Wypadek na DK 91. Nie żyje motocyklista [AKTUALIZACJA]

Wypadek dk 91 (fot. KP PSP Tczew)
Wypadek na DK 91. Nie żyje motocyklista [AKTUALIZACJA]

zobacz galerię zdjęć: 6
Utrudnienia na drodze krajowej nr 91 przy wjeździe do Tczewa. Doszło tam do zderzenia samochodu osobowego z motocyklem. Niestety, motocyklista nie przeżył zdarzenia.

Do zdarzenia doszło w czwartek, 18 czerwca, około piętnastej:

- Na drodze krajowej nr 91 - wylot z Tczewa w kierunku Gdańska - ma miejsce wypadek - zderzenie samochodu osobowego z motocyklem. Dwie osoby są poszkodowane, motocyklistka jest zakleszczony pod samochodem. - mówi mł. kpt. Michał Myrda, rzecznik Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tczewie.

Na miejscu działają 3 zastępy straży pożarnej. Droga jest całkowicie zablokowana.


Aktualizacja, godzina 15:24:

Motocyklista nie przeżył tego zdarzenia. Druga osoba trafi do szpitala. Droga nadal jest zablokowana w obu kierunkach. Trwa oczekiwanie na czynności prokuratora.

Aktualizacja, godzina 16:41:

Strażacy kończą działania. Ruch został przewrócony. Z naszych nieoficjalny ustaleń wynika, że motocyklista miał poruszać się DK 91, a samochód wyjeżdżał z lokalnej drogi. Zginął dwudziestoparoletni mieszkaniec powiatu starogardzkiego.



Raport Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad:

1. Województwo: pomorskie
2. Nr drogi: 91
3. Pikietaż: 39+000
4. Odcinek drogi ograniczony rozpoznawalnymi miejscowościami: Tczew - Pruszcz Gdański
5. Kierunek:
6. Miejscowość zdarzenia: Tczew
7. Rodzaj zdarzenia: Wypadek

8. Opis zdarzenia: Zderzenie pojazdu osobowego z motocyklem
9. Rodzaj pojazdów uczestniczących w zdarzeniu: 1 motocykl, 1 pojazd osobowy
10. Rodzaj utrudnienia: Droga zablokowana
11. Liczba rannych: 1
12. Liczba zabitych: 1
13. Rodzaj wprowadzonych ułatwień: Aktualnie droga zablokowana, trwają czynności z udziałem prokuratora. Sugerowany objazd autostradą A1 lub drogami lokalnymi - w Tczewie do ul. Wojska Polskiego, Obrońców Westerplatte, Łąkową,Czatkowską, miejsc. Czatkowy, Koźliny i ul. Pomorską wyjazd na dk 91 w miejsc. Pszczółki.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (146)
dodaj komentarz

  • -46

    Nick_gość

    18.06.2020, 15:50

    Szybciej trzeba!

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx8.xx3 
  • +68

    Mi_gość_gość

    18.06.2020, 16:12

    Racja

    Może masz i rację, ale mimo wszystko śmierć to zawsze jest tragedia. Wyrazy współczucia dla rodziny...

    Cytuj
    IP: 178.235.xx4.xx6 
    -65

    ACAB_gość

    18.06.2020, 16:13

    DCDT

    Ty k***o, nie znasz zdarzenia

    Cytuj
    IP: 5.173.xx4.xx3 
    +51

    Motocyklista_gość

    18.06.2020, 16:37

    Słowa świadka zdarzenia

    "Widziałem jak to się stało. Dzwoniłem na 112... Nie robiłem fotek. Zobaczenie dwóch ostatnich tchnień motocyklisty że Starogardu było straszne. Kierownik fazerem na mój gust jechał spokojnie 100 km/h, ale nie zmienia to faktu, że kierowca VW wymusił pierwszeństwo" - dalej taki chętny do osądu motocyklisty? :/

    Cytuj
    IP: 169.143.xxx.xx5 
    +56

    Szatan_gość

    18.06.2020, 16:52

    Wymusił jak wymusił, jeśli leciał 100 na 50tce to powinien brać na klatę, że ktoś z bocznej drogi nie zdąży ukończyć manewru zanim w niego przywali. Czy naprawdę trzeba jechać 100? Zawsze? Ostatecznie to motocyklista jest najbardziej poszkodowany. I gwoli ścisłości - sam jeżdżę na litrze.

    Cytuj
    IP: 5.172.xx7.xx6 
    -64

    Zgred_gość

    18.06.2020, 18:18

    Głupku jeden

    Typowe wymuszenie przy wyjeździe z podporządkowanej. Nawet jeśli jechał zbyt szybko, nie zasłużył na śmierć, ciulu jeden. Zamilcz lepiej i idź w diabły.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx3.xx4 
    +43

    XXX_gość

    18.06.2020, 18:31

    Mimo wszystko szkoda również kierowcy samochodu. Będzie żył z traumą, że zabił. Czy ze swojej winy (przekroczenie prędkości przez motocyklistę) czy nie to inna kwestia.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx1 
    +13

    iw_gość

    18.06.2020, 19:52

    oczy do okoła

    zanim się wyjedzie na główną i włącza się do ruchu to trzeba się rozejrzeć i upewnić że można jechać! Widziałam zdarzenie więc wiem że samochód wymusił

    Cytuj
    IP: 31.0.xx4.xx2 
    +3

    Jesteś strasznym człowiekiem _gość

    18.06.2020, 20:58

    Pomyśl o rodzicach.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx2.xx1 
    +8

    Nick_gość

    18.06.2020, 22:00

    Co wy tacy nadęci? Sezon się zaczął. Czy ktoś kto wyjeżdża kilka razy w miesiącu gdy jest ładna pogoda ma ogarnięty jednoślad? Nie. Znam kilku którzy potrafią jeździć ale oni wiedzą czym grozi nie tylko jego błąd. On nie wiedział i nie był ogarniety. Na szczęście nie bolało go. Przykro mi ale taka prawda. Trochę pokory a nie idiotyczne teksty na naklejkach typu motocykliści są wszędzie.

    Cytuj
    IP: 188.147.xx8.xx3 
    +5

    Nick_gość

    21.06.2020, 07:45

    Tak ciężko pojąć, że prędkość to przyczyna? Kogo wy usprawiedliwiacie? Źle drogi, zła widoczność, źli kierowcy, zła pogoda, źle w kraju, zły Tczew??? Gufno prawda! Po to jest tablica d43 za wiaduktami a nie przed. I tyle w temacie. Po co mu 100KM z litra? Żeby za..rd..lac. No i już nie będzie.

    Cytuj
    IP: 77.111.xx7.xx2 
  • -9

    He_gość

    18.06.2020, 16:21

    Szybciej jeździć tymi swoimi padaczkami

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx3.xx9 
  • +20

    Moto_gość

    18.06.2020, 16:33

    Padaczke masz w swoim golfie z naklejkami na klapie stulejo

    Cytuj
    IP: 46.77.xx1.xx8 
    -9

    Gość _gość

    19.06.2020, 16:41

    Zjedz gówno pingwina!

    Cytuj
    IP: 5.184.xx1.xx4 
  • -5

    Janek_gość

    18.06.2020, 16:34

    Kierowca auta wymusił

    Winny jest kierowca auta który wymusił .

    Odpowiedz
    IP: 78.11.xx2.xx9 
  • +64

    Op_gość_gość

    18.06.2020, 17:22

    A co to da motocykliście i jego rodzinie? prawda jest taka że gdyby jechał wolniej to najprawdopodobniej by żył. Nie przewidział konsekwencji i tyle. A na drodze każdy może popełnić błąd, okoliczności byłyby inne gdyby zamiast motoru byłby tir.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx0.xx9 
    +51

    Tomo_gość_gość

    18.06.2020, 18:07

    ...

    Wymusił czy nie ale to nie zmienia faktu że zapier.... 100 na 50. Gdyby jechał wolniej, to miałby czas na reakcję. Szkoda chłopa, przypłacił wysoka cenę za 50 więcej ??

    Cytuj
    IP: 31.0.xx6.xx0 
    +73

    ALI_gość_gość

    18.06.2020, 21:00

    Cmentarze są pełne takich, co to mieli pierwszeństwo... Posiadanie pierwszeństwa nie zwalnia od myślenia.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx9.xx5 

    Ela_gość

    22.06.2020, 14:23

    Motycklista jechał nie po swoim pasie

    Widziałam zdarzenie. Motocyklista gazował przez pół miasta. Wyprzedził kolumnę samochód i wjechał na lewy pas bo mu się spieszyło. Tak szkoda chłopaka ale zrobił to na własne życzenie. Na liczniku miał ponadt 140.

    Cytuj
    IP: 185.170.xx0.xx6 
  • -18

    [*]_gość

    18.06.2020, 16:40

    Highway to hell

    Hey mama, look at me I'm on my way to the promised land, whoo!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx9 
  • +92

    Hwud_gość

    18.06.2020, 16:42

    Wszystkim oburzonym tym, ze ludzie pisza "szybciej" etc polecam wieczorem posiedziec w macowym ogródku i poobserwowac jak debile na motorach urzadzaja sobie rajdy spod swiatel by zwrocic uwagę malolatów jedzacych burgery. Niestety taka prawda 80% motocyklistow to ludzie z iq deski sedesowej, co widać na drogach. 1/10 jezdzi przepisowo.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx4.xx7 
  • +18

    Szatan_gość

    18.06.2020, 16:55

    To samo dotyczy gości w golfach i audi. Wg raportu kgp motocykliści powodują tylko ok 3 procent wypadków, to o połowę mniej niż rowerzyści nawet. Raporty są publicznie dostępne- polecam poczytać.

    Cytuj
    IP: 5.172.xx7.xx6 
    +16

    Tomo_gość_gość_gość

    18.06.2020, 18:10

    A juz

    A już szczególnie w weekendy ich słychać aż przy kościele na Nowym Mieście jak zapierniczają autobana i z powrotem

    Cytuj
    IP: 31.0.xx6.xx0 
    -47

    Hwud_to_down_a_nie_gość

    18.06.2020, 18:27

    moto

    siedz dalej w tym mc i zryj burgery a na temat jeżdżenia czym kolwiek masz pewnie tyle pojęcia co prezydent o rządzeniu krajem pawianie

    Cytuj
    IP: 89.206.xx7.xxx 
    +6

    2/10_gość

    18.06.2020, 21:04

    Jak dobrze, że mamy Ciebie takie inteligenta.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx8.xx4 
    -5

    Hexxel_gość

    19.06.2020, 17:55

    Prostak

    Powiedz poprostu że na nic cię nie stać i żal dupe ściska jak widzisz kogoś na zabawce za parę albo paręnaście tysięcy. Sorzedaj butelki po piwie to kupisz coś sobie.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx3.xx3 
    +5

    Magda_gość

    19.06.2020, 23:33

    Zgadzam się

    Tak zgadzam sie mieszkam w bloku naprzeciwko szkoly,,budowlanki,, latem nie można spać przy otwartym oknie bo jeden , drugim ściga sie od McDonalda do Cariny...i nie wiem gdzie wtedy jest policja.. .ale jacyś miłośnicy zapuerdzielaj w jedna strone i spowrotem oszalec można

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx7 
  • +60

    Kolega_gość

    18.06.2020, 17:15

    .

    Wystarczyłoby gdyby jechał przepisowo. Przy 50km/h teraz leżałby co najwyżej na oględzinach strupów i nikt by nie zginął.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx4 
  • -8

    Motocyklista_gość

    18.06.2020, 17:15

    Mam 31 lat, od 6 lat jezdze motocyklem pp Tczewie i Gdansku. Nie ma dnia abym w Tczewie nie spotkal sie z wymuszeniem, jezdze przepisowo, odkrecam na A1 jesli juz musze nabic adrenaline. W Tczewie kierowcy nagminnie wymuszaja na motocyklach pierwszenstwo, stop, czerwone wieczorem, ogien jazda! W gdansku wiekszy ruch a sa ludzie jakby bardziej wyrozumiali i czesto wpuszczaja a u Nas trzeci swiat. Na Yt mam z gopro 6 filmikow z rejstracjami 'gwiazd' Tczewskich drog.

    Odpowiedz
    IP: 83.102.xx8.xx1 
  • -7

    tak_gość_gość_gość_gość_gość

    18.06.2020, 17:46

    jaki kanał ?

    Cytuj
    IP: 78.88.xx5.xx2 
    -2

    tak_gość_gość_gość_gość_gość

    18.06.2020, 17:49

    a już znalazłęm maciek korpio lechia gdańsk taaa?

    Cytuj
    IP: 78.88.xx5.xx2 
    +48

    Jo_gość

    18.06.2020, 19:36

    Co to za tekst w ogóle że wyrozumiali kierowcy. Chłopie prawo jazdy musiałeś w chipsach chyba wygrać. To że zapierdalasz motorkiem nie daje ci prawa do wyrozumiałości innych kierowców czyt. łamania przepisów bo tak to odbieram PORD daje nam jedyną i jedyną wyrozumiałości, czyli zasada ograniczonego zaufania i dotyczy to osób które ledwo co wg mnie zdały prawo jazdy a nie motorynkarzy którzy uważają się bogów szos. A moja zasada ograniczona zaufania co do tych mistrzów kierownicy jest taka, że trzymam taki dystans pomiędzy moim autem a jego motorynka, że przypadkiem jak spadnie, to żeby go nie rozjechać. I wk***iają mnie naklejki, że motocykle są wszędzie, bo dobrze to o was nie świadczy, że co chwilę trzeba patrzeć w lustro czy przypadkiem jakaś motorynka nie podjechała i nie będzie próbował brać cię bokiem na podwójnej ciągłej.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx8.xx6 
    +11

    Tcz- gość_gość

    18.06.2020, 22:57

    Czytanie ze zrozumieniem się kłania

    Jo_gość. Wystraczy przeczytać jeszcze raz ze zrozumieniem co napisał wyżej autor komentarza. Nie mówił o wyrozumiałości jako o łamaniu przepisów, a o tym, że w Gdańsku kierowcy szanują innych Użytkowników dróg i nie wymuszają pierwszeństwa tak jak ma to miejsce w Tczewie. Zanim się coś napisze wypadałoby najpierw zrozumieć temat. Pozdrawiam.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx2.xx1 
  • +27

    Tomo_gość

    18.06.2020, 18:04

    100?

    ""Kierownik fazerem na mój gust jechał spokojnie 100 km/h, /[/cytuj. I sam sobie pozamiatałeś SPOKOJNIE 100 NA DRODZE GDZIE 50! Dziękuję i dobranoc

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx6.xx0 
  • +32

    Ja. _gość

    18.06.2020, 18:15

    Masakra

    Czytam te komentarze i nie mogę uwierzyć w te komentarze. Zginął młody chłopak. Nieważne z czyjej winy. Nie da się opisać ogromu bólu jaki przeżywa teraz rodzina i przyjaciele. Współczuję wam takiej znieczulicy. I nigdy nie życzę wam abyście musieli w życiu przejść coś takiego

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx4.xx9 
  • +17

    tak_gość_gość_gość

    18.06.2020, 21:29

    przecież nikt nikomu nie życzy takiej tragedi. tylko niektórzy realnie i objektywnie umieją w swojej głowie i po sktkach wypadku na miejscu zrozumiec ze taka prędkość to jest głupota i tyle.. spoczywaj w pokoju

    Cytuj
    IP: 78.88.xx5.xx2 

    Gosia_gość

    22.06.2020, 14:31

    A pomyślam ktoś o kierowcy auta

    Motycklista wjechał w auto ponad 100 na h. Ten kierowca nie miał szans zareagować. Gdyby motorem jechał jak wszyscy po swoim pasie i 50 to by nie sprawił tyle kłopotów innym. Żal ale rodzin poszkodowanych.

    Cytuj
    IP: 185.170.xx0.xx6 
  • -6

    Xxx_gość

    18.06.2020, 18:15

    Światła fotoradar

    Kiedy nasze miasto zainwestuje w fotoradary na tym odcinku? Ile jeszcze ludzi musi zginąć?

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx2.xx5 
  • -18

    tata_gość

    18.06.2020, 18:30

    Ormo

    W dupie sobie postaw fotoradar. Ruch jest płynny tylko te stare dziady z refleksem szachisty z PKP cargo powinni mieć zabrane prawko

    Cytuj
    IP: 188.147.xx6.xx7 
  • +81

    Marcin_gość

    18.06.2020, 18:16

    Ewidentna wina kierowcy. Nie wyciągnął lornetki by zobaczyć czy na horyzoncie nie pojawia się jadący 200km/h motocykl.

    Odpowiedz
    IP: 213.192.xx0.xx3 
  • -15

    Hek_gość

    19.06.2020, 07:08

    Hej

    A wiesz ze pisząc takie komentarze życzysz sobie śmierci? To jest takie igranie z karmą. Uważaj

    Cytuj
    IP: 37.248.xx3.xx2 
  • +42

    TY_gość

    18.06.2020, 18:20

    Do motocyklistów

    Do wszystkich motocyklistów którzy się tak tutaj oburzają na niektóre wpisy... Zastanówcie sie dlaczego tak Was inni użytkownicy dróg nie lubią ??!! i podpowiem Wam naklejka na zderzaku Patrz w lusterka motocykle itd w tym nie pomaga

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx9 
  • -36

    Zgred_gość

    18.06.2020, 18:25

    A ciebie to chyba nikt nie lubi...

    ... prawda??? I wiesz co mnie oburza??? Wadza j**ana bezduszność w obliczu takiej tragedii. Oby do was, mali ludzie, czym prędzej wróciła. Nie potraficie uszanować żałoby, to mordy w kubeł.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx3.xx4 
    +12

    Marta_gość

    18.06.2020, 23:21

    Tak ogólnie rzecz biorąc..

    Jak jedziesz autem wnerwiają Cię motocykliści i rowerzyści, gdy jedziesz rowerem wściekasz się na auta i rzadziej, motory. A gdy śmigasz na motorze (ciężko mi powiedzieć, bo nigdy nie jeździłam, ale z tego co zaobserwowałam) przeszkadzają auta i pewnie rowerzyści też. Trochę szacunku, ograniczonego zaufania, choć ładniej brzmi: zachowania rozsądku i będzie dobrze.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx6.xx6 
  • +35

    Marcin_gość

    18.06.2020, 18:28

    wypadek

    Ewidentna wina kierowcy. Nie wyciągnął lornetki by zobaczyć czy na horyzoncie nie pojawia się jadący 200km/h motocykl.

    Odpowiedz
    IP: 213.192.xx0.xx3 
  • +14

    Marian_gość

    19.06.2020, 07:28

    "Patrz w lusterka, motocykliści są wszędzie" a odpowiedź na to brzmi: daj się zauważyć. Patrzysz w lewo-pusto, w prawo- pusto, jeszcze raz w lewo- nie ma nic. Ruszasz, nagle z górki zjeżdża ktoś z nadmierną, dwukrotnie przekroczoną prędkością. Dajcie się zauważyć. Czasem jak jadę np DK91 i widzę w lusterku na horyzoncie motocykl, a ja mam zamiar skręcić w lewo, to od razu do osi jezdni i kierunek w lewo...nie zawsze coś to daje bo i tak wyprzedzi na ciagłej pomimo mojej sygnalizacji ale zdarza się, że jednak zastosuje się któryś do przepisów i przede wszystkim zwolni.

    Cytuj
    IP: 31.0.xx4.xx1 
  • +3

    Hahaha_gość

    18.06.2020, 18:51

    "siedz dalej w tym mc i zryj burgery a na temat jeżdżenia czym kolwiek masz pewnie tyle pojęcia co prezydent o rządzeniu krajem pawianie"

    Pawian cię robił niewypale genetyczny. Poproś rodziców może cię dokończą.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx4.xx7 
  • -42

    $tar$cream_gość

    18.06.2020, 19:09

    I na ch** się ciskasz nie dostałeś 500+ czy Trzaskowski Ci nie wszedł w dupe aby ukraść OFE jak śm*eć tusk kilka lat temu? To jest 2 pasmówka zamknięta dzielona tam powinno normalnie być 70 przynajmniej a jakiś debil z gminy posłuchał prukiew z wieżowców aby im za głośno nie było bo przecież o 19 się spać idzie po dawce propagandy z tvpis, I daje słowo że tylko gówniarze na 125tkach pajacują pod maczkiem ;)

    Cytuj
    IP: 94.254.xx8.xx0 
  • +2

    michał_gość_gość

    18.06.2020, 18:59

    jest tu ktoś z tcz

    zastanawiam się gdzie jest admin? to może czytać rodzina, proszę wyłączyć komentarze i usunąć to gówno wyżej

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx6 
  • +13

    i pieszy i kierowca_gość

    18.06.2020, 19:11

    wypadek

    psy szczekają a karawana jedzie dalej. Tylko na chwilę przystaną w myślach i szybkości... aby później wrócić do "normalności" i szybkości

    Cytuj
    IP: 89.64.xx6.xx4 
    +3

    Gość _gość

    19.06.2020, 16:06

    Nie sądzę aby rodzina w tym momencie miała czas i ochotę na czytanie komentarzy na tcz.pl

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx3 
  • +35

    Cae_gość

    18.06.2020, 19:01

    Szkoda też kierowcy auta. Nie zrobił tego specjalnie. Pewnie nie zauważył motocyklisty, który podobno jechał niezgodnie z przepisami. Mam nadzieję, że nie trafi do więzienia

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx4.xx1 
  • +18

    gość _gość

    18.06.2020, 19:35

    "Wymusił jak wymusił, jeśli leciał 100 na 50tce to powinien brać na klatę, że ktoś z bocznej drogi nie zdąży ukończyć manewru zanim w niego przywali. Czy naprawdę trzeba jechać 100? Zawsze? Ostatecznie to motocyklista jest najbardziej poszkodowany. I gwoli ścisłości - sam jeżdżę na litrze."

    Żeby tylko sto 100 km/h w tym miejscu potrafią osiągać grubo ponad 100. Jak jestem na działce to tylko słychać ryk silników.

    Odpowiedz
    IP: 178.19.xx2.xx9 
  • -7

    MotoGirl_gość

    19.06.2020, 07:29

    Predkosciomierz słuchowy...

    No jak Pan/Pani potrafi określić prędkość po ryku silnika no to gratuluję. Najlepiej nie wiem ale powiem... Drogi autorze posta ktoś w komarku mocniej manetke odkreci i piwie Pan /Pani że ten ktoś gna grubo ponad 100?

    Cytuj
    IP: 37.47.xx3.xx0 
  • +6

    zołza do Marcina_gość

    18.06.2020, 19:44

    nie wyciągnął lornetki...

    Nie dalej jak w zeszłym tygodniu na przejściu koło szkoły 8 pańcia z komórą przy blond łbie przejechała na czerwonym kilka centymetrów od przechodzącej matki z córką i pewnie nawet się nie zorientowała bo nie było żadnej reakcji! Po zjeździe z Solidarności na Kociewską za rondem na podwójnej ciągłej nie ma dnia by jakiś pajac nie wyprzedzał. Marcin pisze .. kierowca nie wyciągnął lornetki. No fakt! Biedak nie miał czasu! Ustąpić pierwszeństwa też nie miał czasu! Ale przecież jest już rozgrzeszony bo kogo niby zabił... tylko motocyklistę! Ja nie mam motoru, a codziennie boję się tych debi..li wyjeżdżających z dróg wewnętrznych i podporządkowanych, tuż przed samą maską... bo zdążę,bo nie mam czasu! I to nie są motocykliści. Po prostu pomyśl jeden z drugim zanim wyjedziesz komuś, kto jest na prawie i ... w pełnym ruchu

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx2 
  • +7

    ktoś_gość

    19.06.2020, 08:58

    kto zabił ???

    to nie kierowca samochodu zabił tylko motocyklista sam się zabił łamiąc wszelkie przepisy, przekraczając prędkość powinien słyszeć w uchu pieśni typu: "Anielski orszak..." lub " U twych wrót już stoję Panie....."po co jechać wolniej jak można zap.....ć a potem w towarzystwie opowiadać jakim to się jest "kozakiem" - bo na ograniczeniu 50km/h jechałem 150km/h.......

    Cytuj
    IP: 84.38.xx9.xx8 

    Idol _gość

    22.06.2020, 14:37

    Zasady dotyczą wszystkich

    Zasady ruchu dotyczą wszystkich. A tu trzeba jednak wziąć pod uwagę to że motor był na lewym pasie bo przecież wbił się w ten samochód tam a nie na swoim. To co robił... Wyprzedał innych bo mu przeszkadzali na drodze. Naraził innych życie. Jeżdżę autem i motocyklem i nie jestem debilem. Takie określenie jest aroganckie. Wsumie na motor łatwiej zdać prawko to i debil zda.

    Cytuj
    IP: 185.170.xx0.xx6 
  • -18

    Jony von fentyl_gość_gość_gość_gość

    18.06.2020, 19:47

    Lol

    Same k***a znawcy ja p***e gdyby jechał 50 to nic by mu nie było hahah ns nij motorem przy tej prędkości to zobaCys czy nic by nie było albo j**nij przy 50 w drzewo samochodem

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx5.xx8 
  • +13

    m_gość

    18.06.2020, 19:59

    oczy są od tego żeby patrzeć a przepisy są do tego żeby ich przestrzegać.szkoda i jednego i drugiego kierowcy współczuję wszystkim ale niestety niestosowanie się do przepisów tak się później konczy

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx5 
  • -56

    Gruby_gość

    18.06.2020, 20:14

    Wyrok

    Kierowca osobówki powinien dostać wyrok za morderstwo z premedytacją.

    Odpowiedz
    IP: 193.90.xx9.xx8 
  • +3

    Mario_gość

    19.06.2020, 21:54

    tak co ty k***a nie powiesz ja tez wyjeżdżałem z podporządkowanej i kilka razy sie upewniałem i nic niebyło a jak wyjechałem to h** wie skad wziął się motocyklista i miał grubo ponad 100 po komentarzach widac kto prawko kupił a kto zdał

    Cytuj
    IP: 80.187.xx1.xx4 

    Romek _gość

    22.06.2020, 14:40

    Raczej motocyklista

    Raczej motocyklista bo chciał go zabić bo w nosie ma swoje życie to może kogoś zabić. Na szczęście nie ty decydujesz.

    Cytuj
    IP: 185.170.xx0.xx6 
  • -19

    Wielka szkoda _gość

    18.06.2020, 20:37

    Szkoda motocyklisty

    Wy ludzie jesteście hipokrytami przedeszystkim. Każdy z was każdego dnia łamie przemisy czy to brak sygnalizacji wyjazdu z ronda, czy nadmierna prędkość czy też wymuszanie pierwszeństwa. Fakt jest prosty. Gdyby właściciel vw nie wymusił pierwszeństwa. Motocyklista by żył. Miał pustą drogą. Był na głównej. Więc miał pierwszeństwo. Są jasne przepisy jeśli włączasz się do ruchu. 10 lat więzienia życzę właścicielowi Vw za nie umyślne spowodowanie śmierci. Nikt z was kto nie jeździ motocyklem nie wie ile razy każdego dnia kierowcy samochodów stwarzają takie sytacje. Nagle zmiany pasów bez wczesniejszego upewnienia się o braku kolizji, btak kierunkowskazow i wymuszenia. Wciągu godziny takich sytacji jest co najmniej 10. Więc o czym tu mowa. Młody człowiek nie żyje. Do pudła i odszkodowanie dla rodziny płacić.

    Odpowiedz
    IP: 51.175.xx3.xx0 
  • +12

    Mima_gość

    19.06.2020, 00:28

    ...

    wina leży po obu stronach. Z jednej przekroczenie prędkości z drugiej wymuszenie. Przykre ale prawdziwe

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx5 
    -1

    mario_gość

    19.06.2020, 21:57

    o nastepny specjalista a przekroczenie prędkości to nie łamanie przepisów drogowych napisz do gazety przyjaciółki zeby do tych prawo jazdy jeszcze ci wysłała kodeks drogowy

    Cytuj
    IP: 80.187.xx1.xx4 
    -1

    Gość _gość

    22.06.2020, 14:42

    Serio

    Szkoda że chłopak nie żyje bo można by było go osadzić za umyślne narażenie życia innych kierowców i tego kierowcy. A tak się wywinął a trole mądre piszą.

    Cytuj
    IP: 185.170.xx0.xx6 
  • +3

    Maki_gość_gość

    18.06.2020, 20:40

    Na pewno wszyscy jeżdżą na tej drodze przepisowo i szczególnie od Miłobądza do Tczewa. I do pszczółek

    Odpowiedz
    IP: 185.241.xx8.xx9 
  • +2

    Bla bla _gość

    18.06.2020, 21:17

    Tcz

    Czy szanowna redakcja tcz może wyłączyć i skasować komentarze? Żerujecie na ludzkiej krzywdzie i wszystkie komentarze pseudo biegłych nikomu tu nie są potrzebne i niczego nie zmienia.

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx7.xx8 
  • +15

    Kama_gość

    18.06.2020, 21:22

    "zanim się wyjedzie na główną i włącza się do ruchu to trzeba się rozejrzeć i upewnić że można jechać! Widziałam zdarzenie więc wiem że samochód wymusił"

    A może tak szybko jechał ze go nie zauważył?! Myslisz ze zrobił to umyślnie?? Zastanów się, łatwo osądzać ...

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx0.xx4 
  • +2

    mario_gość

    19.06.2020, 22:02

    napewno nie zrobił tego umyślnie bo motocykl jechal z jego strony i tez by życiem ryzykował kierowca vw ktory leży w szpitalu poprostu nie widział a motocyklista jakby jechał przepisowo 50 to bym tak się to nie zakończyło

    Cytuj
    IP: 80.187.xx1.xx4 
  • -3

    Janusze_gość_gość

    18.06.2020, 21:27

    Za torami

    Powinien trafić na tira. JEDZIESZ 50 CZY 20 KMH, jeśli coś wyjedzie ci 1m przed maskę nie wychamujesz. Niestety z tej drogi wyjeżdżają tak nagminnie, tak samo jak od świateł do tego punktu mają ponad 150 , tylko że my, drodzy przyjaciele nie ustalamy szczegulów tylko policja, tak ta sama policja która wie że przez tczew prawie każdy jedzie ponad 100 i nic się nie dzieje. Prawdziwy motocyklista ma oczy dookola głowy, a prawdziwy kierowca nie wpierdala sie metr przed mache.

    Odpowiedz
    IP: 185.96.xx4.xx3 
  • +12

    Jaa_gość

    18.06.2020, 21:34

    Predkosc

    Stalam na swiatlach tuz za nim,gdy tylko zmienilo sie na zielone ruszyl do przodu nadal slysze wycie silnika jak nabiera przyspieszenia. Nagle widok byl straszny .

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx3.xx0 
  • +7

    Ktos_gość

    18.06.2020, 21:45

    Codzienność

    Jezdzę tam codziennie i boję się wyjezdzac z ulicy podporządkowanej. Samochody pędzą jak szalone jak nie z jednej to z drugiej strony. Sam boję się ze kiedys kogos nie zauwazę, nie zdążę choc upewniam się sto razy zamin ruszę. Nie mniej jednaj wspolczuję kazdej ze stron.

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx2.xx9 
  • Nick_gość

    18.06.2020, 22:02

    "zanim się wyjedzie na główną i włącza się do ruchu to trzeba się rozejrzeć i upewnić że można jechać! Widziałam zdarzenie więc wiem że samochód wymusił"

    Sratatata tyłu świadków wszyscy widzieli zza monitora chyba...

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx8.xx3 
  • +4

    Justyna _gość_gość

    18.06.2020, 22:16

    Po to sa przepisy!!!

    Ich sie podobno przestrzega!!!!!! Nie sa dla jaj!!!! Wówczas ten by nie umarl, ten by nie mial zrytej psychiki, bo zabil kretyna!!! Taka prawda, sam sie pchal na cmentarz....współczuję rodzinie.... Ale .... Bardziej szkoda kierowcy vw. Nasze tczewskie paly nie pilnuja niczego, siedza w krzakach i piszą z d**ami o swoich frustracjach. A po to sa wlasnie, by porządek byl,!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx8.xx1 
  • +1

    KAROLINKAAA_gość

    18.06.2020, 23:39

    Przepisy przepisami ale może pech tak chciał.. i zmarłemu powinno się dać odpoczynek niech sobie spokojnie śpi chłopak młody był miał jeszcze przed sobą pół życia

    Cytuj
    IP: 84.38.xx6.xx3 
  • +2

    Kierowca bombowca_gość

    18.06.2020, 22:26

    Dzisiejsza sytuacja....

    ...gosc w motorynce na lewym pasie wlukl sie ponizej ograniczenia i blokowal wszystkich kierowcow, jedyne wyjscie nieprzepisowe wyprzedenie z prawej. Te smieszne naklejki sa tylko dla aut ? Jeee..b..c was

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx5.xx9 
  • +1

    Tom_gość

    20.06.2020, 09:38

    Ale przecież wyprzedzanie prawym pasem jest przepisowe przy spełnieniu kilku warunków.

    Cytuj
    IP: 89.72.xx5.xx9 
  • +16

    Gość_gość

    18.06.2020, 22:34

    Za duża prędkość motocyklisy

    Wyhechalem z tej ulicy chwile przed wypadkiem motocyklista miał za dużą prędkość a kierowca który wyjechał autem nawet nie miał szans zauważyć z łuku motocyklisty który miał już tak o wiele za wysoką prędkość.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx8.xx5 
  • +1

    Marek_gość

    18.06.2020, 22:39

    Zginął człowiek i co można tu więcej powiedzieć

    Odpowiedz
    IP: 185.241.xx8.xx1 
  • +1

    Beemwi_gość

    19.06.2020, 00:24

    No tak

    Motocykliści źli. A upalane trupy z pospwanymi w dziupli wujka Tadka tłumikami, w starych e39, e36 i innych ON turbodziurach na carfie, DK91 czy bulwarze jest w pełni OK :) Na oko, to chłop w szpitalu umarł. Nie byliście na miejscu, nie widzieliście zdarzenia. Od określenia prędkości i czynników, które miały wpływ na wypadek ze skutkiem śmiertelnym są EKSPERCI i ludzie, którzy mają ku temu kompetencje. Szkoda chłopaka. Wyrazy współczucia dla rodziny.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx6 
  • +7

    ktos gosc_gość_gość

    19.06.2020, 01:17

    co za pie...nie

    Gdyby jechal 50 by zyl i tyle w temacie, kierowca wlaczajc sie do ruchu nie mogl przewidziec, ze "dawca nerek" zap....la

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx4 
  • -12

    Motocyklista od 30 lat_gość

    19.06.2020, 01:35

    Wyrazy współczucia dla rodziny

    Na wstępie chciałbym złożyć serdeczne wyrazy współczucia dla rodziny i bliskich ofiary wypadku. Jako kierowca i motocyklista pasjonat od 30 lat niejednokrotnie spotkałem się ze śmiercią na drodze . Młodość i brawura to jedna z przyczyn wypadków . Ale takich motocyklistów może być zaledwie kilka procent. Natomiast od wielu lat obserwuję katastrofalne zachowanie na drodze kierowców osobówek . W niedzielę nie wyjeżdżam ma drogę . To najniebezpieczniejszy dzień tygodnia na drodze . A jak widzę przed sobą rejestracje GTC to odjeżdżać jak najdalej . Wg mojej oceny kierowcy GTC są bardzo słabi i jeżdżą bardzo dziwnie . To nie jest sytuacja odosobniona a stała się wręcz regułą . Kierowcy na GTC są rozkojarzeni , wykonują przedziwne manewry , często wymuszają pierwszeństwo , jeżdżą albo zbyt szybko albo za wolno i przez to stwarzają zagrożenie na drodze . Zdecydowanie odradzam Wycieczki do powiatu tczewskiego

    Odpowiedz
    IP: 185.233.xx3.xx9 
  • +11

    56_gość_gość

    19.06.2020, 06:35

    Szok

    pojedź do malborka bo to co robi GMB to w pale się nie mieści

    Cytuj
    IP: 37.47.xx0.xx3 
    +3

    m_gość

    19.06.2020, 10:48

    Nie ma reguly kto ma jaka rejestracje. "królowie szos" mieszkają wszędzie. z mojego doświadczenia tymi co najbardziej wymuszają to Gdańsk. każdy ma inne zdanie na ten temat zależy na kogo się akurat trafiło.o i nie obrazajac nikogo ale przedstawiciele handlowi i kurierzy.tym z racji wykonywanego zawodu zawsze się spieszy

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx5 
  • +9

    Aga_gość_gość

    19.06.2020, 03:38

    Mi się wydaje

    Że w takich wiadomościach komentarze powinny zostać zablokowane !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 94.140.xx8.xx8 
  • -9

    Bambo_gość_gość

    19.06.2020, 04:25

    Sami znawcy wiedzą ile jechał wszystko wiedzą po co policja po co straż pożarna kociewiaki wiedzą wszystko nic tylko dać im internet możliwość komentowania i jazda. Co by dawny nie pisały to i tak będzie wina tego co wymusił koniec kropka. Sprawcą wypadku jest kierowcą VW dziękuję dobranoc

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx3.xx9 
  • +3

    Tvxeu_gość

    19.06.2020, 05:23

    543

    Los tego motocyklisty patrząc na jego sposób jazdy był z góry przesądzony. To prędzej czy później musiało się tak skończyć z większą ilością ofiar

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx7.xx2 
  • +6

    Cebula_gość

    19.06.2020, 06:34

    Standard

    Ludzie ! Zastanówcie się przez chwile, ruszcie ostatnie szare komórki! Co takie komentarze mają na celu? Dalsze dokopywanie kierowcy , jego rodzinie i kierowcy zmarłego? Mało im teraz problemów? Chłopak zginął nic tego nie cofnie, a tym bardziej takie gadanie...

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx3 
  • +3

    tomek_gość

    19.06.2020, 07:39

    refleksja...

    Nie złośćie się tak wszyscy. Po co te komentarze? Po to, by zastanowić się nad swoim zachowaniem w życiu. I tak już zmarłemu nikt z nas nie pomoże (chyba, że modlitwą). Rodzina i tak nie czyta tych komentarzy, bo mają zajęte głowy czym innym. Kierowca VW już widzę jak siedzi przed kompem i czyta co o nim piszemy. Dlatego zastanówmy się nad swoim zachowaniem na drodze i w życiu. Wszystkich nas czeka ten sam los. Szkoda, że temu chłopakowi los przyspieszył aż nadto. Niewiele trzeba, tylko pomyśleć o sobie i innych.

    Odpowiedz
    IP: 165.225.xx6.xx0 
  • Ti _gość

    22.06.2020, 14:47

    A może bliscy czytają

    Może bliscy czytają jak amatorzy i psełdo specjaliści się wypowiadają. Nie sądzę, że kierowca postanowił pojechać bo tak.

    Cytuj
    IP: 185.170.xx0.xx6 
  • +6

    zybi_gość

    19.06.2020, 08:16

    wypadek motocyklisty

    Wielka tragedia ludzka, wyrazy współczucia dla rodzin. Zastanawiam się, czy wyjazd/wjazd na drogę krajową w tym miejscu to właściwe rozwiązanie, wyjechanie jest mocno utrudnione, po prostu jest ograniczona widoczność, rozwiązanie to może było akceptowalne kilkadziesiąt lat temu, wtedy ruch był bardzo mały, teraz absolutnie nie, trzeba go natychmiast zamknąć, jeżeli tego nie zrobimy będą następne tragedie.

    Odpowiedz
    IP: 62.233.xx9.xxx 
  • +1

    Pan Tadeusz_gość

    19.06.2020, 08:28

    Szkoda chłopaka

    Najgorsze na świecie jest to że będzie miał na grobie napisane że miał pierwszeństwo

    Odpowiedz
    IP: 95.41.xx3.xx0 
  • +6

    zzz_gość

    19.06.2020, 08:30

    "zanim się wyjedzie na główną i włącza się do ruchu to trzeba się rozejrzeć i upewnić że można jechać! Widziałam zdarzenie więc wiem że samochód wymusił"

    tylko czasami nie masz szans żeby zobaczyć pędząca strzałę - w tym miejscu jest tez górka więc i słaba widoczność przy prędkości 50km masz szanse zobaczyć i zareagować odpowiednio ale jeśli rzeczywiście tak pędził to obaj kierowcy zobaczyli siebie w ostatnim momencie. Szkoda motocyklisty ale w tym przypadku zabrakło mu wyobraźni i zdrowego rozsądku.

    Odpowiedz
    IP: 195.117.xx5.xx7 
  • Marta 1995_gość

    19.06.2020, 08:48

    może wiecie :(

    Skąd był ten chłopak ? :(

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx2.xx2 
  • -2

    Gość........ Tczew_gość

    19.06.2020, 09:31

    Żenada

    Ale wy pie*****cie farmazony. Zdarzenie widziało maksymalnie kilka osób a świadków ku**a milion... Nieroby je***e zakazać to powinni ku**a korzystania z internetu... Nie jeżdżę motocyklem ale jeżdżę autem i nie usprawiedliwiam nikogo ale zawsze patrzę w lusterka i często motocykliści pokazują się z lewej strony abyś ich widział i zawsze ustępuje im miejsca wystarczy kultura na drodze. Nijak ma się to do wypadku ale ku**a ludzie!!! Szczekacie jeden na drugiego jak banda rozwydrzonych bachorów ogarnijcie się do ch**a

    Odpowiedz
    IP: 5.184.xx5.xx2 
  • Zgred_gość

    23.06.2020, 08:24

    100/100

    .... i wytłumacz to tym cepom, onanistom komputerowym, sami Chołowczyce

    Cytuj
    IP: 77.254.xx7.xx1 
  • +3

    Antek_gość

    19.06.2020, 09:41

    Wypadek

    Nie ma teraz co debatować i wytykać winę. Niestety oboje kierowców znaleźli się w nieodpowiednim miejscu o nieodpowiednim czasie. Ale niestety wypadki były są i będą. I to tylko od nas samych kierowców zależy czy będziemy statystyki zawyżać czy zaniżać

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx7.xx7 
  • +7

    LOLO_gość

    19.06.2020, 09:43

    Szkoda

    Kierowca VW pewnie nawet nie zauważył, że za łukiem dzieciak na skuterze ciśnie stówą w jego stronę w terenie zabudowanym :(

    Odpowiedz
    IP: 91.212.xx2.xx0 
  • -2

    Kryminalni? _gość

    19.06.2020, 10:00

    ŁAPANKA

    Może czas najwyższy aby policja kryminalna z Tczewa serio zaczęła łapać tych ludzi co piszą takie bzdety bo to już jest zachowanie sk***iałe naprawę proszę aby policja zareagowała oraz udostępniła fotki tych cweli wtedy my się pośmiejemy j**ane śmietniki ludzkie pewnie po 40 albo 30 i wielce znawcy życia a zapewne w vetrexsie na produkcji całe życie siedzą

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx3.xx0 
  • +6

    m_gość

    19.06.2020, 10:55

    Masz rację nie nam oceniać. Gdy ja straciłam najbliższe osoby w wypadku samochodowym też najbardziej przykre były komentarze pod artykułami. jak można oceniać kogoś kogo się nie znalo i wypisywać tak przykre rzeczy. współczuję rodzinie motocyklisty.nie dostarczajcie im wiecej cierpienia i uszanujcie żałobę przez którą przechodzą.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx5 
  • +1

    Jojo_gość

    19.06.2020, 10:14

    Gniew

    Spoczywaj w pokoju Robert RIP

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xxx 
  • -1

    Gość mtocyklista_gość

    19.06.2020, 11:08

    Jest jedną prawda może jechał z szybko.ale gość w VW nieupewnił się dobrze jest tam słaba widoczność.Szkoda gościa z motoru wyrazy współczucia dla rodziny.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx3.xx4 
  • Motor_gość

    19.06.2020, 13:03

    Pech chciał że musiał zginąć ale na motorach myślą że im wolno wszystko a że on zginął może lepiej a nie dziecko na pasach co w tedy by było że co dziecko wyboego trzeba mieć rozum a nie mak

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx4.xx4 
  • +4

    mieszkaniec_gość

    19.06.2020, 13:13

    szacunek dla zmarłego

    Nie żyje człowiek!!! zamknijcie gęby i pochylcie się nad tą tragedią. Zmarł czyjś syn. każdy z was byl taki mądry i błędów nigdy nie popełnił? Straszliwa tragedia.

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xx1 
  • +1

    L._gość

    19.06.2020, 13:36

    spokojnie 100 km/h - a tam jest 50/godz.

    ""Widziałem jak to się stało. Dzwoniłem na 112... Nie robiłem fotek. Zobaczenie dwóch ostatnich tchnień motocyklisty że Starogardu było straszne. Kierownik fazerem na mój gust jechał , ale nie zmienia to faktu, że kierowca VW wymusił pierwszeństwo" - dalej taki chętny do osądu motocyklisty? :/"

    Gdyby uderzył poza środek drzwi prawdopodobnie kierowca samochodu też by nie żył...

    Odpowiedz
    IP: 195.47.xx1.xx0 
  • +2

    Gocha_gość_gość

    19.06.2020, 13:51

    Zablokować

    Jest tu admin???? Zablokować komentarze!!!!@

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx0.xx8 
  • Łukasz_gość

    19.06.2020, 14:00

    "zanim się wyjedzie na główną i włącza się do ruchu to trzeba się rozejrzeć i upewnić że można jechać! Widziałam zdarzenie więc wiem że samochód wymusił"

    Jeżeli chłop jechał motorem ponad 100 to w samochodzie napewno się rozglądnął nikogo nie było wyjechał a tu nagle na nim motor po coś są ograniczenia prędkości gość z samochodu niczemu winny

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx9.xx4 
  • murzynek_gość

    19.06.2020, 14:25

    ch** ci na łeb

    "Idź pilnuj starej czy dostała jabola za danie d**y za biedronką"

    skąd wiesz, że za biedronką takie dile robią? sam praktykujesz?

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx1 
  • baran84_gość

    19.06.2020, 14:30

    nauka

    Teraz to nie ma znaczenia kto popełnił błąd..zawsze uczymy się na błędach , dotyczy "normalnych osób" . Gdyby przeżył myślę ,że drugi raz tak by nie wystartował. Dotyczy to wszystkich motor, samochód, rower itd.. Sam miałem kilka sytuacji z których wyciągnąłem wnioski.. a gdyby dziecko tam przebiegało ? ...jest dużo gdyby... coś co się stało to się nie odstanie..

    Odpowiedz
    IP: 195.250.xx7.xx3 
  • -1

    ciekawy_gość

    19.06.2020, 14:57

    "Wymusił czy nie ale to nie zmienia faktu że zapier.... 100 na 50. Gdyby jechał wolniej, to miałby czas na reakcję. Szkoda chłopa, przypłacił wysoka cenę za 50 więcej ??"

    A tam dowolna prędkość maksymalna to 50km /h czy 90 km/h ? do zdarzenia doszło na terenie zabudowanym?

    Odpowiedz
    IP: 195.8.xx1.xx1 
  • Bodzio_gość

    19.06.2020, 16:05

    Co racja to racja szybka jazda nie popłaca.Pamiętaj nie jesteś sam na drodze!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx7 
  • -2

    Taa_gość

    19.06.2020, 16:41

    Motocyklista - dawca ,wariat lubi zapierdal@c, kazdy z nich jest swiadom wsiadajac na maszyne i odkrecajac manetke do zera.. Kierowca vw nie mial szans. Wina niby dwoch stron ze wskazaniem na motor. Zobaczcie ulozenie pojazdow po zdarzeniu debile wtedy p***ci*. I zwroccie uwage na infrastrukture... Miejsce nie jest niebezpieczne. Tylko ludzie glupi :)

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx3.xx3 
  • +1

    Bismarck _gość

    19.06.2020, 16:46

    Zamiast mostu Bismarcka dobre drogi w Tc

    Miliony idą na remont mostu dla folksdojczy, a na likwidację tego niebezpiecznego wąskiego gardła nie ma pieniędzy... To jest głównym problemem.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx6.xx4 
  • +1

    KRIS_gość

    19.06.2020, 17:29

    WYPADEK

    PRZYKRA SPRAWA WIADOMO,WEDŁUG MNIE WINA LEŻY PO ŚRODKU,KIEROWCA KTÓRY DOŁACZAL DO RUCHU NIE UPEWNIŁ SIĘ CZY MOŻE WJECHAĆ Z PODPORZADKOWANEJ NATOMIAST MOTOCYKLISTA JADĄC 100 W MIEJSCU GDZIE JEST 50 POWINNIEN WIEDZIEĆ ŻE W KAŻDEJ CHWILI MOŻE COŚ WYJECHAĆ ,GDYBY JECHAŁ WOLNIEJ PRWNIE BY SIĘ POŁAMAŁ ALE BY ŻYŁ ,ŻYCIE JEST TYLKO JEDNO SZKODA ŻE CZASAMI O TYM ZAPOMINAMY CZASAMI

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx7.xx3 
  • +2

    sim_gość

    19.06.2020, 18:31

    Cisza Święty odpoczynek radź dać mu Panie

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx6.xx9 
  • -1

    Ciasny wiesiu_gość

    19.06.2020, 18:54

    Po ilosci komentarzy widze ze zazdrosc zzera ze kogos nie stac na taka zabawke. Zastawcie wasze kawalerki i wezcie sobie jakos moto za 20 tys w kredyt, jedzcie na tulipany do holandii i splacicie moment. Dla kogos kto zna przepisy, zrobienie kat A to 1 egzamin i bezblednie zdajesz, do tego chwila jazdy i zdajesz egz. Praktyczny, do tego 3 tys na kask i ubrania i potem troche odwagi i rozumu i smigasz pojazdem co ma 1 koń mechaniczy na 1 kg masy wlasnej ;) Daje Wam slowo amebki moje, ze kazdy z Was by odkrecal, do tego to jest, ale czy zona pozwoli? Nie, bo na specjala zabraknie. I maz tj. chodzacy bankomat dla niejednej grazyny i teresy, sje zepsuje i nie przyniesie wyplaty z F. 'wyplaty' hahaha. Dla innych dzien pracy. Pozdro 600

    Odpowiedz
    IP: 83.102.xx8.xx1 
  • +9

    człowiek z duszą_gość

    19.06.2020, 20:07

    Jesteście potworami

    Nigdy nie komentuje takich wpisów. NIGDY. Trafiłem tutaj z linka z Facebooka. Nie moje uwierzyć jacy w większości jesteście wstrętni i okropni. Jak można być takim człowiekiem? Młody chłopak, który miał całe życie przed sobą - może miał wielkie serce? może był troskliwy i bardzo wartościowy? Co trzeba mieć w głowie, aby pisać takie straszne rzeczy? Stała się tragedia, a czytając te komentarze mam wrażenie, że celem niektórych osób jest sprawienie jeszcze większego bólu. DLACZEGO? Czy nigdy nie popełniliście błędu? Zawsze jesteście odpowiedzialni? Przy każdej sytuacji bierzecie wszystko pod uwagę? Nigdy się nie zamyśliliście podczas prowadzenia pojazdu? Nigdy nie przekroczyliście prędkości? Jestem bardzo kulturalnym, młodym chłopakiem, ale tym razem nie pohamuje języka. Jesteście hipokrytami i wychodzi na to, że jesteście również ludźmi, którzy mają w sobie zło i nienawiść. Macie straszne braki - sięgnęliście dzisiaj dna. Jak sobie wyobrażę jak siedzicie przed tymi komputerami i tylko plujecie tym jadem, to mam ochotę wAS bardzo mocno uderzyć w twarz. Nie znam tego nieszczęśliwca, ale wiem, że nie zasłużył na to co go spotkało - miał pecha, a my mieliśmy szczęście skoro jesteśmy w domach. Pisząc takie komentarze ranicie jego bliskich. Jesteście zwykłymi egoistami. Nie pozdrawiam - Michał z Gdańska (23 lata)

    Odpowiedz
    IP: 77.115.xx4.xx3 
  • -2

    Kolo_gość

    19.06.2020, 21:45

    Z prądem, penisem i szybkością (fizyką) nie ma żartów.

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx6.xx7 
  • +5

    tczewczyk_gość

    19.06.2020, 22:26

    Kolizyjne miejsce - winny zarządca drogi

    Fatalne miejsce - oglądam to na google street view. Jeśli kierowca samochodu wyjeżdżał tak jak myślę z drogi podporządkowanej pomiędzy mostami to widoczność tam miał tragiczną. Nawet ustawili tam na słupie lustro żeby można była cokolwiek zobaczyć. Jak widać to nie pomogło i byż może nawet przyczyniło się do wypadku. To miejsce powinno być raczej inaczej zabezpieczone.. W takim sferycznym lustrze dostrzec w oddali motocykl i oszacować jego prędkość zupełnie niemożliwe. Jeśli kierowca miał do tego niski poziom czujności i ostrożności albo był to zwyczajnie zamulony człowiek jak wielu widać za kółkiem w Tczewie to pasztet gotowy. Chłop na motocyklu miał pecha. No niestety motocyklistów z roku na rok coraz więcej więc takich zdarzeń też przybywa - statystyka..... Kogo Wina?? Każdy ma tu swoje zdanie.. W tej sytuacji uważam że obaj kierowcy popełnili błąd ale przyczyną było źle zabezpieczone skrzyżowanie. (mogę się mylić - rzeczoznawcą nie jestem i oceniam tylko na podstawie google street view ale tak to wygląda) Natomiast poziom komentarzy to jest dno! Zaznaczam że linki do tego "newsa" na tcz.pl ojawiły się w różnych miejscach w internecie. Ludzie czytający wasze komentarze nie dowierzaja co za wieśniactwo, chamstwo, i prymitywizm panuje w tym mieście - żenada i obciach. Podpis: Motocyklista i przypadkowy mieszkaniec Tczewa. PS. Dla tych co uważają że motocykliści to jakieś barachło uświadomcie sobie że tak samo jak wśród motocyklistów jest w każdej innej grupie - jest część ludzi normalnych - dla was niezuważalnych a wy widzicie tylko tych kilku niepoważnych którzy którym odbija palma i chcą zwrócić na siebie uwagę i na tej podstawie oceniacie że wszyscy tacy są. Podobnie teraz was tczewianie oceniają wszyscy po tych kilku prostackich komentarzach napisanych przez jakieś tczewskie menty społeczne.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx8.xx9 
  • Zgred_gość

    23.06.2020, 08:31

    300/100

    Szacun, trafne wnioski

    Cytuj
    IP: 77.254.xx7.xx1 
  • +1

    Piotr_gość

    19.06.2020, 22:27

    Co za tczewska patologia. Zginał czlowiek i to uszanujcie jak i ból ich rodziny a nie wylewacie swoje flustracje z racji mega nudnego życia. Weźcie sie za coś pożytecznego bo takich troli to nawet nie da sie czytać. Gość miał rodzine , pasje i chęć powrotu do domu a taki jeden z drugi że za szybko..... gość wymusił to jego wina. Zabił człowieka i bez znaczenia czy jechał 15 czy 100km/h . Wyjeżdżasz na droge to sięe upewniasz. Jezdze motocyklem i nie raz miałem sytuacje gdy ktoś z puszki chciał mnie zabić bo robił wszystko tylko nie skupiał sie na jezdzie.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx9.xx2 
  • +1

    stop hejt_gość

    20.06.2020, 07:18

    STOP HEJT

    Jest tu jakiś moderator ? mieszkam w tym mieście 10 lat, i jedyne co mogę powiedzieć że tczewiaki to buraki. Komentujcie ale śmierć swoich bliskich a nie innych.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx1 
  • Jolka_gość

    20.06.2020, 09:31

    "chłopak młody był miał jeszcze przed sobą pół życia"

    Jak pół życia???

    Odpowiedz
    IP: 89.72.xx5.xx9 
  • Ja_gość

    20.06.2020, 10:27

    Prawko

    Jeżeli motocyklista poruszał się ponad 100 km/h to należy mu pośmiertnie zabrać prawo jazdy!

    Odpowiedz
    IP: 91.249.xxx.xxx 
  • +1

    Wm_gość

    20.06.2020, 13:27

    Winy czy nie winy ale zginęło.Tak miał pisane po co się kłócić.Lepiej się zastanówcie ile nasze życie jest warte. Pozdrawiam.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx6.xx1 
  • +4

    Derek_gość

    20.06.2020, 15:13

    Motocyklisci

    Posiadam prawo jazdy na motor i jeżdżę od 1988roku. Rocznie robię około 18 tysięcy km. Odnośnie wypadków z udziałem motocykla nie zawsze jest wina kierowcy samochodu bo włączając się do ruchu może widzi światło że jedzie motocykl ale wiadomo 50 to jest pewny że zdąży ale jak jedzie 100 to on o tym nie wie a to jest różnica i czyja jest wina. A po za tym motocykliści tak zwani niedzielni mają rozsądek gdzie w dupie trochę pogody i ile fabryka a później co płacz bo mu auto wyjechało na przykład. Wyrazy współczucia dla rodziny ofiarom wypakow ale też trzeba się zastanowić nad słowami nie znając szczegółów pozdrawiam serdecznie wszystkich właścicieli motocykli i samochodów życie jest piękne i tylko jedno.

    Odpowiedz
    IP: 94.145.xx3.xx3 
  • Nie lubię tczewiakow_gość

    20.06.2020, 15:27

    Tczewiacy

    Tczewiacy to specyficzni ludzie, nie dość, że nie potrafią jeździc, to jeszcze nasrane w głowach, wystarczy ich wypuścić za miasto i już nie znają przepisów ruchu drogowego. Co do prędkości motocyklisty, to że ktoś napisał, że na jego oko jechał 100km/h nie czyni z tego faktycznej prędkości.. Jakby się znalazł inny debil, który napisze, że jechał 200km/h, to banda bez mózgów też by to łyknęła, bo specjaliści są wszędzie :) Znam osobiście matkę chłopaka, który zginął, łączę się z nią w cierpieniu, które teraz przechodzi.

    Odpowiedz
    IP: 155.133.xx0.xx7 
  • Luzik _gość_gość

    25.06.2020, 06:14

    A ja znam kierowce

    A gdyby zabił kierowcę auta a sam przeżył to też by się łączył w bólu? Przecież on ten na motorze sam się chciał zabić to i zapierdalał. Dobrze, że te nowe auta mają kamerę i wszystko jest jasne i kierowca auta ma spokój wewnętrzny, że nie przyczynił się do wypadku.

    Cytuj
    IP: 185.170.xx0.xx6 
  • Amrod Amras_gość

    20.06.2020, 17:27

    wypadek

    Ten co zginal to kolega kolezanki...mial 23 lata...taki mlody cale zycie przed soba i nagle zgasl...

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx8.xx7 
  • -1

    gość1_gość_gość

    22.06.2020, 17:25

    Gość

    przecież sam tego chciał

    Cytuj
    IP: 188.147.xx4.xx5 

    Luzik _gość_gość

    25.06.2020, 06:11

    Kolega koleżanki

    A kierowca to znajomy znajomego i szkoda kierowcy, że młody człowiek postanowił wybrać go na swoje drzewo.

    Cytuj
    IP: 185.170.xx0.xx6 
  • Gosc_gość_gość

    20.06.2020, 20:55

    Nick

    Jak jechał setką w terenie zabudowanym to to nie byl wypadek tylko samobójstwo a kierowca vw nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx3.xx7 
  • -3

    Batman _gość

    20.06.2020, 21:53

    Śmieszne to co napisałeś... Jeśli jesteś kierowcą auta, nie mów ze nigdy nie przekroczyłeś prędkości w terenie zabudowany, bo to jest nie mozliwe... Nie ma kierowcy który nie przekroczył prędkości ???? A to ze jechał jednośladem to jak zawsze wina jest nasza czyli kierowców jednośladu... A szczególnie jak zginą zawsze wina idzie na nas... Dlatego zawsze mam gopro na kasku, zeby miec dowody w razie kolizji. Dziękuję i pozdrawiam ????

    Cytuj
    IP: 37.47.xx6.xx1 

    Zgred_gość

    23.06.2020, 08:35

    Zmienisz zdanie

    ... jak ci dziecko potrąci cep w puszce, a tobie podobni napiszą, że nie było na przejściu. Czgo ci osobiście NIE życzę. Twój punkt widzenia

    Cytuj
    IP: 77.254.xx7.xx1 
  • -1

    Batman34_gość

    20.06.2020, 21:48

    Wszyscy co mówią ze motocyklista jechał 100 a nie 50, oskarżają jak zawsze motocykliste... Taka prawda ze nawet autem przekraczacie ta je***ą prędkość, więc skończcie pie***lć. Jechał tyle ile jechał, nie zmienia to faktu ze kierujący autem nie upewnił się czy nic nie jedzie, tylko wymusił pierwszeństwo... Sam jeżdżę 1.2l i wiem czym to grozi! Czasami każdy ma chwilę ze sobie depnie i przesadzi, normalna sprawa nie ma co sie spierać ???? Więc głupie gadanie ze przesadził z prędkością to tylko głupie pie****enie za przeproszeniem ???? Sytuacja taka jak tu spotkala mnie nie raz tylko jechałem przepisowo i zdążyłem ominąć taki samochód. Więc wszyscy którzy pier***ą ze to wina prędkości przestańcie bo to nic nie zmieni i nie wróci życia kierowcy jednośladu... Wyrazy współczucia dla rodziny [*] ???????? Pozdrawiam wszystkich miłego wieczorku ?????

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx6.xx1 
  • QQ13_gość

    22.06.2020, 09:54

    "Sytuacja taka jak tu spotkala mnie nie raz tylko jechałem przepisowo i zdążyłem ominąć taki samochód. Więc wszyscy którzy pier***ą ze to wina prędkości..." Przecież sam sobie przeczysz tym zdaniem.

    Cytuj
    IP: 157.25.xx1.xx4 

    Luzik _gość

    25.06.2020, 06:09

    Nie wymusił

    Szkoda, że motocyklista wyprzedził kolumnę aut i wjechał na nie swój pas i jechał 180 na h. Porażka.

    Cytuj
    IP: 185.170.xx0.xx6 
  • +1

    kapitam żbik_gość

    21.06.2020, 03:07

    "teksty na naklejkach typu motocykliści są wszędzie."

    Ja mam lepsza naklejke na zderzaku "Patrz w lusterka debile sa wszedzie"

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx8.xx3 
  • erm_gość

    21.06.2020, 09:06

    kamery

    Tyle lat a nadal na wiaduktach nie ma kamer skierowanych na drogę... masakra.

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx8.xx6 
  • +1

    jozek_gość

    22.06.2020, 12:49

    usunac ten portal w diabły.

    Odpowiedz
    IP: 158.116.xx5.xx1 
  • gość1_gość_gość

    22.06.2020, 17:22

    Gość

    Szkoda autka może uda się wyklepać i jeszcze pośmiga

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx4.xx5 
  • Zgred_gość

    23.06.2020, 08:37

    Szkoda....

    .... że cię zobili, wielka szkoda

    Cytuj
    IP: 77.254.xx7.xx1 

    LGD _gość

    25.06.2020, 06:16

    Jak Cię stać na takie auto

    Jak go stać na takie auto to kupi sobie nowe i będzie miał rację. Klepać to można kotlety.

    Cytuj
    IP: 185.170.xx0.xx6 
  • He_gość

    23.06.2020, 09:44

    Frajerstwo , złodziejstwa i oszustwa w genach starzy już zdechli czas na ciebie...

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx7.xx6 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.