Samowolka właścicieli psów w Tczewie. "Mój pies, moja sprawa" !

Samowolka właścicieli psów w Tczewie. "Mój pies, moja sprawa" !
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Ciągle mówi się wszędzie o psich odchodach. Artykuły na ten temat można przeczytać już nie tylko na portalach internetowych, czy w prasie, ale problem nagłaśniają nawet media. Po psach sprzątać się powinno - to nie podlega dyskusji. Pytanie tylko, czy to jedyny "psi problem"?

Wielu właścicieli psów w Tczewie, zamiast wyprowadzać swoje czworonogi na smyczy i w kagańcu, wypuszcza je po prostu z domów i niech biegają po osiedlu, co tam! Wczoraj, idąc wiaduktem na dworzec o mało nie zostało pogryzione przez psa moje 5 letnie dziecko. Jakiś mężczyzna, szedł z psem puszczonym luzem, a ten przechodząc obok mojego dziecka chwycił je za nogawkę i zaczął szarpać. Właściciel był kilka metrów dalej i jedyne co zrobił, to zagwizdał do psa, żeby do niego przybiegł, a kiedy tak się stało nawet nie przypiął go do smyczy! Oczywiście zareagowałam i zwróciłam mu dosadnie uwagę, by psa wyprowadzał na smyczy i w kagańcu, jednak ten powiedział mi tylko z uśmieszkiem, że nie będę mu mówić, co ma robić ze swoim psem - "mój pies, moja sprawa". Śmiał mi jeszcze powiedzieć, że może mamy kota w domu, pies to wyczuł i dlatego chwycił dziecko zębami za nogawkę. Polemika z kimś takim jest niemożliwa. Dopiero, kiedy powiedziałam, że dzwonię na Straż miejską, spuścił z tonu i odszedł szybkim krokiem.

Codziennie widuję mnóstwo psów z obrożami , które biegają po ulicach bez opieki właściciela i mogą na kogoś naskoczyć i ugryźć. Co Straż miejska robi w takim przypadku i jak może ukarać właściciela? Co z psami "pańskimi", które biegają samopas po ulicach tygodniami? Gdzie można zgłosić takie przypadki? Przecież zaniedbany, udomowiony pies, niepotrafiący na ulicy znaleźć czegoś do jedzenia staje się agresywny i niebezpieczny dla ludzi!

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (40)
dodaj komentarz

  • -3

    ELJASZ_gość

    08.03.2013, 17:37

    ŻENADA

    Jak to jest, w telewizji, w radio, w internecie schroniska i fundacje błagają, okaż serce, przygarnij pokrzywdzonego Mopsika, wyrzuconego z samochodu Azorka, uratuj przywiązaną przez psychola w lesie szczenną sunię ...a potem wredne, nienawistne komenty polaczków, małych duchem, wrednych, zawistnych- karać, zabijać, niszczyć....Po tych komentach wiem, że taki polaczek był zdolny wydać żydowską rodzinę ss- manom, donieść do gestapo na sąsiada, i wiem , że świat ma rację- polaczki to dno moralne, zasra..e dziadostwo kradnące, chlejące, prymitywne, głupie, za granicą widziałam kupkę na ulicach i ekipy sprzątające...pies w Niemczech płaci podatek, wchodzi się z nim bez kagańca do sklepu, brudny wchodzi do taksówki, BO DURNOTY !! PŁACI PODATEK, NIE BĘDĄCY PRZEDMIOTEM KRADZIEŻY LOKALNEJ ,,WŁADZY", A SŁUŻĄCY CELOM WŁAŚCIWYM, NIE WIDZIAŁAM PSA W KAGAŃCU, I NIE WIDZIAŁAM DZIWNYCH, SZTUCZNIE UTWORZONYCH SŁUŻB, ŻADNYCH MUNDURÓW PSUJĄCYCH KRAJOBRAZ...DARMOZJADY TO TYLKO W POLSCE, DLATEGO TU ZAWSZE BĘDZIE ŹLE, PRZECHLANY NARODEK ZAKOMPLEKSIONYCH KONFIDENTÓW, KTÓRYCH WŁADZA OKRADA NA KAŻDYM KROKU, A NARODEK SZUKA WINNYCH WŚRÓD PSIARZY, KOCIARZY, ,,PSEUDOKATOLICKI" NARODEK BĘDĄCY SAM SOBIE WROGIEM... MOŻE KOBIETO TO TWÓJ DZIECIAK WRZESZCZAŁ, MACHAŁ, RZUCAŁ, NAUCZ GO ZACHOWANIA W OBECNOŚCI ZWIERZĄT,...PIEST MA PRAWO CHODZIĆ TAK SAMO JAK TY I TWÓJ DZIECIAK, JEGO PAN PŁACI PODATKI, A TY MOŻE NIEKONIECZNIE, PRZYZWYCZAJ DZIECIAKA, ŻE ŻYCIE JEST BRUTALNE, DZIS SKARŻYSZ NA PSA, A JUTRO NA NAUCZYCIELA, BO JEDYNKĘ WSTAWIŁ....W SZKOLE NIE LUBIA WŁAŚNIE TAKICH PUSTYCH, Z TIPSAMI, CHORYCH MAMUSIEK, CO TO NIC SOBĄ NIE REPREZENTUJĄ, ŻADNEJ KULTURY I WYKSZTAŁCENIA, STARY ZA GRANICĄ ALBO U KOLEŻANKI, A PLOTKARY CIĄGLE CZEGOŚ CHCĄ. A DZIECIACZEK TO PROSTACKIE, GŁUPAWE DZIADOSTWO...ZAISTNIAŁAŚ W INTERNECIE GWIAZDO? OK, KONIEC, KOLACJĘ ROBIĆ, ,,GWIAZDO INTERNETU DZIADEK I TATKO TEZ DONOSIŁ DO SB? SUUUPER, JESTEŚ W INTERNECIE, ZNACZY, ŻE ŻYJESZ... STRAŻ MIEJSKA TO SZTUCZNY TWÓR NIEROBÓW, NIEROBY NAPUSZCZANE NA OBYWATELI, A JESZCZE UTRZYMYWANI Z ICH PODATKÓW...WSTRĘTNY KRAJ I CHORZY PSYCHICZNIE Z NIENAWIŚCI I ZAWIŚCI LUDZIE...

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx7.xx5 
  • +8

    SSJ

    08.03.2013, 19:22

    Jesteś nawiedzony?

    Co Cię tak oburza? O co Ci chodzi człowieku? Czujesz niechęć do Polaków? Mam dla Ciebie świetną radę-zrzeknij się obywatelstwa to nie będziesz częścią szamba! Pies w Niemczech płaci podatek? Hm, od kiedy? Jak już to właściciel. A wracając do tych Polaków wydających Żydów SS to nie wiem czy wiesz, ale Polacy są najbardziej zasłużeni w pomocy ludności żydowskiej podczas okupacji. Moja babcia sama ukrywała żydówkę, więc nie obrażaj ludzi. Zmień źródła informacji. Lecz się na głowę.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +2

    _gość

    08.03.2013, 19:24

    idiotycznie żenujący wywód

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx0 
    +14

    erosie_gość

    08.03.2013, 20:09

    coś w tym jest, troche wieje buractwem ale prawde też da się wyczuć. Zatrudnić dłużńików narodu - w ramach prac społecznych oczyszczanie trawników z kupek :) lub straż miejska wysłac na kupowe patrole, troche ruchu, może by przy okazji zbierania kupek wlepili pare mandatów pijącym. Co jeśli mam kilka pomysłow co do zmiany tego kraju, gdzie je zgłosić ? Czy łatwiej bedzie zrobić rewolucje?

    Cytuj
    IP: 78.88.xx5.xx7 
    -7

    _gość

    09.03.2013, 02:44

    eljasz gdy cię spotkam to odepnę swojego psa ze smyczy i niech cię gryzie w doopę ile będzie miał ochotę a wtedy wara mi gdzieś zgłaszać bo w końcu mój pies ma takie samo prawo jak ty i może robić co chce. a tak na marginesie, czepiasz się kobiety, że broniła dziecka? czyżbyś był jednym z tych zakompleksionych, niedowartościowanych impotentów, którego poza mamusią, żadna inna kobieta przytulić nie chciała...jakie to musi być żenujące być kimś takim jak ty

    Cytuj
    IP: 79.184.xx6.xx9 
  • -2

    _gość

    08.03.2013, 18:13

    Na Kanonce facet puszcza luzem rottweilera. Wiem, że zarówno Straż Miejska i Policja wielokrotnie otrzymywała zgłoszenia w tej sprawie. Kończy się na spisaniu właściciela, ewentualnie jakiś mandat. Sytuacja trwa dobre dwa lata, o ile nie dłużej, a z facetem nikt nie może sobie poradzić. Przecież tam cały czas bawią się dzieci, rodzice spacerują z maluszkami w wózkach. Jak dojdzie do jakiegoś nieszczęścia, to dopiero wtedy ktoś zareaguje?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx0 
  • +19

    x_gość

    08.03.2013, 20:00

    a na sm

    na starym mieście gdzie nie ma ani jednego wybiegu dla psów i w ogóle nie ma gdzie z psem wyjść , jak spuszczę na chwilę psa dodam w miejscu gdzie same czwartaki przebywają a pies jest zabezpieczony obrożą i kagańcem ,wiek 11 lat całe życie smycz i kaganiec to zaraz są i spisują,współczuję mojemu psu bo biedak całe życie zakratowany a jest psem spokojnym i karnym i od czsu do czsu chciałby sobie z innym pieskiem po prostu pohasać po trawie

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx7 
    -2

    SSJ

    08.03.2013, 22:12

    a na sm ~ x_gość

    Z jednej strony Cię rozumiem, ale z drugiej musisz też zrozumieć innych. Prawo i przepisy mają dotyczyć wszystkich, a nie tylko niektórych. Psy mają mieć założone kagańce, bo zdarzają się agresywne-dość często nawet. To, że Twój pies jest spokojny nie znaczy, że ma Ciebie omijać prawo. Idź gdzieś z pieskiem na odludzie raz na jakiś czas i daj mu się spokojnie wybiegać.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -10

    _gość

    09.03.2013, 03:00

    to kochana zaopatrz się w śrutówkę i wieczorem sobie postrzelaj...trochę śrutu w doopie właściciela może przywróci mu rozum bo z tego co piszesz to wyżej sra niż doopę ma bonzo jeden. ewentualnie można zgłosić, że jak zwróciłaś mu uwagę to ci groził powinni wtedy trochę lepiej zareagować

    Cytuj
    IP: 79.184.xx6.xx9 
  • +8

    Lance_gość

    08.03.2013, 18:34

    |||

    Ja nadal nie rozumiem co daje pisanie takich tematów na portalu? myślisz że to coś zmieni.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx5 
  • +13

    _gość

    09.03.2013, 09:55

    Taka jest niestety prawda. Napisanie jakiegokolwiek tematu na tcz24 spotyka się głównie z niechęcią/agresją/oburzeniem* ze strony użytkowników portalu, ale kto nie spróbuje to się nie przekona. Sam napisałem raz i już nigdy tego błędu nie popełnię. Jestem przekonany że gdyby było inaczej dział tcz24 pękał by w szwach z minuty na minutę. *podkreślić właściwe

    Cytuj
    IP: 164.127.xx6.xx7 
  • +7

    _gość

    08.03.2013, 19:59

    Zgadzam się z Eljaszem co do postawy niektórych ludzi. Bardzo dobrze opisane i niestety... prawdziwe! Co do autorki artykułu - jestem w 100% pewny, że został ubarwiony przez autora a tylko niektóre wątki mogły faktycznie mieć miejsce. Ja też wychodzę z psem i puszczam go w kagańcu bez smyczy. Ostatnio SM poinformowała mnie, że jak chcę, by pies sobie pobiegał to mam z nim iść nad milen. Niech mi teraz jakaś zawistna i perfidna osoba tylko zwróci uwagę, że pies nie jest na smyczy! Niektóre psy są młode, chcą się bawić, biegać, skakać... biegną do dzieci, wąchają wszystko-poznają świat i okolicę. Nie rozumiem tych, co patrzą na te zwierzęta jak na najgorszych wrogów a potem przekazują swój 1% podatku na schronisko, które namolnie namawia ludzi do adopcji zwierząt. Żeby nie było-też płacę podatki za psa i też sprzątam po swoim psie, bo chcę by mój pies wybiegał się po czystym trawniku a nie biegał po odchodach innych. Nie widzę w tym żadnego problemu. Ale samemu nic się nie da zmienić. Też brakuje mi w okolicy wybiegu dla psów, nie ma worków, śmietników... ale nie robię z tego problemu...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx9 
  • -2

    SSJ

    08.03.2013, 22:14

    ~ _gość

    Piszesz to, co jest Ci wygodne. Co byś zrobił gdyby podbiegł do Ciebie jakiś Amstaff i "czapną" w nogę? Powiedziałbyś nic się nie stało???

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -6

    _gość

    09.03.2013, 02:57

    kolejny nawiedzony

    kolejny nawiedzony. jeśl;i nie umiesz dostosować się do społeczeństwa to się skremuj...już stawiają miejsce na urny. ja ci zwrócę uwagę i to za każdym razem a wiesz czemu? bo też mam dziecko i psa też mam. młody pies też może być niebezpieczny tyle, że jeśli pies zaatakuje to on zostanie uśpiony a taki debilny właściciel weźmie kolejnego psa i tak do usranej śmierci. skoro tak kochasz psy to nie morduj ich, nie stosują się do przepisów masz ich śmierć na sumieniu, bo żaden właściciel psa nie jest w stanie zagwarantować, że psiakowi coś nie strzeli do głowy i nie ugryzie. co do autorki artykułu KOBIETO WIEM O CZYM PISZESZ, NA MOJĄ CÓRĘ TEŻ PRÓBOWAŁ SIĘ KUNDEL RZUCIĆ A SUK..IN..SUN MACHAJĄCY SMYCZĄ JESZCZE MI SIĘ ODGRAŻAŁ - nie czekałam, zrobiłam zdjęcie jak odchodził i poszłam do odpowiednich służb. jak neandertalczyki nie chcą żyć w grupie to niech do jaskinia wracają gzić się ze swoimi...psami bez kagańca i smyczy

    Cytuj
    IP: 79.184.xx6.xx9 
  • +4

    prawda niewygodna_gość

    08.03.2013, 20:56

    ŻENADA

    a wiecie, że ,,mundurówka" nie opłaca sobie zus-u? głupi rodacy, wy tym leniom wyłożycie z własnej pracy sowite emeryturki po ilu latach ,,pracy"???

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx7.xx5 
  • -5

    jola_gość

    08.03.2013, 21:49

    do ELJASZ

    Ty masz problem z samooceną,jesteś bardzo sfrustrowany i śmiem twierdzić,że podduszony przy porodzie.Ewentualnie mam paliła w ciąży i zamiast mózgu masz paczkę fajek

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xxx 
  • -6

    _gość

    08.03.2013, 21:52

    Co robi miejska? ma wy wa lo ne :D

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xx9 
  • -5

    _gość

    08.03.2013, 22:19

    To pewnie ten pajac z tv tetka, co puszcza swojego psa maxa bez smyczy.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx1 
  • +2

    ELJASZ_gość

    09.03.2013, 04:00

    POD LATARNIĄ NAJCIEMNIEJ...

    A ty jola umyj się , zanim wejdziesz do komunikacji miejskiej, bo za smród i brud, jaki od polaków zalatuje powinniście płacić po 1000 zł...poza tym trzymajcie wasze bachory w klatkach, bo ćpając i pijąc alkohol pod blokiem zagraża społeczeństwu, zaś niszczące wszystko wokół, używające wulgaryzmów, agresywne nastolatki powinny być zabierane do ośrodków resocjalizacji...poza tym działkowicze to chołota wyrzucająca swoje brudy w krzaki- vide: ul. targowa, poza tym taka mamuśka jola z bachorem ma takie samo prawo do życia jak pies i kot, tak samo, a może bardziej niszczy planetę; jest zwierzęciem dwunożnym, któremu ksiądz powiedział, że ma duszę, a pies nie...bzdura, taka mamuśka, jola czy inny zenek za 100 lat bedzie leżał 2 metry pod ziemia jak azorek i tak samo zamieni się w zgniliznę...

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx1.xx6 
  • -6

    SSJ

    09.03.2013, 11:25

    ELJASZ

    Jak czytam takie posty jak Twoje to zaczynam rozumieć skąd biorą się wyborcy Ruchu Palikota. Uważasz się za lepszego od innych człowieka, a zachowujesz się jak burak i cham, który nie zna podstawowych zagadnień kultury osobistej i w tym momencie jesteś bardziej zwierzęcy od psa, czy kota. A co do klatek to twoja matka powinna cię w niej trzymać, bo jesteś aspołeczny i niezrównoważony psychicznie.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +4

    ?????????????????_gość

    09.03.2013, 07:00

    Dlaczego?

    Za psa się płaci i dlaczego mam po nim sprzątać? Proszę mi wytłumaczyć na co idą te pieniądze? Czy na Straż Miejską?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx4 
  • -5

    _gość

    09.03.2013, 12:52

    Masz sprzątać, żebym nie wdepnęła nogą w kupę. Czy wyjaśnienie odpowiednio dosadne? Dociera?

    Cytuj
    IP: 89.200.xx6.xx7 
    -6

    _gość

    09.03.2013, 21:52

    Za swoje mieszkanie też płacisz czynsz, czyli podatek. I też srasz po dywanach i nie sprzątasz, tylko czekasz aż ktoś to zrobi za ciebie? Ten sam powód.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx9 
    -7

    _gość

    10.03.2013, 09:01

    Mieszkanie to jest coś osobistego, gdzie nikt z butami nie włazi. I co? Wolałbyś, żeby pies robił Ci na dywan? Nie. Z tego samego powodu my nie chcemy wpadać w nie w miejscu PUBLICZNYM. Poza tym może właśnie przez podatek powinno zastanowić się, że pies to nie zabawka, którą porzuca się, bo dziecku się nie spodobała. Pies to ODPOWIEDZIALNOŚĆ. Miałam psa, płaciłam podatek i sprzątałam. I uważam, że to sprawiedliwe. Zresztą z Twojej wypowiedzi można wnioskować, że po psie nie sprzątasz, więc zawsze możesz uznać, ze płacisz podatek za Twój brak myślenia i znieczulicę na to, że ktoś będzie miał pod butem stolec Twojego psa. No, ale może któregoś dnia straż miejska nałoży Ci `podatek` 500 zł i wtedy oprzytomniejesz.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx6.xx7 

    _gość

    10.03.2013, 09:09

    Sory, na kacu nie ogarnęłam, myślałam, ze facet od pytania o podatek się purtał :P Źle zrozumiałam :)

    Cytuj
    IP: 89.200.xx6.xx7 
  • +16

    zuza

    09.03.2013, 09:22

    ...

    Ukazują się tu różne artykuły.Mnie tez przeszkadza wiele rzeczy,śmieci,psie kupy,pijacy itp.Ale najbardziej wkurzają mnie mądrale napiętnujący ludzi bezrobotnych.Co jakiś artykuł się ukaże już ktoś komentuje" niech nieroby czyt.bezrobotni wezmą się do sprzątania po psach,niech zbierają śmieci itd".Skąd w ludziach taka nienawiść?Chyba w żadnym innym kraju nie ma takiej nienawiści wśród rodaków.Większość bezrobotnych to ludzie pozbawieni pracy nie ze swojej winy.Myślicie,że im dobrze z tą łatką bezrobotnego?Przecież w naszym kraju to człowiek gorszego gatunku,spychany na margines.Ja sama przez jakiś czas byłam bezrobotna z powodu likwidacji mojego zakładu pracy.Zmuszona byłam pracować na czarno i korzystałam w tym czasie z ubezpieczenia zdrowotnego opłacanego przez państwo.Dziś mam normalną pracę ale nie wywyższam się z tego powodu.Tak naprawdę w dzisiejszej rzeczywistości nikt nie jest pewny swojej posady.Więcej życzliwości wobec ludzi a będzie nam się lepiej żyło

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +12

    SSJ

    09.03.2013, 11:19

    Ludzie muszą się dowartościować kosztem innych i na innych zrzucić za coś odpowiedzialność-taka jest mentalność polskiego społeczeństwa. Dla sporej części ludzi, bezrobotny to człowiek, któremu nie chce się pracować. Prawda jest jednak inna. Są oczywiście ludzie, którzy wolą pobierać zasiłek, ale większość chce chodzić do pracy i normalnie zarabiać(normalnie w sensie wykonywania pewnych czynności za pieniądze, bo w kwestii płac to słowo "normalność" jest nadużyciem). Czy ludzie są tak tępi, żeby uważać, że to 14%-oficjalne i blisko 18%-nieoficjalne bezrobocie było wygenerowane przez ludzi, którym się po prostu nic nie chce? Żałosne podejście. Nikomu źle nie życzę, ale gdybyście tego sami zasmakowali to pewnie wasze myślenie by się zmieniło.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +9

    : ((: ((_gość

    09.03.2013, 11:03

    : ((

    tczewianie to głupcy, co trzy dni dług rośnie o miliard, nie mają co do gara włożyć, żydowskie banki wykończą całe rodziny, a ci wałkują temat zastepczy...żal ALE CO SĄDZIC O LUDZIACH, KTÓRZY WYBIERAJĄ POSŁA Z PZPR- OWSKA PRZESZŁOŚCIĄ, Z UKOŃCZONYM WIECZOROWYM UNIWERSYTETEM MARKSISTOWSKO- LENINOWSKIM, A NASTĘPNIE NIE POTRFIA ODRÓŻNIĆ OSOBY MAŁOLETNIEGO SYNA OD TATUSIA...TCZEWIANIE TO IDIOCI, Z MAŁYMI WYJĄTKAMI...DZIURA NA WYMARCIU, GÓWNO TO NIE PROBLEM, A NATURA, MORDERCZYNI Z PADEREWSKIEGO TO PROBLEM, SIEĆ DILERÓW NARKOTYKOWYCH TO PROBLEM, DROGÓWKA Z ŁAPÓWKAMI TO PROBLEM, IDIOCI...KORUPCJA W URZĘDZIE TO PROBLEM...

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx1.xx6 
  • -6

    dziki_gość

    09.03.2013, 11:07

    eliasz

    nad Tobą to tylko już szlinga powinna wisieć bo nawet konsorcjum psychiatrów i psychologów nie pomoże.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx4 
  • -14

    Bolesław_gość

    09.03.2013, 11:35

    Szczególnie patole maja psy

    czym więkdza patologia tym wieksze prawdopodobieństwo posiadania psa. Zwroccie uwage kazden patol ma psa, sam nie ma co zrec a psa posiada. Cyz ktos zna jakąs rodzinę patologiczną co by nie miala Kundla burego?

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx8 
  • +8

    ..._gość

    10.03.2013, 11:19

    buahahaha

    tatko furmanką ze wsi przyjechał. to widać, słychać i czuć bolesłąwem, któremu słoma z trepów wystaje...na wsiach patologia mieszka, Burka na metrowym sznurku trzymają, na miskę żarcia chołota nie ma....a bolek jak to bolek, powietrze miejskie poczuł i zachłysnął sie wielkim światem....

    Cytuj
    IP: 213.238.xx3.xx5 
  • +9

    takisobie_gość

    09.03.2013, 12:12

    s

    A z tym się zgadzam ;] w zupełności ale obok dworca nie ma się co dziwić to osiedle jest krajem dla siebie :P ... Ale byłem też w sytuacji że szedłem na zajęcia i na ulicy gdzie jest szkoła mechaniczna w Tczewie od razu obok wejscia gdzie jest przystanek autobusowy. Szedłem spokojnie 2 stroną ulicy a taki facet widać że mocno zmelanżowany 30 metrów od mojej osoby wypościł psa takiego dość dużego pieska nie znam rasy ale z tego co zauważyłem to raczej mieszaniec . No i oczywiście facet zero uwagi , zero mózgu poszedł sobie do tyłu ... a pies zaczą biec w moim kierunku . No jedyne co mnie uratowało że kiedyś intensywnie ćwiczyłem Parkour i przeje... się do kogoś na posesje przez płot ... ale gdyby na moim miejscu były małe dzieci wracające ze szkoły ... było by już dość nieprzyjemnie.... i zakończyło by się to pewnie jakimś skandalem .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xxx 
  • +13

    ELJASZ:_gość

    09.03.2013, 12:19

    :((

    Na zachodzie mundur kojarzy się z pomocą, życzliwością, dobrocią, dla obywatela a surowością dla przestępcy...tu mundur to agresja, przemoc, cwaniactwo, dno...tym strażnikom nawet uśmiech by nie pomógł, bo kryje się za nim perfidia...

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx1.xx6 
  • +1

    ELJASZ_gość

    09.03.2013, 12:32

    tym się martwcie, lemingi...

    Azja-Pacyfik Azja Południowa i Środkowa Start Azja Azja-Pacyfik Chiny RSS Chiny: raport ws. skażenia środowiska jest tajny, bo wywołałby panikę IAR, PAP | dodane 2013-03-04 (18:13) | 202 opinie AAA Patrol policji na placu Tiananmen w Pekinie Patrol policji na placu Tiananmen w Pekinie (fot. AFP / Mark Ralston) Wiadomo, dlaczego chiński raport na temat skażenia środowiska jest tajny. Gdyby go upubliczniono - informacje w nim zawarte wywołałyby panikę. Tak przynajmniej uważa jeden z chińskich deputowanych. Jiang Ping’an jest jednym z prawie trzech tysięcy delegatów na rozpoczynający się właśnie doroczny zjazd chińskiego parlamentu. Zapytany przez chińskich dziennikarzy o emocjonującą w ostatnich dniach decyzję o utajnieniu rządowego raportu dotyczącego skażenia środowiska w Chinach Jinag starał się wytłumaczyć posunięcie władz. - Absolutna jawność danych o zanieczyszczeniu środowiska mogłaby wywołać panikę - stwierdził delegat z Xinjiangu.

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx1.xx6 
  • Hazik_gość

    09.03.2013, 13:23

    a to mnie ma obchodzic bo?

    Tak szczerze mi powiedz co mnie to obchodzi,Chiny są skażone... Nic w tym nadzwyczajnego, a skoro już są i chinole nie chcą o tym mówić to co mi to da że to wiem? W najgorszym przypadku wymrzemy od głupoty ludzi, co mnie wcale by nie zaskoczyło. Ważniejsze rzeczy się już dzieją w Koreii niż w Chinach, a ty mi tu z Chinskimi szambami wyskakujesz, no po co to komu.

    Odpowiedz
    IP: 31.11.xx4.xx4 
  • -2

    Jola2_gość

    09.03.2013, 16:44

    DO ELJASZ

    W dupie psiej byłeś ,gówno psie widziałeś a taki tutaj wypociny klecisz ,że aż.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xxx 
  • -3

    _gość

    09.03.2013, 17:25

    jutro dam znać

    Odpowiedz
    IP: 80.203.xx6.xx0 
  • +8

    JANINA_gość

    09.03.2013, 20:09

    MOJ PIES MOJA SPRAWA

    Psia kupa to jednak ciężki temat i już nudny.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx3.xx4 
  • -2

    ELJASZ_gość

    10.03.2013, 11:32

    ŻENADA

    Brak zdjęcia [Zgadzam się z autorem oraz treścią tego komentarza (+1)] [Nie zgadzam się z autorem oraz treścią tego komentarza (-1)] +4 Kochana JOLU ~ max_gość IP: 109.207.xx7.xx0 Data: 07.03.2013, 12:16 Pewnie jesteś zdziwiona , że wiem jak masz na imię.............. Widzisz moja droga internet to taka składnica wiedzy. Wystarczy dać sobie parę minut i dużo rzeczy można w nim znaleźć. Do rzeczy ........... po twoim ip ogólnie dostępnym na google widzę , że jesteś wiernym użytkownikiem portalu tcz.pl i chętnie wypowiadasz się w KAŻDYM temacie jaki się pojawi na w/w portalu. Także śmiem twierdzić , że jesteś taką KOZENOWSKĄ ALFĄ i OMEGĄ , ba dodam więcej pewnie jesteś także takim osiedlowym SZAMANEM , który ma na wszystko radę. Widzisz kamyczek u innych , nie widząc głazu u siebie. Spójrz na siebie i swoją rodzinę , a potem oskarżaj innych. Pozdrawiam JOLU. Ja niestety nie mam tyle czasu na spędzanie w sieci , więc muszę wracać do swoich obowiązków..............odkurzania!

    Odpowiedz
    IP: 213.238.xx3.xx5 
  • +2

    ELJASZ_gość

    10.03.2013, 11:33

    twoi sąsiedzi też cię nie lubią...trollu...

    .

    Odpowiedz
    IP: 213.238.xx3.xx5 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.