Policjanci poszukują świadków wypadku, w którym zginął 23-latek

Wypadek na wyjeździe z Tczewa (fot. Tcz.pl)
Policjanci poszukują świadków wypadku, w którym zginął 23-latek
Tczewscy policjanci szukają świadków wypadku, do którego doszło w czwartek na alei Solidarności. W zdarzeniu zginął 23-letni motocyklista.

O wypadku informowaliśmy wczoraj tutaj - Wypadek na DK 91. Nie żyje motocyklista [AKTUALIZACJA]. W czwartek, 18 czerwca, ok. godz. 14.58 w Tczewie na al. Solidarności kierujący pojazdem marki VW Tiguan, wyjeżdżający z drogi prowadzącej do PKP Cargo, zderzył się z kierującym motorem marki Yamaha, jadącym w kierunku Gdańska, w wyniku czego kierujący motorem zmarł na miejscu, a kierujący VW Tiguan doznał obrażeń ciała.

- Osoby, które były świadkami tego zdarzenia, a także osoby posiadające nagranie tego zdarzenia z kamery samochodowej, proszone są o kontakt z Komendą Powiatową Policji w Tczewie, tel. 47 74 28 189 lub całodobowo tel. 47 74 28 222. - mówi asp. Anna Kinder z zespołu prasowego tczewskiej policji.


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (58)
dodaj komentarz

  • Gość_gość

    19.06.2020, 14:23

    Wczoraj wypowiadało się wielu świadków to ze znalezieniem takowych nie powinno być problemu.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx1 
  • el corazon_gość

    19.06.2020, 14:40

    trasa

    najlepiej zapytac swiadkow Jehowy

    Cytuj
    IP: 178.235.xx2.xx8 

    Tczewianin _gość_gość

    19.06.2020, 15:21

    Tak i nie tylko świadkówie,ale...

    wręcz sędziowie,którzy już wydali wyrok.

    Cytuj
    IP: 79.163.xx2.xx0 
  • Fresh_gość

    19.06.2020, 16:07

    ..

    Może ta tragedia otworzy oczy policji na problem tego miejsca. Tam NOTORYCZNIE dochodzi łamania przepisów. Tragedia wisiała w powietrzu... Wszyscy zapier***** Jak opetani. Postawić tam fotoradar albo progi zwalniające przed wiaduktem. Nie ma innego wyjścia. Coś takiego znów się powtórzy. Dobrze byłoby też postawić barierkę przy chodniku, bo ludzie którzy chodzą pieszo też nie mogą się czuć w pełni bezpiecznie. Szczególnie, że jeździ tamtędy sporo rowerzystów, którzy rozpychają się na chodniku, bo czują strach przed jazdą po ulicy.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx8 
  • Ja_gość

    19.06.2020, 16:32

    Ooo

    Progi zwalniające na krajówce? Na przedpokoju sobie walnij.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx7.xx3 

    g_gość

    19.06.2020, 16:59

    Nic głupszego nie słyszałem. Progi zwalniające na drodze A 91.W domu sobie postaw próg...

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx0 

    Xx_gość

    19.06.2020, 17:34

    Jak trzeba to trzeba. Niektórzy nie mają wyobraźni i narażają innych. Może ja nie chcę przez czyjąś ignorancję tracić życia

    Cytuj
    IP: 37.47.xx5.xx4 

    Rych_gość

    19.06.2020, 18:12

    Rondo

    Proponuje rondo

    Cytuj
    IP: 37.47.xx3.xx8 

    ix_gość_gość

    19.06.2020, 18:45

    Progi???? Czyś Ty na głowę upadł????

    Cytuj
    IP: 185.167.xx2.xx8 

    Fresh_gość

    20.06.2020, 08:31

    Progi na tej drodze to pomysł kontrowersyjny, ale być może najlepszy!!! Komu się nie podoba? Tym, którzy znacznie przekraczają dozwoloną prędkość? Chyb atak. Progi powinny być przed wiaduktem, tak aby nie doszło do podobnej tragedii. Nikt by na tym nie stracił.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx8 

    maras_gość

    20.06.2020, 09:09

    Progi? może jeszcze rondo , sygnalizację świetlną, przekopać drogę i rzekę puścić plus przeprawa promowa i jako wisienka na torcie - dwa fotoradary.

    Cytuj
    IP: 89.72.xx5.xx9 

    Fran_gość_gość_gość_gość

    20.06.2020, 18:38

    Na tej drodze przez Tczew powinno być ograniczenie do 70

    Cytuj
    IP: 78.20.xx6.xx4 

    Sławek EU07_gość

    21.06.2020, 09:12

    Fotoradar

    Oczywiście fotoradar powinien być ukryty.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx5 
  • Max _gość

    19.06.2020, 17:22

    Czyja wina

    Prawda jest taka że wina jest obopólna, jeden zapier....... Drugi nie ustąpił

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx7.xx8 
  • Gość_gość

    19.06.2020, 17:43

    Dokładnie tak jestem takiego samego zdania i tu nie powinien juz nikt karnie odpowiadac.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx2 

    Natalia_gość

    19.06.2020, 23:13

    Bo może poprostu osobówka nie widziała motoru ? Może jechał za szybko i za szybko się zbliżył?

    Cytuj
    IP: 95.90.xx3.xx5 

    Mario_gość

    20.06.2020, 08:51

    Przepisy

    Nie ważne ile jechał. Obowiązek miał ustąpić A tego nie zrobił.

    Cytuj
    IP: 31.0.xx7.xx4 

    kepler_gość_gość

    20.06.2020, 09:17

    Wina jest tego co wymusił i to ewidentna ale motocyklista się przyczynił i tak orzeknei sąd.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx8 
  • Rabbit _gość_gość

    19.06.2020, 17:37

    A może zacząć od tego: włączając się do ruchu najpierw spójrz w lewo potem w prawo, potem jeszcze raz w lewo i dopiero jedź. To takie proste

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx6.xx5 
  • Gość Tczew_gość_gość

    19.06.2020, 18:22

    Nic nowego nie napisałeś tylko zauważ, że jadąc 100 km/h a taka była podobno prędkość motocykla (jeżeli nie wyższa) to w ciągu 1sekundy pokonuje 27,7 m z tego wynika, że odcinek 50 m zajęło mu około 1,8 s gdyby jechał przepisowo 50 km/h przejechanie tego samego odcinka drogi zajęłoby mu 3,8 s i być może kierowca VW zdążyłby zakończyć swój manewr.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx2 
  • ADI_gość

    19.06.2020, 18:33

    Widzę że dalej dużo ludzi ma problem.. Moja propozycja. Weź jeden z drugim d...ę w troki i idź tam, stań sobie przy tym wyjeździe, najlepiej tak od czwartej rano do powiedzmy 7. Weź sobie krzesełko i notatnik. I tak na "oko" rób kreski, licz, z lewej tych co jadą przepisowo a z prawej przepisowo. Potem będziesz mógł tutaj komentarze pisać.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx3.xx4 
  • AgaRawka_gość

    19.06.2020, 23:39

    Notes

    Czyli sami wariaci drogowi? :O

    Cytuj
    IP: 82.164.xx3.xx5 

    Dhfdcb_gość_gość

    20.06.2020, 10:50

    T

    Po co z lewej i prawej pisać to samo???

    Cytuj
    IP: 188.147.xx2.xx5 

    Gość_gość

    21.06.2020, 00:49

    A jak wyjdzie że większość za...dała za szybko to mam rozumieć że będzie dobrze? idiotyczne stwierdzenie , nic nie usprawiedliwia przekroczenia prędkości, żaden owczy pęd bo inni jadą to ja też. W momencie kiedy jadę za szybko jestem świadoma że mogę zabić i taka jest prawda i nie ważne jak bardzo tego nie chcę, jestem potencjalnym zabójcą.

    Cytuj
    IP: 188.146.xx8.xx3 

    Bobo_gość

    24.06.2020, 07:21

    Kreski

    To chyba się kresek nie nastawiasz, długopisu nie zużyjesz :(

    Cytuj
    IP: 185.167.xx5.xx8 
  • K_gość

    19.06.2020, 18:42

    M

    Witam wszystkich serdecznie jak czytam te zbędne komentarze to mi się aż nie dobrze robi .na drogach przez głupotę ludzką ginie tysiące osób . niektórzy z was mają klapki na oczach oskarżając tego młodego motocyklistę bo macie stereotypy ,że motocykliści to wariaci i dawcy organów .a prawda jest taka , że jadąc nawet przepisowo motor w zderzeniu z autem osobowym ma około 11000 N czyli jakieś 11 ton .mam nadzieję, że ci co widzieli ten artykuł a są kierowcami nauczą się rozwagi na drodze . wielokrotnie uniknąłem wypadków czy kolizji jadąc przepisowo przez głupotę innych uczestników ruchu drogowego

    Odpowiedz
    IP: 95.91.xx5.xx1 
  • matma_gość

    24.06.2020, 09:54

    liczenie

    11000N - 11Ton??? Chyba "nie było Cię na tej lekcji" ;D 10N =~1kg, 1000kg=1tona. W rezultacie skąd te 11 ton??? ;D To tak tylko abstrah**ąc...

    Cytuj
    IP: 185.46.xx2.xx9 
  • Kk_gość

    19.06.2020, 18:51

    K

    "Nic nowego nie napisałeś tylko zauważ, że jadąc 100 km/h a taka była podobno prędkość motocykla (jeżeli nie wyższa) to w ciągu 1sekundy pokonuje 27,7 m z tego wynika, że odcinek 50 m zajęło mu około 1,8 s gdyby jechał przepisowo 50 km/h przejechanie tego samego odcinka drogi zajęłoby mu 3,8 s i być może kierowca VW zdążyłby zakończyć swój manewr."

    Nie chcę negować twojej teorii bo faktycznie dwie sekundy to jest bardzo sporą różnica czasu szczególnie na drodze ale przy prędkości 100km/h lub więcej motocykl wydaje taki dźwięk że kierowca samochodu osobowego musiałby być albo głuchy , albo upośledzony albo zdesperowany,albo za bardzo wierzący w swoje umiejętności ( nikogo nie chce obrażać oczywiście ) żeby się odważyć na ten manewr . Nie chcę oczywiście też nikogo obwiniać bo nie jestem od tego .ale uważam że kierowca popełnił błąd decydując się na ten manewr .ale także motocyklista nie jest bez winy ( wiem nie mówi się źle o zmarłych) bo jechał z nadmierną prędkością. Kończąc ten komentarz chciałbym tylko powiedzieć że nikt nie jest nieomylny i ten wypadek mam nadzieję że nauczy kogoś większej uwagi na drodze . pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 95.91.xx5.xx1 
  • QQ13_gość

    22.06.2020, 09:34

    Jako motocyklista, muszę Cię wyprowadzić z błędu, gdyż jeśli motocykl ma seryjny, przepisowy wydech (oczywiście, wiem, że większość nie ma), to wcale nie jest on tak głośny, jak Ci się wydaje. Poza tym, co to za teoria, że przy ponad 100 km/h wydaje taki dźwięk, że głuchego by obudził? Będę jechał 120 km/h na 6-tym biegu i dźwięk będzie cichszy, niż wielu osobówek. Zwróć ponadto uwagę, że wyjeżdżając stamtąd jesteś izolowany przez ziemne wały i tunele, i nie myśl, że usłyszysz zbliżający się motocykl. Niestety, ale uważam, że gdyby polskie przepisy były pisane z logiką (wiadomo, że nie są), to sorry, ale sądzę, że w tej sytuacji większa wina leży po stronie motocyklisty, bo gdyby jechał nawet 70 - 80 km/h, to nic by się tam nie wydarzyło, bo droga hamowania z takiej prędkości do 0 km/h to dla amatora max. 40 metrów. Gdyby jechał 100 km/h, to również uważam, że skończyłoby się co najwyżej na potłuczeniach. Chyba, że wcale nie hamował a wyraźnych śladów hamowania tam nie widziałem. Wracając do polskich przepisów, to niestety, ale w 100% winę tu ponosić będzie kierowca samochodu (chyba, że uwzględnią okoliczności łagodzące), co według mnie jest głupie, bo jak pisali poprzednicy: jak masz ustąpić pierwszeństwa czemuś, czego nie widzisz? Po pierwszym zdjęciu z informacji o wypadku jestem przekonany, że jednoślad miał tam DUŻO wyższą prędkość niż wspominane 100 km/h (taki motor tyle osiąga w 3,5 - 4 s), więc kierowca samochodu (biorąc pod uwagę widoczność w tym miejscu) nie miał szans na uniknięcie wypadku. Motocyklista taką szansę miał, więc wg. mnie tak to właśnie powinno być rozpatrywane. Zabrakło tu po prostu doświadczenia i umiejętności przewidywania. Jedną z głównych zasad bezpieczeństwa na motocyklu jest myślenie za wszystkich, których masz w zasięgu wzroku, oraz jeździj tak, jakbyś ciągle był na podporządkowanej. Po raz któryś powtórzę: co z tego, że miałeś pierwszeństwo, skoro nie żyjesz?

    Cytuj
    IP: 157.25.xx1.xx4 
  • świadek_gość

    19.06.2020, 22:01

    http://www.youtube.com/watch?v=DjM3OPGtrg4&pbjreload=101

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx2.xx0 
  • świadek_gość_gość

    19.06.2020, 22:01

    http://www.youtube.com/watch?v=bdcKkc1z7lM

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx2.xx0 
  • Miłosz _gość

    20.06.2020, 00:13

    Jeśli miał 23lat to mógł wgl jechać takim motorem ??

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx2 
  • Belzedoop_gość

    20.06.2020, 09:30

    Hmmm

    .... skoro jechał, to znaczy, że mógł. Pytanie winno brzmieć, czy posiadał stosowne uprawnienia, filozofie jeden.

    Cytuj
    IP: 77.254.xx4.xx2 
  • maras_gość

    20.06.2020, 09:11

    "Nie ważne ile jechał. Obowiązek miał ustąpić A tego nie zrobił."

    Ale jak można ustąpić komuś kogo nie widzisz ? Jeśli jechał powiedzmy 120, to nie masz szans ocenić tego wyjeżdżając w tamtym miejscu.

    Odpowiedz
    IP: 89.72.xx5.xx9 
  • G_gość

    20.06.2020, 10:05

    "Nie ważne ile jechał. Obowiązek miał ustąpić A tego nie zrobił."

    Miał obowiązek, ale zrób symulacje komputerowa przy prędkości powiedzmy 150 km/h motoru i sprawdź jak to może wyglądać. Ciekawe, czy gdyby to był ktoś z Twojej rodziny również byś pisał "miał obowiązek".

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx0 
  • JAN_gość_gość_gość

    21.06.2020, 10:03

    x

    Nie zgadzam się z Tobą gdyby każdy widząc samochód jadący z przeciwka a szczególnie w mieście czekał ze skrętem w lewo aż ten przejedzie to ruch byłby sparaliżowany Ocenia sie wzrokowo odległość i wykonuje skręt i ocena jest dla prędkości 50 - max 70 km /h ale jak jedzie 100 - 150 km /h to są sekundy Widziałem zderzenie motocyklisty z busem na A Krajowej Bus wykonywał skręt w lewo jak motocyklista był co najmniej 100 metrów od niego ,ale zanim zdążył zjechać już było zderzenie

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx2 

    QQ13_gość

    22.06.2020, 08:47

    do JAN

    Ja się nie zgadzam z Twoim poziomem interpunkcji. Słyszałeś o kropkach i przecinkach? Jeden przecinek w Twojej wypowiedzi i jeszcze błędnie postawiony!

    Cytuj
    IP: 157.25.xx1.xx4 
  • gość_gość

    20.06.2020, 12:24

    Gdzie patrole drogówki?

    A może tczewski Komendant Policji rozkaże wreszcie swoim podwładnym, żeby CODZIENNIE zaczęli kontrolować wylotówkę na Gdańsk, na Czatkowy i na Bałdowo? Niech staną w tych miejscach w godzinach porannych ok. 6.00 i sypią mandatami za przekroczenie prędkości. Jak jakiś debil bez wyobraźni dostanie konkretny mandat, to następnym razem zwolni i może uratuje sobie lub komuś innemu życie!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx7 
  • ges_gość

    20.06.2020, 22:29

    O 6 to mają zmianę i maja wyjabene

    Cytuj
    IP: 178.235.xx1.xx3 

    observeur_gość

    21.06.2020, 03:00

    Nie, nie, nie. Niech dalej stoją w Czarlinie na kocich łbach, tam są potrzebni.

    Cytuj
    IP: 5.172.xx8.xx3 
  • Yyyyy_gość_gość

    20.06.2020, 14:15

    Jak

    "Nie ważne ile jechał. Obowiązek miał ustąpić A tego nie zrobił."

    Bez sensu a jak masz ustąpić czemuś czego ni widzisz?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx4 
  • Adi_gość_gość

    20.06.2020, 23:24

    Wyjezdzałem z tej drogi PKP kilkadziesiąt razy,bo kiedyś tam pracowałem. Wiem jest tam słaba widoczność pojazdów z kierunku Tczewa, ale zawsze wyjezdzałem aż przód mojego auta wystawał aby zobaczyc czy nic nie nadjedza, kiedy miałem pewność to wyjezdzałem. Moim zdaniem kierowca auta nie zachował ostrożności i wyjechał nie ulewniająć sie czy ze strony Tczewa nie nadjeżdża pojazd. Wina ewidentnie leży po stronie kierowcy auta osobowego. A kierowca motocykla nie dostosował prędkości. Można było tego uniknąć!!!!

    Odpowiedz
    IP: 46.77.xx6.xx9 
  • observeur_gość

    21.06.2020, 03:03

    Ze słuchu wiem, że o tej porze ciągle słychac moturzystów jak zapier...ją . Słychac ich az przy Shellu, wiec nie pitol, że tego mozna było uniknac. Zeby uniknąc tego to tczewska policja musiałaby najpierw wyleżc zza biurek i wyeliminowac to hałasujace towarzystwo na kosiarkach, a to jest mission impossible dla policji.

    Cytuj
    IP: 5.172.xx8.xx3 
  • ktoś_gość

    21.06.2020, 09:04

    "Na tej drodze przez Tczew powinno być ograniczenie do 70"

    na tej "drodze przez Tczew" jest ograniczenie do 60km/h, najpierw sprawdź potem wypisuj....

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx3.xx5 
  • Fran_gość_gość_gość_gość

    21.06.2020, 14:39

    Napisałem do 70 km /h czaisz troszkę co to 70 a 60

    Cytuj
    IP: 78.20.xx6.xx4 
  • JAN_gość_gość_gość

    21.06.2020, 09:49

    x

    "Na tej drodze przez Tczew powinno być ograniczenie do 70"

    Tam o ile dobrze pamiętam jest jeszcze teren zabudowany

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx2 
  • Fran_gość_gość_gość

    21.06.2020, 14:42

    Co ty nie powiesz jest tam teren zabudowany szok :0 dzięki że mi to uswiadomileś

    Cytuj
    IP: 78.20.xx6.xx4 
  • Sexi_gość_gość

    21.06.2020, 09:57

    A kto niby zmierzył ta prędkość 100km/h żadnych dowodów. H** w kawie.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx5.xx6 
  • Zmielony Dżony_gość

    22.06.2020, 11:38

    masz racje...jechał 20 km/h a to ze wbił się z motocyklem całkowicie pod auto to dlatego ze ktoś ulice posmarował masłem...swoją drogą zastanówcie się czemu kierujący motorem kładł go na glebę?? ja myślę ze cisnął na tyle szybko ze miał świadomość iż przy trafieniu centralnie w auto, wyrzuci go prosto w betonowy most a wtedy nie miałby absolutnie żadnych szans na przeżycie...a tak, liczył ze może jakos się uda...co by nie mówić - szkoda życia...

    Cytuj
    IP: 178.183.xx4.xx5 
  • Dariusz _gość

    21.06.2020, 10:32

    Rondo

    Oczywiście że rondo bo na fotoradar ich nie stać, każdego zwolni a oto tutaj chodzi. A co do kolegi żeby ktoś kto napisał że progi na krajówce to ma rację jak też na rondo ich nie stać i ciekawe czy jak by ktoś najbliższy z jego rodziny zginą co by zrobił.

    Odpowiedz
    IP: 94.145.xx3.xx3 
  • Zgred_gość

    21.06.2020, 10:45

    No i oszyyywiiiśśścieee

    "Progi? może jeszcze rondo , sygnalizację świetlną, przekopać drogę i rzekę puścić plus przeprawa promowa i jako wisienka na torcie - dwa fotoradary."

    .... kolszatka, dusza kolszatka, kara musi być. Tak na poważnie. Przepisy rd jasno definiują dopuszczalne prawem zachowanie na tym odcinku drogi. Wystarczy ich przestrzegać i po kłopocie. What's problem???

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx3.xx4 
  • Oko_gość_gość

    21.06.2020, 16:58

    Bezkarny

    "Nie ważne ile jechał. Obowiązek miał ustąpić A tego nie zrobił."

    Jak go nie widział to jak ma ustompic motor widmo

    Odpowiedz
    IP: 89.204.xx5.xx4 
  • Sandacz _gość

    22.06.2020, 00:50

    Hmmm szkoda młodego i rodziny . Sam miałem na tej drodze wypadek z udziałem motocyklistki .. przy skręcie w prawo próbowała mnie wyprzedzić oczywiście prawa strona .... Przeleciała w powietrzu 20 metrów i wpadła do rowu na całe szczęście jej mąż na dobrą sprawę.policiant przyznał że to nie jest jej pierwszy wypadek .... A Jej koleżanka leciała środkiem 150 lekko więc dajcie sobie siana z tymi komentarzami typu ulegasz stereotypowi motocyklisty pirata . Jeżdżę tą trasą codziennie i widzę co tam się dzieje długa prosta kusi .

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx6.xx7 
  • Pan xxx_gość

    22.06.2020, 09:53

    "Na tej drodze przez Tczew powinno być ograniczenie do 70"

    Jest 50 i z tego co pamiętam od skrzyżowania z kociewską w stronę Bydgoszczy jest 60

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx5.xx3 
  • STOP HEJT_gość

    22.06.2020, 10:29

    STOP HEJT

    Nie ma się co oszukiwać. Jeżdżą tymi skuterami jak wariaci i takie są tego skutki co widać na przykładzie tego wypadku. Jakby jechał przepisowo to nawet gdyby kierowca VW wymusił to młody by przeżył najwyżej trochę połamany.

    Odpowiedz
    IP: 91.212.xx2.xx0 
  • XDDD_gość

    22.06.2020, 16:21

    "Wina jest tego co wymusił i to ewidentna ale motocyklista się przyczynił i tak orzeknei sąd."

    Jesteście wszyscy śmieszni i nie macie nic wspólnego z ustalaniem odpowiedzialności. Nawet jeśli nie miałby Prawo jazdy kategorii A TO NIE ZNACZY ZE BY SIĘ PRZYCZYNIŁ. Na drodze i w prawie jest "ograniczone zaufanie" zakodujcie to sobie, kierujący pojazdem który wymusił pierwszeństwo przyjmuje pełną odpowiedzialność jeśli to nawet za szybko motocyklista jechał. Chłopak stracił życie a wy się wykłócacie kto to spowodował, trochę pokory i współczucia dla rodziny i przyjaciół bo mimochodem czytają ten bezsensowny bełkot.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx1.xx2 
  • Justyna _gość_gość

    23.06.2020, 17:11

    Jo, jo nadze Tczewska Policja akurat znajdzie........ Chyba menela na dworcu to max ich zdolności

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx6.xx0 
  • Ja_gość

    24.06.2020, 00:00

    Tam jest znak STOP Szkoda że to nie był 30 tonowy tir zamiast motocykla

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx5 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.