"Manhattan. Co drugi box pusty..."

Znak zapytania
"Manhattan. Co drugi box pusty..."
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Ostatnio przechadzając się po naszym tczewskim CH Manhatan zauważyłam, że co drugi box jest pusty., znaczy zlikwidowany. Sklepy pozostałe świecą pustkami. Podobnie jest na Starówce, gdzie są albo Ciucholandy albo sklepy za 5 zł. Zastanawiam się co jest powodem, że tczewscy handlowcy nie potrafią utrzymać swojej działalności.

Nie zrzucajmy tutaj winy na naszą nową Galerię Kociewską, gdyż w Starogardzie Gdańskim mimo Galerii handlowych z firmową odzieżą mali sklepikarze ciągle istnieją i nawet można powiedzieć, iż handel na starogardzkiej Starówce kwitnie. Znajdują się tam sklepy różnej branży, różnej klasy i wszystkie kręcą biznes.

Czy u nas to jest jakieś fatum? a może tczewskie władze powinny pomóc "małym biznesmenom" w tym problemie.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (55)
dodaj komentarz

  • +60

    _gość

    23.03.2013, 10:06

    zastanawiasz się, co jest tego powodem? ja ci powiem - ceny najmu lokali - właściciele lokali nie zjeżdżaja z cen, wolą, żeby stały puste, zamiast zjechać z ceny. wynajem lokalu w tczewie kosztuje tyle, co w gdańsku. taki biznes nie może się opłacać. dopóki właściciele nie dostosują cen do realiów, tak to będzie wyglądać (a np. na manhattanie zdarza się, że chcą więcej niż w galerii)

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx7.xx5 
  • -61

    janka dzbanoowa_gość

    23.03.2013, 11:37

    jasne

    a może osły bez wykształcenia i pojęcia po prostu łapią się za prowadzenie interesu, tak to jest jak niekompetentne łby chcą być biznesmenami. Do łopaty patałachy i to juz , a nie...najpierw w szkołę kamieniami napirzdzali a teraz chcą być kimś, haha

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx8 
    +13

    mulan_gość

    23.03.2013, 12:15

    zapominasz....

    Zapominasz drogi gościu że właścicielem gruntu pod halami na Manhatanie jest miasto i to ono ustala wysokość czynszów.

    Cytuj
    IP: 87.204.xx2.xx2 
    +15

    _gość

    23.03.2013, 15:16

    taaa - a właścicielem prywatnych i pustych lokali na dąbrowskiego też jest miasto? zastanawiałam się, czy nie rozpocząć tam działalności - z sentymentu - bo wiadomo, że to może być samobójstwo. jak zaśpiewali mi ceny, to mogłam powiedzieć tylko adieu! panowie kamienicznicy - stare miasto w tczewie, to nie warszawa

    Cytuj
    IP: 78.31.xx7.xx5 
    +2

    gość_gość

    10.04.2013, 15:34

    owszem właścicielem gruntu pod tczewskim manhattanem jest miasto nie wiem czy we wszystkich kamienicach na starym mieście ale w części z nich są to osoby prywatne. Na manhattanie nawet jeśli jesteś właścicielem sklepu to co miesiąc płacisz za najem gruntu miastu.

    Cytuj
    IP: 46.112.xx0.xx6 
  • +37

    octv_gość

    23.03.2013, 12:12

    gosc

    Zacznijmy od tego, że w polsce nic się nie opłaca, jeżeli chodzi o Tczew to jest on po prostu sypialnią trójmiasta i nic tego nie zmieni tutaj tylko dobrze prosperują sklepy mięsne biedronka lumpeksy.. niestety żyjemy w takim biednym miasteczku bez perspektyw.

    Odpowiedz
    IP: 79.187.xx0.xx0 
  • +20

    robson_gość

    25.03.2013, 08:10

    dodałbym, że w Tczewie nawet nie ma gdzie wyjśc po 22, bo prawie wszystkie puby i resteuracje są pozamykane

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx8 
  • +8

    konio_gość

    23.03.2013, 13:11

    tczew

    Nie ma co ukrywać stare miasto to dzielnica starych ludzi, tylko mohery się tam widzi. Na manhattanie za to drogo jak nic.

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xxx.xx9 
  • +25

    nofakt_gość

    23.03.2013, 13:42

    Nie ma co porównywać naszej starówki do tej w STG. ichsza powinna być dla nas wzorem, tam jest jakieś życie, nam bliżej do cmentarza

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx7 
  • +6

    Tczewianin_gość

    23.03.2013, 14:49

    ...

    Markety wykańczają wszystko... Teraz jeszcze kupcy z manhatanu musieli kupować kasy fiskalne. Kogo na to stać?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx3 
  • +11

    _gość

    24.03.2013, 09:37

    Buahahahahaha xD Nono - markety zabijaja sklepiki, McDonaldy restauracyjki, kasy fiskalne biednych sprzedawcow xD I co jeszcze? xD

    Cytuj
    IP: 78.88.xx8.xx9 
    +26

    kolo_gość

    24.03.2013, 10:09

    ...

    W Starogardzie też są markety (nawet całodobowe tesco mają) a starówka tętni życiem. Sklepikarze walczą o lokale na rynku a u nas patologia walczy o zeta na wino. My sami jesteśmy winni takiej sytuacji w Tczewie. Wolimy jeżdzić na zakupy do Gdańska czy właśnie Starogardu gdyż tam coś jest a u nas już prawie nic nie ma. Szkoda bo już w naszym mieście raczej nic się nie zmieni.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx6.xx9 
  • +22

    C>K>M

    23.03.2013, 15:08

    Małe miasta umierają, umiera Europa. Wśród 100 najwyższych drapaczy chmur nie ma ani jednego z Europy. A my zamiast naszą mała łódką płynąć w stronę dobrobytu na siłę przywiązaliśmy się do tonącego statku- bo statek jest fajny i duży i zawsze chcieliśmy takim być.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +15

    klient_gość

    23.03.2013, 16:08

    Drogo

    Ceny są za wysokie i to wszystko w temacie.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx0.xx6 
  • +22

    ._gość

    23.03.2013, 17:50

    .

    Komu normalnemu chcę się zakładać działalność w tych czasach ? Sama rejestracja doprowadza człowieka do białego kaftana, nie wspominając już o tym skąd wziąć środki. Dodatkowo dochodzą wszelkiego rodzaju opłaty, wielkie koncerny z monopolem, czy chociażby transakcje internetowe. Niestety świat się zmienia, za kilkadziesiąt lat nie będzie już typowych małych "warzywniaków" z Panią Jadzią, a w tych w pustych budkach zrobią pokoiki żeby człowiek miał się gdzie wyspać przed i po pracy, bo do domu mu się nie będzie opłacało wracać.

    Odpowiedz
    IP: 89.228.xx3.xx8 
  • -18

    Aha_gość

    23.03.2013, 19:46

    Aha

    Aha~. ~_~ Wy to macie problemy... Załóż lepiej swój box, tak będzie najlepiej! :D Skoro to Ci się nie podoba, to czemu nie? :D Na ul. Gdańskiej też są sklepy, albo do Biedronki idź...tak, to tyle. ._. LOL -.-' Żal.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx7 
  • +12

    _gość

    23.03.2013, 20:07

    manhattan też padnie bo u nas opłąca się tylko likwidować

    Odpowiedz
    IP: 80.203.xx6.xx0 
  • +22

    tak_gość

    23.03.2013, 21:54

    masakra

    to prawda czynsz + wynajem + opłaty za zużycie + składki stowarzyszenia = dokładanie do dochodu. Do tego godziny otwarcia... Jak ludzie kończą pracę i chcą iść na zakupy to manhattan pusty jest i zamknięty.

    Odpowiedz
    IP: 31.174.xx1.xx9 
  • +3

    hokkon - viking_gość

    24.03.2013, 08:06

    eu

    za chciało się unii to teraz widac efekty zreszta za 30 lat europa bedzie republiką islamu

    Odpowiedz
    IP: 80.203.xx3.xx6 
  • +12

    _gość

    24.03.2013, 10:05

    ludzie ,jak mogą sie utrzymać sklepy stoiska czy ludzie którzy sprzedają na rynku ,jak ? jesli nasz rząd robi wszystko by zniszczyć taki handel parodia ,jeśli taki co sprzedaje na rynku musi posiadać kase fiskalną ,ludzie gdzie tu sens ,po drugie za co ludzie maja kupować ? jesli ledwo łączą koniec z końcem , za 1300 zł chodzi mi o minimalne wynagrodzenie co można kupić ,nic !!!! czy nasz głupi rząd nie widzi co robi ,przecież u nas w polsce wszystko kosztuje tyle samo co za granicą ,a nawet drożej ,TYLKO U NAS WYPŁATY DOSTAJE 300 EURO A ZA GRANICĄ 1000 EURO ,chodzi mi o to ze jesli czlowiek by zarabiał choć te 3000 (min) to więcej by wydawał ,momentalnie napedza sklep ,sklep napedza producenta itd ,ale nie lepiej żeby ludzie głodowali o to tym pajacom chodzi .CHCECIE DORÓWNAĆ W WSZYSTKIM UNII OK ,ALE ZRÓWNAJMY PENSJE, I BEDZIE OK.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx2 
  • -2

    C>K>M

    24.03.2013, 20:31

    Wyższa płaca minimalna, to wyższe bezrobocie oraz ceny usług i towarów produkowanych na miejscu. Albo przedsiębiorcy zaczęliby "zatrudniać" tylko na zasadzie samozatrudnienia i tyle by z tego było. Matematyki nie oszukasz przegłosowaniem ustawy.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +21

    : ((: ((_gość

    24.03.2013, 12:33

    : ((

    "Gdybym był okupantem i chciał zniszczyć naród to wyganiałbym młodych, mądrych ludzi "za chlebem" na emigrację, podnosiłbym podatki i wprowadzałbym nowe. Dawał podwyżki i kolejne przywileje resortom siłowym, stawiałbym 500 nowych radarów, wzmacniałbym inwigilację obywateli. Likwidowałbym państwowe szkolnictwo i służbę zdrowia oraz ograniczałbym do nich dostęp, oddałbym banki, media i handel obcym i wrogom Polski. Wyśmiewałbym ich wartości i religię, skłócałbym młodych ze starszymi, aby przez "odwróconą hipotekę" przejąć za bezcen ich mieszkania i domy. Zachęcałbym ich kobiety do feminizmu, prostytucji i aborcji, aby nie nadawały się na dobre matki i żony. Zadłużałbym ich bezpośrednio oraz pośrednio przez państwo i gminy, aby nie mogli się temu sprzeciwiać, likwidowałbym ich przemysł, a w zamian budowałbym ogromne stadiony na kredyt, aby przynosiły straty. Dopuszczałbym do sejmu złodziei i degeneratów..."

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xxx 
  • -1

    Lido_gość

    04.04.2013, 14:27

    he he

    cyt. "Zachęcałbym ich kobiety do feminizmu, prostytucji i aborcji, aby nie nadawały się na dobre matki i żony" z wszystkim sie zgadzam a ten fragment to logika prawicowego fanatycznego radio-maryjnowca, i to faceta jest XXI wiek, otwórz oczy

    Cytuj
    IP: 195.250.xx7.xx3 
  • +14

    prawda niewygodna_gość

    24.03.2013, 12:36

    bez komentarza

    a najlepsze jest to, że jak na tcz. pokazuje się temat ważny, jak wizyta fotygi w ZW i K- u, lub inny, gdzie pokazują sie komentarze na temat złodziei z ratusza, to artykuł znika w ciągu 1-2 dni...korupcja, patologia, zło w całej polskiej polityce, a w Tczewie także, i nic nie da zamiatanie pod dywan, złodzieje powinni czytać o sobie, że ludzie widzą, wiedzą i mówią...

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xxx 
  • +6

    : ((: ((_gość

    24.03.2013, 12:49

    Polska- kraj z obcym rządem

    ...powiedział kiedyś,bardzo mądry człowiek-,,PODZIELONY DOM SIĘ NIE OSTOI''-i o to własnie chodziło!!!,przegraliscie ludzie z kretesem nawet tego nie zauważając w natłoku,idiotycznych i nikomu nie potrzebnych informacji!,-za póżno....i nie ośmieszajcie sie nawet wpisami-,,jutro wychodzimy na ulice''-kto się tego ma przestraszyć??/-wczoraj własnie daliscie temu przykład,-żal,żal,...jeszcze klikaniem,i jojczeniem po forach nikt nikogo od władzy nie odsunął-NIE BĄDZCIE DZIECMI!,-TU TRZEBA ZGODY, A NIE PODZIAŁU...

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xxx 
  • +9

    sie uczepili Starogardu_gość

    24.03.2013, 15:15

    Pamiętajcie że starówka w Starogardzie jest w centrum praktycznie gdzie nie pojedziesz musisz przejechać przez starówkę dla tego tetni życiem galerie itd wszystko przy starówce, położenie jej jest jej ogromnym atutem, a u nas co starówka z boku miasta wszystko się rozrasta w jedną stronę...

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx5 
  • +15

    prawda niewygodna_gość

    24.03.2013, 17:17

    DOM PRZEDSIĘBIORCY-PORAŻKA

    Ideą tego dziwnego przybytku jest zatrudnienie kolejnych pasożytów, rodzin radnych i lokalnych cwaniaków...lokalne cwaniactwo rozpoczał niejaki ferdek motas z kulasem, człoinkiem PZPR W 1990 ROKU, z kolejnymi ignorantami ekonomicznymi, zenkiem odyją, a teraz pobłockim...ROZWALONY LOKALNY PRZEMYSŁ, STOCZNIA RZECZNA, W KTÓREJ PRACOWAŁ MOTAS, PADŁA....NIC Z FIRM TCZEWA NIE FUNKCJONUJE, A NIEUKI BĘDA OPOWIADAĆ O PRZEDSIĘBIORCZOŚCI...TO TAK JAKBY ŚLEPY O KOLORACH GADAŁ...NIECH OPOWIEDZĄ, JAK ROZKRADZIONO MAJATEK ZNARODOWY ZGROMADZONY PRZEZ ICH OJCÓW I DZIADKÓW...I DLACZEGO CHODZA W PODARTYCH BUTACH I Z GŁODNYMI BRZUSZKAMI... I DLACZEGO PRZEŻYWAJĄ CZWARTY, CICHY ROZBIÓR POLSKI...POLAK O PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, TEZ COŚ, ...ZŁODZIEJ NA ZŁODZIEJU ZŁODZIEJA POGANIA, TO ,,POLSKA PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ..." REWOLUCJA WAS ZŁODZIEJE MUSI DOPAŚĆ..

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xxx 
  • +3

    prawda niewygodna_gość

    24.03.2013, 17:25

    bez komentarza

    Brak zdjęcia [Zgadzam się z autorem oraz treścią tego komentarza (+1)] [Nie zgadzam się z autorem oraz treścią tego komentarza (-1)] 0 / ~ //_gość IP: 81.219.xx6.xx6 Data: 27.02.2013, 08:22 IV ROZBIÓR POLSKIEJ gospodarki właśnie dobiega końca! W POLSCE OD 1989 ROKU mamy do czynienia z szemraną, rabunkową prywatyzacją - na masową skalę są wyprzedawane za łapówki, za bezcen i zawłaszczane przez partyjnych kolesiów najlepsze przedsiębiorstwa. Likwidowane są i zawłaszczane nie tylko zakłady przemysłowe, ale znikają nawet całe gałęzie przemysłu i gospodarki: maszynowy, elektroniczny i elektrotechniczny, papierniczy, chemiczny, stoczniowy, hutniczy, włókienniczy, rybołówstwo, flota handlowa. Sprzedawane też są strategiczne zakłady takie jak: energetyczne (elektrownie, kopalnie, rafinerie), wodociągowe, banki (już prawie żaden nie jest polski), komunikacyjne (PKP podzielone na dziesiątki spółek, PKS), telekomunikacyjne (przykład TP), tytoniowe, spirytusowe, handel - wszystko w obcych rękach.W obcych rękach są już strategiczne zakłady i gałęzie gospodarki. Nieprofesjonalne rządzenie dyletantów, złodziei, analfabetów wtórnych i skorumpowanych cwaniaków nazwałem "sposobem siekiery i młotka", bo nie ma się koncepcji strategicznych, strukturalnych, perspektywicznych i restrukturyzacyjnych na zarządzanie. Do sposobu "siekiery i młotka" nie potrzeba żadnego wykształcenia, trzeba tylko być w układzie (partyjnym) i mieć immunitet, aby być całkowicie bezkarnym. A wygląda to mniej więcej tak: siekierą dokonuje się cięć.W obcych rękach są już strategiczne zakłady i gałęzie gospodarki. Nieprofesjonalne rządzenie dyletantów, złodziei, analfabetów wtórnych i skorumpowanych cwaniaków nazwałem "sposobem siekiery i młotka", bo nie ma się koncepcji strategicznych, strukturalnych, perspektywicznych i restrukturyzacyjnych na zarządzanie. Do sposobu "siekiery i młotka" nie potrzeba żadnego wykształcenia, trzeba tylko być w układzie (partyjnym) i mieć immunitet, aby być całkowicie bezkarnym. A wygląda to mniej więcej tak: siekierą dokonuje się cięć. [Zgadzam się z autorem oraz treścią tego komentarza (+1)] [Nie zgadzam się z autorem oraz treścią tego komentarza (-1)] 0 / ~ prawda w oczy kole_gość IP: 81.219.xx6.xx6 Data: 27.02.2013, 09:15 Państwo i obywatele nie są jednak workiem bez dna - ten worek jest już pusty. Wszystko, co było w Polsce strategiczne zostało sprzedane, a w takiej sytuacji to i nasza armia okrojona i słaba jest zbyteczna, bo co się może tu stać, jak tylko OBCY wyłączą nam prąd i telefony, każą natychmiast spłacić wszystkie długi, zakręcą wodę i gaz, zatrzymają kolej, zamkną stacje benzynowe - naprawdę nie potrzeba wojny, aby zawładnąć takim krajem! Jesteśmy zniewoleni i słabsi niż za PRL-u, a V rozbiór właśnie kończy dzieło - rząd chce sprzedać lasy państwowe, uzdrowiska, zakłady azotowe i zagarnąć tereny ogródków działkowych w dużych miastach, bo majątek się kończy i już niedługo nie będzie co sprzedać. Prywatyzacja i likwidacja własnego przemysłu jest głównym powodem obecnego stanu gospodarki, bezrobocia i finansów naszego państwa. Przypomnę, że ta rabunkowa prywatyzacja polegała na wyprzedaży za łapówki, zawłaszczaniu i likwidacji przedsiębiorstw, zakładów, instytucji, a nawet całych gałęzi przemysłu.

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xxx 
  • +13

    gość_gość

    24.03.2013, 17:46

    gość

    Wielkim mankamentem jest to że w każdym boksie jest praktycznie ten sam asortyment za bajońskie sumy nikt nie spuści z ceny nawet 1 zł a jak spuści to go reszta zagryzie no i nie ma co się oszukiwać jakość towaru nie jest adekwatna do ceny ceny na prawdziwym Manhattanie są czasami niższe a żądza 100% zysku odbiera logiczne myślenie

    Odpowiedz
    IP: 159.205.xx1.xx7 
  • +10

    gruby_gość

    24.03.2013, 19:42

    powodem jest ZUS 1000zł

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx4.xx2 
  • +5

    //_gość

    24.03.2013, 20:07

    //

    Głuptasie, wychowane na Gazecie W., SZECHTERA. IDIOTAMI naprawde latwo jest rzadzic. Dyskutujcie zawziecie, czy facet powinien ozenic sie z drugim FACETEM czy z KOZĄ? Niedlugo zaczniecie splacac pierwsze raty dlugow zaciagnietych przez SITWE kiszczakowsko-szechterowskich ZAPRZANCOW, ktorzy wyprzedali polskie banki, kopalnie, huty, stocznie. ANTYPOLSKI gang przeksztalcil wlasny kraj w KARTOFLISKO reanimowane kredytami i przyczynia sie do HOLOKAUSTU gospodarczego. Juz nie wspieraja ich sowjeckie TANKI lecz obce BANKI. Dlatego program rujnowania i wynaradawiania kraju jest realizowany przed sitwe TUSKA pomimo interesow Polski i przy pomocy oglupiania przez rezymowe PRESS-TYTUTKI. Rachunek przyjdzie niebawem a wraz a nim otrzezwienie od propagandowych klamstw. Ale gluptasie wychowane na tej nowej TRYBUNIE LUDU, jaka jest gadzinowka Szechtera beda nadal zawziecie dyskutowac nad transformersami seksualnymi, buhahahaha.

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xxx 
  • -5

    Gościnna...._gość

    24.03.2013, 21:34

    Za wysokie ceny???!!!!! to chyba w Galerii cen na oczy nie widziałeś/aś. "na stołach" królują niskie ceny ogółem w sklepach też nie jest za drogo więc o czym mowa? a godziny hmm od 10 do 18 jest za krótko? to przepraszam do której ma być otwartę? o 17 jest już pusto. Ludzie wolą spacerować po galerii a na manhatan przychodzą wytykać i porównywać wszystko. Macie tego co chcieliście więc nie narzekajcie! Najlepiej dodawać głupie komentarze nie znając prawdy.....

    Odpowiedz
    IP: 31.174.xx5.xx3 
  • +8

    _gość

    25.03.2013, 13:23

    no właśnie. komentujesz nie znając prawdy. Mówiąc "drogo" nie mamy na myśli ruskich czy tam bułgarów. Chodzi o polskich sklepikarzy na halach, którzy sprzedają ubrania kiepskiej jakości o wiele drożej niż w galerii. np. koszula dżinsowa galeria - 99 zł, manhattan też 99 zł lub nawet 160 zł., zwykły t-shirt dłuższy z nadrukiem 69 zł, kiedy to w galerii można kupić podobny już za 39 zł no i wiadomo ładniejszy i z lepszym nadrukiem.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx3 
    +8

    Andy_gość

    26.03.2013, 22:57

    dla przykładu H&M ... kolekcja całoroczna (dostepna przez 12 miesiecy w roku) t-shirt standartowy czysty bez nadruków - 19,90zł spodnie materiałowe proste (rozne kolory) - 79,90zł I podałem tutaj ceny bez promocji :) a jak wiekszosc ludzi wie, w kazdej sieci odziezowej występują promocje (wyprzedaze) mniej wiecej 4x w roku gdzie t-shirty kosztuja 19zł, koszule 29 -39zł, bluzy i swtery 49zł, spodnie 79zł kurtki 99zł (ceny oczywiscie podane w zaokragleniu i przyblizeniu!!!) a teraz proszę, zastanówice sie gdzie na manhatanie na halii mozna kupic ubrania w takiej jakosci? według mnie nigdzie!! zdaża mi sie wybrac w to miejsce (manhatan) i wiem jakie tam sa ceny ... niestety, tczewscy sklepikarze kupuja rzeczy w łodzi i narzucaja marże 200-300%, wiec niech sie nie dziwnia, ze nie ma klientów skoro sa inne miejsca w tcz gdzie mozna kupic ubrania taniej :)

    Cytuj
    IP: 109.197.xx1.xx5 
  • +10

    hokkon - viking_gość

    25.03.2013, 08:25

    ten kto bez winny niech pierwszy rzuci kamieniem

    wszystkim zle ale nikt nie wyjdzie na ulice . Gdy cala polska stanie to sie okaze co onas mysli rzad

    Odpowiedz
    IP: 80.203.xx3.xx6 
  • +21

    Franka_gość

    25.03.2013, 09:11

    Ciekawe za co?

    Ciekawe,ze na Manhattanie nikt nie zarabia,a zobaczcie jakimi jeżdza furami i jakie mają chalupy pobudowane na wsiach!

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx2.xx5 
  • +6

    kajot551_gość

    25.03.2013, 15:59

    HANDEL

    Prawda jest iz oplaty i podatki sa zbyt duze,bieda z nedza i bezrobocie to secundo -tercio to jak w przypadku podwykonawcow A1 ,A2 i A4 zaplata za wykonanie po dwoch latach .TO wlasnie technika MAFII PO i RUDEGO HERSZTA -PILKARZA KASZUBII i SOPOTU .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx8 
  • wracz_gość

    25.03.2013, 16:15

    Trzeba było zostać stomatologiem nieuki, ja od dwóch lat nie ruszam się z czyżykowa i zarabiam 20000 zł miesięcznie najmniej ha ha ha. "Pokarz lekarzu co masz w garażu" niedługo pokaże Dornowi Corvette.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx2.xx8 
  • +5

    M._gość

    25.03.2013, 20:05

    ŻAŁOSNE!

    Ehhh.... Smuca mnie wypowiedzi osob, ktore nie mialy nigdy do czynienia z handlem(ewentualnie sprzedaz starej pralki sasiadowi). Tczew jest miastem absurdów. *Do autorki : Jak jest pani taka madra to zachecam do proby poprowadzenia takiej dzialalnosci na zalosnym tczewskim manhatanie przez chociaz 5 miesiecy. Mysle,ze po kilku miesiacach dokladania do interesu szybko zmienilaby pani zdanie na temat "tak prostego" prowadzenia interesu. Pozdrawiam ; - )

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx4.xx5 
  • +3

    ._gość

    27.03.2013, 18:28

    .

    to twoje ''dokładanie do interesu '' to nic innego jak chyba tylko kreatywna księgowość. Skoro nie zarabiasz to z czego dokładasz?

    Cytuj
    IP: 89.200.xx6.xx8 
  • +15

    Franka_gość

    26.03.2013, 08:05

    Szaszor przy stoiskach.

    Kochani!Twarzą do klienta!O 17-ej po pracy i obiedzie nie ma po co tam iść,a do południa to jest tam taki jazgot,że hej--wszyscy sobie opowiadają co było poprzedniego wieczora i to przekrzykując siebie,a klient stoi i w tym momencie czuje się intruzem.Co do ZUS to go wszyscy pracujący opłacają!

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx2.xx5 
  • +8

    klARA_gość

    26.03.2013, 15:25

    OBCESOWI BADZ ZLEWAJA

    RAZ PYTAMO BLUZKĘ,A PANI CZYTAJACA GAZETE 9NAJWIDOCZNIEJ JEJ PRZERWALAM) PODNIOSLA GLOWE I ODP. NA PAMI ROZMAR NIE MA I DALEJ CZYTA,NO TAK TO RAZCZEK BIZNESU SIE NIE STWORZY! ZERO STARANIA, ALBO NAZBYT NATARCZYWI,LEDWO WCHODZE A JUZ W CZYM POMÓW,CHYBA KLIENT CZASAMI AM PRAWO SIE ROZEJRZEC, I WMAWIAJA ZE WE WSYZTSKIM PIEKNIE,DAJCIE SPOKOJ, NIE TO CO RESERVED CZY HAUS,VCZY CROP W GALERII,TAM CZLOWIEK MA PRAWO WYBORU I NIKT NIE ATAKUJE JAK NATRET

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx9.xx9 
  • +4

    ktosia_gość

    26.03.2013, 20:20

    Jak już się wypowiadasz to chociaż naucz sie pisać a nie łamiesz słownictwo...podchodzisz do klienta źle...dajesz mu prawo wyboru źle bo zlewasz go czego Ty człowieku chcesz?! Ale jak klient grzebie po półkach szukając niewiadomo czego to jest dobrze..leczą mnie te wypowiedzi

    Cytuj
    IP: 188.33.xx5.xx7 
  • +11

    wyborca_gość

    26.03.2013, 20:10

    boxsy handlowe na manhattanie

    Oj, jak sie ciesze radny kucharski co wynajmowal 6 boxsow ma wszystkie puste , konczy sie kadencja ,a na nastepna to pewnie sie nie zalapie i wtedy biedna renta po zawodowce,albo Londyn opanuje na zmywaku,albo europosel kozlowski wydrapie etat jak jego dyrektorowi to zrobil.

    Odpowiedz
    IP: 79.184.xx9.xx9 
  • +5

    Franka_gość

    28.03.2013, 06:55

    Smieszne wybory.

    Ciekawe dlaczego na radnych startują ludzie z kasą ,a nie ludzie z głową,a my ich wybieramy?Ci z kasą dobrze wiedzą gdzie się wkręcić i tym z głową nie dają szansy,a szkoda.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx2.xx5 
  • +3

    _gość

    28.03.2013, 11:18

    uu

    Co to znaczy dokladac do interesu, ja nie kumam skad ma sie kase na to" dokladanie" a poza tym ja z moja rodzina bym chetnie sie wybral do kawiarni wieczorem latem na lody czy cos w tym stylu ale bezpieczenstwo pozostawia wiele do zyczenia w tym miasteczku

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx2 
  • -1

    gość_gość

    28.03.2013, 19:33

    Najwięcej do powiedzenia to pewnie mają te gwiazdy co codziennie chodzą po halach wycierając łapy w bluzki i pytając czy nie ma nic nowego, a które jeszcze nigdy nic nie kupiły , bo przecież na stołach taniej nie!!!! Zacznijcie ludzie kupować a nie wybrzydzać to w sklepach zawsze będzie coś nowego , no i co drugi nie będzie zamknięty. Wypowiedzi po prostu żenujące , szkoda gadać !Jak nie wiecie jak w dzisiejszych czasach trudno prowadzi się działalność to się proszę nie wypowiadajcie

    Odpowiedz
    IP: 213.158.xx6.xx8 
  • +4

    _gość

    30.03.2013, 01:18

    POWODEM ZAMYKANIA BOXU NA CH MANHATAN JEST URZĄD SKARBOWY I NIKT INNY BO TERAZ CHCA WPROWADZIC KASY FISKALNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    Odpowiedz
    IP: 79.162.xx9.xx7 
  • +5

    ._gość

    30.03.2013, 12:49

    .

    i bardzo dobrze. Nie będzie zaniżania obrotów i chowania zysków do kieszeni. Chcą handlować to niech to robią uczciwie. Wesołych Świąt !!!

    Cytuj
    IP: 89.200.xx6.xx8 
  • +4

    //_gość

    01.04.2013, 10:35

    .//

    czy powiesz to też do rumunów i żółtków?...

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx7.xx5 
  • +3

    max_gość

    02.04.2013, 18:59

    JESTEM MŁODA OSOBA ,CZYTAM TE WSZYSTKIE KOMENTARZE

    POLSKA TO JUZ KATASTROFA ,POWIEM KRÓTKO ZYCIA TO JUZ TU NIE MA ...ZASTANAWIAM SIE TYLKO KIEDY TO WSZYSTKO STANIE CAŁKOWICIE NA DOBRE ,BO NA DZIEN DZISIEJSZY JESTESMY OD TEGO DOSŁOWNIE O KROK!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx3.xx7 
  • +2

    Tczewiak_gość

    04.04.2013, 20:57

    ceny

    Kiedyś pokręciłem nosem w sklepie na to ,że drogo ekspedientka patrzyła na mnie jak na dziwaka , a sama zarabia 4 razy mniej niż ja. Żałośni manchataniarze mają kilkaset % narzutu . Niedługo zostanie tam tylko warzywniak. I gitara.

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xx2.xx1 
  • +1

    gość ?_gość

    08.04.2013, 20:58

    No proszę ,łatwo bez żadnego zażenowania krytykować.Prawda jest taka ,że właściciel jednoosobowej firmy musi płacić tyle ZUS co właściciel 100 osobowej firmy, ciągnie od niego jeszcze miasto ,które narzuca bardzo wysoki czynsz ,nie mówiąc już o podatkach i pieniądzach które trzeba wyłożyć na towar , no to tyle daje nam państwo i miasto.Za to firmy w Kociewskiej to firmy wielkie, międzynarodowe /szkoda,że nie nasze/ .Ich rządy dbają o nie, bo przysparzają, im olbrzymich dochodów.Firmy te drenują z naszego rynku pieniądze. Nie zostawiają w kraju nic. Nie dostanie za nie pracy nasz budowlaniec,producent naszej żywności nikt z naszych,nie przyjmujemy nowych pracowników nie dlatego żeby gromadzić fury pieniędzy,tylko dlatego ,że nas na to nadzwyczajnie już nie stać, jesteśmy w tej chwili tylko krową dojną dla państwa i dla miasta .Nikt z nami nie chce rozmawiać , że nam ciężko, chociaż każdy o tym wie.Z jednej strony dobijają nas supermarkety z drugiej coraz wyższe podatki i coraz mniej pieniędzy na rynku.Przedsiębiorstwa polikwidowane,mali przedsiębiorcy padają jeden po drugim, już nie będą płacić ZUS -ów i podatków.Ich właściciele ,pójdą NA BEZROBOCIE inni na emeryturę/jeśli będzie z czego im płacić/.I tak z wielkiego miasta Tczewa zostanie wielka dziura . Z 13 supermarketami w których nikt nie będzie robił zakupów, nawet ten pan co zarabia krocie na borowaniu zębów /bez urazy/bo nie będzie kto miał panu za to borowanie płacić.I jeżeli ktoś się cieszy,że ma ciepłą posadkę to już nie długo bo moi państwo ,niewidzialna ręka rynku to taka hydra,która zjada się od ogona do głowy,TRZEBA PAMIĘTAĆ ŻE BEZ MAŁYCH NIE MA DUŻYCH.I to na tyle miłego kupowania w zagranicznych i tanich supermarketach ,byle ze świadomością,że tu i teraz to dotyczy też wszystkich nas nie tylko handlarzy . Pozdrawiam.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx3.xx8 
  • +4

    _gość

    03.05.2013, 12:10

    Co do 'tepakow, ktorzy nie potrafia a biora sie za biznes' powiem tak, ze na tym manhattanie od lat handluja ci sami ludzie, ktorzy sa w tej branzy od czaso zielonych stolow a wiec jakze moga sie na tym nie znac. Prawda jest taka, ze to te ciagle podwyzki cen na towar, za wynajem itd sprawily to, ze im nie idzie. Niema kasy, nie ma towaru to i ludzie nie maja co kupic wiec tam nie chodza. Kiedys byl mega zarobek z handlu a teraz wszystko padlo przez te rosnace ceny.... Jesli ktos nie jest handlarzem to tego nie zrozumie. Ja jestem od 20 lat w tym biznesie i naprawde sie staram, zmieniam towar po kilka razy na sezon, ciagle dowoze cos nowego i jakos to po malu idzie ale bez rew3lacji, ludzie pomprostu nie chodza tam. To kiedys zburza i zbuduja tam kolejny supermarket, taka prawda.

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx0.xx9 
  • +3

    _gość

    03.05.2013, 12:40

    Zostawcie handlarzy wezcie sieza lekarzy!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx0.xx9 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.