozna by tak dlugo wymieniac "autorytetow" kosciola katolickiego, jak to mowia w srodowisku hierarchii katolickiej ,,kracz tak jak oni a daleko zajdziesz,, przedewszystkim panstwo powinno was odciagnac od koryta naszego to nam mowi konstytucja bo okradacie nie tylko wiernych ale podatnika ! spadaj, bo brzydze sie wami i waszego Boga nie chce, bo jest tyranem od zarania dziejow kosciola katolickiego, bo moj Bog Ojciec Jahwe i Syn Bozy Jezus Chrystus jest moja miloscia, kocha wszystkich jest cierpliwy i wyrozumialy, jest milosc bliznia

    Cytuj
    IP: 37.201.xx5.xx8 
    +5

    cdn._gość

    21.06.2022, 12:00

    wy macie doczynienia z lucyferem a nie z Bogem a takich trzeba unikac

    Cytuj
    IP: 37.201.xx5.xx8 
  • -8

    EkO_gość

    21.06.2022, 06:50

    Nie dla aborcji na życzenie

    Dlaczego tak boli was to, że ktoś manifestuje swoje poglądy? Jak odbywają się marsze proaborcyjne to jest ok? Jak odbywają się parady równości, gdzie dochodzi do scen gorszących to jest ok? Ale jak Katolicy wyjdą na ulice to dramat? Opamiętajcie się. Stawać w obronie życia to obowiązek!

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx7.xx5 
  • -2

    ..._gość

    21.06.2022, 10:07

    ...

    dokładnie tak :)

    Cytuj
    IP: 188.147.xx8.xx1 
    -2

    Wkurzony_gość

    26.06.2022, 14:44

    Szlak mnie trafia, bo pedofile za wasze kręcą się przy dzieciach. Do tego rżną biznesmenów z dopłatami od naszego Państwa i od państwa Watykan. Takie pytanie, jak nazywa się człowiek, który zdradził swój kraj i służy innemu Państwu.??! KSIĄDZ ????

    Cytuj
    IP: 188.47.xx6.xx4 
  • +9

    Ja_gość_gość

    21.06.2022, 07:13

    Nie obchodzi mnie ten temat

    Mnie ten temat, marsz, nie interesuje - to nie chodzę na takie marsze, wiece, zebrania. Ktoś chce iść - to niech sobie idzie. Każdy na szczęście może decydować jeszcze za siebie. I oby tak zostało.

    Odpowiedz
    IP: 46.204.xxx.xx6 
  • +2

    meh_gość

    21.06.2022, 08:40

    żałosne

    Aż przykro mi z powodu, że musze mieszkać w mieście gdzie organizowane są tego typu głupoty. Jakim trzeba być podłym człowiekiem, żeby iść w takim marszu, a nie wspominając już o tej całej MW tak bronią rodziny a tam wieksza gejoza już na paradach równości

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx2.xx6 
  • -6

    MilfHunter88_gość

    21.06.2022, 08:44

    Marsz

    Stawianie takich wartości jak piękno, dobro, prawda obok życia to aberracja.

    Odpowiedz
    IP: 83.28.xx1.xx5 
  • +19

    Raiders_gość

    21.06.2022, 09:00

    Marsz

    Niech ci maszerujący postawią się na miejscu matki, która przez 40 lat opiekuje się swoim dzieckiem które jest przykute do łóżka i jedyne co robi to porusza oczami. Nie ci księża zajmą się takimi parafianami. Pi3r0lic każdy potrafi ale niech zobaczą jak to jest. Wtedy niech się wypowiadaja. A ta młodzież? Nadaje się do pchania karuzeli. Wielcy obrońcy tego i tamtego to niech idą na rok do domu opieki nad takimi dziećmi na 24h i 365 dni. Wtedy będą wiedzieli co mam na myśli.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx8.xx8 
  • -5

    Yeti_gość

    23.06.2022, 11:24

    Pomyliłeś aborcję z eutanazją. Chodzi ci o to że matka tego dziecka chce walczyć o eutanazję.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx8.xx5 
  • +13

    Sara_gość

    21.06.2022, 09:33

    Co Was bardziej oburza: - pedofilia księży, - zakonnice znęcające się nad dziećmi - czy państwo, które na to pozwala? A poza tym, czy Naczelna Obrończyni Życia Dzieci, Kaja Godek, walczy już o godność tych z Jordanowa, czy za duże są?

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx3 
  • -2

    . _gość

    24.06.2022, 07:01

    Co Was bardziej oburza: - pedofilia homoseksualistów, - zboczeńcy znęcający się nad dziećmi - czy państwo, które na to pozwala?

    Cytuj
    IP: 37.47.xx3.xx9 
  • +10

    ciekawy_gość

    21.06.2022, 10:06

    co za oszołomy

    a ten koleś z przodu ile razy był w ciąży? ile razy rodził? ile ma dzieci?

    Odpowiedz
    IP: 77.111.xx7.xx3 
  • +3

    sado-maso_gość

    21.06.2022, 21:30

    narodowiec Bakiewicz go zapladnial

    Cytuj
    IP: 37.201.xx5.xx8 
  • -6

    Obiektywny. _gość

    21.06.2022, 15:06

    Marsz

    Super inicjatywa. Kultura na najwyższym poziomie. Nie było żadnych hasałe propagujących nienawiść czy też zabierających wolność czy wybór. Fakt żyjemy w XXI wieku i mamy prawo decydować o swoim ciele. Lecz wolność to niedowolność. Są zasady, tradycje, wartości którymi trzeba się kierować by nie być zgniłą osobą. Nie rozumiem skrajnej lewicy oraz skrajnej prawicy... Nie popieram ani faszystów ani nazistów, nie popieram również lewactwa i ideologi dżender. Natomiast jesli chodzi o walkę o swoje ideały, to ten marsz jak i kilka innych powinny odbywać się w takim stylu i atmosferze. Bez nienawiści, razimu, faszyzmu, komunizmu... Lewica może brać przykład bo jeszcze nie widziałem by kiedykolwiek na marszach równość, praw kobiet, tęczowych, kolorowych itp. Była taka kultura. Pozdrawiam :)

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx1 
  • -2

    Ja_gość_gość

    21.06.2022, 16:21

    Na pochodach 1-majowych była

    Pochody kojarzą mi się z 1-maja. Było kolorowo, dużo flag, kwiatów, i ładna pogoda :))

    Cytuj
    IP: 46.204.xxx.xx6 
  • +1

    gość_gość

    21.06.2022, 18:22

    Te staruszki z PRL:):)

    Tak te staruszki w obronie życia, które w PRL masowo dokonywały aborcji teraz z krzyżem w ręku idą w pochodzie zakłamania i obłudy kościoła. "Piszesz, że starsze osoby nie powinny mieć nic do powiedzenia w sprawie aborcji? Tak! Kobiety po menopauzie już dzieci mieć nie będą. To ich nie dotyczy. Nie wiem po co więc tak tłumnie chodziło na marsze kobiet? Chyba tylko z nienawiści do PiSu. Starsze kobiety mogą jednak wypowiadać się na temat ochrony życia, bo same są matkami. Wszyscy, którzy tak krytykują ochronę życia i promują aborcję zdążyli się już urodzić. Żyjecie, a chcecie odbierać prawo do życia innym."

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx8.xx4 
  • +6

    Ksy_gość

    22.06.2022, 22:30

    Ciotka pracowała na ginekologicznym w latach 70-90. To były masowe aborcje na skalę hurtową. Ci którzy dokonywali zabiegów wraz ze zmianą ustroju i władz nagle stali się święci.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx9 
  • -1

    Gość_gość_gość

    22.06.2022, 10:08

    Nick

    Happy feet. Tupot małych stóp

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx0 
  • +4

    Op_gość_gość_gość

    23.06.2022, 10:25

    Niech MW pomaluje wiadukt który posmarowali na 91.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx7.xx4 
  • +2

    . _gość

    24.06.2022, 06:45

    Cywilizacja śmierci

    Widzę, że minusy zostały już obowiązkowo podkręcone na komentarzach, które sprzeciwiają się cywilizacji śmierci. Widać kto tutaj pociąga za sznurki w tym medialnym bagnie.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx3.xx9 
  • -1

    Dikembe_Mutombo_gość_gość_gość

    24.06.2022, 08:43

    do .gościa

    "Zdajesz sobie sprawę, że problem pedofilii jest o wiele bardziej powszechny w środowisku lgbtxyz? Poczytaj sobie o tym co ci degeneraci robią z dziećmi w usa to ci szczęka opadnie."

    Standardowa wrzutka internetowego trolla. Mam sobie poczytać tylko co, skoro nie podajesz źródła. A co do "źródeł" już na samym początku stawiasz tezę, która nie ma poparcia w prowadzonych badaniach i statystykach, bo najwięcej przestępstw o charakterze pedofilskim popełniają osoby heteroseksualne (w przeciwieństwie do Ciebie ja załączę źródło: tnij.tcz.pl/?u=c0b83a

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • +3

    gall_gość

    24.06.2022, 22:30

    niestety prawda jest inna

    tnij.tcz.pl/?u=8e2c20 ;)

    Odpowiedz
    IP: 93.159.xx3.xx3 
  • -3

    he?_gość

    26.06.2022, 01:13

    wskaż!

    "Co Was bardziej oburza: - pedofilia homoseksualistów, - zboczeńcy znęcający się nad dziećmi - czy państwo, które na to pozwala?"

    wskaż tłumoku jeden przypadek pedofilii wśród homoseksualistów i ukrywania tego przez ich mocodawców jak jest to w waszej zwyrodniałej sekcie od wieków!

    Odpowiedz
    IP: 37.19.xx9.xx2 
  • cx_gość_gość

    26.06.2022, 17:15

    Niemalże każdy nagłośniony przypadek pedofilii to molestowanie małego chłopca przez mężczyznę. Czyli homoseksualizm. Dziękuję. Sam homoseksualizm był do 1990 roku sklasyfikowany jako choroba. Został jednak usunięty z rejestru chorób bez żadnej medycznej przesłanki. Czyste lobby. Ale fanatycy nie przyjmą tego do wiadomości, więc szkoda strzępić ryja, jak mawiał klasyk.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx7.xx1 
  • +9

    jan_gość

    26.06.2022, 16:57

    Szkoda że w dzisiejszym świecie targanym tęczową zarazą trzeba manifestować normalność.

    Odpowiedz
    IP: 107.189.xx4.xx7 
  • +3

    XD_gość

    26.06.2022, 16:59

    A czy wiecie, że 99% pedofili to homoseksualiści?

    Odpowiedz
    IP: 107.189.xx4.xx7 
  • Xyz_gość

    26.06.2022, 18:58

    A czy wiecie że 100% MW, skrajnej prawicy i dewoty kościelne to tępota intelektualna, tłumoki bez szkoły, tępe dzidy i dzieci bez opieki? A do tego 99.9% męskich działaczy antyaborcyjnych to przyszli lub obecni psychopaci znęcający się nad rodziną a w najlepszym wypadku ojcowie którzy nigdy nie zagrali ze swoimi dziećmi w gry, albo nigdy nie wycierający pupki swoim dzieciom. Tyle w temacie.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx4.xx7 
  • Ja_gość_gość

    28.06.2022, 08:03

    znamy, nie bijemy braw....

    Masz rację. Chodzą z banerem, a brak moralności, godności i uczciwości to drugie imię.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx4.xx3 
  • +3

    Robert _gość

    26.06.2022, 19:35

    Do wkurzony gosc

    Odpowiedz na Twoje pytanie jest błędna. Wlasciwa odpowiedź: TUSK

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx4.xx5 
  • +1

    Ja_gość_gość

    28.06.2022, 08:01

    znamy, nie bijemy braw....

    Żeby ci ludzie z banerem jeszcze w życiu kierowali się uczciwością i moralnością. Niewiele z Chrystusem mają wspólnego.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx4.xx3 
  • TAMARA_gość

    01.07.2022, 16:53

    A CO TAM ROBI DZIKI MAREK LUBISZEWSKI POSRODKU W SAMYM CENTRUM.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx9 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.