Zdarzenie w sali zabaw

Dziecko, przedszkole
Zdarzenie w sali zabaw
Do niepokojącego zdarzenia doszło niedawno w jednej ze sal zabaw dla dzieci na terenie Tczewa. Podczas imprezy urodzinowej jedno z dzieci przewróciło się, co zakończyło się urazem głowy. "Rozumiemy, że wypadki chodzą po ludziach - jednak personel punktu bagatelizował całą sprawę - na zakrwawioną głowę dziecka zareagował dopiero mąż podczas odbioru". - mówią rodzice. Inaczej sprawę widzi personel.

Do zdarzenia doszło 12 listopada. Grupa dzieci świętowała urodziny kolegi. Były pod opieką animatorki.

- Mąż przyjechał odebrać dziecko - i zauważył, że ma rozbitą głowę - krew cały czas leciała, a personel nie potrafił nam wyjaśnić, co się właściwie stało. Nikt nic nie widział - powiedziano nam, że syn nic nie sygnalizował. Zaczęliśmy sami ustalać, co się stało. Z relacji syna wynika, że dziecko upadło podczas zabawy - i uderzyło o coś twardego - rozbijając sobie głowę - mówi nam pani Marzena - mama chłopca (dane do wiadomości redakcji).


Sobotni wieczór zakończył się dla rodziny na wyprawie do gdańska i kilkugodzinnym pobycie na SORze. Skończyło się na założeniu trzech szwów w miejscu rozcięcia - na szczęście nie doszło do wstrząśnienia mózgu.


- Rozumiem, że do wypadku może dojść. Wszędzie można się przewrócić. Ale reakcję personelu uważam za naganną. Dlaczego nie wyprowadzono dziecka z sali, dlaczego nie sprawdzono, czy nic mu nie jest. Trudno nie zauważyć, że kilkulatek ma zakrwawiony tył głowy. Dlaczego nikt nie zadzwonił wcześniej, że mamy odebrać dziecko?


O wyjaśniania poprosiliśmy przedstawicieli sali - zapytaliśmy m. in., czy w opisanym przypadku zostały dopełnione procedury bezpieczeństwa.

- Na początku wyrażam ubolewanie, że chłopczyk doznał urazu. Co do całego zdarzenia, sytuacja wyglądała jednak inaczej niż opisuje to mama dziecka. Chłopiec biegając na trampolinach przewrócił się, podeszła do niego animatorka, która była z dziećmi i zapytała czy coś się stało. Chłopiec stwierdził, że nic mu nie jest i ruszył do dalszej zabawy. Zaprzeczam jakoby ktokolwiek na niego upadł. Podczas odbierania dziecka ojciec zauważył, że syn ma kolorowe włosy (cytuję tatę: "myślałem, że bawili się krepą i ma kolorowe włosy"). Krew nie ciekła, jak dramatycznie zostało to przedstawione, i pewnie gdyby nie to, że tata zakładał synowi czapkę, to by nie zauważył. Niemniej, jeszcze raz dodam, że jest nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. - tłumaczy nam Wioleta Kaczerewska z obsługi obiektu
.

Dziecko w ramach przeprosin otrzymało całodzienny darmowy bilet upoważniający do korzystania ze wszystkich atrakcji.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (63)
dodaj komentarz

  • xyzx_gość

    06.12.2022, 09:05

    xyz

    Jaki to lokal ?

    Odpowiedz
    IP: 185.46.xx2.xx4 
  • +6

    Miki_gość

    06.12.2022, 15:45

    :)

    A gdzie w Tczewie są trampoliny?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx6 

    A_gość

    07.12.2022, 23:58

    Funday

    .

    Cytuj
    IP: 37.47.xx2.xx8 
  • +7

    Xx_gość

    06.12.2022, 09:17

    Jeśli chodzi o sale fun day, to mój syn również miał ranę na głowie poprzez źle zabezpieczone łączenia na trampolinach !! Wypadało by zrobić kilka poprawek na sali zabaw i trampolinach dla bezpieczeństwa dzieci..

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx3.xx3 
  • +7

    2345_gość

    06.12.2022, 12:25

    Sala F

    Maskara, byliśmy raz. Jesteśmy przerażeni. Totalnie nie rozumiem, jak rodzice mogą tam puszczać swoje dzieci. Wszystkiego brudne aż klejące. Zarwane kanapy, do tego tak brudne że aż obrzydzalo nas tam usiąść. Ciemno, wszystko uszkodzone, strzępki gąbek, połamane plastyki a do jedzenia mrożone zapiekanki i frytki smażone na takim starym oleju ze czuć już na poziomie 0. Brrr, nie, nie, nie. Do tego wszystkiego głośna a nawet bardzo głośna muzyka techni. Dziecko zamiast relaksu dobrej zabawy wyszło pobudzone.

    Cytuj
    IP: 185.167.xx3.xx2 
    +10

    Ytr_gość

    06.12.2022, 17:28

    To się zajmij dzieckiem a nie latasz po trampolinach :))))))

    Cytuj
    IP: 37.248.xx3.xx1 
  • +24

    ***** ***_gość

    06.12.2022, 09:23

    J**ło to j**ło na chvj drążyć temat? Co go nie zabije to go wzmocni.

    Odpowiedz
    IP: 84.239.xx9.xx2 
  • -2

    ANTY PIS_gość

    06.12.2022, 09:26

    Dziecko to dziecko - niby można zrobić drugie, ale jednak 500+ żal. Balbina z PiS to wie i ślediziki ze starogardu.

    Odpowiedz
    IP: 89.187.xx2.xx2 
  • -1

    Dora_gość

    06.12.2022, 16:53

    P***ony Tczew

    Cytuj
    IP: 95.160.xx6.xx3 
  • -12

    Jan _gość_gość_gość_gość

    06.12.2022, 09:32

    x

    To było prawdopodobnie w CAON ie ta robią takie imprezy ,pomimo że jest to ośrodek rehabilitacji osób niepełnosprawnych urządzają imprezy komercyjne Mało tego jak jest impreza komercyjna to nie można wejść na basen z niepełnosprawnym dzieckiem Ośrodek ten został wybudowany za unijne pieniadze Dyrektor się tłumaczył że takie ma zalecenia ze Starostwa

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx2 
  • +3

    Qtrwfs_gość

    06.12.2022, 16:15

    Caon

    W CAON ie są trampoliny??

    Cytuj
    IP: 37.47.xx4.xx0 
    +6

    Idź Jan się zaorać_gość

    06.12.2022, 17:30

    Bredzisz dziadu, Dzieckiem się zajmij w domu. Aaaa nie potrafisz?

    Cytuj
    IP: 37.248.xx3.xx1 
    +4

    Ona_gość

    06.12.2022, 17:50

    GORZKIE ŻALE NIE NA TEMAT

    W CAON nie ma trampolin, urodziny można robić tylko na kręgielni lub na basenie. Polecam.

    Cytuj
    IP: 95.41.xx5.xx2 
  • +9

    zyx_gość

    06.12.2022, 09:36

    Gdańsk

    Mogliście z dzieciakiem do Paryża do szpitala jechać bardziej dramatycznie historia by brzmiała

    Odpowiedz
    IP: 78.10.xx5.xx6 
  • +34

    QQ13_gość_gość

    06.12.2022, 11:03

    Paryż

    Wypowiedź z cyklu: nie znam się, to się wypowiem. Najwyraźniej nie masz dzieci. Nie masz też bladego pojęcia, że w Tczewie nie ma chirurgii dziecięcej i jeśli wybierzesz się tu na SOR, to tylko po to, aby dowiedzieć się, że masz się wybrać właśnie do Gdańska. Zamilcz więc.

    Cytuj
    IP: 188.252.xx4.xx5 
    +18

    Lol_gość

    06.12.2022, 11:14

    Widać, że nie poznałeś jeszcze życia rodzica mieszkającego w Tczewie :) Życzę powodzenia w byciu przyjętym na SOR w Tczewie jeżeli chodzi o chirurgię dziecięcą.

    Cytuj
    IP: 165.225.xx6.xx5 
    +11

    Gość _gość

    06.12.2022, 13:56

    Może niekoniecznie Paryż...

    Pewnie pojechali z dzieckiem do Gdańska dlatego, że w Tczewie nie ma chirurga dziecięcego. Szkoda poprostu czasu na czekanie w Tczewie z urazem u dziecka tylko po to zeby dostało skierowanie na urazowke dziecięca do Gdańska. Raczej nie o dramaturgię tu chodziło ;)

    Cytuj
    IP: 89.200.xx8.xx1 
    +7

    zyx zyx_gość

    06.12.2022, 15:32

    A gdzie mieli jechać???

    W naszym pseudo mieście nie ma dzieciego SOR tymbardziej chirurgicznego, tymbardziej popołudniu czy w weekend. Każdy kto jest kumaty to wie że w Tczewie tylko lekarz rodzinny

    Cytuj
    IP: 109.207.xx2.xx1 

    Doni_gość

    06.12.2022, 20:36

    Paryż

    Niestety w Tczewie nie ma chirurga dziecięcego i z SOR-u wszystkich rodziców z dziećmi odsyłają do Gdańska. Więc proszę się nie dziwić i nie zarzucać dramatyzowanie .

    Cytuj
    IP: 185.241.xx8.xx1 
    +1

    SOR_gość

    06.12.2022, 22:33

    SORu w Tczewie też nie ma, jest po prostu izba przyjęć oddziału chirurgicznego (dla dorosłych) i internistycznego. Najbliższa chirurgia dziecięca - Szpital Wojewódzki Gdańsk, najbliższą ortopedia - jak wyżej albo Stg

    Cytuj
    IP: 37.47.xx6.xx8 
  • +19

    absynt_gość_gość

    06.12.2022, 09:38

    cukierkowe dziedzi

    Co to za tepa moda zeby tak sie spuszczac nad dziecjiem? Dziecko z porcelany jest czy co? O byle gowno wielka afera. Za moich czasow ,jako 10latkowie, kompalismy sie w rzekach bez nadzoru, lazilo sie po bagnach, pustostanach. Ile razy przebilem stope na wylot gwozdziem albo upadajac rozcialem lape szklem. Ktos plakal?Nie, jeszcze wprd bylo w domu. Nikt nie zginal i nie stal sie kaleka, wiekszosc zyje po dzis a ci co zmarli to na raka albo inne swinstwo a nie przez zabawe w mlodosci. Dokad zmierza ten swiat.

    Odpowiedz
    IP: 45.56.xx3.xx0 
  • -5

    rth_gość

    06.12.2022, 10:15

    zamiast się "kompać" w rzece, trzeba było lepiej do szkoły chodzić tępaku.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx7.xx7 
    +6

    Magda _gość

    06.12.2022, 12:41

    Taki mądry dzieciak z PRL-u jesteś to się przygotuj na złe czasy. Bądź twardy bo będziesz musiał gryźć asfalt z głodu. Ale wtedy też ci powiemy: co za czasy przepychu się zrobiły? Za PRL-u byłem głodny to i teraz mogę. Czasy się zmieniły. Każdy ma telefon komórkowy i można zadzwonić do rodzica aby przyszło zobaczyć dziecko. Po drugie normalny nie zostawi dzieci na urodzinach. Powinni być obecni rodzice solenizanta o kontrolować sytuację.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx0 
    +8

    Dokąd zmierza? _gość

    06.12.2022, 17:33

    Świat zmierza do nikąd. Rodzice są roszczeniowi, nie mają czasu dla dzieci, Zajmujcie się dziećmi a nie latać cholera wie gdzie. Bo tak najłatwiej

    Cytuj
    IP: 37.248.xx3.xx1 
    +3

    M_gość

    07.12.2022, 16:18

    To prawda, wychowując krzywdzimy

    Po pierwsze w takim parku dla dzieci mogłoby być najnudniej w świecie, ale moda tak nakazuje. Jeden zacznie i cała reszta za nim. I tak przez 365 w roku się zapraszają. Nie można zaprosić dzieci na urodziny do domu, bo po pierwsze trzeba się nimi zając, po drugie to nie modne, po trzecie trzeba się pokazać, czwarte trzeba zaprosić pół klasy w ramach wzajemności, z co nie stać mnie, po piąte bo nie potrafimy coś zrobić dla dzieci, wysilić tylko rzucę 1000 i z bańki. Relacje z dzieckiem. Cóż, zanim się ogarnięcie nie będzie was znało. Mama, tata a to ci co za urodziny płacili. Swoją drogą ci co opisują traumę swojego dziecka tutaj to też przewrażliwienia, a chirurg dziecięcy, by się przydał.

    Cytuj
    IP: 37.30.xx5.xx5 
  • +34

    Mic_gość

    06.12.2022, 09:39

    SOR

    Przy okazji tego wypadku, warto podkreślić istotny problem, z którym zmagają się tczewskie rodziny: - SOR dla dzieci tylko w Gdańsku! Można zapomnieć o jakiejkolwiek doraźnej pomocy w Tczewie. To jest kpina!

    Odpowiedz
    IP: 165.225.xx6.xx5 
  • +8

    ..._gość

    06.12.2022, 12:46

    ...

    Dokładnie, zgadzam się, ostatnio syn uszkodził palca na treningu, pojechaliśmy na SOR i tam się okazało, że możemy czekać na lekarza godzinę, tylko po to by dowiedzieć się, że mamy jechać do Gdańska, a wystarczyłoby prześwietlenie zrobić i sprawdzić czy nie jest złamany. Wcześniej nie było problemu z przyjęciem dziecka, nie mam pojęcia co się zmieniło.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx7.xxx 
    +10

    Mic_gość

    06.12.2022, 13:22

    "Wcześniej nie było problemu z przyjęciem dziecka, nie mam pojęcia co się zmieniło." Kiedyś zrodziła sie legenda "białego domku" i tamtejszej pomocy dzieciom w nagłych przypadkach 24/7.... najbardziej zakłamany i przestarzały mit. Każdy doświadczony rodzic z Tczewa doskonale wie, aby od razu obrać kierunek Gdańsk (Copernicus) i tam oczekiwać pomocy. Szkoda strzępić ryja na przepychanki z ludźmi z tczewskiego szpitala... to nic nie da. Znieczulica ogromna. Warto natomiast o tym problemie mówić przy każdej okazji. Może pod wpływem nacisku i uświadamiania włodaży coś ruszy do przodu w tym smutnym mieście.

    Cytuj
    IP: 165.225.xx6.xx5 

    Jolka_gość_gość

    06.12.2022, 14:16

    Brak wiedzy

    Skoro tylko wystarczy zrobic zdjęcie to niech Państwo sobie zrobią selfie i ocenią ... procedury są jasne... dzieci po urazach mają być konsultowane przez chirurgów DZIECIECYCH ... oddział taki znajduje się w Copernicusie. Czy na operację oka też chodzicie do dermatologa lub urologa? To są inne specjalizację ... ale lepiej się wypowiadać nie mając pojęcia. Tylko 12 lat nauki i możecie konsultować chirurgicznie dzieci w ....ktoś bronił się uczyć w życiu?

    Cytuj
    IP: 83.8.xx5.xx3 
    +8

    Mic_gość

    06.12.2022, 15:36

    Jolka ... nie odwracaj kota ogonem. Na tak duże miasto nie ma chirurgów dziecięcych na dyżurze ?? Mamy duży szpital, całą masę placówek medycznych i na te chwilę wychodzi, że pijakowi z rozbitą głową zostanie udzielona pomoc (zszycie rany) a z cierpiącym dzieckiem do Gdańska ?? To jakaś paranoja

    Cytuj
    IP: 165.225.xx6.xx5 
  • +7

    Dagmara_gość

    06.12.2022, 10:16

    Niestety jeśli chodzi o Fun Day to byliśmy tam kilka razy i nie widzi nam sie kolejna wizyta. Na dość, że jest tam okropny "syf", bo inaczej tego nie da się nazwać (tony kurzu, latających kotów, śmierdzi - widać, że bardzo bardzo dawno nikt tam nie sprzątał) to stan techniczny trampolin oraz konstrukcji pozostawia wiele do życzenia. Właściciel chyba ma w nosie bezpieczeństwo uczęszczających tam dzieci. Może jak zdarzy sie tragedia to ktoś się zainteresuje tym miejscem i zorganizują jakieś kontrole. Trampoliny są kiepsko zabezpieczone jesli chodzi o sprężyny, są odkryte w kilku miejscach i łatwo o to by wpadła tam noga czy ręka i juz złamanie gwarantowane... Niektóre sprężyny nawet nie są zapięte, poprostu wiszą luźno... Dramat poprostu a dzieic w ferworze zabawy nie zrwacaja uwagi na takie rzeczy. Panie animatorki też są przy dzieciach tylko na chwilę w czasie urodzin a potem sobie gadają w recepcji albo siedza na zapleczu przez co dzeci sa pozostawione same sobie...

    Odpowiedz
    IP: 185.46.xx2.xx9 
  • +9

    A czy? _gość

    06.12.2022, 17:37

    Kogo są dzieci pytam? Twoje! To Ty bierzesz odpowiedzialność za Twoje dziecko, które tak wielce wy czekałaś!!! Czego nie rozumiesz? Zrozum, że jak chcesz animatorkę na wyłączność to musisz jej zapłacić. Co nie zmienia faktu, że nadal Ty jesteś odpowiedzialna za dziecko. Powtarzam to jest Twoje i tylko Twoje dziecko, a nie animatorki!!!!! Ludzie co wy sobie wyobrażacie w tych łbach!!!!

    Cytuj
    IP: 37.248.xx3.xx1 
    +2

    D_gość

    07.12.2022, 14:15

    Dokładnie

    Dokładnie, weźcie odpowiedzialność za swoje dzieciaki. Plac zabaw to nie przechowalnia, w takich sytuacjach możecie mieć pretensje tylko do siebie. Ja zawsze za moimi dziećmi biegam. Nie gapie się w świecący prostokąt.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx3.xx7 
  • +9

    ewa_gość_gość

    06.12.2022, 11:49

    plac zabaw

    czas by tam jakas kontrol sie odbyla bo syf jest naprawde Fun Day zrobil sie niebespieczny

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx5.xx4 
  • +2

    To po co tam idziesz_gość

    06.12.2022, 17:38

    To po co tam chodzisz????

    Cytuj
    IP: 37.248.xx3.xx1 
  • +8

    Kiedyś byłem dzieckiem _gość

    06.12.2022, 12:17

    Przewracanie się dzieci i urazy to norma

    Im dzieci bawią się intensywniej - bo mają w stosunku do ciała duże serce więc są ruchliwe - tym większe szanse na jakiś uraz. W ciągu mojego dzieciństwa przewracałem się dziesiątki razy, płakałem i krwawiłem z różnych części ciała. Do tej kolekcji dochodziły też osty, pokrzywy, osy i pszczoły. Moja mama utuliła i pocałowała ranę, opatrzyła a ojciec kazał się nie mazgaić i przewidywać wcześniej takie sytuacje. Nigdy moi rodzice nie informowali lokalnych mediów, że nabiłem sobie kolejnego guza ani nie straszyli właściciela terenu że ma ściąć pokrzywy bo pójdą gdzieś na skargę.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx9 
  • +5

    Mic_gość

    06.12.2022, 13:20

    "Wcześniej nie było problemu z przyjęciem dziecka, nie mam pojęcia co się zmieniło."

    Kiedyś zrodziła sie legenda "białego domku" i tamtejszej pomocy dzieciom w nagłych przypadkach 24/7.... najbardziej zakłamany i przestarzały mit. Każdy doświadczony rodzic z Tczewa doskonale wie, aby od razu obrać kierunek Gdańsk (Copernicus) i tam oczekiwać pomocy. Szkoda strzępić ryja na przepychanki z ludźmi z tczewskiego szpitala... to nic nie da. Znieczulica ogromna. Warto natomiast o tym problemie mówić przy każdej okazji. Może pod wpływem nacisku i uświadamiania włodaży coś ruszy do przodu w tym smutnym mieście.

    Odpowiedz
    IP: 165.225.xx6.xx5 
  • -5

    Jolka_gość_gość

    06.12.2022, 14:19

    " strzępienie ryja" spowoduje otwarcie nowego Oddziału Chirurgii DZIECIĘCEJ? ?? Brawo za wysoki poziom kultury i brak wiedzy

    Cytuj
    IP: 83.8.xx5.xx3 
    +4

    Mic_gość

    06.12.2022, 15:43

    Widzę Jolka, że jesteś reprezentantką tej zniesmaczonej i wiecznie obrażonej opieki medycznej w Tczewie. Gratuluje podejścia! Nie strzępienie ryja (jak napisałem szkoda mi strzępić ryja - czytaj ze zrozumieniem), ale nagłoaśnianie sprawy i problemu. Byle jakiemu pijakowi, który rozwalił głowę o chodnik udzielona jest pomoc w Tczewie, a dziecku już nie - odsyłają do Gdańska! Serio tak jesteś zaślepiona, że nie widzisz problemu? Dajesz przykład jak zgorzkniała i zepsuta jest służba zdrowia w naszy mieście.

    Cytuj
    IP: 165.225.xx6.xx5 
  • +3

    Dada_gość

    06.12.2022, 13:55

    Ale afera z d**y dzieciaki zawsze się obijali krew się lała i jakoś do dziś żyją i są mile wspomnienia a nie jak buc się rzucać bo dzieciak się obalił najlepiej niech dzieciaka zamknie w pokoju z gumowymi ścianami

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx4 
  • +3

    Abraham_gość

    06.12.2022, 14:13

    Komedia

    Tytuł artykułu powinien brzmieć " Brak pomocy szpitalnej i ambulatoryjnej dla małych dzieci w Tczewie..."a może jakaś interwencja radnych w magistracie, może jakieś środki na pomoc chirurgii ambulatoryjnej dla dzieci, przecież to nasze Tczewskie dzieci!

    Odpowiedz
    IP: 81.190.xx3.xx0 
  • +3

    Ja_gość

    06.12.2022, 15:27

    Syf

    Poczytajcie opinie Te nowe o tym miejscu. Ponoć na śmierdzące i brudne kanapy położyli koc.. Fuj, a obsługa ma wyrąbane... Mało tego byliśmy jako pierwsi gdIe na wejściu schla podłoga to w środku już leżały papierki.. Syf kila i mogiła.. Omijac

    Odpowiedz
    IP: 91.206.xx4.xx5 
  • Eli_gość_gość_gość_gość

    06.12.2022, 15:52

    ...

    Jak czytam tu te przekleństwa i popychanki patologiczne słowne to uznaje,że poziom tych osób jest poniżej 0 ..Zero wychowania ,zero rozumu,zero klasy...ktoś kto pisze o dziecku " mały debil" i tym podobne !!! To nawet nie wiadomo jak skomentować taka patologie ..niższa swera i tyle ...co do tematu nigdy bym dziecka samego nie zostawiła szczególnie podczas tego typu imprezki ,ponieważ to samo prosiło się o taki finał ,nie h rodzice się cieszą ,że dziecko żyje mogło skończyć się gorzej.. po drugie Fun dat to naprawdę syfiaste miejsce ..i te zużyte trampoliny !!! Które mogą się pozrywać w każdej chwili a pod nimi jest gola wylewka betonowa,podczas zabaw jest na nich tyle osób nieraz ,że limit wagowy przekroczony wielokrotnie!!!!niejedno dziecko uderzyło się w głowę skacząc w te gąbki ...jest ich już stanowczo za mało...powinien w tym miejscu znajdować się specjalny materac na podłodze nie beton...Kpina ,absurdem jest ,że w tym mieście nie ma chirurga dziecięcego i pomocy doraźnej dziecku pod tym względem ..brak słów na to jak wywalone ma się na dzieci w tym mieście pod każdym względem leczenia na nfz

    Odpowiedz
    IP: 31.2.xx0.xx2 
  • +5

    Gość fun Day _gość

    06.12.2022, 16:26

    Smród i brud

    Czy tam.ktos sprzata? Podziwiam rodziców którzy daja w ten syf ( nooo ludzie....) swoje dzieci.... Dziwi mnie fakt że sanepid taki łaskawy dla tego miejsca.... nie wspomnę o tym, że fun Day nie od wczoraj jest brudny... w pierwszych miesiącach istnienia jeszcze było jak tako, a syf nagromadzony latami a nie dniami.... Wstyd dla wlasciciela oraz młodych dziewczyn....

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx8 
  • -4

    xxxx_gość

    06.12.2022, 16:44

    odpowiedz

    kiedy była pani tam ostatni raz ze takie komentarze rzuca?;) to jest bardzo duży obiekt do sprzątania każdy uczy się na własnych błędach a skoro sanepid przychodzi i obiekt dalej jest otwarty, wszystko mówi samo za siebie

    Cytuj
    IP: 83.8.xx6.xxx 
  • +1

    mar_gość

    06.12.2022, 17:17

    Moje dziecko dzisiaj potknęło się o dywan i przewróciło. Chcecie o tym też napisać?

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx3.xx2 
  • +7

    Czytając to stwierdzam_gość

    06.12.2022, 17:27

    Czytając to stwierdzam, że po jaką cholerę tam organizujecie urodziny? Bo co? Bo chcecie pokazać że was stać, że macie kasę i trzeba pokazać przepych??? W głowach macie taki rozgardiasz że już sami nie wiecie co robić? A wystarczyło zaprosić dzieci do swojego mieszkania, zrobić ciacho, popcorn, chipsy, i gotowe. I zamiast wysyłać=pozbywać się dzieci z domu, to mielibyście mniej stresu a dzieci byłyby bardziej zadowolone. Ale nie, bo po co? Bo bałagan, bo trzeba się dziećmi zająć a z tym już macie problem :)))) Najlepiej zapłacić i niech robią co chcą, no to macie co chcieliście. A potem głowa rozbita, ząb wybity, noga skaleczona, głowa boli, a nie daj Boże coś więcej. Pretensje do siebie miejcie, że nie potraficie już nic, a dzieci są wychowywane przez laptopy, telefony. Prawda? Prawda. Najlepiej cyk od rana do wieczora do przedszkola, 18 spać, i weekend przebimbać, byle nie z, dziećmi. To po co wam one, skoro nie macie czasu???????????????

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx3.xx1 
  • +6

    Gosc_gość

    06.12.2022, 17:29

    .

    Co to za rodzic co zostawia dziecko samo na takiej sali zabaw? I to kilkuletnie. Proszenie się o nieszczęście: takiego malucha nie spuszcza się z oka

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx4.xx4 
  • +9

    Ona_gość

    06.12.2022, 17:46

    Dzieci pod opieką animatorki

    Uważam, że rodzice zachowali się nieodpowiedzialnie zostawiając dzieci pod opieką animatorki. Rozumiem, że osoba ta miała poprowadzić zabawy, ale opieka nad dzieckiem i jego gośćmi spoczywa na rodzicach.

    Odpowiedz
    IP: 95.41.xx5.xx2 
  • +2

    Zzzz_gość

    06.12.2022, 21:12

    Ośmiolatek to już nie małe dziecko. Ze szkoły może już sam wracać.

    Cytuj
    IP: 31.0.xx9.xx1 
  • +2

    M_gość_gość

    06.12.2022, 17:49

    "i pewnie gdyby nie to, że tata zakładał synowi czapkę, to by nie zauważył" XDDDDDD

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx7.xx0 
  • +2

    Haha_gość_gość

    06.12.2022, 19:05

    Zająć się dzieckiem w domu trochę iok. A nie latać cholera wie gdzie i za czym? Ciemno się robi to siedź jeden z drugim w chałupie i tyle Nie, bo trochę wiecej w portfelu to wio Paniska się porobili. To nie Warszawa to Tczew, a wy robita z tych dzieci królowych życia. Poferotało się do cholery czy co. Sieczka z mózgu potem ino i abarot.

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx3.xx1 
  • -1

    Cza_gość

    06.12.2022, 19:52

    Po Twojej wypowiedzi stwierdzam, że jesteś dno i metr mułu. Siedź w tej chacie i nosa z niej nie wychylaj, najlepiej zrobisz

    Cytuj
    IP: 178.235.xx5.xx2 
  • +2

    Agi_gość

    06.12.2022, 19:49

    Niedawno było w podobnej sytuacji. Syn przewrócił się w tej sali zabaw, Pani zadzwoniła po pewnym czasie, abym odebrała dziecko, bo rzekomo nie chce się bawić. Po przybyciu okazało się że syn ma rozbity podbródek i stłuczony policzek. Oczywiście stwierdziły, że nic nie powiedział, więc nic nie wiedziały. Nie zainteresowały się dlaczego płacze, nic je to nie obchodziła. To są niekompetentne małolaty bez uprawnień. Nie polecam tego miejsca, jeżeli Waszemu dziecku coś się stanie, one nie pomogą. Nigdy więcej nie skorzystamy z zaproszenia do tego miejsca

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx5.xx2 
  • +5

    X_gość

    06.12.2022, 19:53

    Moje dziecko również jakis czas temu miało urodziny na tym placu, ale nie wyobrażam sobie zostawić syna i jego znajomych bez żadnej opieki- bez względu na wiek dzieci. Animatorki odpowiadają za zorganizowanie czasu. To rodzice solenizanta/tki powinni być obecni i pilnować bezpieczeństwa. To oni powinni poinformować rodziców poszkodowanego dziecka. To rodzice powinni pilnować porządku. Nic nie ma na ich temat w artykule.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx9.xx9 
  • Dlaczego? _gość

    07.12.2022, 22:11

    Bo rodzice wyskakując z kasy, chcą pokazać że ich stać, a ty jesteś nikim - sorry tak myślą A dzieci to taki dodatek do ich zrypane go życia. Płacą i myślą że żądają hahaha oderwańce.

    Cytuj
    IP: 188.147.xx0.xxx 
  • +2

    Mario_gość

    06.12.2022, 21:05

    Sala zabaw

    Niestety ta sala zabaw faktycznie nie wyglada już za ciekawie. Te kanapy wyglądają tak jakby właścicielka robiła remont w domu i szkoda było ich wyrzucić. To dała je do sali. To wyglada strasznie- poszarpane i przykrycie tego kocykiem nic nie da. Nie jest to miejsce przyjazne oczom, warto by było zainwestować żeby wyglądało to przyjemniej

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx1.xx3 
  • Fdf_gość

    07.12.2022, 10:32

    Personel?

    To nie personel a małolaty z obsługi pilnują tych dzieci

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx4.xx6 
  • +2

    Niezadowolona _gość

    07.12.2022, 12:28

    Niebezpieczne trampoliny

    Byliśmy dwa razy. Za każdym razem syf. Mąż był z córką na trampolinach, ja z synkiem w strefie malucha. Mąż zbił sobie pośladek na trampolinach-brakowało sprężyny i wpadł nogą między tampoline a sprężyny. Dobrze że sobie nic nie złamał. Brak zabezpieczenia sprężyn, jak to jest w innych bawialnych. Jeździmy z dziećmi do Starogardu, albo do Gdańska, tutaj człowiek boi się o swoje bezpieczeństwo.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx4 
  • -1

    Hahaha_gość

    07.12.2022, 22:09

    Za każdym razem syf, a ty nadal tam poszłaś??? Haha, pewnie ci nie przeszkadzało, skoro byłaś kilka razy. Grunt to polatać niby dla dziecka hahaha chyba przebimbac weekend co? Zajmij się dzieckiem w inny sposób, a nie latasz po syfach

    Cytuj
    IP: 188.147.xx0.xxx 
  • Ludzie_gość

    07.12.2022, 22:07

    Tu brudno tam brudno, tu niezabezpieczone t coś oderwane Serio? Wy w domach sami macie syf taki, że musicie latać po pseudo bawialniach, bo z domu chlew zrobiliście. I to te paniusie z pazurami na 20 cm, a pod pazurami bleee, ale paniusie rżnąć ti potraficie. I tyle. Zajmijcie się waszymi kewinkami, dżesikami,brajankami i innymi bąbelkami. Ale nie bo po co???? Zastaw się a postaw się.

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx0.xxx 
  • -1

    Haha_gość_gość

    07.12.2022, 22:12

    "Po Twojej wypowiedzi stwierdzam, że jesteś dno i metr mułu. Siedź w tej chacie i nosa z niej nie wychylaj, najlepiej zrobisz"

    Słoma z butów ci wyszła, aaa nie zauważyłeś? Czyżbyś był z nowobogackich hahaha Śmieszny typek

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx0.xxx 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.