Dziękuję za pomoc w odnalezieniu karty miejskiej

Karta Miejska (fot. tcz.pl)
Tczew - Dziękuję za pomoc w odnalezieniu karty miejskiej
Byłeś świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Piszę do Państwa, ponieważ za chciałabym za pośrednictwem portalu tcz.pl przekazać moje ogromne podziękowania dla pracowników firmy Meteor w Tczewie, dzięki zaangażowaniu których odzyskałam kartę miejską mojego synka.

Wracając autobusem w piątek wieczorem z Suchostrzyg, zgubiłam kartę mojego synka wyjmując moją. Dopiero po opuszczeniu autobusu, zorientowałam się o tym fakcie. Strata była dla mnie dotkliwa, gdyż dzień wcześniej doładowałam konto za kwotę 50 zł. Wróciłam na przystanek i prześledziłam całą trasę mając nadzieję, że być może po drodze wypadła mi karta. Niestety, bezskutecznie. Ze łzami w oczach wsiadłam na przystanku na ulicy Jasińskiego w autobus nr 7 (było to ok godz. 19) i to była najlepsza decyzja, gdyż pan kierowca, którego bardzo pozdrawiam, nie tylko powiedział mi w sposób rzetelny i uprzejmy jak mogę odnaleźć kartę, ale przede wszystkim uspokoił mnie, co w tej sytuacji było bezcenne. Za radą pana kierowcy udałam się do zajezdni Meteor w Tczewie i tam również spotkałam się z ogromną życzliwością i chęcią niesienia pomocy. Pan dyspozytor dołożył wszelkich starań, abym odzyskała kartę i udało się. Gratuluję firmie Meteor takich pracowników i serdecznie dziękuję za udzieloną pomoc. Pozdrawiam, D.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (24)
dodaj komentarz

  • +13

    xxx_gość

    14.10.2018, 09:46

    Szok. Chyba pierwszy artykuł przedstawiający w pozytywnym świetle działanie komunikacji miejskiej :) Zamiast wiecznie psioczyć, okazuje się, że jakieś pozytywy również można znaleźć.

    Odpowiedz
    IP: 178.36.xx8.xx7 
  • +2

    r88_gość

    15.10.2018, 13:47

    artykul sponsorowany :)

    Cytuj
    IP: 178.235.xx4.xx9 
  • -8

    Marco_gość_gość_gość_gość

    14.10.2018, 10:07

    Wyslannica

    Meteora. Nie pamietam,aby Ci kierowcy byli kiedykolwiek uprzejmi. Wiecznie na fochu, obserwuja ludzi, ktorzy zbyt dlugo zwlekaja ze skasowaniem biletu, potem wydzieraja sie na caly autobus. Od tego jest kierowca aby sprawdzic bilet,ok, ale to jego obowiazkiem jest podejsc do pasazera, a nie na odwrot. Wszystko jest w regulaminie. Stale ktos jest potracony, przygniecony drzwiami, teraz juz zaczna sie zimnejsze dni i rzadkoscia beda otwierane drzwi od strony kierowcy, bo wieje za mocno. Jezdza takimi zlomami i wyzywaja sie na pasazerach. Jak maja tak pracowac, to lepiej niech nie pracuja wcale. Pozdrawiam caly Meteor i naszego prezydenta, dzieki ktoremu tyle lat jezdzimy tak jak kazdy widzi i wie.

    Odpowiedz
    IP: 194.72.xx5.xx2 
  • +6

    xxx_gość

    14.10.2018, 10:53

    Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka.

    Cytuj
    IP: 178.36.xx8.xx7 
    -2

    Hihi_gość

    14.10.2018, 11:08

    Hahaha racja to na pewno wysłannica meteora, kończy się kontrakt to trzeba zrobić propagandę jaki to meteor wspaniały haha

    Cytuj
    IP: 178.235.xx6.xx7 
    -8

    xman_gość

    14.10.2018, 11:18

    Mnie zwyzywano w autobusie.

    Wracałem sobie do domu i wsiadłem do autobusu tej firmy. Jeszcze nie zdążyłem usiąść a kierowca na mnie z ryjem. To nie stołówka krzyczał i że mam wyjść z tym kebabem. No co za cham i prostak. Człowiek chce w spokoju zjeść i wrócić do domu a ten się wydziera. Pewnie mu żona nie dała i się wyżywał na innych. Wysiadłem, bo jeszcze by się na mnie rzucił ten burak. Później wsiadłem do innego autobusu. Wcale nie lepiej, jechali jak z kartoflami, w dodatku nieprzyjemnie pachniało jakimiś smarami.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx1 
    +3

    Tczewiak_gość

    14.10.2018, 12:09

    Do "Hihi_gość": Kończy się kontrakt, ale kolejny będzie na półtorej roku i żadna nowa firma nie będzie inwestować w systemy, które kosztują bardzo dużo pieniędzy. Nikt inny sobie na to nie pozwoli. Więc Meteor zostanie najprawdopodobniej na kolejne 1,5 roku, zadaniem rządzących jest aby zwiększyć wydatki na komunikacje zamiast łożyć ledwie 3 miliony rocznie, wtedy jakość komunikacji pójdzie w górę, nawet z obecnym przewoźnikiem. W Gdyni Meteor również jeździ i mają nowoczesne autobusy. Także da się, a wszystko zależy wyłącznie od warunków przetargu.

    Cytuj
    IP: 178.36.xx8.xx7 
  • +6

    Pasazerka_gość

    14.10.2018, 13:32

    artykul sponsorowany przez Meteoru

    Uprzejmosc i opis sytuacji z zagubionym biletem ma sie nijak do opisanego zdarzenia i wymienionych faktow. Trzeba kilka dni przed wyborami pozytywnie opisac zachowania kierowcow tego przewoznika,aby nadal ta firma swiadczyla uslugi potwierdzona przetargiem przez wybranego prezydenta.Powiem tak kierowcy bez przygotowania w kontaktach z pasazerami po drugie obecnie mam spor z Meteorem w zwiazku z proba oszukania mnie przy wydawaniu reszty za zakupione bilety jak rowniez jego zachowanie w zwiazku z tym faktem. Nie podal numeru sluzbowego bo pracuje na dzialalnosci .

    Odpowiedz
    IP: 82.253.xx6.xx5 
  • -1

    Tczewiak_gość

    15.10.2018, 09:10

    Kierowcy w większości będą jeździć ci sami, niezależnie jaka firma będzie świadczyć usługi. Tak jest od ponad 20 lat.

    Cytuj
    IP: 178.36.xx8.xx7 
  • -1

    Hhi_gość

    14.10.2018, 16:44

    "Do "Hihi_gość": Kończy się kontrakt, ale kolejny będzie na półtorej roku i żadna nowa firma nie będzie inwestować w systemy, które kosztują bardzo dużo pieniędzy. Nikt inny sobie na to nie pozwoli. Więc Meteor zostanie najprawdopodobniej na kolejne 1,5 roku, zadaniem rządzących jest aby zwiększyć wydatki na komunikacje zamiast łożyć ledwie 3 miliony rocznie, wtedy jakość komunikacji pójdzie w górę, nawet z obecnym przewoźnikiem. W Gdyni Meteor również jeździ i mają nowoczesne autobusy. Także da się, a wszystko zależy wyłącznie od warunków przetargu."

    Żadna inna firma na pół roku nie będzie inwestować dużo pieniędzy a meteor może? Czy sam nie przyznała właśnie że po tym 1,5 roku znów wygra meteor bo przecież zainwestuje dużo pieniążków w system heheh

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx6.xx7 
  • +2

    Tczewiak_gość

    15.10.2018, 08:49

    Meteor, skoro świadczy usługę, to przecież ma obecnie zakupione wszystkie systemy karty miejskiej itd więc żadnych dodatkowych kosztów nie musiałby ponosić.

    Cytuj
    IP: 178.36.xx8.xx7 
  • -2

    gdzie_gość_gość_gość

    14.10.2018, 19:25

    -

    super historia i wspaniali kierowcy

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx9.xx3 
  • +4

    qq_gość

    14.10.2018, 21:09

    Ooo kurła. Ty chyba jesteś. Żoną/partnerką któregoś z kierowców i boisz się że nie będą mieli następnego kontraktu dlatego tak cukrujesz.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx0.xx4 
  • +1

    Tczewiak_gość

    15.10.2018, 08:50

    A jakie to ma znaczenie? Nawet jeśli wejdzie inna firma, to kierowcy przejdą do niej. Tak samo było z kierowcami z Veolii, którzy przeszli do Meteora. Obojętnie jaka firma będzie jeździć, kierowcy w większości będą ci sami.

    Cytuj
    IP: 178.36.xx8.xx7 
    +3

    Tczewiak_gość

    15.10.2018, 08:55

    Przecież tu są kierowcy, którzy jeżdżą już od ponad 20 lat. I nie ma znaczenia czy był to ZKM, Connex, Veolia czy Meteor. Jeśli ktoś myśli, że gdy nowa firma wygra przetarg, to od razu kadra kierowców się zmieni, to chce go wyprowadzić z błędu :D

    Cytuj
    IP: 178.36.xx8.xx7 
  • +1

    qq_gość

    15.10.2018, 11:47

    "A jakie to ma znaczenie? Nawet jeśli wejdzie inna firma, to kierowcy przejdą do niej. Tak samo było z kierowcami z Veolii, którzy przeszli do Meteora. Obojętnie jaka firma będzie jeździć, kierowcy w większości będą ci sami."

    Kierowcy veolii zostali w veolii na 50tce...

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx0.xx4 
  • +2

    Tczewiak_gość

    15.10.2018, 13:26

    Tak, można ich policzyć na palcach jednej ręki :)

    Cytuj
    IP: 178.36.xx8.xx7 

    Tczewiak_gość

    15.10.2018, 13:27

    Swoją drogą, Veolia, a raczej Arriva to jeszcze większy syf, mimo nowoczesnych autobusów. Kto ma/miał styczność z tą firmą ten wie o czym mówie :)

    Cytuj
    IP: 178.36.xx8.xx7 
  • +8

    wsx_gość

    15.10.2018, 13:15

    "Wracałem sobie do domu i wsiadłem do autobusu tej firmy. Jeszcze nie zdążyłem usiąść a kierowca na mnie z ryjem. To nie stołówka krzyczał i że mam wyjść z tym kebabem. No co za cham i prostak. Człowiek chce w spokoju zjeść i wrócić do domu a ten się wydziera. Pewnie mu żona nie dała i się wyżywał na innych. Wysiadłem, bo jeszcze by się na mnie rzucił ten burak. Później wsiadłem do innego autobusu. Wcale nie lepiej, jechali jak z kartoflami, w dodatku nieprzyjemnie pachniało jakimiś smarami."

    Prawidłowo zachował się. W autobusie nie wolno spożywać NICZEGO. A gdybyś ubrudził innego pasażera? Nie myśl tylko o sobie.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xxx 
  • +4

    Marian_gość

    15.10.2018, 14:05

    Racja, a zapach smarów mu przeszkadza, ale nie pomyśli, że zapach jakiegoś sosu czosnkowego, który Polacy uwielbiają zwłaszcza do kebaba i pizzy (!sick!) może przeszkadzać innym. Możliość pobrudzenia tapicerki - druga sprawa...nieważne, że pewnie jest brudna, ale nie można podchodzić do tematu, że skoro brudne i nie moje to mogę pobrudzić jeszcze bardziej. Typowe cebulactwo i okropny egoizm przemawia przez fana kebaba. Przecież JA mogę, MI się należy, bo JA płacę. Reszta MNIE nie interesuje. Pozdrowienia dla reszty bandy bezstresowo wychowanych i nie myślących Kewinków, Brajanków i Dżesik.

    Cytuj
    IP: 85.222.xx0.xx6 
  • +2

    qq_gość

    15.10.2018, 15:42

    Brawo Marian! Samo sedno

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx6.xx5 
  • +3

    ghj_gość

    16.10.2018, 08:34

    Dramatyczna historia . Płakać o zgubiona karte miejską . Tylko nie zgub naklejek z biedronki :D

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx6.xx4 
  • +1

    Alex_gość

    17.10.2018, 12:30

    brakuje ostatniego zdania - I wtedy się obudziłam.

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx4 
  • antymeteor_gość

    21.10.2018, 18:59

    ehh

    fajnie że udało się znaleźć kartę miejską, najwidoczniej kierowca jest uprzejmy, co do samej firmy. Jej to co najwyżej się kop w 4 litery należy, kiedy to pracownicy czy uczniowie skarżą się, że autobus nie przyjechał na czas, albo nie przyjechał w ogóle. Trochę szkoda że mamy ciszę wyborczą, bo akurat ciekawie to pokazał pewien młody mieszkaniec, bagatela uczeń, punktując radnego z opozycji, który usilnie bronił autobusów mówiąc jak to jeździ 4 razy dziennie i nie zdarzyło mu się nigdy by autobus się w ogóle spóźnił i jak to jest dobrze...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx4.xxx 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.
 
KOMENTARZ DNIA