Energa informuje, że od 18 do 21 stycznia nastąpi przerwa w dostępie do usługi Rozliczenia Rzeczywiste oraz ograniczona zostanie funkcjonalność elektronicznego Biura Obsługi Klientów w regionach gdańskim, płockim oraz słupskim.
Oznacza to, że przez weekend nie będzie można rozliczać się za zużyty prąd w ramach usługi Rozliczenia Rzeczywiste (podawanie stanu licznika i płacenie za faktycznie zużytą ilość energii) oraz nie będzie możliwe założenie nowego konta oraz generowanie obrazu nowej faktury i aktualizowanie salda w Elektronicznym Biurze obsługi Klienta (eBOK).
- Przerwa techniczna rozpocznie się 18 stycznia (piątek) o godz. 18:00 i potrwa do 21 stycznia (poniedziałek) do godz. 8:00. Przerwa związana jest z operacją przenoszenia środowiska bilingowego z lokalizacji Gdańsk na większy i bardziej wydajny serwer w lokalizacji Płock. Dzięki temu system będzie działał sprawniej, co przełoży się na lepszą obsługę klienta. - informuje Beata Ostrowska z biura prasowego spółki. - W związku z planowanymi pracami systemowymi ruch w biurach obsługi klienta może się nasilić, a proces obsługi może się wydłużyć. Za utrudnienia przepraszamy i zachęcamy do załatwienia wszelkich spraw do 18 stycznia lub po 21 stycznia.
Oznacza to, że przez weekend nie będzie można rozliczać się za zużyty prąd w ramach usługi Rozliczenia Rzeczywiste (podawanie stanu licznika i płacenie za faktycznie zużytą ilość energii) oraz nie będzie możliwe założenie nowego konta oraz generowanie obrazu nowej faktury i aktualizowanie salda w Elektronicznym Biurze obsługi Klienta (eBOK).
- Przerwa techniczna rozpocznie się 18 stycznia (piątek) o godz. 18:00 i potrwa do 21 stycznia (poniedziałek) do godz. 8:00. Przerwa związana jest z operacją przenoszenia środowiska bilingowego z lokalizacji Gdańsk na większy i bardziej wydajny serwer w lokalizacji Płock. Dzięki temu system będzie działał sprawniej, co przełoży się na lepszą obsługę klienta. - informuje Beata Ostrowska z biura prasowego spółki. - W związku z planowanymi pracami systemowymi ruch w biurach obsługi klienta może się nasilić, a proces obsługi może się wydłużyć. Za utrudnienia przepraszamy i zachęcamy do załatwienia wszelkich spraw do 18 stycznia lub po 21 stycznia.
Komentarze (3) dodaj komentarz
gośc_gość
17.01.2013, 11:37
ebok
eboki to swietna sprawa , rozlicza sie za rzeczyswisty stan zuzycia energii, nie ma zadnych prognoz , polecam :)
Odpowiedzhm_gość
17.01.2013, 14:39
również polecam ,płacisz za zuzycie energii ,a prognozy zostawmy meteorologom hahhahah
Odpowiedzgość_gość
17.01.2013, 17:51
UWAGA NA DOMOKRĄCÓW OD KONTROLI GAZU
Dziś była u mnie kobieta i się podawała za osobę z gazowni, Miała jakiś identyfikator z napisem GAZ, jak się okazało chciała sprzedać kuchenkę lub piec gazowy na raty, Osoba ta strasznie wydawała się podejrzana.
Odpowiedz