Ustalono już ostateczny kształt tczewskiej Rady Miejskiej. Podczas wtorkowej sesji ślubowanie złożyło dwóch nowych radnych - w miejsce prezydenta Mirosława Pobłockiego zasiądzie Kazimierz Janusz (Porozumienie na Plus), zaś mandat po Zenonie Drewie, który obejmie stanowisko wiceprezydenta, przyjął Tomasz Tobiański (PnP). Poznaliśmy też składy i przewodniczących komisji stałych rady.
Wtorkowa sesja (14.12), podczas której z magistratem pożegnał się oficjalnie prezydent Odya, zaś urząd przejął Mirosław Pobłocki, stała się również okazją do zaprzysiężenia nowych radnych. Mandat po wybranym w grudniowych wyborach prezydencie przejął Kazimierz Janusz (zasiadał już w radzie m. in. podczas kadencji 2002-2006):
- Chciałbym się skupić na integracji organizacji pozarządowych, ponieważ doświadczyłem wiele spraw, działając w Tczewskim Towarzystwie Kulturalnym "Brama". Czasami ta współpraca nie układa się najlepiej, a sukcesy można przecież wspólnie odnosić. - powiedział nam radny z Porozumienia na Plus.
W miejsce Zenona Drewy, który ma zostać powołany na wiceprezydenta, zasiądzie z kolei Tomasz Tobiański (PnP):
- Będę skupiał się na kontynuacji przedsięwzięć, jakie zostały już podjęte. Nie ukrywam też, że bardzo mi zależy na promocji sportu, zbudowaniu nowej bazy, boisk wielofunkcyjnych, bo nie wszystkie osiedla takie posiadają. - tłumaczył nam radny znany już z poprzedniej kadencji.
Podczas sesji poznaliśmy również składy komisji stałych RM. Na mocy porozumienia klubów PnP, RiO i PiS stanowiska wszystkich przewodniczących i ich zastępców trafiły właśnie do tych ugrupowań, chociaż Platforma Obywatelska również zgłaszała swoje kandydatury. Przewodniczącym komisji rewizyjnej został zatem Kazimierz Ickiewicz (PnP), a jego zastępcą Ferdynand Motas (PiS). Komisję finansowo-budżetową przejął Czesław Roczyński (PnP) - zastępca Zbigniew Urban (RiO). Komisją polityki gospodarczej będzie kierował Krzysztof Misiewicz (RiO) - zastępcą wybrano Zenona Żyndę (PiS). Komisji edukacji, kultury i kultury fizycznej będzie przewodniczył Tomasz Tobiański (PnP), a jego zastępcą jest Kazimierz Janusz (PnP), zaś komisję polityki społecznej przejęła Bożena Chylicka (PnP), którą będzie zastępował Piotr Kajzer (RiO).
- Gratuluję wszystkim tym, którzy zostali wybrani na funkcje przewodniczących komisji stałych. Nie trzeba dużo mówić. Szkoda tylko, że dwóch radnych z Porozumienia nie zostało obdarzonych funkcjami przewodniczącego i zastępcy - mianowicie pan Truszkowski i pan Korda. Gdyby starczyło tych stanowisk, to pewnie obdarzylibyście się państwo wszyscy razem. Trzeba by jeszcze jedną komisję powołać, wtedy byłby akurat komplet, biorąc pod uwagę pełną demokrację, która powinna na tej sali funkcjonować. - mówił po głosowaniu Włodzimierz Mroczkowski, szef klubu PO.
Radni muszą wkrótce znowu się spotkać - tym razem, by przyjąć budżet na przyszły rok.
Kto w jakich komisjach?
Komisja rewizyjna
Brygida Genca, Kazimierz Ickiewicz, Roman Kucharski, Krzysztof Misiewicz, Ferdynand Motas, Włodzimierz Mroczkowski, Antoni Truszkowski, Zbigniew Urban
Komisja finansowo-budżetowa
Ewa Czochór, Brygida Genca, Piotr Kajzer, Krzysztof Korda, Roman Kucharski, Bartłomiej Kulas, Krzysztof Misiewicz, Ferdynand Motas, Włodzimierz Mroczkowski, Czesław Roczyński, Tomasz Tobiański, Zbigniew Urban
Komisja polityki gospodarczej
Bożena Chylicka, Brygida Genca, Kazimierz Janusz, Piotr Kajzer, Roman Kucharski, Krzysztof Misiewicz, Włodzimierz Mroczkowski, Gertruda Pierzynowska, Antoni Truszkowski, Zbigniew Urban, Zenon Żynda
Komisja edukacji, kultury i kultury fizycznej
Grażyna Antczak, Ewa Czochór, Brygida Genca, Kazimierz Janusz, Barbara Kamińska, Bartłomiej Kulas, Piotr Popielarczyk, Czesław Roczyński, Tomasz Tobiański, Zenon Żynda
Komisja polityki społecznej
Grażyna Antczak, Bożena Chylicka, Piotr Kajzer, Krzysztof Korda, Bartłomiej Kulas, Gertruda Pierzynowska, Piotr Popielarczyk
Wtorkowa sesja (14.12), podczas której z magistratem pożegnał się oficjalnie prezydent Odya, zaś urząd przejął Mirosław Pobłocki, stała się również okazją do zaprzysiężenia nowych radnych. Mandat po wybranym w grudniowych wyborach prezydencie przejął Kazimierz Janusz (zasiadał już w radzie m. in. podczas kadencji 2002-2006):
- Chciałbym się skupić na integracji organizacji pozarządowych, ponieważ doświadczyłem wiele spraw, działając w Tczewskim Towarzystwie Kulturalnym "Brama". Czasami ta współpraca nie układa się najlepiej, a sukcesy można przecież wspólnie odnosić. - powiedział nam radny z Porozumienia na Plus.
W miejsce Zenona Drewy, który ma zostać powołany na wiceprezydenta, zasiądzie z kolei Tomasz Tobiański (PnP):
- Będę skupiał się na kontynuacji przedsięwzięć, jakie zostały już podjęte. Nie ukrywam też, że bardzo mi zależy na promocji sportu, zbudowaniu nowej bazy, boisk wielofunkcyjnych, bo nie wszystkie osiedla takie posiadają. - tłumaczył nam radny znany już z poprzedniej kadencji.
Podczas sesji poznaliśmy również składy komisji stałych RM. Na mocy porozumienia klubów PnP, RiO i PiS stanowiska wszystkich przewodniczących i ich zastępców trafiły właśnie do tych ugrupowań, chociaż Platforma Obywatelska również zgłaszała swoje kandydatury. Przewodniczącym komisji rewizyjnej został zatem Kazimierz Ickiewicz (PnP), a jego zastępcą Ferdynand Motas (PiS). Komisję finansowo-budżetową przejął Czesław Roczyński (PnP) - zastępca Zbigniew Urban (RiO). Komisją polityki gospodarczej będzie kierował Krzysztof Misiewicz (RiO) - zastępcą wybrano Zenona Żyndę (PiS). Komisji edukacji, kultury i kultury fizycznej będzie przewodniczył Tomasz Tobiański (PnP), a jego zastępcą jest Kazimierz Janusz (PnP), zaś komisję polityki społecznej przejęła Bożena Chylicka (PnP), którą będzie zastępował Piotr Kajzer (RiO).
- Gratuluję wszystkim tym, którzy zostali wybrani na funkcje przewodniczących komisji stałych. Nie trzeba dużo mówić. Szkoda tylko, że dwóch radnych z Porozumienia nie zostało obdarzonych funkcjami przewodniczącego i zastępcy - mianowicie pan Truszkowski i pan Korda. Gdyby starczyło tych stanowisk, to pewnie obdarzylibyście się państwo wszyscy razem. Trzeba by jeszcze jedną komisję powołać, wtedy byłby akurat komplet, biorąc pod uwagę pełną demokrację, która powinna na tej sali funkcjonować. - mówił po głosowaniu Włodzimierz Mroczkowski, szef klubu PO.
Radni muszą wkrótce znowu się spotkać - tym razem, by przyjąć budżet na przyszły rok.
Kto w jakich komisjach?
Komisja rewizyjna
Brygida Genca, Kazimierz Ickiewicz, Roman Kucharski, Krzysztof Misiewicz, Ferdynand Motas, Włodzimierz Mroczkowski, Antoni Truszkowski, Zbigniew Urban
Komisja finansowo-budżetowa
Ewa Czochór, Brygida Genca, Piotr Kajzer, Krzysztof Korda, Roman Kucharski, Bartłomiej Kulas, Krzysztof Misiewicz, Ferdynand Motas, Włodzimierz Mroczkowski, Czesław Roczyński, Tomasz Tobiański, Zbigniew Urban
Komisja polityki gospodarczej
Bożena Chylicka, Brygida Genca, Kazimierz Janusz, Piotr Kajzer, Roman Kucharski, Krzysztof Misiewicz, Włodzimierz Mroczkowski, Gertruda Pierzynowska, Antoni Truszkowski, Zbigniew Urban, Zenon Żynda
Komisja edukacji, kultury i kultury fizycznej
Grażyna Antczak, Ewa Czochór, Brygida Genca, Kazimierz Janusz, Barbara Kamińska, Bartłomiej Kulas, Piotr Popielarczyk, Czesław Roczyński, Tomasz Tobiański, Zenon Żynda
Komisja polityki społecznej
Grażyna Antczak, Bożena Chylicka, Piotr Kajzer, Krzysztof Korda, Bartłomiej Kulas, Gertruda Pierzynowska, Piotr Popielarczyk
Ten artykuł jest częścią bloku tematycznego:
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe - informacje, debata, kandydaci na prezydenta i rady miejskiej w Tczewie
Komentarze (53) dodaj komentarz
stary zając
16.12.2010, 00:13
Zobaczymy co zrobią nasi dietetycy
oby nie było gorzej o fajnie że koło Polowań Obywatelskich zostało odstawione w mailny.
Odpowiedz_gość
16.12.2010, 06:58
głosowaliście na urbana to teraz macie!!! Ja niestety swój głos oddałem na pnp i żenada z tego co robią te pajace!! Gdyby wiadomo było że wejdą w koalicję z pis i pis(bis) czyli rio mieli by o połowę głosów mniej.
Odpowiedznie kombinuj pełowcu_gość
16.12.2010, 08:45
lol:
widać żeś płaczący pełowiec mały prowokatorek czas pogodzić się z POrażką
CytujFELIX_gość
16.12.2010, 16:52
PUKNIJ SIĘ W CZOŁO GOŚCIU.
CytujTcz_gość
16.12.2010, 07:24
Szarpajmy jadło na sztuki...
Ależ podział łupów, tak to jest jak dzika horda dorwie sie do władzy :( Zal. PNP z Pisem podzielili wszystko... (tak, tak rio to tez zwykly pis tylko w innych piorkach)
Odpowiedzlol:_gość
16.12.2010, 08:52
RiO tak jak PJN to nie pis
Zmiany się dokonują ale pełowcy nie nadążają za tym. Ciagle żyją w sondażach 59% POparcia
CytujWszyscy razem przeciw PO_gość
16.12.2010, 07:31
lol:
TO MUSI DAWAĆ DO MYŚLENIA. Wszystkie ugrupowania połączyły się razem przeciw PO. Coś w tym nusi być, tylko co ?
Odpowiedzwyborca_gość
16.12.2010, 08:04
Szkoda, że nie mówili tego przed wyborami
Szkoda, że PnP nie mówiło głośno przed wyborami, że będa współpracować z PIS. Tak nas wyborców zawsze robią w trąbę. Niby głosuje się na bezpartyjny klub, a później okazuje się, że połowa władzy w mieście to PIS. Duże rozczarowanie. Jak chcieli rządzić ponad podziałami to chociaż mogli rozdzielić stanowiska spośród wszystkich, a nie kumać się z pisiorami.
Odpowiedzlol:_gość
16.12.2010, 08:50
Wolałbyś z PO
Posłuchaj wywiadu z Pobłockim. Chciał ze wszystkimi ale pełowcy chcieli za dużo.
CytujC>K>M
16.12.2010, 09:14
Rozczarowanie to było gdy partia która wybrała wybory hasłami o wolności i cudzie gospodarczym na cudotwórcę i wolnościowca namaściła "Pana Waldka":)
Cytujkierownik samochodu_gość
16.12.2010, 10:50
Ja popieram to rozgoryczenie. Nawet jak PO chciało za dużo to ramach współpracy ponad podziałami stanowiska rozdziela się równo między wszystkimi. W ten sposób p. Pobłocki i PnP oszukali mnie i wielu innych, którzy na nich głosowali. Mimo, że PO i PnP maiało najwięcej głosów Tczew stał się miastem PiSowców ;]
Cytuj_gość
16.12.2010, 08:09
A no jak się jest zachłannym to się tak kończy. PO poszło po bandzie żądając najważniejszych stanowisk w RM i RP, a że trafili na twardy kamień to teraz tak jest, a nie inaczej - filozofia wszystko albo nic :). Ale jak klub, którego jeden kandydat jest zamieszany w kupno głosów (wiceprzewodniczący partii) to jego szef nie powinien się wypowiadać, że złamano dobre obyczaje i pogwałcono demokrację z takimi ludźmi nic dziwnego, że nie chcą się dogadywać. A na dodatek to żenujące wystąpienie p osła Jana paranoja.
Odpowiedzlol:_gość
16.12.2010, 08:55
Dobrze że mu żyłka nie pękła !
pełowcy płaczą, teraz to za darmo weszliby w koalicje. Ale teraz to za późno.
Cytujkierownik samochodu_gość
16.12.2010, 09:17
Tak się przyglądam sytuacji po wyborach i jestem trochę zniesmaczony. Poszedłem głosować na Pobłockiego, żeby nie wygrał Sosnowski i Mroczkowski. Na radnych PnP głosowałem, żeby nie było w Radzie Miasta takich panów jak pan Kaffka czy Urban. I co po wyborach? Przewodniczący Rady z PnP, zastępcy z PiSu i RiO (oszczepieńców PiSu). Doszły mnie słuchy (nie wiem na ile to prawda), że zastępcą p. Pobłockiego ma zostać Sosnowski. W ten sposób dwa obozy, które prowadziły wielką walkę i podzieliły wyborców rządzą razem i odpowiedzialnie :) Zawiodłem się niestety.
OdpowiedzMichu_gość
16.12.2010, 20:14
Kto się trochę interesował kandydatami - przewidział,że tak właśnie będzie. Nie wierzcie w to, co wam pięknie mówią kandydaci na jakiś stołek! Kandydata trzeba poznać od normalnej strony. A w większości było tak, że moja koleżanka lub kolega, czy też babcia i sąsiadka głosują na niego, to ja też zagłouję.A dni spędzają na oglądaniu seriali w tv. Tą koalicją śmierdziało już po 1 turze. Zawiedzeni wyborcy Pobłockiego? Zawiedzeni, że pisiory w radzie i UM? I dobrze wam tak! Teraz żyjcie z tą świadomością przez 4 lata! I niech sumienie was gryzie. Niech gryzie mocno!
Cytujgmorek_gość
16.12.2010, 09:26
leperiada
PnP zrobiło tak jak J.Kaczyński związała się z PiS i RiO jak PiS z LPR i Samoobrona. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak ktoś miał dosyć partii rządzącej (PO) i opozycyjnej(PiS) to głosował na PnP, a ta nam wykręciła taki numer. Mogli od razu powiedzieć, że oni popierają Kaczyńskiego to bym na nich nie głosował. Oszuści!!!
Odpowiedznie zmieniajcie mi wpisów !!_gość
16.12.2010, 10:16
lol:
pełowcy będą robili wszystko żeby rozwalić tą koalicję. Mam złą wiadomość nie uda wam się to. Wszyscy z was się śmieją. Wymieńcie wodzów to może zaczną z wami gadać.
CytujGość_gość
16.12.2010, 09:34
Hmm
Też słyszałem od pewnej osoby o takiej tezie, że PO przed wyborami już miało stanowiska obsadzone i wielce skakało a teraz spotkała ich za to wielka KARA ale czy to prawda to nie weim, bo jakoś Polityką za bardzo się nie interesuje!!
Odpowiedz_gość
16.12.2010, 10:31
Widać wyraźnie, że są potrzebne zmiany, kiedyś w Tczewie też rozpoczęto strajki na Wybrzeżu może decyzja naszej RM będzie jakimś sygnałem dla innych, że istnieje też jeszcze druga droga nie koniecznie ta jedynie słuszna, jaką prezentuje PO i jej wódz Donek
Odpowiedzantypis_gość
16.12.2010, 10:57
czyli znowu zero rozwoju
pod rzadami pnp-rio-pis nie bedzie rozwoju dla tego miasta które jest daleko za np. malborkiem czy starogardem.
Odpowiedzmieszkaniec _gość
16.12.2010, 11:52
rada
Większość wypowiedzi to zacietrzewieni zwolennicy PiSu którzy zawodzą z zachwytu .Koalicja PNP,KKR i te RiO z PiSem została zawarta przed wyborami ze strchu przed silną Platformą Obywtelską obrona własnych tyłków a nie opowieści ze chcieli zbyt wiele takie bzdury to może trafiają do tych ociemiałych zwolenników PiSu ,zobaczymy za cztery lata jakie koalicje będą się zawiązywać chyba że ta zbieranina padnie wcześniej z tym kreatywnym wodzem
OdpowiedzMEMIAH_gość
16.12.2010, 12:12
rada bez zaplecza (politycznego)
PIS I RIO bo to samo jest w sejmie i w ogóle mówią o poszanowaniu demokracji., to dlaczego PO największy klub (razem z PNP) jest po za burtą .PO może i dużo chciało ale taki układ powstał po wyborach .patrzy się szerzej a nie tylko na swoje podwórko .PO w pomorskim wygrało w sejmiku bezceremonialnie (głos na pana OdyE został zmarnowany)i ta ilość głosów idzie w dół .Panowie z PnP PIS i RIO tego nie rozumieją że trzeba mieć tzw.przełożenie w górę aby coś zrobić. tak się uprawia politykę moi Panowie (chłopcy) chciwi na władzę . mam nadzieję iż PO będzie twardą ,konstruktywną opozycją ,która będzie potrafiła rozliczyć z obietnic przedwyborczych i wskazać wyborcom właściwą drogę za 4 lata
Odpowiedzlol:_gość
16.12.2010, 14:59
gupoty piszesz
bredzisz PROJEKTY SĄ ROZPATRYWANE MERYTORYCZNIE a nie partyjnie
Cytujkolo_gość
16.12.2010, 16:14
MEMIAH
Niestety MEMIAH ma racje. Projekty nie są rozpatrywane merytorycznie a politycznie. Decyzje podejmuje marszałek a on jest z PO :)
CytujTcz_gość
16.12.2010, 12:13
Trwałość koalicji...
Jeśli wierzycie ze te koalicje przetrwaja probe czasu, to jestescie w grubym błędzie. Oj będzie jeszcze placz i zgrzytanie zebami...
Odpowiedz_gość
16.12.2010, 12:36
Pytam, jeżeli jest tak dobrze z tym PO to dlaczego generał nie przeszedł do II rundy :) tam właśnie społeczeństwo pokazało gdzie jest miejsce dla PO, a mianowicie w III szeregu.
Odpowiedzpułkownik nie wszedł !_gość
16.12.2010, 15:00
lol:
Generałowie przechodzą, pulkownicy już nie. Zdegradować do kaprala !
Cytuj_gość
16.12.2010, 13:01
Pani Brygida Genca to chyba z urzędu nie wyjdzie w 4 komisjach zasiada nie jest przewodniczącą więc kasa miejsza to teraz trzeba to nadrobić - kobieta instytucja zna się na wszystkim :)
OdpowiedzBrygidka_gość
16.12.2010, 13:38
komisje
Żal że nie posiadasz takich umiejętności PISIRZE
Cytujmieszkaniec _gość
16.12.2010, 13:03
generał
Generał to nie cała Platforma Obywatelska policz mandaty w mieście i powiecie to trfi do twojej PiSowskiej głowy ile tysięcy mieszkańców oddało swój głos na PO ' UKŁAD PRZEDWYBORCZY ' zrobił to co zrobił i w demokracji trzeba się z tym pogodzić że sfora rzuca się na korytko
OdpowiedzI'm_gość
16.12.2010, 13:13
PO na aut
Nie rozumiem zawartych w niektórych powyższych wypowiedziach pogróżek nt. niezawarcia koalicji z PO. Koalicja PNP z PISem (bo czym jest RIO jak nie PISem) jest wstydem wizerunkowym, ale też dobrze skalkulowanym działaniem jeśli chodzi o perspektywę efektywnego działania w nowej kadencji. A któż jest w tym PO - poza jedną, dwiema merytorycznie kompetentnymi osobami reszta to kto? Groźby Posła PO, że jeżeli nie zostaną spełnione żądania tczewskiej PO, to zostanie odcięte finansowanie z Sejmiku o czymś świadczy... Partia ważniejsza od Miasta, więc w tym kontekście super, że odsunięto PO od władzy. A poza tym, protekcjonalny poseł z PO oprócz połajanek i mądrzenia się jak dotychczas nie może raczej pochwalić się większymi sukcesami w zdobywaniu pieniędzy dla naszego miasta. Więc PO do sejmu, a miasto zostawcie tym, którzy je kochają i chcą o nie dbać
OdpowiedzRiO to nie PiS_gość
16.12.2010, 15:03
lol:
PnP wchłonie RiO a PiS zostanie dalej i tyle w temacie
CytujMON_gość
16.12.2010, 13:31
szkoda ze sa ludzie z PiP-u to tylko moze byc gorzej
OdpowiedzPEOWIEC_gość
16.12.2010, 13:31
CO Z TĄ PO
PO ma się dobrze powstało kolejne koło w mieście i prawdopodobnie bedą kolejne .A co z kołami PiSu macie jeszcze to kółko wzajemnej adoracji .Jestem członkiem PO i nie wstydzę się tego bo patrząc na te wpisy to widzę oczami wyobrażni wasze otępiałe twarzyczki
Odpowiedzcudak pełowski_gość
16.12.2010, 15:48
lol:
co ty pindolisz pełowcu, w PiS są wykształceni, nawet były prezydent Tczewa, a kogo wy tam macie w tym peło ? trepów, i byłych pzpr-owców przewodniczących POP hehe. Kto był szefem Podstawowej Organizacji Partyjnej w Szkole Podstawowej nr 10 w Tczewie ? No kto, bo ja wiem i mam kwit.
CytujC>K>M
16.12.2010, 21:50
Wstydzić się członkostwa w PO może się nie wstydzisz, ale chwalić się też nie masz czym:) Te otępiałe twarzyczki to twoi pracodawcy wyborcy, więc szanuj ich wszystkich obojętnie kogo teraz popierają, bo łaska pańska na pstrym koniu jeździ:)
Cytujklonik _gość
16.12.2010, 13:49
Po co ja głosowałam na PO i p.Pobłockiego !!
To jest chamstwo , wierzyłam , że PnP jest apolityczne i z PO stworzą uczciwe rządy dla miasta ale PiSiaki , których nienawidzę przekupili PnP i zobaczymy czy ich też nie wyrolują, wstyd panowie i hańba !!!
OdpowiedzC>K>M
16.12.2010, 21:54
Aha, czyli koalicja z PO byłaby apolityczna, a z RiO, to już polityka.:) Ot mentalność. Jak USA przysyłają patrioty to szerzą wolność i demokracje, jak rusek przesunie wyrzutnie o 10 m to dąży do wojny:)
Cytujmieszkaniec _gość
16.12.2010, 16:26
radni
Jeden z nowych radnych to KAZIMIERZ JANUSZ czy odwrotnie JANUSZ KAZIMIERZ z PNP a wcześniej był w Platformie Obywatelskiej to tak jak z jego nazwiskiem PNP PO albo PO PNP co za różnica ważne że jest radnym i może pobierać dietę.Takie skoki to tylko w naszym mieście ,i nikt się nawet nie zaczerwieni ze wstydu .Przed wojna takie zachowanie byłoby godne potępienia ,a tu proszę brak wstydu i rozdajemy komunię w kościółku bez żenady.BRAWO
Odpowiedzspołecznik_gość
16.12.2010, 19:36
Tczewskie środowisko pozarządowe jest dobrze zintegrowane panie Januszu, tylko nie chce współpracować z pewnymi osobami. Zgadzam się że sukcesy mozna wspólnie odnosić, ale nie można podłączać się pod cudze nic samemu nie robiąc.
Cytuj_gość
16.12.2010, 18:03
polityka ponad podziałami
I tak być powinno.Nie rozumiem waszego rozgoryczenia.nie przenośmy tego co się dzieje w korycie przy Wiejskiej do naszego małego Tczewa.Dogadali się to dobrze.W końcu to PO chciało za dużo i to ich wina na nie PnP.Wyluzujcie.
OdpowiedzC>K>M
16.12.2010, 21:58
Chyba najbardziej normalna wypowiedź, z resztą co polityk na szczeblu lokalnym ma pojęcie o ideach i programie partii, wiele przykładów wskazuje na to, że można być w każdej partii w której aktualnie ma się największe szanse na bycie wybranym. Od komunistów ateistów przez socjalistów bogobojnych po fałszywych liberałów, w takich grajdołkach jak nasz praktycznie nikt nie ma kręgosłupa ideowego.
CytujTobiański_gość
16.12.2010, 19:54
LIGA HALOWA
Gratulacje Panie Tomku. Jako przewodniczący komisji kultury fizycznej ma Pan wpływ na organizację AMATORSKIEJ LIGI HALOWEJ. Nie z zawodowcami jak obecnie. Liczymy na Pana. Pozdrawiam.
OdpowiedzZbych_gość
16.12.2010, 21:09
Nie ważne
Czy to ważne kto jest z jakiej partii i ugrupowania.Dla nas mieszkańców liczyć się powinny kompetencje,przygotowanie,doświadczenie tych którzy mają rządzić w mieście.Uważam,że wśród radnych z PiSu są właśnie tacy ludzie, znam ich i wiem ,że to uczciwi wiarygodni ludzie. I na pewno dla nich w piewszej kolejności liczy się Tczew.
Odpowiedzbezpartyjny_gość
17.12.2010, 11:20
zbych
Nie ważne kto z jakiej partii ważne że z PiSu ,uważaj bo popadniesz w samozachwyt
CytujMieszkaniec._gość
16.12.2010, 22:27
Rezultat.
Wyborcy, nie kruszcie kopii. To co się dzieje w naszym mieście jest rezultatem braku osobowości na czołowych pozycjach partii jak też tgz. klubów "bezpartyjnych". PO - Tow.Kulas po WUML-u, długo szukał swojego miejsca na scenie politycznej aż przygarnęła go obsesyjnie antylustracyjna (naszpikowana TW-pracownikami) Partia miłości. Co zrobił dla Tczewa tow. Kulas, Wydał dwie książki o treści wybiórczej za pieniądze podatników, otworzył kilka wystaw, bywał na wielu spotkaniach i...wprowadził syna do Rady Miejskiej " czym skorupka za młodu..." Sprawdzony sposób na lekkie życie. PiS -. Pan Smoliński, mierny prawnik, adwokat...czy wygrał jakąś sprawę??? Ale za to jest radcą prawnym w spółkach Skarbu Gminy, kolesiów ulokował w Radach Nadzorczych tychże podmiotów, brata w Urzędzie Miasta. Widzę sporo osób w PiS-ie o twardych prawicowych poglądach, czas otrząsnąć się z letargu. PiS nie zasługuje na decyzyjny duet Antczak-Smoliński...traci!!! Zlepek PSL-u i PZPR-u czyli tgz. KKR,-Akerman...bezkręgowce dla diet. Porozumienie ponad podziałami, Porozumienie na Plus, mieszanka układu, "podział na plus", dla swoich. Przydzielamy sobie lukratywne przetargi, decydujemy o obsadzie stanowisk, eliminujemy niewygodnych "patrzących nam na ręce" PO chciało za dużo!!! ??? Jaki silny musi być (budowany przy pomocy "uczciwego"Odyję) układ w Tczewie skoro nie dał się pokonać przez PO-wskich pewniaków. PO na bilbordach... Nie róbmy polityki...Wróćmy do archiwum Panie Kulas...ale czy przyjmą? Nie kruszmy kopii wyborcy. Organizujmy się. Jest wiele płaszczyzn...Do następnego wpisu. Spokojnych Świat Bożego Narodzenia.
Odpowiedzwacek_gość
16.12.2010, 22:50
radość
radość w Tczewie ogromna,że mądrzy liderzy z PnP zdecydowali o koalicji z PiS i RiO - to ludzie wykształceni , doświadczeni a przede wszystkim uczciwie realizujący swoje powołanie - służyć mieszkańcom Tczewa. Może to nie po chrześcijańsku , ale cieszę się z porażki PO
Odpowiedzpeowiec_gość
17.12.2010, 10:53
wacek
Twój pseudonim jest przedłużeniem twojego rozumu czy tego co jeszcze zostało
Cytujpeowiec_gość
17.12.2010, 11:24
wacek
Ty naprawdę zamieniłeś rozum na twój pseudonim
Cytujja_gość
17.12.2010, 13:06
--- Treść komentarza została usunięta ze względu na jego obraźliwość ---
OdpowiedzStoczniowiec_gość
17.12.2010, 16:29
opinia
Sekciarze z PIS-u wstydzili się swojej przynależnosci i stworzyli RIO.Sądzę że pod swoim sztandarem żaden z nich nie znalazłby się w radzie.Były prezydent Odyja startował kiedyś do sejmu z namaszczenia PO.Teraz zmienił barwy na chłopskie zielone,byle dalej trzepać kasę.To samo dotyczy całej reszty rady.Najważniejsza jest dodatkowa kasa i pilnowanie w radzie swoich interesów.Są to ludzie bez honoru,ustawiają się tak jak chorągiewki na wietrze.
Odpowiedzwacek_gość
18.12.2010, 18:46
do peowca
takiego wacka pozazdrościłby każdy pełowiec ,który to ma wodę zamiast mózgu i watę między nogami - jeszcze raz gratuluję koalicji PnP , PiS , RiO , a platformie mówimy stanowcze nie !!!
Odpowiedztowarzysz
18.12.2010, 22:41
powiem tak
Jeśli ma rezultatem tej koalicji być poprawa warunków w mieście to się zgadzam. Nie czerpmy wzorców z tzw wielkiej polityki i zachowajmy pewien dystans do tego co ma miejsce. Nie zapominajmy,że to właśnie PO wyciągnęło ręce po zbyt wiele i to oni stworzyli ten podział. Nie rozumiem jak ludzie mogą się dać tak ogłupić parlamentarzystom z PO nie rzadko będąc bardziej rozumnymi od nich...
Odpowiedz